|
|
Stylzz
|
|
|
| Weer de commentator die zegt dat Utrecht slap is, terwijl Feyenoord gewoon heer en meester is |
|
|
|
|
ar
|
|
|
| Van Houtte moet dat niet meer doen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Heeft ie wel benoemd hoor |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 20 september 2026 - 12:58 schreef Stylzz het volgende:[..] Maar dan begrijp je juist niet wat ik zeg. Op t moment dat een partij echt veel beter is en een monsterscore dreigt dan gaan scheidsrechters vaak de mindere ploeg beschermen. Geen geel geven, fluiten wanneer er niet zo veel is, dat soort dingen. Ah op die fiets. Nee dat klopt wel inderdaad. Ook regelmatig gezien dat ploegen een verdere afgang bespaard wordt |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Overtreding op Moussa daarnet |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Een keer in een bijzin ja |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Wat dacht je van een kaartje Joey ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hier ook weer Feyenoord was goed, Utrecht slecht. Nee Feyenoord maakt Utrecht slecht |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Xavi zal Hadj-Moussa volgende keer wel op gaan roepen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Genieten. Echt genieten.
5, 6-0 was niet gek geweest.
Wat een plezier onderling ook. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| We zijn ook gewoon echt sterk met iedereen die veel beweegt en meegaat erin en vertrouwen spat er vanaf |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Feyenoord is heel goed en Utrecht is minder goed dan 😁 |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Wat denken jullie, mede door de trainers en plezier wat er uitgestraald wordt mede Dit uitkomst is? Denk haast wel met uiteraard wat meer tactisch idee.
Hoop dat onze mede Feyenoorder leuv ook nu het beter gaat wel is kan genieten ook Want alleen over negatieve dingen hebben is ook nie nice lijkt me.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 september 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
| Heerlijke eerste helft, goed sfeertje ook |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De puzzel valt goed. Alleen dat is wel wanneer je de bovenliggende partij kan zijn. Ben erg benieuwd naar Como en AZ |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Ueda was echt een handicap |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: En Ahmed. En Diarra. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: En dan te bedenken dat een deel de wedstrijd boycot . Misschien lullig voor hun maar thuis op het bankie mis ik ze niet 😬 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 20 september 2026 - 13:10 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] En dan te bedenken dat een deel de wedstrijd boycot . Misschien lullig voor hun maar thuis op het bankie mis ik ze niet 😬 Ze zijn er gewoon hoor |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Sfeer ook erg goed trouwens vandaag. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ah jij was me voor! Helemaal eens |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 20 september 2026 - 13:10 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] En dan te bedenken dat een deel de wedstrijd boycot . Misschien lullig voor hun maar thuis op het bankie mis ik ze niet 😬 Ze zijn er alleen acteren ze even niet als groep. En dan denken ze dat de Kuip dood is… |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Wat is dat met die schoenen dan? |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Had zich ook 0,0 ontwikkelt bij Feyenoord.
Was in alles precies dezelfde speler toen ie vertrok als toen die kwam. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 20 september 2026 - 13:10 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] En dan te bedenken dat een deel de wedstrijd boycot . Misschien lullig voor hun maar thuis op het bankie mis ik ze niet 😬 Zolang ze de zaak niet komen verstieren vind ik het helemaal prima. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dus veel woorden maar geen daden van die gasten 😂 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die 2-0 was voor Utrecht ook een knak moment. Die denken als we ze niet laten combineren dan houden we t dicht. Kan Feyenoord opeens ook met een lange crossbal en twee passes tot scoren komen 🤣 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja dat denken ze inderdaad geloof ik. Jammer dat ze er zijn want niemand is groter dan de club en de wedstrijd en sfeer gaat ook door als ze er niet zijn . |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
| De volgende bus die wordt opgewacht straks |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee ze hebben gezegd dat ze niet meer als groep ‘de noordzijde’ komen. Dus qua sfeer acties spandoeken etc. Dus ze zijn er wel. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Eigenlijk ook begonnen het goede spel met goed balans lijkt nu met 2 6en en 2 creatieve middenvelders waar buitenspeler wordt opgeofferd voor extra middwnvelder Valente. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Op deze manier heb je teveel buitenspelers haha, en als er wat gebeurd te weinig defensieve middenvelders en aanvallendere.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 september 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz