BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Mario Been topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
JanM
 JanM - maandag 28 februari 2011 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 februari 2011 - 18:42 schreef FR-Henk het volgende:
Als topic door Boudewijn vernietigd, daarom maar hier geplaatst:

Krijgt Mario de boel weer op de rit?
Daar lijkt het toch weer op.
De laatste 3 wedstrijden toonden al ontwikkeling en meer bevrijdend spel.
Tegen Groningen zag ik een energiek team, met lef en meer vertrouwen.
4 weken geleden vond ik dat Been nog een 2/3weken de tijd moest kunnen krijgen. Die tijd heeft hij gepakt.

Ik stel dat het vertrouwen van Mario in de basisspelers zich nu gaat terug betalen. En dat heeft niet uitsluitend met nieuwe spelers te maken.
En zegt het m.i. ook dat niet Been het probleem was/is, maar de selectie een probleem had met het zelfvertrouwen.

Do you agree?
EENS! En Been verdient respect dat hij het bijltje er niet eerder bij neergegooid heeft (makkelijkste weg) en doorgegaan is met die jongens. Dat betaalt zich nu uit!

En daarom zeg ik nog maar eens: Been///HELD!
MMM
 MMM - maandag 28 februari 2011 - 20:03   quote  deeplink  
Een maand geleden twijfelde hij nog aan de kwaliteit van de talenten.. (Gini, Luc etc.)

Verder heb ik al jaren geleden aangegeven dat je helemaal niets aan die Bruins hebt. Hij staat er een paar weken niet in en het gaat steeds beter.
hotjumper
 hotjumper - maandag 28 februari 2011 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 februari 2011 - 20:03 schreef MMM het volgende:
Een maand geleden twijfelde hij nog aan de kwaliteit van de talenten.. (Gini, Luc etc.)

Verder heb ik al jaren geleden aangegeven dat je helemaal niets aan die Bruins hebt. Hij staat er een paar weken niet in en het gaat steeds beter.
Met Bruins is het hetzelfde als met Makaay, in het "verkeerde" systeem rendeert ie niet. Als Wijnaldum in de flow blijft van de afgelopen wedstrijd moet hij ook gewoon blijven spelen. En ik blijf van mening dat Bruins één van de spelers met het meeste voetbal inzicht is van de huidige selectie maar als we zonder hem de punten pakken, prima!
JanM
 JanM - maandag 28 februari 2011 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 februari 2011 - 20:03 schreef MMM het volgende:
Een maand geleden twijfelde hij nog aan de kwaliteit van de talenten.. (Gini, Luc etc.)

Verder heb ik al jaren geleden aangegeven dat je helemaal niets aan die Bruins hebt. Hij staat er een paar weken niet in en het gaat steeds beter.
You made your point nu wel wat Bruins betreft!

En die uitspraak van Been kan ie ook wel eens bewust gemaakt hebben om de druk weg te nemen. Want ondanks die uitspraak heeft ie ze wel laten staan! En nu betalen ze hem eindelijk terug!
de.fan
 de.fan - maandag 28 februari 2011 - 23:48   quote  deeplink  
Ja ik moet eerlijk bekennen dat Mario Been weer wat credits heeft bij mij! De wedstrijd tegen Fc groningen was voor mij de eerste wedstrijd waarbij ik het gevoel kreeg van dat wordt een overwinning. Nu bleek ook dat er niemand 20 minuten voor het einde al op hun laatste beentjes liepen. Ook was het goed zichtbaar dat Feyenoord als elftal samen speelt! Ik blijf het wel jammer dat Mario Been zo laat de juiste beslissingen heeft genomen binnen het elftal, maar nu bewijst ie dat ie op de goeie weg is. En met 2 buitenspelers die steeds dreigend zijn is het voor Feyenoord een stuk makkelijker voetballen. En dan die Ryodinho wat een mannetje! Altijd aanspeelbaar, gevaarlijk en het overzicht behouden. Dat toont op deze leeftijd al aan dat het een grote gaat worden.Jammer dat Feyenoord hem nooit heeft gehaald.
de.fan
 de.fan - maandag 28 februari 2011 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 februari 2011 - 21:09 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Met Bruins is het hetzelfde als met Makaay, in het "verkeerde" systeem rendeert ie niet. Als Wijnaldum in de flow blijft van de afgelopen wedstrijd moet hij ook gewoon blijven spelen. En ik blijf van mening dat Bruins één van de spelers met het meeste voetbal inzicht is van de huidige selectie maar als we zonder hem de punten pakken, prima!
Dat kan best , dat Bruins het meeste voetbal inzicht heeft. Maar ik heb vanaf dag 1 gezegd dat Luigi Bruins een speler is die niet bij Feyenoord past. Bij een AZ of 020 zal hij veel beter renderen. Helaas is dat zo, maar je heb nu eenmaal spelers die gewoon helemaal niet bij een club als Feyenoord past. Daar kan Luigi Bruins niks aan doen, daar kan Feyenoord niks aan doen en daar kunnen wij als supporters ook niks aan doen!!
hotjumper
 hotjumper - maandag 28 februari 2011 - 23:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 februari 2011 - 23:52 schreef de.fan het volgende:

[..]

Dat kan best , dat Bruins het meeste voetbal inzicht heeft. Maar ik heb vanaf dag 1 gezegd dat Luigi Bruins een speler is die niet bij Feyenoord past. Bij een AZ of 020 zal hij veel beter renderen. Helaas is dat zo, maar je heb nu eenmaal spelers die gewoon helemaal niet bij een club als Feyenoord past. Daar kan Luigi Bruins niks aan doen, daar kan Feyenoord niks aan doen en daar kunnen wij als supporters ook niks aan doen!!
Kijk, als je het in het begin zo gebracht had, waren er een stuk minder mensen over je gevallen.
de.fan
 de.fan - dinsdag 01 maart 2011 - 00:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 februari 2011 - 23:59 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Kijk, als je het in het begin zo gebracht had, waren er een stuk minder mensen over je gevallen.
Dat heb ik in het begin ook zo gebracht! Maar dat vergeet iedereen.
Kan gebeuren, maar als je dan je gelijk wil halen weten ze niks meer!!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 01 maart 2011 - 08:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 00:10 schreef de.fan het volgende:

[..]

Dat heb ik in het begin ook zo gebracht! Maar dat vergeet iedereen.
Kan gebeuren, maar als je dan je gelijk wil halen weten ze niks meer!!
t gaat me niet om Bruins maar om t belerende cq superieure gedrag wat je toont.
Dat past ook niet bij een club als Feyenoord.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 01 maart 2011 - 08:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 00:10 schreef de.fan het volgende:

[..]

Dat heb ik in het begin ook zo gebracht! Maar dat vergeet iedereen.
Kan gebeuren, maar als je dan je gelijk wil halen weten ze niks meer!!
Gvd, hier ook al...
Man, je hebt gelijk, want dat wil je toch halen?
En ZE weten van niks meer.

Wat levert dat gelijk je nou op?
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 01 maart 2011 - 09:51   quote  deeplink  
Een harde plasser?
Djee
 Djee - dinsdag 01 maart 2011 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 09:51 schreef hotjumper het volgende:
Een harde plasser?
Oeps.....
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 01 maart 2011 - 10:48   quote  deeplink  
Ik kop deze besneden grap niet in.
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 01 maart 2011 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 februari 2011 - 18:56 schreef MMM het volgende:
Mag ook wel een keer.. Vandaag is gebleken dat Been er dus veel meer uit had kunnen halen, in de eerste seizoenshelft.
Is al wat oudere post, maar toch: je ziet dat het na de komst van de nieuwe spelers gaat lopen. Meeuwis en Ryo met name. Heeft dus niets met de eerste seizoenshelft te maken. Als hij toen deze spelers gehad had was die helft op zeker ook veel beter geweest.
de.fan
 de.fan - dinsdag 01 maart 2011 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 08:02 schreef Stylzz het volgende:

[..]

t gaat me niet om Bruins maar om t belerende cq superieure gedrag wat je toont.
Dat past ook niet bij een club als Feyenoord.
En daar heb jij geen last van????
sevillana
 sevillana - dinsdag 01 maart 2011 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 16:44 schreef de.fan het volgende:

[..]

En daar heb jij geen last van????
denk dat menigeen meer last van de.fan heeft?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 01 maart 2011 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 16:44 schreef de.fan het volgende:

[..]

En daar heb jij geen last van????
nee.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 07 maart 2011 - 17:41   quote  deeplink  
Neem aan dat de Mario-critici nu ook even wat kalmer zijn geworden?
Kees010
 Kees010 - maandag 07 maart 2011 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 maart 2011 - 17:41 schreef FR-Henk het volgende:
Neem aan dat de Mario-critici nu ook even wat kalmer zijn geworden?
Omdat hij gered wordt door een Ryo (Aanvallende impulsen + trekt Biseswar, etc. mee in z'n enthousiasme) en Meeuwis (voor Balans)

Denk dat deze 2 meer hebben bijgedragen aan de 'wederopstanding..?' dan Mario zelf.
De fouten die hij heeft gemaakt, zijn nog steeds gemaakt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 maart 2011 door Kees010 --
craven
 craven - maandag 07 maart 2011 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 maart 2011 - 17:50 schreef Kees010 het volgende:

[..]

Omdat hij gered wordt door een Ryo (Aanvallende impulsen + trekt Biseswar, etc. mee in z'n enthousiasme) en Meeuwis (voor Balans)

Denk dat deze 2 meer hebben bijgedragen aan de 'wederopstanding..?' dan Mario zelf.
De fouten die hij heeft gemaakt, zijn nog steeds gemaakt.
misschien maar hij stelt ze wel op....
Kees010
 Kees010 - maandag 07 maart 2011 - 18:09   quote  deeplink  
Oke, maar om alles weer op Mario af te schuiven dat het nu goed gaat....
Lijkt me dan weer lichtelijk hypocriet.

Die 10-0 en 1,5 jaar lelijk voetbal wordt door jullie dan weer niet in zijn schoenen geschoven.
En nu perongeluk alles een keer op z'n plek valt dmv. toevallig binnengevallen spelers etc.
en wat gelukkige winsten waardoor ze nu weer een beetje beginnen te ballen is dan ineens weer Mario's schuld ??

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 maart 2011 door Kees010 --
BRAYY
 BRAYY - maandag 07 maart 2011 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 maart 2011 - 18:09 schreef Kees010 het volgende:
Oke, maar om alles weer op Mario af te schuiven dat het nu goed gaat....
Lijkt me dan weer lichtelijk hypocriet.

Die 10-0 en 1,5 jaar lelijk voetbal wordt door jullie dan weer niet in zijn schoenen geschoven.
En nu perongeluk alles een keer op z'n plek valt dmv. toevallig binnengevallen spelers etc.
en wat gelukkige winsten waardoor ze nu weer een beetje beginnen te ballen is dan ineens weer Mario's schuld ??
10-0? waar heb jij het over? ik weet niks van een 10-0. (of heb ik dat verdrongen)
Kees010
 Kees010 - maandag 07 maart 2011 - 18:12   quote  deeplink  
Ook wordt eraan voorbij gegaan dat hij inmiddels een leger van buitenspelers en aanvallers heeft uitgeprobeert voordat het op zijn plaats viel,
dit alles om maar aan zijn heilige 4-3-3 vast te houden.

Maar we hebben natuurlijk geld genoeg.
Kees010
 Kees010 - maandag 07 maart 2011 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 maart 2011 - 18:11 schreef BRAYY het volgende:

[..]

10-0? waar heb jij het over? ik weet niks van een 10-0. (of heb ik dat verdrongen)
Jij bent niet de enige blijkbaar ;) tenzij je erop doelt dat het een 0-10 was ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 maart 2011 door Kees010 --
MMM
 MMM - maandag 07 maart 2011 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 maart 2011 - 17:41 schreef FR-Henk het volgende:
Neem aan dat de Mario-critici nu ook even wat kalmer zijn geworden?
We staan nog steeds op plaats 13, waar we gewoon in het linkerrijtje hadden moeten staan. Daar doen een paar overwinningen niks aan af, dat zou wel heel erg opportunistisch zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 maart 2011 door MMM --
Terminator
 Terminator - maandag 07 maart 2011 - 18:47   quote  deeplink  
als feyenoord geen eerste is is het gewoon kut dus het is als 10 jaar kut!alhoewel als feyenoord zijn eigen spelletje speelt van iedereen kan winnen!maja niet als je weer gaat lopen terugzakken zoals tegen heerenveen wat niet nodig was en iedere keer de aanvallers maar in de dekking aan gaat spelen ja dat schiet ook niet op hea je moet ze ook eens in de loop naar voren toe aanspelen hea??!magoed daar hebben we onze verschrikkelijke goede coach toch voor omdat te handelen wat hij al het hele jaar niet doet!!!uhum!!!Been opzouten nu!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 maart 2011 door Terminator --
hotjumper
 hotjumper - maandag 07 maart 2011 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 maart 2011 - 18:47 schreef Terminator het volgende:
als feyenoord geen eerste is is het gewoon kut dus het is als 10 jaar kut!alhoewel als feyenoord zijn eigen spelletje speelt van iedereen kan winnen!maja niet als je weer gaat lopen terugzakken zoals tegen heerenveen wat niet nodig was en iedere keer de aanvallers maar in de dekking aan gaat spelen ja dat schiet ook niet op hea je moet ze ook eens in de loop naar voren toe aanspelen hea??!magoed daar hebben we onze verschrikkelijke goede coach toch voor omdat te handelen wat hij al het hele jaar niet doet!!!uhum!!!Been opzouten nu!
Dus je neemt Been kwalijk dat hij Bruins niet laat spelen.
hotjumper
 hotjumper - maandag 07 maart 2011 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 maart 2011 - 18:14 schreef MMM het volgende:

[..]

We staan nog steeds op plaats 13, waar we gewoon in het linkerrijtje hadden moeten staan. Daar doen een paar overwinningen niks aan af, dat zou wel heel erg opportunistisch zijn.
Idd, net zo als het heel opportunistisch zou zijn om Mario af te serveren op 1 seizoenshelft. Is er overigens niemand opportunistisch genoeg om te constateren dat het goed gaat sinds Beenhakker weg is?
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 07 maart 2011 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 maart 2011 - 20:53 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Idd, net zo als het heel opportunistisch zou zijn om Mario af te serveren op 1 seizoenshelft. Is er overigens niemand opportunistisch genoeg om te constateren dat het goed gaat sinds Beenhakker weg is?
Hahahahahaha! 10-0, Hotjumper! Mooie dubbelslag.
MMM
 MMM - woensdag 22 juni 2011 - 17:25   quote  deeplink  
Bruins zegt in VI dat Been voor een wedstrijd tegen Twente tegen hem gezegd heeft dat hij niet minder is dan Theo Janssen.

Mario is echt helemaal gestoord.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - woensdag 22 juni 2011 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 17:25 schreef MMM het volgende:
Bruins zegt in VI dat Been voor een wedstrijd tegen Twente tegen hem gezegd heeft dat hij niet minder is dan Theo Janssen.

Mario is echt helemaal gestoord.
Haha hadden ze gesnoven zeker :P
RedDevil1990
 RedDevil1990 - woensdag 22 juni 2011 - 17:43   quote  deeplink  
http://www.ad.nl/ad/nl/5619/Feyenoord/article/detail/2455975/2011/06/22/Rijsbergen-Ik-had-bij-die-10-0-paar-spelers-omver-gezaagd.dhtml

Rijsbergen: Ik had bij die 10-0 paar spelers omver gezaagd

Feyenoord stroomt nog altijd door het bloed van Wim Rijsbergen. De oud-verdediger speelde zeven jaar voor de Rotterdammers en volgt de club nog altijd op de voet. Over de vervelendste dag van 2010 hoeft Rijsbergen ook niet lang na te denken. 'Die 10-0 bij PSV was een totale vernedering, alles ging mis.'

'Niet alleen tactisch, maar ik verbaasde mij ook over de houding van de spelers', zegt Rijsbergen in Voetbal International. 'Ik zou vroeger een paar tegenstanders omver hebben gezaagd, heel zeker.'

'Iedere andere trainer dan Mario Been was na zo'n nederlaag met de grond gelijk gemaakt', denkt de Leidenaar. 'Normaal gesproken was hij eruit gevlogen en had iedereen geconstateerd dat hij er niks van bakt.'

Rijsbergen werkte in 2006 samen op het WK, toen beiden assistent waren van Leo Beenhakker bij Trinidad en Tobago. 'Mario kan goed met spelers omgaan en ik weet dat hij een boodschap kan overbrengen. 'Ik kan niet oordelen over zijn werkwijze bij Feyenoord, weet niet wat hij elke dag doet. Ik ga uit van de feiten, van het aantal behaalde punten. En dan zeg ik: Mario heeft het niet goed gedaan. Punt.'

'Misschien had Mario er verstandig aan gedaan Willem van Hanegem erbij te betrekken, toen die zich aanbood', aldus Rijsbergen, die sceptisch is over het nieuwe seizoen. 'We hebben aardige talenten. Maar ja, als die zich een beetje ontwikkelend, worden ze weggekaapt. Daarom blijft het een moeilijk verhaal.'

Rijsbergen heeft zijn hoop gevestigd op Martin van Geel, de nieuwe technisch directeur in Rotterdam. 'Al blijf ik erbij dat het niet de schoonheidsprijs verdient hoe Feyenoord afscheid nam van Beenhakker, wat je ook van zijn werk vindt. Over de persoon Van Geel zijn de meningen verdeeld, maar hij heeft bij andere clubs goed werk verricht. Als is hij overal ook weer snel weg.'
MMM
 MMM - woensdag 22 juni 2011 - 17:44   quote  deeplink  
Zal de VI is kopen morgen, staat een interview in met Bruins.

En een heel verslag over Mario.

Ben benieuwd..
RedDevil1990
 RedDevil1990 - woensdag 22 juni 2011 - 17:47   quote  deeplink  
Ook een uitgebreid interview met Willem van Hanegem toch
ohne dat was in nusport

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 juni 2011 door RedDevil1990 --
MMM
 MMM - woensdag 22 juni 2011 - 17:49   quote  deeplink  
Hmmm dat zie ik niet staan, of ik kijk erover heen?

http://www.vi.nl/Abonnement/Deze-week-in-VI.htm
RedDevil1990
 RedDevil1990 - woensdag 22 juni 2011 - 17:50   quote  deeplink  
Ik vergiste me
http://www.nusport.nl/voetbal/2544636/van-hanegem-haalt-been.html
Complete intervieuw staat in NuSport Magazine, Maar dat vind ik een kutblad
MMM
 MMM - woensdag 22 juni 2011 - 17:54   quote  deeplink  
Ja lees ik ook nooit.

Koop af en toe de losse VI als er wat over Feyenoord in staat
RedDevil1990
 RedDevil1990 - woensdag 22 juni 2011 - 17:58   quote  deeplink  
Ik ook & ik koop meestal die transferboeken van VI.
MMM
 MMM - woensdag 22 juni 2011 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 17:58 schreef RedDevil1990 het volgende:
Ik ook & ik koop meestal die transferboeken van VI.
Ik ook! Altijd leuk om eens terug te kijken
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 22 juni 2011 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 00:10 schreef de.fan het volgende:

[..]

Dat heb ik in het begin ook zo gebracht! Maar dat vergeet iedereen.
Kan gebeuren, maar als je dan je gelijk wil halen weten ze niks meer!!
Waar ben je? Eindelijk eens iemand die een beetje voetbal verstand heeft!!
Zullen er wel weer vele zijn die zich aan gesproken voelen........
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 22 juni 2011 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 17:44 schreef MMM het volgende:
Zal de VI is kopen morgen, staat een interview in met Bruins.

En een heel verslag over Mario.

Ben benieuwd..
Mario? Heeft die wat nuttigs te vertellen dan? Het verast mij dat Mario nog steeds op de trainers stoel zit!!
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 22 juni 2011 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 22:53 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Waar ben je? Eindelijk eens iemand die een beetje voetbal verstand heeft!!
Zullen er wel weer vele zijn die zich aan gesproken voelen........
Allememachies, de een stapt op en vind toevallig de ander; en vindt dat diegene er zoveel verstand van heeft.

Hoe was Qatar?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 22 juni 2011 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 22:53 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Waar ben je? Eindelijk eens iemand die een beetje voetbal verstand heeft!!
Zullen er wel weer vele zijn die zich aan gesproken voelen........
Lijdensweg,de naam moet het verhaal van je leven zijn?
Els
 Els - woensdag 22 juni 2011 - 22:57   quote  deeplink  
Zullen die 2.25 miljoen al overgemaakt zijn?
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 22 juni 2011 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 22:53 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Waar ben je? Eindelijk eens iemand die een beetje voetbal verstand heeft!!
Zullen er wel weer vele zijn die zich aan gesproken voelen........
ben je nou echt zo sneu dat je onder een andere naam gaat posten? ik ken de.fan niet maar heb wel het een en ander over hem begrepen en als jullie dezelfde persoon zijn dan kan ik het helemaal plaatsen.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 22 juni 2011 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 22:53 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Waar ben je? Eindelijk eens iemand die een beetje voetbal verstand heeft!!
Zullen er wel weer vele zijn die zich aan gesproken voelen........
de.fan en jij verstand van voetbal? Ook in verstand en intelligentie heb je gradaties.
Daar zul jij je wel op aangesproken voelen...
Stylzz
 Stylzz - donderdag 23 juni 2011 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 22:53 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Waar ben je? Eindelijk eens iemand die een beetje voetbal verstand heeft!!
Zullen er wel weer vele zijn die zich aan gesproken voelen........
dit zegt genoeg :)
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 23 juni 2011 - 18:42   quote  deeplink  
waar ben je nu lijdensweg? valt me tegen dat je nu niet reageert....
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 23 juni 2011 - 18:47   quote  deeplink  
Liever niet, is een lijdensweg voor anderen.
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 23 juni 2011 - 18:51   quote  deeplink  
laat die lijdensweg maar snel eindigen...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8733
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Mario Been topic









0.0124800