BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Mario Been topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MMM
 MMM - zondag 26 juni 2011 - 17:16   quote  deeplink  
MariGO

2eojl7n.gif
jdeman
 jdeman - zondag 26 juni 2011 - 17:30   quote  deeplink  
Ei 1986 kom jij uit 020. Geen grijntje respect heb je voor Feyenoord. Jou woordt gebruik toont geen respect-onnozelheid-geen fatsoen.
Stylzz
 Stylzz - zondag 26 juni 2011 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2011 - 17:16 schreef MMM het volgende:
MariGO

[ afbeelding ]
Heb je weer ouwe shows van Toon Hermans zitten kijken?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 juni 2011 - 19:11   quote  deeplink  
Mario krijgt nog zijn kans,ik zeg doen!!!
MMM
 MMM - zondag 26 juni 2011 - 21:55   quote  deeplink  
Het geklaag/gezeik begint nu alweer..

quote:
Er zit veel voetballend vermogen in de ploeg, al is de groep op dit moment natuurlijk wel heel jong.


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 juni 2011 door MMM --
qwerto
 qwerto - zondag 26 juni 2011 - 21:57   quote  deeplink  
dat geouwehoer van been begint me zo langzamerhand echt mijn neusgaten uit te komen !
Waarom nou weer zo'n zin als MMM al zegt !
Gewoon Ballen hebben en zeggen We spelen met deze selectie voor plaats 7-4! HOE DAN OOK !
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 26 juni 2011 - 23:35   quote  deeplink  
Het is niet uitgesloten dat Been naast de begeerde talenten Wijnaldum en Fer ook de Japanse aanvaller Ryo komend seizoen moet missen. Arsenal twijfelt nog over een nieuwe verhuurperiode in De Kuip.
"Toch ben ik ervan overtuigd dat we een goed seizoen gaan draaien. Ik ben en blijf een positief ingesteld mens.

Die laatste zin van Been, die kan echt niet meer. Als je overtuigd bent van een goed seizoen, heb je een positieve instelling toch niet meer nodig?
RedDevil1990
 RedDevil1990 - zondag 26 juni 2011 - 23:48   quote  deeplink  
Nu twijfelt Arsenal weer?
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 26 juni 2011 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2011 - 23:48 schreef RedDevil1990 het volgende:
Nu twijfelt Arsenal weer?
Is quote uit Telekutgraaf.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - zondag 26 juni 2011 - 23:55   quote  deeplink  
oke, Nouja we zien het vanzelf wel:P
Ik twijfel ook omdat arsenal een huursom wil hebben.
Waarom geld betalen voor een speler die maar 1 jaar komt voetballen hier
hotjumper
 hotjumper - maandag 27 juni 2011 - 00:32   quote  deeplink  
Hup Been
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 27 juni 2011 - 00:33   quote  deeplink  
Laat van Geel niet in zijn hempie staan
Stylzz
 Stylzz - maandag 27 juni 2011 - 10:45   quote  deeplink  
Ik word wel een beetje moe van mario.
We moeten dit jaar presteren, we liggen onder een vergrootglas, ik denk dat het wel gaat lukken, ik ben een positief mens blablabla.

WTF met je positief mens, het gaat verdomme gewoon lukken, niet hopen met je positief mens, gewoon zeggen: IK BEN VERANTWOORDELIJK EN IK GA ZORGEN DAT WE GAAN PRESTEREN.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 27 juni 2011 - 10:52   quote  deeplink  
Hij heeft gisteren weer gezegd dat we wel een erg jonge ploeg hebben met ramsteijn, clasie en nelom erbij
legrande
 legrande - maandag 27 juni 2011 - 11:07   quote  deeplink  
Wat ik van Mario nooit begrijp en echt heel stom vind is dat hij heel feyenoord bij een corner van de tegenpartij terug haalt in het eigen strafschopgebied iedereen!!!. Laat toch 1 of 2 snelle spelrs voorin. Zelfs Miachi en Biseswar laat hij meeverdedigen. Zelfs in thuiswedstrijden. Ik erger mij daar kapot aan. Thuis tegen heracles bijvoorbeeld. Niet 1 speler blijft voorin. Belachelijk. Hij doet dit zowel thuis als uit. Sta je nu 1-0 voor tegen 020 of psv laatste minuut begrijp ik het. Zo heb je nooit een snelle counter.
Nick4F
 Nick4F - maandag 27 juni 2011 - 11:08   quote  deeplink  
Fer is bang dat hij stilvalt in zijn ontwikkeling. Hij geeft aan dat er niet of nauwelijks spelers bij Feyenoord lopen waaraan hij zich kan optrekken. Indirect geeft hij dus ook aan dat er geen trainer loopt van wie hij nog wat kan leren. Ik heb Feyenoord als team niet structureel zien groeien onder Been. Ik heb ook beslist niet het idee dat Been echt weet hoe hij een team neer moet zetten. Hoe dicht gaan we bij elkaar spelen. Hoe zetten we druk bij balverlies. Wie moeten er kaatsen op de vijandelijke 16, en wie zijn de inkomende (lopende) spelers. Ga me niet vertellen dat we geen spelers hebben die kunnen kaatsen. Zouden we misschien een trainer hebben die gewoon niet in staat is om spelers deze dingen simpelweg te leren?. De opleving kwam vooral door de individuele kwaliteiten van Ryo, waardoor met name Wijnaldum en ook Biseswar meer ruimte kregen en veel beter gingen presteren: Er viel zichtbaar gewoon een enorme druk van die beide spelers af. Wijnaldum is eindelijk gaan scoren. Waarom dit zo gekomen is? Hij heeft na de wintersport ervaren dat je meer controle hebt door met de binnenkant af te ronden, waar hij het jarenlang voortdurend met geweld via de wreef heeft geprobeerd. Been heeft hem dit nooit duidelijk kunnen maken. Ik zie in deze ommeslag dan ook vooral de hand van Roy Makaay. Nog één voorbeeldje. Ryo kreeg het moeilijker, omdat de backs hem boven op de huid kropen. Hij kwam vnl nog in balbezit met de rug naar het vijandelijke doel. Kennelijk heeft onze trainer hem nooit bijgebracht dat je een voorbeweging moet maken. Zoals bijv. even een felle sprint naar het vijandelijke doel. Back meenemen. Dan op het juiste moment omkeren, even voluit 10 m terug printen en je hebt de ruimte om de bal aan te nemen en om te keren,
waardoor je de back voor je hebt. En dan is Ryo echt heel moeilijk te bespelen zonder rugdekking. Jammer dat Adriaanse naar Twente gaat. We zullen het moeten doen met Been. Dus zullen we hem bij aanvang van het nieuwe seizoen onvoorwaardelijk moeten steunen. Maar dan zal hij ook echt moeten presteren!
Dubble O ms
 Dubble O ms - maandag 27 juni 2011 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 11:08 schreef Nick4F het volgende:
Fer is bang dat hij stilvalt in zijn ontwikkeling. Hij geeft aan dat er niet of nauwelijks spelers bij Feyenoord lopen waaraan hij zich kan optrekken. Indirect geeft hij dus ook aan dat er geen trainer loopt van wie hij nog wat kan leren. Ik heb Feyenoord als team niet structureel zien groeien onder Been. Ik heb ook beslist niet het idee dat Been echt weet hoe hij een team neer moet zetten. Hoe dicht gaan we bij elkaar spelen. Hoe zetten we druk bij balverlies. Wie moeten er kaatsen op de vijandelijke 16, en wie zijn de inkomende (lopende) spelers. Ga me niet vertellen dat we geen spelers hebben die kunnen kaatsen. Zouden we misschien een trainer hebben die gewoon niet in staat is om spelers deze dingen simpelweg te leren?. De opleving kwam vooral door de individuele kwaliteiten van Ryo, waardoor met name Wijnaldum en ook Biseswar meer ruimte kregen en veel beter gingen presteren: Er viel zichtbaar gewoon een enorme druk van die beide spelers af. Wijnaldum is eindelijk gaan scoren. Waarom dit zo gekomen is? Hij heeft na de wintersport ervaren dat je meer controle hebt door met de binnenkant af te ronden, waar hij het jarenlang voortdurend met geweld via de wreef heeft geprobeerd. Been heeft hem dit nooit duidelijk kunnen maken. Ik zie in deze ommeslag dan ook vooral de hand van Roy Makaay. Nog één voorbeeldje. Ryo kreeg het moeilijker, omdat de backs hem boven op de huid kropen. Hij kwam vnl nog in balbezit met de rug naar het vijandelijke doel. Kennelijk heeft onze trainer hem nooit bijgebracht dat je een voorbeweging moet maken. Zoals bijv. even een felle sprint naar het vijandelijke doel. Back meenemen. Dan op het juiste moment omkeren, even voluit 10 m terug printen en je hebt de ruimte om de bal aan te nemen en om te keren,
waardoor je de back voor je hebt. En dan is Ryo echt heel moeilijk te bespelen zonder rugdekking. Jammer dat Adriaanse naar Twente gaat. We zullen het moeten doen met Been. Dus zullen we hem bij aanvang van het nieuwe seizoen onvoorwaardelijk moeten steunen. Maar dan zal hij ook echt moeten presteren!
Heb je al gesolliciteerd?
hotjumper
 hotjumper - maandag 27 juni 2011 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 11:07 schreef legrande het volgende:
Wat ik van Mario nooit begrijp en echt heel stom vind is dat hij heel feyenoord bij een corner van de tegenpartij terug haalt in het eigen strafschopgebied iedereen!!!. Laat toch 1 of 2 snelle spelrs voorin. Zelfs Miachi en Biseswar laat hij meeverdedigen. Zelfs in thuiswedstrijden. Ik erger mij daar kapot aan. Thuis tegen heracles bijvoorbeeld. Niet 1 speler blijft voorin. Belachelijk. Hij doet dit zowel thuis als uit. Sta je nu 1-0 voor tegen 020 of psv laatste minuut begrijp ik het. Zo heb je nooit een snelle counter.
Was onder van Marwijk ook al zo, erger me er al jaren aan.
craven
 craven - maandag 27 juni 2011 - 11:42   quote  deeplink  
Trainer Mario Been van Feyenoord is zondag in een roerige sfeer begonnen aan zijn derde jaar bij Feyenoord. Ongeveer 8000 toeschouwers zorgden in De Kuip bij de eerste training aanvankelijk voor een prima sfeer, met luid gezang en veel vuurwerk en applaus.

Na tien minuten hielden een paar honderd morrende fans de eerste training evenwel voor gezien, uit onvrede over het wanbeleid van de clubleiding. Door de rumoerige uittocht van de harde kern was de ambiance nadien aanzienlijk minder vrolijk en ontspannen.

Toen de rook was opgetrokken, zag dat deel van de tribune er ineens heel wat leger uit, beaamde Been. Ik vind deze actie spijtig, maar ik begrijp het wel. Ze wilden een statement maken, uit principe. Over het waarom hoor je mij niet praten. Ik ga niet voor de supporters denken.

Been: Feyenoord is en blijft nu eenmaal een hectische club, met een grote achterban. Dan kunnen zulke dingen gebeuren. Ik blijf er rustig onder. Ik hoop de spelers ook. Ik heb ze verteld dat ze zoveel mogelijk onverstoorbaar moeten blijven voor de dingen die in de buitenwereld plaatsvinden. Door goed te presteren, kunnen wij ook de gemoederen weer tot bedaren brengen.

Been zei te beseffen dat hij en zijn spelers iets goed hebben te maken voor de teleurstellende tiende plaats van het vorige seizoen. Feitelijk ben ik tegen mijn eerste knauw opgelopen in mijn loopbaan als trainer. Ik lig nu onder een vergrootglas. Ik moet nu presteren. Daar loop ik ook absoluut niet voor weg. Maar ik hoop op een eerlijke kans en op een realistische beoordeling. Want iedere trainer is qua prestaties afhankelijk van zijn materiaal op het veld.

Het is niet uitgesloten dat Been naast de begeerde talenten Wijnaldum en Fer ook de Japanse aanvaller Ryo komend seizoen moet missen. Arsenal twijfelt nog over een nieuwe verhuurperiode in De Kuip. Toch ben ik ervan overtuigd dat we een goed seizoen gaan draaien. Ik ben en blijf een positief ingesteld mens.
Stylzz
 Stylzz - maandag 27 juni 2011 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 11:41 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Was onder van Marwijk ook al zo, erger me er al jaren aan.
Ryo en Biseswar samen mee laten verdedigen is toch weer 1 verdediger extra...
The Q
 The Q - maandag 27 juni 2011 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 12:21 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ryo en Biseswar samen mee laten verdedigen is toch weer 1 verdediger extra...
volgens mij kun jij niet rekenen
Stylzz
 Stylzz - maandag 27 juni 2011 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 12:44 schreef The Q het volgende:

[..]

volgens mij kun jij niet rekenen
nee klopt, het is maar 2/3
MMM
 MMM - maandag 27 juni 2011 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 10:45 schreef Stylzz het volgende:
Ik word wel een beetje moe van mario.
We moeten dit jaar presteren, we liggen onder een vergrootglas, ik denk dat het wel gaat lukken, ik ben een positief mens blablabla.

WTF met je positief mens, het gaat verdomme gewoon lukken, niet hopen met je positief mens, gewoon zeggen: IK BEN VERANTWOORDELIJK EN IK GA ZORGEN DAT WE GAAN PRESTEREN.
Hij begint gewoon nu alweer.. Ik word helemaal gestoord van die vent.
MMM
 MMM - maandag 27 juni 2011 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Feyenoord is een religie op de eerste plaats. Maar niet heus

Chris van Nijnatten
COLUMN

Bij Feyenoord ligt de lat hoger. En terecht, alleen al vanwege de reusachtige achterban. De 'jonge apies' van weleer zijn een jaar ouder, voor eventueel vertrekkende spelers wordt op de transfermarkt een vermogen gevraagd en de aanstormende jeugd is de talentvolste van het land

Het was aangekondigd en het gebeurde dus ook: een deel van Feyenoords aanhang greep de eerste de beste training van zijn favorieten aan om op vriendelijke wijze lucht te geven aan het grote balen. Balen van het bestuur, van de directie, van het vorig seizoen, van de status die Feyenoord momenteel heeft in het land. Een club die absoluut niet meer wordt gezien als een bolwerk met jaarlijks aspiraties op het landskampioenschap.

In dat laatste aspect schuilt het meeste chagrijn. De harde Feyenoorders die ik ken, vinden het een tijdje leuk om vooral als supporter van een cultclub door het leven te gaan. Want Feyenoord, ach ja, mooiste aanhang, mooiste stadion, je bent aanhanger voor het leven, je hele familie gaat er al generaties lang heen en zelfs als het vriest op de eerste seizoenstraining, dan gá je. Feyenoord is namelijk een religie op de eerste plaats. Ja. Maar niet heus.

Feyenoord moet gewoon kampioen willen worden, dát wil een seizoenkaarthouder horen. Ik ben zelf supporter van een club die nooit kampioen zal worden, maar onze trainer John Karelse moet in de aanloop naar het nieuwe seizoen niet gaan zeuren over een smalle en onervaren selectie. Dat weten we zelf ook wel. Hij moet gewoon voor Europees voetbal gaan. Klaar uit. Bij Feyenoord leeft dat nog een beetje sterker. Daar ligt de lat hoger. En terecht, alleen al vanwege de reusachtige achterban. De 'jonge apies' van weleer zijn een jaar ouder, voor eventueel vertrekkende spelers wordt op de transfermarkt een vermogen gevraagd en de aanstormende jeugd is de talentvolste van het land.

Geen excuses dus meer; vooruit, richting de prijzentafel van de eredivisie. Kijk, als je dat uitstraalt, uitspreekt en liefst ook waarmaakt, hebben supporters ook mededogen met een directie zonder boegbeeld. Dan blijven ze kritisch, maar de latente agressie verdwijnt uit de polemieken. Een echte Feyenoorder wil namelijk maar één ding, dat iedereen zijn club weer serieus neemt. Ik snap dat eigenlijk wel.
hotjumper
 hotjumper - maandag 27 juni 2011 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 22:21 schreef MMM het volgende:

[..]

Hij begint gewoon nu alweer.. Ik word helemaal gestoord van die vent.
Het schijnt wel dat hij zijn vriend Pim Blokland heeft binnengehaald.....
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 27 juni 2011 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 22:36 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Het schijnt wel dat hij zijn vriend Pim Blokland heeft binnengehaald.....
Kun je evengoed wel ontzettend slap uit je nek lullen. Mario heeft niks verrassends meer te vertellen.
infamous psv
 infamous psv - maandag 27 juni 2011 - 22:48   quote  deeplink  
ernie brandts zou een goeie coach voor jullie zijn
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 27 juni 2011 - 22:53   quote  deeplink  
Voor de Forumleden? Nee, bel ik het Leger des Heils wel.
MMM
 MMM - maandag 27 juni 2011 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 22:36 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Het schijnt wel dat hij zijn vriend Pim Blokland heeft binnengehaald.....
Pim was er ook wel ingestapt als Mario er niet zat. Daar twijfel ik niet aan..

Al was zonder Mario die 10-0 misschien nooit tot stand gekomen, zo kan je het ook bekijken ja..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 juni 2011 door MMM --
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 27 juni 2011 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 23:10 schreef MMM het volgende:

[..]

Pim was er ook wel ingestapt als Mario er niet zat. Daar twijfel ik niet aan..

Al was zonder Mario die 10-0 misschien nooit tot stand gekomen, zo kan je het ook bekijken ja..
Het gerucht gaat dat je Mario niet ziet zitten.
Het Forum weet wel beter natuurlijk.
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 27 juni 2011 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 23:15 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Het gerucht gaat dat je Mario niet ziet zitten.
Het Forum weet wel beter natuurlijk.
pertinent niet waar!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 27 juni 2011 - 23:20   quote  deeplink  
MMM zou Babovic zo terughalen. Bruins en Been direct de club uitzetten.

Allemaal aannames, lasterpraat, leugens.
MMM
 MMM - maandag 27 juni 2011 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 23:20 schreef FR-Henk het volgende:
MMM zou Babovic zo terughalen. Bruins en Been direct de club uitzetten.

Allemaal aannames, lasterpraat, leugens.
Lasterpraat? Leugens?
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 27 juni 2011 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 23:22 schreef MMM het volgende:

[..]

Lasterpraat? Leugens?
Is 't echt waar?
Serieus: ben je altijd anti-Been-de-trainer geweest?
craven
 craven - maandag 27 juni 2011 - 23:29   quote  deeplink  
welnee, MMM ziet em gewoon niet meer zitten, dat mag tog?
MMM
 MMM - maandag 27 juni 2011 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 23:27 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Is 't echt waar?
Serieus: ben je altijd anti-Been-de-trainer geweest?
Nee. Maar mag ik daarna niet meer van mening veranderen?
MMM
 MMM - maandag 27 juni 2011 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 23:29 schreef craven het volgende:
welnee, MMM ziet em gewoon niet meer zitten, dat mag tog?
!!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 27 juni 2011 - 23:34   quote  deeplink  
Ja natuurlijk mag je van mening veranderen. Ben alleen benieuwd waar het omslagpunt begon dat Been had afgedaan.
Laat ik het anders zeggen:'sympathie voor Been begint ook bij mij danig af te nemen.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 27 juni 2011 - 23:34   quote  deeplink  
Z'n kletspraatjes maakt het erger. Nog ff en hij mag idd nu al weg.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 juni 2011 door FR-Henk --
MMM
 MMM - maandag 27 juni 2011 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 23:34 schreef FR-Henk het volgende:
Ja natuurlijk mag je van mening veranderen. Ben alleen benieuwd waar het omslagpunt begon dat Been had afgedaan.
Laat ik het anders zeggen:'sympathie voor Been begint ook bij mij danig af te nemen.
Het vertrouwen in Been begon wekelijks af te nemen.. Na de uitwedstrijd tegen PSV had ik ook zoiets van, laat 'm nou nog maar zitten, we zien het wel. Maar na de vernedering in 020 had ik het helemaal gehad, met dat laffe voetbal. Paar dagen later de Graafschap thuis liep ook niet echt best.

Prestaties zijn dramatisch, voetbal is niet om aan te zien en ik word al helemaal gek van die praatjes in de media.. We zijn 1 dag bezig en hij begint alweer, onbegrijpelijk..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 juni 2011 door MMM --
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 27 juni 2011 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 23:39 schreef MMM het volgende:

[..]

Het vertrouwen in Been begon wekelijks af te nemen.. Na de uitwedstrijd tegen PSV had ik ook zoiets van, laat 'm nou nog maar zitten, we zien het wel. Maar na de vernedering in 020 had ik het helemaal gehad, met dat laffe voetbal. Paar dagen later de Graafschap thuis liep ook niet echt best.

Prestaties zijn dramatisch, voetbal is niet om aan te zien en ik word al helemaal gek van die praatjes in de media.. We zijn 1 dag bezig en hij begint alweer, onbegrijpelijk..
ben het wel met je eens, had er niet zoveel last van tot wat ie na de 1e training zei..
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 27 juni 2011 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 23:39 schreef MMM het volgende:

[..]

Het vertrouwen in Been begon wekelijks af te nemen.. Na de uitwedstrijd tegen PSV had ik ook zoiets van, laat 'm nou nog maar zitten, we zien het wel. Maar na de vernedering in 020 had ik het helemaal gehad, met dat laffe voetbal. Paar dagen later de Graafschap thuis liep ook niet echt best.

Prestaties zijn dramatisch, voetbal is niet om aan te zien en ik word al helemaal gek van die praatjes in de media.. We zijn 1 dag bezig en hij begint alweer, onbegrijpelijk..
Duidelijk, in 020...wat een slachtofferrol speelde het team inderdaad.
Kon een seizoen lang niets ontdekken in de trant van: dit is Feyenoord-spel. Veelal angstig, rommelig en soms raar wisselbeleid.
En het Jip en Janneke geleuter gaat me irriteren.
Het is dat de club niet in het geld zwemt, enige reden ondertussen dat Been wat mij betreft het nog enkele maanden mag laten zien.
En daarnaast stopt met het kleuterboegbeeld uit te hangen. Dat charisma is wel uitgewerkt.
MMM
 MMM - maandag 27 juni 2011 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 23:47 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Duidelijk, in 020...wat een slachtofferrol speelde het team inderdaad.
Kon een seizoen lang niets ontdekken in de trant van: dit is Feyenoord-spel. Veelal angstig, rommelig en soms raar wisselbeleid.
En het Jip en Janneke geleuter gaat me irriteren.
Het is dat de club niet in het geld zwemt, enige reden ondertussen dat Been wat mij betreft het nog enkele maanden mag laten zien.
En daarnaast stopt met het kleuterboegbeeld uit te hangen. Dat charisma is wel uitgewerkt.
Precies!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 28 juni 2011 - 06:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 23:39 schreef MMM het volgende:

[..]

Prestaties zijn dramatisch, voetbal is niet om aan te zien en ik word al helemaal gek van die praatjes in de media.. We zijn 1 dag bezig en hij begint alweer, onbegrijpelijk..
eens.
Maar goed, tis de trainer nu. Van Geel geeft wel aqan hem te gaan ondersteunen.
Zegt ook wel wat.
JanM
 JanM - dinsdag 28 juni 2011 - 08:09   quote  deeplink  
We zullen het gewoon met Been en een jonge groep moeten doen! Dus s.v.p. stoppen met janken en gewoon hopen dat het dit jaar een beetje meezit. Hopelijk worden El Ahmadi, Fer en Wijnaldum verkocht, kan er weer 12-13 miljoen van de schuld worden weggepoetst. Misshcien Dost via investeerders erbij en Hadouir nog transfervrij en dan gewoon knallen! Leve Feyenoord 1!
MMM
 MMM - dinsdag 28 juni 2011 - 12:57   quote  deeplink  
Of het waar is weet ik niet, maar kwam het weer ergens anders tegen:

quote:
De man verdiend 900.000 euro+ bonussen per jaar. De spelers hebben premies ingeleverd 2 seizoenen terug om Feyenoord financieel te helpen,prima heeft de groep gedaan maar Mario niet. Het ergste nog hij kreeg een premie voor het bereiken van de bekerfinale 50.000 euro en daarom is er nu onvrede tussen spelersgroep en directie en spelers en Mario en daarom tekent iemand als Fer nog niet bij omdat hij gek wordt van het gelieg van Mario.


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 juni 2011 door MMM --
JanM
 JanM - dinsdag 28 juni 2011 - 13:01   quote  deeplink  
Sommige mensen blijven maar
kettingzaag.jpg
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 28 juni 2011 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 12:57 schreef MMM het volgende:
Of het waar is weet ik niet, maar kwam het weer ergens anders tegen:

[..]

En waar heb je dit dan vandaan? Bron???? Het lijkt me namelijk lulkoek en kan alleen iemand van de driectie weten of iemand van het salaris buro die de salarissen opmaakt. Iedereen anders die het meldt is puur speculaas!
MMM
 MMM - dinsdag 28 juni 2011 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 13:03 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

En waar heb je dit dan vandaan? Bron???? Het lijkt me namelijk lulkoek en kan alleen iemand van de driectie weten of iemand van het salaris buro die de salarissen opmaakt. Iedereen anders die het meldt is puur speculaas!
Je leest wel eens wat op andere fora.. Maar had er ook boven gezet dat ik niet weet of het klopte..
kale co
 kale co - dinsdag 28 juni 2011 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 14:09 schreef MMM het volgende:

[..]

Je leest wel eens wat op andere fora.. Maar had er ook boven gezet dat ik niet weet of het klopte..
toch raar dat het steeds naar buiten komt waar lekt het dan ? want ook ik weet dat dit bedrag wel klopt ongeveer = +_ he

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3161
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Mario Been topic









0.0105731