BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Koevermans

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Marco12345
 Marco12345 - donderdag 02 juni 2011 - 18:26   quote  deeplink  
Teddy?
Stylzz
 Stylzz - donderdag 02 juni 2011 - 19:09   quote  deeplink  
tsja
De Pater
 De Pater - donderdag 02 juni 2011 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juni 2011 - 13:35 schreef kool het volgende:
Ik kwam koef tege in een attractie park en kon niet laten om te vragen of tie nog naar ons komt. en hij gaf nogmaals aan nee nee ik mag niet van mario.
dus duidelijk dat hij niet komt
Klopt, die 2 zijn geen vrienden. Alweer een reden dat Been weg moet, we moeten naar een trainer die spelers beter maakt en binnen kan houden..De Koef, Mounir of Dost, niet te lang wachten en de VvF nog maar eens lief aankijken. In de winterstop uitkijken naar andere trainer indien nodig..
sevillana
 sevillana - donderdag 02 juni 2011 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juni 2011 - 19:23 schreef De Pater het volgende:

[..]

Klopt, die 2 zijn geen vrienden. Alweer een reden dat Been weg moet, we moeten naar een trainer die spelers beter maakt en binnen kan houden..De Koef, Mounir of Dost, niet te lang wachten en de VvF nog maar eens lief aankijken. In de winterstop uitkijken naar andere trainer indien nodig..
welnee joh
FEY-Esm
 FEY-Esm - donderdag 02 juni 2011 - 20:42   quote  deeplink  
Ehm, ff iets anders koevermans, Mels van Driel en Melvin de Leeuw gratis oppikken bij RBC Roosendaal, en dan een kans geven in de voorbereiding.. ? (Mels overigens bij feyenoord begonnen geloof ik..)

Of zou ik voor antwoorden/discussie een nieuw topic hiervoor moeten openen? :P

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 juni 2011 door FEY-Esm --
Els
 Els - donderdag 02 juni 2011 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juni 2011 - 19:23 schreef De Pater het volgende:

[..]

Klopt, die 2 zijn geen vrienden. Alweer een reden dat Been weg moet, we moeten naar een trainer die spelers beter maakt en binnen kan houden..De Koef, Mounir of Dost, niet te lang wachten en de VvF nog maar eens lief aankijken. In de winterstop uitkijken naar andere trainer indien nodig..
Het feit dat hij Koevermans buiten de deur houdt, is juist een reden om Been een contract voor het leven te geven.
FEY-Esm
 FEY-Esm - donderdag 02 juni 2011 - 21:22   quote  deeplink  
Eens met els!
sevillana
 sevillana - donderdag 02 juni 2011 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juni 2011 - 21:22 schreef FEY-Esm het volgende:
Eens met els!
dat zeg ik!
De Pater
 De Pater - donderdag 02 juni 2011 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juni 2011 - 21:09 schreef Els het volgende:

[..]

Het feit dat hij Koevermans buiten de deur houdt, is juist een reden om Been een contract voor het leven te geven.
Kiezen tussen aan blijven modderen of de weg omhoog dan kies ik tussen de weg omhoog...heb je het antwoord gehoord van van Geel bij Barend en Barend op de vraag of Mario Been er alles had uitgehaald wat mogelijk was....zegt genoeg.
Els
 Els - donderdag 02 juni 2011 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juni 2011 - 22:34 schreef De Pater het volgende:

[..]

Kiezen tussen aan blijven modderen of de weg omhoog dan kies ik tussen de weg omhoog...heb je het antwoord gehoord van van Geel bij Barend en Barend op de vraag of Mario Been er alles had uitgehaald wat mogelijk was....zegt genoeg.
Met Koevermans blijft het aanmodderen, dus we zijn het eens. Ik heb het antwoord van Van Geel op de vraag of Been optimaal gepresteerd had met dit Feyenoord gehoord. Het antwoord was 'ja', zat geen woord chinees tussen, dus het zegt inderdaad genoeg. Begrijp niet echt waarom je dit in de discussie inbrengt.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - donderdag 02 juni 2011 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juni 2011 - 23:21 schreef Els het volgende:

[..]

Met Koevermans blijft het aanmodderen, dus we zijn het eens. Ik heb het antwoord van Van Geel op de vraag of Been optimaal gepresteerd had met dit Feyenoord gehoord. Het antwoord was 'ja', zat geen woord chinees tussen, dus het zegt inderdaad genoeg. Begrijp niet echt waarom je dit in de discussie inbrengt.
Maar was het een ja om geen gezeik te krijgen of was dat echt zijn mening?
Toen die vraag gesteld werd vertrok zn kop wel dat die daar liever geen antwoord op zal geven.

Maar over koevermans moet ik zeggen dat we blij moeten zijn als hij NIET komt
Els
 Els - vrijdag 03 juni 2011 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juni 2011 - 23:31 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Maar was het een ja om geen gezeik te krijgen of was dat echt zijn mening?
Toen die vraag gesteld werd vertrok zn kop wel dat die daar liever geen antwoord op zal geven.

Maar over koevermans moet ik zeggen dat we blij moeten zijn als hij NIET komt
Interpretatie leidt zelden tot waarheidsvinding.
De Pater
 De Pater - vrijdag 03 juni 2011 - 00:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juni 2011 - 23:21 schreef Els het volgende:

[..]

Met Koevermans blijft het aanmodderen, dus we zijn het eens. Ik heb het antwoord van Van Geel op de vraag of Been optimaal gepresteerd had met dit Feyenoord gehoord. Het antwoord was 'ja', zat geen woord chinees tussen, dus het zegt inderdaad genoeg. Begrijp niet echt waarom je dit in de discussie inbrengt.
Het was inderdaad een hele dikke nee, hij zei ja met een vette UUUHHH ervoor, hij wilt geen gezeik natuurlijk maar heeft meneer Been even laten voelen wattie van hem vindt. Been zit niet lang meer in Rotterdam, als er meer geld was geweest was hij allang weggeweest...
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 03 juni 2011 - 00:06   quote  deeplink  
Het was geen "hele dikke nee", het was een genuanceerde 'ja'.

De keuze tussen ja en nee was in dit geval lastig. Maar een 'ja' was meer op zijn plaats.
Els
 Els - vrijdag 03 juni 2011 - 00:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juni 2011 - 00:02 schreef De Pater het volgende:

[..]

Het was inderdaad een hele dikke nee, hij zei ja met een vette UUUHHH ervoor, hij wilt geen gezeik natuurlijk maar heeft meneer Been even laten voelen wattie van hem vindt. Been zit niet lang meer in Rotterdam, als er meer geld was geweest was hij allang weggeweest...
Ik heb geen 'nee' gehoord. Moet jij niet even langs Schoonenberg?
De Pater
 De Pater - vrijdag 03 juni 2011 - 00:16   quote  deeplink  
Heb het nog even zitten terugkijken maar ik vind het echt een duidelijke nee, en hij heeft gelijk hoor.. Been is een topgozert maar in deze functie vind ik hem niet sterk genoeg.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 03 juni 2011 - 07:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juni 2011 - 00:16 schreef De Pater het volgende:
Heb het nog even zitten terugkijken maar ik vind het echt een duidelijke nee, en hij heeft gelijk hoor.. Been is een topgozert maar in deze functie vind ik hem niet sterk genoeg.
nee, het was een ja, maar.
Alleen hij mocht het niet toelichten.
Els
 Els - vrijdag 03 juni 2011 - 08:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juni 2011 - 00:16 schreef De Pater het volgende:
Heb het nog even zitten terugkijken maar ik vind het echt een duidelijke nee, en hij heeft gelijk hoor.. Been is een topgozert maar in deze functie vind ik hem niet sterk genoeg.
Tja, als jouw tv iets anders uitzendt dan de mijne, wordt elke discussie moeizaam.
aad 64
 aad 64 - vrijdag 03 juni 2011 - 09:02   quote  deeplink  
ik wil anders ook wel op de bank komen zitten hoor, scheelt me mooi een seizoenskaart
sevillana
 sevillana - vrijdag 03 juni 2011 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juni 2011 - 00:13 schreef Els het volgende:

[..]

Ik heb geen 'nee' gehoord. Moet jij niet even langs Schoonenberg?
of ff bij Willeke Lerby informeren . . . . . .
MMM
 MMM - vrijdag 03 juni 2011 - 21:29   quote  deeplink  
Van Wolfswinkel voor 5,4 miljoen naar Sporting Lissabon.. Wat een fooi
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 03 juni 2011 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juni 2011 - 21:29 schreef MMM het volgende:
Van Wolfswinkel voor 5,4 miljoen naar Sporting Lissabon.. Wat een fooi
Wel een slechte keuze zeg van Van Wolfswinkel....
Ch€sz
 Ch€sz - vrijdag 03 juni 2011 - 23:19   quote  deeplink  
geen koevermans, zal nooit meer veel opleveren, bovendien wilde hij liever op de bank zitten om 3e te worden.
sevillana
 sevillana - zaterdag 04 juni 2011 - 00:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juni 2011 - 21:29 schreef MMM het volgende:
Van Wolfswinkel voor 5,4 miljoen naar Sporting Lissabon.. Wat een fooi
okay, die naam hoeven we dus niet meer te vermelden bij de gewenste spitsen . . . . . .
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 04 juni 2011 - 01:45   quote  deeplink  
Koef mag niet van Mario naar Feyenoord komen. Dan moet ie zelf ook niet meer willen.
Punt erachter.
DY
 DY - zaterdag 04 juni 2011 - 03:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 juni 2011 - 01:45 schreef FR-Henk het volgende:
Koef mag niet van Mario naar Feyenoord komen. Dan moet ie zelf ook niet meer willen.
Punt erachter.
hij had kunnen komen in de winter als t goed is, alleen wilde hij liever op de bank bij psv blijven zitten en een prijs winnen........ de pannekoek
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 04 juni 2011 - 07:45   quote  deeplink  
Kuyt wil over 2 jaar naar Feyenoord, maar dan moeten ze wel kampioenskandidaat zijn..

tsja...
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 04 juni 2011 - 10:18   quote  deeplink  
Ook Kuyt mag wat mij betreft z'n kanis over Feyenoord gaan houden.
Dubble O ms
 Dubble O ms - zaterdag 04 juni 2011 - 10:27   quote  deeplink  
Dirk forever!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 april 2016 - 12:50   quote  deeplink  
Commercieel directeur Mark Koevermans

(http://youtu.be/9BkhxyWLcL8)
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 april 2016 - 12:51   quote  deeplink  
😁
Stylzz
 Stylzz - maandag 25 april 2016 - 13:03   quote  deeplink  
MILJOENEN.. WOOOHOOO
MILJOENEN.. WOOHOOHOHOOO
Barabas
 Barabas - maandag 25 april 2016 - 14:22   quote  deeplink  
Kennen we weer wat over de balk smijtûh!
VVout
 VVout - maandag 25 april 2016 - 17:25   quote  deeplink  
Kom maar op dan met die boooooooooooooooost.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 12 juli 2016 - 12:46   quote  deeplink  
DHL NIEUWE PARTNER FEYENOORD

2earyg2.jpg

DHL is de komende drie seizoenen als Partner aan Feyenoord verbonden. De samenwerkingsovereenkomst tussen beide partijen werd afgelopen maandag officieel bekrachtigd in de Feyenoord Fanshop Stadion.

Die locatie was niet zonder reden gekozen, want de Feyenoord Fanshops spelen een centrale rol binnen de samenwerking. Supporters die via de Fanshop online artikelen bestellen, kunnen deze dankzij het Partnership vanaf medio augustus laten bezorgen bij één van de 1.300 DHL Parcelshops in Nederland. Bovendien komt er in de loop van dit seizoen een DHL Parcelshop in de Fanshop Stadion Marathon. Ook hier kunnen supporters terecht om een (online) bestelling op te halen of een pakket te versturen.

Commercieel directeur Mark Koevermans is zeer tevreden met het Partnership met DHL. Wij zijn niet alleen blij dat een internationaal gerenommeerd bedrijf als DHL een Partnership met Feyenoord aangaat, het geeft ons ook de mogelijkheid om de dienstverlening via de online fanshop verder te optimaliseren.

DHL bezorgt zowel binnen Nederland als internationaal pakketten voor consumenten en zakelijke klanten. Het bedrijf levert daarnaast ook e-commerce logistiek en facilitaire diensten. DHL is wereldwijd actief in de sport door Partnerships met clubs als Manchester United en Bayern München en aanwezigheid in sporten als Formule 1 en atletiek. Snelheid en de persoonlijke gedrevenheid om topprestaties neer te zetten, zijn kernwaarden die de sportteams en DHL gemeen hebben.

Supporters krijgen aanstaande zondag de kans om nader kennis te maken met de diensten van DHL. Tijdens de Open Dag zal het bedrijf zich rondom De Kuip presenteren als Partner van Feyenoord. 
nr 10
 nr 10 - dinsdag 12 juli 2016 - 13:40   quote  deeplink  
Kut DHL. Bezorgen zowat nooit bij de buren.
Barabas
 Barabas - dinsdag 12 juli 2016 - 15:02   quote  deeplink  
Wat ontzettend vervelend voor je zeg....
nr 10
 nr 10 - dinsdag 12 juli 2016 - 15:26   quote  deeplink  
Dank je voor je medeleven.
VVout
 VVout - dinsdag 12 juli 2016 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2016 - 13:40 schreef nr 10 het volgende:
Kut DHL. Bezorgen zowat nooit bij de buren.
Je kan toch via de online pakket trace dit aangeven, of eender wat voor alternatief adres. Ook het neerzetten in de garage, de tuin of wat dan ook behoort tot de mogelijkheid. Of is dit alleen bij mij in Duitsland?
JanM
 JanM - dinsdag 12 juli 2016 - 16:52   quote  deeplink  
Staat volgens mij voor De Halve Levering want bij ons komen vrijwel alle zendingen van DHL in delen aan ...
Barabas
 Barabas - dinsdag 12 juli 2016 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2016 - 16:49 schreef VVout het volgende:

[..]

Je kan toch via de online pakket trace dit aangeven, of eender wat voor alternatief adres. Ook het neerzetten in de garage, de tuin of wat dan ook behoort tot de mogelijkheid. Of is dit alleen bij mij in Duitsland?
Garage? Tuin? Hier in Holland hebben we een balkon en een stoep en leven we met 100 man op de oppervlakte van een postzegel!

Maar nee, die optie hebben we hier niet.
VVout
 VVout - dinsdag 12 juli 2016 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2016 - 16:52 schreef JanM het volgende:
Staat volgens mij voor De Halve Levering want bij ons komen vrijwel alle zendingen van DHL in delen aan ...
Das inderdaad geweldig. Bij mij komt het een aan en bij het andere is het adres onbekend. Allebei een bestelling van de zelfde afzender????
VVout
 VVout - dinsdag 12 juli 2016 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2016 - 16:59 schreef Barabas het volgende:

[..]

Garage? Tuin? Hier in Holland hebben we een balkon en een stoep en leven we met 100 man op de oppervlakte van een postzegel!

Maar nee, die optie hebben we hier niet.
Das minder, maar desondanks gaat er veel mis daar.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 12 juli 2016 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2016 - 16:59 schreef Barabas het volgende:

[..]

Garage? Tuin? Hier in Holland hebben we een balkon en een stoep en leven we met 100 man op de oppervlakte van een postzegel!

Maar nee, die optie hebben we hier niet.
Wat ben ik blij dat ik in zeeland woon, zet maar ff achterom hoor..
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 12 juli 2016 - 18:28   quote  deeplink  
In het water?
Barabas
 Barabas - dinsdag 12 juli 2016 - 18:43   quote  deeplink  
Tussen de mosselen
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 12 juli 2016 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2016 - 18:28 schreef FR-Henk het volgende:
In het water?
Nee in de tuin..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 12 juli 2016 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2016 - 18:43 schreef Barabas het volgende:
Tussen de mosselen
Nee in de tuin..
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 12 juli 2016 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2016 - 18:49 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Nee in de tuin..
Heb je water in je tuin?
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 12 juli 2016 - 18:56   quote  deeplink  
Als het geregend heeft..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Koevermans









0.0132980