BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Graziano Pellè //Held!!!topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 22 december 2012 - 23:47   quote  deeplink  
Vreemd ik zie die stemmen helemaal niet oplopen..??
Wim2
 Wim2 - zondag 23 december 2012 - 11:49   quote  deeplink  
He?
bode
 bode - zondag 23 december 2012 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 december 2012 - 00:19 schreef RenatoBos het volgende:
'We kunnen het de titelfavorieten erg moeilijk maken'

[ afbeelding ]

Graziano Pellè is zeer tevreden over de manier waarop Feyenoord momenteel presteert. Volgens de aanvaller weten zijn medespelers hem steeds beter te vinden, iets wat in het begin nog niet vlekkeloos verliep. Dat vertelde hij in gesprek met Voetbal International.
"Toen ik kwam, zei ik: 'we kunnen het de titelfavorieten erg moeilijk maken.' Nu ben ik daarvan alleen nog maar meer overtuigd, want we zijn beter gaan voetballen en hebben als team meer persoonlijkheid gekregen", aldus de Italiaan, die dit seizoen gehuurd wordt van Parma FC. "Mijn ploeggenoten zoeken mij vaak, precies zoals ik dat graag zie. In het begin deden ze dat ook, maar ontbrak het nog een beetje aan de juiste afstemming. Nu gaat alles in overleg, weten we precies van elkaar hoe we spelen, wat we moeten doen, hoe we moeten bewegen."

"Als je kijkt naar de clubs boven in de Eredivisie, hebben FC Twente en PSV misschien een selectie met meer ervaring", vervolgde Pellè. "PSV kan zo vier, vijf aanvallers opstellen die er direct staan als het moet, maar Feyenoord heeft een goed team en dat vormt altijd de beste basis om tot succes te kunnen komen."

"Daarom baal ik zo van die 2-2 tegen NAC Breda. Toen we met tien tegen elf die penalty kregen en bij hun een speler werd weggestuurd, zag ik dat als een signaal. Als we die wedstrijd hadden gewonnen, stonden we op drie punten van de koploper. Maar aan de andere kant hebben we nu al drie keer met één man minder moeten spelen en die wedstrijden verloren we niet. Mentaal is dit Feyenoord dus erg sterk", zo besloot de aanvallend ingestelde speler zijn relaas.
bron:FR12
Maar ze kunnen Feyenoord ook moeilijk maken helaas
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 23 december 2012 - 19:43   quote  deeplink  
Wat zou Feyenoord zijn zonder Pellè ?
infamous psv
 infamous psv - zondag 23 december 2012 - 19:51   quote  deeplink  
Zoeken

Parma kan Pellè niet eerder terughalen

Auteur: Klaas Jan van der Veen Gepubliceerd:23 december 2012 om 19:25Categorie:Nieuws

Graziano Pellè blijft nog minimaal een halfjaar verbonden aan Feyenoord. Het Italiaanse Parma heeft in de huurconstructie geen clausule opgenomen welke een versnelde terugkeer mogelijk maakt.

Pellè (27) kent een indrukwekkend seizoen in het tenue van Feyenoord. In veertien wedstrijden wist de spits evenzoveel doelpunten te malen. De Italiaan is de eerste Feyenoorder sinds Dirk Kuyt die voor de winterstop dat respectabele aantal heeft bereikt.

Het is nog onzeker of Pellè ook na dit seizoen nog actief zal zijn voor de winterstop. Zeker is wel dat de aanvaller het seizoen afmaakt in Rotterdamse dienst. Technisch directeur Martin van Geel heeft een versnelde terugkeer uitgesloten in gesprek met RTV Rijnmond.

In het verleden had Feyenoord wel te maken met zulke clausules. Fedor Smolov en Michael Lumb keerden destijds eerder dan gepland terug, respectievelijk naar Dinamo Moskou en Zenit Sint-Petersburg.

bron:voetbalprimeur
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 23 december 2012 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 december 2012 - 19:51 schreef infamous psv het volgende:
Zoeken

Parma kan Pellè niet eerder terughalen

Auteur: Klaas Jan van der Veen Gepubliceerd:23 december 2012 om 19:25Categorie:Nieuws

Graziano Pellè blijft nog minimaal een halfjaar verbonden aan Feyenoord. Het Italiaanse Parma heeft in de huurconstructie geen clausule opgenomen welke een versnelde terugkeer mogelijk maakt.

Pellè (27) kent een indrukwekkend seizoen in het tenue van Feyenoord. In veertien wedstrijden wist de spits evenzoveel doelpunten te malen. De Italiaan is de eerste Feyenoorder sinds Dirk Kuyt die voor de winterstop dat respectabele aantal heeft bereikt.

Het is nog onzeker of Pellè ook na dit seizoen nog actief zal zijn voor de winterstop. Zeker is wel dat de aanvaller het seizoen afmaakt in Rotterdamse dienst. Technisch directeur Martin van Geel heeft een versnelde terugkeer uitgesloten in gesprek met RTV Rijnmond.

In het verleden had Feyenoord wel te maken met zulke clausules. Fedor Smolov en Michael Lumb keerden destijds eerder dan gepland terug, respectievelijk naar Dinamo Moskou en Zenit Sint-Petersburg.

bron:voetbalprimeur
Hey stomme boer ,ben jij een Feyenoorder incognito ofzo?
Dit is Renato zijn bijbaantje lullo.
klaasfaak
 klaasfaak - zondag 23 december 2012 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 december 2012 - 19:43 schreef Leon FR1908 het volgende:
Wat zou Feyenoord zijn zonder Pellè ?
ben ik ook bang voor......alleen immers heeft er meer dan 2 gescoord !!
kortom scoren is nog steeds een probleem op 2 spelers na
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 23 december 2012 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 december 2012 - 19:53 schreef klaasfaak het volgende:

[..]

ben ik ook bang voor......alleen immers heeft er meer dan 2 gescoord !!
kortom scoren is nog steeds een probleem op 2 spelers na
ja zo zie ik het ook ..
infamous psv
 infamous psv - zondag 23 december 2012 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 december 2012 - 19:53 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Hey stomme boer ,ben jij een Feyenoorder incognito ofzo?
Dit is Renato zijn bijbaantje lullo.
Help Bossjie graag... Smegma-vreter
Wim2
 Wim2 - zondag 23 december 2012 - 20:36   quote  deeplink  
HELD!!!
infamous psv
 infamous psv - zondag 23 december 2012 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 december 2012 - 20:36 schreef Wim2 het volgende:
HELD!!!
Das teveel eer mr help Bos graag..
Wim2
 Wim2 - zondag 23 december 2012 - 20:37   quote  deeplink  
Ik had het over Pellè!
infamous psv
 infamous psv - zondag 23 december 2012 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 december 2012 - 20:37 schreef Wim2 het volgende:
Ik had het over Pellè!
hahahahahaha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 23 december 2012 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 december 2012 - 19:59 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Help Bossjie graag... Smegma-vreter
Zolang je maar niet zeg dat ik op jou lijkt stink boer..
infamous psv
 infamous psv - zondag 23 december 2012 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 december 2012 - 22:22 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Zolang je maar niet zeg dat ik op jou lijkt stink boer..
no worries..
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 23 december 2012 - 23:14   quote  deeplink  
Niet goed gespeeld maar wel 2 keer gescoord! Dus geweldig gedaan ....
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 24 december 2012 - 00:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 december 2012 - 19:53 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Hey stomme boer ,ben jij een Feyenoorder incognito ofzo?
Dit is Renato zijn bijbaantje lullo.
d:-))))
MMM
 MMM - maandag 24 december 2012 - 00:31   quote  deeplink  
Grazianooooooooo!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 24 december 2012 - 00:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 december 2012 - 20:37 schreef Wim2 het volgende:
Ik had het over Pellè!
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 december 2012 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 24 december 2012 - 00:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 december 2012 - 20:37 schreef Wim2 het volgende:
Ik had het over Pellè!
3d-mad.gif
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 24 december 2012 - 00:34   quote  deeplink  
Pellè evenaart Kuyt met 14 doelpunten in winterstop

600x200-wd-1310166.jpg

Graziano Pelle is onbetwist de man van de eerste seizoenshelft van Feyenoord. De huur van Pelle werd afgelopen zomer veelvuldig bekritiseerd door analisten en Feyenoord fans vanwege het ontbreken van scorend vermogen bij Pelle.

De spits tekende echter voor maar liefst veertien treffers in de eerste achttien wedstrijden. Hij heeft daarmee zijn beste seizoen in zijn carrière qua doelpunten nu al te pakken. Op de topscorerslijst staat Pelle tweede achter Bony en in het klassement van Speler van het Jaar van Voetbal International staat hij op de eerste plaats.
Statistiekenbureau Infostrada meldt dat Pelle met zijn veertien doelpunten de eerste spits is met dat aantal in de winterstop sinds Dirk Kuyt in 2005. Pelle heeft nu al zeven thuiswedstrijden op rij gescoord, het record staat volgens Infostrada op naam van Ruiz (10 thuiswedstrijden op rij scoren.'
bron:FR12
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 24 december 2012 - 00:35   quote  deeplink  
Pellè: Heel blij met overwinning na zware week

graziano-pelle(feyenoord)(6).jpg

Graziano Pellè onderstreepte zondag andermaal zijn enorme waarde voor Feyenoord. Met zijn winnende treffer in de laatste minuten van de wedstrijd voorkwam de spits niet alleen duur puntenverlies, hij zorgde er ook voor dat Feyenoord met de 2-1 overwinning op FC Groningen het succesvolle jaar in stijl afsloot. Zo stond Pellè, net als na de voorgaande zes thuisduels waarin hij minimaal een keer scoorde, na afloop met een grote glimlach voor de cameras, al verraadde zijn gezicht ook opluchting. Dit was een heel moeilijke wedstrijd, zeker na zon zware week, zei de spits. Maar ik ben heel blij dat we toch nog gewonnen hebben.

Volgens Pellè was het spel van FC Groningen de voornaamste reden dat Feyenoord het moeilijk had. Met name hun verdedigers speelden een zeer sterke wedstrijd, vond de spits, die met zijn twee treffers zijn competitietotaal opvijzelde naar veertien doelpunten. Dat waren ook de enige twee kansen die ik vandaag gehad heb. Ondanks de vermoeidheid na de afgelopen week bleef ik gefocust om te scoren. De winterstop is wat Pellè betreft van harte welkom. Ik ben best wel moe, glimlachte hij. We krijgen nu de kans om uit te rusten en ons op te laden voor 2013, waarin we hopelijk deze lijn kunnen doortrekken. 
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 24 december 2012 - 00:35   quote  deeplink  
Pellè zwijgt over toekomst

Graziano Pellè scoorde dit seizoen al veertien keer in het shirt van Feyenoord. Tegen FC Groningen was het weer twee keer raak: 2-1. De door Parma verhuurde spits weet nog niet waar zijn toekomst ligt na dit seizoen.

pelle.jpg

"Het belangijkste nu is dat ik niet zeg of ik terug ga naar Parma of dat ik hier blijf. Dat doe ik uit respect voor beide teams", hield Pellè zich tegenover Eredivisie Live op de vlakte over zijn toekomst.
Bron:Telegraaf
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 24 december 2012 - 00:35   quote  deeplink  
Graziano Pellè in gesprek met Sinclair Bischop

RenatoBos
 RenatoBos - maandag 24 december 2012 - 00:36   quote  deeplink  
Pelle: de 1-0

RenatoBos
 RenatoBos - maandag 24 december 2012 - 00:36   quote  deeplink  
Pelle: de 2-1

RenatoBos
 RenatoBos - maandag 24 december 2012 - 00:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 december 2012 - 00:31 schreef MMM het volgende:
Grazianooooooooo!
media_l_1466058.jpg
tomson
 tomson - maandag 24 december 2012 - 00:37   quote  deeplink  
Toen hij na de wedstrijd toegezongen werd maakte hij een gebaar waarbij hij het hele team rond wees.
Om aan te geven dat het niet alleen hij was die de wedstrijd gewonnen had . (al scheelde dat niet veel)
infamous psv
 infamous psv - maandag 24 december 2012 - 00:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 december 2012 - 00:37 schreef tomson het volgende:
Toen hij na de wedstrijd toegezongen werd maakte hij een gebaar waarbij hij het hele team rond wees.
Om aan te geven dat het niet alleen hij was die de wedstrijd gewonnen had . (al scheelde dat niet veel)
ook aanpassen zoals bij Joris
tomson
 tomson - maandag 24 december 2012 - 00:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 december 2012 - 00:38 schreef infamous psv het volgende:

[..]

ook aanpassen zoals bij Joris
Maak ik zelf wel uit wijsneus.
infamous psv
 infamous psv - maandag 24 december 2012 - 00:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 december 2012 - 00:39 schreef tomson het volgende:

[..]

Maak ik zelf wel uit wijsneus.
maak je niet druk joh
kuipje
 kuipje - maandag 24 december 2012 - 13:56   quote  deeplink  


Wat een fenomeen, en het mooiste vind ik, dat je niet kunt zien of hij links of rechtsbenig is. Wat een fantastische doelpunten, Roda (link) Ajax (rechts) groningen (rechts) etc
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 24 december 2012 - 14:18   quote  deeplink  
Koeman verrast door Pellè: "Hij legt ook nog verschrikkelijk veel ballen af"

graziano-pelle(feyenoord)(3).jpg

Graziano Pellè oogst alom lof bij Feyenoord. Verschillende spelers lieten zich positief uit over de Italiaanse scherpschutter, die aanvankelijk weinig verwachtingen met zich meebracht. Ook Ronald Koeman is bijzonder positief over de spits, wiens rendement de oefenmeester 'verschrikkelijk hoog' noemt. 

Zondag tekende Pellè aan voor beide Rotterdamse treffers tegen FC Groningen (2-1). Na veertien wedstrijden staat de teller op evenzoveel doelpunten. Dirk Kuyt was in 2005 de laatste die zoveel treffers maakte in de eerste seizoenshelft. Koeman erkent tegenover De Telegraaf dat hij de cijfers niet verwachtte. "Wel zijn kwaliteiten als aanspeelpunt. Naast zijn doelpunten legt hij ook verschrikkelijk veel ballen af. Met Pelle komen we meer aan voetballen toe, waardoor je thuis minder moeite hebt om wedstrijden te winnen. Vorig seizoen speelden we vooral vanuit de omschakeling."

Niet enkel Pellè is in vorm; ook verdediger Joris Mathijsen valt de laatste weken op in positief opzicht. "Natuurlijk geeft me dat een goed gevoel, maar ik kijk vooral naar de prestaties van het elftal", zegt de mandekker op de officiële clubsite van Feyenoord. "De laatste week was loodzwaar, maar we hebben een ploeg die blijft knokken tot het eind. Daardoor hebben we de laatste twee competitieduels gewonnen en zijn we een ronde verder in het bekertoernooi. Misschien zijn we af en toe wat gelukkig geweest, maar ik vind dat we dat vooral zelf hebben afgedwongen." 
Bron:Soccernews
de kromme2
 de kromme2 - maandag 24 december 2012 - 14:36   quote  deeplink  
Weet iemand nou wat dat gebaar is dat onze grote vriend Pelle steeds maakt nadat hij gescoord heeft ? Bij AZ deed hij dat ook al.

Ik weet nog dat iemand een keer zoiets zei van "ik hoop dat we dat gebef nog vaak gaan zien dit seizoen". Toen had Pelle er nog maar twee inliggen dus die wens is wel uitgekomen haha.
bode
 bode - maandag 24 december 2012 - 16:49   quote  deeplink  
Ik hoop dat de selectie tegen 020 fit aan de start komt en dat Pelle gaat scoren en zonder kaart blijft en Immers ook, en hoop op een overwining of dan maar een gelijk spel, en dan winnen thuis van de Tukkers dan doen we mee om op de Coolsingel te komen.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 24 december 2012 - 16:58   quote  deeplink  
Sowieso zaak om ajaks niet verder uit te laten lopen, dus winst in Snavelstad zou toch zo heerlijk zijn..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 december 2012 door RenatoBos --
bode
 bode - maandag 24 december 2012 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 december 2012 - 19:43 schreef Leon FR1908 het volgende:
Wat zou Feyenoord zijn zonder Pellè ?
Dat is het zelfde als Barcelona zonder Messi, Real Madrid zonder Ronaldo
en M U zonder van Persie
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 24 december 2012 - 18:14   quote  deeplink  
704762.jpg
704763.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 december 2012 door RenatoBos --
infamous psv
 infamous psv - maandag 24 december 2012 - 18:22   quote  deeplink  
Dacht dat jou obsessie voor Guidetti zeer sterk was mr het kan gekker..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 24 december 2012 - 18:25   quote  deeplink  
Ik zal voor jouw eens een topic openen..d:-)
infamous psv
 infamous psv - maandag 24 december 2012 - 22:53   quote  deeplink  
Voor Jou Bos.....

Van Geel wil Pellè behouden: "Inventief zijn"

0.jpg

Auteur: Klaas Jan van der Veen Gepubliceerd:24 december 2012 om 22:38Categorie:Reactie

Feyenoord wil Graziano Pellè, dit seizoen al goed voor veertien competitietreffers, dolgraag behouden. Technisch directeur Martin van Geel hoopt de opvolger van John Guidetti voor enkele seizoenen aan de Rotterdamse club te binden.

Pellè werd in augustus gehuurd van Parma en heeft sindsdien een uitstekende reeks neergezet. De clubleiding wil dan ook graag verder met de Italiaanse spits. "Binnen de grenzen van onze financiële mogelijkheden zullen we het maximale doen om Pellè vast te leggen", verklaarde Van Geel aan RTV Rijnmond. "Je moet enorm inventief zijn. We zullen nooit meer óver een grens gaan, zoals dat in het verleden wel eens gebeurd is."

Ook AZ zou mogelijk een rol kunnen spelen. "AZ heeft inderdaad nog één miljoen euro tegoed. Dat zijn situaties waar je misschien gebruik van kunt maken. We zullen zien. Het gevoel van zo'n jongen bij de club is heel belangrijk. Dat is goed, maar er komen ook altijd financiële zaken bij kijken."

De clubtopscorer maakte al kenbaar open te staan voor een langer verblijf bij Feyenoord. Pellè wilde uit respect naar beide clubs niet inhoudelijk ingaan op de kwestie.

Bron:voetbalprimeur

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 december 2012 door infamous psv --
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 25 december 2012 - 12:01   quote  deeplink  
Pellè onderscheidt zich vooral in thuiswedstrijden

600x400-1612-14-Pelle2.jpg

De tweede plaats werd in mei groots gevierd. Die vreugde maakte echter al snel plaats voor realisme. Met het vertrek van publiekslieveling John Guidetti zou deze prestatie nimmer herhaald kunnen worden. Toen Martin van Geel Graziano Pellè tevoorschijn toverde, werd die gedachte eigenlijk alleen maar versterkt. Aan de hand van de Italiaan staat Feyenoord nu echter gedeeld derde en het gat met de koploper bedraagt slechts drie punten. Pellè doet het goed, wat heet de gladde jongen doet het geweldig. De spits reageert uitstekend op de vooraf lacherige kritiek en loopt na 14 gespeelde Eredivisie-wedstrijden 1-op-1 bij Feyenoord.

Wat met name opvalt, wanneer men de scoringsdrift van Pellè analyseert, is dat hij vooral in De Kuip scoort. Liefst 12 van zijn 14 gemaakte doelpunten maakte hij onder het toeziend oog van tienduizenden Rotterdamse supporters. Alleen VVV-Venlo en NAC Breda moesten in hun eigen huis toezien hoe Pellè het net vond.

Pellè verdeelde zijn goals evenredig over de eerste en tweede helft. Zowel in de eerste 45 minuten van de wedstrijd als in de periode na de pauze scoorde hij precies 7 keer. De 27-jarige aanvaller wist bovendien 6 maal de score te openen in een competitieduel.

Indien de scherpschutter het net vindt, hoeft trainer Ronald Koeman zich geen zorgen te maken. De aanvalsleider wist in 9 wedstrijden te scoren en de Rotterdamse club won 7 van die duels. Tegen Ajax en NAC Breda werden de punten gedeeld.
bron:FR12
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 25 december 2012 - 12:19   quote  deeplink  
Pellè: 'Ik was bang de wedstrijd tegen Ajax te missen'

60689_438108259571059_527558571_n.jpg

Graziano Pellè is blij dat Feyenoord dankzij zijn twee doelpunten thuis won van FC Groningen (2-1). De 27-jarige aanvaller keek ook al vooruit naar de competitiehervatting tegen Ajax.

'Winnen vind ik belangrijker dan scoren, maar als ik beide kan combineren ben ik erg blij', reageerde Pellè na de wedstrijd. 'Vooraf wisten we dat dit een lastige wedstrijd zou kunnen worden, aangezien de duels met ADO Den Haag en SC Heerenveen veel energie gekost hebben. Daarom ben ik erg tevreden dat we nu winnen, ook al speelden we aanvallend niet goed.'

'Ik was bang om een gele kaart te krijgen, omdat ik anders de wedstrijd tegen Ajax zou moeten missen', vervolgde de Italiaanse spits. 'Als ik toch geel zou krijgen, zou het lijken alsof ik niet tegen Ajax zou willen spelen of misschien niet zou durven. De scheidsrechter zei dat ik moest voetballen en niet zoveel moest praten, maar ook al ben ik groot en sterk, ik kan ook vallen.'

Pellè maakt in ieder geval het seizoen af bij Feyenoord, maar waar hij komend seizoen speelt wil de aanvaller nog niet zeggen. 'Dat vind ik niet respectvol naar Parma en Feyenoord. En het is ook erg vroeg om daar al over te praten, de competitie duurt nog tot juni. Graziano moet gewoon zijn werk proberen te doen en aan het einde van het seizoen praten we dan verder.'

De spits kreeg ook complimenten van trainer Ronald Koeman. 'Hij is nog belangrijker dan John Guidetti. Pellè is namelijk nog meer dan John een aanspeelpunt. Als je ziet wat hij allemaal aflegt, waardoor wij als team kunnen aansluiten; dat is nog beter. We hebben een iets meer opportunistische speelwijze aan ons spel kunnen toevoegen door Pellè en dat is heel prettig.'

De van Manchester City gehuurde Guidetti kwam het afgelopen seizoen tot twintig doelpunten in 23 competitiewedstrijden, terwijl Pellè nu na veertien duels ook veertien keer scoorde. 
bron:VI
piet de paler
 piet de paler - woensdag 26 december 2012 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 december 2012 - 19:43 schreef Leon FR1908 het volgende:
Wat zou Feyenoord zijn zonder Pellè ?
Gewoon Feyenoord zonder Pelle'misschien een andere speel stijl'misschien met Armenteros, let wel misschien heeft hij bij Az er wel met zijn pet naar gegooid en zal hij bij een contract niet zo vol voor gaan,let wel dit seizoen is voor hem ook belangrijk bij P arma kwam hij ook al niet aan de bak'Wij en ook ik zijn heeeeel blij met hem echter hij bepaald niet het toekomst beeld 'en misschien komt er wel iemand uit T urkije terug
bode
 bode - woensdag 26 december 2012 - 12:58   quote  deeplink  
In Italië is de compitie en de concurentie wel veel zwaarde dan hier in Nederland
dus van Geel kan een kans maken dat hij nog een jaar in Nederland kan spelen
piet de paler
 piet de paler - woensdag 26 december 2012 - 14:15   quote  deeplink  
We moeten alvast verder kijken lopen er nog betaalbare pelle s in Europa of Nederland ?
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 26 december 2012 - 17:23   quote  deeplink  
Daar zal Martin zich al wel mee bezig houden, denk je ook niet Piet..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 27 december 2012 - 13:15   quote  deeplink  
Pellè: "Tikkie-takkie-voetbal alleen voor Barça"

Graziano%20Pelle2.jpg

Graziano Pellè keerde afgelopen zomer terug in Nederland. De spits, eerder actief bij AZ, werd door Feyenoord op huurbasis overgenomen van Parma. In Rotterdam kreeg hij te maken met de erfenis van John Guidetti, dat zorgde echter niet voor problemen. Na veertien competitieduels staat de teller op veertien goals en zes assists, het gaat goed.

Terug van Italië naar Nederland, maar als degradatie voelde dat niet. "Italië is niet langer het beloofde voetballand", zegt Pellè in gesprek met het Algemeen Dagblad. "De Serie A maakt een slechte periode door. Het niveau is ontzettend omlaag gegaan. De stadions zijn oud en vervallen en er komen weinig mensen op af. Niks voor mij, op dit moment althans. Nederland was in die zin zeker geen stap terug."

Waar hij bij AZ moeite had om te overtuigen, doet hij dat nu bij Feyenoord wel. Het was geen kwestie van zelfvertrouwen, maar van speeltijd. "Het is een vicieuze cirkel. Hoe meer speeltijd, hoe meer kansen, hoe groter de kans dat je scoort. En als je scoort, groeit je zelfvertrouwen, waardoor je belangrijker kunt zijn voor het team en het team meer zijn best doet voor jou", aldus de Italiaan.

Pellè denkt in eerste instantie niet in mooi voetbal, maar in effectief voetbal. "Want wat heb je aan het maken van een panna als je vervolgens de bal verspeelt? Wat is het nut van de bal eindeloos rondschuiven als het niet tot een treffer leidt? Zoals Ajax laatst tegen Borussia Dortmund. En elke keer dat Dortmund eruit kwam was het - bam! - een doelpunt. Ik heb op zich niets tegen dat type voetbal, maar wat mij betreft is er maar één ploeg die tikkie-takkie-voetbal mag spelen en dat is Barcelona. Omdat alleen zij daarvoor de perfecte spelers hebben."

Voor alle ploegen zijn er andere wetten. Mooi voetbal als het kan, lelijk als het moet. "In de boord van het shirt van Juventus staat een zinnetje van oud-voorzitter Giampiero Boniperti: 'Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt'. Als Italiaan geloof ik vooral in die filosofie", sluit Pellè af.
bron:Voetbalprimeur 
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 27 december 2012 - 13:18   quote  deeplink  
Parma wil 3 miljoen plus bonussen voor Pelle.

Pelle,%20Graziano2.JPG

Feyenoord is uitermate tevreden met huurling Graziano Pellè. De Italiaanse spits scoorde al maar liefst 14 doelpunten in 14 duels.

Feyenoord wil de spits dan ook definitief vastleggen. maar Feyenoord moet dan wel flink in de buidel tasten.

Parma wil maar liefst 3 miljoen euro plus bonussen voor de 27-jarige spits, zo meldt het Italiaanse Calciomercato.

Pellè, die nog een contract tot 2014 heeft bij Parma, gaf aan het erg naar zijn zin te hebben in Rotterdam. Hij wilde echter niet over zijn toekomst praten uit respect voor beide clubs.

bron: feyenoordpings

Parma gaat uit van definitief vertrek Pellè'
 
Parma houdt rekening met een definitief vertrek van spits Graziano Pellè. De Italiaanse club zou al bezig zijn met mogelijke versterkingen, zo meldt Sport Parma. Feyenoord zou de 27-jarige spits graag definitief willen binden. Bij Parma heeft Pellè echter nog een contract tot 2014. Mogelijk zal Feyenoord AZ in de deal betrekken, dat nog zon 1 miljoen euro moet ontvangen van Parma. Pellè heeft aangegeven het erg naar zijn zin te hebben in Nederland en wil een definitief verblijf bij Feyenoord niet uitsluiten. 

bron: feyenoordpings
Sensi
 Sensi - donderdag 27 december 2012 - 14:24   quote  deeplink  
Mits de financiën het toelaten, gelijk doen! Dit seizoen afmaken en dan overnemen is ook een optie, dan heb je nog ff de tijd om te onderhandelen. Daarentegen als die maffe Italiaan zo bezig blijft zullen ze de prijs misschien nog opkrikken ook.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5975
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Graziano Pellè //Held!!!topic









0.0185480