BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Miquel Nelom topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 09 februari 2015 - 12:29   quote  deeplink  
Ik denk dat het maar net is waar je voor kiest. Kies je voor een pure verdediger, kies je voor Woudenberg, kies je voor een gemiddelde verdediger, maar wel een met meer opbouwende kwaliteiten kies je voor Nelom.. Ik denk trouwens dat Nelom helemaal niet veel slechter is qua verdedigen dan Woudenberg, maar aan de bal is hij een stuk beter... Nelom moet wel dwingender worden (welllicht dat jij dat ook bedoelt salemi?), zodat die balbezit-kwaliteiten beter tot zijn recht komen...
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 09 februari 2015 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 februari 2015 - 12:29 schreef Arie.Klooster het volgende:
Ik denk dat het maar net is waar je voor kiest. Kies je voor een pure verdediger, kies je voor Woudenberg, kies je voor een gemiddelde verdediger, maar wel een met meer opbouwende kwaliteiten kies je voor Nelom.. Ik denk trouwens dat Nelom helemaal niet veel slechter is qua verdedigen dan Woudenberg, maar aan de bal is hij een stuk beter... Nelom moet wel dwingender worden (welllicht dat jij dat ook bedoelt salemi?), zodat die balbezit-kwaliteiten beter tot zijn recht komen...
Ik vond de beste wedstrijd van een linksback juist tegen Standard Luik in Luik. En dat was: Lucas Woudenberg....
Aanvallend en verdedigend sterk !!! Helaas met een slippertje , maar die maakt Nelom zo vaak , te vaak helaas.
MMM
 MMM - maandag 09 februari 2015 - 12:36   quote  deeplink  
Ik vond Woudenberg het anders prima doen tegen Luik, zowel aanvallend als verdedigend.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 09 februari 2015 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 februari 2015 - 12:29 schreef Arie.Klooster het volgende:
Ik denk dat het maar net is waar je voor kiest. Kies je voor een pure verdediger, kies je voor Woudenberg, kies je voor een gemiddelde verdediger, maar wel een met meer opbouwende kwaliteiten kies je voor Nelom.. Ik denk trouwens dat Nelom helemaal niet veel slechter is qua verdedigen dan Woudenberg, maar aan de bal is hij een stuk beter... Nelom moet wel dwingender worden (welllicht dat jij dat ook bedoelt salemi?), zodat die balbezit-kwaliteiten beter tot zijn recht komen...
Waar baseer jij dit op?
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 09 februari 2015 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 februari 2015 - 12:36 schreef MMM het volgende:
Ik vond Woudenberg het anders prima doen tegen Luik, zowel aanvallend als verdedigend.
Vond ik ook !!!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 09 februari 2015 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 februari 2015 - 12:44 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:

[..]

Waar baseer jij dit op?
Op wat ik zie... (waar anders op?)
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 09 februari 2015 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 februari 2015 - 13:29 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Op wat ik zie... (waar anders op?)
Oké, dat kan. Ik denk namelijk dat Woudenberg veel meer voetballende kwaliteiten heeft dan Nelom. Met een veel betere inspeelpas. Meningen verschillen
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 09 februari 2015 - 16:29   quote  deeplink  
Dat blijkt, haha. Ik geloof dat we beter de andere back kunnen vervangen. Links, links-centraal en rechts-centraal zitten we wel goed, maar rechts...???? Niet echt. Boulah heb ik altijd een zwak voor gehad, maar aan de bal brengt hij niet zo veel, hoewel het best nog wel mee valt. Het is ook weer niet zo slecht als sommigen (lees: de pers) beweren. Wilkshire is een tijdelijke oplossing...
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 09 februari 2015 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 februari 2015 - 16:29 schreef Arie.Klooster het volgende:
Dat blijkt, haha. Ik geloof dat we beter de andere back kunnen vervangen. Links, links-centraal en rechts-centraal zitten we wel goed, maar rechts...???? Niet echt. Boulah heb ik altijd een zwak voor gehad, maar aan de bal brengt hij niet zo veel, hoewel het best nog wel mee valt. Het is ook weer niet zo slecht als sommigen (lees: de pers) beweren. Wilkshire is een tijdelijke oplossing...
Boula gaf wel een assist tegen Heerenveen. Nelom nog niet zien doen. Maar allebei onvoldoende
Barabas
 Barabas - maandag 09 februari 2015 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 februari 2015 - 13:34 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:

[..]

Oké, dat kan. Ik denk namelijk dat Woudenberg veel meer voetballende kwaliteiten heeft dan Nelom. Met een veel betere inspeelpas. Meningen verschillen
Eens
Barabas
 Barabas - maandag 09 februari 2015 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 februari 2015 - 17:01 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:

[..]

Boula gaf wel een assist tegen Heerenveen. Nelom nog niet zien doen. Maar allebei onvoldoende
Nog eenser
FANdré
 FANdré - maandag 09 februari 2015 - 17:12   quote  deeplink  
bij gebrek aan wat anders, mooi laten staan die Nelom. Hij gooit wel ver! haha
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 09 februari 2015 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 februari 2015 - 16:29 schreef Arie.Klooster het volgende:
Dat blijkt, haha. Ik geloof dat we beter de andere back kunnen vervangen. Links, links-centraal en rechts-centraal zitten we wel goed, maar rechts...???? Niet echt. Boulah heb ik altijd een zwak voor gehad, maar aan de bal brengt hij niet zo veel, hoewel het best nog wel mee valt. Het is ook weer niet zo slecht als sommigen (lees: de pers) beweren. Wilkshire is een tijdelijke oplossing...
De achilleshiel binnen Feyenoord zijn 4 plekken: Linksback, rechtsback, nummer 10 en de spits !!!
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 09 februari 2015 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 februari 2015 - 13:29 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Op wat ik zie... (waar anders op?)
Jij kan NIET HARD maken dat Nelom afgelopen zondag ook maar 1 goeie voorzet heeft gegeven. Dus dan weet ik niet waar jij naar kijkt ,,,,
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 09 februari 2015 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 februari 2015 - 17:12 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

De achilleshiel binnen Feyenoord zijn 4 plekken: Linksback, rechtsback, nummer 10 en de spits !!!
Woudenberg lb, 10 Toornstra. Dus 3. Rb, spits en de trainert
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 09 februari 2015 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 februari 2015 - 17:17 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:

[..]

Woudenberg lb, 10 Toornstra. Dus 3. Rb, spits en de trainert
Die had ik niet eens genoemd, andere trainers ...
van geil
 van geil - maandag 09 februari 2015 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 februari 2015 - 17:12 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

De achilleshiel binnen Feyenoord zijn 4 plekken: Linksback, rechtsback, nummer 10 en de spits !!!
ben ik met je eens.
waarbij de twee laatste het meest cruciaal zijn, vind ik.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 10 februari 2015 - 09:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 februari 2015 - 17:14 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Jij kan NIET HARD maken dat Nelom afgelopen zondag ook maar 1 goeie voorzet heeft gegeven. Dus dan weet ik niet waar jij naar kijkt ,,,,
Ik vond hem niet zo slecht als jullie beweren, klaar. Ik weet niet waarom, dat is gewoon hoe ik het zie. Ik doe niet zo aan statistieken en ik doe al helemaal niet aan zoekdezondebok, zoals jij wel graag doet. Nelom speelde redelijk, niet goed, maar zeker ook niet slecht. Jij bent nou eenmaal anti-Nelom, dus als hij een keer een bal niet goed raakt, kan hij het bij jou sowieso al niet meer goed doen. Sterker nog: dan hebben we verloren door zijn schuld, ook al zou de keeper langs de bal heen trappen vanwege een polletje. Dan zou hij de schuldige zijn, omdat hij diegene was die de bal terug speelde.... Het is net alsof jij iemand uit kiest om te bombarderen tot pispaal en dan ga je net zolang door tot je je gelijk krijgt. Wat zal jij een vervelend kind geweest zijn. Ik wil wedden dat jij vroeger altijd de aanstichter was wanneer iemand getreiterd moest worden?
sportverteller
 sportverteller - dinsdag 10 februari 2015 - 10:32   quote  deeplink  
Ook ik vond Nelom in de wedstrijd tegen Cambuur niet slecht spelen. Sterker nog, hij behoorde tot een van de wel goed presterende spelers.

Het probleem met Nelom vind ik veel meer dat hij weinig constant is. Niet alleen bezien over een lange wedstrijdperiode, maar ook binnen een wedstrijd zelf is het wisselend van prestaties.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - dinsdag 10 februari 2015 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 februari 2015 - 09:54 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Ik vond hem niet zo slecht als jullie beweren, klaar. Ik weet niet waarom, dat is gewoon hoe ik het zie. Ik doe niet zo aan statistieken en ik doe al helemaal niet aan zoekdezondebok, zoals jij wel graag doet. Nelom speelde redelijk, niet goed, maar zeker ook niet slecht. Jij bent nou eenmaal anti-Nelom, dus als hij een keer een bal niet goed raakt, kan hij het bij jou sowieso al niet meer goed doen. Sterker nog: dan hebben we verloren door zijn schuld, ook al zou de keeper langs de bal heen trappen vanwege een polletje. Dan zou hij de schuldige zijn, omdat hij diegene was die de bal terug speelde.... Het is net alsof jij iemand uit kiest om te bombarderen tot pispaal en dan ga je net zolang door tot je je gelijk krijgt. Wat zal jij een vervelend kind geweest zijn. Ik wil wedden dat jij vroeger altijd de aanstichter was wanneer iemand getreiterd moest worden?
Hihi
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - dinsdag 10 februari 2015 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 februari 2015 - 10:32 schreef sportverteller het volgende:
Ook ik vond Nelom in de wedstrijd tegen Cambuur niet slecht spelen. Sterker nog, hij behoorde tot een van de wel goed presterende spelers.

Het probleem met Nelom vind ik veel meer dat hij weinig constant is. Niet alleen bezien over een lange wedstrijdperiode, maar ook binnen een wedstrijd zelf is het wisselend van prestaties.
Klopt ook, tegen Cambuur niet slecht. Maar dan een paar simpele eindpassen verspeelt hij dan weer kinderlijk. Dat is het probleem met Nelom. Is die een keer goed is het weer niet goed.
VVout
 VVout - dinsdag 10 februari 2015 - 11:16   quote  deeplink  
Moet de balans vinden tussen het opkomen naar voren en consistent de verdediging links dicht houden. Verliest zijn verdedigende taken uit het oog. Hij zou ook nog wel eens aan zijn passing kunnen werken, zodat ie met een mooie lange pass gericht een speler van voren kan aanspelen. Mentaal een knokkert maar moet ook nog wel aan het een en ander werken toch?
MMM
 MMM - zondag 26 april 2015 - 16:26   quote  deeplink  
OPROTTEN!!!!!!!!!!!!!!
Barabas
 Barabas - zondag 26 april 2015 - 19:26   quote  deeplink  
Inzamelingsactie starten om het contract van Nelom af te kopen!
Barabas
 Barabas - zondag 26 april 2015 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 februari 2015 - 11:16 schreef VVout het volgende:
Moet de balans vinden tussen het opkomen naar voren en consistent de verdediging links dicht houden. Verliest zijn verdedigende taken uit het oog. Hij zou ook nog wel eens aan zijn passing kunnen werken, zodat ie met een mooie lange pass gericht een speler van voren kan aanspelen. Mentaal een knokkert maar moet ook nog wel aan het een en ander werken toch?
Ik denk dat je hem dan teveel kwaliteit toedicht.
MMM
 MMM - zondag 26 april 2015 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 april 2015 - 19:26 schreef Barabas het volgende:
Inzamelingsactie starten om het contract van Nelom af te kopen!
Goh.. Zal die jongen echt leuk vinden.
Barabas
 Barabas - zondag 26 april 2015 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 april 2015 - 23:27 schreef MMM het volgende:

[..]

Goh.. Zal die jongen echt leuk vinden.
Goh... Denk je de nuance nu gevonden te hebben?

Ga lekker een jeugdspeler affikken.
MMM
 MMM - maandag 27 april 2015 - 00:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 april 2015 - 23:49 schreef Barabas het volgende:

[..]

Goh... Denk je de nuance nu gevonden te hebben?

Ga lekker een jeugdspeler affikken.
Haha.

Omdat Karsdorp een jeugdspeler is mag je daar geen kritiek op hebben? Goh.
Barabas
 Barabas - maandag 27 april 2015 - 00:23   quote  deeplink  
Nelom heeft nog geen schoen vol aan kwaliteiten waarover Karsdorp wel beschikt.

Mag ie hooguit van dromen.

Dus om een jeugdspeler af te fikken door wanbeleid van dezelfde trainert die Nee-lom steeds blijft opstellen vind ik niet kloppen nee...
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 27 april 2015 - 00:27   quote  deeplink  
Je ken net zo goed met 10 man spelen, dan met 11 en Nelom erbij.
Hij doet toch niets? Ja het Kenneth alleen maar moeilijker maken!
MMM
 MMM - maandag 27 april 2015 - 00:29   quote  deeplink  
Als back zijn ze allebei niet goed genoeg.

Heb ook al vaker aangegeven dat ik het onbegrijpelijk vind dat Rutten een rechtsback van hem 'gemaakt' heeft. Maar nu hij er staat beoordeel ik hem als rechtsback, ook nu hij zelf aan heeft gegeven zich te focussen op die plek en zichzelf nu een rechtsback noemt.

Verdedigend zwak.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 27 april 2015 - 00:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2015 - 00:29 schreef MMM het volgende:
Als back zijn ze allebei niet goed genoeg.

Heb ook al vaker aangegeven dat ik het onbegrijpelijk vind dat Rutten een rechtsback van hem 'gemaakt' heeft. Maar nu hij er staat beoordeel ik hem als rechtsback, ook nu hij zelf aan heeft gegeven zich te focussen op die plek en zichzelf nu een rechtsback noemt.

Verdedigend zwak.
Die kut Rutte is gek jo.
Blij dat hij oprot!!
Karsdorp is een nummer tien maakt hij een back van.
Vilhena heeft hij verkracht, die wou hij zelfs linksback zetten, maar dat wilde Tony niet.
Toonstra zet hij rechtsbuiten, is ook een 10! Speelde hij wel niet lkkr die 1e pot. Maargoed
Toonstra was vorigseizoen de meest scorende middenvelder!
Boulah rechtsback, jij ik, en een kind van 1,5 snapt dat je trage Boulah niet op de flank zet.
En wat ik helemaal niet snap, waarom koopt hij Bilal als hij hem niet eens gebruikt?
Blij dat die kneus optieft.
Tering mof is het.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 27 april 2015 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 februari 2015 - 11:12 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:

[..]

Klopt ook, tegen Cambuur niet slecht. Maar dan een paar simpele eindpassen verspeelt hij dan weer kinderlijk. Dat is het probleem met Nelom. Is die een keer goed is het weer niet goed.
Nelom goed? Dan kijk je echt met een Nelom bril ...
Barabas
 Barabas - dinsdag 28 april 2015 - 10:57   quote  deeplink  
Niet slecht..... tegen Cambuur..... Zegt alweer genoeg he....
MMM
 MMM - maandag 11 mei 2015 - 22:13   quote  deeplink  
Pleuris deze luie flikker eruit, optyfen!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 12 mei 2015 - 00:45   quote  deeplink  
💩
MMM
 MMM - zondag 17 mei 2015 - 16:34   quote  deeplink  
Waardeloze klootzak, als de sodemieter uit de basis en optyfen!!!!
Els
 Els - zondag 17 mei 2015 - 16:39   quote  deeplink  
Dat moet Woudenberg toch beter kunnen?
MMM
 MMM - zondag 17 mei 2015 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2015 - 16:39 schreef Els het volgende:
Dat moet Woudenberg toch beter kunnen?
By far Els. Die jongen heeft veel meer. Alleen dat loopje al van Nelom, de uitstraling 'het komt allemaal wel goed'.
MMM
 MMM - zondag 24 mei 2015 - 21:54   quote  deeplink  
Waardeloze eikel
Fer 1
 Fer 1 - zondag 24 mei 2015 - 22:04   quote  deeplink  
Ja echt Nelom heeft het nu voor de zo veelste keer verkloot sorry jongen je bent te licht bevonden even groeien nog mischien komt het nog een keer goed.
van geil
 van geil - vrijdag 12 juni 2015 - 12:19   quote  deeplink  
A-Sales.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 22 juli 2015 - 07:12   quote  deeplink  
Word vaste waarde..
VVout
 VVout - woensdag 22 juli 2015 - 09:04   quote  deeplink  
Is zijn winterslaap dan eindelijk voorbij?
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 22 juli 2015 - 09:43   quote  deeplink  
Zou mooi zijn als ie ons zou verrassen..
VVout
 VVout - woensdag 22 juli 2015 - 10:00   quote  deeplink  
Altijd de beste optie, zou wat zijn zeg.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 22 juli 2015 - 13:14   quote  deeplink  
Men vond die Willems ook altijd kudt.
Na één goed seizoen ook opeens een geweldenaar
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 22 juli 2015 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juli 2015 - 13:14 schreef Stylzz het volgende:
Men vond die Willems ook altijd kudt.
Na één goed seizoen ook opeens een geweldenaar
Verdedigend is ie nog steeds matig, maar aanvallend is hij nu zo waardevol dat die minpunten hem vergeven worden. Type Marcelo eigenlijk. Die kan ook niet verdedigen maar heeft aanvallend zoveel dreiging dat ze hem toch opstellen bij Real.
van geil
 van geil - woensdag 22 juli 2015 - 19:15   quote  deeplink  
Willems vergelijken met Nelom is zo zinloos.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 22 juli 2015 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juli 2015 - 19:15 schreef van geil het volgende:
Willems vergelijken met Nelom is zo zinloos.
De Willems van vóór vorig seizoen was erger dan Nelom.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5968
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Miquel Nelom topic









0.0170869