BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Miquel Nelom topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 08 november 2014 - 12:13   quote  deeplink  
Klopt ja..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 08 november 2014 - 12:14   quote  deeplink  
Nelom roemt rol Rutten: 'Bijdrage trainer groot in proces'

2r6d3sh.jpg

De hechte defensie van Feyenoord zal zondagmiddag noodgedwongen op één positie gewijzigd worden. Door de blessure van Luke Wilkshire zal Khalid Boulahrouz of Rick Karsdorp, beiden van origine geen rechtsback, op die positie spelen.

''We hebben een brede selectie, de trainer weet wat hij moet doen om de blessure van Luke op te vangen'', spreekt Miquel Nelom zijn vertrouwen uit in het Algemeen Dagblad. ''We voelen ons sterk. Echt iedereen groeit op dit moment, de trainer zit er bovenop. Laat het direct weten als er in zijn ogen iets verkeerd gaat. Bij mij hamerde hij op het geconcentreerd blijven. De bijdrage van de trainer in dat proces is groot.''

Nelom hoopt zijn aflopende contract in De Kuip te kunnen verlengen, maar td Martin van Geel heeft hem nog niet uitgenodigd voor een zakelijk gesprek. ''Dat komt wel. Of niet. Eerst zondag. Vitesse is voetballend heel sterk, maar als wij de stijgende lijn doortrekken, kunnen wij van iedereen winnen. Jordy Clasie en Karim El Ahmadi stuwen iedereen naar voren, de rest moet wel mee. Toch zie ik Vitesse niet als een echte test, we hebben al meer sterke tegenstanders tegenover ons gehad.''

Bij Vitesse treft Nelom neef Kelvin Leerdam. ''Als we echt de nul willen houden, moeten we bij corners scherp op Kelvin letten. Bij dergelijke situaties is hij op zijn sterkst. Ja, het is speciaal om tegen je neef te voetballen. Maar ik ben ook eerlijk: als ik hem moet neerleggen, doe ik dat. Dat hoort bij ons vak. Wij willen winnen en het liefst weer zonder tegentreffers.''
Bron:AD
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 08 november 2014 - 12:36   quote  deeplink  
Nelom is redelijk goed bezig maar wat mij betreft mag ie vertrekken ...
van geil
 van geil - zondag 09 november 2014 - 22:53   quote  deeplink  
Weer ruim! voldoende
ar
 ar - zondag 09 november 2014 - 23:00   quote  deeplink  
Zeker.
tomson
 tomson - zondag 09 november 2014 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 november 2014 - 12:36 schreef lijdensweg het volgende:
Nelom is redelijk goed bezig maar wat mij betreft mag ie vertrekken ...
Jij hebt echt iets tegen die gozer. Zelfs als hij voldoet gun je hem nog geen kans.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 09 november 2014 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 november 2014 - 23:07 schreef tomson het volgende:

[..]

Jij hebt echt iets tegen die gozer. Zelfs als hij voldoet gun je hem nog geen kans.
Net als bij Erwin Mulder komt deze jongen gewoon het talent tekort om te slagen ... Dat anderen dat niet zien , daar kan ik niks aan doen !!! BTW, een ieder mag zijn eigen mening hebben .
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 09 november 2014 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 november 2014 - 22:53 schreef van geil het volgende:
Weer ruim! voldoende
Ik vond hem zeer matig ... Blijkt dat ie moeite heeft heeft met zo'n snelle jongen!
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 09 november 2014 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 november 2014 - 23:18 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Net als bij Erwin Mulder komt deze jongen gewoon het talent tekort om te slagen ... Dat anderen dat niet zien , daar kan ik niks aan doen !!! BTW, een ieder mag zijn eigen mening hebben .
Mwah, net als met Immers speelt ie deze weken vrij behoorlijk.
Dat kan nog net met dit team.
Wil je doorselecteren dan zullen deze jongens ook naar de bank moeten.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 09 november 2014 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 november 2014 - 23:21 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Mwah, net als met Immers speelt ie deze weken vrij behoorlijk.
Dat kan nog net met dit team.
Wil je doorselecteren dan zullen deze jongens ook naar de bank moeten.
Dat door selecteren moet zeker gebeuren: Spelers als Elvis Manu en Colin Kazim Richards moet je op den duur ook gaan vervangen als je als club vooruit wil ...
tomson
 tomson - zondag 09 november 2014 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 november 2014 - 23:21 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Mwah, net als met Immers speelt ie deze weken vrij behoorlijk.
Dat kan nog net met dit team.
Wil je doorselecteren dan zullen deze jongens ook naar de bank moeten.
Ook op de bank moet je spelers hebben. Ik had eerst ook niks met Nelom, maar hij heeft me nu wel overtuigd dat hij goed genoeg kan presteren om voorlopig lid te zijn van de selectie, al is het als sub.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 09 november 2014 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 november 2014 - 23:27 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat door selecteren moet zeker gebeuren: Spelers als Elvis Manu en Colin Kazim Richards moet je op den duur ook gaan vervangen als je als club vooruit wil ...
Mogelijk al sneller dan op den duur. Manu vind ik al weer terugvallen, Kazim is onvoldoende. En waar is Bilal?
Barabas
 Barabas - zondag 09 november 2014 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 november 2014 - 23:32 schreef tomson het volgende:

[..]

Ook op de bank moet je spelers hebben. Ik had eerst ook niks met Nelom, maar hij heeft me nu wel overtuigd dat hij goed genoeg kan presteren om voorlopig lid te zijn van de selectie, al is het als sub.
Moet je deze jongen dan een nieuw contract aanbieden? Ik denk van niet. Het is waar dat het momenteel voldoet, maar ik ben nu niet om. Volgend seizoen moet er op die plek echt een betere staan.
tomson
 tomson - zondag 09 november 2014 - 23:45   quote  deeplink  
Zie maar dat je wat terughaalt dan, maar als er niks van varkenoord afkomt voor die positie kost het weer geld.
Barabas
 Barabas - zondag 09 november 2014 - 23:56   quote  deeplink  
Ik heb geen duidelijk zicht op wat eraan zit te komen op Varkenoord op deze positie. Wel denk ik dat deze positie beter ingevuld moet worden om verder te bouwen.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 10 november 2014 - 00:41   quote  deeplink  
Loopt als een kip zonder kop.
Nick4F
 Nick4F - maandag 10 november 2014 - 07:21   quote  deeplink  
Het heeft even geduurd, maar ook bij mij is het kwartje gevallen. Al dat gezeur over een voorhoede zonder stootkracht. Ik heb gisteren eens goed op zitten letten. Alles wat we momenteel nog verkeerd doen, begint op de linksbackpositie.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 10 november 2014 - 08:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 november 2014 - 07:21 schreef Nick4F het volgende:
Het heeft even geduurd, maar ook bij mij is het kwartje gevallen. Al dat gezeur over een voorhoede zonder stootkracht. Ik heb gisteren eens goed op zitten letten. Alles wat we momenteel nog verkeerd doen, begint op de linksbackpositie.
Eens
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 10 november 2014 - 13:34   quote  deeplink  
Nou dan moet ik daar ook eens op gaan letten, das nieuw voor me..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 november 2014 door RenatoBos --
Barabas
 Barabas - maandag 10 november 2014 - 13:39   quote  deeplink  
Dat valt m.i. nog wel mee, maar het is een feit dat hij vaak de verkeerde keuze maakt of de goede keuze onvoldoende uit weet te voeren: Pass te hard, net niet in de loop, te kort etc. Leuk dat ie af en toe iemand uitspeelt, maar als je daarna niets goeds doet dan kopen we er niks voor.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 10 november 2014 - 13:40   quote  deeplink  
Maar dat net niet in de loop passen hebben er wel meer last van..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 10 november 2014 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 november 2014 - 23:32 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Mogelijk al sneller dan op den duur. Manu vind ik al weer terugvallen, Kazim is onvoldoende. En waar is Bilal?
Komt nog wel.... Zolang Immers én Toornstra beiden worden opgesteld, lijkt er geen plek voor Bilal, maar van mij mag hij erin... goed spelertje
Barabas
 Barabas - maandag 10 november 2014 - 13:42   quote  deeplink  
Maar sommigen zijn een andere mening toegedaan.... die zien in hem de linksback van Oranje. Ik weet er zo al 4 die stukken beter zijn, maar goed.
Barabas
 Barabas - maandag 10 november 2014 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 november 2014 - 13:40 schreef RenatoBos het volgende:
Maar dat net niet in de loop passen hebben er wel meer last van..
Zeker... gisteren schreef ik al dat we in de zomer op 6 posities moeten gaan voor verbetering. Linksback, rechtsback en 2 spitsen zijn daarvan écht cruciaal. Hopelijk gaat Lopes Cabral de verwachtingen inlossen, dat zou mooi zijn.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 10 november 2014 - 13:47   quote  deeplink  
Dat zou heel kooi zijn, en hoe zit het nu met onze witte Keniaan dan, zie/hoor je ook niets meer van..
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 10 november 2014 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 november 2014 - 13:47 schreef RenatoBos het volgende:
Dat zou heel kooi zijn, en hoe zit het nu met onze witte Keniaan dan, zie/hoor je ook niets meer van..
Door Rutten zit die ook te verpieteren op de bank/tribune. Kan me niet voorstellen dat hij minder is dan Nelom.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 10 november 2014 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 november 2014 - 14:08 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:

[..]

Door Rutten zit die ook te verpieteren op de bank/tribune. Kan me niet voorstellen dat hij minder is dan Nelom.
Heeft Fred je verkering je vroeger eens afgenomen Joopie..(?)
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 10 november 2014 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 november 2014 - 14:12 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Heeft Fred je verkering je vroeger eens afgenomen Joopie..(?)
Nee hij pakt ons Feyenoord af met onwetendheid.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 10 november 2014 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 november 2014 - 14:18 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:

[..]

Nee hij pakt ons Feyenoord af met onwetendheid.
Daar ben ik het niet mee eens, ik zit elke keer weer te genieten van onze verdediging en ons middenveld. Dat door de dikke bezetting op het middenveld spelers buiten de boot vallen mag logisch zijn. Daarnaast solliciteren een aantal spelers ook echt naar een plaats op de bank omdat ze beneden peil presteren. Dat hij af en toe wat laf wisselt ben ik wel van mening.
Barabas
 Barabas - maandag 10 november 2014 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 november 2014 - 14:18 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:

[..]

Nee hij pakt ons Feyenoord af met onwetendheid.
Beetje overdreven Joopie... Fred doet het prima. Er is altijd wel iets waarover we kunnen discussiëren, maar hij moet de poppetjes op de juiste plaats zetten én wordt daarop afgerekend. Dat Woudenberg op de tribune zit en Nelom in de basis staat is geen fout van Fred, eerder zorgwekkend.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 10 november 2014 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 november 2014 - 14:23 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Daar ben ik het niet mee eens, ik zit elke keer weer te genieten van onze verdediging en ons middenveld. Dat door de dikke bezetting op het middenveld spelers buiten de boot vallen mag logisch zijn. Daarnaast solliciteren een aantal spelers ook echt naar een plaats op de bank omdat ze beneden peil presteren. Dat hij af en toe wat laf wisselt ben ik wel van mening.
Kwaliteit genoeg idd.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 10 november 2014 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 november 2014 - 14:35 schreef Barabas het volgende:

[..]

Beetje overdreven Joopie... Fred doet het prima. Er is altijd wel iets waarover we kunnen discussiëren, maar hij moet de poppetjes op de juiste plaats zetten én wordt daarop afgerekend. Dat Woudenberg op de tribune zit en Nelom in de basis staat is geen fout van Fred, eerder zorgwekkend.
Beetje overdreven klopt. Rutten is te bang om Woudenberg te laten spelen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 november 2014 door JoopieKlepzeikerT --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 10 november 2014 - 15:38   quote  deeplink  
Waarom moet Woudenberg spelen? Nelom is wat mijn betreft tot nu toe voor ons de revelatie van het seizoen... (de besten zijn Clasie en El Ahmadi, maar daar had ik het wel van verwacht). Verdedigend kan het wat betreft Nelom wel wat beter, maar aan de bal is hij goed man...
Barabas
 Barabas - maandag 10 november 2014 - 15:44   quote  deeplink  
Revelatie....?!

Luke Shaw is een revelatie, Enner Valencia is een revelatie, Perez van Newcastle ook. Dusan Tadic misschien ook wel.

Dichter bij huis lijkt Necid een revelatie, maar Nelom doet het bij gebrek aan beter niet zo heel erg slecht in een goed draaiend elftal.

Voor Nelom gaat dat zeker niet op. Gisteren weer veel verprutst. Eerste actie is vaak goed, het vervolg gemiddeld, de eindpass meestal zwak.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 november 2014 door Barabas --
Barabas
 Barabas - maandag 10 november 2014 - 16:57   quote  deeplink  
Misschien had Hiddink deze revelatie op moeten roepen...
MauricioAros
 MauricioAros - maandag 17 november 2014 - 11:31   quote  deeplink  
Up
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 17 november 2014 - 11:35   quote  deeplink  
Nelom verlengd tot 2018

ngkdl.jpg

aan Feyenoord verbonden. De club en de verdediger hebben overeenstemming bereikt over een contractverlenging tot medio 2018. De huidige verbintenis van de 24-jarige linksback liep tot en met het einde van dit seizoen. Nelom zal op korte termijn het contract ondertekenen.

Ik ben blij dat we eruit zijn gekomen, reageert Nelom. Ik heb het heel erg naar mijn zin bij Feyenoord, terwijl ik dit seizoen veel aan spelen toe kom. Daarom geeft het mij een goed gevoel dat ik ook de komende jaren deel uitmaak van deze club, waar ik al van jongs af aan voor speel.

Nelom heeft zich de afgelopen maanden ontwikkeld tot een vaste basisspeler in de ploeg van trainer Fred Rutten. Dat heeft een belangrijke rol gespeeld in mijn keuze om mijn contract te verlengen. Ik speel vrijwel alles en heb het gevoel dat ik naar een steeds hoger niveau toegroei, al zit er nog steeds veel rek in. Dat geldt ook voor het team. Na een moeizaam begin zijn we op de goede weg en we weten waar we naartoe willen. Ik ben ervan overtuigd dat ik hier niet uitgeleerd ben en ik nog veel stappen kan maken in mijn ontwikkeling.

Martin van Geel is blij dat na Rick Karsdorp, Elvis Manu en Lucas Woudenberg, met wie eerder deze maand al overeenstemming werd bereikt over contractverlenging, ook Nelom voor een langere periode is vastgelegd. Dat zorgt voor stabiliteit, stelt de technisch directeur. Los daarvan zijn we heel tevreden over Miquel, die zich dit seizoen heeft ontwikkeld tot een vaste waarde in het elftal. Als verdediger wordt hij steeds completer, terwijl de huidige speelwijze hem door zijn kwaliteiten in aanvallend opzicht op het lijf geschreven is. Wij hebben er alle vertrouwen in dat Miquel de komende jaren alleen maar beter kan worden bij Feyenoord.

Nelom is bezig aan zijn vierde seizoen bij de A-selectie van Feyenoord. De linkervleugelverdediger debuteerde op 5 november 2011 in de thuiswedstrijd tegen N.E.C. en kwam in zijn eerste seizoen uiteindelijk tot 18 optredens in het eerste elftal. Na afloop van zijn tweede jaar in De Kuip debuteerde Nelom in het Nederlands elftal, tijdens een oefentrip in Azië. De tweevoudig international heeft inmiddels 65 competitiewedstrijden gespeeld voor Feyenoord, waarin hij tweemaal scoorde.

Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 17 november 2014 - 11:37   quote  deeplink  
Goede zaak..
salemi
 salemi - maandag 17 november 2014 - 11:58   quote  deeplink  
Eens. Hij speelt dit seizoen vrij constant, en het lijkt mij dat het voor hem belangrijk voor zijn zelfvertrouwen is dat hij een basisplaats heeft. Ik krijg de indruk dat hij zich nog ontwikkelt. Daar komt bij dat er een levensgrote vacature bij het nederlands elftal is voor de linksback positie. Want van dat ventje van Willems, die er nu speelt, krijg ik geen warm gevoel. Wat een rare brokkenpiloot is dat! Reden te meer voor Miquel om zijn stinkende best te doen.
Barabas
 Barabas - maandag 17 november 2014 - 12:05   quote  deeplink  
Tsja.... Blijft een middelmatige speler die m.i. te weinig kan brengen.
netsurfer
 netsurfer - maandag 17 november 2014 - 12:15   quote  deeplink  
Tjonge, die van Geel is goed bezig. Niet in paniek raken door spelers met aflopende contracten (o.a. Nelom, Karsdorp en Manu), maar gewoon verlengen op het moment dat ze het verdienen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 november 2014 door netsurfer --
salemi
 salemi - maandag 17 november 2014 - 12:20   quote  deeplink  
Er is iets idioots tegenwoordig met de inschatting van de kwaliteit van vleugelbacks. Zij moeten opeens allemaal als halve buitenspelers optreden, anders zijn ze niet goed. Slaat helemaal nergens op. je moet ze beoordelen op verdedigende kwaliteiten. Het zou zo moeten zijn dat bij gelegenheid de backs eens mee naar voren kunnen gaan om de lopende aanval te ondersteunen. Nu is het al zo dat de buitenspelers alvast ruimte gaan maken (naar binnen trekken) omdat de back als standaard actie mee naar voren gaat. Met als gevolg dat het 16 meter gebied helemaal volloopt en er helemaal geen combinatie in de zestien meer mogelijk is. Gillende onzin.
Het beste voorbeeld was weer gisteren bij het Nederlands elftal met die mafkees van Willems. Hij duwde nog net zijn medespelers aan de linkerkant niet weg omdat hij zelf zonodig zijn acties moest maken. Maar dat is dan ook het beste voorbeeld van hoe het niet moet. Dat wordt appeltje eitje voor Jens over een poosje bij Pisvlek.
Stylzz
 Stylzz - maandag 17 november 2014 - 12:24   quote  deeplink  
Ja, maar Nelom is nu juist zwak in t verdedigen...
Barabas
 Barabas - maandag 17 november 2014 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2014 - 12:20 schreef salemi het volgende:
Er is iets idioots tegenwoordig met de inschatting van de kwaliteit van vleugelbacks. Zij moeten opeens allemaal als halve buitenspelers optreden, anders zijn ze niet goed. Slaat helemaal nergens op. je moet ze beoordelen op verdedigende kwaliteiten.
Ja. En daar ga je dus... Nelom is verdedigend vrij zwak.
Barabas
 Barabas - maandag 17 november 2014 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2014 - 12:15 schreef netsurfer het volgende:
Tjonge, die van Geel is goed bezig. Niet in paniek raken door spelers met aflopende contracten (o.a. Nelom, Karsdorp en Manu), maar gewoon verlengen op het moment dat ze het verdienen.
Eens. Alleen maakt hij hier m.i. een inschattingsfout.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 november 2014 door Barabas --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 17 november 2014 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 november 2014 - 15:44 schreef Barabas het volgende:
Revelatie....?!

Luke Shaw is een revelatie, Enner Valencia is een revelatie, Perez van Newcastle ook. Dusan Tadic misschien ook wel.

Dichter bij huis lijkt Necid een revelatie, maar Nelom doet het bij gebrek aan beter niet zo heel erg slecht in een goed draaiend elftal.

Voor Nelom gaat dat zeker niet op. Gisteren weer veel verprutst. Eerste actie is vaak goed, het vervolg gemiddeld, de eindpass meestal zwak.
Interesseert mij die lui die jij noemt wat. Ik heb het over Feyenoord en binnen Feyenoord vind ik hem de revelatie van dit seizoen. Van andere goede spelers had ik het wel verwacht; van hem wat minder, maar hij is een van de spelers waardoor Feyenoord beter is dan anderen. Als je dat niet ziet, snap je in mijn optiek het spelletje niet....
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 17 november 2014 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2014 - 12:24 schreef Stylzz het volgende:
Ja, maar Nelom is nu juist zwak in t verdedigen...
Valt nog wel mee. Het kan altijd beter, maar het is goed genoeg. Aan de bal heeft hij zeer goede kwaliteiten. Ik ben benieuwd of Hiddink in maart een beroep op hem doet.... Als hij zich zo laat zien als het eerste deel van dit jaar, geef ik hem een goede kans op een selectie... Zeker nu Willems het zo matigjes doet... Die heeft het niet. Wellicht dat Hiddink, die een verborgen agenda heeft naar pisvee toe!!, het tegen die tijd door heeft...????
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 17 november 2014 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2014 - 12:26 schreef Barabas het volgende:

[..]

Eens. Alleen maakt hij hier m.i. een inschattingsfout.
Ik denk dat je het over jezelf hebt? Moet wel, want jij onderschat Nelom...
Barabas
 Barabas - maandag 17 november 2014 - 12:34   quote  deeplink  
Ik ben niet gelukkig met deze bondscoach, maar om hem van een verborgen Pisvee-agenda te verdenken..... Nou ja. En daarbij... Dat zijn toch allemaal Feyenoorders of Rotterdammers?!
Barabas
 Barabas - maandag 17 november 2014 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2014 - 12:33 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Ik denk dat je het over jezelf hebt? Moet wel, want jij onderschat Nelom...
Goh.... Wat een ontzettende inhoudelijke reactie op basis van argumenten Arie.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Miquel Nelom topic









0.0180718