BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Graziano Pellè //Held!!!topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 03 december 2012 - 11:25   quote  deeplink  
d1af1e4d783e8ad240883e3e598dcf27.png

feye_rkc.jpg

Natuurlijk stal Graziano Pellè zaterdagavond de show in een Kuip vol met vrouwen. Op 'Ladies Night' velde het vrouwenidool uit Lecce hoogstpersoonlijk RKC.

In Rotterdam groeit de hoop dat Feyenoord zich aan de hand van de sterke Italiaan kan mengen in de race om het kampioenschap.

Ook na de eenvoudige 2-0 winst van Feyenoord tegen RKC struikelden de kenners in de Kuip weer over elkaar heen om zich lovend uit te spreken over Graziano Pellè. De 27-jarige Italiaan imponeerde wéér, nam beide treffers voor zijn rekening en verkleinde op die manier het gat met koppositie in de eredivisie tot slechts vier punten.

'Pellè deed werkelijk alles goed', had clubicoon John de Wolf zaterdagavond gezien. 'Hij is altijd aanspeelbaar, heeft zelden balverlies. Dit Feyenoord trekt zich volledig aan hem op.'

Zijn voormalig ploeggenoot Ed de Goeij, keeperstrainer bij RKC, was eveneens diep onder de indruk. 'Wat een beest is die Pellè', zei de voormalig doelman van Oranje. 'Die gozer is ijzersterk.'
Bron:FRFanatic
Wim2
 Wim2 - maandag 03 december 2012 - 11:30   quote  deeplink  
HELD!!!
van geil
 van geil - maandag 03 december 2012 - 18:57   quote  deeplink  
beste speler in de eredivisie..
BertusBadeend
 BertusBadeend - dinsdag 04 december 2012 - 13:53   quote  deeplink  
Onder het motto van: Nee heb je, Ja kan je krijgen, heb ik vanmiddag Pim Blokland even een mail gestuurd. Zie hier de mail en reactie:

RG2kB.png
BertusBadeend
 BertusBadeend - dinsdag 04 december 2012 - 13:54   quote  deeplink  
Laten we hopen dat ie iets kan betekenen!
Weet iemand hoeveel de gelimiteerde transfersom is in Pelle's huurcontract?

Ik ga Parma effe mailen
BertusBadeend
 BertusBadeend - dinsdag 04 december 2012 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 december 2012 - 13:54 schreef BertusBadeend het volgende:
Laten we hopen dat ie iets kan betekenen!
Weet iemand hoeveel de gelimiteerde transfersom is in Pelle's huurcontract?

Ik ga Parma effe mailen
Mail gestuurd, nu effe afwachten.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 04 december 2012 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 december 2012 - 13:54 schreef BertusBadeend het volgende:
Laten we hopen dat ie iets kan betekenen!
Weet iemand hoeveel de gelimiteerde transfersom is in Pelle's huurcontract?

Ik ga Parma effe mailen
Hoe is je Italiaans? ;)
JanM
 JanM - dinsdag 04 december 2012 - 14:59   quote  deeplink  
Ik kan Badeend als trainer van Parma in de Feyenoord goes Italy pool van OSM misschien in contact brengen met de juiste mensen? Aan mijn OSM-team voegt Pellè op dit moment niet zo heel veel toe, dus van mij mag Feyenoord 'm voor weinig overnemen ;-)
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 04 december 2012 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 december 2012 - 13:59 schreef BertusBadeend het volgende:

[..]

Mail gestuurd, nu effe afwachten.
Goed bezig duckie..!!
JanM
 JanM - dinsdag 04 december 2012 - 15:30   quote  deeplink  
Serie-A-FC-Parma.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 04 december 2012 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 december 2012 - 14:59 schreef JanM het volgende:
Ik kan Badeend als trainer van Parma in de Feyenoord goes Italy pool van OSM misschien in contact brengen met de juiste mensen? Aan mijn OSM-team voegt Pellè op dit moment niet zo heel veel toe, dus van mij mag Feyenoord 'm voor weinig overnemen ;-)
Is dat een goed plan van je..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 04 december 2012 - 16:48   quote  deeplink  
Hoe kom je er eigenlijk bij dat er een optie tot koop is bedongen? Ik heb juist gelezen dat dat er NIET is. Dus verklaart u u nader svp...
BertusBadeend
 BertusBadeend - dinsdag 04 december 2012 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 december 2012 - 14:51 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Hoe is je Italiaans? ;)
Goochel Translate hehe
BertusBadeend
 BertusBadeend - dinsdag 04 december 2012 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 december 2012 - 16:48 schreef Arie.Klooster het volgende:
Hoe kom je er eigenlijk bij dat er een optie tot koop is bedongen? Ik heb juist gelezen dat dat er NIET is. Dus verklaart u u nader svp...
Clubs hebben het huurcontract geregistreerd met een optie tot koop, blijkt uit de info van transfermarkt.co.uk
Die zijn meestal vrij accuraat met de gegevens
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 04 december 2012 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 december 2012 - 17:07 schreef BertusBadeend het volgende:

[..]

Goochel Translate hehe
Ghehe heb je dat al eens geprobeerd, zou het maar eerst eens testen alvorens je het verstuurd want anders liggen ze in Italië in een deuk om je Bart..
BertusBadeend
 BertusBadeend - dinsdag 04 december 2012 - 17:10   quote  deeplink  
zou wel een leuke scoop zijn als feyenoord beweert dat die optie er nie is en dat parma zegt: ja, voor zoveel.
Vincent1970
 Vincent1970 - dinsdag 04 december 2012 - 17:21   quote  deeplink  
Wel bijzonder dat iemand een Nederlandse tijdzone aanhoudt in z'n mail, terwijl hij in Thailand zit, maar daar gaat het nou niet om ;-)
van geil
 van geil - dinsdag 04 december 2012 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 december 2012 - 17:21 schreef Vincent1970 het volgende:
Wel bijzonder dat iemand een Nederlandse tijdzone aanhoudt in z'n mail, terwijl hij in Thailand zit, maar daar gaat het nou niet om ;-)
er zitten wel meer luchtjes aan,,,haha
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 04 december 2012 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 december 2012 - 17:24 schreef van geil het volgende:

[..]

er zitten wel meer luchtjes aan,,,haha
Same thoughts here..d:-)
Vincent1970
 Vincent1970 - dinsdag 04 december 2012 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 december 2012 - 17:24 schreef van geil het volgende:

[..]

er zitten wel meer luchtjes aan,,,haha
Yep ;-) wat een zwetser ..
ar
 ar - dinsdag 04 december 2012 - 18:00   quote  deeplink  
Feyenoord moet er alles aan doen om Graziano over te nemen van Parma.Maar ja..
gaat nie lukken nie denk ik.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 04 december 2012 - 18:04   quote  deeplink  
En toch vraag ik me af wat Graziano zelf wilt..
BertusBadeend
 BertusBadeend - dinsdag 04 december 2012 - 18:10   quote  deeplink  
Mijn bedrijf zit in Nederland dus mn laptop staat op NL tijd ingesteld voor als ik werk. Als je een afspraak moet maken en steeds moet gaan zitten rekenen met de tijd, dat werkt niet :p
Wim2
 Wim2 - dinsdag 04 december 2012 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 december 2012 - 18:04 schreef RenatoBos het volgende:
En toch vraag ik me af wat Graziano zelf wilt..
Een lekker wijf..
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 04 december 2012 - 23:54   quote  deeplink  
Dealen met Parma:
Zij Fernandez, wij Pelle.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 05 december 2012 - 06:29   quote  deeplink  
Krijgen ze Leerdam erbij..
BertusBadeend
 BertusBadeend - woensdag 05 december 2012 - 12:06   quote  deeplink  
Graziano wil echt wel blijven. Komend jaar zich Europees in de kijker spelen, veel scoren en dan voor dik geld naar de echte top.
jackyvw
 jackyvw - woensdag 05 december 2012 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 december 2012 - 06:29 schreef RenatoBos het volgende:
Krijgen ze Leerdam erbij..
en Verhoek misschien ?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 05 december 2012 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 december 2012 - 12:13 schreef jackyvw het volgende:

[..]

en Verhoek misschien ?
Plus Mokotjo.
craven
 craven - woensdag 05 december 2012 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 december 2012 - 12:18 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Plus Mokotjo.
wat heb ik me daarin vergist :(
BertusBadeend
 BertusBadeend - woensdag 05 december 2012 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 december 2012 - 12:50 schreef craven het volgende:

[..]

wat heb ik me daarin vergist :(
ik denk zelf dat ie er nog wel komt. waarschijnlijk alleen niet bij feyenoord
Stylzz
 Stylzz - woensdag 05 december 2012 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 december 2012 - 13:37 schreef BertusBadeend het volgende:

[..]

ik denk zelf dat ie er nog wel komt. waarschijnlijk alleen niet bij feyenoord
nee bij fc bwakoe bwoeko
van geil
 van geil - woensdag 05 december 2012 - 17:31   quote  deeplink  
zou geweldig zijn hem twee seizoenen vast te leggen.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 06 december 2012 - 16:52   quote  deeplink  
Serieuze poging om Pellè te behouden

600x200-wd-1277418.jpg

Martin van Geel kapte het onderwerp Graziano Pellè gisteren snel en subtiel af. De aanvalsleider, al goed voor tien competitiedoelpunten, staat nog drie jaar onder contract bij het Italiaanse Parma maar is desondanks de beoogde aanvalsleider van het Feyenoord van de toekomst. De club onderneemt de komende weken serieuze pogingen om de clubtopscorer ook de komende jaren in Rotterdam te houden.
Ik zeg er niets over. Een kip die aan het broeden is, moet je niet storen, heb ik altijd geleerd, zei de technisch directeur. Het feit dat Parma krap bij kas zit, zou Feyenoord mogelijkheden bieden. Trainer Ronald Koeman gaf gisteren, na zijn contractverlenging, nog maar eens aan hoe belangrijk de 27-jarige Italiaan voor zijn elftal is. We moeten binnen onze mogelijkheden kijken wat we kunnen doen, aldus Koeman. Ik kan me voorstellen dat wij peilen wat er haalbaar is.

Aanvoerder Stefan de Vrij zou serieuze pogingen van de clubleiding toejuichen. Soms vraag ik me wel eens af waar wij zouden staan als hij hier niet had gespeeld, zegt De Vrij. Ik heb vertrouwen in de clubleiding, die heeft bewezen dat wij tekens weer nieuwe sterke spitsen vinden. Maar als Pelle zou blijven, betekent dat echt heel veel voor dit elftal. Ik heb zelf nog niet met Graziano Pellè over een langer verblijf in De Kuip gehad, maar ik ga het zeker nog doen.
Bron:FR12
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 07 december 2012 - 17:14   quote  deeplink  
'Pellè heeft het niet zo op sneeuw'

600x400-wd-1214420.jpg
Met deze kou zal Pelle zijn shirt niet uit doen

Feyenoord-topscorer Graziano Pellè ging vrijdag wat eerder van het trainingsveld af dan de andere spelers. Daar hoeft volgens trainer Ronald Koeman niets achter gezocht te worden. Italianen hebben het niet zo op sneeuw. Koeman denkt niet dat de wedstrijd in Breda zo maar even gewonnen wordt. "NAC-uit is voor Feyenoord nooit een makkelijke wedstrijd, zegt hij op de site van Feyenoord. "Er ontstaat daar toch een bijzonder sfeertje. Een lastige horde, maar als we de lijn van de afgelopen weken willen doortrekken, zullen we die moeten nemen.
Bron:FR12
van geil
 van geil - zondag 09 december 2012 - 10:28   quote  deeplink  
ongelooflijk goed tot nu toe.
beste spits van Feyenoord die ik kan bedenken.
piet de paler
 piet de paler - zondag 09 december 2012 - 16:57   quote  deeplink  
bravo Pelle wel 2 punten verloren maar weer een doelpunt erbij.
ben alleen benieuwd wanneer je gepland hebt een gele kaart te pakken.
we zijn te afhankelijk van je geworden
Wim2
 Wim2 - zondag 09 december 2012 - 20:09   quote  deeplink  
Goal gemaakt en een penalty uitgelokt. Zonder hem zeker verloren. Is eigenlijk te goed voor ons.

Tegen Ado knalt hij er weer twee in! (hoop ik)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 09 december 2012 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 december 2012 - 20:09 schreef Wim2 het volgende:
Goal gemaakt en een penalty uitgelokt. Zonder hem zeker verloren. Is eigenlijk te goed voor ons.

Tegen Ado knalt hij er weer twee in! (hoop ik)
Nee hij is toond het niveau wat nagestreeft dient te worden bij Feyenoord!
Alleen dat niveau is Feyenoordwaardig
Wim2
 Wim2 - zondag 09 december 2012 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 december 2012 - 20:49 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Nee hij is toond het niveau wat nagestreeft dient te worden bij Feyenoord!
Alleen dat niveau is Feyenoordwaardig
Klopt als een deur!
van geil
 van geil - zondag 09 december 2012 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 december 2012 - 20:49 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Nee hij is toond het niveau wat nagestreeft dient te worden bij Feyenoord!
Alleen dat niveau is Feyenoordwaardig
heerlijke conclusie....

hij gaat voorop in de strijd,teamplayer en scoort ook nog.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 10 december 2012 - 00:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 december 2012 - 22:27 schreef van geil het volgende:

[..]

heerlijke conclusie....

hij gaat voorop in de strijd,teamplayer en scoort ook nog.
En lokt een penal uit. Je blijft je verbazen over hem.
MMM
 MMM - maandag 10 december 2012 - 08:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 december 2012 - 22:27 schreef van geil het volgende:

[..]

heerlijke conclusie....

hij gaat voorop in de strijd,teamplayer en scoort ook nog.
Eens.
BertusBadeend
 BertusBadeend - maandag 10 december 2012 - 14:39   quote  deeplink  
Eindelijk een spits die de tegenstander angst inboezemt :)
Nick4F
 Nick4F - dinsdag 11 december 2012 - 15:58   quote  deeplink  
Ik denk dat Feyenoord wel degelijk in staat is om snel goede zaken met Parma, en met Pelle zelf, te doen. Voor het lopende boekjaar worden de verkopen van Vlaar en El Ahmadi in de balans opgenomen. Als ik me niet vergis is dat 4 miljoen voor Vlaar, en 2 1/2 voor Karim. Als van dat geld, zeg 4 miljoen wordt gereserveerd, dan is een overname ineens niet meer onrealistisch. Blijft er nog zo´n 2 miljoen als t ransferwinst staan in de boeken. Is toch mooi genoeg? Nu de kans er is om de komende jaren een geweldige ploeg op het veld te hebben, en er dan ook nog ruimte overblijft om de schulden te verkleinen, moet de club ook aan de sportieve toekomst, en vooral ook aan haar trouwe supporters denken. Dan zou er komende zomer ook 1 uitgaande toptransfer gerealiseerd mogen worden, om het tempo van de schuldsanering erin te houden. Het vertrek van 1 speler moet uit eigen gelederen op te vangen zijn. Ik denk echt dat Feyenoord die gok moet nemen, dan snijdt het mes namelijk van twee kanten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 januari 2013 door Nick4F --
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 11 december 2012 - 22:48   quote  deeplink  
Pelle is een prima spits gebleken, maar financieel te grote verbruiker. En kapers op de kust...Drijft eisen in transfersom én salaris omhoog.
Gaan we niet redden, moeten we niet tot uiterste in mee doen.
Over 2/3 jaar of zo, als we een kerngezonde club hebben.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 11 december 2012 - 23:54   quote  deeplink  
Tja als ie er nog een aantal in gaat schieten, wat toch in de lijn der verwachting ligt word ie onbetaalbaar voor ons..
van geil
 van geil - woensdag 12 december 2012 - 11:30   quote  deeplink  
Parma zit zelf in geldnood...moet zelfs nog 1 miljoen aan AZ overmaken voor Pelle,excl rente.
er zijn weinig clubs die nog n paar miljoen kunnen ophoesten..
en degene die dat kunnen gaan niet voor Pelle bij voorkeur.
dus zeker proberen.maar niet je salarishuishouding opblazen..
integendeel,die moet verder terug.niet alleen bij ons..maar gaat bij 95procent van de clubs gebeuren.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 12 december 2012 - 13:00   quote  deeplink  
'Guidetti was goed, Pellè nóg beter'

600x400-ms-1290739.jpg

De erfenis van John Guidetti zou als een loden last worden meegetorst door de nieuwe spits van Feyenoord. Maar bijna halverwege de competitie heeft Graziano Pellè (27) al afgerekend met zijn voorganger. De Italiaan is de jonge Zweed als pure doelpuntenmaker zelfs al voorbijgestreefd.

Pierre van Hooijdonk was vorig seizoen een groot aanhanger van John Guidetti. De manier waarop de piepjonge Scandinaviër keer op keer de Kuip liet ontploffen van vreugde, het was volgens de ex-international uniek. 'Maar als ik nu moet kiezen tussen Guidetti en Pellè, dan neig ik toch meer naar Pellè', zegt Van Hooijdonk in AD Sportwereld.

'De tijd van grote sterke spitsen leek even voorbij te zijn. Heel veel clubs kozen de laatste tijd vaak voor snelle, beweeglijke aanvallers. Pellè toont aan dat een aanspeelpunt nog altijd goud waard is', aldus de voormalige spits van Feyenoord.

Bijna halverwege de competitie zijn de cijfers van de Italiaan indrukwekkend. Na zestien speelronden, waarin hij zelf maar twaalf keer meedeed, maakte hij elf doelpunten en leverde drie assists. Guidetti was na zestien speelronden net zo vaak succesvol als aangever, maar maakte 'maar' acht doelpunten.

'Vervolgens maakte hij wél hattricks in de daaropvolgende wedstrijden tegen FC Twente, Ajax en Vitesse', nuanceert Peter Houtman, net als Van Hooijdonk zelf een zeer trefzekere spits in de Kuip. 'Een keuze maken tussen beide geweldige spitsen is volgens mij bijna onmogelijk. Ik heb het gevoel dat John Guidetti nog populairder was bij het Legioen. Behalve bij de vrouwen dan, die kiezen natuurlijk allemaal voor Pellè.'
bron:FR12
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 12 december 2012 - 23:46   quote  deeplink  
Pellè: 'Ik sta open voor een langer verblijf'

600x200-ms-1290739.jpg

Graziano Pellè ziet een langer verblijf bij Feyenoord wel zitten. De aanvaller van Parma FC, die door de club dit jaar wordt verhuurd aan de Rotterdammers, heeft het namelijk naar zijn zin bij de club uit Rotterdam. "Dat de club mij graag langer wil houden, daaruit spreekt veel waardering", tekende Voetbal International op uit de mond van de Italiaan. "Ik sta ervoor open, natuurlijk, want ik heb het fantastisch naar mijn zin bij Feyenoord. Maar het seizoen duurt nog lang en uit respect voor Parma en Feyenoord wil ik hier nog niet te veel over praten."
"Ik voel wel waardering van iedereen en zal niet vergeten dat Feyenoord mij de kans heeft gegeven mezelf op de kaart te zetten. Dus als de club samen met Parma en mijn zaakwaarnemer tot iets moois komt, neem ik dat serieus in overweging."

"De situatie is eigenlijk heel simpel: ik ben helemaal van Parma, want ik sta daar nog drie jaar onder contract. Ik kan van alles willen, maar ik bepaal niet helemaal zelf. Het enige dat ik wil, is dat Feyenoord op een of andere manier van mij profiteert. Of doordat ik langer blijf bij deze club, of door een prijs, of een mooie eindklassering in de competitie. Ik ben dat Feyenoord verschuldigd, dat vergeet ik nooit", zo besloot Pellè.
bron:FR12

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Graziano Pellè //Held!!!topic









0.0155720