BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Mario Been topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MMM
 MMM - donderdag 27 oktober 2011 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2011 - 08:45 schreef FR-Henk het volgende:
When does it stop, Mario?
Als coach van Genk heel snel denk ik.
Quiroz
 Quiroz - donderdag 27 oktober 2011 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2011 - 23:00 schreef MMM het volgende:
nep-Feyenoorder dus.
JanM
 JanM - donderdag 27 oktober 2011 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2011 - 07:23 schreef Stylzz het volgende:

[..]

tssssss
+1
Quiroz
 Quiroz - donderdag 27 oktober 2011 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 februari 2011 - 14:38 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Als van Geel komt dan ga ik al serieus overwegen om net zo lang geen wedstrijd meer te aanschouwen tot ie weg is.
Ha Ha
RedDevil1990
 RedDevil1990 - donderdag 27 oktober 2011 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 oktober 2011 - 16:41 schreef MMM het volgende:

[..]

Als coach van Genk heel snel denk ik.
Die gaat straks met Martin jol bij Eredivisie live als analist werken
MMM
 MMM - donderdag 27 oktober 2011 - 17:41   quote  deeplink  
Daar zit je ook niet op te wachten..
Stylzz
 Stylzz - donderdag 27 oktober 2011 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 oktober 2011 - 17:07 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Ha Ha
Heb ik ook serieus overwogen .
Kans gegeven en op mijn woorden terug gekomen .

Zo kan t ook ja.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 27 oktober 2011 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 oktober 2011 - 17:07 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Ha Ha
Leuk. Een Forum-archivaris.

Begin Been beetje zat te worden.
Geboren in Rotterdam
 Geboren in Rotterdam - donderdag 27 oktober 2011 - 19:46   quote  deeplink  
Wat moet je nou met een afgekloven Been? 'k Heb toch veel liever een dikke koe, man
JanM
 JanM - maandag 31 oktober 2011 - 09:50   quote  deeplink  
http://feyenoord.blog.nl/algemeen/2011/10/30/spectaculaire-overwinning-voor-been
hoogvliet010
 hoogvliet010 - maandag 31 oktober 2011 - 10:13   quote  deeplink  
En Koster ontslagen.
craven
 craven - maandag 31 oktober 2011 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Leuk voor Been...
MMM
 MMM - maandag 31 oktober 2011 - 12:43   quote  deeplink  
Dankzij de Bruyne wint hij die partij nog. Het zou me alsnog niet verbazen als Been er snel uitligt daar. De kampioen van Belgie staat nu gewoon ergens in de middenmoot..
Stylzz
 Stylzz - maandag 31 oktober 2011 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 12:43 schreef MMM het volgende:
Dankzij de Bruyne wint hij die partij nog. Het zou me alsnog niet verbazen als Been er snel uitligt daar. De kampioen van Belgie staat nu gewoon ergens in de middenmoot..
denk je, of hoop je.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 31 oktober 2011 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 12:43 schreef MMM het volgende:
Dankzij de Bruyne wint hij die partij nog. Het zou me alsnog niet verbazen als Been er snel uitligt daar. De kampioen van Belgie staat nu gewoon ergens in de middenmoot..
Maar Genk is eigenlijk geen Belgische top. Die hebben gewoon 1 heel goed jaar gehad.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 31 oktober 2011 - 14:28   quote  deeplink  
Been is toch verleden tijd?
Stylzz
 Stylzz - maandag 31 oktober 2011 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 14:28 schreef FR-Henk het volgende:
Been is toch verleden tijd?
nee dat is Beende.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 31 oktober 2011 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 14:42 schreef Stylzz het volgende:

[..]

nee dat is Beende.
Nee joh, Been is zóóóóóó 2010!
MMM
 MMM - maandag 31 oktober 2011 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 14:19 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Maar Genk is eigenlijk geen Belgische top. Die hebben gewoon 1 heel goed jaar gehad.
Sinds 2007 is het even wat minder gegaan en vorig jaar weer kampioen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 31 oktober 2011 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 18:25 schreef MMM het volgende:

[..]

Sinds 2007 is het even wat minder gegaan en vorig jaar weer kampioen.
klopt, Genk is een vrij grote Belgische club, maar denk ik meer subtop dan een echte topper.
JanM
 JanM - woensdag 02 november 2011 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 oktober 2011 - 16:41 schreef MMM het volgende:

[..]

Als coach van Genk heel snel denk ik.
http://www.fr-fanatic.com/36440-genk-doet-been-nieuw-aanbod/
KKL
 KKL - woensdag 02 november 2011 - 11:29   quote  deeplink  
Mario//HELD
craven
 craven - woensdag 02 november 2011 - 12:10   quote  deeplink  
Fijn voor Mario dat hij het aardig doet bij Genk, dat gun ik hem wel. De chemie(whats in the word) tussen hem en de spelersgroep bij feyenoord was er gewoon niet meer, dat betekend niet per definitie dat hij een slechte trainer is. Wiens schuld het was, geen idee, ik denk van alle partijen. Dat hij een nieuw aanbod heeft gekregen van Genk is natuurlijk een mooi gebaar, zegt alleen niets over het verdere verloop van zijn functie bij Genk. Als Mario verstandig is gaat hij niet in op vragen over het huidige feyenoord, geef Koeman de ruimte om alles neer te zetten naar zijn hand(maar dat is mijn mening.
Mario veel succes bij Genk.
MMM
 MMM - woensdag 02 november 2011 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Dat heb ik zo vaak gehoord.. En na 3 nederlagen, want zo best gaat het niet ondanks dat gelijkspel van gisteren, is ie weg.
MMM
 MMM - woensdag 02 november 2011 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 november 2011 - 11:29 schreef KKL het volgende:
Mario//GELD
+1
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 02 november 2011 - 18:19   quote  deeplink  
Been is passé.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 04 november 2011 - 01:30   quote  deeplink  
Mario//// held!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 04 november 2011 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 november 2011 - 01:30 schreef hotjumper het volgende:
Mario//de voetballer// held!
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 06 november 2011 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Mario Been zat afgelopen week om de tafel met de directie van Racing Genk. Beide partijen spreken van een positieve samenwerking en Genk is bereid om het contract van de Nederlandse coach te verlengen. De huidige verbintenis van Been loopt tot het einde van het seizoen.

'Wat mij betreft, zijn we daar snel uit', vertelt Been aan Het Nieuwsblad. 'Als ik mijn jawoord geef, is en blijft dat zo. Dat is al altijd het geval geweest en ik zou dus niet weten waarom dat hier nu anders gaat lopen. Of het moet zijn dat men er nog wil over stemmen', verwijst Been met een kwinkslag naar zijn vertrek bij Feyenoord.
Word een beetje moe van dat natrappen. Hoe slecht hij ook vindt dat hij behandeld is, hij komt steeds zieliger over.
MMM
 MMM - zondag 06 november 2011 - 13:20   quote  deeplink  
Walgelijke man, Feyenoorder me reet! Eerder een jood

Knap gelijkspel van hem trouwens gisteren!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 november 2011 door MMM --
Els
 Els - zondag 06 november 2011 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2011 - 13:15 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Word een beetje moe van dat natrappen. Hoe slecht hij ook vindt dat hij behandeld is, hij komt steeds zieliger over.
Been kan het beter niet doen, maar het natrappen is hier op het forum schering en inslag, dus zijn wij wel de laatsten die er iets van mogen zeggen. Splinter-balk.
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 06 november 2011 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2011 - 13:24 schreef Els het volgende:

[..]

Been kan het beter niet doen, maar het natrappen is hier op het forum schering en inslag, dus zijn wij wel de laatsten die er iets van mogen zeggen. Splinter-balk.
Nou ja, ik heb altijd wel respect voor die man gehad. Ook toen hij weggestemd werd, vond ik het eerder lullig voor hem, dan dat ik het goed voor Feyenoord vond. Sindsdien amper uitgesproken over hem, maar nu hij binnen een paar weken tot 3/4 keer toe weer uithaalt naar Feyenoord, zijn grote liefde, dan kom je op mij gewoon een beetje zielig over.

Hem constant de grond in blijven trappen vind ik onnodig, maar het zou ook van zijn kant eens afgelopen moeten zijn.

En hier op het forum is het ook maar een enkeling die hem echt met de grond gelijk probeert te maken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 november 2011 door Bosifyable --
Els
 Els - zondag 06 november 2011 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2011 - 13:34 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Nou ja, ik heb altijd wel respect voor die man gehad. Ook toen hij weggestemd werd, vond ik het eerder lullig voor hem, dan dat ik het goed voor Feyenoord vond. Sindsdien amper uitgesproken over hem, maar nu hij binnen een paar weken tot 3/4 keer toe weer uithaalt naar Feyenoord, zijn grote liefde, dan kom je op mij gewoon een beetje zielig over.

Hem constant de grond in blijven trappen vind ik onnodig, maar het zou ook van zijn kant eens afgelopen moeten zijn.

En hier op het forum is het ook maar een enkeling die hem echt met de grond gelijk probeert te maken.
Ik vind ook dat je gelijk hebt. Ik vind alle mensen die hun gelijk willen halen van een bedenkelijk niveau. Dus ook Been. Je wint er namelijk niets mee.
JanM
 JanM - zondag 06 november 2011 - 21:57   quote  deeplink  
2-2 tegen Kortrijk, nog steeds 6e ...
MMM
 MMM - zondag 06 november 2011 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2011 - 21:57 schreef JanM het volgende:
2-2 tegen Kortrijk, nog steeds 6e ...
7e.
Milo
 Milo - maandag 07 november 2011 - 10:41   quote  deeplink  
doe maar lekker een slot!
King - 010
 King - 010 - maandag 07 november 2011 - 10:42   quote  deeplink  
Nog steeds geen slotje?
Dacht dat hij allang verleden tijd was!
MMM
 MMM - maandag 07 november 2011 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2011 - 10:41 schreef Milo het volgende:
doe maar lekker een slot!
Eens!
JanM
 JanM - maandag 07 november 2011 - 18:41   quote  deeplink  
Been///HELD!
MMM
 MMM - maandag 07 november 2011 - 19:40   quote  deeplink  
Je zat bij de verkeerde toets, je moet de H in een G veranderen.
JanM
 JanM - maandag 07 november 2011 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2011 - 19:40 schreef MMM het volgende:
Je zat bij de verkeerde toets, je moet de H in een G veranderen.
Zolang jij of iemand anders mij niet met feiten kan overtuigen geloof ik nog steeds dat het als volgt gegaan is:

- een falende selectie heeft besloten achter de rug van hun trainer om naar de TD te gaan
- diezelfde selectie heeft vervolgens een stemming gehouden en hun trainer weggestemd
- de trainer is hiermee geconfronteerd door de TD
- en heeft aangegeven er dan geen heil meer in te zien
- volgens Gudde heeft hij zich vervolgens netjes opgesteld om te komen tot een snelle afhandeling

Het handelen van de selectie verdient verre van de schoonheidsprijs, terwijl Been blijkbaar wel netjes gehandeld heeft door niet het onderste uit de kan te eisen. Dat hij vervolgens vrij snel weer een betaalde baan accepteert is zijn eigen vrije keuze. Voor hetzelfde geld had hij langere tijd geen baan gehad en dan finfnciële overbrugging nodig gehad. E.e.a. is nou eenmaal contractueel vastgelegd en/of het gevolg van de Nederlandse regels omtrent ontslagrecht. Daar moet je niet over zeuren, zeker neit als iemand blijkbaar met veel minder dan 'opeisbaar' genoegen neemt!

Nogmaals Been///HELD! en Selectie///LAF OPTREDEN!
MMM
 MMM - maandag 07 november 2011 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2011 - 20:36 schreef JanM het volgende:

[..]

Zolang jij of iemand anders mij niet met feiten kan overtuigen geloof ik nog steeds dat het als volgt gegaan is:

- een falende selectie heeft besloten achter de rug van hun trainer om naar de TD te gaan
- diezelfde selectie heeft vervolgens een stemming gehouden en hun trainer weggestemd
- de trainer is hiermee geconfronteerd door de TD
- en heeft aangegeven er dan geen heil meer in te zien
- volgens Gudde heeft hij zich vervolgens netjes opgesteld om te komen tot een snelle afhandeling

Het handelen van de selectie verdient verre van de schoonheidsprijs, terwijl Been blijkbaar wel netjes gehandeld heeft door niet het onderste uit de kan te eisen. Dat hij vervolgens vrij snel weer een betaalde baan accepteert is zijn eigen vrije keuze. Voor hetzelfde geld had hij langere tijd geen baan gehad en dan finfnciële overbrugging nodig gehad. E.e.a. is nou eenmaal contractueel vastgelegd en/of het gevolg van de Nederlandse regels omtrent ontslagrecht. Daar moet je niet over zeuren, zeker neit als iemand blijkbaar met veel minder dan 'opeisbaar' genoegen neemt!

Nogmaals Been///HELD! en Selectie///LAF OPTREDEN!
Mario is een waardeloze coach. Elke week hetzelfde domme gelul na een kansloze nederlaag, elke week dezelfde fouten in de opstelling, positiespel heeft hij er NOOIT ingekregen, miljoenen weggegooid aan spelers die er niets van konden. Een waardeloze coach dus die ongeschikt is voor het profvoetbal. Als de spelers niet tevreden over hem zijn mogen ze dat aangegeven, al had de manier waarop misschien netter gekund.

Ja, volgens Gudde zo lust ik er nog wel een paar.. Als Mario een ECHTE Feyenoorder was geweest had hij afgezien van die 80% na het tekenen bij Genk. Maar zo'n echte Feyenoorder is meneer dan niet, dan vind hij opeens het geld belangrijker. Want met het geld van Genk kon hij echt niet rondkomen natuurlijk..

En dat natrappen richting Feyenoord in de media, walgelijk.

Nogmaals Mario///GELD&NEP-FEYENOORDER en Selectie///HELDEN!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 november 2011 door MMM --
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 07 november 2011 - 21:49   quote  deeplink  
ik heb te weinig info om een echt oordeel te vellen. Selectie helden? mwoaaaa, niet eens. Dan had je niet gaan stemmen. Directie helden? mwoaaaaa, dan had je zelf kunnen ingrijpen. Been held? mwoaaaaa dan ga je nu niet iedere keer in de media terugkomen op een zuigerige manier over Feyenoord en had je na het tekenen bij genk je salaris laten schieten van Feyenoord.
Zomaar even wat losse opmerkingen met te weinig info.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 07 november 2011 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2011 - 21:49 schreef FR-Douwe het volgende:
ik heb te weinig info om een echt oordeel te vellen. Selectie helden? mwoaaaa, niet eens. Dan had je niet gaan stemmen. Directie helden? mwoaaaaa, dan had je zelf kunnen ingrijpen. Been held? mwoaaaaa dan ga je nu niet iedere keer in de media terugkomen op een zuigerige manier over Feyenoord en had je na het tekenen bij genk je salaris laten schieten van Feyenoord.
Zomaar even wat losse opmerkingen met te weinig info.
Ook hier ga ik in mee.....
Maar een Mario fan ben ik ook op zeker niet meer maar
om hem geen Feyenoorder te noemen?Misschien word dat ook nog wel eens duidelijker...
Quiroz
 Quiroz - maandag 07 november 2011 - 22:03   quote  deeplink  
Hoe het ook gelopen is.
Feyenoorder of niet.
Ben blij dat hij weg is.
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 07 november 2011 - 22:04   quote  deeplink  
toch vind ik het jammer dat het zo gelopen is.
Els
 Els - maandag 07 november 2011 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2011 - 21:46 schreef MMM het volgende:

[..]

Mario is een waardeloze coach. Elke week hetzelfde domme gelul na een kansloze nederlaag, elke week dezelfde fouten in de opstelling, positiespel heeft hij er NOOIT ingekregen, miljoenen weggegooid aan spelers die er niets van konden. Een waardeloze coach dus die ongeschikt is voor het profvoetbal. Als de spelers niet tevreden over hem zijn mogen ze dat aangegeven, al had de manier waarop misschien netter gekund.

Ja, volgens Gudde zo lust ik er nog wel een paar.. Als Mario een ECHTE Feyenoorder was geweest had hij afgezien van die 80% na het tekenen bij Genk. Maar zo'n echte Feyenoorder is meneer dan niet, dan vind hij opeens het geld belangrijker. Want met het geld van Genk kon hij echt niet rondkomen natuurlijk..

En dat natrappen richting Feyenoord in de media, walgelijk.

Nogmaals Mario///GELD&NEP-FEYENOORDER en Selectie///HELDEN!
Grappig. In die selectie zit ook Mulder. Je wordt nog eens mild.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 07 november 2011 - 22:43   quote  deeplink  
Wat een kut topic.
Wie begint nu zoiets?
Els
 Els - maandag 07 november 2011 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2011 - 21:57 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ook hier ga ik in mee.....
Maar een Mario fan ben ik ook op zeker niet meer maar
om hem geen Feyenoorder te noemen?Misschien word dat ook nog wel eens duidelijker...
Hij was afgelopen weekend in elk geval op Varkenoord.
Ik ben supporter van Feyenoord en hoop daarom dat elke Feyenoorder succesvol zal zijn. Is een stuk duidelijker dan fan zijn van een persoon. Leidt ook tot minder persoonlijke teleurstelling.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 07 november 2011 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2011 - 22:44 schreef Els het volgende:

[..]

Hij was afgelopen weekend in elk geval op Varkenoord.
Ik ben supporter van Feyenoord en hoop daarom dat elke Feyenoorder succesvol zal zijn. Is een stuk duidelijker dan fan zijn van een persoon. Leidt ook tot minder persoonlijke teleurstelling.
en klaar,Been is een Feyenoorder...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Mario Been topic









0.0123839