BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Miquel Nelom topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Barabas
 Barabas - maandag 17 november 2014 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2014 - 12:29 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Interesseert mij die lui die jij noemt wat. Ik heb het over Feyenoord en binnen Feyenoord vind ik hem de revelatie van dit seizoen. Van andere goede spelers had ik het wel verwacht; van hem wat minder, maar hij is een van de spelers waardoor Feyenoord beter is dan anderen. Als je dat niet ziet, snap je in mijn optiek het spelletje niet....
..... en ik zeg dat jij het verkeerd ziet. In een goed draaiend elftal kan ZELFS NELOM een nuttige bijdrage leveren.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 17 november 2014 - 12:45   quote  deeplink  
Ik denk dat hij (met uitzondering zolang Rutten er zit) niet veel gaat spelen in zijn nieuwe contract. En het Nederlands elftal is helemaal te hoog voor hem gegrepen lijkt me.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 17 november 2014 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2014 - 12:39 schreef Barabas het volgende:

[..]

..... en ik zeg dat jij het verkeerd ziet. In een goed draaiend elftal kan ZELFS NELOM een nuttige bijdrage leveren.
Eens.
Stylzz
 Stylzz - maandag 17 november 2014 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2014 - 12:31 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Valt nog wel mee. Het kan altijd beter, maar het is goed genoeg. Aan de bal heeft hij zeer goede kwaliteiten. Ik ben benieuwd of Hiddink in maart een beroep op hem doet.... Als hij zich zo laat zien als het eerste deel van dit jaar, geef ik hem een goede kans op een selectie... Zeker nu Willems het zo matigjes doet... Die heeft het niet. Wellicht dat Hiddink, die een verborgen agenda heeft naar pisvee toe!!, het tegen die tijd door heeft...????
als Willems er kan staan, dan Nelom zeker, maar ze hebben dezelfde beperkingen.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 17 november 2014 - 12:52   quote  deeplink  
Tijd voor Woudenberg nu. Die heeft alle jeugdselecties van het nederlands elftal doorlopen en heeft hopelijk wel de potentie om het grote oranje te halen.
flipje tiel
 flipje tiel - maandag 17 november 2014 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2014 - 12:49 schreef Stylzz het volgende:

[..]

als Willems er kan staan, dan Nelom zeker, maar ze hebben dezelfde beperkingen.
[/quote
Eens wat willems kan,dat is voor Nelom ook geen probleem
Hetzelfde geldt voor Blind deze beter vervangen voor Clasie die is ook beter en directer
Nick4F
 Nick4F - maandag 17 november 2014 - 13:05   quote  deeplink  
Gelukkig ziet de staf veel toekomst in Miquel, - in tegenstelling tot een aantal supporters op dit forum. Hij is puur als back, veel en veel beter dan willems. Miquel is nl. een geboren linksback, terwijl willems een geflipte linksbuiten is. Willems mist verdedigend gewoon het inzicht, en hij heeft er geen plezier in. Aanvallend doen ze niet veel voor elkaar onder: beiden hebben een uitstekende trap. Het lijkt mij helder, dat als je de minst gepasseerde verdediging hebt, je op alle posities achterin gewoon heel erg goed bezet bent. Anders gaat dat gewoon niet lukken. Door zijn inzicht verleent Miquel ook heel veel goede hand en spandiensten in het centrum. Tenslotte: Er zit nog heel veel rek in Miquel, - terwijl hij naar m.i. nu al
de beste linksback in de eredivisie is! Heel blij met de contractverlenging.
MMM
 MMM - maandag 17 november 2014 - 14:53   quote  deeplink  
Wel een goede zaak dat zijn contract verlengd is. Vind hem beter spelen de afgelopen tijd.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 17 november 2014 - 14:56   quote  deeplink  
Vind het wat snel gaan allemaal.
nelom bewijst zich nog niet als allround verdediger. Speels naar voren, lichtzinnig naar achteren.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 17 november 2014 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2014 - 12:34 schreef Barabas het volgende:
Ik ben niet gelukkig met deze bondscoach, maar om hem van een verborgen Pisvee-agenda te verdenken..... Nou ja. En daarbij... Dat zijn toch allemaal Feyenoorders of Rotterdammers?!
Zou wel eens zijn laatste wedstrijd zijn geweest gisteren, zag je hoe hij de vragen ontweek.
Tja dan krijgen we Blind, ben je ook niet gelukkig mee denk ik..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 17 november 2014 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2014 - 12:49 schreef Stylzz het volgende:

[..]

als Willems er kan staan, dan Nelom zeker, maar ze hebben dezelfde beperkingen.
En dezelfde reet..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 17 november 2014 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2014 - 14:53 schreef MMM het volgende:
Wel een goede zaak dat zijn contract verlengd is. Vind hem beter spelen de afgelopen tijd.
Ja goch, en hopen dat ie nog stappen kan maken..
Barabas
 Barabas - maandag 17 november 2014 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2014 - 13:05 schreef Nick4F het volgende:
Gelukkig ziet de staf veel toekomst in Miquel, - in tegenstelling tot een aantal supporters op dit forum. Hij is puur als back, veel en veel beter dan willems. Miquel is nl. een geboren linksback, terwijl willems een geflipte linksbuiten is. Willems mist verdedigend gewoon het inzicht, en hij heeft er geen plezier in. Aanvallend doen ze niet veel voor elkaar onder: beiden hebben een uitstekende trap. Het lijkt mij helder, dat als je de minst gepasseerde verdediging hebt, je op alle posities achterin gewoon heel erg goed bezet bent. Anders gaat dat gewoon niet lukken. Door zijn inzicht verleent Miquel ook heel veel goede hand en spandiensten in het centrum. Tenslotte: Er zit nog heel veel rek in Miquel, - terwijl hij naar m.i. nu al
de beste linksback in de eredivisie is! Heel blij met de contractverlenging.
Hoe vaak je jezelf ook bevestigd, hij komt op de langere termijn gewoon tekort. Je kunt Willems wel afkraken, maar intrinsiek heeft hij veel meer talent dan Nelon. Bovendien zijn er buiten deze 2 mannen wel 3 betere kandidaten voor de positie in Oranje.
Barabas
 Barabas - maandag 17 november 2014 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2014 - 15:26 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

En dezelfde reet..
Ha!
Barabas
 Barabas - maandag 17 november 2014 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2014 - 15:26 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Zou wel eens zijn laatste wedstrijd zijn geweest gisteren, zag je hoe hij de vragen ontweek.
Tja dan krijgen we Blind, ben je ook niet gelukkig mee denk ik..
Dat is wat mij betreft een monumentale paardenzak!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 17 november 2014 - 15:30   quote  deeplink  
Was dat dan..(?)d:-)
MauricioAros
 MauricioAros - maandag 17 november 2014 - 15:57   quote  deeplink  
Noem eens een ECHTE linksback (geen Van Bronckhorst, was grotendeels ook middenvelder en zelfs linksbuiten) die de afgelopen 14 jaar, na Mauricio Aros, op nummer 2 in het lijstje met beste echte linksbacks zou staan...
Barabas
 Barabas - maandag 17 november 2014 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2014 - 15:57 schreef MauricioAros het volgende:
Noem eens een ECHTE linksback (geen Van Bronckhorst, was grotendeels ook middenvelder en zelfs linksbuiten) die de afgelopen 14 jaar, na Mauricio Aros, op nummer 2 in het lijstje met beste echte linksbacks zou staan...
Niemand.... :-)))

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 november 2014 door Barabas --
Barabas
 Barabas - maandag 17 november 2014 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2014 - 15:30 schreef RenatoBos het volgende:
Was dat dan..(?)d:-)
In ieder geval niet best kan ik je verzekeren!
Stylzz
 Stylzz - maandag 17 november 2014 - 16:25   quote  deeplink  
Simpel. Leonard...
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 17 november 2014 - 16:50   quote  deeplink  
*proest*
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 17 november 2014 - 17:40   quote  deeplink  
Dom dom dom dom !!! Contract verlengd? Zijn ze bezopen in de kuip?
Barabas
 Barabas - maandag 17 november 2014 - 17:54   quote  deeplink  
Terechte veronderstelling...
van geil
 van geil - maandag 17 november 2014 - 19:53   quote  deeplink  
nelom04.jpg
van geil
 van geil - maandag 17 november 2014 - 20:08   quote  deeplink  
krabbels-proost-021486.gif
Nick4F
 Nick4F - maandag 17 november 2014 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2014 - 15:28 schreef Barabas het volgende:

[..]

Hoe vaak je jezelf ook bevestigd, hij komt op de langere termijn gewoon tekort. Je kunt Willems wel afkraken, maar intrinsiek heeft hij veel meer talent dan Nelon. Bovendien zijn er buiten deze 2 mannen wel 3 betere kandidaten voor de positie in Oranje.
Jammer dat jij het weer in het persoonlijke trekt. Je bent kennelijk van mening dat ik het nodig heb mezelf te bevestigen. Mezelf bevestigen via een overigens leuker voetbalforumpje dan je doorgaans tegenkomt? Hahaha! Dat zegt dus meer over jou dan over mij. Gelukkig denken ook de vakmensen bij Feyenoord er heel anders over dan jij, maar die zullen dan ook wel (net als ik) geen oog hebben voor 'intrinsiek talent'. Bovendien, ik denk dat jij veel meer bezig was en bent jouw negatieve mening te bevestigen(?). Je exploiteert het namelijk aan de lopende band. Die jongen (MiqueL) krijgt van jou geen seconde rust. Ik merk dus op dat jouw inzicht in de superieure kwaliteiten van willems als linksback (volgens jou was hij zelfs achteruit lopend een betere back dan Miquel) gebaseerd is op aanvallend 2 heel redelijke wedstrijden bij psv, en 3x een echt mooie pass. Besef je wel dat jij daarbij de kerntaken van een linksback gemakshalve onder het vloerkleedje veegt? We hebben het nl over de positie van linksback. En als ... Ach laat maar: Ik ben nu officieel helemaal klaar met jouw deskundige analyse van Miquel Nelom.
flipje tiel
 flipje tiel - dinsdag 18 november 2014 - 00:18   quote  deeplink  
he barabas ik mis iets schijnbaar INTRENSIEK vind het ook niet in de grote v.dale leg mij dat is ff uit
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 18 november 2014 - 06:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2014 - 23:52 schreef Nick4F het volgende:

[..]

Jammer dat jij het weer in het persoonlijke trekt. Je bent kennelijk van mening dat ik het nodig heb mezelf te bevestigen. Mezelf bevestigen via een overigens leuker voetbalforumpje dan je doorgaans tegenkomt? Hahaha! Dat zegt dus meer over jou dan over mij. Gelukkig denken ook de vakmensen bij Feyenoord er heel anders over dan jij, maar die zullen dan ook wel (net als ik) geen oog hebben voor 'intrinsiek talent'. Bovendien, ik denk dat jij veel meer bezig was en bent jouw negatieve mening te bevestigen(?). Je exploiteert het namelijk aan de lopende band. Die jongen (MiqueL) krijgt van jou geen seconde rust. Ik merk dus op dat jouw inzicht in de superieure kwaliteiten van willems als linksback (volgens jou was hij zelfs achteruit lopend een betere back dan Miquel) gebaseerd is op aanvallend 2 heel redelijke wedstrijden bij psv, en 3x een echt mooie pass. Besef je wel dat jij daarbij de kerntaken van een linksback gemakshalve onder het vloerkleedje veegt? We hebben het nl over de positie van linksback. En als ... Ach laat maar: Ik ben nu officieel helemaal klaar met jouw deskundige analyse van Miquel Nelom.
Willems is ook helemaal niks ... nog minder dan Nelom. Ik vind het beide een drama op het veld !!!
MauricioAros
 MauricioAros - dinsdag 18 november 2014 - 10:01   quote  deeplink  
Wat een gezeik hier allemaal zeg. Ik lat morgen nog Miquel Nelom op mijn oogkassen tatoeëren!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 18 november 2014 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 november 2014 - 06:00 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Willems is ook helemaal niks ... nog minder dan Nelom. Ik vind het beide een drama op het veld !!!
Is niet erg. Kun je niets aan doen. Maar je mag je neefje Barabas wel eens zeggen dat hij geen dure woorden moet gebruiken als hij amper weet wat ze betekenen... Volgens mij probeert hij dan slim over te komen, terwijl het juist averechts werkt. Hij is vast een lief jochie, maar dat kan hij beter niet doen... zeg m dat even als je wilt. Dank je wel!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 18 november 2014 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2014 - 12:49 schreef Stylzz het volgende:

[..]

als Willems er kan staan, dan Nelom zeker, maar ze hebben dezelfde beperkingen.
En daar ben ik het dus niet mee eens. Ik denk dat Willems verdedigend niet beter kan. Nelom is nog altijd lerende en dat doet hij goed. Hij staat dit jaar zelfs echt te verdedigen. Ik noem als mooiste voorbeeld die bal die die Kramaric over de verdediging heen gespeeld kreeg, waarop Nelom met een spurt en een sliding Kramaric uitschakelde (misschien dat je het moment voor de geest kunt halen?). Dat moment is kenmerkend voor de Nelom van een jaartje terug en nu. Hij heeft wel degelijk stappen gemaakt. Ook denk ik dat hij zijn plafond nog lang niet heeft bereikt en juist daarom denk ik dat hij best eens het nederlands elftal kan halen en zelfs de vast back kan worden voor de komende acht jaar.... (kom er maar in Barabas of Lijdensweg; jullie willen toch jullie gram halen vanwege mijn vorige postje, dus kraak de boel maar verder af...)
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 18 november 2014 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2014 - 15:57 schreef MauricioAros het volgende:
Noem eens een ECHTE linksback (geen Van Bronckhorst, was grotendeels ook middenvelder en zelfs linksbuiten) die de afgelopen 14 jaar, na Mauricio Aros, op nummer 2 in het lijstje met beste echte linksbacks zou staan...
Lumb?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 18 november 2014 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2014 - 15:57 schreef MauricioAros het volgende:
Noem eens een ECHTE linksback (geen Van Bronckhorst, was grotendeels ook middenvelder en zelfs linksbuiten) die de afgelopen 14 jaar, na Mauricio Aros, op nummer 2 in het lijstje met beste echte linksbacks zou staan...
Bij ons deed hij het erg goed en verdiende hij zijn transfer naar Real Madrid (achteraf gezien misschien wel te snel): Royston Drenthe! En voor de rest.... Nu moeten wij backs noemen uit een periode die nou niet de beste in ons bestaan was...?

Dan kom ik wellicht nog uit bij Rzasa...
MauricioAros
 MauricioAros - dinsdag 18 november 2014 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 november 2014 - 10:38 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Lumb?
Haha heerlijk

Lumb
Basto
Leonard

Wat een dump-positie
Barabas
 Barabas - dinsdag 18 november 2014 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 november 2014 - 00:18 schreef flipje tiel het volgende:
he barabas ik mis iets schijnbaar INTRENSIEK vind het ook niet in de grote v.dale leg mij dat is ff uit
Moet je beter je je best doen. Juiste spelling gebruiken zou kunnen helpen.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 18 november 2014 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 november 2014 - 10:27 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

En daar ben ik het dus niet mee eens. Ik denk dat Willems verdedigend niet beter kan. Nelom is nog altijd lerende en dat doet hij goed. Hij staat dit jaar zelfs echt te verdedigen. Ik noem als mooiste voorbeeld die bal die die Kramaric over de verdediging heen gespeeld kreeg, waarop Nelom met een spurt en een sliding Kramaric uitschakelde (misschien dat je het moment voor de geest kunt halen?). Dat moment is kenmerkend voor de Nelom van een jaartje terug en nu. Hij heeft wel degelijk stappen gemaakt. Ook denk ik dat hij zijn plafond nog lang niet heeft bereikt en juist daarom denk ik dat hij best eens het nederlands elftal kan halen en zelfs de vast back kan worden voor de komende acht jaar.... (kom er maar in Barabas of Lijdensweg; jullie willen toch jullie gram halen vanwege mijn vorige postje, dus kraak de boel maar verder af...)
Waarom zou ik erin moeten komen? Mijn standpunt is toch duidelijk! Jij denkt er zo over ik denk er anders over ...
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 18 november 2014 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 november 2014 - 10:23 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Is niet erg. Kun je niets aan doen. Maar je mag je neefje Barabas wel eens zeggen dat hij geen dure woorden moet gebruiken als hij amper weet wat ze betekenen... Volgens mij probeert hij dan slim over te komen, terwijl het juist averechts werkt. Hij is vast een lief jochie, maar dat kan hij beter niet doen... zeg m dat even als je wilt. Dank je wel!
Dat je een luie donder ben weten we wel! Gewoon een PB'tje sturen en klaar is keer ! ;-)
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 18 november 2014 - 12:53   quote  deeplink  
Hahaha, hij is leuk!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 18 november 2014 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 november 2014 - 12:41 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Waarom zou ik erin moeten komen? Mijn standpunt is toch duidelijk! Jij denkt er zo over ik denk er anders over ...
Nee, bedoel ik verder niets mee. Alleen dat je aan je water kunt aanvoelen dat er een reactie van jouw kant komt.....
Barabas
 Barabas - dinsdag 18 november 2014 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 november 2014 - 10:23 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Is niet erg. Kun je niets aan doen. Maar je mag je neefje Barabas wel eens zeggen dat hij geen dure woorden moet gebruiken als hij amper weet wat ze betekenen... Volgens mij probeert hij dan slim over te komen, terwijl het juist averechts werkt. Hij is vast een lief jochie, maar dat kan hij beter niet doen... zeg m dat even als je wilt. Dank je wel!
Zeker geen borstvoeding gehad...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 18 november 2014 - 16:58   quote  deeplink  
hahaha, hij is er. Hallo barabas(sie)! Toch niet op je pikkie getrapt hoop ik? Is maar ongein hè, dus trek het je niet teveel aan hè.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 18 november 2014 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 november 2014 - 12:54 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Nee, bedoel ik verder niets mee. Alleen dat je aan je water kunt aanvoelen dat er een reactie van jouw kant komt.....
Doe jij toch ook? En dan hoef ik het niet eens aan mijn water te voelen ;-)
Barabas
 Barabas - dinsdag 18 november 2014 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 november 2014 - 16:58 schreef Arie.Klooster het volgende:
hahaha, hij is er. Hallo barabas(sie)! Toch niet op je pikkie getrapt hoop ik? Is maar ongein hè, dus trek het je niet teveel aan hè.
Oh... Oke.... Dus eigenlijk vind je net als alle andere verstandige mensen dat Nelom momenteel maximaal presteert en derhalve al aan zijn plafond zit?!
van geil
 van geil - dinsdag 18 november 2014 - 19:24   quote  deeplink  
Nelom heeft zeker potentie.
en maakt grote stappen.
Oranje kan als hij dit doorzet zeker in beeld komen.
hij zit er kort achter.
en in NL een vd betere linksbacks.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 18 november 2014 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 november 2014 - 19:24 schreef van geil het volgende:
Nelom heeft zeker potentie.
en maakt grote stappen.
Oranje kan als hij dit doorzet zeker in beeld komen.
hij zit er kort achter.
en in NL een vd betere linksbacks.
Dan heb ik helaas een andere mening ...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 19 november 2014 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 november 2014 - 17:06 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Doe jij toch ook? En dan hoef ik het niet eens aan mijn water te voelen ;-)
Heb jij gevoel dan?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 19 november 2014 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 november 2014 - 21:23 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dan heb ik helaas een andere mening ...
Hèhè, hij heeft het eindelijk door....
Barabas
 Barabas - woensdag 19 november 2014 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 november 2014 - 21:23 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dan heb ik helaas een andere mening ...
Wat wel klopt is dat hij in Nederland tot de betere linksbacks behoort, maar dat heeft ook alles te maken met de afwezigheid van talent bij de meeste andere linksbacks. Het blijft een aardige speler die duidelijk tekort blijft komen voor het Feyenoord dat ik voor ogen heb.

Wat zijn contract betreft: Ik zie zo snel geen beter alternatief en zodra de nieuwe en juiste linksback is vastgelegd dan hebben we Nelom altijd nog achter de hand om de bank warm te houden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 november 2014 door Barabas --
sportverteller
 sportverteller - woensdag 19 november 2014 - 16:16   quote  deeplink  
Dat Nelom een contractverlenging heeft gekregen is alleen daarom al verstandig, dat je nu bij een eventuele verkoop een transfersom kan vragen. Is minsten weer een paar miljoen Euro. Als hij zich sportief ook nog eens verder gaat ontwikkelen, wat niet uitgesloten moeten worden, dan levert contractverlening Feyenoord dubbel plezier op. Voorlopig loopt hij daarbij ook niemand in zijn ontwikkeling in de weg en als iemand anders zich ook aandient voor die plek, dan is enige concurrentie niet verkeerd.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 23 november 2014 - 01:28   quote  deeplink  
Miquel Nelom over zijn contractverlenging

(http://youtu.be/ZU5Y3Ms9aJY)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5955
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Miquel Nelom topic









0.0163128