BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Miquel Nelom topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 17 augustus 2012 - 18:12   quote  deeplink  
nelom1112.jpg

Miquel Nelom (Rotterdam, 22 september 1990) is een Nederlands betaald voetballer die vanaf seizoen 2011/2012 uitkomt voor Feyenoord. Nelom speelde daarvoor twee jaar als verdediger voor SBV Excelsior. Op 24 mei 2011 ging Nelom transfervrij over naar Feyenoord, waar hij een contract tekende voor 2 seizoenen.

Miquel Nelom maakt zich op voor alweer zijn vierde achtereenvolgende seizoen in De Kuip. De linksbenige vleugelverdediger kan gerust een stille kracht worden genoemd. Als Nelom in de aanloop naar het seizoen 2011-2012 wordt teruggehaald van stadgenoot Excelsior, waar hij zijn eerste stappen zet in het betaald voetbal, lijkt er in De Kuip aanvankelijk weinig perspectief voor hem. Op de linksbackpositie moet hij Kaj Ramsteijn en Bruno Martins Indi voor zich dulden. De verdediger weet desondanks trainer Ronald Koeman al snel te overtuigen, met als gevolg dat hij in zijn eerste seizoen bij Feyenoord tot achttien competitieduels komt.

Linksback is een positie met mogelijkheden
Miquel Nelom
Als beloning voor het feit dat Nelom, die als D-junior aansluit in de jeugdopleiding van Feyenoord, zijn ontwikkeling ook in het seizoen daarop voortzet, wordt hij uitgenodigd voor een trainingsstage met het Nederlands elftal in Azië. Daar speelt de aanvallend ingestelde en veelvuldig mee opkomende linksback zijn eerste twee interlands namens Oranje. Een ervaring die naar meer smaakt en waar Nelom de nodige stimulans uit zal halen om de komende jaren een nog completere verdediger te worden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 april 2017 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 17 augustus 2012 - 18:12   quote  deeplink  
Kon nog geen verzameltopic van hem vinden..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 augustus 2012 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 17 augustus 2012 - 18:13   quote  deeplink  
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 18 augustus 2012 - 15:20   quote  deeplink  
Hahaha, wel grappige opmerking van hem, dat ie niet vreest voor zijn basisplek!!
Nelom mag van geluk spreken dat de Vrij geblesseerd is en daardoor gewoon LB kan blijven staan .....
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 24 augustus 2012 - 17:44   quote  deeplink  
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 30 september 2012 - 12:36   quote  deeplink  
Nelom na winst op NEC
bode
 bode - zondag 30 september 2012 - 12:59   quote  deeplink  
Hele leuke rustige jonge voetballer, ik denk als hij zo door gaat een goeie toekomst gaat maken samen met Kongolo en Indi
van geil
 van geil - maandag 01 oktober 2012 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2012 - 15:20 schreef lijdensweg het volgende:
Hahaha, wel grappige opmerking van hem, dat ie niet vreest voor zijn basisplek!!
Nelom mag van geluk spreken dat de Vrij geblesseerd is en daardoor gewoon LB kan blijven staan .....
speelde samen met janmaat en immers alles.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 01 oktober 2012 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 september 2012 - 12:36 schreef RenatoBos het volgende:
Nelom na winst op NEC
[ filmpje ]
Andere jongen met die bril. Lijken me stevige borrelglazen in te zitten.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 06 oktober 2012 - 15:52   quote  deeplink  
Nelom: "We raken steeds beter op elkaar ingespeeld"

thumb?url=http%3A%2F%2Fwww.soccernews.nl%2Fuploads%2Fmiquel-nelom(feyenoord)(2).jpg&key=1a95596042f7cec3ebed0ce08c673dba65c6a287&tt=XL

Miquel Nelom heeft zich positief geuit over het teamproces bij Feyenoord. De linksback van de Stadionclub merkt dat de spelers onderling elkaar steeds beter begrijpen. Zondag wacht de uitwedstrijd tegen FC Groningen.

De Rotterdammers misten vooral aan het begin van het seizoen veel scoringsmogelijkheden. "Als die kansen erin gaan, gaat het lopen bij ons. Het is moeilijk te zeggen hoe ver we zijn ten opzichte van vorig seizoen. We raken steeds beter op elkaar ingespeeld. We hebben steeds minder tijd nodig om elkaar in het veld iets duidelijk te maken", zei Nelom.

Als de vleugelverdediger aan FC Groningen denkt, moet hij meteen terugdenken aan de 6-0 nederlaag van vorig seizoen in de Euroborg. "Je denkt toch wel het meest terug aan vorig jaar. Alles wat fout kon gaan, ging fout. Na die wedstrijd kwam er een omschakeling en hebben we tot de winterstop een goede serie neergezet." 
Bron:Soccernews 
BertusBadeend
 BertusBadeend - zondag 16 december 2012 - 16:44   quote  deeplink  
Hield vandaag zijn hoofd koel toen de gemoederen opliepen en geen foutje gemaakt.
Volgende week weer?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 16 december 2012 - 17:12   quote  deeplink  
Goed voetballend, laat zich verdedigend toch nog steeds iets te makkelijk aftroeven, maar een goede invalbeurt.
van geil
 van geil - zondag 16 december 2012 - 18:03   quote  deeplink  
speelde prima vandaag,eerlijk is eerlijk.
ben zeker geen fan van hem geweest,maar dit vind ik knap,om zo in te vallen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 16 december 2012 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 december 2012 - 18:03 schreef van geil het volgende:
speelde prima vandaag,eerlijk is eerlijk.
ben zeker geen fan van hem geweest,maar dit vind ik knap,om zo in te vallen.
Eens.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 december 2012 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 december 2012 - 18:03 schreef van geil het volgende:
speelde prima vandaag,eerlijk is eerlijk.
ben zeker geen fan van hem geweest,maar dit vind ik knap,om zo in te vallen.
+1..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 16 februari 2013 - 00:12   quote  deeplink  
Miquel Nelom: 'Ik moet nog even geduld hebben'

miquel-nelom(feyenoord)(1).jpg

Vorige week werd door Feyenoord de optie gelicht in het contract van Miquel Nelom, waardoor de linksback ook de komende twee jaar in de Kuip te bewonderen is. En daar is Nelom zeer blij mee. 'Daar spreekt veel vertrouwen vanuit de club. De technisch directeur (Martin van Geel, red) is tevreden over mij.'

Toch moet de verdediger momenteel genoegen nemen met een plaats op de bank. 'Ik moet nog even geduld hebben, ik krijg door de contractverlenging de tijd om te laten zien wat ik kan. Er komen nog genoeg wedstrijden, ook dit seizoen. We hebben iedereen nodig, ik moet zorgen dat ik scherp blijf. Dat is weleens lastig, maar ik motiveer mezelf. De trainer zegt dat ik geduld moet hebben en laten zien dat ik er ben.'

Nelom: 'De trainer geeft wel aan dat ik snel een kans krijg. Er staan ook jongens op scherp en dan moet ik er staan. Voorlopig moet ik mij schikken in mijn rol. Iedereen wil natuurlijk spelen, maar het teambelang staat voorop.'


Bron:Rijnmond
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 16 februari 2013 - 15:53   quote  deeplink  
Ik vind het vooralsnog geen complete back.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 16 februari 2013 - 16:28   quote  deeplink  
waardeloze speler . . . .
JanM
 JanM - zaterdag 16 februari 2013 - 16:55   quote  deeplink  
Nelom///HELD!
DY
 DY - zaterdag 16 februari 2013 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 februari 2013 - 15:53 schreef FR-Henk het volgende:
Ik vind het vooralsnog geen complete back.
Als hij al compleet was dan speelde hij niet meer bij ons.
van geil
 van geil - zondag 17 februari 2013 - 23:47   quote  deeplink  
veel beter als Bmi op de back.
en dat zegt wat.omdat ik m vaak n 5 of n 6 gaf.
van geil
 van geil - maandag 25 februari 2013 - 16:52   quote  deeplink  
komt weer in beeld.
JanM
 JanM - maandag 25 februari 2013 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 februari 2013 - 23:47 schreef van geil het volgende:
veel beter als Bmi op de back.
en dat zegt wat.omdat ik m vaak n 5 of n 6 gaf.
Op het moment wel idd. Als BMI er enkele weken uit is moet hij vrezen voor zijn plekje denk ik!
eko-sporter
 eko-sporter - maandag 25 februari 2013 - 17:45   quote  deeplink  
Volgens VI clubwatcher Martijn Krabbendam staat Bruno aanstaande woensdag al weer op het trainingsveld. (tweetbericht)

quote:

Martijn Krabbendam Martijn Krabbendam ‏@Mkrabby

Bruno Martins Indi staat woensdag weer op het trainingsveld van #Feyenoord. MRI-scan wees uit dat de hamstring niet is verrekt of gescheurd
van geil
 van geil - maandag 25 februari 2013 - 17:59   quote  deeplink  
dat zou verbazingwekkend zijn.
JanM
 JanM - maandag 25 februari 2013 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 februari 2013 - 17:45 schreef eko-sporter het volgende:
Volgens VI clubwatcher Martijn Krabbendam staat Bruno aanstaande woensdag al weer op het trainingsveld. (tweetbericht)

[..]

Dan ben ik bang dat Nelom weer 'gewoon' op de bank zal moeten plaatsnemen, tenzij Mathijsen toch geschorst zou worden en BMI naar het centrum opschuift natuurlijk ...
van geil
 van geil - zaterdag 02 maart 2013 - 23:28   quote  deeplink  
succes morgen!
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 03 maart 2013 - 09:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 februari 2013 - 18:00 schreef JanM het volgende:

[..]

Dan ben ik bang dat Nelom weer 'gewoon' op de bank zal moeten plaatsnemen, tenzij Mathijsen toch geschorst zou worden en BMI naar het centrum opschuift natuurlijk ...
Helaas!! Moeten we het met Nelon gaan doen en zoals gebruikelijk met Mulder , dan levert Feyenoord al zeker 45% in . Dus daarom wordt het een zeer, maar dan ook zeer moeilijke bevalling in Nijmegen ...
Maximus
 Maximus - zondag 03 maart 2013 - 09:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 maart 2013 - 09:12 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Helaas!! Moeten we het met Nelon gaan doen en zoals gebruikelijk met Mulder , dan levert Feyenoord al zeker 45% in . Dus daarom wordt het een zeer, maar dan ook zeer moeilijke bevalling in Nijmegen ...
Ach, ik vind Nelom best aardig ballen op linksback. Alleen heeft ie zo;n raar loopje. Mulder heeft ook voor mij genoeg kansen gehad. Ik pleit voor een ervaren doelman! Zolang Mulder echter op doel staat zal ik m blijven steunen!
craven
 craven - zondag 03 maart 2013 - 10:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 maart 2013 - 09:35 schreef Maximus het volgende:

[..]

Ach, ik vind Nelom best aardig ballen op linksback. Alleen heeft ie zo;n raar loopje. Mulder heeft ook voor mij genoeg kansen gehad. Ik pleit voor een ervaren doelman! Zolang Mulder echter op doel staat zal ik m blijven steunen!
eens, bij gebrek aan beter....
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 03 maart 2013 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 maart 2013 - 09:35 schreef Maximus het volgende:

[..]

Ach, ik vind Nelom best aardig ballen op linksback. Alleen heeft ie zo;n raar loopje. Mulder heeft ook voor mij genoeg kansen gehad. Ik pleit voor een ervaren doelman! Zolang Mulder echter op doel staat zal ik m blijven steunen!
Dat is uw goed recht om Mulder te blijven steunen ... daarom hoef ik het nog niet te doen!
tomson
 tomson - zondag 03 maart 2013 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 maart 2013 - 10:44 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat is uw goed recht om Mulder te blijven steunen ... daarom hoef ik het nog niet te doen!
Ook oud nieuws
Wim2
 Wim2 - zondag 03 maart 2013 - 10:50   quote  deeplink  
Kijken of Nelom er staat in dit soort wedstrijden..
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 03 maart 2013 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 maart 2013 - 10:47 schreef tomson het volgende:

[..]

Ook oud nieuws
Dat is waar ... Het is vaak toch oud nieuws en oud zeer !!
tomson
 tomson - zondag 03 maart 2013 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 maart 2013 - 10:58 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat is waar ... Het is vaak toch oud nieuws en oud zeer !!
V-07747.jpg
van geil
 van geil - zondag 03 maart 2013 - 20:51   quote  deeplink  
redelijk.
JanM
 JanM - maandag 04 maart 2013 - 09:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 maart 2013 - 20:51 schreef van geil het volgende:
redelijk.
Heeft Koeman niet aan het twijfelen gebracht wat betreft BMI!
eko-sporter
 eko-sporter - maandag 04 maart 2013 - 09:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 maart 2013 - 09:54 schreef JanM het volgende:

[..]

Heeft Koeman niet aan het twijfelen gebracht wat betreft BMI!
Dat denk ik ook niet.
Stylzz
 Stylzz - maandag 04 maart 2013 - 10:05   quote  deeplink  
Wel goeie stand-in.
JanM
 JanM - maandag 04 maart 2013 - 10:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 maart 2013 - 10:05 schreef Stylzz het volgende:
Wel goeie stand-in.
Zeker, maar zou eigenlijk gewoon eens een paar maanden hele wedstrijden moeten spelen!
BertusBadeend
 BertusBadeend - maandag 04 maart 2013 - 11:01   quote  deeplink  
Ik vind dat Nelom als back veel meer voetbal brengt. Is een echte opkomende back
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 04 maart 2013 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 maart 2013 - 11:01 schreef BertusBadeend het volgende:
Ik vind dat Nelom als back veel meer voetbal brengt. Is een echte opkomende back
Dat zeker. Maar ook is hij verdedigend gezien kwetsbaarder dan Indi.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 04 maart 2013 - 14:14   quote  deeplink  
En daarom is Indi een centrale verdediger, en Nelom een echte back.
Wim2
 Wim2 - maandag 04 maart 2013 - 18:06   quote  deeplink  
Prima back.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 04 maart 2013 - 23:55   quote  deeplink  
Vind hem beter dan aan het begin..
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 07 maart 2013 - 16:50   quote  deeplink  
ROTTERDAM - Miquel Nelom blijft langer bij Feyenoord. De club heeft donderdag de optie in de verbintenis van de 22-jarige verdediger gelicht. Hij is nu tot de zomer van 2015 door Feyenoord vastgelegd. Het huidige contract van Nelom liep aan het einde van dit seizoen af.

De speler was blij. Zowel met de club als met mezelf gaat het goed. Ik zie dat ik hier vooruit ga. Bovendien voel ik veel vertrouwen van de technische staf en van de clubleiding, zo liet hij op de website van Feyenoord weten

http://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=11723&abbr=feyenoord
hoogvliet010
 hoogvliet010 - donderdag 07 maart 2013 - 16:56   quote  deeplink  
Goede zaak, weliswaar geen echte toppert, maar toch..
ar
 ar - donderdag 07 maart 2013 - 17:15   quote  deeplink  
Prima linksback..goed gedaan.
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 07 maart 2013 - 21:03   quote  deeplink  
Goeie wisselspeler ...
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 08 maart 2013 - 21:32   quote  deeplink  
610ace800def87601938b1f9c08ae71f.png



Deze week verlengde Miquel Nelom zijn contract bij Feyenoord definitief met twee jaar, nadat de Rotterdamse club eerder al bekend maakte de optie in de verbintenis van de linkskback te lichten. 'Ben er erg blij mee. De club en technische staf ook. Ik heb zin in de komende twee jaar,' aldus Nelom.

'De club heeft de stijgende lijn te pakken, we kunnen met z'n allen goed vooruit kijken,' aldus de verdediger, die Bruno Martins Indi voor zich moet dulden op de linksbackpositie, maar door de absentie van de international de afgelopen duels wel speelde. 'Natuurlijk heb ik gesprekken gehad en aangegeven dat ik meer wil spelen. Ik moet geduld hebben en mijn kansen pakken. Ik wil elke week spelen, ook zondag hoop ik weer te starten.'

Nelom vervolgt: 'Bang voor concurrentie ben ik niet, ik moet het de trainer zo moeilijk mogelijk maken. De minuten die ik krijg gebruik ik zo goed mogelijk. Ik probeer mezelf te ontwikkelen, al speel ik niet altijd. Blijf mijn best doen.'

Komende zondag wacht Feyenoord de uitwedstrijd bij het tegen degradatie vechtende Roda JC. 'Elke wedstrijd is nu een finale. Dan kijken we wel waar wij aan het eind van de rit eindigen. Het is terecht dat er over het kampioenschap wordt gesproken. We moeten er voor gaan,' besluit Nelom.
Bron:Rijnmond

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5183
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Miquel Nelom topic









0.0068781