BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kogel door de Kuip : Arup / OMA de bouwers van het nieuwe stadion ?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 07 december 2012 - 06:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 december 2012 - 17:15 schreef RenatoBos het volgende:
[ afbeelding ]
Gauw afbreken die ouwe toko!! Ondanks alles wat de kuip voor ons betekend is er helaas maar 1 mogelijkheid.

Een nieuw stadion en geen renovatie van het huidige stadion. Wel een leuk idee voor de korte termijn maar Feyenoord heeft er op de lange termijn er helemaal geen ene reet aan.
eko-sporter
 eko-sporter - vrijdag 07 december 2012 - 07:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 december 2012 - 06:46 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Gauw afbreken die ouwe toko!! Ondanks alles wat de kuip voor ons betekend is er helaas maar 1 mogelijkheid.

Een nieuw stadion en geen renovatie van het huidige stadion. Wel een leuk idee voor de korte termijn maar Feyenoord heeft er op de lange termijn er helemaal geen ene reet aan.
Mee eens.
freduc
 freduc - vrijdag 07 december 2012 - 10:01   quote  deeplink  
ook mee eens , dat gezijk met redde de kuip dat schiet helemaal niet op je zaait er alleen onrust mee bij de politieke partijen van rotterdam en daardoor duurt het alleen maar langer of het komt er helemaal niet van
een nieuw stadium is van GROOT belang als je weer een topclub wilt worden
@fey@010
 @fey@010 - vrijdag 07 december 2012 - 11:30   quote  deeplink  
Feyenoord is sportief en financieel op de goede weg...dus nu doorpakken en naar de toekomst kijken.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 07 december 2012 - 12:15   quote  deeplink  
Gewoon kijken wat redelijk en eerlijk is in deze tijden van crisis...
De knvb wil een nieuw stadion voor 1 of 2 wedstrijdjes...
De mogelijkheden van reddekuip krijgt steeds meer draagvlak dus
wie heeft z`n huiswerk niet goed gedaan?
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 07 december 2012 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 december 2012 - 12:15 schreef Leon FR1908 het volgende:
Gewoon kijken wat redelijk en eerlijk is in deze tijden van crisis...
De knvb wil een nieuw stadion voor 1 of 2 wedstrijdjes...
De mogelijkheden van reddekuip krijgt steeds meer draagvlak dus
wie heeft z`n huiswerk niet goed gedaan?
KNVB zegt volgens mij niet dat er dan een nieuw stadion moet komen, maar 1 die aan de vraag voldoet?
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 07 december 2012 - 13:22   quote  deeplink  
ene bericht zeggen ze t wel, andere niet.

he je niets aan dus.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 07 december 2012 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 december 2012 - 12:15 schreef Leon FR1908 het volgende:
Gewoon kijken wat redelijk en eerlijk is in deze tijden van crisis...
De knvb wil een nieuw stadion voor 1 of 2 wedstrijdjes...
De mogelijkheden van reddekuip krijgt steeds meer draagvlak dus
wie heeft z`n huiswerk niet goed gedaan?
Als reddekuip werkelijk goedkoper aan alle wensen van een nieuwe/gerenoveerde Kuip kan doen, dan lijkt die keuze meer voor de hand liggend. Maar dat wordt nu allemaal onderzocht geloof ik. Dus we zien wel wat de gemeente gaat beslissen.
tomson
 tomson - vrijdag 07 december 2012 - 14:24   quote  deeplink  
En de gemeente kan zich geen blunders permitteren...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 07 december 2012 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 december 2012 - 14:24 schreef tomson het volgende:
En de gemeente kan zich geen blunders permitteren...
Aye.
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 07 december 2012 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 december 2012 - 06:46 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Gauw afbreken die ouwe toko!! Ondanks alles wat de kuip voor ons betekend is er helaas maar 1 mogelijkheid.

Een nieuw stadion en geen renovatie van het huidige stadion. Wel een leuk idee voor de korte termijn maar Feyenoord heeft er op de lange termijn er helemaal geen ene reet aan.
Hoe lang verwachten ze dat dat nieuwe stadion mee zou moeten kunnen? Volgens de laatste berichten kan De Kuip na verbouwing zeker nog 50 jaar mee, dus spelen we al 125 jaar in 'hetzelfde' stadion. Voor 1/3e van de prijs van wat een nieuw stadion zou moeten kosten, is het toch zo slecht niet lijkt me.
eko-sporter
 eko-sporter - vrijdag 07 december 2012 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 december 2012 - 16:14 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Voor 1/3e van de prijs van wat een nieuw stadion zou moeten kosten, is het toch zo slecht niet lijkt me.
Belangrijker is wat iets kan opleveren ten opzichte van de kosten.
tomson
 tomson - vrijdag 07 december 2012 - 17:16   quote  deeplink  
Schei toch uit, de renovatie van 1994 is nog niet eens volledig afbetaald...
eko-sporter
 eko-sporter - vrijdag 07 december 2012 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 december 2012 - 17:16 schreef tomson het volgende:
Schei toch uit, de renovatie van 1994 is nog niet eens volledig afbetaald...
Voor mij is daar de financiële afgang van Feyenoord begonnen. Er is toen veel geld geinvesteerd in zaken die vervolgens nauwelijks nieuw en extra geld opbrachten. Met een goed ontwerp van het nieuw stadion kan voorkomen worden dat de geschiedenis zich gaat herhalen.
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 07 december 2012 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 december 2012 - 17:14 schreef eko-sporter het volgende:

[..]

Belangrijker is wat iets kan opleveren ten opzichte van de kosten.
En wat zou het nieuwe stadion extra op moeten leveren, vergeleken met een grote verbouwing?
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 07 december 2012 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 december 2012 - 16:14 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Hoe lang verwachten ze dat dat nieuwe stadion mee zou moeten kunnen? Volgens de laatste berichten kan De Kuip na verbouwing zeker nog 50 jaar mee, dus spelen we al 125 jaar in 'hetzelfde' stadion. Voor 1/3e van de prijs van wat een nieuw stadion zou moeten kosten, is het toch zo slecht niet lijkt me.
En ben je de vorige renovatie vergeten? Dat was ook goedkoper en het heeft Feyenoord niet veel meer opgebracht en men betaal daar nog steeds voor.
Dus beter een heel nieuw stadion , met een hogere inkomsten opbrengst ....... wat belangrijk is voor de toekomst.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 07 december 2012 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 december 2012 - 20:33 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

En ben je de vorige renovatie vergeten? Dat was ook goedkoper en het heeft Feyenoord niet veel meer opgebracht en men betaal daar nog steeds voor.
Dus beter een heel nieuw stadion , met een hogere inkomsten opbrengst ....... wat belangrijk is voor de toekomst.
Welke hogere inkomsten,gisteren is bekend geworden dat we bijna 1 miljoen arme mensen hebben..
Dat aantal zal nog stijgen,de bezoekers aantallen in de stadions nemen af..
Welke hogere inkomsten?Waar heb je het over?En dat gaat niet met gerenoveerd stadion?
praat geen poep want je zegt niks.
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 07 december 2012 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 december 2012 - 20:47 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Welke hogere inkomsten,gisteren is bekend geworden dat we bijna 1 miljoen arme mensen hebben..
Dat aantal zal nog stijgen,de bezoekers aantallen in de stadions nemen af..
Welke hogere inkomsten?Waar heb je het over?En dat gaat niet met gerenoveerd stadion?
praat geen poep want je zegt niks.
Zal ik voor jou even poep praten lullo! Wat heeft de vorige renovatie Feyenoord nu zoveel meer opgebracht? Bijna niks omdat er geen ruimte was gecreëerd voor sponsoren en investeerders! Dat zal jou een worst zijn maar daar draait een betaald voetbal organisatie tegenwoordig wel op ...... Kijk dat jij dat niet wil inzien , maar 1 ding weet ik 100% zeker! Zonder deze sponsoren en investeerders is er geen Feyenoord meer.
Wij hebben zeker het trouwste legioen en daar moeten we trost op zijn. En dat jij over die 1 miljoen arme mensen begint is gewoon triest! Dan ken jij de echte Feyenoord fan niet. Die zal en moet een seizoenkaart hebben , dan maar ten koste van andere dingen. Het is niet voor niks dat er een WACHTLIJST voor sponsoren die een plekje willen.
Leonidas
 Leonidas - vrijdag 07 december 2012 - 23:28   quote  deeplink  
Misschien hadden sommige Feijenoorders in 1937 nostalgische gevoelens voor de Kromme Zandweg. Zou zomaar kunnen.

De Kromme Zandweg was een oud voetbalstadion van Feyenoord. Het bevond zich op de hoek van de Kromme Zandweg en de Dortse Straatweg. Het stadion werd geopend op 26 augustus 1917 met een openingswedstrijd tegen Be Quick uit Groningen en deed dienst tot maart 1937, toen De Kuip werd geopend. In de Tweede Wereldoorlog keerde Feyenoord er nog tijdelijk terug. De lagere elftallen bleven tot 1950 op het complex aan de Kromme Zandweg, voordat ze verhuisden naar Sportcomplex Varkenoord.

Het stadion had een overdekte zittribune van hout die plaats bood aan 400 mensen. In 1921 werd de overdekte tribune vervangen. De nieuwe tribune bood plaats aan 1000 mensen. Tevens kwamen aan de lange zijden van het veld staantribunes. In totaal was er plaats voor 12.000 mensen in dit stadion. In 1927 werd Feyenoord zelf eigenaar van de Kromme Zandweg. In 1935 werd een nieuwe statribune gebouwd die plaats bood aan 10.000 mensen. De totale capaciteit van het stadion kwam hierdoor uit op 22.000 mensen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 december 2012 door Leonidas --
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 08 december 2012 - 01:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 december 2012 - 20:33 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

En ben je de vorige renovatie vergeten? Dat was ook goedkoper en het heeft Feyenoord niet veel meer opgebracht en men betaal daar nog steeds voor.
Dus beter een heel nieuw stadion , met een hogere inkomsten opbrengst ....... wat belangrijk is voor de toekomst.
Ik zie je in je antwoord op Leon wijzen op de investeerders en sponsoren. Goed punt, wie die komen steeds meer naar het voetbal, en de bobo's willen ook wat meer waar voor hun geld blijkbaar.

Persoonlijk ken ik de situatie niet bij de business units, maar wat ik heb begrepen is dat bijvoorbeeld de wandelgang te smal zou zijn. Ik lees van RedDeKuip in hun plannen dat ze dat veel besproken probleem sowieso gaan aanpakken voor het gemak van de business seat houders. Tevens wordt het aantal boxen tot een aantal van 100-120 opgewaardeerd en komen er zogenaamde sky-lounges, wat nieuw is en zo de exploitatie vergroot.

Heb je zelf alle plannen gelezen van RedDeKuip? En waar klopt het niet, wat mist, wat scheelt eraan? In mijn ogen valt het allemaal wel mee, hier kan ik een eigen idee bij bedenken, van Feyenoord weet ik alleen dat er een nieuw stadion komt, maar heb nog geen plan of schets gezien.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 08 december 2012 - 08:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 december 2012 - 01:02 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Ik zie je in je antwoord op Leon wijzen op de investeerders en sponsoren. Goed punt, wie die komen steeds meer naar het voetbal, en de bobo's willen ook wat meer waar voor hun geld blijkbaar.

Persoonlijk ken ik de situatie niet bij de business units, maar wat ik heb begrepen is dat bijvoorbeeld de wandelgang te smal zou zijn. Ik lees van RedDeKuip in hun plannen dat ze dat veel besproken probleem sowieso gaan aanpakken voor het gemak van de business seat houders. Tevens wordt het aantal boxen tot een aantal van 100-120 opgewaardeerd en komen er zogenaamde sky-lounges, wat nieuw is en zo de exploitatie vergroot.

Heb je zelf alle plannen gelezen van RedDeKuip? En waar klopt het niet, wat mist, wat scheelt eraan? In mijn ogen valt het allemaal wel mee, hier kan ik een eigen idee bij bedenken, van Feyenoord weet ik alleen dat er een nieuw stadion komt, maar heb nog geen plan of schets gezien.
Ik heb de hele plan van reddekuip ook nog niet gelezen. Is die er al dan? Een uitgebreid en gedetailleerd plan? En Feyenoord komt pas met de uitgebreide informatie nadat de gemeente de keus heeft gemaakt. Al zou het voor beide partijen niet verkeerd zijn om dit zo snel mogelijk te doen zodat we met zijn allen hier een kijkje in kunnen nemen ...
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 08 december 2012 - 08:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 december 2012 - 01:02 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Ik zie je in je antwoord op Leon wijzen op de investeerders en sponsoren. Goed punt, wie die komen steeds meer naar het voetbal, en de bobo's willen ook wat meer waar voor hun geld blijkbaar.

Persoonlijk ken ik de situatie niet bij de business units, maar wat ik heb begrepen is dat bijvoorbeeld de wandelgang te smal zou zijn. Ik lees van RedDeKuip in hun plannen dat ze dat veel besproken probleem sowieso gaan aanpakken voor het gemak van de business seat houders. Tevens wordt het aantal boxen tot een aantal van 100-120 opgewaardeerd en komen er zogenaamde sky-lounges, wat nieuw is en zo de exploitatie vergroot.

Heb je zelf alle plannen gelezen van RedDeKuip? En waar klopt het niet, wat mist, wat scheelt eraan? In mijn ogen valt het allemaal wel mee, hier kan ik een eigen idee bij bedenken, van Feyenoord weet ik alleen dat er een nieuw stadion komt, maar heb nog geen plan of schets gezien.
Het enige van reddekuip is een dwarsdoorsnede met wat algemene informatie .....
tomson
 tomson - zaterdag 08 december 2012 - 10:00   quote  deeplink  
Laat jij dan de plannen voor de nieuwe kuip ff zien wijsneus.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 08 december 2012 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 december 2012 - 10:00 schreef tomson het volgende:
Laat jij dan de plannen voor de nieuwe kuip ff zien wijsneus.
Hey beste Lullo,

Die zullen pas de wereld in komen als de gemeente een beslissing heeft genomen lijkt me.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 08 december 2012 - 11:04   quote  deeplink  
Google.Van allebei is genoeg te vinden.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 08 december 2012 - 11:12   quote  deeplink  
een nieuw plan van piet(je hoort het wel maar ziet het niet)
kopse kanten eraf halen en stuk er in zetten aan beide zijdes
het dak zelfde constructie als het Olympisch stadion Munchen
De beslissing over nieuwbouw gaat te lang duren (vooral als de volgevreten wethouders zich er mee gaan bemoeien,en natuurlijk ablaadklep zal ook wel wat blijven roepen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 08 december 2012 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 december 2012 - 23:12 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Zal ik voor jou even poep praten lullo! Wat heeft de vorige renovatie Feyenoord nu zoveel meer opgebracht? Bijna niks omdat er geen ruimte was gecreëerd voor sponsoren en investeerders! Dat zal jou een worst zijn maar daar draait een betaald voetbal organisatie tegenwoordig wel op ...... Kijk dat jij dat niet wil inzien , maar 1 ding weet ik 100% zeker! Zonder deze sponsoren en investeerders is er geen Feyenoord meer.
Wij hebben zeker het trouwste legioen en daar moeten we trost op zijn. En dat jij over die 1 miljoen arme mensen begint is gewoon triest! Dan ken jij de echte Feyenoord fan niet. Die zal en moet een seizoenkaart hebben , dan maar ten koste van andere dingen. Het is niet voor niks dat er een WACHTLIJST voor sponsoren die een plekje willen.
je blijft poep praten,je weet niks en doet er ook niks aan om iets te weten te komen...
Alleen blaten en blerren over een nieuw stadion omdat dat nu eenmaal rondmaalt
in die enne hersencel van je...
tomson
 tomson - zaterdag 08 december 2012 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 december 2012 - 11:04 schreef Stylzz het volgende:
Google.Van allebei is genoeg te vinden.
Je bedoelt die pasteltintenplaatjes van een stadion in de maas enz ? Niks concreets mi...
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 08 december 2012 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 december 2012 - 16:49 schreef tomson het volgende:

[..]

Je bedoelt die pasteltintenplaatjes van een stadion in de maas enz ? Niks concreets mi...
Hoe concreet wil je plannen hebben.
maar er is genoeg te vinden om een beeld te krijgen
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 08 december 2012 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 december 2012 - 15:45 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

je blijft poep praten,je weet niks en doet er ook niks aan om iets te weten te komen...
Alleen blaten en blerren over een nieuw stadion omdat dat nu eenmaal rondmaalt
in die enne hersencel van je...
Ja blijf jij lekker je smoel open doen, dan komt alle stank eruit ..............

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 december 2012 door lijdensweg --
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 08 december 2012 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 december 2012 - 11:04 schreef Stylzz het volgende:
Google.Van allebei is genoeg te vinden.
Niks te vinden op dat ene schetsje van dat zooitje om het initiatief van reddekuip heen ..
van geil
 van geil - zaterdag 08 december 2012 - 19:29   quote  deeplink  
niet echt vriendelijk hier.

hoge emoties
eko-sporter
 eko-sporter - zaterdag 08 december 2012 - 19:35   quote  deeplink  
Hoe moest dat ook al weer, dat respect tonen voor elkaar.
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 08 december 2012 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 december 2012 - 19:10 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Niks te vinden op dat ene schetsje van dat zooitje om het initiatief van reddekuip heen ..
Je hebt dus een schets gezien, de website niet gelezen, maar toch is het een zooitje?

Jammer, en enigszins triest dat je zo reageert. Misschien draait een groep voorstanders van RedDeKuip ook wel bij als ze de plannen van nieuwbouw zien, maar tot nu staan er reële veranderingen in de plannen van de initiatiefgroep.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 december 2012 door Bosifyable --
eko-sporter
 eko-sporter - zaterdag 08 december 2012 - 19:58   quote  deeplink  
Ik ben voor een nieuw stadion en tegelijkertijd blij met het alternatief. Het laat ook nu weer zien dat mensen breed en diep betrokken zijn bij Feyenoord. Laat de plannen nu maar objectief en zakelijk goed doorrekenen, zodat we uiteindelijk de beste keuze maken voor de club. Het gaat nu in ieder geval beter dan toen de renovatie werd uitgevoerd. Wat eigenlijk, zeker qua investering, meer een aanbouw dan een renovatie van De Kuip was en de kosten niet opwogen tegen de opbrengsten. We gaan nog steeds voorruit.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 08 december 2012 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 december 2012 - 19:35 schreef eko-sporter het volgende:
Hoe moest dat ook al weer, dat respect tonen voor elkaar.
Zo ! Lijdensweg///digidrol!
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 08 december 2012 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 december 2012 - 19:35 schreef eko-sporter het volgende:
Hoe moest dat ook al weer, dat respect tonen voor elkaar.
Hoeft niet, is geen grensrechter
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 08 december 2012 - 23:09   quote  deeplink  
+1
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 09 december 2012 - 09:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 december 2012 - 19:35 schreef eko-sporter het volgende:
Hoe moest dat ook al weer, dat respect tonen voor elkaar.
Het had gewoon een voetbalvrij weekend moeten zijn hier in Nederland !!
Daar heeft de KNVB wel een kans gemist ....
Stylzz
 Stylzz - zondag 09 december 2012 - 09:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 december 2012 - 09:25 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Het had gewoon een voetbalvrij weekend moeten zijn hier in Nederland !!
Daar heeft de KNVB wel een kans gemist ....
Deels eens. Want de week erna gaat iedereen weer verder of er niets gebeurd is.
Deels aflassen en deels er bij stil staan, werkt misschien wel beter.

Je zou eigenlijk er nu elke week bij stil moeten staan. Een soort vast ritueel voor de wedstrijden die je herinnert aan respect voor elkaar.

Misschien de regels strenger maken. Protesteren = geel, meteen.
eko-sporter
 eko-sporter - zondag 09 december 2012 - 09:54   quote  deeplink  
Wat heerlijk dat niemand
ook maar een moment hoeft te wachten
met het verbeteren van de wereld. . . .

Anne Frank 1929-1945
Stylzz
 Stylzz - zondag 09 december 2012 - 09:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 december 2012 - 09:54 schreef eko-sporter het volgende:
Wat heerlijk dat niemand
ook maar een moment hoeft te wachten
met het verbeteren van de wereld. . . .

Anne Frank 1929-1945
Ja. heeft niets geholpen he.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 09 december 2012 - 10:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 december 2012 - 09:31 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Deels eens. Want de week erna gaat iedereen weer verder of er niets gebeurd is.
Deels aflassen en deels er bij stil staan, werkt misschien wel beter.

Je zou eigenlijk er nu elke week bij stil moeten staan. Een soort vast ritueel voor de wedstrijden die je herinnert aan respect voor elkaar.

Misschien de regels strenger maken. Protesteren = geel, meteen.
Regels verscherpen kan spanningen verergen, lopen nou eenmaal veel Wesley's in het wild rond, ook in het amateurvoetbal.

Nee, Liever nog dat alle vrijwilligers met de fluit en de vlag een maand lang zeggen: doe het allemaal eens zelf?
En na elk incident weer.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 09 december 2012 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 december 2012 - 10:04 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Regels verscherpen kan spanningen verergen, lopen nou eenmaal veel Wesley's in het wild rond, ook in het amateurvoetbal.

Nee, Liever nog dat alle vrijwilligers met de fluit en de vlag een maand lang zeggen: doe het allemaal eens zelf?
En na elk incident weer.
Het zijn vooral normen en waarden die door de ouders erin worden gestoken tijdens de opvoeding! En dan al die ouders die langs de lijn staan te schreeuwen.
Ik weet nog een voetbalclub van vroeger, die hadden een simpele regel, ouders die gingen schreeuwen op een negatieve manier werden van het complex verwijderd! De volgende keer zijn ze gewoon weer welkom. Gebeurde het weer dan werden ze weer van het complex verwijderd. Ik heb zelfs een trainer gehad die tegen de spelers zei: er wordt niet geprotesteerd, geschopt, gevloekt door de spelers en staf op de bank. Deden we dat wel dan werden we zo gewisseld net zo lang tot we het door hadden. Vandaar dat we wel eens wedstrijden met 8 man eindigden omdat hij er spelers eruit haalde na zijn maximale wissels te hebben gebruikt! Ik moet eerlijk zeggen dat ik in die tijd wel mijn normen en waarden heb geleerd. En dit begon in de leeftijd van 12/13 jarige. En die trainer heb ik tot aan de senioren mee te maken gehad!! Het eerste jaar werden we ook maar 4de van onderen. Maar daarna hebben we 'gouden jaren' gehad betreft de jeugd. De club is zelf beloond vanwege het beleid. Daarna ben ik nog jeugdleider en trainer geweest bij een andere club en toen heb ik ook dezelfde regels ingevoerd. Dat werd me niet in dank afgenomen, ik ben toen zelfs 2 maanden op non actief gezet door de club maar na geregeldheden weer terug gevraagd. En tot nu toe voeren ze nog steeds dezelfde beleid bij die club! In 2011 hebben ze zelfs 2 Marokkaanse en 3 nederlandse jongeren bij de politie aan gegeven vanwege het uiten van dreigementen. Ik ben zelf nu al 6 jaar geen jeugdleider/ trainer meer vanwege het verbale geweld bij de andere clubs ....
Maar ik blijf van mening dat dit een probleem is die begint bij de opvoeding!!!
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 09 december 2012 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 december 2012 - 10:24 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Het zijn vooral normen en waarden die door de ouders erin worden gestoken tijdens de opvoeding! En dan al die ouders die langs de lijn staan te schreeuwen.
Ik weet nog een voetbalclub van vroeger, die hadden een simpele regel, ouders die gingen schreeuwen op een negatieve manier werden van het complex verwijderd! De volgende keer zijn ze gewoon weer welkom. Gebeurde het weer dan werden ze weer van het complex verwijderd. Ik heb zelfs een trainer gehad die tegen de spelers zei: er wordt niet geprotesteerd, geschopt, gevloekt door de spelers en staf op de bank. Deden we dat wel dan werden we zo gewisseld net zo lang tot we het door hadden. Vandaar dat we wel eens wedstrijden met 8 man eindigden omdat hij er spelers eruit haalde na zijn maximale wissels te hebben gebruikt! Ik moet eerlijk zeggen dat ik in die tijd wel mijn normen en waarden heb geleerd. En dit begon in de leeftijd van 12/13 jarige. En die trainer heb ik tot aan de senioren mee te maken gehad!! Het eerste jaar werden we ook maar 4de van onderen. Maar daarna hebben we 'gouden jaren' gehad betreft de jeugd. De club is zelf beloond vanwege het beleid. Daarna ben ik nog jeugdleider en trainer geweest bij een andere club en toen heb ik ook dezelfde regels ingevoerd. Dat werd me niet in dank afgenomen, ik ben toen zelfs 2 maanden op non actief gezet door de club maar na geregeldheden weer terug gevraagd. En tot nu toe voeren ze nog steeds dezelfde beleid bij die club! In 2011 hebben ze zelfs 2 Marokkaanse en 3 nederlandse jongeren bij de politie aan gegeven vanwege het uiten van dreigementen. Ik ben zelf nu al 6 jaar geen jeugdleider/ trainer meer vanwege het verbale geweld bij de andere clubs ....
Maar ik blijf van mening dat dit een probleem is die begint bij de opvoeding!!!
Is prima handelwijze. Maar vraagt ook voldoende mensen binnen de club die deze nek ook uitsteken.
Ik hoop dat vele mensen in vele clubs het zat zijn en opstaan: voor een veilige, gedisciplineerde club.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 09 december 2012 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 december 2012 - 09:54 schreef eko-sporter het volgende:
Wat heerlijk dat niemand
ook maar een moment hoeft te wachten
met het verbeteren van de wereld. . . .

Anne Frank 1929-1945
Anne Frank haar dood was zeker voor niets..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 december 2012 door Leon FR1908 --
Wim2
 Wim2 - zondag 09 december 2012 - 20:04   quote  deeplink  
De Kuip moet weg!!! Bij het afval dat oude ding!

En dan een nieuwe Ufo in de plaatst!

Sarcasm..
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 10 december 2012 - 08:55   quote  deeplink  
RedDeKuip heeft hun website vernieuwd, met uitgebreide uitleg en betere kwaliteit tekeningen/dwarsdoorsnedes. Ziet er goed uit!
dobias
 dobias - maandag 10 december 2012 - 09:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 december 2012 - 19:22 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

En wat zou het nieuwe stadion extra op moeten leveren, vergeleken met een grote verbouwing?
Er zitten een hoop beperkingen aan het plan van reddekuip. dit plan is geldverspilling.
Andere activiteieten ga je niet trekken naar het renoveren van de kuip dus minder geld in het laatje.

Hoe jammer ik het ook vind maar een dak is noodzakelijk voor evenementen. En ik zou zeggen dak open laten als er gevoelbald wordt.

Maar het plan van reddekuip is kansloos. Leuk geprobeerd maan kansloos.
dobias
 dobias - maandag 10 december 2012 - 09:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 december 2012 - 08:55 schreef Bosifyable het volgende:
RedDeKuip heeft hun website vernieuwd, met uitgebreide uitleg en betere kwaliteit tekeningen/dwarsdoorsnedes. Ziet er goed uit!
Als ik naar die tekeningen kijk vraag ik mij af of het op deze manier sterk genoeg is.
Ik ben zelf ingenieur en zoals het nu getekend is vraag ik het me af of het zoveel mensen kan dragen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kogel door de Kuip : Arup / OMA de bouwers van het nieuwe stadion ?









0.0192348