BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kogel door de Kuip : Arup / OMA de bouwers van het nieuwe stadion ?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 13 oktober 2012 - 01:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2012 - 00:45 schreef eindhovenpsv1 het volgende:
hahahah ja 1-0 achter aartus zoek een leven gast billenlikker.
kapotte-lamp-jan-van-t-hoff.jpg?w=320
Aartus
 Aartus - zaterdag 13 oktober 2012 - 01:40   quote  deeplink  
Eindhoven psv(1)Had ajax ooit van die stropdassen om met nr 1,Flikker toch op arrogante hond.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 oktober 2012 door Aartus --
Aartus
 Aartus - zaterdag 13 oktober 2012 - 01:41   quote  deeplink  
Met je fuck psv.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 13 oktober 2012 - 01:44   quote  deeplink  
Brabantse joden zijn vies, ze stinken naar kots en naar pies..
Aartus
 Aartus - zaterdag 13 oktober 2012 - 01:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2012 - 01:40 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja die klote gloeilampen uit eindhoven knallen me om de haverklap kapot.Gelukkig is die toivonen voorlopig ook kapot.Ik heb geen vrienden gemaakt op die crematorium side van psv.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 13 oktober 2012 - 01:54   quote  deeplink  
Moest je daar dan doen..?? Je wou je zelf er van verzekeren dat het wel Toivonen is die ze daar verbranden..!!d:-)
Aartus
 Aartus - zaterdag 13 oktober 2012 - 01:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2012 - 01:44 schreef RenatoBos het volgende:
Brabantse joden zijn vies, ze stinken naar kots en naar pies..
Ze zijn nogal snel beledigt daar.Watjes.
Aartus
 Aartus - zaterdag 13 oktober 2012 - 02:01   quote  deeplink  
Ik moet die vieze zweed niet.Klaar ik heb gewoon m.n mening gezegd.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 13 oktober 2012 - 02:06   quote  deeplink  
Precies gewoon verbranden..
Aartus
 Aartus - zaterdag 13 oktober 2012 - 02:08   quote  deeplink  
In de middeleeuwen had die mongool van toivonen allang op de brandstapel gelegen.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 13 oktober 2012 - 02:12   quote  deeplink  
In de romeinse tijd gooiden ze gassies als eindhovenpsv1 van de berg af..
Aartus
 Aartus - zaterdag 13 oktober 2012 - 02:15   quote  deeplink  
Die gek is ook al op de fc twente side.Of ze me misschien tot bedaren kunnen brengen,nou dat kan niemand.Ik heb m,n eigen mening en daar blijf ik bij simpel.
Aartus
 Aartus - zaterdag 13 oktober 2012 - 02:17   quote  deeplink  
En dat allemaal om zo,n mongool als Toivonen.
tomson
 tomson - zaterdag 13 oktober 2012 - 09:17   quote  deeplink  
Verkeerde topic dan...
http://forum.headliner.nl/topic-26380/
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 13 oktober 2012 - 09:28   quote  deeplink  
http://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=19089&abbr=fr12

Tsja..
tomson
 tomson - zaterdag 13 oktober 2012 - 09:38   quote  deeplink  
Haha. Ga je lekker naar een musical van Albert Verlinde of zo. Zit je zeker droog..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 13 oktober 2012 - 13:28   quote  deeplink  
Feyenoord-ambassadeur: "Een rare situatie"

Feyenoord%20De%20Kuip_1.jpg

Gerard Meijer vindt het als ambassadeur van Feyenoord een vreemde zaak dat Nederland in de aanloop naar het WK van 2014 alleen voor de wedstrijd tegen Andorra naar Rotterdam komt. Volgens de voormalig verzorger en masseur klopt de verdeling niet.

"De KNVB is niet zo prettig naar De Kuip toe", zegt Meijer in gesprek met RTV Rijnmond. "Ze hebben allerlei bezwaren. Dat kan ik mij enigszins wel voorstellen, maar het is een rare situatie dat alleen de wedstrijd tegen Andorra hier gespeeld wordt. Dat spreekt niet zo aan. Toch zit het vol, dat vind ik knap."

Het Nederlands elftal speelt in totaal vijf WK-kwalificatiewedstrijden in eigen land, waarvan alleen het duel met Andorra (3-0) in De Kuip werd afgewerkt. De interlands tegen Turkije, Hongarije, Roemenië en Estland werden of worden in de grotere Amsterdam Arena gespeeld. In Rotterdam hoopt men voor 2013 nog op een oefenwedstrijd.
Bron:Voetbalprimeur
Aartus
 Aartus - zaterdag 13 oktober 2012 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2012 - 13:28 schreef RenatoBos het volgende:
Feyenoord-ambassadeur: "Een rare situatie"

[ afbeelding ]

Gerard Meijer vindt het als ambassadeur van Feyenoord een vreemde zaak dat Nederland in de aanloop naar het WK van 2014 alleen voor de wedstrijd tegen Andorra naar Rotterdam komt. Volgens de voormalig verzorger en masseur klopt de verdeling niet.

"De KNVB is niet zo prettig naar De Kuip toe", zegt Meijer in gesprek met RTV Rijnmond. "Ze hebben allerlei bezwaren. Dat kan ik mij enigszins wel voorstellen, maar het is een rare situatie dat alleen de wedstrijd tegen Andorra hier gespeeld wordt. Dat spreekt niet zo aan. Toch zit het vol, dat vind ik knap."Pas maar op straks pakt die corrupte knvb jullie de bekerfinale ook nog af.

Het Nederlands elftal speelt in totaal vijf WK-kwalificatiewedstrijden in eigen land, waarvan alleen het duel met Andorra (3-0) in De Kuip werd afgewerkt. De interlands tegen Turkije, Hongarije, Roemenië en Estland werden of worden in de grotere Amsterdam Arena gespeeld. In Rotterdam hoopt men voor 2013 nog op een oefenwedstrijd.
Bron:Voetbalprimeur
Aartus
 Aartus - zaterdag 13 oktober 2012 - 13:51   quote  deeplink  
Pas maar op straks pakt die corrupte knvb jullie de bekerfinale ook nog af!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 13 oktober 2012 - 14:01   quote  deeplink  
Boeit me voor geen meter Aart..
Aartus
 Aartus - zaterdag 13 oktober 2012 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2012 - 14:01 schreef RenatoBos het volgende:
Boeit me voor geen meter Aart..
Toch zou t jammer zijn.Ik denk trouwens ook niet dat ze dat doen.Zelfde als ze in engeland de bekerfinale weg zouden halen van t wembley.Tradities moet je in ere houden.
Sensi
 Sensi - zaterdag 13 oktober 2012 - 14:23   quote  deeplink  
We komen hier graag, want qua sfeer vind ik De Kuip hét voetbalstadion van Nederland. Maar als het zoals vandaag begint te regenen, zijn de toeschouwers meteen nat.

Aldus meneer Oostveen

..........
Aartus
 Aartus - zaterdag 13 oktober 2012 - 14:27   quote  deeplink  
Neem dan ook een regenpak mee.
Sensi
 Sensi - zaterdag 13 oktober 2012 - 14:28   quote  deeplink  
Gaan ze het weer de schuld geven, dalijk krijgen ze het nog te koud in de winter ook.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 13 oktober 2012 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2012 - 09:38 schreef tomson het volgende:
Haha. Ga je lekker naar een musical van Albert Verlinde of zo. Zit je zeker droog..
Albert Verlinde???

PAK WODAN! - PAK WODAN - PAK WODAN!
KILL - KILL - KILL!
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 13 oktober 2012 - 14:35   quote  deeplink  
In de winter heb ik het ook verdomde koud, maar normaal gesproken trapte ik dan een keer of 10 tegen de boarding, en kreeg ik er weer wat gevoel in. Weet niet hoe ik dat nu op T moet doen :')
Sensi
 Sensi - zaterdag 13 oktober 2012 - 14:37   quote  deeplink  
Gewoon je schoonmoeder meenemen.
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 13 oktober 2012 - 14:42   quote  deeplink  
Kan geen kinderen krijgen jammer genoeg.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 13 oktober 2012 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2012 - 14:35 schreef Bosifyable het volgende:
In de winter heb ik het ook verdomde koud, maar normaal gesproken trapte ik dan een keer of 10 tegen de boarding, en kreeg ik er weer wat gevoel in. Weet niet hoe ik dat nu op T moet doen :')
Paar keer de trap op en af rennen..krijg je het vast warm van..
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 13 oktober 2012 - 15:06   quote  deeplink  
Ja, en eerst 100 man vriendelijk verzoeken of ze aan de kant willen gaan. Doe maar niet.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 15 oktober 2012 - 09:21   quote  deeplink  
Van Oostveen over De Kuip: "Is niet meer van deze tijd"
Sam Borremans | 15 Oktober 2012 om 07:27 | Bron: De Telegraaf

Bert van Oostveen schat de kans klein dat het Nederlands elftal ooit weer in De Kuip in actie zal komen als er niets aan het stadion gaat veranderen. Dat vertelde de directeur betaald voetbal maandag tegenover De Telegraaf.

"De Kuip was in het verleden de voetbaltempel van Nederland, heeft een schitterende historie, maar van sentiment alleen kun je niet leven", begon Van Oostveen met zijn uitleg. "Het stadion is niet meer van deze tijd. Fans en sponsoren klagen, willen hier gewoon niet meer naar toe."

"Ik word er niet vrolijk van als ik mensen een uur in de rij zie staan voor een kroket of een heel groot deel van de fans met regenkapjes op zie zitten. En als het daadwerkelijk gaat regenen, worden ze drijfnat. De supporters van Oranje zijn de Amsterdam ArenA gewend of met hun clubs het Gelredome of de Euroborg. Zij weten dat zulke primitieve omstandigheden als in De Kuip anno 2012 niet meer nodig zijn. Dat is ook hetgeen zij aangeven in de tevredenheidonderzoeken, die we na elke interland houden", zo besloot Van Oostveen.

Tot zover....
En zo is er tevens meer munitie geleverd om de mening 1 kant over te laten hellen. De lobby is op volle toeren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 oktober 2012 door FR-Henk --
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 15 oktober 2012 - 09:25   quote  deeplink  
Wat een geouwehoer joh. Ik heb tot nu geen enkele Feyenoorder horen klagen dat 'ie nat werd in De Kuip. Sponsoren zitten overdekt.

Krijg steeds meer het idee dat van alle kanten alles al geregeld is, en tegenpartijen geen enkele kans maken. Tegenwerken heeft geen zin, want dat stadion komt er toch wel.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 15 oktober 2012 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 oktober 2012 - 09:25 schreef Bosifyable het volgende:
Wat een geouwehoer joh. Ik heb tot nu geen enkele Feyenoorder horen klagen dat 'ie nat werd in De Kuip. Sponsoren zitten overdekt.

Krijg steeds meer het idee dat van alle kanten alles al geregeld is, en tegenpartijen geen enkele kans maken. Tegenwerken heeft geen zin, want dat stadion komt er toch wel.
Ja en het leukste komt nog (staat niet in dit stukje want is niet volledig) clubsupporters van andere
clubs tijdens de bekerfinale klagen nooit!!!
Kortom wij worden nu verplicht door de knvb om een nieuw stadion
te bouwen ,omdat die gemaakt oranje clowns nat worden...

ps op vrijdagavond heb je overal filles..
Stylzz
 Stylzz - maandag 15 oktober 2012 - 10:21   quote  deeplink  
De bereikbaarheid qua auto is wel matig hoor, je rijdt echt een trechter in.
Aan de andere kant, dan ga je maar eerder van huis of met t openbaar vervoer.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 15 oktober 2012 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 oktober 2012 - 09:25 schreef Bosifyable het volgende:
Wat een geouwehoer joh. Ik heb tot nu geen enkele Feyenoorder horen klagen dat 'ie nat werd in De Kuip. Sponsoren zitten overdekt.

Krijg steeds meer het idee dat van alle kanten alles al geregeld is, en tegenpartijen geen enkele kans maken. Tegenwerken heeft geen zin, want dat stadion komt er toch wel.
Dat maakt dat stuk wel heel duidelijk, ja.

Jammer, zo is het geen eerlijke, zorgvuldige afweging (Nieuwe Kuip of niet) meer.
Alles is weer geregisseerd.
Ben zelf voor een nieuwe Kuip, maar wel met eerlijke middelen, gebaseerd op degelijk en overtuigend onderzoek, waar alle partijen vrede mee hebben.

Dan heb je nooit een valse start.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 15 oktober 2012 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2012 - 14:23 schreef Sensi het volgende:
We komen hier graag, want qua sfeer vind ik De Kuip hét voetbalstadion van Nederland. Maar als het zoals vandaag begint te regenen, zijn de toeschouwers meteen nat.

Aldus meneer Oostveen

..........
Oranje toeschouwers zijn mietjes!!!! Had moeten bliksemen verdomme!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 15 oktober 2012 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 oktober 2012 - 10:46 schreef detrapstaandervanvak het volgende:

[..]

Oranje toeschouwers zijn mietjes!!!! Had moeten bliksemen verdomme!
Van mij mogen ze in de 020-afvalbak blijven.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 15 oktober 2012 - 12:13   quote  deeplink  
Wat een eikel die van OStveen zeg, ik ben nog nooit natgeregend..
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 15 oktober 2012 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2012 - 02:01 schreef Aartus het volgende:
Ik moet die vieze zweed niet.Klaar ik heb gewoon m.n mening gezegd.
Sluit ik me bij aan
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 15 oktober 2012 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2012 - 14:23 schreef Sensi het volgende:
We komen hier graag, want qua sfeer vind ik De Kuip hét voetbalstadion van Nederland. Maar als het zoals vandaag begint te regenen, zijn de toeschouwers meteen nat.

Aldus meneer Oostveen

..........
Die van Oostveen moeten ze ook gewoon op de boot naar Serie zetten!
Kan die daar een beetje dicaturen met zen Knvb verleden.
Die van Merwijk erbij want die ga ook tever.
Ik ben voor een nieuw stadion, maar om gvd onze Tempel zo schandalig negatief neer te zetten verdien je van mij helemaal niets mee, en hij staat nog wel in dienst van onze club.
Wat een koekwous.
Aartus
 Aartus - maandag 15 oktober 2012 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 oktober 2012 - 10:17 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ja en het leukste komt nog (staat niet in dit stukje want is niet volledig) clubsupporters van andere
clubs tijdens de bekerfinale klagen nooit!!!
Kortom wij worden nu verplicht door de knvb om een nieuw stadion
te bouwen ,omdat die gemaakt oranje clowns nat worden...

ps op vrijdagavond heb je overal filles..
Precies.Ik ben er 3 keer geweest met een bekerfinale van fc twente.Altijd een supersfeer.Ik heb nog nooit een uur hoeven wachten op een kroket.Er staan ook buiten t stadion voldoende eettenten.Ook in de arena geweest met de johan cruyff schaal.Moet je eerst zo,n arena pasje halen.En dan wil je wat te vreten halen.Ja dan ben je een uur kwijt.Willen ze waarschijnlijk ook nog de kuip de bekerfinale ontnemen.Bekerfinale in de arena brrrrrrrrrrr moet er niet aan denken.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 15 oktober 2012 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 oktober 2012 - 10:41 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Dat maakt dat stuk wel heel duidelijk, ja.

Jammer, zo is het geen eerlijke, zorgvuldige afweging (Nieuwe Kuip of niet) meer.
Alles is weer geregisseerd.
Ben zelf voor een nieuwe Kuip, maar wel met eerlijke middelen, gebaseerd op degelijk en overtuigend onderzoek, waar alle partijen vrede mee hebben.

Dan heb je nooit een valse start.
Sluit ik me bij aan Henk
Stylzz
 Stylzz - maandag 15 oktober 2012 - 12:50   quote  deeplink  
Oranje niet meer in De Kuip door Mike Verweij
Rotterdam - De KNVB maakt voor de wedstrijden van het Nederlands elftal tot nader order geen gebruik meer van De Kuip. Dat maakte de zichtbaar geïrriteerde directeur betaald voetbal Bert van Oostveen na het niemendalletje tegen Andorra (3-0) ondubbelzinnig duidelijk. De Kuip was in het verleden de voetbaltempel van Nederland, heeft een schitterende historie, maar van sentiment alleen kun je niet leven. Het stadion is niet meer van deze tijd. Fans en sponsoren klagen, willen hier gewoon niet meer naar toe, zegt Van Oostveen die zelfs niet uitsluit dat Rotterdam ook de bekerfinale zal kwijtraken.

oranjeclown.jpg

Het duel met voetbaldreumes Andorra was wat betreft de KNVB-topman de druppel die de emmer deed overlopen. Ik word er niet vrolijk van als ik mensen een uur in de rij zie staan voor een kroket of een heel groot deel van de fans met regenkapjes op zie zitten. En als het daadwerkelijk gaat regenen, worden ze drijfnat. De supporters van Oranje zijn de Amsterdam ArenA gewend of met hun clubs het Gelredome of de Euroborg. Zij weten dat zulke primitieve omstandigheden als in De Kuip anno 2012 niet meer nodig zijn. Dat is ook hetgeen zij aangeven in de tevredenheidonderzoeken, die we na elke interland houden.

Oranje_clowns.jpg

En dan is het gebrek aan comfort in het stadion nog maar één aspect. De infrastructuur rondom De Kuip is verschrikkelijk. In de vrijdagspits is het haast ondoenlijk om er te komen. Je moet als voetbalbond niet willen dat je supporters twee tot drie uur in de file staan, aldus Van Oostveen. Zolang er niks verandert, hebben we geen andere keus dan onze fans andere, betere mogelijkheden te bieden.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 15 oktober 2012 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 oktober 2012 - 10:17 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ja en het leukste komt nog (staat niet in dit stukje want is niet volledig) clubsupporters van andere
clubs tijdens de bekerfinale klagen nooit!!!
Kortom wij worden nu verplicht door de knvb om een nieuw stadion
te bouwen ,omdat die gemaakt oranje clowns nat worden...

ps op vrijdagavond heb je overal filles..
en die vuile indiaan moest wachten op 'zn kroketje.....Vreet dan gewoon ff onderwg wat, voor je naar het stadion komt....Het is een voetbalstadion, geen winkelcentrum!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 15 oktober 2012 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 oktober 2012 - 12:53 schreef detrapstaandervanvak het volgende:

[..]

en die vuile indiaan moest wachten op 'zn kroketje.....Vreet dan gewoon ff onderwg wat, voor je naar het stadion komt....Het is een voetbalstadion, geen winkelcentrum!
Die indiaan is de vleesgeworden infantilisering van het Oranjedom.
Omekees
 Omekees - maandag 15 oktober 2012 - 12:58   quote  deeplink  
wat een zeikerds KNJB ga dan maar lekker lopen ballen in een stadion zoals de ArenA waar en grote kutsfeer hangt...........
wat een gelul wat een klootzak die Bert van KLootveen
Aartus
 Aartus - maandag 15 oktober 2012 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 oktober 2012 - 12:53 schreef detrapstaandervanvak het volgende:

[..]

en die vuile indiaan moest wachten op 'zn kroketje.....Vreet dan gewoon ff onderwg wat, voor je naar het stadion komt....Het is een voetbalstadion, geen winkelcentrum!
Die bobo,s hebben in die skybox een prive seveerster.En die bobo,s kroketten vreten?.Die vreten alleen biefstuk en kaviaar.Hij gaat liever voetballen in die graftombe.Ook wel arena genoemd.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 15 oktober 2012 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 oktober 2012 - 10:41 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Dat maakt dat stuk wel heel duidelijk, ja.

Jammer, zo is het geen eerlijke, zorgvuldige afweging (Nieuwe Kuip of niet) meer.
Alles is weer geregisseerd.
Ben zelf voor een nieuwe Kuip, maar wel met eerlijke middelen, gebaseerd op degelijk en overtuigend onderzoek, waar alle partijen vrede mee hebben.

Dan heb je nooit een valse start.
precies de woorden van mijn gevoel vanaf dag 1...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 15 oktober 2012 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 oktober 2012 - 10:21 schreef Stylzz het volgende:
De bereikbaarheid qua auto is wel matig hoor, je rijdt echt een trechter in.
Aan de andere kant, dan ga je maar eerder van huis of met t openbaar vervoer.
Ik parkeer me auto onder de van Briennenoord brug of ergens in Ijselmonde..
Ik loop een 20 of 30 minuten en staat nooit vast.
Stylzz
 Stylzz - maandag 15 oktober 2012 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 oktober 2012 - 13:25 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik parkeer me auto onder de van Briennenoord brug of ergens in Ijselmonde..
Ik loop een 20 of 30 minuten en staat nooit vast.
ik meestal in de wijk.
Als ik er ben ben ik ook altijd ruim van te voren.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3161
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kogel door de Kuip : Arup / OMA de bouwers van het nieuwe stadion ?









0.0144860