BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kogel door de Kuip : Arup / OMA de bouwers van het nieuwe stadion ?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 15 oktober 2012 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 oktober 2012 - 13:25 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik parkeer me auto onder de van Briennenoord brug of ergens in Ijselmonde..
Ik loop een 20 of 30 minuten en staat nooit vast.
IJsselmonde idd, auto, Jan van Damassestraat meestal, flat.
Eind lopen. Soms fiets van schoonpa.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 15 oktober 2012 - 15:00   quote  deeplink  
Van Hanegem: 'De Kuip is van de supporters'

van-hanegem-kuip.jpg

De vertoning van het Nederlands elftal tegen Andorra was naar mijn idee van een onthutsend en droevig niveau. Het valt de lezers misschien koud op het dak in alle warme bijval aan Oranje, maar ik stel het graag scherp, dat is goed voor onze voetballers. Ze hebben nu niks aan complimenten en die zijn bovendien niet op hun plaats. Tegen Andorra doe je het nooit goed, die speelden met elf man achter de bal en ze waren soms een beetje te hard, we kennen al die argumenten allemaal wel.
Maar tegen zo'n zwakke tegenstander moet je juist VOETBALLEN en dat staat hier niet voor niets met hoofdletters afgedrukt. Als de bondscoaches van weleer Johan Cruijff of mij tegen zo'n ploeg buiten het elftal lieten, baalden we, omdat we er wel genoegen in schiepen om zulke gasten helemaal naar huis te spelen. Spelen, ja, letterlijk spelen, liefst aan flarden.

Vrijdag was het zo ontzettend plichtmatig allemaal. Neem een voetballer als Nigel de Jong, die ik bewonder en van wie we weten dat hij van grote waarde is in een team dat sterker is dan de tegenstander. Niets van gezien. Hij kreeg de bal, kaatste die terug en schoof een metertje of drie, vier op. Het feit dat hij de bal kreeg, vond ik al raar. De eerste bal van achteruit moest naar Van der Vaart of zelfs Huntelaar. Je moet de tegenstander opzoeken in zijn laatste linie en daar voetballend het gevecht aan gaan. Huntelaar had welk record dan ook aan flarden kunnen schieten en koppen. Ik werd er gewoon kwaad van.

De rest van Europa gaat steeds aantrekkelijker voetballen, Spanje en Duitsland worden steeds leuker om naar te kijken en wij houden vier man achterin tegen Andorra. Tegen Andorra! Zo krijgt iedere tegenstander hoop tegen ons, dat is toch niet de bedoeling? Ik weet ook wel dat we ons waarschijnlijk kwalificeren voor het WK, dat is bij Van Gaal heus wel in goede handen, maar laten we ons alvast voorbereiden op Brazilië in 2014. Daar zullen we weer moeten laten zien hoe goed onze voetballers zijn. De basis daarvoor leg je in wedstrijden tegen Andorra en morgen tegen Roemenië. Laten we dat alsjeblieft niet vergeten met zijn allen.

Vorige week schreef Wilfred Genee hier over het feit dat ik in mijn vorige column had opgeroepen tot harder trainen in de eredivisie. Harder in twee opzichten; harder werken en harder zijn voor elkaar. Hij vroeg zich af hoe ik zo iets kon schrijven terwijl ik zelf nooit hard liet trainen en altijd als eerste weg was enzo. Ik heb deze kletskous eens even gebeld en netjes gevraagd waar hij al zijn meningen toch op baseert. Hij moet beter lezen, de feiten kennen en daarna de waarheid over mensen spreken. Het kletst op tv en helaas nu ook in columns maar een eind in het rond, het slaat allemaal nergens op. Ik heb hem gezegd dat ik vaak maar één keer per dag trainde bij AZ, Feyenoord en FC Utrecht, maar wél op een heel intensieve manier. Alles passend in het streven om naar vermogen in elke wedstrijd de tegenstander op te jagen en zelf het spel te maken. Van die tijd heb ik alle fysieke rapporten over mijn spelers bewaard, ze waren allemaal in een uitstekende conditie zolang ik verantwoordelijk was. Dus wat kletst die Genee hier eigenlijk?

Ik hoorde vrijdag ook de directeur betaald voetbal van de KNVB kletsen, de heer Bert van Oostveen. Hij zei dat de Kuip best gesloten kon worden en dat dat bijvoorbeeld in Londen met het oude Wembley ook gebeurd is. Die vergelijking gaat mank. Wembley was een nationaal stadion, de Kuip hoort bij Feyenoord. De Kuip is van de supporters van Feyenoord, die hebben daar veel gevoel bij. Alle echte Feyenoord-supporters willen het liefst dat Feyenoord in de Kuip blijft. Met die gevoelens moeten de mensen die beslissingen over een nieuw stadion gaan nemen rekening houden. Daar wilde ik graag even op wijzen, de gewone supporter moet je nooit uit het oog verliezen, op wat zij leuk vinden, is ons hele voetbal gebaseerd. Zo had ik niet het idee dat het publiek vrijdag tevreden naar huis ging na onze fijne winst op Andorra.
Willem van Hanegem (Algemeen Dagblad)
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 15 oktober 2012 - 15:11   quote  deeplink  
Kuip-dreigement van Oostveen blijkt grootspraak

bekerwinnaar2008.jpg

Eerder vandaag dreigde KNVB-directeur Bert van oostveen nog dat de KNVB Bekerfinale niet langer in De Kuip gespeeld zou gaan worden wegens een gebrek aan comfort en faciliteiten. Loze woorden blijkt nu.

Stadion Feijenoord en de KNVB hebben namelijk overeenstemming bereikt om de bekerfinale nog minimaal vier jaar in De Kuip te laten spelen. "Het contract is nagenoeg rond", laat stadiondirecteur Jan van Merwijk weten tegenover VI.

Die woorden brengen Van Oostveen nu in verlegenheid. Het dreigement dat De Kuip niet langer als speellocatie voor Oranje aangemerkt wordt, blijft wel overeind.
Bron:FRFanatic
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 15 oktober 2012 - 18:03   quote  deeplink  
en zo blijkt maar weer, de K.N.J.B. is ook niet helemaal koosjer
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 15 oktober 2012 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 oktober 2012 - 13:25 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik parkeer me auto onder de van Briennenoord brug of ergens in Ijselmonde..
Ik loop een 20 of 30 minuten en staat nooit vast.
Meestal aan de andere kant van De Kuip. Vreewijk of andere kant van de Strevelsweg. 15-20 minuten lopen. Is dus ook goed te doen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 15 oktober 2012 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 oktober 2012 - 13:51 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ik meestal in de wijk.
Als ik er ben ben ik ook altijd ruim van te voren.
dat is gewoon het beste indd..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 15 oktober 2012 - 22:23   quote  deeplink  
Bijna einde van het jaar, en dus tijd voor allerlei nominaties. Wij willen hier graag "De Domste Directeur van het jaar" belichten. Wij dachten dat we die al hadden gevonden. Maar dhr. E.G uit Maassluis, heeft 2 concurrenten gekregen. En die zijn aan een wel heel harde inhaalrace bezig. Het zal spannend worden de laatste maanden van het jaar.

We zullen jullie niet in spanning houden, het gaat hier om 2 mannen. Allebei een hoge functie, maar te dom om zelf te poepen. Het gaat om .. *tromgeroffel* .. Jan van Merwijk en Bert Oostveen.

De eerste behoeft niet veel introductie natuurlijk. Dat is de man die met een stalen gezicht de gemeenteraad van Rotterdam probeert voor te liegen, en heel verontwaardig en arrogant reageert op deze mensen uit de politiek.

De tweede, B.Oostveen, dat is de directeur KNVJB. De man die mensen enthousiast moet maken voor het voetbalspelletje in Nederland. De man die kleine kinderen enthousiast moet maken om zo hard te trainen en plezier te hebben in het spelletje, dat als ze later groot zijn misschien ook wel in een heel mooi stadion mogen voetballen. Heel hard trainen op die maandagavond op een drassig grasveldje ergens in de wijk verborgen, of aan de rand van de stad. Die gastjes die met open mond naar zo'n indrukwekkend stadion als de Kuip kijken.

Maar ... wat zegt deze goede man nou in de pers?! Let op, dit is niet door ons verzonnen, nee dit heeft de man echt gezegd ..

De Kuip was in het verleden de voetbaltempel van Nederland, heeft een schitterende historie, maar van sentiment alleen kun je niet leven. Het stadion is niet meer van deze tijd. Fans en sponsoren klagen, die willen hier gewoon niet meer naar toe.

We komen hier graag, want qua sfeer vind ik De Kuip hét voetbalstadion van Nederland. Maar als het zoals vandaag begint te regenen, zijn de toeschouwers meteen nat. Bovendien heb je te maken met verkeers- en parkeerproblemen', aldus Van Oostveen.

Dusss .. klaar met volkssport nummer 1 in Nederland. Afgelopen! Jongens, stop maar met trainen. Het heeft geen zin meer! Jullie kunnen nat worden! En de fans en sponsoren ook! En dat kan natuurlijk niet, dus we gaan lekker met z'n allen naar binnen. Speelkwartier is afgelopen!

Maar wacht eens even .. Er was vlak voor het EK een onderzoek gedaan in opdracht van de KNVJB. Dus let U even op? De organisatie waar Mijnheer Oostveen de baas van is. Daar hadden we hier op de site ook een berichtje over. De titel van dat bericht was: De Kuip favoriet voor interlands en bekerfinale.

Voor Nederlandse voetballiefhebbers is De Kuip het ideale stadion om een interland bij te wonen. Onderzoek van marktonderzoekbureau Blauw Research laat zien dat bijna de helft (46%) van de Nederlandse voetbalfans een interlandwedstrijd van Oranje het liefst bijwoont in de Kuip. Ruim een kwart (26%) geeft de voorkeur aan de Amsterdam Arena, het stadion waar in de voorbereiding voor het EK twee oefenduels worden gespeeld.

Kunt U het nog volgen? Wij niet in ieder geval. Dus deze man staat wat ons betreft met stip op 1 in onze lijst van Domste Directeur van het jaar!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 15 oktober 2012 - 22:23   quote  deeplink  
hahaha
Stylzz
 Stylzz - maandag 15 oktober 2012 - 22:39   quote  deeplink  
Meh
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 16 oktober 2012 - 04:58   quote  deeplink  
Ondanks alle sentimenten moet er een nieuw stadion komen! Dat helpt de club vooruit en niet op ouwe koeien blijven teren ...........
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 16 oktober 2012 - 05:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 oktober 2012 - 15:11 schreef RenatoBos het volgende:
Kuip-dreigement van Oostveen blijkt grootspraak

[ afbeelding ]

Eerder vandaag dreigde KNVB-directeur Bert van oostveen nog dat de KNVB Bekerfinale niet langer in De Kuip gespeeld zou gaan worden wegens een gebrek aan comfort en faciliteiten. Loze woorden blijkt nu.

Stadion Feijenoord en de KNVB hebben namelijk overeenstemming bereikt om de bekerfinale nog minimaal vier jaar in De Kuip te laten spelen. "Het contract is nagenoeg rond", laat stadiondirecteur Jan van Merwijk weten tegenover VI.

Die woorden brengen Van Oostveen nu in verlegenheid. Het dreigement dat De Kuip niet langer als speellocatie voor Oranje aangemerkt wordt, blijft wel overeind.
Bron:FRFanatic
Zoon contract stel geen ruk voor
Voordat je t weet speel je de finale ineens in Amsterdam
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 16 oktober 2012 - 05:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2012 - 04:58 schreef lijdensweg het volgende:
Ondanks alle sentimenten moet er een nieuw stadion komen! Dat helpt de club vooruit en niet op ouwe koeien blijven teren ...........
Eens
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 17 oktober 2012 - 21:34   quote  deeplink  
Red de Kuip krijgt hulp van ingenieursbureau IOBGeschreven op 2012-10-17 om 10:26:07 | Bekeken: 5637 | Reacties: 104 | Foto: VI-Images | Bron: AD.nl
Het gerenommeerde ingenieursbureau IOB gaat iniatiefgroep ReddeKuip.nl helpen bij het uitwerken van het plan om het bestaande stadion in Rotterdam een nieuw leven te geven. Het bedrijf, dat onder meer betrokken is bij de bouw van Rotterdam Centraal en de E.ON-centrale op de Maasvlakte, is ervan overtuigd dat de monumentale voetbaltempel op Zuid behouden kan blijven. Het is de wens van een deel van het Feyenoord-legioen en verschillende politici in de gemeenteraad.

"Dat is tot dusver onvoldoende onderzocht," zegt directeur Errol Ooft. "We leven in een tijd waarin duurzaamheid hoog in het vaandel staat, we willen het oude zo veel mogelijk behouden. Met ReddeKuip heb ik sterk de indruk dat dit ook werkelijk mogelijk is met het stadion van Feyenoord."

Haalbaar

Als houder van twee business-seats in de Kuip én dus als Feyenoord-supporter, stort hij zich in dit avontuur. "Onze taak is om de constructie die de architecten van ReddeKuip hebben ontworpen door te rekenen. We kijken naar de brandveiligheid. En of het haalbaar is, ook met oog op de kosten. Daarbij is 100 miljoen euro ons richtgetal."

Behalve de mogelijkheden ziet hij er ook 'de lol van in'. "En voor de stad is het van belang dat dit plan veel minder overhoop haalt wat betrefd infrastructuur en in stedenbouwkundig opzicht. Het is toch veel mooier om de Kuip op zijn oude plek te laten staan dan op Varkenoord? De tramverbindingen liggen er al, misschien dat je een knooppuntje moet aanpassen."

Wie cultuurhistorisch gevoel heeft, zo is zijn visie, kiest voor het plan van ReddeKuip.nl. En wie weet zit er nog wel meer in het vat, zoals een geheel nieuw consortium met een groot bouwbedrijf, hoopt hij. Beide partijen denken drie weken nodig te hebben om deze fase af te ronden, waarna gewerkt wordt aan de 'financiële paragraaf', ofwel de 'businesscase'.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 17 oktober 2012 - 21:36   quote  deeplink  
Hup IOB
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 17 oktober 2012 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 oktober 2012 - 21:36 schreef Leon FR1908 het volgende:
Hup IOB
Waardeloos! Heel die IOB.
Gewoon afscheid nemen van de kuip!
Is het beste voor Feyenoord ..........

Een onderzoek kan geen kwaad, ik hoop echt dat IOB de leden van reddekuip op andere gedachten brengen zodat we met zijn allen erachter gaan staan zodat er een nieuw stadion komt!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 17 oktober 2012 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 oktober 2012 - 22:31 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Waardeloos! Heel die IOB.
Gewoon afscheid nemen van de kuip!
Is het beste voor Feyenoord ..........

Een onderzoek kan geen kwaad, ik hoop echt dat IOB de leden van reddekuip op andere gedachten brengen zodat we met zijn allen erachter gaan staan zodat er een nieuw stadion komt!!
HUP IOB
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 18 oktober 2012 - 00:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 oktober 2012 - 22:31 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Waardeloos! Heel die IOB.
Gewoon afscheid nemen van de kuip!
Is het beste voor Feyenoord ..........

Een onderzoek kan geen kwaad, ik hoop echt dat IOB de leden van reddekuip op andere gedachten brengen zodat we met zijn allen erachter gaan staan zodat er een nieuw stadion komt!!
Zeker een FEIT?
tomson
 tomson - donderdag 18 oktober 2012 - 00:15   quote  deeplink  
Dat een koe meer scheit dan een geit
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 18 oktober 2012 - 05:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 oktober 2012 - 00:08 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Zeker een FEIT?
Een feit is dat de meeste Feyenoord supporters aan bestaande zaken blijven hangen en niet open staan voor veranderingen! DAT IS EEN FEIT ......
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 18 oktober 2012 - 05:16   quote  deeplink  
Wat een gedoe toch, en dat alleen maar om de sentimentele waarde van een oud stadion.
En dat Leefbaar Rotterdam is ook alleen maar een partij aan het worden van populistische standpunten.

Maargoed, ben benieuwd waar dat IOB mee komt.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 18 oktober 2012 - 06:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 oktober 2012 - 05:16 schreef Boudewijn het volgende:
Wat een gedoe toch, en dat alleen maar om de sentimentele waarde van een oud stadion.
En dat Leefbaar Rotterdam is ook alleen maar een partij aan het worden van populistische standpunten.

Maargoed, ben benieuwd waar dat IOB mee komt.
populisme is om altijd blind mee te gaan met de "sterkste"...
Leonidas
 Leonidas - donderdag 18 oktober 2012 - 07:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 oktober 2012 - 05:05 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Een feit is dat de meeste Feyenoord supporters aan bestaande zaken blijven hangen en niet open staan voor veranderingen! DAT IS EEN FEIT ......
Ik nodig je uit om dit feit te onderbouwen.
JanM
 JanM - donderdag 18 oktober 2012 - 08:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 oktober 2012 - 07:54 schreef Leonidas het volgende:

[..]

Ik nodig je uit om dit feit te onderbouwen.
Niet nodig: de mening van snees/lijdensweg = feit
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 18 oktober 2012 - 08:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 oktober 2012 - 05:05 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Een feit is dat de meeste Feyenoord supporters aan bestaande zaken blijven hangen en niet open staan voor veranderingen! DAT IS EEN FEIT ......
Dan is het in dat geval ook een feit dat er ook Feyenoord-supporters bestaan die er een merkwaardige tunnelvisie op na houden.
Gefeliciteeerd: je hoort erbij.
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 18 oktober 2012 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 oktober 2012 - 08:21 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Dan is het in dat geval ook een feit dat er ook Feyenoord-supporters bestaan die er een merkwaardige tunnelvisie op na houden.
Gefeliciteeerd: je hoort erbij.
Jippie !!!!!!!
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 18 oktober 2012 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 oktober 2012 - 07:54 schreef Leonidas het volgende:

[..]

Ik nodig je uit om dit feit te onderbouwen.
Zie reacties op dit Feyenoord forum ................
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 18 oktober 2012 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 oktober 2012 - 06:54 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

populisme is om altijd blind mee te gaan met de "sterkste"...
Angst en verderf! Dat is wat populisme wil zaaien.
Zie nu leefbaar Rotterdam en in een kort verleden Geert Wilders.
Op den duur krijgen ze altijd de rekening gepresenteert ..........
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 18 oktober 2012 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 oktober 2012 - 08:01 schreef JanM het volgende:

[..]

Niet nodig: de mening van snees/lijdensweg = feit
Ja dat is zeker een feit , beste Pa Bruins ..............
RedDevil1990
 RedDevil1990 - vrijdag 19 oktober 2012 - 07:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 oktober 2012 - 05:05 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Een feit is dat de meeste Feyenoord supporters aan bestaande zaken blijven hangen en niet open staan voor veranderingen! DAT IS EEN FEIT ......
Is een normale menselijke eigenschap
De 1 is wat wantrouwiger met nieuwe dingen in het leven dan de ander
RedDevil1990
 RedDevil1990 - zaterdag 20 oktober 2012 - 18:39   quote  deeplink  
Je gaat je toch afvragen, gaat dit in een ander stadion ook gebeuren



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 oktober 2012 door RedDevil1990 --
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 20 oktober 2012 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2012 - 18:39 schreef RedDevil1990 het volgende:
Je gaat je toch afvragen, gaat dit in een ander stadion ook gebeuren

[ filmpje ]
Nee, de mensen die dat andere stadion binnen lopen verliezen spontaan hun stem.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - zaterdag 20 oktober 2012 - 19:17   quote  deeplink  
sarcast
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 20 oktober 2012 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2012 - 19:17 schreef RedDevil1990 het volgende:
sarcast
mwah..
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zondag 21 oktober 2012 - 13:38   quote  deeplink  
Ik vind wel dat de optie van renovering onderzocht dient te worden. Puur omdat er zoveel mensen zijn die door de sentimenten het stadion willen behouden. Dat snap ik overigens heel goed, maar laten we niet alleen naar de geschiedenis kijken. Laten we vooruit kijken. Een nieuwe stadion biedt nieuwe kansen. We zullen weer vooruit gaan en Feyenoord komt weer waar het hoort te staan. Het hoeft geen lelijk stadion te worden. Het kan ook zoiets worden als van Bayern München. En volgens mij zijn er genoeg voorbeelden van clubs die er met een nieuw stadion helemaal niet op achteruit gingen. Denk aan AZ met het nieuwe stadion en het beste voorbeeld is misschien wel Arsenal. Geloof mij, daar hadden ze ook genoeg sentimenten met het oude Highbury. Maar nu in het nieuwe stadion gaat het daar toch uitstekend. Oké, ze zijn geen kampioen, maar dat heeft te maken met het verdere beleid van de club inzake transfers e.d. en met de concurrentie van clubs als Chelsea, City en United.
Nee, laten we niet blijven hangen in het verleden, maar vooruit kijken. Doorgaan en nieuwe successen behalen. Blijf niet hangen in de geschiedenis, maar zorg juist dat er meer geschiedenis geschreven wordt!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 21 oktober 2012 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 oktober 2012 - 23:15 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Angst en verderf! Dat is wat populisme wil zaaien.
Zie nu leefbaar Rotterdam en in een kort verleden Geert Wilders.
Op den duur krijgen ze altijd de rekening gepresenteert ..........
Eerlijk gezegt bedoel ik dat elke partij zich daar schuldig aan heeft gemaakt.en maakt.
van geil
 van geil - zondag 21 oktober 2012 - 19:19   quote  deeplink  
zet er maar een neer voor 120.000 toeschouwers...

KAMPIOENEN
\\
het lek is boven
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 21 oktober 2012 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 oktober 2012 - 19:19 schreef van geil het volgende:
zet er maar een neer voor 120.000 toeschouwers...

KAMPIOENEN
\\
het lek is boven
Blijft wel jammer dat Koeman keer op keer zijn basiselftal gaande weg de wedstrijd beter maakt door wissels...Misschien eens een tip voor Koeman om gewoon gelijk eens met de beste spelers te beginnen..
van geil
 van geil - zondag 21 oktober 2012 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 oktober 2012 - 19:23 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Blijft wel jammer dat Koeman keer op keer zijn basiselftal gaande weg de wedstrijd beter maakt door wissels...Misschien eens een tip voor Koeman om gewoon gelijk eens met de beste spelers te beginnen..
dat heeft tie vandaag toch wel gezien....wisselde eindelijk eens op tijd.

goossens en singh brachten voetbal en inzicht ,

n 6,5 voor n 3
en n 6 voor n 5
en t kan nog beter...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 oktober 2012 door van geil --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 21 oktober 2012 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 oktober 2012 - 19:26 schreef van geil het volgende:

[..]

dat heeft tie vandaag toch wel gezien....wisselde eindelijk eens op tijd.

goossens en singh brachten voetbal en inzicht ,

n 6,5 voor n 3
en n 6 voor n 5
en t kan nog beter...
Nou dat denk ik ook en dan kom je toch uit op Leerdam ..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 21 oktober 2012 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 oktober 2012 - 19:23 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Blijft wel jammer dat Koeman keer op keer zijn basiselftal gaande weg de wedstrijd beter maakt door wissels...Misschien eens een tip voor Koeman om gewoon gelijk eens met de beste spelers te beginnen..
Koeman is met de beste elf begonnen. Eventuele vervangers zijn op dit moment nog niet aantoonbaar beter. En Goossens is nog niet toe aan een basisplek qua ritme en fitheid.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 21 oktober 2012 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 oktober 2012 - 19:50 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Koeman is met de beste elf begonnen. Eventuele vervangers zijn op dit moment nog niet aantoonbaar beter. En Goossens is nog niet toe aan een basisplek qua ritme en fitheid.
Verhoek was wedstrijden niet toe aan een basisplaats en blameerde keer op keer en kreeg ze ook..(Vandaag redelijk goed gespeeld)
Goossens is toe aan een basisplek zolang Cissè er niet is en heeft dat nu in 1x bewezen..
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 21 oktober 2012 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 oktober 2012 - 19:50 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Koeman is met de beste elf begonnen. Eventuele vervangers zijn op dit moment nog niet aantoonbaar beter. En Goossens is nog niet toe aan een basisplek qua ritme en fitheid.
Nou sorry dat ik het zeg: Maar als jij vind dat we met de beste elf zijn begonnen dan kijk jij voetbal met je kop in het zand ...............
van geil
 van geil - zondag 21 oktober 2012 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 oktober 2012 - 19:50 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Koeman is met de beste elf begonnen. Eventuele vervangers zijn op dit moment nog niet aantoonbaar beter. En Goossens is nog niet toe aan een basisplek qua ritme en fitheid.
die discussie hadden we vrijdag al...

en t tegendeel is wederom bewezen.

met te veel werkers gestart
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 21 oktober 2012 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 oktober 2012 - 19:59 schreef van geil het volgende:

[..]

die discussie hadden we vrijdag al...

en t tegendeel is wederom bewezen.

met te veel werkers gestart
Alleen het opstellen van Leerdam is en was naar mijn mening discutabel, maar zelfs dat kun je verdedigen door te stellen dat ook met hem Feyenoord punten heeft gepakt de afgelopen wedstrijden. En tegen Groningen speelde hij niet onaardig.

Dat Fernandez mocht starten, vond ik persoonlijk niet onlogisch, als is het - nogmaals - zeker niet mijn favoriete speler.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 21 oktober 2012 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 oktober 2012 - 19:54 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Verhoek was wedstrijden niet toe aan een basisplaats en blameerde keer op keer en kreeg ze ook..(Vandaag redelijk goed gespeeld)
Goossens is toe aan een basisplek zolang Cissè er niet is en heeft dat nu in 1x bewezen..
Verhoek was inderdaad niet toe aan een basisplek, daarom werd hij ook gepasseerd voor Cissé.

Goossens zat er helemaal doorheen, dat gaf hij zelf ook toe en hij heeft maar een uur gespeeld. Ik sluit niet uit dat hij tegen Ajax begint, maar Goossens kan nog geen 90 minuten spelen. En die zestig minuten van vandaag waren eigenlijk al te lang.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 21 oktober 2012 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 oktober 2012 - 19:59 schreef van geil het volgende:

[..]

die discussie hadden we vrijdag al...

en t tegendeel is wederom bewezen.

met te veel werkers gestart
Nog even aanvullend op mijn vorige post --> toch hebben die werkers de 2-0 omgedraaid in 2-3. Het kan dus wel. Leerdam ging er pas uit na de goal van Pellè.
van geil
 van geil - zondag 21 oktober 2012 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 oktober 2012 - 20:05 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Verhoek was inderdaad niet toe aan een basisplek, daarom werd hij ook gepasseerd voor Cissé.

Goossens zat er helemaal doorheen, dat gaf hij zelf ook toe en hij heeft maar een uur gespeeld. Ik sluit niet uit dat hij tegen Ajax begint, maar Goossens kan nog geen 90 minuten spelen. En die zestig minuten van vandaag waren eigenlijk al te lang.
dat kun je alleen verbeteren door te voetballen...op nivo...
dus gewoon opstellen...
kan linksbuiten,,of linksback /linkshalf
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 21 oktober 2012 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 oktober 2012 - 19:56 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Nou sorry dat ik het zeg: Maar als jij vind dat we met de beste elf zijn begonnen dan kijk jij voetbal met je kop in het zand ...............
Geen probleem dat jij het zegt hoor. Prima dat je vindt, het is alleen wat lastig om een inhoudelijk discussie te voeren als je in je reactie niet aangeeft wie er dan hadden moeten starten en waarom.
van geil
 van geil - zondag 21 oktober 2012 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 oktober 2012 - 20:07 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Nog even aanvullend op mijn vorige post --> toch hebben die werkers de 2-0 omgedraaid in 2-3. Het kan dus wel. Leerdam ging er pas uit na de goal van Pellè.
een a twee spelers die voetballen,,,verbeteren je team.......
dat is het verschil tussen slecht en redelijk

en redelijk tot top...

twee a drie voetballers erbij,,en iedereen wordt beter.

ook de werkers.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 21 oktober 2012 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 oktober 2012 - 20:08 schreef van geil het volgende:

[..]

dat kun je alleen verbeteren door te voetballen...op nivo...
dus gewoon opstellen...
kan linksbuiten,,of linksback /linkshalf
Hij moet zijn wedstrijden meepakken inderdaad, maar dat kan in het proces van fit worden ook bij de beloften. Ritme krijgt hij alleen van wedstrijden in het eerste, klopt.

Koeman kan hem opstellen, hij zal ongetwijfeld met de gedachte spelen, maar als Schaken fit is zal die toch starten. Goossens is denk ik - met zijn huidige fitheid - nuttiger als breekijzer. Anders weet je al van te voren dat je hem na maximaal een uur spelen moet gaan wisselen. Maar het is een optie.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5950
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kogel door de Kuip : Arup / OMA de bouwers van het nieuwe stadion ?









0.0140011