BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Koevermans

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 31 mei 2011 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 mei 2011 - 22:08 schreef De Pater het volgende:
Wat zeg je als je iets graag wilt hebben maar het nog niet haalbaar is om te betalen? Nee, wil wel maar laat maar..te duur. Niet toehappen en zeker geen contact opnemen zolang de prijs niet acceptabel is, dan gaan er automatisch deuren open..van Geel is niet gek. Van Geel sprak gisteren bij Barend en Barend rechtstreeks tot de technisch directeur van Heereveen..
Zo zeker is dat dus ook weer niet.
Els
 Els - dinsdag 31 mei 2011 - 22:11   quote  deeplink  
Koevermans was bankzitter bij AZ en is bankzitter bij PSV. Waarom zou die ons verder helpen?
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 31 mei 2011 - 22:13   quote  deeplink  
Joevermans aantrekken is paniekvoetbal en letterlijk en figuurlijk niet meer van waarde.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 31 mei 2011 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 mei 2011 - 22:13 schreef FR-Henk het volgende:
Joevermans aantrekken is paniekvoetbal en letterlijk en figuurlijk niet meer van waarde.
op dit moment is hij wel van waarde,als hij inplaats van Berg speelde scoorde hij altijd...Hij heeft juist vele belangerijke doelpunten gemaakt ,zeker europees..
Maar een restwaarde heeft hij zeker niet en hij heeft 2x nee verkocht aan Feyenoord
en nu hoeft hij niet meer te komen ,en terecht!
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 31 mei 2011 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 mei 2011 - 22:18 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

op dit moment is hij wel van waarde,als hij inplaats van Berg speelde scoorde hij altijd...Hij heeft juist vele belangerijke doelpunten gemaakt ,zeker europees..
Maar een restwaarde heeft hij zeker niet en hij heeft 2x nee verkocht aan Feyenoord
en nu hoeft hij niet meer te komen ,en terecht!
Gewoon te duur voor wat hij nog kan brengen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 31 mei 2011 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 mei 2011 - 22:20 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Gewoon te duur voor wat hij nog kan brengen.
hij is toch transfervrij?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 31 mei 2011 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 mei 2011 - 22:11 schreef Els het volgende:
Koevermans was bankzitter bij AZ en is bankzitter bij PSV. Waarom zou die ons verder helpen?
tis wat kort door te bocht om het zo te stellen.

Koevermans heeft als goalgetter wel degelijk waarde. Heeft in 153 eredivisiewedstrijden 70 goals gemaakt. van die 153 waren 74 invalbeurten. Hij doet gemiddeld 117 minuten over een goal. Dat zijn bepaald geen lullige cijfers.

Verder spreekt voor hem dat hij transfervrij is, waarschijnlijk ook in de salarissfeer te betalen is en hij een jonge van de regio is.

Tegen hem: bij zowel AZ als PSV niet voor niets bankzitter geworden, kans laten liggen om Feyenoord te helpen (liever banken bij PSV dan basis bij Feyenoord), wordt dit jaar 33, geen restwaarde, beperkt voetballend vermogen.

Het is een alternatief. Ik zie hem liever ook niet komen, maar om nou met alleen Fernandez als spits de competitie ingaan (aangezien JDT en Cissé grote vraagtekens zijn) is ook weer zo wat.

Maar goed, Van Geel was gisteren duidelijk. Koevermans is geen optie en zal hoe dan ook niet komen.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 31 mei 2011 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 mei 2011 - 22:21 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

hij is toch transfervrij?
Qua salaris.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 31 mei 2011 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 mei 2011 - 22:23 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

tis wat kort door te bocht om het zo te stellen.

Koevermans heeft als goalgetter wel degelijk waarde. Heeft in 153 eredivisiewedstrijden 70 goals gemaakt. van die 153 waren 74 invalbeurten. Hij doet gemiddeld 117 minuten over een goal. Dat zijn bepaald geen lullige cijfers.

Verder spreekt voor hem dat hij transfervrij is, waarschijnlijk ook in de salarissfeer te betalen is en hij een jonge van de regio is.

Tegen hem: bij zowel AZ als PSV niet voor niets bankzitter geworden, kans laten liggen om Feyenoord te helpen (liever banken bij PSV dan basis bij Feyenoord), wordt dit jaar 33, geen restwaarde, beperkt voetballend vermogen.

Het is een alternatief. Ik zie hem liever ook niet komen, maar om nou met alleen Fernandez als spits de competitie ingaan (aangezien JDT en Cissé grote vraagtekens zijn) is ook weer zo wat.

Maar goed, Van Geel was gisteren duidelijk. Koevermans is geen optie en zal hoe dan ook niet komen.
Z`n nichie is al onze commercieel directeur en die heeft ook nog geen euro opgeleverd dus gewoon niet doen...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 31 mei 2011 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 mei 2011 - 22:25 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Qua salaris.
zal wel meevallen denk ik. Zo onrealistisch is Koevermans nou ook weer niet.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 31 mei 2011 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 mei 2011 - 22:26 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Z`n nichie is al onze commercieel directeur en die heeft ook nog geen euro opgeleverd dus gewoon niet doen...
haha, nou als jij het zegt...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 31 mei 2011 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 mei 2011 - 22:25 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Qua salaris.
andere spitsen komen ook niet voor pindas voetballen dus dat is om het even....
Schaken 5 ton per jaar hahahahaha Die gozer moet elke maand het idee hebben dat tie de staatsloterij heeft gewonnen als zijn paycheck binnen is..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 31 mei 2011 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 mei 2011 - 22:28 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

andere spitsen komen ook niet voor pindas voetballen dus dat is om het even....
Schaken 5 ton per jaar hahahahaha Die gozer moet elke maand het idee hebben dat tie de staatsloterij heeft gewonnen als zijn paycheck binnen is..
nee joh gek. Mocht ie willen. 2ton verdiend hij dacht ik.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 31 mei 2011 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 mei 2011 - 22:30 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

nee joh gek. Mocht ie willen. 2ton verdiend hij dacht ik.
Ja dat dacht jij hahahaha
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 31 mei 2011 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 mei 2011 - 22:31 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ja dat dacht jij hahahaha
hiero, stukie van een weekie terug.

---------------------
De Feyenoord-delegatie benadrukte dat er geen salarisplafond voor de spelers in de selectie is. Iets wat trainer Mario Been eerder wel beweerde. Wel is er sprake van een salarisbudget. We gaan uit van een gemiddeld salaris van ongeveer 450.000 euro, legt Jacobs uit. In dat kader is het logisch dat we een voor ons belangrijke speler als Ron Vlaar een betere aanbieding doen dan spelers als Adil Auassar, RubenSchaken of een jeugdspeler.
---------------------

lijkt die 2ton toch wel de bevestigen of in ieder geval die 5ton te ontkrachten.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 31 mei 2011 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 mei 2011 - 22:36 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

hiero, stukie van een weekie terug.

---------------------
De Feyenoord-delegatie benadrukte dat er geen salarisplafond voor de spelers in de selectie is. Iets wat trainer Mario Been eerder wel beweerde. Wel is er sprake van een salarisbudget. We gaan uit van een gemiddeld salaris van ongeveer 450.000 euro, legt Jacobs uit. In dat kader is het logisch dat we een voor ons belangrijke speler als Ron Vlaar een betere aanbieding doen dan spelers als Adil Auassar, RubenSchaken of een jeugdspeler.
---------------------

lijkt die 2ton toch wel de bevestigen of in ieder geval die 5ton te ontkrachten.
Vlaar zit al aan bijna een miljoen en Schaken aan de 450.000 hoorde ik ,maar mocht het 2 ton zijn dan vind ik dat ook best aardig voor 1 goeie voorzet in een heel seizoen hahaha
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 31 mei 2011 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 mei 2011 - 22:39 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Vlaar zit al aan bijna een miljoen en Schaken aan de 450.000 hoorde ik ,maar mocht het 2 ton zijn dan vind ik dat ook best aardig voor 1 goeie voorzet in een heel seizoen hahaha
Hehehehehe, snel verdiend.
MMM
 MMM - dinsdag 31 mei 2011 - 22:53   quote  deeplink  
Henk Vos!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 31 mei 2011 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 mei 2011 - 22:39 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Vlaar zit al aan bijna een miljoen en Schaken aan de 450.000 hoorde ik ,maar mocht het 2 ton zijn dan vind ik dat ook best aardig voor 1 goeie voorzet in een heel seizoen hahaha
hahaha, welke goede voorzet? die ene dat is er 1 meer dan ik onthouden heb.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 01 juni 2011 - 07:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 mei 2011 - 22:18 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

op dit moment is hij wel van waarde,als hij inplaats van Berg speelde scoorde hij altijd...Hij heeft juist vele belangerijke doelpunten gemaakt ,zeker europees..
Maar een restwaarde heeft hij zeker niet en hij heeft 2x nee verkocht aan Feyenoord
en nu hoeft hij niet meer te komen ,en terecht!
Kan ie nog wel een hele wedstrijd mee...
hotjumper
 hotjumper - woensdag 01 juni 2011 - 07:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 mei 2011 - 22:23 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Het is een alternatief. Ik zie hem liever ook niet komen, maar om nou met alleen Fernandez als spits de competitie ingaan (aangezien JDT en Cissé grote vraagtekens zijn) is ook weer zo wat.

Jon Dahl en Cissé zijn beide weer zo goed als fit, die vraagtekens die hiervoor mochten bestaan zijn net zo groot bij Koevermans, die kan ook zo van een stoeprand pleuren. Verder heeft koevermans al seizoenen geen hele wedstrijden gespeeld, die scheurt (ons geluk kennende) gegarandeert in de 2de wedstrijd ales af.
Biernaldum
 Biernaldum - woensdag 01 juni 2011 - 07:58   quote  deeplink  
Van mij hoeft die niet meer te komen,
als hij liever op de bank zit bij psv dan te spelen voor Feyenoord.
cc-tje
 cc-tje - woensdag 01 juni 2011 - 08:40   quote  deeplink  
Koef huren is geen slecht idee. Alleen denk ik niet dat hij naar Feyenoord komt/wil.Er rust een vloek op hem en Feyenoord. Toen had ie geen geduld las ik ergens op het forum, misschien nu van geel er is wel...?
Maar nee, hij komt zeker niet.
cc-tje
 cc-tje - woensdag 01 juni 2011 - 08:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2011 - 07:45 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Jon Dahl en Cissé zijn beide weer zo goed als fit, die vraagtekens die hiervoor mochten bestaan zijn net zo groot bij Koevermans, die kan ook zo van een stoeprand pleuren. Verder heeft koevermans al seizoenen geen hele wedstrijden gespeeld, die scheurt (ons geluk kennende) gegarandeert in de 2de wedstrijd ales af.
Helemaal mee eens... Op dat Jon Dahl en cisé verhaal heb ik alleen te zeggen... zolang ze maar niet weer iets krijgen...
Stylzz
 Stylzz - woensdag 01 juni 2011 - 08:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2011 - 08:40 schreef cc-tje het volgende:
Koef huren is geen slecht idee. Alleen denk ik niet dat hij naar Feyenoord komt/wil.Er rust een vloek op hem en Feyenoord. Toen had ie geen geduld las ik ergens op het forum, misschien nu van geel er is wel...?
Maar nee, hij komt zeker niet.
hoe kan je iemand huren zonder contract?
MMM
 MMM - woensdag 01 juni 2011 - 10:04   quote  deeplink  
Tomasson hebben ze al afgeschreven las ik vanmorgen, maar ze gunnen 'm de kans.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 01 juni 2011 - 10:19   quote  deeplink  
Wat een kortzichtigen hier!!!
Als je enige aanspraak wil maken op Europees zal er echt een degelijke (echte) spits moeten komen!
Koevermans is dan de beste en enige optie die gratis is. (naar mijn mening)
Heeft er iemand betere ideeen??
Of willen jullie zo'n zelfde seizoen of nog slechter zonder echte spits?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 juni 2011 door Feyenoord till i die --
cc-tje
 cc-tje - woensdag 01 juni 2011 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2011 - 08:58 schreef Stylzz het volgende:

[..]

hoe kan je iemand huren zonder contract?
Volgens mij heeft hij een contract tot ergens volgend jaar of het jaar daar op?
JanM
 JanM - woensdag 01 juni 2011 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2011 - 10:19 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Wat een kortzichtigen hier!!!
Als je enige aanspraak wil maken op Europees zal er echt een degelijke (echte) spits moeten komen!
Koevermans is dan de beste en enige optie die gratis is. (naar mijn mening)
Heeft er iemand betere ideeen??
Of willen jullie zo'n zelfde seizoen of nog slechter zonder echte spits?
Ik ben het met je eens, maar veel meer zijn er geloof ik niet ... Maar ik hoor ook geen reële alternatieven. Het kan natuurlijk goed uitpakken met JDT, Cissé en Fernandez, maar dan moet alles meezitten. En de kans daarop acht ik klein!
MMM
 MMM - woensdag 01 juni 2011 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2011 - 10:19 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Wat een kortzichtigen hier!!!
Als je enige aanspraak wil maken op Europees zal er echt een degelijke (echte) spits moeten komen!
Koevermans is dan de beste en enige optie die gratis is. (naar mijn mening)
Heeft er iemand betere ideeen??
Of willen jullie zo'n zelfde seizoen of nog slechter zonder echte spits?
+1
FEY-Esm
 FEY-Esm - woensdag 01 juni 2011 - 11:46   quote  deeplink  
Koevermans is laag niveau, en in vergelijking met Junker, Dost, Tomasson, Ciss'e en Fernandez, op talent en kwaliteiten, inzet en motivatie, de laagste in rang, schat ik zo in..
Stylzz
 Stylzz - woensdag 01 juni 2011 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2011 - 10:51 schreef cc-tje het volgende:

[..]

Volgens mij heeft hij een contract tot ergens volgend jaar of het jaar daar op?
ik dacht dat t afliep?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 01 juni 2011 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2011 - 11:46 schreef FEY-Esm het volgende:
Koevermans is laag niveau, en in vergelijking met Junker, Dost, Tomasson, Ciss'e en Fernandez, op talent en kwaliteiten, inzet en motivatie, de laagste in rang, schat ik zo in..
Laagste in rang??
Als hij in de basis staat scoort hij er minimaal 20!!!!
Zit geen andere spits bij die dat bewezen heeft!
Behalve Tomasson maar die zie ik als een schaduwspits!!
En is qua blessures al helemaal geen zekerheid!! Overigens ook niet qua doelpunten, alleen als hij een lange sterke spits bij zich heeft die ze voor hem klaar legt!!
We moeten als Feyenoorders onze trots in deze tijden eens opzij zetten!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 juni 2011 door Feyenoord till i die --
MMM
 MMM - woensdag 01 juni 2011 - 13:57   quote  deeplink  
Ben het met FTID eens.
JanM
 JanM - woensdag 01 juni 2011 - 14:02   quote  deeplink  
Koevermans heeft gezegd dat hij graag kampioen wilde worden met PiSVee, maar volgens mij nooit een transfer naar Feyenoord geweigerd, simpelweg omdat Feyenoord volgens mij (ik kan het natuurlijk mis hebben) nooit een concreet bod heeft gedaan. We hadden/hebben immers geen geld ... Gaan we hem nu op die uitspraak afserveren?

Fernandez is een leuke (counter)spits die je er goed bij kunt hebben, maar niet een spits die er volgend seizoen 20 inschiet. Koervermans kan dat m.i. wel en is transfervrij, woont in Schiedam (toch?) en is nog niet klaar om te stoppen!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 01 juni 2011 - 14:15   quote  deeplink  
dat bedoel ik!
Milo
 Milo - woensdag 01 juni 2011 - 14:48   quote  deeplink  
AMOAh
MMM
 MMM - woensdag 01 juni 2011 - 14:51   quote  deeplink  
Kost geld
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 01 juni 2011 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2011 - 14:02 schreef JanM het volgende:
Koevermans heeft gezegd dat hij graag kampioen wilde worden met PiSVee, maar volgens mij nooit een transfer naar Feyenoord geweigerd, simpelweg omdat Feyenoord volgens mij (ik kan het natuurlijk mis hebben) nooit een concreet bod heeft gedaan. We hadden/hebben immers geen geld ... Gaan we hem nu op die uitspraak afserveren?

Fernandez is een leuke (counter)spits die je er goed bij kunt hebben, maar niet een spits die er volgend seizoen 20 inschiet. Koervermans kan dat m.i. wel en is transfervrij, woont in Schiedam (toch?) en is nog niet klaar om te stoppen!
Hoe komt u daar zo bij?
Fernandez heeft zich ondertussen ook een spits voor rond de 16 meter getoond. Koevermans levert niets of onvoldoende op. Risico is te hoog.
JanM
 JanM - woensdag 01 juni 2011 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2011 - 15:03 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Hoe komt u daar zo bij?
Fernandez heeft zich ondertussen ook een spits voor rond de 16 meter getoond. Koevermans levert niets of onvoldoende op. Risico is te hoog.
My humble opinion!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 01 juni 2011 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2011 - 10:19 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Wat een kortzichtigen hier!!!
Als je enige aanspraak wil maken op Europees zal er echt een degelijke (echte) spits moeten komen!
Koevermans is dan de beste en enige optie die gratis is. (naar mijn mening)
Heeft er iemand betere ideeen??
Of willen jullie zo'n zelfde seizoen of nog slechter zonder echte spits?
zijn voldoende mensen die het met je eens zijn. van de gratis spitsen heb ik ook nog geen betere optie gehoord dan Koevermans, al is Koevermans ook bepaald niet de ideale spits natuurlijk.

Met alleen Cissé, JDT en Fernandez het seizoen ingaan is vragen om problemen.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 01 juni 2011 - 16:17   quote  deeplink  
Overal waar Koevermans heen gaat verdwijnt ie naar de bank, waarom zou dat bij ons anders zijn?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 01 juni 2011 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2011 - 07:45 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Jon Dahl en Cissé zijn beide weer zo goed als fit, die vraagtekens die hiervoor mochten bestaan zijn net zo groot bij Koevermans, die kan ook zo van een stoeprand pleuren. Verder heeft koevermans al seizoenen geen hele wedstrijden gespeeld, die scheurt (ons geluk kennende) gegarandeert in de 2de wedstrijd ales af.
Kom nou. Op JDT kunnen we helaas niet rekenen. In mentaal opzicht natuurlijk wel, maar fysiek is het gewoon een heel onzeker verhaal. JDT is fit en in vorm een absolute meerwaarde, maar daar ligt meteen het grootste probleem. Afgelopen seizoen 0 wedstrijden, daarvoor natuulijk ook al de nodige blessures gehad. 24 wedstrijden en 13 wedstrijden.

Wat dat betreft is de opstelling van de technische staf van Feyenoord wel goed. Prestatiecontract. Niet meer op hem rekenen, maar hem als een 'extraatje' beschouwen mocht hij toch nog de nodige minuten maken.

Cissé is ander verhaal, zijn fysieke ongemakken zijn terug te voeren op die &&$$#^#^#teen van hem. Mocht dat echt goed genezen zijn, dan is een volwaardig speler, al is hij natuurlijk geen echte nr 9. Maar ik heb het afgelopen jaar iets te vaak gehoord dat zijn problemen over waren, om er blind van uit te gaan dat dat nu ook daadwerkelijk het geval is.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 01 juni 2011 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2011 - 16:17 schreef hotjumper het volgende:
Overal waar Koevermans heen gaat verdwijnt ie naar de bank, waarom zou dat bij ons anders zijn?
omdat wij geen betere nr 9 hebben.
Milo
 Milo - woensdag 01 juni 2011 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2011 - 14:51 schreef MMM het volgende:
Kost geld
transfer vrij en verdient niet meer dan 5 ton bij nac!
MMM
 MMM - woensdag 01 juni 2011 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2011 - 18:08 schreef Milo het volgende:

[..]

transfer vrij en verdient niet meer dan 5 ton bij nac!
Contract t/m 2013?
Milo
 Milo - woensdag 01 juni 2011 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2011 - 18:56 schreef MMM het volgende:

[..]

Contract t/m 2013?
hij mag weg ivm een te hoog salaris ;) vriend van me zit in de technische staf van nac!
piet de paler
 piet de paler - donderdag 02 juni 2011 - 13:17   quote  deeplink  
Koevermans heeft in de tuin recaro stoeltjes staan en een dug out gemaakt .
Kan hij trainen voor het volgend seizoen bankzitten bij PISVEE
kool
 kool - donderdag 02 juni 2011 - 13:35   quote  deeplink  
Ik kwam koef tege in een attractie park en kon niet laten om te vragen of tie nog naar ons komt. en hij gaf nogmaals aan nee nee ik mag niet van mario.
dus duidelijk dat hij niet komt
de beer
 de beer - donderdag 02 juni 2011 - 14:02   quote  deeplink  
laten ze koevermans maar houden in de winterstop wou hij niet wat mij betreft hoeft hij nu niet!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Koevermans









0.0090391