BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Graziano Pellè //Held!!!topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 14 december 2012 - 00:19   quote  deeplink  
'We kunnen het de titelfavorieten erg moeilijk maken'

graziano-pelle(feyenoord)(5).jpg

Graziano Pellè is zeer tevreden over de manier waarop Feyenoord momenteel presteert. Volgens de aanvaller weten zijn medespelers hem steeds beter te vinden, iets wat in het begin nog niet vlekkeloos verliep. Dat vertelde hij in gesprek met Voetbal International.
"Toen ik kwam, zei ik: 'we kunnen het de titelfavorieten erg moeilijk maken.' Nu ben ik daarvan alleen nog maar meer overtuigd, want we zijn beter gaan voetballen en hebben als team meer persoonlijkheid gekregen", aldus de Italiaan, die dit seizoen gehuurd wordt van Parma FC. "Mijn ploeggenoten zoeken mij vaak, precies zoals ik dat graag zie. In het begin deden ze dat ook, maar ontbrak het nog een beetje aan de juiste afstemming. Nu gaat alles in overleg, weten we precies van elkaar hoe we spelen, wat we moeten doen, hoe we moeten bewegen."

"Als je kijkt naar de clubs boven in de Eredivisie, hebben FC Twente en PSV misschien een selectie met meer ervaring", vervolgde Pellè. "PSV kan zo vier, vijf aanvallers opstellen die er direct staan als het moet, maar Feyenoord heeft een goed team en dat vormt altijd de beste basis om tot succes te kunnen komen."

"Daarom baal ik zo van die 2-2 tegen NAC Breda. Toen we met tien tegen elf die penalty kregen en bij hun een speler werd weggestuurd, zag ik dat als een signaal. Als we die wedstrijd hadden gewonnen, stonden we op drie punten van de koploper. Maar aan de andere kant hebben we nu al drie keer met één man minder moeten spelen en die wedstrijden verloren we niet. Mentaal is dit Feyenoord dus erg sterk", zo besloot de aanvallend ingestelde speler zijn relaas.
bron:FR12
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 15 december 2012 - 16:57   quote  deeplink  
Pellè gelukkig bij Feyenoord

20121118_w2_pelle_vk_scaled_7.jpg

Met elf doelpunten in twaalf wedstrijden is Graziano Pellè clubtopscorer van Feyenoord. De spits is gelukkig in Rotterdam, vertelt hij in een uitgebreid interview met Feyenoord TV. Daarin gaat Pellè onder meer in op de twijfels die er waren toen hij tekende bij Feyenoord, het vertrouwen dat hij krijgt van de technische staf en de samenwerking met zijn ploeggenoten. Ik ben een speler die wedstrijden nodig heeft om fitter te raken en in vorm te komen, zegt hij. Bij Feyenoord krijg ik die speelminuten omdat ik ze verdien. Vanuit mijn situatie had ik twee á drie wedstrijden nodig om in vorm te raken en nu kan ik laten zien wat ik kan.
Interview Graziano Pelle
Bron:Officiële Feyenoord clubsite 

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 december 2012 door RenatoBos --
van geil
 van geil - zaterdag 15 december 2012 - 22:50   quote  deeplink  
pelle gaat naar 13 goals...
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 december 2012 - 19:49   quote  deeplink  
Dat worden er dik 20 dit seizoen..
BertusBadeend
 BertusBadeend - zondag 16 december 2012 - 19:50   quote  deeplink  
Ik hoop dat ie zo door kan blijven gaan :)
infamous psv
 infamous psv - zondag 16 december 2012 - 19:51   quote  deeplink  
Gozer is echt 1 vd verrassingen van het seizoen tot nu toe
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 december 2012 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 december 2012 - 19:51 schreef infamous psv het volgende:
Gozer is echt 1 vd verrassingen van het seizoen tot nu toe
Klopt en jij een van de grootste tegenvallers d:-)
infamous psv
 infamous psv - zondag 16 december 2012 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 december 2012 - 20:00 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Klopt en jij een van de grootste tegenvallers d:-)
verklaar je nader.. vieze COCK-meeuw
van geil
 van geil - zondag 16 december 2012 - 20:01   quote  deeplink  
STERKHOUDER.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 december 2012 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 december 2012 - 20:01 schreef infamous psv het volgende:

[..]

verklaar je nader.. vieze COCK-meeuw
Eeeuuuuuhhhhhh..

Je schitterde regelmatig door je afwezigheid

d:-)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 december 2012 - 20:03   quote  deeplink  
Om 20:15 komt ie in de TVshow..
van geil
 van geil - zondag 16 december 2012 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 december 2012 - 20:03 schreef RenatoBos het volgende:
Om 20:15 komt ie in de TVshow..
naar z'n zus kijken.
infamous psv
 infamous psv - zondag 16 december 2012 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 december 2012 - 20:03 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Eeeuuuuuhhhhhh..

Je schitterde regelmatig door je afwezigheid

d:-)
bedoel je mijn afwezigheid de afgelopen maanden Sherlock
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 december 2012 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 december 2012 - 20:04 schreef van geil het volgende:

[..]

naar z'n zus kijken.
Oooooooo aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 december 2012 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 december 2012 - 20:11 schreef infamous psv het volgende:

[..]

bedoel je mijn afwezigheid de afgelopen maanden Sherlock
Yep..
infamous psv
 infamous psv - zondag 16 december 2012 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 december 2012 - 20:12 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Yep..
had wel met je willen ruilen gozer
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 december 2012 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 december 2012 - 20:14 schreef infamous psv het volgende:

[..]

had wel met je willen ruilen gozer
Nope..d:-)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 december 2012 - 20:15   quote  deeplink  
Maar begrijp je wel..
infamous psv
 infamous psv - zondag 16 december 2012 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 december 2012 - 20:03 schreef RenatoBos het volgende:
Om 20:15 komt ie in de TVshow..
21:15 gozer
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 16 december 2012 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 december 2012 - 20:03 schreef RenatoBos het volgende:
Om 20:15 komt ie in de TVshow..
21.20 toch? Volgens mijn dames .... Dan ben ik even de TV kwijt, hahahaha
bode
 bode - zondag 16 december 2012 - 20:33   quote  deeplink  
Pellé en Immers moeten oppassen voor de eerst volgende gele kaart in de wedstrijd thuis a.s. zondag tegen Groningen
want dan mogen ze niet mee doen, ik had ze gepakt tegen Ado Den Haag want dan mogen ze weer meedoen tegen 020 en de Tukkers op 20-01-2013 - 27-01-2013
BertusBadeend
 BertusBadeend - zondag 16 december 2012 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 december 2012 - 20:33 schreef bode het volgende:
Pellé en Immers moeten oppassen voor de eerst volgende gele kaart in de wedstrijd thuis a.s. zondag tegen Groningen
want dan mogen ze niet mee doen, ik had ze gepakt tegen Ado Den Haag want dan mogen ze weer meedoen tegen 020 en de Tukkers op 20-01-2013 - 27-01-2013
Kampioen wordt je tegen de kleintjes. Tegen Groningen MOETEN we 3 punten pakken. Tegen Ajax en Twente mogen we gelijkspelen, maar liever niet verliezen. Als ze strategisch kaarten pakken, dan het liefst tegen Twente, want met Achachbar en Vormer winnen we ook wel in Tilburg.

Je moet toegeven: Pelle heb er vandaag alles aan gedaan om zn gele kaart te pakken, maar Bossen zag het niet haha. Als Immers zijn kaart in stijl had gepakt, had ie zn shirt uitgetrokken na de penalty :p

Juichen met de ooievaart
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 december 2012 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 december 2012 - 20:21 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

21.20 toch? Volgens mijn dames .... Dan ben ik even de TV kwijt, hahahaha
Klopt ja foutje..scherrup L..
van geil
 van geil - zondag 16 december 2012 - 23:02   quote  deeplink  
beste speler van de eredivisie.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 17 december 2012 - 00:43   quote  deeplink  
http://www.fr12.nl/nieuws/nieuws/20563-reportage-graziano-pelle-in-tros-tv-show.html

Leuk interview is het geworden!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 december 2012 door T-FeYeN00rD --
van geil
 van geil - maandag 17 december 2012 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Keurige prof.
voorbeeld voor de jeugd.
Wim2
 Wim2 - maandag 17 december 2012 - 19:18   quote  deeplink  
... laat maar ...
van geil
 van geil - maandag 17 december 2012 - 20:03   quote  deeplink  
nou ben ik toch wel benieuwd
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 19 december 2012 - 15:16   quote  deeplink  
Helemaal mooi de euforie rondom Pelle.

Maar: zou Feyenoord hem ook moeten kopen?
Ik zou eerst wel eens willen zien of ie medio maart op 20 goals staat.
Dan is ie wel 5 miljoen waard.

Speelwijze met Pelle heeft wel als nadeel dat het erg afhankelijk is van hem en hem alleen.
Dat vind ik riskant.
JanM
 JanM - woensdag 19 december 2012 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 december 2012 - 15:16 schreef FR-Henk het volgende:
Helemaal mooi de euforie rondom Pelle.

Maar: zou Feyenoord hem ook moeten kopen?
Ik zou eerst wel eens willen zien of ie medio maart op 20 goals staat.
Dan is ie wel 5 miljoen waard.

Speelwijze met Pelle heeft wel als nadeel dat het erg afhankelijk is van hem en hem alleen.
Dat vind ik riskant.
Ik verwacht dat we binnenkort gaan zien of Te Vrede een volwaardige stand-in voor Pellè is! En anders zou ik Immers wel eens in de spits willen zien met Achahbar erachter/-omheen.
Nick4F
 Nick4F - woensdag 19 december 2012 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 december 2012 - 15:22 schreef JanM het volgende:

[..]

Ik verwacht dat we binnenkort gaan zien of Te Vrede een volwaardige stand-in voor Pellè is! En anders zou ik Immers wel eens in de spits willen zien met Achahbar erachter/-omheen.
Vind ik heel spannende gedachten!
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 19 december 2012 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 december 2012 - 16:27 schreef Nick4F het volgende:

[..]

Vind ik heel spannende gedachten!
Naughty naughty!
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 19 december 2012 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 december 2012 - 15:22 schreef JanM het volgende:

[..]

Ik verwacht dat we binnenkort gaan zien of Te Vrede een volwaardige stand-in voor Pellè is! En anders zou ik Immers wel eens in de spits willen zien met Achahbar erachter/-omheen.
Te Vrede zou ik ook wel eens willen zien, ja.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 19 december 2012 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 december 2012 - 16:41 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Te Vrede zou ik ook wel eens willen zien, ja.
vanavond in de dug-out kijken links of rechts van Koeman.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 19 december 2012 - 18:31   quote  deeplink  
Pellè makkelijkst scorende Italiaan in Europa

600x400-1612-14-Pelle2.jpg

Graziano Pellè staat niet alleen op de topscorerslijst van de Eredivisie zeer hoog genoteerd. De Feyenoorder is zelfs de makkelijkst scorende Italiaan in de Europese topcompetities.
Pellè maakte tot dusver twaalf goals in dertien competitiewedstrijden. Per wedstrijd scoort de Feyenoorder dus 0,92 doelpunt.

Daarmee laat hij Stephan El Shaarawy van AC Milan achter zich. De Italiaanse international scoorde weliswaar vaker dan Pellè (veertien keer), maar had daar zeventien wedstrijden voor nodig. Zijn moyenne ligt daardoor op 0,82 doelpunt per wedstrijd.

Ook andere Italiaanse topschutters laat Pellè achter zich. Antonio Di Natale van Udinese maakte in veertien duels tien goals (0,71), terwijl Pablo Osvaldo van AS Roma voor acht goals twaalf wedstrijden nodig had (0,66).

Nooit eerder scoorde Pellè in één seizoen zo makkelijk. In 2006/07 haalde hij voor Cesena de enige keer dubbele cijfers. Toen schoot hij in 37 duels tien keer raak.
bron:FR12
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 19 december 2012 - 18:31   quote  deeplink  
Koeman prijst discipline Pellè

600x400-jb-1228408.jpg

Ronald Koeman is zeer tevreden over de manier waarop Graziano Pellè zich zondag in het duel met ADO Den Haag (3-2 winst) staande hield. De trainer van Feyenoord zei dat tegen Voetbal International.

"Den Haag had verdedigers die de duels wel aandurfden, dus dan krijg je veel strijd", vertelde de oud-voetballer. "Ik vind dat Graziano zich daarin keurig gedraagt. Hij is hard, maar fair. Hij deelt zelf ook uit en is erg slim. Als je ziet hoeveel tikken hij kreeg in het begin van wedstrijden, is dat best veel. Hij zeurt er echter nooit over."

"Hij was met een goal en een afgedwongen penalty wederom heel belangrijk voor ons", besloot Koeman. Pellè zelf vindt dat hij eerlijk heeft gespeeld. "Als spits krijg je schoppen, daarmee leer je leven. Een penalty is echter een penalty en ik werd echt geduwd. Mij beschuldigen van theater is niet fair."
bron:FR12
JanM
 JanM - woensdag 19 december 2012 - 18:34   quote  deeplink  
Pellè///HELD!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 19 december 2012 - 18:35   quote  deeplink  
Duidelijk ja..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 19 december 2012 - 22:18   quote  deeplink  
LALALALAAAAAAA GRAZIANO PELLE

MMM
 MMM - woensdag 19 december 2012 - 23:38   quote  deeplink  
HELD!!!!!!
van geil
 van geil - woensdag 19 december 2012 - 23:38   quote  deeplink  
n 10
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 20 december 2012 - 07:18   quote  deeplink  
Koeman: 'Respect dat Pellè hem zo neemt

600x200-kd-1306504.jpg

Ronald Koeman was woensdag na afloop van het bekerduel met sc Heerenveen tevreden over de zege van Feyenoord, maar minder over hoe die tot stand kwam.   "Ik ben boos dat we Heerenveen toch weer terug hebben laten komen. We hadden het duel al lang moeten beslissen. En we krijgen teveel doelpunten tegen", zegt de coach na de zege na penalty's.
 
"In dat opzicht stagneert bij ons de ontwikkeling. Het lijkt wel of we te angstig zijn om een wedstrijd goed uit te spelen." Feyenoord kwam in het Abe Lenstra Stadion tot twee keer toe op voorsprong, maar zag de ploeg van coach Marco van Basten evenzoveel keren op gelijke hoogte komen. Na twintig strafschoppen bereikten de Rotterdammers alsnog de kwartfinale.

Graziano Pellè viel tijdens de penaltyserie op door op z'n 'Panenka's' te scoren. Dat de Italiaan de strafschop op die manier nam, kwam voor Koeman alles behalve als een verrassing. "Ik heb in mijn AZ-tijd gevraagd of hij ze kon nemen. Toen gaf hij aan dat liever niet te doen, omdat hij het naar eigen zeggen maar op één manier kan. Deze dus. Prima."

Dat zijn elftal een zware wedstrijd achter de rug heeft, ziet Koeman niet als een probleem voor het aankomende competitieduel met FC Groningen in De Kuip. "We zitten in de volgende ronde. Dan maakt het niet uit hoe laat je thuis bent. We zijn door, dat is het belangrijkste."
bron:FR12
van geil
 van geil - donderdag 20 december 2012 - 12:28   quote  deeplink  
Beste Feyenoord spits die ik ooit gezien heb.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 20 december 2012 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 december 2012 - 12:28 schreef van geil het volgende:
Beste Feyenoord spits die ik ooit gezien heb.
Guidetti was mooi, maar meer alleen een afmaker.

Ik vond van Hooijdonck ook goed hoor. Maar Pellè is qua persoon prettiger.

Henke.. Was ook goed.

Moeilijk.
van geil
 van geil - donderdag 20 december 2012 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 december 2012 - 12:30 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Guidetti was mooi, maar meer alleen een afmaker.

Ik vond van Hooijdonck ook goed hoor. Maar Pellè is qua persoon prettiger.

Henke.. Was ook goed.

Moeilijk.
klopt.
maar je noemt de doorslag voor mij al..
ik vind t een pure prof..werkt keihard,disipline en n voorbeeld voor de jeugd.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 20 december 2012 - 15:02   quote  deeplink  
Graziano Pellè: 'Stefan de Vrij moet mij uitschelden'

600x400-kd-1306693.jpg

Graziano Pellè is zich aan het ontpoppen tot absoluut fenomeen. Bijna niemand in Rotterdam heeft het nog over John Guidetti sinds de Italiaan De Kuip volledig op z'n kop zette met goals, good looks en oorlogen in de zestienmeter. In de nieuwe kersteditie van ELF Voetbal Magazine een exclusief interview met de spits van Feyenoord.

Pellè verklaart in gesprek met verslaggever Edward van Cuilenborg onder meer binnen de lijnen alles behalve een ideale schoonzoon te zijn: "Tegen mijn teamgenoten heb ik gezegd dat ze niet te veel op mij moeten letten in het veld. Ik scheld ze uit, dat heb ik nodig om scherp en geconcentreerd te blijven. Omdat ik altijd wil winnen. Na afloop maak ik mijn excuus. Mijn medespelers weten nu wel een beetje hoe ik ben. Ik wil perfect zijn, ook op de training. En daar doe ik alles voor. Toevallig heb ik het daar laatst met Stefan de Vrij over gehad. Een heel aardige jongen, prima verdediger, maar hij moet in het veld meer van zich laten horen. Ik heb hem gezegd dat hij me best mag uitschelden."

De Italiaan zegt ook niet verrast te zijn door zijn vele goals dit seizoen, terwijl hij er tussen 2007 en 2011 slechts veertien maakte in Alkmaar. "Of ik een andere speler ben dan in mijn AZ-tijd? Ik had daar meer kunnen laten zien, iets harder kunnen werken. Maar ik kreeg niet veel kansen het te laten zien. Ronald Koeman heeft vertrouwen in me en stelt me op. Ik moet spelen, dat ritme heb ik nodig. Daarom voetbal ik nu met meer vertrouwen. Ik ben ook fitter. Ik wist en weet wat ik kan, ben niet verbaasd over mijn huidige vorm."

En over zijn toekomstplannen: "Ik zou graag in Engeland spelen, of in Spanje, Italië of Duitsland. Dat zijn toch de sterkste competities. De beste aanvallers vertrekken uit de Serie A, maar je hebt er nog wel heel goede verdedigers rondlopen. Ja, betere dan in de Eredivisie..."
bron:FR12
Els
 Els - donderdag 20 december 2012 - 17:55   quote  deeplink  
Even naar VI.nl en stemmen op de aanvaller van het jaar.
Volkomen toevallig dat die oproep in dit topic verschijnt ;)
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 20 december 2012 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 december 2012 - 17:55 schreef Els het volgende:
Even naar VI.nl en stemmen op de aanvaller van het jaar.
Volkomen toevallig dat die oproep in dit topic verschijnt ;)
Ghehe..

Hier is de link..ik heb uiteraard ook gestemd..
http://www.vi.nl/nieuws/233057/VI-enquete-4-wie-was-de-beste-aanvaller-van-het-jaar.htm
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 21 december 2012 - 22:58   quote  deeplink  
c3244d1189af58fb792b8ca0933746e7.png

210630hp2.jpg

Het was een wat sombere zaterdagmiddag rond een uur of vier in Nieuwenhoorn. Het regende hard die dag, echt een dag voor de mannen van de 3e klasse C om een wedstrijd in het amateurvoetbal af te leggen. Wij, de mannen van de A4 van BVV Barendrecht, speelden een topper tegen Nieuwenhoorn A1. Beide bovenin meedraaiend, beide met een team vol typische spelers uit het amateurvoetbal.

Zo hebben wij net als iedereen een erg veel rokende rechtsbuiten. Die rokende rechtsbuitens kunnen bijna altijd hard schieten. Onze rechtsbuiten maakt hele mooie goals, soms. Maar meestal niet, meestal gaan de ballen over. En na de wedstrijd, dan rookt ie. We hebben ook een typische linksback. Linksbacks zijn in het amateurvoetbal altijd een beetje ondergewaardeerd. Onze linksback is best goed, hij speelt alleen nooit af, nooit! Linksbacks spelen in het amateurvoetbal nooit af, dat past niet bij ze. Ze willen eigenlijk heel veel scoren, en rennen. En daarom, daarom spelen ze nooit af.

We hebben een mooi team, dat zeker in slechte omstandigheden tot zijn recht komt. We hebben ook een spits, en sinds korte tijd ben ik dat. De trainer vond dat ons team een sterke spits nodig had, een spits die ballen vast kon houden en af en toe hard kon schieten. En zon spits ben ik. Ik sleur, doe me best, knok voor elke bal en leg ballen klaar. Maar mijn optredens staan, wat ik ook doe, altijd in de schaduw van een andere spits. Die spits mag meestal een dag later voetballen, meestal om half drie.

Graziano Pelle maakt mijn leven als voetballer tot een nietige bezigheid. Niet dat het dat niet is, maar Pelle bevestigd het. Ook ik pak af en toe mijn doelpuntjes mee, maar op de bewuste zaterdag in Nieuwenhoorn wou ik meer. Ik wou op Pelle lijken, en even leek het te lukken. Bij een 0-0 stand versierde ik een pingel. Ik versierde hem prachtig. Eentje waar Graziano trots op zou zijn. Als een echte over zelfverzekerde amateur nam ik de pingel zelf. Ik ging er achter staan, dacht aan onze nummer 19, en besloot te stiften. Ik dacht dat hij dat mooi zou vinden, dat hij me dan zou zien staan. In de goal stond een wat te lange keeper die al een aantal keer goed op mijn schoten had gereageerd. Ik nam mijn eerste stappen, kijkend naar de lange slungel in de goal. Hij bewoog niet, ik twijfelde, ik wist het niet meer. Hij zou hem pakken, de stift kon niet. Overmand door angst en minderwaardigheid besloot ik mijn stift voor een andere keer te bewaren. Ik schoot hard naar links, de lange slungel plukte hem zo uit de hoek. We verloren de wedstrijd tegen Nieuwenhoorn in de laatste minuut

Graziano deed het op fantastische wijze wel afgelopen woensdag. De stift zal in onze gedachte blijven. Wat mogen we in onze handen knijpen met deze Italiaan. Zondag zal hij tegen Groningen weer alles geven. Ik zal denken aan mijn moment tegen Nieuwenhoorn. Voorlopig hou ik het dan ook maar bij Pelle toejuichen, in plaats van hem nadoen.

Een Rotterdamse groet,

Edwin.
tomson
 tomson - zaterdag 22 december 2012 - 00:17   quote  deeplink  
Ook gestemd natuurlijk. Grote kans dat hij dat enge gillette beeld ook nog krijgt aan het eind van het seizoen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Graziano Pellè //Held!!!topic









0.0144791