BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Oranje topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Vincent1970
 Vincent1970 - donderdag 07 februari 2013 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 februari 2013 - 22:09 schreef Zomerland het volgende:

[..]

Constatering ? Maar jij kijkt door een Erwin Mulder bril
Z'n vrouw geilt op Mulder en dat maakt hem jaloers ;-)
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 07 februari 2013 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 februari 2013 - 22:09 schreef Zomerland het volgende:

[..]

Constatering ? Maar jij kijkt door een Erwin Mulder bril
Als jij je pro Mulder bril afzet dan heb je het duidelijke verschil tussen ene Mulder en Krul kunnen zien! En anders moet je je even bij de oogarts melden . . . Dat heeft NIKS met de suggestie dat ik door een Erwin Mulder kijk !
Zomerland
 Zomerland - donderdag 07 februari 2013 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 februari 2013 - 22:14 schreef Vincent1970 het volgende:

[..]

Z'n vrouw geilt op Mulder en dat maakt hem jaloers ;-)
Dat is een aardige constatering :-)
Zomerland
 Zomerland - donderdag 07 februari 2013 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 februari 2013 - 22:16 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Als jij je pro Mulder bril afzet dan heb je het duidelijke verschil tussen ene Mulder en Krul kunnen zien! En anders moet je je even bij de oogarts melden . . . Dat heeft NIKS met de suggestie dat ik door een Erwin Mulder kijk !
Ik ben helemaal niet voor Mulder, tis een aardige keeper meer niet. Maar het lijkt wel of ie je wat aangedaan heeft, je bent zo boos.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 07 februari 2013 - 22:19   quote  deeplink  
O jee, jetzt geht's los...
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 07 februari 2013 - 22:20   quote  deeplink  
Ga anders door met deze discussie-zonder-eind in het café.
Is daar toch leeg...
Vincent1970
 Vincent1970 - donderdag 07 februari 2013 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 februari 2013 - 22:20 schreef FR-Henk het volgende:
Ga anders door met deze discussie-zonder-eind in het café.
Is daar toch leeg...
Je hebt nog gelijk ook Henk..
BRAYY
 BRAYY - vrijdag 08 februari 2013 - 00:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 februari 2013 - 17:10 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Speciaal voor jou . . . Ik wordt kotsmisselijk van een persoon: Erwin Mulder !
En het is gewoon een constatering tussen Krul en Erwin Mulder, dat jij daar moeite mee heb is dan jouw probleem ! ! !
ik heb er geen moeite mee dat je mulder niks vind.
maar elk topic, elke post, al gaat het over de aanbiedingen bij de groenteboer van deze week dan kom jij er nog mee dat de groenteboer nog altijd beter is dan mulder.. komop man

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 februari 2013 door BRAYY --
Wim2
 Wim2 - vrijdag 08 februari 2013 - 09:47   quote  deeplink  
Alle vier de Feyenoorders deden het goed in Oranje! Vooral de Vrij en Janmaat vind ik. Als we de Vrij nou nog weten te binden tot 2016 en hij en Indi spelen een goed WK in de basis van Oranje kunnen we ze voor miljoenen verkopen!
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 08 februari 2013 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 februari 2013 - 22:19 schreef Zomerland het volgende:

[..]

Ik ben helemaal niet voor Mulder, tis een aardige keeper meer niet. Maar het lijkt wel of ie je wat aangedaan heeft, je bent zo boos.
ik vind het gewoon helemaal niks . . . . . . . .
PieterBos
 PieterBos - vrijdag 08 februari 2013 - 18:57   quote  deeplink  
Tja
Wim2
 Wim2 - vrijdag 08 februari 2013 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 februari 2013 - 18:57 schreef PieterBos het volgende:
Tja
Wat moet je met L..
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 08 februari 2013 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 februari 2013 - 20:24 schreef Wim2 het volgende:

[..]

Wat moet je met L..
Wat moet je met W..
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 08 februari 2013 - 22:21   quote  deeplink  
Wat moet je met jullie allebei?
Het leukste antwoord wordt beloond!
van geil
 van geil - vrijdag 08 februari 2013 - 22:25   quote  deeplink  
n weekendje samen naar Mulderdorp ,niet duur Immers.
Vincent1970
 Vincent1970 - vrijdag 08 februari 2013 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 februari 2013 - 22:21 schreef FR-Henk het volgende:
Wat moet je met jullie allebei?
Het leukste antwoord wordt beloond!
Halverwege de Grote Oceaan het vliegtuig uit kukelen, en ze het kolere-eind terug laten zwemmen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 februari 2013 door Vincent1970 --
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 08 februari 2013 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 februari 2013 - 22:25 schreef van geil het volgende:
n weekendje samen naar Mulderdorp ,niet duur Immers.
Na telling stemmen: een 6.8
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 08 februari 2013 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 februari 2013 - 22:31 schreef Vincent1970 het volgende:

[..]

Halverwege de Grote Oceaan het vliegtuig uit kukelen, en ze het kolere-eind terug laten zwemmen.
Na telling stemmen: 8.1
van geil
 van geil - vrijdag 08 februari 2013 - 23:14   quote  deeplink  
en wat is de prijs?
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 08 februari 2013 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 februari 2013 - 23:14 schreef van geil het volgende:
en wat is de prijs?
Hoho, niet te hebberig van Geil.
Er kunnen zich nog meer deelnemers melden.

De beloning wordt nog geheim gehouden
Diegene met de laagste waardering krijgt als troostprijs een weekend logeren met Lijdensweg.
Vincent1970
 Vincent1970 - vrijdag 08 februari 2013 - 23:47   quote  deeplink  
Van Geil in de stress nu ;-)
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 09 februari 2013 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 februari 2013 - 23:47 schreef Vincent1970 het volgende:
Van Geil in de stress nu ;-)
Kan er nix aan doen, jury beslist....
Vincent1970
 Vincent1970 - zaterdag 09 februari 2013 - 00:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 februari 2013 - 00:01 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Kan er nix aan doen, jury beslist....
Ik zal de naw-gegevens sturen als de prijs verstuurd kan worden..
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 09 februari 2013 - 08:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 februari 2013 - 10:24 schreef Leon FR1908 het volgende:
Duidelijk...Mathijssen zou zelfs de 2de helft gaan spelen maar Indi coachte zo goed dat van Gaal hem liet staan...
Voor alle blinden en slecht ziende ,uiteraard hebben jullie niet
van Indi en de Vrij genoten..JJullie zullen van de zomer dan ook wel verheugd zijn
dat Indi lekker naar AC Milaan gaat en jullie Indi nooit hebben zien schitteren
op de juiste positie bij Feyenoord..
Wat een ongelovelijke miskleun,het aantrekken van Mathijssen.
Als we een kwalitatief betere linksback als Mathijsen in het centrum hadden, geef ik je 100% gelijk.
Met Nelom komt je centraal duo onder druk te staan. Ben je meteen je voordeel van Indi in t centrum kwijt.
eko-sporter
 eko-sporter - zaterdag 09 februari 2013 - 09:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 februari 2013 - 08:07 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Als we een kwalitatief betere linksback als Mathijsen in het centrum hadden, geef ik je 100% gelijk.
Met Nelom komt je centraal duo onder druk te staan. Ben je meteen je voordeel van Indi in t centrum kwijt.
Mee eens.

Het zelfde geldt min of meer op het middenveld als Vilhena Lex Immers gaat vervangen. Wie heeft dan kwaliteiten genoeg om de oude plek van Vilhena over te nemen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 februari 2013 door eko-sporter --
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 09 februari 2013 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 februari 2013 - 23:44 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Hoho, niet te hebberig van Geil.
Er kunnen zich nog meer deelnemers melden.

De beloning wordt nog geheim gehouden
Diegene met de laagste waardering krijgt als troostprijs een weekend logeren met Lijdensweg.
Dat zouden ze wel willen . . .
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 09 februari 2013 - 10:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 februari 2013 - 22:21 schreef FR-Henk het volgende:
Wat moet je met jullie allebei?
Het leukste antwoord wordt beloond!
Wat moet je met FR..
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 09 februari 2013 - 10:27   quote  deeplink  
En Erwin Mulder is gewoon helemaal NIKS . . .
van geil
 van geil - zaterdag 09 februari 2013 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 februari 2013 - 09:49 schreef eko-sporter het volgende:

[..]

Mee eens.

Het zelfde geldt min of meer op het middenveld als Vilhena Lex Immers gaat vervangen. Wie heeft dan kwaliteiten genoeg om de oude plek van Vilhena over te nemen.
inderdaad moeilijk.alleen Goossens kan dat aan denk ik.
maar die is natuurlijk weinig fit geweest.Mokotjo zou kunnen maar heb ik in dit Feyenoord mijn twijfels over.
craven
 craven - zaterdag 09 februari 2013 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 februari 2013 - 08:07 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Als we een kwalitatief betere linksback als Mathijsen in het centrum hadden, geef ik je 100% gelijk.
Met Nelom komt je centraal duo onder druk te staan. Ben je meteen je voordeel van Indi in t centrum kwijt.
Zolang de foutjes van Mathijssen(laatste 2 wedstrijden dus wel) niet tot een tegengoal zouden uitmonden
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 09 februari 2013 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 februari 2013 - 10:26 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Wat moet je met FR..
Geen nieuw spelletje beginnen als de ander nog niet afgelopen is.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 10 februari 2013 - 02:25   quote  deeplink  
De reacties van Bruno Martins Indi, Clasie en De Vrij

RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 13 februari 2013 - 01:12   quote  deeplink  
FEYENOORD ACADEMY SPELERS GRIJPEN NAAST EINDZEGE MET NED O/16 IN PORTUGAL

1449568904_5_AKHr_1.jpeg

Het Nederlands elftal voor spelers onder 16 jaar heeft op het vierlandentoernooi in Portugal naast de eindzege gegrepen. Op de laatste speeldag was het gastland met 2-1 te sterk voor de Nederlandse talenten, maar ondanks het verlies was KNVB-coach Ruud Dokter tevreden.

Nederland koos tegen Portugal voor een iets andere strijdwijze dan in de eerdere duels tegen Oostenrijk en Schotland. Dokter: ,,We hebben met de punt naar achteren gespeeld, zodat we tussen de linies vrij konden komen. Dat lukte uitstekend. Op die manier hebben we een overwicht gecreëerd. We hebben met veel initiatief gespeeld.

Onder%2016%20januari%202013.jpg

Tot grote kansen leidde dat in de eerste helft niet. Na rust hield Onder 16 echter vast aan de speelwijze en na een kwartier kwam Nederland dankzij Ezra Walian op voorsprong. De aanvaller kwam vanaf de rechterflank het strafschopgebied binnen. Na een fraai lobje over de doelman zag hij de bal vervolgens bij de tweede paal in het net belanden.

'Verzuimen druk te zetten'

Oranje leek op titelkoers en via Dani van der Moot en Marlon Slabbekoorn kregen de Nederlandse talenten goede kansen op een tweede treffer. Het doelpunt viel echter aan de andere kant. Portugal kwam via Alexandre Silva op gelijke hoogte uit een counter, nadat het gastland een breedtepass op het middenveld onderschepte. Enkele minuten later zorgde Pedro Delgado met een afstandschot voor de 2-1.

,,Wij verzuimen bij die tweede treffer druk te zetten, vond Dokter. ,,Het zijn twee momenten waarop zij de wedstrijd winnen. Dan staat het net even niet goed bij ons. Maar ik ben niet ontevreden. We hebben onze afspraken uitgevoerd, geduelleerd en gestreden. Het was echt een wedstrijd op topniveau. Portugal beschikt bovendien over een goede lichting met veel individuele kwaliteit. Als je tegen zon ploeg kan domineren, dan maak je stappen.

Tevreden

De oefenmeester kijkt zodoende tevreden terug op het toernooi. ,,Wij hebben onze speelwijze verder ontwikkeld. Tijdens het eerdere toernooi in Val de Marne lag de nadruk nog op verdedigen, nu hebben we ons meer bezig gehouden met de aanval, de opbouw en het vrijkomen tussen de linies. Na een week zie je dat de spelers beter gaan samenwerken, ze raken steeds beter op elkaar ingespeeld.

In maart staat de volgende activiteit voor het Nederlands elftal voor spelers onder 16 jaar op het programma. Het team neemt dan deel aan een toernooi in het Franse Montaigu. Onder 16 is daar ingedeeld in een poule met Engeland, Duitsland en Chili.

Statistieken:
Portugal Nederland 2-1 (0-0).

Scoreverloop: 54. Walian 0-1, 65. Alexandre Silva 1-1, 70. Pedro Delgado 2-1.

Gele kaart: Walian (Nederland).

Opstelling Nederland: Yanick van Osch; Jeffrey Neral, Keziah Veendorp, Calvin Verdonk, Mauro Savastano (53. Rick van der Meer); Danny van Haaren, Marlon Slabbekoorn, Laros Duarte; Ezra Walian, Dani van der Moot, Anthony Berenstein (68. Vince Gino Dekker).

Eindstand vierlandentoernooi:
1. Portugal 3-9 (6-2)
2. Nederland 3-4 (5-3)
3. Oostenrijk 3-2 (2-3)
4. Schotland 3-1 (2-7)
Bron: KNVB

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 februari 2013 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 13 februari 2013 - 01:15   quote  deeplink  
FEYENOORD ACADEMY SPELERS WINNEN VAN ENGELAND MET NED O/17

20060326_oranje_o17_rh.jpg

Nederlands elftal voor spelers onder 17 is dinsdag het vriendschappelijke toernooi in Portugal geëindigd met een 1-0 overwinning op Engeland. In Lagos maakte Damian van Bruggen vanaf elf meter het winnende doelpunt. Eerder speelde de ploeg van KNVB-coach Albert Stuivenberg gelijk tegen Portugal (1-1) en verloor het met 3-1 van Duitsland.

Het slotduel was duidelijk de beste van Onder 17 deze week. Vooral in de eerste helft speelde de ploeg dominant en creëerde het meerdere kansen. Dit overwicht leverde na een kwartier de verdiende voorsprong op. Na een inzet van Rewan Amin sprong een Engelsman met zijn hele lichaam voor de bal. Hij raakte deze echter met zijn hand waardoor de scheidsrechter naar de stip wees. Damian van Bruggen maakte vanaf elf meter geen fout.

Trekker overhalen

Ook na de goal was Oranje duidelijk de betere. Vooral Finn Stokkers was dicht bij de 2-0, maar hij vond tot twee keer toe de Engelse doelman Angus Gunn op zijn pad. Ook waren er meerdere fases waarbij Nederland sterk was in de opbouw, maar vervolgens verzuimde om de trekker over te halen.

Na rust bleef Onder 17 het meest gevaarlijk, maar kwam het mede door de harde wind vaker in moeilijkheden. Uitgespeelde kansen kregen de Engelsen niet, maar via corners en vrije trappen stichtten ze wel regelmatig gevaar. Melvin Vissers kreeg de grootste kans voor Nederland, maar zijn inzet werd van de lijn gehaald.

Stijgende lijn

Stuivenberg keek tevreden terug op de laatste wedstrijd. ,,We hebben een duidelijk stijgende lijn laten zien. Tegen Portugal hadden we ook moeten winnen, maar gaven we in de laatste minuut een doelpunt weg. Nu hielden we wel stand en waren we bovendien meer dominant. Ik vind wel dat we een aantal slordige fases hebben gehad waarin we te veel verkeerde keuzes maakten. Hierdoor hielden we de Engelsen in de wedstrijd.

Onder 17 heeft nog ruim een maand tot de Eliteronde in eigen land waarin het Italië, Noorwegen en Noord-Ierland treft. Stuivenberg: ,,We hebben veel goede dingen gezien, maar het is ook duidelijk dat er nog een hoop werk aan de winkel is. Wat dat betreft is zon sterk bezet toernooi als dit ideaal om te zien waar je staat.

STATISTIEKEN:
Onder 17 Engeland 1-0 (1-0).

Scoreverloop: 16. Damian van Bruggen 1-0 (pen).

Opstelling Nederland: Indy Groothuizen (50. Jeroen Houwen), Stef Gronsveld (50. Leroy Owosu) , Damian van Bruggen, Damon Mirani (50. Willem Gootjes), Jairo Riedewald (58. Terry Lartey Sannieze), Rewan Amin, Melvin Vissers, Kenneth Paal, Tarik Kada, Finn Stokkers (50. Thomas Ouwejan) en Oussami Idrissi (50. Augustine Loof)
Bron: KNVB
JanM
 JanM - woensdag 13 februari 2013 - 09:22   quote  deeplink  
Samen op er onbewoond eiland vol computers maar zonder Internet droppen!
van geil
 van geil - woensdag 13 februari 2013 - 16:10   quote  deeplink  
Lost
JanM
 JanM - woensdag 13 februari 2013 - 16:29   quote  deeplink  
Of datzelfde onbewoonde eiland vol computerschermen en Internet die op het 020-forum staan, maar zonder toetsenborden!
van geil
 van geil - woensdag 13 februari 2013 - 16:32   quote  deeplink  
piep piep
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 15 februari 2013 - 02:30   quote  deeplink  
Clasie: 'Ik ben nooit tevreden en de bondscoach ook niet'

600x400-kd-1376026.jpg

Afgelopen zomer keken ze vanaf hun vakantieadres naar de afgang van het Nederlands elftal tijdens het EK. Maar als in 2014 het WK in Brazilië wordt gespeeld, is de kans groot dat de Feyenoorders Janmaat, De Vrij, Martins Indi en Clasie er zelf bij zijn. En ook Mathijsen en Schaken maken nog kans. Met Van Gaal als bondcoach moet het land heel blij zijn.

Janmaat
De bondscoach selecteert mij op basis van wat ik bij Feyenoord laat zien. Dan moet ik dus niet ineens anders gaan spelen. Louis van Gaal zegt dat ook. Speel gewoon je eigen spel,. Nou, wat kan er dan fout gaan? Deze trainer geeft mij veel vertrouwen.

De Vrij
De bondcoach is nadrukkelijk aanwezig. Hij moet ook wel. We zijn slechts drie dagen bij elkaar en in die tijd moet je alles voor elkaar krijgen. Dan ben je gedwongen in korte tijd veel te vertellen en wij als spelers krijgen in die periode veel informatie die we tot ons moeten nemen. Louis van Gaal doet dat goed. Je kon tegen Italië zien oe we wilden spelen: vooruit, hoog druk zetten. Dat kwam er goed uit en daar herken je de hand van de trainer.

Clasie
"Ik hou van een trainer die recht voor zijn raap is", liet Clasie weten in gesprek met Voetbal International. "Koeman is dat bij Feyenoord, Van Gaal bij Oranje. Ik ben nooit tevreden en de bondscoach ook niet. Hij zegt me eerlijk wat beter kan en moet. Dan praat je bijvoorbeeld over het bijsluiten bij de aanvallers, of duels winnen op het middenveld. Ik heb nog veel te verbeteren."

Martins Indi
"Ik had nul ervaring, maar deze bondscoach riep me op en stelde me meteen op voor de belangrijke kwalificatiewedstrijd tegen Turkije", liet Martins Indi weten. "Zoiets moet je maar durven en Louis van Gaal durft. Hij is geen bange coach, maar iemand die de jeugd kansen wil geven. Met zo'n trainer moet het land blij zijn."
Bron:VI
van geil
 van geil - vrijdag 15 februari 2013 - 10:39   quote  deeplink  
Feyenoord staat aan de vooravond van n langdurige succesperiode.
mede door Oranje.We staan weer op de kaart.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 05 maart 2013 - 23:48   quote  deeplink  
Zes Feyenoorders in voorlopige selectie Oranje O/19

600x400-ll-1333450.jpg

Het Nederlands elftal voor spelers onder 19 jaar speelt in maart twee oefenduels, met Tsjechië en Kroatië. KNVB-coach Wim van Zwam heeft zijn voorlopige selectie bekend gemaakt.

Onder 19 speelt op donderdag 21 maart in Werkendam tegen Tsjechië. De aftrap op het complex van Kozakken Boys is om 18.30 uur. De wedstrijd tegen Kroatië volgt vier dagen later, op 25 maart. Dat duel speelt Oranje op Kroatische bodem (16.00 uur).

De voorlopige selectie bestaat uit de volgende spelers:
Anass Achahbar (Feyenoord), Nathan Aké (Chelsea), Yassine Ayoub (FC Utrecht), Sven van Beek (Feyenoord), Nick de Bondt (Ajaks), Joshua Brenet (PSV), Michael Chacon (RJO Heerenveen/Emmen), Memphis Depay (PSV), Daan Disveld (N.E.C.), Huseyin Dogan (Sparta Rotterdam), Kyle Ebecilio (Arsenal), Arjen Hagenauw (RVO FC Groningen/Cambuur), Mickey van der Hart (Ajaks), Nils den Hartog (Willem II/RKC), Thom Haye (AZ), Jorrit Hendrix (PSV), Wesley Hoedt (AZ), Thomas Horsten (PSV), Boy de Jong (Feyenoord), Sinan Keskin (Ajaks), Menno Koch (PSV), Terence Kongolo (Feyenoord), Peter Leeuwenburgh (Ajaks), Mimoun Mahi (Sparta Rotterdam), Queensy Menig (Ajaks), Elvio van Overbeek (PSV), Joris van Overeem (AZ), Rewien Ramlal (RJO Willem II/RKC), Karim Rekik (Blackburn Rovers), Joey Sleegers (Feyenoord), Roy Talsma (Vitesse/AGOVV) en Lucas Woudenberg (Feyenoord).
Bron:OnsOranje.nl
RedDevil1990
 RedDevil1990 - woensdag 06 maart 2013 - 15:00   quote  deeplink  
De voorselectie van het Nederlands Elftal is woensdagmiddag bekend gemaakt. Louis van Gaal heeft ondermeer Feyenoorders Jean-Paul Boëtius, Tonny Vilhena en FC Utrecht speler Mike van der Hoorn opgeroepen. Oranje speelt 22 maart tegen Estland voor de WK-kwalificatie.De eerder genoemde spelers zijn voor het eerst opgenomen in de Oranje-selectie. Mochten zij 15 maart in de definiteve selectie opgenomen worden dan debuteren ze in het Nederlands elftal. Op 26 maart spelen de Oranjeleeuwen tegen Roemenië. Opvallend genoeg is John Heitinga niet geselecteerd. De verdediger komt bij Everton niet aan speeltijd toe

De voorlopige selectie:Daley Blind (Ajax), Jean-Paul Boëtius (Feyenoord), Jordy Clasie (Feyenoord), Bas Dost (VfL Wolfsburg), Jonathan de Guzman (Swansea City), Mike van der Hoorn (FC Utrecht), Klaas Jan Huntelaar (Schalke 04), Daryl Janmaat (Feyenoord), Ola John (Benfica), Siem de Jong (Ajax), Dirk Kuyt (Fenerbahce), Adam Maher (AZ), Joris Mathijsen (Feyenoord), Robin van Persie (Manchester United), Ricardo van Rhijn (Ajax), Arjen Robben (Bayern München), Ruben Schaken (Feyenoord), Wesley Sneijder (Galatasaray), Maarten Stekelenburg (AS Roma), Kevin Strootman (PSV), Rafael van der Vaart (HSV), Kenneth Vermeer (Ajax), Tonny Trindade de Vilhena (Feyenoord), Michel Vorm (Swansea City), Stefan de Vrij (Feyenoord) en Jetro Willems (PSV).

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 maart 2013 door RedDevil1990 --
RedDevil1990
 RedDevil1990 - woensdag 06 maart 2013 - 15:09   quote  deeplink  
Louis is Feyenoord fan
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 06 maart 2013 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 maart 2013 - 15:00 schreef RedDevil1990 het volgende:
De voorselectie van het Nederlands Elftal is woensdagmiddag bekend gemaakt. Louis van Gaal heeft ondermeer Feyenoorders Jean-Paul Boëtius, Tonny Vilhena en FC Utrecht speler Mike van der Hoorn opgeroepen. Oranje speelt 22 maart tegen Estland voor de WK-kwalificatie.De eerder genoemde spelers zijn voor het eerst opgenomen in de Oranje-selectie. Mochten zij 15 maart in de definiteve selectie opgenomen worden dan debuteren ze in het Nederlands elftal. Op 26 maart spelen de Oranjeleeuwen tegen Roemenië. Opvallend genoeg is John Heitinga niet geselecteerd. De verdediger komt bij Everton niet aan speeltijd toe

De voorlopige selectie:Daley Blind (Ajax), Jean-Paul Boëtius (Feyenoord), Jordy Clasie (Feyenoord), Bas Dost (VfL Wolfsburg), Jonathan de Guzman (Swansea City), Mike van der Hoorn (FC Utrecht), Klaas Jan Huntelaar (Schalke 04), Daryl Janmaat (Feyenoord), Ola John (Benfica), Siem de Jong (Ajax), Dirk Kuyt (Fenerbahce), Adam Maher (AZ), Joris Mathijsen (Feyenoord), Robin van Persie (Manchester United), Ricardo van Rhijn (Ajax), Arjen Robben (Bayern München), Ruben Schaken (Feyenoord), Wesley Sneijder (Galatasaray), Maarten Stekelenburg (AS Roma), Kevin Strootman (PSV), Rafael van der Vaart (HSV), Kenneth Vermeer (Ajax), Tonny Trindade de Vilhena (Feyenoord), Michel Vorm (Swansea City), Stefan de Vrij (Feyenoord) en Jetro Willems (PSV).
Geen Erwin Mulder ?? Raar , hoe zou dat toch komen ?? Ik weet het wel ...
BRAYY
 BRAYY - woensdag 06 maart 2013 - 15:46   quote  deeplink  
7 spelers, en dan ontbreekt indi nog hahaha
RedDevil1990
 RedDevil1990 - woensdag 06 maart 2013 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 maart 2013 - 15:46 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Geen Erwin Mulder ?? Raar , hoe zou dat toch komen ?? Ik weet het wel ...
Laat ons niet langer in spanning
Waarom
tomson
 tomson - woensdag 06 maart 2013 - 17:33   quote  deeplink  
Geen Krul, Zoet, De Ruiter of Velthuizen ook. Jank maar lekker verder.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 06 maart 2013 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 maart 2013 - 15:46 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Geen Erwin Mulder ?? Raar , hoe zou dat toch komen ?? Ik weet het wel ...
Zielige reactie. Heeft last van fixatie.

7 Feyenoorders: dat is écht belangrijk.
Wim2
 Wim2 - woensdag 06 maart 2013 - 19:00   quote  deeplink  
Ze verdienen het wel
van geil
 van geil - woensdag 06 maart 2013 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 maart 2013 - 15:46 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Geen Erwin Mulder ?? Raar , hoe zou dat toch komen ?? Ik weet het wel ...
alleen Mulder en Immers niet.
Pelle beste voetballer van de eredivisie..

dus tja...Kampioenen!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Oranje topic









0.0148138