BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Koevermans

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 12 juli 2016 - 19:00   quote  deeplink  
Ik keur dit antwoord goed.
van geil
 van geil - dinsdag 12 juli 2016 - 19:10   quote  deeplink  
De beurs gaat lekker.
tomson
 tomson - dinsdag 12 juli 2016 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 - 09:08 schreef Stylzz het volgende:
Q is aan t puberen.
Haha
tomson
 tomson - dinsdag 12 juli 2016 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 - 19:15 schreef Stylzz het volgende:
Nee we moeten een spits die niets kost.

Waarom onthouden jullie dat nu nooit.
Er is niet veel veranderd
van geil
 van geil - dinsdag 12 juli 2016 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 mei 2011 - 20:05 schreef JanM het volgende:
Als Dost (of een andere spits) niet haalbaar blijkt zeg ik: "Koevermans halen!"
:)
Dirk1
 Dirk1 - dinsdag 12 juli 2016 - 20:08   quote  deeplink  
doe het langzaam:de slogan van van geel.
VVout
 VVout - dinsdag 12 juli 2016 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2016 - 19:10 schreef van geil het volgende:
De beurs gaat lekker.
Fantastisch, olie schiet omhoog en edelmetalen op de kiep naar beneden?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 12 juli 2016 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2016 - 19:48 schreef tomson het volgende:

[..]

Haha
Fucking zes jaar geleden...
van geil
 van geil - dinsdag 12 juli 2016 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2016 - 20:10 schreef VVout het volgende:

[..]

Fantastisch, olie schiet omhoog en edelmetalen op de kiep naar beneden?
Record hoogte
tomson
 tomson - dinsdag 12 juli 2016 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2016 - 20:18 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Fucking zes jaar geleden...
Hij heeft inmiddels ook verkering he 😂
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 12 juli 2016 - 21:23   quote  deeplink  
Ja onze kleine jongen is groot geworden
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 12 juli 2016 - 21:28   quote  deeplink  
Nu nog een hele gulle shirtsponsor ...
MMM
 MMM - maandag 28 oktober 2019 - 20:54   quote  deeplink  
/

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 oktober 2019 door MMM --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 05 november 2019 - 19:50   quote  deeplink  
Feyenoord hoopt met de aanstelling van Dick Advocaat op sportief vlak rust te creëren. Op bestuurlijk gebied is er echter nog de nodige onduidelijkheid. Zo zou er voor Mark Koevermans, die tijdelijk algemeen directeur is, weinig draagvlak zijn.

"Op het functioneren van Koevermans was als commercieel directeur al kritiek, nu hij op de voorgrond is getreden als algemeen directeur ad-interim is hij meteen in de vuurlinie terecht gekomen", schrijft Marcel van der Kraan in De Telegraaf.

Een deel van de aanhang riep al om zijn vertrek. "Als de raad van commissarissen, onder leiding van Toon van Bodegom, Feyenoord organisatorisch in rustig vaarwater wil brengen, kan men alleen nog maar met ijzersterke kandidaten op sleutelposities komen. En niet met directeuren die vanaf het begin onder vuur liggen", aldus Van der Kraan.

Feyenoord heeft nog de nodige directeuren nodig. Frank Arnesen volgt zeer waarschijnlijk Sjaak Troost op als technisch directeur. De Rotterdammers zijn verder nog op zoek naar een algemeen directeur en een financieel directeur. Daarnaast is het de vraag of Koevermans wil terugkeren in zijn vorige rol als commercieel directeur
Positivo
 Positivo - dinsdag 05 november 2019 - 22:07   quote  deeplink  
Allemaal opruimen dikke doei
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 26 november 2019 - 15:59   quote  deeplink  
Vandaag aangesteld met mooie voornemens.
Hopelijk worden ze allemaal waargemaakt.
Succes Mark!!!
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - dinsdag 26 november 2019 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 november 2019 - 15:59 schreef Leon FR1908 het volgende:
Vandaag aangesteld met mooie voornemens.
Hopelijk worden ze allemaal waargemaakt.
Succes Mark!!!
Amen!
Positivo
 Positivo - dinsdag 26 november 2019 - 18:30   quote  deeplink  
Koevermans nou de weg omhoog wordt ingeslagen. Niets zeggend persoon die als über kakker nergens geliefd is. Nou verbaas ons Mark weer zoon aanstelling als Stam ook niet te begrijpen ouwe meuk nieuwe functie
Feyenoord-city
 Feyenoord-city - woensdag 27 november 2019 - 01:15   quote  deeplink  
Eerst maar eens een tijd de kans geven! Is niet mijn voorkeur , maar iedereen krijgt een kans!
Directie, RvC , trainers en spelers . Daarna ben ik of een fan of bikkelhard in mijn oordeel
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 november 2019 - 07:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 november 2019 - 18:30 schreef Positivo het volgende:
Koevermans nou de weg omhoog wordt ingeslagen. Niets zeggend persoon die als über kakker nergens geliefd is. Nou verbaas ons Mark weer zoon aanstelling als Stam ook niet te begrijpen ouwe meuk nieuwe functie
Onderbouw dit eens
VVout
 VVout - woensdag 27 november 2019 - 07:52   quote  deeplink  
Hij geeft aan de commerciële omzet van 35 naar 70 miljoen te hebben gebracht en het was stil, als ik me niet vergis in de stem van Krab. De toon bepaald de sfeer en die kan maar beter goed zijn om te presteren, op wat voor basis wordt hij nu al onderuit gehaald? Kakker, havenwerken, Ambo, Turk of Marokaan, plaats niet alles in hokjes. Je hebt iedereen nodig op zijn best nu en geloven dat het ook de goede kant op kan gaan, anders gaan we er nooit komen.
Positivo
 Positivo - woensdag 27 november 2019 - 08:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 november 2019 - 07:52 schreef VVout het volgende:
Hij geeft aan de commerciële omzet van 35 naar 70 miljoen te hebben gebracht en het was stil, als ik me niet vergis in de stem van Krab. De toon bepaald de sfeer en die kan maar beter goed zijn om te presteren, op wat voor basis wordt hij nu al onderuit gehaald? Kakker, havenwerken, Ambo, Turk of Marokaan, plaats niet alles in hokjes. Je hebt iedereen nodig op zijn best nu en geloven dat het ook de goede kant op kan gaan, anders gaan we er nooit komen.
Onderbouwing hij ligt gewoon heel erg slecht binnen de organisatie, dit is door meerdere journalisten en ex-Feyenoorders naar buiten gebracht. Herinner mij ook nog de spandoeken van de supporters Koef out. Kan je op zoon basis ergens als AD aan de slag ik zou het niet ambiëren verder loopt hij al jaren in het ons kent ons circuit bij Feyenoord. Mooie cijfers maar goed in een tijd waar iedere vorm van commercie gigantisch stijgt zeker bij een grote naam als onze club had ik weleens willen zien hoe wij er met Woerts voor hadden gestaan, Hij noemde weer eventueel investeerders eventueel het stadion en toetreding tot de Keukencompetitie. Als je daar aan toe wil treden heb je veel contract spelers nodig en geld. Gezien de kwaliteit in ons eerste elftal ben ik benieuwd hoe Koef dit gaat doen. Voorlopig zie ik het als bühne praatjes met een worst voor houden. Hopelijk heb ik het mis en wordt alles spectaculair ingevuld.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 november 2019 - 08:12   quote  deeplink  
Hij ligt alleen slecht bij ‘supporters’
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 november 2019 - 08:14   quote  deeplink  
Op het moment dat hij aangesteld werd als a.i. bestond de organisatie uit twee man en een paardenkop.
Als hij slecht had gelegen was hij ook afgeserveerd
Positivo
 Positivo - woensdag 27 november 2019 - 08:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 november 2019 - 08:12 schreef Stylzz het volgende:
Hij ligt alleen slecht bij ‘supporters’
Bij VI zeiden ze dat ie uitgekotst wordt komt dat uit de lucht vallen?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 november 2019 - 08:16   quote  deeplink  
Door wie dan?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 november 2019 - 08:18   quote  deeplink  
Wat je zegt klopt. Maar, toch is ie t geworden?

Derksen in Veronica Inside: "Die ligt heel slecht bij Feyenoord. ze vinden hem allemaal een arrogante kakker. Hij gaat niet de nieuwe algemeen directeur worden.
Positivo
 Positivo - woensdag 27 november 2019 - 08:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 november 2019 - 08:18 schreef Stylzz het volgende:
Wat je zegt klopt. Maar, toch is ie t geworden?

Derksen in Veronica Inside: "Die ligt heel slecht bij Feyenoord. ze vinden hem allemaal een arrogante kakker. Hij gaat niet de nieuwe algemeen directeur worden.
Precies dan is het niet gek dat ik er heel raar van op kijk zeker als Willem ook pleit voor vernieuwing?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 november 2019 - 08:23   quote  deeplink  
Derksen is wel de enige die dit meldt.
Ik vind dat een onbetrouwbare bron

Verder Arnesen, Bodegom en Smorenburg.
Dat is behoorlijk vernieuwing in je directie
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 27 november 2019 - 08:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 november 2019 - 08:23 schreef Stylzz het volgende:
Derksen is wel de enige die dit meldt.
Ik vind dat een onbetrouwbare bron

Verder Arnesen, Bodegom en Smorenburg.
Dat is behoorlijk vernieuwing in je directie
Kun je wel stellen ja. Al is Van Bodegom natuurlijk geen directielid. Maar goed, er komt ook nog een nieuwe commercieel directeur.
Positivo
 Positivo - woensdag 27 november 2019 - 08:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 november 2019 - 08:23 schreef Stylzz het volgende:
Derksen is wel de enige die dit meldt.
Ik vind dat een onbetrouwbare bron

Verder Arnesen, Bodegom en Smorenburg.
Dat is behoorlijk vernieuwing in je directie
We gaan het zien vindt toch altijd moeilijk op bij voorbaat te oordelen. Denk alleen dat het alles bij elkaar een gigantische klus is om alle zaken aan te pakken en tijd heb je als het op het veld goed gaat.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 november 2019 - 08:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 november 2019 - 08:25 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Kun je wel stellen ja. Al is Van Bodegom natuurlijk geen directielid. Maar goed, er komt ook nog een nieuwe commercieel directeur.
Nee als controlerend orgaan bedoel ik dan ook
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 november 2019 - 08:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 november 2019 - 08:27 schreef Positivo het volgende:

[..]

We gaan het zien vindt toch altijd moeilijk op bij voorbaat te oordelen. Denk alleen dat het alles bij elkaar een gigantische klus is om alle zaken aan te pakken en tijd heb je als het op het veld goed gaat.
Ik ageer een beetje tegen de zweem van negativiteit
Er gebeurt nu heel veel en nog miepen veel al bij voorbaat
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 27 november 2019 - 08:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 november 2019 - 08:28 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Nee als controlerend orgaan bedoel ik dan ook
Fair enough.
VVout
 VVout - woensdag 27 november 2019 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 november 2019 - 08:02 schreef Positivo het volgende:

[..]

Onderbouwing hij ligt gewoon heel erg slecht binnen de organisatie, dit is door meerdere journalisten en ex-Feyenoorders naar buiten gebracht. Herinner mij ook nog de spandoeken van de supporters Koef out. Kan je op zoon basis ergens als AD aan de slag ik zou het niet ambiëren verder loopt hij al jaren in het ons kent ons circuit bij Feyenoord. Mooie cijfers maar goed in een tijd waar iedere vorm van commercie gigantisch stijgt zeker bij een grote naam als onze club had ik weleens willen zien hoe wij er met Woerts voor hadden gestaan, Hij noemde weer eventueel investeerders eventueel het stadion en toetreding tot de Keukencompetitie. Als je daar aan toe wil treden heb je veel contract spelers nodig en geld. Gezien de kwaliteit in ons eerste elftal ben ik benieuwd hoe Koef dit gaat doen. Voorlopig zie ik het als bühne praatjes met een worst voor houden. Hopelijk heb ik het mis en wordt alles spectaculair ingevuld.
Is gunstig dat hij de puinhopen die er nu leggen vanaf een andere positie heeft zien groeien, hij weet nu echt wel wat we niet kunnen gebruiken.

Wat supporters zeggen of de media telt wel, maar hoe kun je hier nou al wat over roepen. Als interim heeft hij bestaande dociers moeten oppakken en zelfs daar kan je in z’n korte tijd nog geen afrondende stappen ondernemen.

Is verder binnen de organisatie gewild, anders plaats je hem niet, is in zijn hart Feyenoorder.

Ik snap de woede wel maar niet naar hem, hij gaat zich nu pas bewijzen en wees zo fair laten we dat samen als Feyenoord eerst eens het komende jaar gaan proberen.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - woensdag 27 november 2019 - 11:54   quote  deeplink  
We zullen zien, met een faire kans krijgen! Na de woorden, nu de daden!
Positivo
 Positivo - woensdag 27 november 2019 - 13:10   quote  deeplink  
Heb niet het geloof dat de ambiteuze plannen te realiseren zijn op korte termijn door wie dan ook. Feyenoord City wordt een tig jaren plan als het er ooit al komt gezien de milieu en andere belanghebbenden. Op eigen kracht uit dit moeras komen d.m.v. jeugd en aankopen lijkt mij ook een moeilijk verhaal. Maar goed voor mij is belangrijk, dat op korte termijn het eerste gerenoveerd wordt er goede aankopen worden gedaan en wij weer tussen 2 en 5 staan of 3 en vijf zo kijk ik er na.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 27 november 2019 - 13:12   quote  deeplink  
Intussen is het niet uitsluitend Koevermans. Het gaat erom hoe betrouwbaar de bestuurders tezamen zijn. En hoe competent ook.

De frisse wind is toe te juichen. Was ook nodig.

Teleurstelling omdat Eenhoorn (nog) niet op die plek komt in je niet op Koevermans afwentelen.
Succes Mark, dan hebben wij het ook.
MightyAce
 MightyAce - woensdag 27 november 2019 - 14:53   quote  deeplink  
Mark, wtf is dat met die wenkbrauwen?
Positivo
 Positivo - woensdag 27 november 2019 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 november 2019 - 13:12 schreef FR-Henk het volgende:
Intussen is het niet uitsluitend Koevermans. Het gaat erom hoe betrouwbaar de bestuurders tezamen zijn. En hoe competent ook.

De frisse wind is toe te juichen. Was ook nodig.

Teleurstelling omdat Eenhoorn (nog) niet op die plek komt in je niet op Koevermans afwentelen.
Succes Mark, dan hebben wij het ook.
Van Eenhoorn naar Koevermans alleen in het voetbal. Heb mijn hoop op Dickie, Frank en Frasier gevestigd.
Positivo
 Positivo - donderdag 28 november 2019 - 06:52   quote  deeplink  
Stuk van Sjoerd gelezen tja dat is niet positief voor Mark commercieel succes is niet aan met te wijten het drama rond het stadion wel.Hij is er zelf 11 jaar verantwoordelijk voor geweest en mag verder aanmodderen.

Indien het stadion er niet komt hebben we een giga probleem door al het geld dat erin zit de Kuip kan niet verder helpen bij de exploitatie. Vindt hetzelf eeen vreemd stuk want de GKL en andere zeiden jaren geleden al dat de verbouwing anders moest en de Kuip wel groter kon. Sjoerd en andere zijn in mijn ogen lekker paniek aan het zaaien. De Kuip is oud maar er kunnen echt wel 20.000 plaatsen bij en renovatie moet ook haalbaar zijn. Gunstige hypotheekrente en Feyenoord heeft nu toch de aandelen. Misschien moet die splinter zo groot als de Coolsingel eens uit de ogen van al die ambitieuze mannen pak je verlies en knap de Kuip op. Zitten wij hier over negen jaar nog te praten of er een nieuw stadion komt of niet.
VVout
 VVout - donderdag 28 november 2019 - 08:32   quote  deeplink  
Snoert (hem de mond) moet eens met Feyenoord gaan denken en niet tegen Feyenoord, doet er alles aan dingen zo in een daglicht te zetten dat Feyenoord beschadigd wordt zonder dat het ook echt zo is. Kom met cijfers en feiten, en laat je mening lekker voor op de borrel met je familie.

Cijfers zijn dat er geld in een plan voor een nieuw stadion zit, feit is dat je dit kwijt bent als dit niet doorgaat en dat is ook gecalculeerd. Die 21 miljoen is ook weg te schrijven in een renovatie van de Kuip geen probleem hoor en je bent met 220 miljoen ipv de 440 kwijt, nog steeds veel voordeliger uit. Wat Koevermans nu te maken heeft met de vorige renovatie, omdat dat anders had gemoeten van de GKL is me helemaal een raadsel. Het zoveelste geval van beschadiging van Feyenoord door de media, houdt eens op daarmee aub. Ik ga niet schelden maar hoop dat ze het zelf ook eens gaan begrijpen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 november 2019 door VVout --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 28 november 2019 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 november 2019 - 06:52 schreef Positivo het volgende:
Stuk van Sjoerd gelezen tja dat is niet positief voor Mark commercieel succes is niet aan met te wijten het drama rond het stadion wel.Hij is er zelf 11 jaar verantwoordelijk voor geweest en mag verder aanmodderen.

Indien het stadion er niet komt hebben we een giga probleem door al het geld dat erin zit de Kuip kan niet verder helpen bij de exploitatie. Vindt hetzelf eeen vreemd stuk want de GKL en andere zeiden jaren geleden al dat de verbouwing anders moest en de Kuip wel groter kon. Sjoerd en andere zijn in mijn ogen lekker paniek aan het zaaien. De Kuip is oud maar er kunnen echt wel 20.000 plaatsen bij en renovatie moet ook haalbaar zijn. Gunstige hypotheekrente en Feyenoord heeft nu toch de aandelen. Misschien moet die splinter zo groot als de Coolsingel eens uit de ogen van al die ambitieuze mannen pak je verlies en knap de Kuip op. Zitten wij hier over negen jaar nog te praten of er een nieuw stadion komt of niet.
Stuk van Mossou gaf ook nadrukkelijk aan dat Koevermans niet de benijden is. Vind het zelf flauw om iemand zijn successen te ontzeggen, zelfs al mag je die persoon niet.

Trouwens als Commercieel Directeur ben je natuurlijk niet de eerste of tweede verantwoordelijke voor het stadiondossier. Dat ligt maar zijdelings in zijn takenpakket als de commerciele man. Als directielid heeft ie er wel mee te maken gehad. Maar de grote man is natuurlijk de AD, Gudde het grootste deel van de tijd. En waarschijnlijk ook eerder iemand als Van Merwijk als directeur Stadion Feijenoord.

Overigens, dat werkt twee kanten op. Koevermans is natuurlijk niet in zijn eentje verantwoordelijk voor die omzetstijging van 35 naar 70 miljoen.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - donderdag 28 november 2019 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 november 2019 - 08:32 schreef VVout het volgende:
Snoert (hem de mond) moet eens met Feyenoord gaan denken en niet tegen Feyenoord, doet er alles aan dingen zo in een daglicht te zetten dat Feyenoord beschadigd wordt zonder dat het ook echt zo is. Kom met cijfers en feiten, en laat je mening lekker voor op de borrel met je familie.

Cijfers zijn dat er geld in een plan voor een nieuw stadion zit, feit is dat je dit kwijt bent als dit niet doorgaat en dat is ook gecalculeerd. Die 21 miljoen is ook weg te schrijven in een renovatie van de Kuip geen probleem hoor en je bent met 220 miljoen ipv de 440 kwijt, nog steeds veel voordeliger uit. Wat Koevermans nu te maken heeft met de vorige renovatie, omdat dat anders had gemoeten van de GKL is me helemaal een raadsel. Het zoveelste geval van beschadiging van Feyenoord door de media, houdt eens op daarmee aub. Ik ga niet schelden maar hoop dat ze het zelf ook eens gaan begrijpen.
Helemaal mee eens kameraad! En is niet nieuw he... Al die zogenaamde met ons meedenkende 'journalisten' zijn alleen maar uit op heibel, want dat verkoopt nu eenmaal! En dan valt die Mossou nog wel mee, maar dat stuk verdriet van een Krabbendam (notabene een Spartaan) en zijn billenmaatje Gouka... Zum kotzen.... Al die suggestieve stukjes met ALLEEN maar anonieme bronnen... Ja mijn reet, zo kan ik ook een krant volschrijven.... Maar desalnietemin moet het bestuur/management zich nu daadkrachtig tonen... Geen valse hoop geven, zeg gewoon, we zitten nu in die positie, en de komende jaren (tenzij er een schip met geld binnenvaart) zijn we alleen maar toekomst gericht bezig en niet op de korte termijn. Geen kampioenschapverhalen nu, maar een duidelijk plan dat voor iedere supporter te begrijpen is. Jeugdopleiding op punt, talent kunnen stallen, voetbal piramide... En nieuw stadion of niet, Koevermans mag best trots zijn dat interne markt veel beter scoort dan 020 in de afgelopen jaren qua commercie... Daarvoor was hij tenslotte aangesteld, niet voor het technische beleid, waardoor 020 nu zo gigantische voorsprong heeft.... Feiten zijn feiten mensen, laat je kop niet gek maken.... En als dan zelfs Hans Kraay jr en Mario Been hierin serieus genomen worden door velen... AUB zeg, als er twee geen recht van spreken hebben zijn het die wel...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 november 2019 door Cruzcontrol --
Positivo
 Positivo - donderdag 28 november 2019 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 november 2019 - 15:27 schreef Cruzcontrol het volgende:

[..]

Helemaal mee eens kameraad! En is niet nieuw he... Al die zogenaamde met ons meedenkende 'journalisten' zijn alleen maar uit op heibel, want dat verkoopt nu eenmaal! En dan valt die Mossou nog wel mee, maar dat stuk verdriet van een Krabbendam (notabene een Spartaan) en zijn billenmaatje Gouka... Zum kotzen.... Al die suggestieve stukjes met ALLEEN maar anonieme bronnen... Ja mijn reet, zo kan ik ook een krant volschrijven.... Maar desalnietemin moet het bestuur/management zich nu daadkrachtig tonen... Geen valse hoop geven, zeg gewoon, we zitten nu in die positie, en de komende jaren (tenzij er een schip met geld binnenvaart) zijn we alleen maar toekomst gericht bezig en niet op de korte termijn. Geen kampioenschapverhalen nu, maar een duidelijk plan dat voor iedere supporter te begrijpen is. Jeugdopleiding op punt, talent kunnen stallen, voetbal piramide... En nieuw stadion of niet, Koevermans mag best trots zijn dat interne markt veel beter scoort dan 020 in de afgelopen jaren qua commercie... Daarvoor was hij tenslotte aangesteld, niet voor het technische beleid, waardoor 020 nu zo gigantische voorsprong heeft.... Feiten zijn feiten mensen, laat je kop niet gek maken.... En als dan zelfs Hans Kraay jr en Mario Been hierin serieus genomen worden door velen... AUB zeg, als er twee geen recht van spreken hebben zijn het die wel...
Dat verhaal horen wij al jaren!!!!! Tussenjaar, tussenjaar,kampioenschap met Kuyt en door Kuyt was geluk, zoals al onze successen met geluk zijn ontstaan. 1992/1999/2002 etc voor de rest lopen we altijd lichtjaren achter en zijn niets verder gekomen!!!! Ik wacht op groot nieuws een investeerder het stadion of de Kuip groter. De jeugd geloof ik wel dat gaat en komt. KDC is misschien wel belangrijk voor de ontwikkeling

Wat ik nu ga zeggen zal veel boze reakties opleveren maar ik denk dat het er niet in zit in Rotterdam. Mensen met geld investeren niet, sponsoren komen niet , kennis is er niet of visie en is die er wel zoals onder de GKL wordt ie tegen gewerkt en in zijn rug gestoken.

Hoop dat het ooit anders wordt maar het blijft een beetje kaatje Mossel ouwe jongens krentenbrood bij ons.
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 29 november 2019 - 10:05   quote  deeplink  
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=363549&utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 29 november 2019 - 10:07   quote  deeplink  
Riooljournalistiek
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 29 november 2019 - 10:12   quote  deeplink  
https://www.fr12.nl/nieuws/52587-vrienden-van-feyenoord-niet-blij-met-terugkeer-troost-in-rvc.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
Positivo
 Positivo - vrijdag 29 november 2019 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 november 2019 - 10:07 schreef Stylzz het volgende:
Riooljournalistiek
Ik zou eigenlijk maar eens die woorden te harte nemen. Zeg ook altijd de media moet ons hebben waarom? Wij doen al tig jaar niet meer mee na de GKL. Denk gewoon dat het waar is. Vandaar dat ik ook niet enthousiast ben over Koevermans en de VVF die geilen op geld uit het IMAGINAIRE nieuwe stadion.

Het is bij ons een teringzooi en eigenlijk moeten we ze eens eruit flikkeren als je de GKL eruit jaagt en bedreigt stelletje mongolen bedoel jou niet. Moeten deze luizen toch ook eruit kunnen?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 november 2019 door Positivo --
VVout
 VVout - vrijdag 29 november 2019 - 10:46   quote  deeplink  
Troost is natuurlijk weer welkom als rvc, heeft dit vooraf al aangegeven dat ie interim zou zijn om de niet ingevulde positie voor bepaalde tijd zo goed mogenlijk naar zijn kunnen in te vullen.

Mark werkt nu samen met Troost en is vanuit de rvc waar ook Troost eigenlijk gewoon nog deel van is, aangesteld als ad.

Hoezo dan marionet van de vrienden van Feyenoord, hebben die zijn vrouw en kinderen ontvoerd of zo?

Aparte stellingnames hoor die ik daar lees, onderbouw je journalistiek nu eens met te staven meningen en uitspraken en leg ze voor in je tekst, misschien kan ik me er dan wat bij voorstellen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Koevermans









0.0147500