BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Mario Been topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
de.fan
 de.fan - donderdag 10 februari 2011 - 01:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 februari 2011 - 23:13 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Natuurlijk heeft het feit dat Mario's selectie door bezuinigingen en blessures is uitgedund totaal geen invloed op de resultaten.
Maar het feit dat jij aan geeft betreft: Bezuinigen en blessures hebben niks te maken met spelers beter maken!! In elftal verband oke , maar individueel kan je als trainer een speler ten alle tijde beter maken en laten groeien. Ook zijn er momenten dat spelers in bescherming moeten worden genomen. Van al dit soort zaken heeft Mario duidelijk geen kaas gegeten!! Misschien is ie te vroeg bij Feyenoord begonnen als hoofdtrainer en had ie eerst een of twee jaartjes moeten werken onder een ervaren ouwe rot. Een beetje de wind uit de zeilen. Ik zal niet beweren dat het beter was gegaan als men dit had gedaan. En ook ik was in de zomer van 2009 dolblij met Mario Been als trainer, laat dat duidelijk zijn en dat is ook zo met spelers die ik op dit moment niet meer zie zitten en waarvan ik van mening ben dat zij geen toegevoegde waarde zijn voor Feyenoord. En dan bedoel ik: Bahia, Bruins, Mulder, Schaken, Auasser, van Beukering,de Cler en van Dijk. En natuurlijk hebben bezuinigen en blessures wel degelijk invloed op het totale plaatje. Maar ik verwacht na ruim 1,5 jaar wel dat er spelers zijn die beter worden en een wat meer op elkaar ingespeeld elftal en dan geen elftal die na 1 uur spelen al bijna aan een long/hart apparaat moeten liggen omdat ze het conditioneel niet meer kunnen vol houden. Of dat ze hun man zo maar laten lopen, of als een pupil ruim 1 meter van je tegenstander af verdedigen! Ja sorry dat ik het moet zeggen maar dit zijn zaken die op amateur niveau afspelen. En dan in de 4de of 5de klasse amateur.Dit zijn naar mijn mening feiten die je Mario Been wel kan aanrekenen. Ach en er zijn altijd supporters die 200% achter spelers en trainer blijven staan, ook al zou Feyenoord degraderen. Dat vind ik triest voor woorden. Je moet niet willen dat spelers/ trainer belangrijker als Feyenoord zijn..................
Ik hoop echt dat het goed komt met Mario maar ik heb zeer grote twijfels. Ik hoop dat ik ongelijk krijg!!!! Maar we zullen zien, ik blijf in ieder geval bij mijn voorspelling
Stylzz
 Stylzz - donderdag 10 februari 2011 - 11:17   quote  deeplink  
bedankt.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 10 februari 2011 - 14:20   quote  deeplink  
Tegen Twente en Vitesse verlies je op een vrij lullige manier punten, af en toe werd er gewoon aardig gebald. Ik vraag me af of een hoop gezeik hier niet gewoon uitslag gerelateerd is. Een de Vrij zie je centraal gewoon weer sterk spelen terwijl hij eerst in een dip leek te zitten, ook de Leerdam blijkt nu een revelatie op het middenveld en de ontwikkeling van Mulder wordt alleen door MMM niet gezien.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 10 februari 2011 - 14:22   quote  deeplink  
Moet je kijken hoe de hosanna stemming is als je Hercules met 4-0 van t matje rolt zaterdag.
Ik had ook de tief in afgelopen week, maar ja.
Kees010
 Kees010 - donderdag 10 februari 2011 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 februari 2011 - 14:20 schreef hotjumper het volgende:
Tegen Twente en Vitesse verlies je op een vrij lullige manier punten, af en toe werd er gewoon aardig gebald. Ik vraag me af of een hoop gezeik hier niet gewoon uitslag gerelateerd is. Een de Vrij zie je centraal gewoon weer sterk spelen terwijl hij eerst in een dip leek te zitten, ook de Leerdam blijkt nu een revelatie op het middenveld en de ontwikkeling van Mulder wordt alleen door MMM niet gezien.
Tegen vitesse had het heel anders kunnen aflopen als Mario niet zo stom wisselde.
En zo heeft hij zichzelf vaker in de vingers gesneden.

Hij ziet het gewoon niet en maakt daardoor vaak foute keuzes.
En draait zelfs de wedstrijd de verkeerde kant op.

Maar blijven vasthouden aan je overtuigingen...
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 10 februari 2011 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 februari 2011 - 15:40 schreef Kees010 het volgende:

[..]

Hij ziet het gewoon niet en maakt daardoor vaak foute keuzes.
En draait zelfs de wedstrijd de verkeerde kant op.

Maar blijven vasthouden aan je overtuigingen...
Je doet niet anders, begrijp ik?
Kees010
 Kees010 - donderdag 10 februari 2011 - 19:24   quote  deeplink  
Ik weet van mezelf dat ik vrij koppig ben en niet zomaar een mening vorm of overneem.

Maar als jij met goede argumenten komt, die de mijne weerleggen.
Sta ik er zeker voor open mijn mening bij te stellen.

Vooralsnog niet dat soort reacties incl. argumentaties gezien.

Maar als je vasthoud aan bepaalde overtuigingen die wel te weerleggen zijn.
Wat volgens mij ook gebeurt is, dan blijf je volgens mij tegen beter weten in... enz.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 februari 2011 door Kees010 --
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 10 februari 2011 - 22:17   quote  deeplink  
Heb nu al je argumenten besproken en met mijn mening willen weerleggen. Niet mee eens? Dat kan.
We gaan de komende 3 weken eens zien of Mario een rots óf een ramp is.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 11 februari 2011 - 00:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 februari 2011 - 15:40 schreef Kees010 het volgende:

[..]

Tegen vitesse had het heel anders kunnen aflopen als Mario niet zo stom wisselde.
En zo heeft hij zichzelf vaker in de vingers gesneden.

Hij ziet het gewoon niet en maakt daardoor vaak foute keuzes.
En draait zelfs de wedstrijd de verkeerde kant op.

Maar blijven vasthouden aan je overtuigingen...
Tegen vitesse had het heel anders kunnen aflopen als Mario niet wisselde. Dan had je zomaar kunnen verliezen. Of vond je het team blaken van zelfvertrouwen na de 1-1?
de.fan
 de.fan - vrijdag 11 februari 2011 - 05:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 februari 2011 - 00:03 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Tegen vitesse had het heel anders kunnen aflopen als Mario niet wisselde. Dan had je zomaar kunnen verliezen. Of vond je het team blaken van zelfvertrouwen na de 1-1?
Dan is het juist tijd voor een trainerswissel, als de spelers niet meer blaken van het zelfvertrouwen!! Dan heb je als trainer geen invloed meer op de spelers.....
Vnny
 Vnny - vrijdag 11 februari 2011 - 07:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 februari 2011 - 05:30 schreef de.fan het volgende:

[..]

Dan is het juist tijd voor een trainerswissel, als de spelers niet meer blaken van het zelfvertrouwen!! Dan heb je als trainer geen invloed meer op de spelers.....
onzin!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 februari 2011 door Vnny --
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 11 februari 2011 - 08:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 februari 2011 - 05:30 schreef de.fan het volgende:

[..]

Dan is het juist tijd voor een trainerswissel, als de spelers niet meer blaken van het zelfvertrouwen!! Dan heb je als trainer geen invloed meer op de spelers.....
Je mag ook best een keer je ongelijk toegeven hoor, je maakt jezelf volstrekt belachelijk op deze manier.
Milo
 Milo - vrijdag 11 februari 2011 - 09:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 februari 2011 - 05:30 schreef de.fan het volgende:

[..]

Dan is het juist tijd voor een trainerswissel, als de spelers niet meer blaken van het zelfvertrouwen!! Dan heb je als trainer geen invloed meer op de spelers.....
sorry jongens, maar ik ben het hier mee eens, regelmatig meegemaakt!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 11 februari 2011 - 09:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 februari 2011 - 09:08 schreef Milo het volgende:

[..]

sorry jongens, maar ik ben het hier mee eens, regelmatig meegemaakt!
Mario gaat niet weg en wegsturen kost geld.

Van mij hoeft ie ook niet weg.
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 11 februari 2011 - 09:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 februari 2011 - 09:15 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Mario gaat niet weg en wegsturen kost geld.

Van mij hoeft ie ook niet weg.
eens
Milo
 Milo - vrijdag 11 februari 2011 - 09:16   quote  deeplink  
dus volgend seizoen maar degraderen?
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 11 februari 2011 - 09:27   quote  deeplink  
Onzin, joh.
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 11 februari 2011 - 09:34   quote  deeplink  
wij degraderen niet
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 11 februari 2011 - 09:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 februari 2011 - 09:16 schreef Milo het volgende:
dus volgend seizoen maar degraderen?
wat jij wilt ouwe.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 11 februari 2011 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 februari 2011 - 05:30 schreef de.fan het volgende:

[..]

Dan is het juist tijd voor een trainerswissel, als de spelers niet meer blaken van het zelfvertrouwen!! Dan heb je als trainer geen invloed meer op de spelers.....
Dat is natuurlijk onzin.
realistisch
 realistisch - vrijdag 11 februari 2011 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 februari 2011 - 00:03 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Tegen vitesse had het heel anders kunnen aflopen als Mario niet wisselde. Dan had je zomaar kunnen verliezen. Of vond je het team blaken van zelfvertrouwen na de 1-1?
haha dus jij zegt dat mario goed gewisseld heeft, ga je niet menen dit, mario is een tactisch onbenul en wisselen kan hij al helemaal niet, hij kan wel goed records vestigen, 10-0 verliezen is heel de wereld over gegaan en over de uitwedstrijden zullen we het maar niet hebben, weg met die lulsmurf!!!!!!
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 11 februari 2011 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 februari 2011 - 14:59 schreef realistisch het volgende:

[..]

haha dus jij zegt dat mario goed gewisseld heeft, ga je niet menen dit, mario is een tactisch onbenul en wisselen kan hij al helemaal niet, hij kan wel goed records vestigen, 10-0 verliezen is heel de wereld over gegaan en over de uitwedstrijden zullen we het maar niet hebben, weg met die lulsmurf!!!!!!
Vraag me nog steeds af hoe juist jij zo'n nick hebt kunnen bedenken...
realistisch
 realistisch - vrijdag 11 februari 2011 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 februari 2011 - 15:18 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Vraag me nog steeds af hoe juist jij zo'n nick hebt kunnen bedenken...
blijven denken henk, ooit kom je erachter
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 11 februari 2011 - 15:33   quote  deeplink  
Mwah, ik wacht eerst ff de resultaten van komende weken af.
de flh
 de flh - vrijdag 11 februari 2011 - 15:43   quote  deeplink  
Wijnaldum heeft dit seizoen pas echt leren mee te verdedigen.. en zo zijn er nog veel meer talenten die qua 'teamplay' nog zo verschrikkelijk veel moesten leren.. als je dan nu kijkt hoe ze organisatorisch in het veld staan, dan hebben ze op dat vlak een gigantische ontwikkeling doorgemaakt.. en daar is ook steeds op getraind oa via positiespel..
Natuurlijk valt er nog veel te verbeteren, maar Rome is ook niet in één dag gebouwd.. Het is dus echt compleet gelul om te zeggen dat deze spelers niet beter zijn geworden, bijna het hele team is beter geworden.. en dan heb ik het nog niet eens over de individuele vaardigheden.
Zoals Jumpert ook al een beetje zei, dit gezeik is gewoon paniekvoetbal ingegeven door scorebordjournalistiek.
Geboren in Rotterdam
 Geboren in Rotterdam - vrijdag 11 februari 2011 - 15:55   quote  deeplink  
de fth, moet jij niet eens even bij Pearl langs?
JanM
 JanM - vrijdag 11 februari 2011 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 februari 2011 - 15:43 schreef de flh het volgende:
Wijnaldum heeft dit seizoen pas echt leren mee te verdedigen.. en zo zijn er nog veel meer talenten die qua 'teamplay' nog zo verschrikkelijk veel moesten leren.. als je dan nu kijkt hoe ze organisatorisch in het veld staan, dan hebben ze op dat vlak een gigantische ontwikkeling doorgemaakt.. en daar is ook steeds op getraind oa via positiespel..
Natuurlijk valt er nog veel te verbeteren, maar Rome is ook niet in één dag gebouwd.. Het is dus echt compleet gelul om te zeggen dat deze spelers niet beter zijn geworden, bijna het hele team is beter geworden.. en dan heb ik het nog niet eens over de individuele vaardigheden.
Zoals Jumpert ook al een beetje zei, dit gezeik is gewoon paniekvoetbal ingegeven door scorebordjournalistiek.
En Keulen en Aken ook niet! Lekker laten lullen die dramzeikerds!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 11 februari 2011 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 februari 2011 - 16:01 schreef JanM het volgende:

[..]

En Keulen en Aken ook niet! Lekker laten lullen die dramzeikerds!
Er zijn altijd mensen die blijven denken dat als t slecht gaat eerst de trainer op moet zouten, dan de rest van de staf en als allerlaatste moet ook t hele bestuur optiefen.

over paniekvoetbal gesproken.
de.fan
 de.fan - vrijdag 11 februari 2011 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 februari 2011 - 08:51 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Je mag ook best een keer je ongelijk toegeven hoor, je maakt jezelf volstrekt belachelijk op deze manier.
Belachelijk?? Op welke plaats sta Feyenoord!! En dan moet ik mijn ongelijk toegeven........
Blijven jullie lekker tevreden met deze tobtrainer en laat Feyenoord verder weg zakken!!

Ik bedankt jullie allen voor deze zwakke instelling
Vnny
 Vnny - vrijdag 11 februari 2011 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 februari 2011 - 16:47 schreef de.fan het volgende:

[..]

Belachelijk?? Op welke plaats sta Feyenoord!! En dan moet ik mijn ongelijk toegeven........
Blijven jullie lekker tevreden met deze tobtrainer en laat Feyenoord verder weg zakken!!

Ik bedankt jullie allen voor deze zwakke instelling
lul niet zo stom pootje
Milo
 Milo - vrijdag 11 februari 2011 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 februari 2011 - 14:59 schreef realistisch het volgende:

[..]

haha dus jij zegt dat mario goed gewisseld heeft, ga je niet menen dit, mario is een tactisch onbenul en wisselen kan hij al helemaal niet, hij kan wel goed records vestigen, 10-0 verliezen is heel de wereld over gegaan en over de uitwedstrijden zullen we het maar niet hebben, weg met die lulsmurf!!!!!!
eens!!!!!!!!!!!!
Milo
 Milo - vrijdag 11 februari 2011 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 februari 2011 - 15:33 schreef FR-Henk het volgende:
Mwah, ik wacht eerst ff de resultaten van komende weken af.
dat zeg jij ook al het hele seizoen wordt wakker!
Milo
 Milo - vrijdag 11 februari 2011 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 februari 2011 - 16:50 schreef Vnny het volgende:

[..]

lul niet zo stom pootje
nee vnny hij heeft gelijk!
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 11 februari 2011 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 februari 2011 - 16:47 schreef de.fan het volgende:

[..]

Ik bedankt jullie allen voor deze zwakke instelling
Joah, uhhh...ik dacht uhhh....laat ik es op ....uhh....jouw nivo zitten. Gewoon iedereen weg bij de club, dán heb je....uhhh...balluh....
MMM
 MMM - vrijdag 11 februari 2011 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 februari 2011 - 14:59 schreef realistisch het volgende:

[..]

haha dus jij zegt dat mario goed gewisseld heeft, ga je niet menen dit, mario is een tactisch onbenul en wisselen kan hij al helemaal niet, hij kan wel goed records vestigen, 10-0 verliezen is heel de wereld over gegaan en over de uitwedstrijden zullen we het maar niet hebben, weg met die lulsmurf!!!!!!
Eens.
Vnny
 Vnny - vrijdag 11 februari 2011 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 februari 2011 - 17:14 schreef Milo het volgende:

[..]

nee vnny hij heeft gelijk!
misschien wel maar de toon beviel me niet, haha
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 11 februari 2011 - 18:27   quote  deeplink  
MARIO///HELD!!!.
Mee huilen met de wolven in het bos onder deze streep.
______________________________________________________
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 11 februari 2011 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 februari 2011 - 16:47 schreef de.fan het volgende:

[..]

Belachelijk?? Op welke plaats sta Feyenoord!! En dan moet ik mijn ongelijk toegeven........
Blijven jullie lekker tevreden met deze tobtrainer en laat Feyenoord verder weg zakken!!

Ik bedankt jullie allen voor deze zwakke instelling
Ik ben helemaal niet tevreden maar blijf trainer en spelers steunen, maarja, jij laat je moeder natuurlijk ook verdrinken omdat ze toch nooit zo snel wordt als Ada Kok op de 100 meter vrij.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 11 februari 2011 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 februari 2011 - 19:21 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ik ben helemaal niet tevreden maar blijf trainer en spelers steunen, maarja, jij laat je moeder natuurlijk ook verdrinken omdat ze toch nooit zo snel wordt als Ada Kok op de 100 meter vrij.
As usual...

Lekker raak, Hotjumper.
MMM
 MMM - zaterdag 12 februari 2011 - 13:36   quote  deeplink  
http://www.toonvandriel.nl/home/510/van-marwijk-feyenoord-heeft-veel-potentie
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 12 februari 2011 - 13:37   quote  deeplink  
hahahahahahaha
Vnny
 Vnny - zaterdag 12 februari 2011 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
geniaal die Toon! haha
Els
 Els - zaterdag 12 februari 2011 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 februari 2011 - 15:43 schreef de flh het volgende:
Wijnaldum heeft dit seizoen pas echt leren mee te verdedigen.. en zo zijn er nog veel meer talenten die qua 'teamplay' nog zo verschrikkelijk veel moesten leren.. als je dan nu kijkt hoe ze organisatorisch in het veld staan, dan hebben ze op dat vlak een gigantische ontwikkeling doorgemaakt.. en daar is ook steeds op getraind oa via positiespel..
Natuurlijk valt er nog veel te verbeteren, maar Rome is ook niet in één dag gebouwd.. Het is dus echt compleet gelul om te zeggen dat deze spelers niet beter zijn geworden, bijna het hele team is beter geworden.. en dan heb ik het nog niet eens over de individuele vaardigheden.
Zoals Jumpert ook al een beetje zei, dit gezeik is gewoon paniekvoetbal ingegeven door scorebordjournalistiek.
Eens, Flh, maar als men zich heeft voorgenomen, dat de progressie niet zictbaar is, dan is 'ie ook niet zichtbaar.
Xapter
 Xapter - zaterdag 12 februari 2011 - 16:15   quote  deeplink  
BEEN///GELD!
feyelinde
 feyelinde - zaterdag 12 februari 2011 - 19:01   quote  deeplink  
zoals zo veel dingen in het leven wil je gewoon duidelijkheid en wil je weten waar je staat(ja de 15e plek )wist ik al,hoe gaat dit verder ?
ik ben gewoon leek,ik hou van feyenoord,maar kan me vinden in soms de argumentatie van .de fan maar ook sterk in die van hotjumpert,maar heb dan ook sterk zoiets van ....laat het maar zien vanavond
het lijkt wel alsof er een onzichtbare rare druk op deze wedstrijd rust
maar als je dan weer zon topic leest van kolkende kuip of het topic wat legrande opende,dan bestaan er meer dingen dan alleen mario ....
MMM
 MMM - zondag 13 februari 2011 - 11:11   quote  deeplink  
Been: 'Kunnen zomaar van iedereen winnen'

Je word toch helemaal ziek van dit soort onzin..
Stylzz
 Stylzz - zondag 13 februari 2011 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 februari 2011 - 11:11 schreef MMM het volgende:
Been: 'Kunnen zomaar van iedereen winnen'

Je word toch helemaal ziek van dit soort onzin..
wat had ie dan moeten zeggen?
MMM
 MMM - zondag 13 februari 2011 - 11:13   quote  deeplink  
In ieder geval niet dit soort onzin.. Je wint godverdomme heel moeizaam van Heracles en dan durft hij dit te zeggen, lachwekkend.

ADO, Groningen en Heerenveen.. Zie daar maar eens van te winnen
Stylzz
 Stylzz - zondag 13 februari 2011 - 11:17   quote  deeplink  
ADO hebben we van gewonnen. :P

Nee klopt, maar al had men de tweede helft de durf gehad om vooruit te voetballen had t er een stuk beter uit gezien.

maar ja 3 punten !
MMM
 MMM - zondag 13 februari 2011 - 11:17   quote  deeplink  
Precies, 3 punten en daar gaat 't om!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5876
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Mario Been topic









0.0088281