BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Miquel Nelom topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
tomson
 tomson - maandag 24 november 2014 - 02:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 november 2014 - 10:44 schreef MauricioAros het volgende:

[..]

Haha heerlijk

Lumb
Basto
Leonard

Wat een dump-positie
De Clér
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 24 november 2014 - 08:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 november 2014 - 14:35 schreef Barabas het volgende:

[..]

Wat wel klopt is dat hij in Nederland tot de betere linksbacks behoort, maar dat heeft ook alles te maken met de afwezigheid van talent bij de meeste andere linksbacks. Het blijft een aardige speler die duidelijk tekort blijft komen voor het Feyenoord dat ik voor ogen heb.

Wat zijn contract betreft: Ik zie zo snel geen beter alternatief en zodra de nieuwe en juiste linksback is vastgelegd dan hebben we Nelom altijd nog achter de hand om de bank warm te houden.
Wat negatief weer. Wees eens blij dat je een goede back hebt in plaats van altijd maar beter te willen. Hij is gewoon goed, en natuurlijk kan hij zich verbeteren op met name zijn defensieve kwaliteiten, maar hij is gewoon goed. Ik hoop dat hij nog wel even blijft. Persoonlijk vind ik de andere backpositie een groter probleem. Ik ben wel benieuwd naar bijvoorbeeld Cabral. Hoe is het eigenlijk met deze jongen? Weet iemand van jullie dat?
Nick4F
 Nick4F - maandag 24 november 2014 - 10:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 november 2014 - 08:26 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Wat negatief weer. Wees eens blij dat je een goede back hebt in plaats van altijd maar beter te willen. Hij is gewoon goed, en natuurlijk kan hij zich verbeteren op met name zijn defensieve kwaliteiten, maar hij is gewoon goed.
Ik ga verder dan jij. Ik vind de basis van Miquel juist dat hij een echte back is, en het verdedigende aspect van dat vak gewoon in de vingers heeft. Hij staat positioneel altijd goed, en duels verliest hij ook zelden. Kun jij je 1 wedstrijd in de eredivisie herinneren waarin hij verdedigend in de problemen was? Hij heeft een grote bijdrage in de cijfers van onze achterhoede, want duikt niet zelden in het centrum op om ook daar de benodigde hand en spandiensten te verlenen. Ik vind hem niet alleen heel solide en betrouwbaar, maar ook een mooie speler om naar te kijken: sierlijk met veel snelheid; een hele fijne techniek en een prachtige trap. Maar de basis van onze stabiele achterhoede is dat onze verdedigers altijd in eerste instantie denken als verdedigers.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 24 november 2014 - 10:28   quote  deeplink  
Elke linksback blijft op de been met zo'n middenveld, centrumverdediging en keeper. Komt echt niveau te kort voor Feyenoord.
Nick4F
 Nick4F - maandag 24 november 2014 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 november 2014 - 10:28 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:
Elke linksback blijft op de been met zo'n middenveld, centrumverdediging en keeper. Komt echt niveau te kort voor Feyenoord.
De tijd zal het leren Joopie.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 24 november 2014 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 november 2014 - 10:28 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:
Elke linksback blijft op de been met zo'n middenveld, centrumverdediging en keeper. Komt echt niveau te kort voor Feyenoord.
Het is net andersom... een middenveld blijft op de been met zo'n verdediging.... het spelletje begint toch met verdedigen.... slechte verdediging betekent slecht team, klaar... kijk maar naar Brazilie op het laatste wk... matige verdedigers waardoor de rest moest compenseren...... Nelom is gewoon goed, zeer bovengemiddeld aan de bal... Voor onze rechterkant zie ik wel wat verbetering mogelijk... (ben ik dus niet zo enthousiast over, hoewel Wilkshire het voor zijn doen goed doet, ben ik ervan overtuigd dat we een betere moeten hebben/halen)
Barabas
 Barabas - maandag 24 november 2014 - 12:19   quote  deeplink  
Je schrijft hem meer kwaliteiten toe dan waarover hij in werkelijkheid beschikt. Heb het al vaker gezegd hier: In een goed draaiend elftal kan ZELFS NELOM een bijdrage leveren. Te zwak in de eindpass,tactisch te zwak. En zeker geen Oranjeklant.

Hij is simpelweg niet goed genoeg voor het Feyenoord dat ik voor ogen heb.
Barabas
 Barabas - maandag 24 november 2014 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 november 2014 - 11:46 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Het is net andersom... een middenveld blijft op de been met zo'n verdediging.... het spelletje begint toch met verdedigen.... slechte verdediging betekent slecht team, klaar... kijk maar naar Brazilie op het laatste wk... matige verdedigers waardoor de rest moest compenseren...... Nelom is gewoon goed, zeer bovengemiddeld aan de bal... Voor onze rechterkant zie ik wel wat verbetering mogelijk... (ben ik dus niet zo enthousiast over, hoewel Wilkshire het voor zijn doen goed doet, ben ik ervan overtuigd dat we een betere moeten hebben/halen)
Ook Wilkshere is niet van het niveau dat nodig is voor het Feyenoord dat ik voor ogen heb. Voor hem geldt grotendeels hetzelfde als voor Nelom, behalve dan de ervaring die hij meebrengt en meer inzicht heeft. Voor het komende anderhalve seizoen hebben we met deze twee gasten de positie voldoende ingevuld, maar daarna is het over; dan moeten daar toppers in de dop staan die daadwerkelijk iets toevoegen. Dat is waar we naartoe moeten.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 24 november 2014 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 november 2014 - 11:46 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Het is net andersom... een middenveld blijft op de been met zo'n verdediging.... het spelletje begint toch met verdedigen.... slechte verdediging betekent slecht team, klaar... kijk maar naar Brazilie op het laatste wk... matige verdedigers waardoor de rest moest compenseren...... Nelom is gewoon goed, zeer bovengemiddeld aan de bal... Voor onze rechterkant zie ik wel wat verbetering mogelijk... (ben ik dus niet zo enthousiast over, hoewel Wilkshire het voor zijn doen goed doet, ben ik ervan overtuigd dat we een betere moeten hebben/halen)
Wilkshire heeft dit seizoen al 4 assists op zijn naam. Dat is net zo veel als Schaken heel vorig seizoen. Nelom nog niet 1.Toch ben ik het met je eens dat het beter kan aan de rechterkant. Nelom vind ik echt niveau te kort komen. Ik hoop dat beide in het loop van het seizoen worden vervangen door Cabral/Karsdorp op rechts en Woudenberg op links. Hopenlijk tillen deze spelers Feyenoord wel naar een hoger niveau. Anders wordt het weer shoppen voor volgend seizoen.
Nick4F
 Nick4F - dinsdag 25 november 2014 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 november 2014 - 17:16 schreef Barabas het volgende:

[..]

Oh... Oke.... Dus eigenlijk vind je net als alle andere verstandige mensen dat Nelom momenteel maximaal presteert en derhalve al aan zijn plafond zit?!
Ik ga je nu toch uitleggen waarom ik zo'n moeite heb met jouw negatieve opstelling t.a.v. onze linksback. Ik ben het vaak genoeg met jou eens, maar die halsstarrige afkeer tegen Nelom heeft alle schijn van iets persoonlijks. Daar wil ik je het volgende over zeggen: Als Feyenoorder tot de laatste snik, heb ik er de grootste moeite mee wanneer mede-supporters onze spelers prestatief beoordelen op persoonlijke gronden. Laat dat maar over aan eikels van andere clubs! (Waarom heb jij het b.v. over "gasten" wanneer daar onze spelers Wilkshire en Nelom mee bedoelt worden?) Miquel is al heel goed, maar wordt ook nog eens met de week beter. Ook de technische leiding van de club is die mening toegedaan. In antwoord op de contractverlenging beweer jij hier doodleuk dat jij hebt geanalyseerd dat Nelom aan zijn plafond zit. Dat hij zich dus niet meer kan verbeteren, en al helemaal nooit het niveau van Oranje zal kunnen halen. Op zich moet iedereen natuurlijk lekker voor zichzelf uitmaken wat ie vindt of niet vindt, maar jij hebt er vaak een handje van om jouw waarheid als enig juiste te verkondigen, terwijl er nu eenmaal veel maar tinten zijn dan zwart of wit. Jij hebt van alles op Miquel aan te merken, maar de kern van jouw voortdurende betogen waarom Miquel nooit een topspeler kan worden, is dat hij dan qua leeftijd nu al bij een topclub had moeten zitten! Dat argument deugt op zich al niet. De voorbeelden zijn legio. Maar wat nog zwaarder weegt in mijn optiek is dat je dan niet oordeelt op basis van wat je wekelijks met je eigen ogen ziet, maar puur op statistische gronden (als die al deugen, - wat ik ten zeerste betwijfel). Maar wat echt de kroon spant is de absurde gedachte dat een speler van 24 jaar zich niet meer kan ontwikkelen! Dat kun je toch niet menen?
Barabas
 Barabas - dinsdag 25 november 2014 - 12:08   quote  deeplink  
Ik zie hem wekelijks tekort komen. Dat ik zeg dat hij aan zijn plafond zit is een gedeeld inzicht; er zijn veel meer deelnemers aan dit forum die dezelfde mening zijn toegedaan. Verder kan ik alleen maar concluderen dat jij in het kamp zit van mensen die het wél zien in Miquel Nelon. Dat mag... net zo goed als dat ik de aangedragen argumenten mag ontkrachten. Dat ik vasthoudend ben in mijn stellingname is ook ingegeven door de struisvogelpolitiek die door anderen bedreven wordt: Bijvoorbeeld door te roepen dat de speler in kwestie Oranjemateriaal is of beter dan andere spelers in dezelfde positie.

Je interpretatie van mijn taalgebruik, zoals het woord "gasten" is voor jouw eigen rekening. Zoals ik het bedoel is nl. niet negatief bedoeld. Zal wel streekgebonden zijn, hier in Nijmegen is het prima.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - dinsdag 25 november 2014 - 12:15   quote  deeplink  
Nu zal Barabas je vast gelijk geven na zo'n overtuigende betoog. Denk ik, of niet, of toch wel? Barabas kom er is in :)
ps Nelom komt echt niveau te kort als Feyenoord verder wil.
Barabas
 Barabas - dinsdag 25 november 2014 - 12:38   quote  deeplink  
ff beleefd antwoorden op de vraag....
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 25 november 2014 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 12:08 schreef Barabas het volgende:
Ik zie hem wekelijks tekort komen. Dat ik zeg dat hij aan zijn plafond zit is een gedeeld inzicht; er zijn veel meer deelnemers aan dit forum die dezelfde mening zijn toegedaan. Verder kan ik alleen maar concluderen dat jij in het kamp zit van mensen die het wél zien in Miquel Nelon. Dat mag... net zo goed als dat ik de aangedragen argumenten mag ontkrachten. Dat ik vasthoudend ben in mijn stellingname is ook ingegeven door de struisvogelpolitiek die door anderen bedreven wordt: Bijvoorbeeld door te roepen dat de speler in kwestie Oranjemateriaal is of beter dan andere spelers in dezelfde positie.

Je interpretatie van mijn taalgebruik, zoals het woord "gasten" is voor jouw eigen rekening. Zoals ik het bedoel is nl. niet negatief bedoeld. Zal wel streekgebonden zijn, hier in Nijmegen is het prima.
Hier wil ik wel even op reageren, want ik roep al tijden dat Nelom op termijn oranje zou kunnen halen.... Ook heb ik vaker aangegeven dat hij momenteel de beste is die we hebben en dat ik hem zelfs een van de beteren van nederland vind, misschien zelfs wel de best en dan hanteer ik volgens jou dus struisvogelpolitiek? Dat snap ik niet. Ik zie het namelijk wel in die jongen zitten, waar jij het niet ziet (ik vraag me überhaupt af of je er wel wat van snapt, maar dat is een andere discussie...), dus doet de term struisvogelpolitiek er niet toe... Leg eens uit, manneke....
JanM
 JanM - dinsdag 25 november 2014 - 14:27   quote  deeplink  
Ik pak ff popcorn!
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - dinsdag 25 november 2014 - 14:27   quote  deeplink  
De toekomst zal het uitwijzen.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 27 november 2014 - 09:24   quote  deeplink  
Nelom vol vertrouwen: ''Sevilla won vorige uitduels ook niet''

2upws55.jpg

De verdediging van Feyenoord houdt de afgelopen weken veelvuldig de nul. Het is van groot belang dat de defensie ook tegen Sevilla zijn mannetje staat. Linksback Miquel Nelom heeft alle vertrouwen in een goede afloop donderdagavond. Hij voorziet geen kansloze avond zoals in Spanje. ''Nee, waarom?'', klinkt het.

''Sevilla uit is anders dan Sevilla thuis. De vorige twee Europese uitwedstrijden, tegen Rijeka en Standard Luik, heeft Sevilla ook niet gewonnen'', vertelt de Rotterdammer in het Brabants Dagblad. Nelom geniet van de Europese duels. Het maakt hem sterker, zegt hij. ''Je leert daar meer. Fouten worden meteen afgestraft. Daarom zou het ook goed zijn als het ons lukt om Europees te overwinteren.''

Nelom is niet meer weg te denken uit de verdediging van Feyenoord. ''Maar ik moet er echt wel wat voor doen.'' In het begin van het seizoen oogde hij nog laconiek. ''Dat stempel zal altijd wel aan me blijven kleven. Ik weet ook niet waarom. Ach, zolang de club en de trainer tevreden over me zijn is het goed. En dit seizoen heb ik al regelmatig te horen gekregen dat ik het goed doe.''
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 27 november 2014 - 21:51   quote  deeplink  
Deed eerste helft weinig goed, herstelde zich redelijk in de tweede helft.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 27 november 2014 - 21:53   quote  deeplink  
Billenknijpen met Nelom. Tis dat ie wendbaar en rap is.
legrande
 legrande - donderdag 27 november 2014 - 21:54   quote  deeplink  
Vond hem over de hele wedstrijd toch voldoende.
van geil
 van geil - donderdag 27 november 2014 - 21:59   quote  deeplink  
verzachtend vond ik wel dat hij n geweldige speler moest bedwingen.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 27 november 2014 - 22:05   quote  deeplink  
Deed ie naar behoren, maar met name 1e helft soms vreemde keuzes.
MMM
 MMM - donderdag 27 november 2014 - 22:29   quote  deeplink  
Eerste helft vond ik hem niet best..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 november 2014 door MMM --
Nick4F
 Nick4F - vrijdag 28 november 2014 - 09:43   quote  deeplink  
Allereerst: wat een wedstrijd! Wat een team! Ben ik te chauvinistisch als ik zeg dat ik in jaren geen betere teamprestatie van enige Nederlandse club in europa heb gezien? We hebben zo ongelooflijk veel on Nederlandse power in de ploeg! Voorop gesteld: Het is tof dat Miquel tot nu toe hier niet meteen tot de grond wordt afgebrand. Gisteren werd zichtbaar wat de zwakke plek van Miquel is. Als je Boula op rechts zag, dan viel hij n.m.m. een beetje uit de toon. Veel balverlies in de passing. Maar hoe je het ook went of keert: Boula bleef verdedigend wel overeind door geen centje risico te nemen. En dan zie je aan de andere kant Miquel. Echt een product uit de Feyenoord school. Het komt niet in die jongen op om de bal gewoon weg te rammen. Nelom zoekt altijd een voetballende oplossing, - en daar kreeg hij tegen een europese subtopper gewoon heel vaak de tijd niet voor. Gelukkig kan hij dan altijd wel terugvallen op zijn verdedigende kwaliteiten. Daarom zijn dit soort wedstrijden zo vreselijk belangrijk. Tegen Sevilla heeft iedereen gevoetbald onder hoogspanning, en tot het uiterste moeten schakelen om tegen een enorme druk in te moeten voetballen. Dat nemen ze allemaal mee naar de competitie!
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - vrijdag 28 november 2014 - 09:48   quote  deeplink  
Nelom heeft gisteren weer bewezen dat hij het niveau mist.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 28 november 2014 - 10:20   quote  deeplink  
Jouw korte termijn geheugen doet het uitstekend Joopie!

Hij was gisteren niet top. Echt slecht was het nou ook weer niet, maar niet wat je hoopt te zien. Hij leverde een stuk of wat ballen zomaar in, wat eigenlijk behoorlijk gevaarlijk werd...., maar zo hebben de mensen die anti-Nelom zijn ook weer wat voer gehad...
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 28 november 2014 - 10:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2014 - 10:20 schreef Arie.Klooster het volgende:
Jouw korte termijn geheugen doet het uitstekend Joopie!

Hij was gisteren niet top. Echt slecht was het nou ook weer niet, maar niet wat je hoopt te zien. Hij leverde een stuk of wat ballen zomaar in, wat eigenlijk behoorlijk gevaarlijk werd...., maar zo hebben de mensen die anti-Nelom zijn ook weer wat voer gehad...
Daar ben ik mee eens ik heb hem net geen voldoende gegeven maar hij werkt wel hard
en hij verdiend zijn plaats nog steeds
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 29 november 2014 - 00:44   quote  deeplink  
NIEUW CONTRACT VOLGEND HOOGTEPUNT VOOR NELOM

20i9rpl.jpg

Een dag nadat hij met Feyenoord voor een stunt zorgde door in De Kuip met 2-0 van Sevilla FC te winnen, was er voor Miquel Nelom plaats voor een volgend hoogtepunt. De verdediger zette in een van de Business Units van het stadion zijn handtekening onder een nieuwe verbintenis, die hem tot medio 2018 aan de club verbindt. Een mooier moment om te tekenen kan bijna niet, lachte de verdediger kort nadat hij zijn nieuwe contract had getekend.

Nelom keek vrijdagmiddag nog even terug op de schitterende wedstrijd die een dag eerder in De Kuip werd gespeeld. Het was een van de mooiste wedstrijden uit mijn carrière, vertelde de linksback. We hebben een heel mooie prestatie neergezet door Sevilla te verslaan. Ik ben zelf in 2002 als supporter bij de UEFA Cup finale geweest. Voor mijn gevoel was de wedstrijd van gisteren qua sfeer met die finale te vergelijken. Dat we gisteren hebben gewonnen zegt ook iets over de groei van de club. Feyenoord blijft stappen maken.

Nelom kwam dit seizoen al in 18 officiële wedstrijden van Feyenoord in actie, bijna evenveel als in het volledige vorige seizoen. De tweevoudig international is blij met het vertrouwen dat hij krijgt van de trainer. Dit jaar kan ik laten zien wat ik in me heb. De afgelopen jaren heb ik een geleidelijke groei doorgemaakt en heb ik steeds meer minuten gemaakt. Toch ben ik nog niet tevreden, ik wil me verder blijven ontwikkelen. Ik denk dat er nog veel meer in het vat zit.

Voor Nelom en zijn ploeggenoten begon de vrijdag met het nieuws dat de aanstaande uitwedstrijd tegen PSV is verplaatst van zondag naar komende dinsdag. Voor mij persoonlijk maakt dat niet veel verschil, besloot Nelom. We hebben nu iets meer tijd om te herstellen, maar hetzelfde geldt voor PSV. Wij willen daar gewoon een goed resultaat neerzetten. De wedstrijd tegen Sevilla biedt in dat opzicht vertrouwen, maar dat geldt eigenlijk voor alle resultaten die we in de afgelopen weken hebben geboekt.

20i9rpl.jpg
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 29 november 2014 - 08:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 november 2014 - 22:05 schreef FR-Henk het volgende:
Deed ie naar behoren, maar met name 1e helft soms vreemde keuzes.
Juist dat zijn de punten waardoor hij steeds bewijst niet geschikt te zijn om Feyenoord naar een hoger plan te tillen ... Een type Bruins, Bahia en Mulder is het !!! M.a.w waardeloos.
VVout
 VVout - zaterdag 29 november 2014 - 11:36   quote  deeplink  
Vreemde keuzes heet het nu, omdat ze zowat fatale gevolgen hebben. Als je als speler net iets meer geluk hebt en die top in je vorm wordt het creatief genoemd en breng je gevaar bij de tegenstander.

De omslag tussen de schlemiel zijn en de held ligt zeer dicht bij elkaar, laten we hopen voor ons dat het laatste in de toekomst zal overheersen.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 29 november 2014 - 13:19   quote  deeplink  
ik vind m op dit moment ook nog tekortkomen, maar vergeet niet dat hij nog maar 24 is. Een verdediger is vaak pas echt top op 27/28 jaar. En kan dan nog jaren mee. Dus, tja, t kan nog.
Nick4F
 Nick4F - zaterdag 29 november 2014 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2014 - 13:19 schreef Stylzz het volgende:
ik vind m op dit moment ook nog tekortkomen, maar vergeet niet dat hij nog maar 24 is. Een verdediger is vaak pas echt top op 27/28 jaar. En kan dan nog jaren mee. Dus, tja, t kan nog.
En echt veel wedstrijden heeft ie natuurlijk ook nog niet gespeeld. Miquel moet meedogenlozer worden als de situatie (Sevilla!) erom vraagt. Gelukkig is het de tribune in rammen van een bal, uberhaupt het op zeker spelen, veel gemakkelijker aan te leren dan goed verdedigen en mee kunnen voetballen.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 29 november 2014 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2014 - 13:19 schreef Stylzz het volgende:
ik vind m op dit moment ook nog tekortkomen, maar vergeet niet dat hij nog maar 24 is. Een verdediger is vaak pas echt top op 27/28 jaar. En kan dan nog jaren mee. Dus, tja, t kan nog.
Kwaliteit herken je al op jonge leeftijd! Niet als ze 27/28 jaar oud zijn ... En Miquel Nelom gaat het niet worden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 november 2014 door lijdensweg --
Nick4F
 Nick4F - zaterdag 29 november 2014 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2014 - 16:29 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Kwaliteit herken je al op jonge leeftijd! Niet als ze 27/28 jaar oud zijn ...
En zwart of wit herken je ook meteen. Er zijn echt legio uitzonderingen op die uitspraken van jou.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 29 november 2014 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2014 - 16:29 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Kwaliteit herken je al op jonge leeftijd! Niet als ze 27/28 jaar oud zijn ... En Miquel Nelom gaat het niet worden.
Maar ook jij hebt er vaker naast gezeten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 november 2014 door Stylzz --
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 29 november 2014 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2014 - 19:40 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Maar ook jij hebt er vaker naast gezeten.
Oh ja,met wie dan? ;-)
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 29 november 2014 - 20:00   quote  deeplink  
Boy de Jong.

Oh nee wacht, daar zat de gehele technische staf (nog steeds) naast, jij natuurlijk niet :)
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 29 november 2014 - 20:02   quote  deeplink  
😁😁
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 30 november 2014 - 06:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2014 - 20:00 schreef Bosifyable het volgende:
Boy de Jong.

Oh nee wacht, daar zat de gehele technische staf (nog steeds) naast, jij natuurlijk niet :)
Ik vind nog steeds dat ie NOOIT zijn kans heeft gekregen ! Maar gelukkig zullen meningsverschillen ten alle blijven bestaan.
G-child
 G-child - zondag 30 november 2014 - 07:19   quote  deeplink  
Het is prachtig om te lezen dat wat voor de één opgaat bij de ander direct niet meer van toepassing is. Zie bijvoorbeeld bij Stylzz, Nelom kan zich nog ontwikkelen tot zijn 27ste waar Achahbar al afgeschreven is op zijn 20ste. Zelfde als bij Mokotjo, kon er geen hout van en toch bleek dit van wel. Mooie is dat niemand de toekomst kan voorspellen waar zelfs Nelom nog Barca zou kunnen halen.
Stylzz
 Stylzz - zondag 30 november 2014 - 08:55   quote  deeplink  
Ik vind mokotjo nog steeds tekort komen.Anass ook.
Niet goed genoeg.
Nelom is ook niet goed genoeg, maar kan beter worden, maar of dat goed genoeg is blijft de vraag.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 30 november 2014 - 08:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 november 2014 - 07:19 schreef G-child het volgende:
Het is prachtig om te lezen dat wat voor de één opgaat bij de ander direct niet meer van toepassing is. Zie bijvoorbeeld bij Stylzz, Nelom kan zich nog ontwikkelen tot zijn 27ste waar Achahbar al afgeschreven is op zijn 20ste. Zelfde als bij Mokotjo, kon er geen hout van en toch bleek dit van wel. Mooie is dat niemand de toekomst kan voorspellen waar zelfs Nelom nog Barca zou kunnen halen.
Ik kan je een ding voorspellen: Nelom gaat NOOIT Barça halen !!!
ar
 ar - zondag 30 november 2014 - 09:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 november 2014 - 08:59 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik kan je een ding voorspellen: Nelom gaat NOOIT Barça halen !!!
Mokotjo kan het wel..maar komt tekort voor een topclub.

Oepss.quote is voor G-child...goedemorrgggennn

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 november 2014 door ar --
daan limbos
 daan limbos - zondag 30 november 2014 - 12:02   quote  deeplink  
Laten we maar afwachten hoe Woudenberg zich ontwikkelt, dan kunnen we een vergelijking maken. Van één ding ben ik overtuigd: Nelom geeft altijd alles wat hij heeft. Overigens: lopen er op de Nederlandse velden 3 linksbacks die beter zijn dan Nelom?
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 30 november 2014 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 november 2014 - 12:02 schreef daan limbos het volgende:
Laten we maar afwachten hoe Woudenberg zich ontwikkelt, dan kunnen we een vergelijking maken. Van één ding ben ik overtuigd: Nelom geeft altijd alles wat hij heeft. Overigens: lopen er op de Nederlandse velden 3 linksbacks die beter zijn dan Nelom?
Ik kan er zo al 16 opnoemen die in de eredivisie spelen, alleen Willems vind ik echt niks!
Barabas
 Barabas - zondag 30 november 2014 - 13:12   quote  deeplink  
Er zijn zeker 3 betere Nederlandse linksbacks, niet per definitie in de Eredivisie.

En over zijn instelling valt geen verkeerd woord te zeggen; de kwaliteiten die hem door anderen worden toegeschreven worden echter behoorlijk overdreven. Hij komt tekort voor het Feyenoord dat ik voor ogen heb. Net als Immers, Kazim en een paar spelers die na dit seizoen toch weg zijn.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 30 november 2014 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 november 2014 - 13:12 schreef Barabas het volgende:
Er zijn zeker 3 betere Nederlandse linksbacks, niet per definitie in de Eredivisie.

En over zijn instelling valt geen verkeerd woord te zeggen; de kwaliteiten die hem door anderen worden toegeschreven worden echter behoorlijk overdreven. Hij komt tekort voor het Feyenoord dat ik voor ogen heb. Net als Immers, Kazim en een paar spelers die na dit seizoen toch weg zijn.
Instelling zal zeker goed zijn , maar dat is denk ik wel bij elke speler!
Het gaat mij om andere kwaliteiten.
Barabas
 Barabas - zondag 30 november 2014 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 november 2014 - 13:19 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Instelling zal zeker goed zijn , maar dat is denk ik wel bij elke speler!
Het gaat mij om andere kwaliteiten.
Mij ook....
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 01 december 2014 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 november 2014 - 13:11 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik kan er zo al 16 opnoemen die in de eredivisie spelen, alleen Willems vind ik echt niks!
Nou, aangezien jij er nooit naast zit: noem ze eens dan? Jij weet niet eens wie er allemaal op linksback staan in de eredivisie, laat staan of ze beter zijn... Het scheelt wel dat jij alle wijsheid in pacht hebt!!
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 01 december 2014 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 december 2014 - 10:46 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Nou, aangezien jij er nooit naast zit: noem ze eens dan? Jij weet niet eens wie er allemaal op linksback staan in de eredivisie, laat staan of ze beter zijn... Het scheelt wel dat jij alle wijsheid in pacht hebt!!
Maakt niet uit wie het zijn! Alles beter dan Nelom ... behalve Willems , dat vind ik een overtrokken paard!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Miquel Nelom topic









0.0113251