BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Graziano Pellè //Held!!!topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 26 november 2012 - 15:54   quote  deeplink  
Pellè: 'Vilhena deed eerst te weinig'

600x400-kd-1265558.jpg

Feyenoord-spits Graziano Pellè is trots op zijn teamgenoot Tonny Vilhena, de grote uitblinker tijdens de 2-0 zege in de uitwedstrijd tegen AZ van zondag.
"Vier weken geleden wilde ik 'Tony' nog killen", grijnst Pellè. "Waarom? Hij deed te weinig, hij pakte het te makkelijk op. Ik heb hem duidelijk gemaakt dat hij heel veel kwaliteit heeft voor iemand van zeventien."

"Als je dan de kans krijgt om in de basis van Feyenoord te spelen, moet je daarvan genieten en er vol voor gaan. Speel je alleen maar simpele ballen, dan word je nooit beter. De laatste twee wedstrijden speelde Tony tot mijn vreugde al met meer risico, tegen AZ heeft hij écht laten zien waartoe hij in staat is."
De 27-jarige spits werpt zich op als een soort mentor voor de talenten in zijn team. "Ik heb tegen jongens als Tony en Bruno (Martins Indi) gezegd dat ze door moeten blijven knokken."
"Je moet niet denken: hé, ik sta nu in de basis en in de belangstelling van andere clubs, ik ben er al. No, you have to keep going. Tot het eind van het seizoen moet je je best doen, daarna kun je pas gaan genieten."

Groupies
Bij aankomst bij het AFAS Stadion werd Pellè zondag opgewacht door een groepje AZ-fans, waaronder enkele groupies.

"Ik heb hier vier jaar gespeeld en ben altijd open geweest naar de supporters", verklaart hij zijn populariteit in Alkmaar. "De fans zorgen voor het succes van het voetbal, dus moet je ze daarvoor bedanken door ze aandacht te geven. Ik heb dat altijd gedaan én altijd alles gegeven voor AZ; dat zijn de supporters blijkbaar nog niet vergeten. Het was mooi om ze weer terug te zien."
De Italiaan reist nog geregeld 's avonds naar Alkmaar. "Dan ga ik uit eten met Esteban of andere vrienden uit die stad. Hoewel ik het bij AZ nooit zo goed heb gedaan als bij Feyenoord, heb ik er mooie herinneringen liggen. Daarom kondigde ik voor de wedstrijd aan niet te juichen als ik zou scoren."

Ladies Night
Komende zaterdagavond is het Ladies Night in De Kuip. Vrouwelijke fans krijgen dan bij de thuiswedstrijd van Feyenoord tegen RKC Waalwijk korting bij hun entree.
"Ik heb nu een vriendin, dus voor mij hoeven ze niet te komen", lacht Pellè. "Ik ben een brave jongen. Als ik op avances van de vrouwen zou ingaan, kom ik in Italië mijn huis niet meer in; dat moeten we niet hebben."
"Maar ik heb veel jonge teamgenoten die nog geen vriendin hebben, voor hen hoop ik dat er zaterdag veel mooie meisjes naar ons komen kijken."
bron:FR12
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 28 november 2012 - 17:36   quote  deeplink  
Van Geel: 'Willen dolgraag verder met Pellè'

thumb?url=http%3A%2F%2Fweb10.elfvoetbal.nl%2Fupload%2Fnieuws%2Fimage%2F2012%2F42%2Ffull%2F11724_1350832989_pelle-2-3.jpg&key=bcabf71c865ab441398860ed2ae5b39af3176711&method=fill&size=560x373

Graziano Pellè profileert zich dit seizoen bij Feyenoord als sterk aanspeelpunt en doelpuntenmaker. De Parma-huurling scoorde al acht keer voor de Rotterdammers.

Technisch directeur Martin van Geel hoopt dat de aanvaller ook volgend seizoen nog in De Kuip te bewonderen is. "We willen dolgraag verder met Pellè", zei Van Geel in het Algemeen Dagblad."Hij is een speler die ons sterker maakt."
Voor een langer verblijf moet Parma, de club waar de boomlange spits onder contract staat, wel openstaan voor een transfer van de Italiaan. "We zullen straks peilen hoe Pellè en Parma er in staan", aldus de technisch directeur.
Bron:ELFVoetbal
van geil
 van geil - woensdag 28 november 2012 - 21:03   quote  deeplink  
gaat de 10 bereiken tegen RKC.
:)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 december 2012 door van geil --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 29 november 2012 - 15:10   quote  deeplink  
'Pellè heeft grootste inbreng in Feyenoord van nieuwelingen'

600x400-pelle.jpg

In de zomer hoopte men in Rotterdam nog op een langer verblijf van de geliefde John Guidetti, mits de voetballer tijdig hersteld zou zijn van zijn mysterieuze kwetsuur. Die wens leeft echter niet meer in de havenstad nu Graziono Pellè Feyenoord op sleeptouw neemt. De vrouwenmagneet maakt mooie, maar vooral ook belangrijke doelpunten, zet andere spelers in kansrijke posities en brengt rust in het spel van het elftal. De spits wordt met de week populairder en dat ondanks de scepsis vooraf. Pellè wordt dan ook gezien als de belangrijkste zomerse versterking, wanneer men kijkt naar de inbreng van die spelers in dit Feyenoord, zo blijkt uit een poll op FR12.nl.

Bijna 8000 supporters van Feyenoord brachten een stem uit op de website. 47% daarvan gaf aan dat Pellè het meeste toevoegt aan dit Feyenoord van de nieuwe krachten in Rotterdam-Zuid. Daryl Janmaat moest het doen met een tweede plaats. De verdediger kreeg 43% van de stemmen. Lex Immers, die gedeeld clubtopscorer is met de 27-jarige Pellè, kreeg als derde genomineerde de voorkeur van 10% van het Legioen.

Stem ook op onze nieuwe poll: Bij een goed bod moet Van Geel een dragende kracht in de winter verkopen...
http://www.fr12.nl/nieuws/nieuws/20369---pell%E8-heeft-grootste-inbreng-in-dit-feyenoord--.html
bron:Officiële Feyenoord Clubsite
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 30 november 2012 - 21:25   quote  deeplink  
6e62309151d6f6bb37f1a3e06a6794e6.png

gert_kruys.jpg

Voormalig FC Dordrecht-trainer Gert Kruys is in de voetbaltalkshow FC Rijnmond lovend over Graziano Pellè.

De Italiaanse aanvaller scoorde dit seizoen al acht keer. 'Het lijkt erop dat Feyenoord beter is dan vorig seizoen. Ze worden steeds beter omdat ze een goede spits hebben,' aldus Kruys.

'Pellè is een spits waardoor je door kan voetballen. Vorig jaar sloeg Feyenoord vaak in de omschakeling toe door de ruimtes te benutten. Met Pellè gaan ze beter voetballen. Hij houdt ballen vast en legt ze klaar.'

Kruys verwacht dat Feyenoord-trainer Ronald Koeman aan zijn laatste half bezig is in de Kuip. 'Ik denk dat Ronald echt topwerk levert, er weer het maximale uithaalt. Maar ik denk dat hij toch nog een keer een buitenlands avontuur aan wil gaan.'
bron:FRFanatic



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 november 2012 door RenatoBos --
van geil
 van geil - vrijdag 30 november 2012 - 21:30   quote  deeplink  
pelle.....held
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 30 november 2012 - 21:31   quote  deeplink  
Kruys...niet.
van geil
 van geil - vrijdag 30 november 2012 - 21:46   quote  deeplink  
veruit de beste spits van de laatste ..........................jaren
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 30 november 2012 - 21:48   quote  deeplink  
Maar Guidetti ook..
hoogvliet010
 hoogvliet010 - vrijdag 30 november 2012 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 november 2012 - 21:48 schreef RenatoBos het volgende:
Maar Guidetti ook..
En kiprich..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 30 november 2012 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 november 2012 - 21:49 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

En kiprich..
Laatste jaren hè, niet van de vorige eeuw..
tomson
 tomson - vrijdag 30 november 2012 - 23:25   quote  deeplink  
bAaB !
hoogvliet010
 hoogvliet010 - zaterdag 01 december 2012 - 00:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 november 2012 - 23:25 schreef tomson het volgende:
bAaB !
Die kan niemand overtreffen!!!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 01 december 2012 - 01:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 december 2012 - 00:47 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

Die kan niemand overtreffen!!!
Wel waar..!!!
bode
 bode - zaterdag 01 december 2012 - 01:07   quote  deeplink  
Feyenoord - RKC 2-1

2 X Pellé
Vincent1970
 Vincent1970 - zaterdag 01 december 2012 - 01:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 december 2012 - 01:07 schreef bode het volgende:
Feyenoord - RKC 2-1

2 X Pellé
Cursus on-topic volgen?
Vincent1970
 Vincent1970 - zaterdag 01 december 2012 - 01:16   quote  deeplink  
Laat maar trouwens...
van geil
 van geil - zaterdag 01 december 2012 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 november 2012 - 21:03 schreef van geil het volgende:
gaat de 10 bereiken tegen RKC.
:)
:););)
ar
 ar - zaterdag 01 december 2012 - 22:59   quote  deeplink  
Wat een geweldenaar.
MMM
 MMM - zaterdag 01 december 2012 - 23:10   quote  deeplink  
Grazianoooooooooooo!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 02 december 2012 - 02:35   quote  deeplink  
Pellè: Heel goed gevoel over deze avond

600x400-wd-1277184.jpg

Uitgerekend op de avond dat er vanwege Ladies Night meer vrouwen dan gewoonlijk aanwezig waren in De Kuip, was Graziano Pellè - immens populair bij de vrouwelijke Feyenoord-fans - beslissend voor zijn ploeg. Pellè nam in de met 2-0 gewonnen wedstrijd tegen RKC Waalwijk beide treffers voor zijn rekening, waarmee het seizoenstotaal van de spits op tien doelpunten kwam te staan. Het was daarom ook niet vreemd dat de Italiaan na afloop met een opperbest humeur zijn verhaal deed. Ik heb een heel goed gevoel over deze avond, glimlachte hij.

Pellè sprak daarbij de hoop uit dat de aanwezige vrouwelijke fans net zon goed gevoel hadden overgehouden aan hun avond in De Kuip. Het zou leuk zijn als ze door deze overwinning vaker naar ons mooie stadion komen, sprak de spits, die bescheiden was over zijn eigen aandeel tijdens de wedstrijd. Natuurlijk ben ik blij dat ik twee keer gescoord heb, maar voor mijn goals moet ik mijn teamgenoten bedanken. Ondanks dat ik vorige week tegen AZ niet scoorde, was ik toen vanwege de teamprestatie minstens net zo blij. We gaan steeds beter spelen, dat hebben we ook vanavond laten zien. 

Ook Joris Mathijsen wees op de groei die Feyenoord de laatste weken doormaakt. Als ploeg raken we steeds beter op elkaar ingespeeld, waardoor er steeds meer automatismen in ons spel komen, vertelde de verdediger, die sprak van een verdiende overwinning. Daardoor groeit het zelfvertrouwen en zijn we moeilijk te verslaan. Ook vanavond hebben we goed gespeeld, ondanks het moeilijk te bespelen veld. RKC Waalwijk is eigenlijk geen moment echt in de wedstrijd geweest. 

De 2-0 overwinning op de Waalwijkers betekende dat Feyenoord voor het eerst sinds april 2010 drie keer op rij de nul hield in competitieverband. Een mooie statistiek, al ligt zoiets niet alleen aan de verdediging, vond de international. Daar heeft het hele elftal zijn aandeel in. Na de vierde overwinning op rij blikte Mathijsen nog even vooruit op de resterende duels tot aan de winterstop. Die kunnen we allemaal winnen, stelde hij. Na de nederlaag bij FC Twente was het onze doelstelling om tot aan de onderbreking van de competitie alles te winnen. We zijn goed op weg en we zullen er alles aan doen om die doelstelling te behalen. 
bron:Officiële Feyenoord clubsite

van geil
 van geil - zondag 02 december 2012 - 09:08   quote  deeplink  
pure klasse...wat n rust en balbeheersing...met de kop,,borst en benen.
eko-sporter
 eko-sporter - zondag 02 december 2012 - 09:34   quote  deeplink  
Is juist Graziano Pellè het levende bewijs dat onze technische staf spelers beter maakt? Graziano loopt toch al een paar jaar mee en pas nu wordt voor vele voetbalanalisten duidelijk welke waarde hij kan hebben voor een elftal. De technische staf van Feyenoord weet van elf individuele spelers een goed spelend team te maken, waardoor deze spelers boven zich zelf uitstijgen. Ik blijf daarom bij mijn mening dat deze technische staf (Van Geel, Koeman, Van Gastel, Van Bronckhorst, Lodewijks, Van de Goolberg en Van Noortwijk) de rode draad in het sportieve en dus ook financiele succes van Feyenoord is. Het is voor mij belangrijker om te investeren in de technische staf en de jeugdopleiding, dan ten koste van veel geld sommige jeugdspelers hun contract te laten verlengen.
craven
 craven - zondag 02 december 2012 - 10:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 december 2012 - 22:57 schreef van geil het volgende:

[..]

:););)
zienert
BertusBadeend
 BertusBadeend - zondag 02 december 2012 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 december 2012 - 09:34 schreef eko-sporter het volgende:
Is juist Graziano Pellè het levende bewijs dat onze technische staf spelers beter maakt? Graziano loopt toch al een paar jaar mee en pas nu wordt voor vele voetbalanalisten duidelijk welke waarde hij kan hebben voor een elftal. De technische staf van Feyenoord weet van elf individuele spelers een goed spelend team te maken, waardoor deze spelers boven zich zelf uitstijgen. Ik blijf daarom bij mijn mening dat deze technische staf (Van Geel, Koeman, Van Gastel, Van Bronckhorst, Lodewijks, Van de Goolberg en Van Noortwijk) de rode draad in het sportieve en dus ook financiele succes van Feyenoord is. Het is voor mij belangrijker om te investeren in de technische staf en de jeugdopleiding, dan ten koste van veel geld sommige jeugdspelers hun contract te laten verlengen.
Dit is pas de 2e keer in zijn loopbaan dat hij 10 goals maakt. eerste keer had ie er 38 wedstrijden voor nodig bij Cesena. Technische staf laat spelers niet alleen beter spelen. Ze hebben ook de tactische puzzel opgelost waarbij spelers zoals Pelle volledig vanuit hun kwaliteiten kunnen spelen. Dan zie je het resultaat: Pelle speelt het beste seizoen uit zijn loopbaan. Koeman kende deze kwaliteiten en wist dat dit het missende puzzelstukje was om meer offensief te spelen ipv countervoetbal te spelen.

Pelle is bij zoveel clubs al mislukt doordat hij niet in de speelwijze paste. Hij komt echt alleen uit de voeten in de huidige speelwijze. Omdat hiermee zijn kwaliteiten volledig benut worden en zijn zwakheden gecamoufleerd worden. Ik denk dat je niet eens gek op moet kijken als Pelle wil blijven om zichzelf nog een jaar zo te ontwikkelen. Als hij dan zo blijft spelen gaat ie gewoon verkocht worden naar de internationale top.

Hij heeft nog een contract tot 2014. Parma speelt meestal in een 352 formatie, maar Pelle is geen speler om met een andere spits samen te spelen (zie het falen eerder bij Parma en AZ). Voor Parma zal een verkoop daarom interessanter zijn dan een contractverlenging.

In onderstaande informatie zie je dat bij de huur van Pelle een optie tot koop is afgedwongen. Met zijn marketvalue op 1 miljoen euro, het vooruitzicht op Europees voetbal (misschien zelfs Champions League), de grote concurrentie bij Parma en het feit dat hij bij Feyenoord meer dan waar dan ook zijn kwaliteiten tentoon kan spreiden, zou er best eens toe kunnen leiden dat Feyenoord en Pelle er wel uitkomen.

Veel mensen zeggen: Parma kijkt ook mee. Maar als je een transfersom en optie tot koop opneemt in het huurcontract, dan hebben die er niets over te zeggen wanneer Pelle wil blijven. En tenslotte: hij heeft ook getekend voor AZ, Feyenoord kan hem sportief gezien veel meer bieden en hij zegt het hier naar zijn zin te hebben.

Mijn schatting: 75% zeker dat Pelle gewoon blijft.

GqRU2.png
Wim2
 Wim2 - zondag 02 december 2012 - 11:03   quote  deeplink  
Pellè!!!!!!!!!!!!!!!!!

FENOMEEN!!!!
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 02 december 2012 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 december 2012 - 10:41 schreef BertusBadeend het volgende:

[..]

Dit is pas de 2e keer in zijn loopbaan dat hij 10 goals maakt. eerste keer had ie er 38 wedstrijden voor nodig bij Cesena. Technische staf laat spelers niet alleen beter spelen. Ze hebben ook de tactische puzzel opgelost waarbij spelers zoals Pelle volledig vanuit hun kwaliteiten kunnen spelen. Dan zie je het resultaat: Pelle speelt het beste seizoen uit zijn loopbaan. Koeman kende deze kwaliteiten en wist dat dit het missende puzzelstukje was om meer offensief te spelen ipv countervoetbal te spelen.

Pelle is bij zoveel clubs al mislukt doordat hij niet in de speelwijze paste. Hij komt echt alleen uit de voeten in de huidige speelwijze. Omdat hiermee zijn kwaliteiten volledig benut worden en zijn zwakheden gecamoufleerd worden. Ik denk dat je niet eens gek op moet kijken als Pelle wil blijven om zichzelf nog een jaar zo te ontwikkelen. Als hij dan zo blijft spelen gaat ie gewoon verkocht worden naar de internationale top.

Hij heeft nog een contract tot 2014. Parma speelt meestal in een 352 formatie, maar Pelle is geen speler om met een andere spits samen te spelen (zie het falen eerder bij Parma en AZ). Voor Parma zal een verkoop daarom interessanter zijn dan een contractverlenging.

In onderstaande informatie zie je dat bij de huur van Pelle een optie tot koop is afgedwongen. Met zijn marketvalue op 1 miljoen euro, het vooruitzicht op Europees voetbal (misschien zelfs Champions League), de grote concurrentie bij Parma en het feit dat hij bij Feyenoord meer dan waar dan ook zijn kwaliteiten tentoon kan spreiden, zou er best eens toe kunnen leiden dat Feyenoord en Pelle er wel uitkomen.

Veel mensen zeggen: Parma kijkt ook mee. Maar als je een transfersom en optie tot koop opneemt in het huurcontract, dan hebben die er niets over te zeggen wanneer Pelle wil blijven. En tenslotte: hij heeft ook getekend voor AZ, Feyenoord kan hem sportief gezien veel meer bieden en hij zegt het hier naar zijn zin te hebben.

Mijn schatting: 75% zeker dat Pelle gewoon blijft.

[ afbeelding ]
Laten we hopen dat dit op de waarheid berust! 1 miljoen aan Parma en 1 miljoen aan AZ dan?
BertusBadeend
 BertusBadeend - zondag 02 december 2012 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 december 2012 - 11:08 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Laten we hopen dat dit op de waarheid berust! 1 miljoen aan Parma en 1 miljoen aan AZ dan?
Het zou het handigste zijn als we gewoon die 1 miljoen naar AZ overmaken. Is iedereen van het gelazer af haha. Ik weet alleen niet wat voor transfersom bedongen is. Volgens transfermarkt.co.uk is ie 1 miljoen waard. AZ heeft hem destijds ook voor 1 miljoen verkocht. Parma heeft hem een seizoen uitgeleend aan Sampdoria en nu een seizoen aan Feyenoord. Lijkt mij dat de transferclausule ergens tussen 1m en 1.5m ligt. Hoe dan ook, voor dit bedrag moet Feyenoord koste wat het kost Pelle behouden. Tenzij zijn salariseisen exorbitant hoog zijn, maar Pelle weet wat Feyenoord momenteel kan missen dus dat zal wel meevallen.
Wim2
 Wim2 - zondag 02 december 2012 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 december 2012 - 11:08 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Laten we hopen dat dit op de waarheid berust! 1 miljoen aan Parma en 1 miljoen aan AZ dan?
Als we nou BMI of de Vrij voor een lekker bedrag verkopen kunnen we Pellè gewoon houden + misschien een middenvelder als Djuric halen..

------------Mulder-----------
Janmaat--Kongolo--Mathijssen--Nelom
-----Vilhena--Djuric--Clasie
----Schaken--Pellè--Boetius
BertusBadeend
 BertusBadeend - zondag 02 december 2012 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 december 2012 - 11:13 schreef Wim2 het volgende:

[..]

Als we nou BMI of de Vrij voor een lekker bedrag verkopen kunnen we Pellè gewoon houden + misschien een middenvelder als Djuric halen..

------------Mulder-----------
Janmaat--Kongolo--Mathijssen--Nelom
-----Vilhena--Djuric--Clasie
----Schaken--Pellè--Boetius
In deze opstelling heb je Martins Indi EN De Vrij verkocht. Dat lijkt me toch een minder wenselijk scenario...
craven
 craven - zondag 02 december 2012 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 december 2012 - 11:03 schreef Wim2 het volgende:
Pellè!!!!!!!!!!!!!!!!!

FENOMEEN!!!!
he wim we hebben gewonnen hoor hahaha wat doe jij hier...
Wim2
 Wim2 - zondag 02 december 2012 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 december 2012 - 11:18 schreef craven het volgende:

[..]

he wim we hebben gewonnen hoor hahaha wat doe jij hier...
Ik geniet..
craven
 craven - zondag 02 december 2012 - 11:21   quote  deeplink  
hahaha goed man
Wim2
 Wim2 - zondag 02 december 2012 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 december 2012 - 11:17 schreef BertusBadeend het volgende:

[..]

In deze opstelling heb je Martins Indi EN De Vrij verkocht. Dat lijkt me toch een minder wenselijk scenario...
Klopt, maar als we voor Indi 15 miljoen krijgen en voor de Vrij 6,5 miljoen heb je in totaal 21.5 miljoen, 10 miljoen in de schulden die dan afgelost zijn, 2 miljoen naar Parma voor Pellè en 4 miljoen naar Heerenveen voor Djuricic, dan houdt je ook nog 5,5 miljoen over.. die je dan kunt investeren in de jeugdopleiding of in de begroting.
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 02 december 2012 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 december 2012 - 11:23 schreef Wim2 het volgende:

[..]

Klopt, maar als we voor Indi 15 miljoen krijgen en voor de Vrij 6,5 miljoen heb je in totaal 21.5 miljoen, 10 miljoen in de schulden die dan afgelost zijn, 2 miljoen naar Parma voor Pellè en 4 miljoen naar Heerenveen voor Djuricic, dan houdt je ook nog 5,5 miljoen over.. die je dan kunt investeren in de jeugdopleiding of in de begroting.
Waarom zou Martins Indi ruim 2x zoveel waard zijn dan De Vrij?
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 02 december 2012 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 december 2012 - 11:23 schreef Wim2 het volgende:

[..]

Klopt, maar als we voor Indi 15 miljoen krijgen en voor de Vrij 6,5 miljoen heb je in totaal 21.5 miljoen, 10 miljoen in de schulden die dan afgelost zijn, 2 miljoen naar Parma voor Pellè en 4 miljoen naar Heerenveen voor Djuricic, dan houdt je ook nog 5,5 miljoen over.. die je dan kunt investeren in de jeugdopleiding of in de begroting.
15 miljoen voor Indi is wel erg zonnig...
Pelle doet het uitstekend, zeker, maar als hij geschorst/geblesseerd is en gewoon volgend seizoen weer weg is? Beter investeren in zoektocht naar andere talentvolle spitsen.
Deze speelwijze is wel erg afhankelijk van 1 man.
Wim2
 Wim2 - zondag 02 december 2012 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 december 2012 - 11:25 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Waarom zou Martins Indi ruim 2x zoveel waard zijn dan De Vrij?
Omdat Martins Indi een contract tot 2016 heeft en de Vrij tot 2014.
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 02 december 2012 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 december 2012 - 11:29 schreef Wim2 het volgende:

[..]

Omdat Martins Indi een contract tot 2016 heeft en de Vrij tot 2014.
Maar stel dat de Vrij dus wél nog bijtekent tot 2016, wordt 'ie dan meer waard, of evenveel?
craven
 craven - zondag 02 december 2012 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 december 2012 - 11:37 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Maar stel dat de Vrij dus wél nog bijtekent tot 2016, wordt 'ie dan meer waard, of evenveel?
meer natuurlijk...
BertusBadeend
 BertusBadeend - zondag 02 december 2012 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 december 2012 - 11:23 schreef Wim2 het volgende:

[..]

Klopt, maar als we voor Indi 15 miljoen krijgen en voor de Vrij 6,5 miljoen heb je in totaal 21.5 miljoen, 10 miljoen in de schulden die dan afgelost zijn, 2 miljoen naar Parma voor Pellè en 4 miljoen naar Heerenveen voor Djuricic, dan houdt je ook nog 5,5 miljoen over.. die je dan kunt investeren in de jeugdopleiding of in de begroting.
15 miljoen krijg je niet voor een speler zonder ervaring in Europees verband. Pas wanneer hij iets kan laten zien voor het eggie, gaan zulke bedragen spelen. Ik denk dat voor beide een 8 miljoen per stuk realistischer is.

Bruno's contract loopt nog tot 2016 en als Koeman bijtekent en Feyenoord Europees gaat spelen, tekent De Vrij ook wel bij voor nog 2 jaar. Als die nog een seizoen extra meedoen en Europese ervaring opdoen, dan gaan ze wel direct naar de Europese top voor een astronomisch bedrag. Ik denk dat Feyenoord daar nu meer aan heeft.

Schulden aflossen is leuk, omdat je financieel vooruitgaat. Maar sportief moet ook continuiteit in vooruitgang behaald worden. Als je beide verkoopt dan is dat haast niet op te vangen. Ik zeg: beide nog een jaartje behouden, tenzij er 15m wordt geboden, Pelle aantrekken en dan volgend seizoen met dezelfde selectie doorgaan. Wellicht Cisse, Graafland, Franken, Leerdam, Mokotjo, Verhoek en Fernandez vervangen voor spelers die wel kans maken op een basisplaats.

Graafland en Franken vervangen voor Boy de Jong
Van Deelen terughalen van Excelsior als reserve voor rechtsback positie
Steenvoorden terughalen van Excelsior als reserve defensieve middenvelder na Vormer
Elvis Manu terughalen van Excelsior als reserve voor op de flanken, naast Goossens
Waris Majeed van BK Hacken halen voor 1.5M zodat je bij blessure van Pelle nog niet met Achahbar of Te Vrede hoeft te spelen als er iets met Pelle gebeurt

Mits vertrekkende spelers voldoende opleveren (wat ik betwijfel wat de meeste mogen gratis weg) dan kijken of Djuricic haalbaar is. Ik vind dat Feyenoord per definitie nog geen 4 miljoen voor een speler zou mogen uitgeven zolang het nog in de schulden zit. We moeten ook financieel verderbouwen. Daarnaast is Djuricic inmiddels 5 miljoen waard, en heeft hij reeds interesse van AC Milan. Ik denk niet dat die haalbaar is voor Feyenoord en zeker niet dat als hij haalbaar is dat het financieel verantwoord is.

Vooralsnog denk ik dat je met bovenstaande wijzigingen volgend jaar een sterkere selectie hebt dan wanneer je De Vrij en BMI laat gaan en daarnaast heb je met De Jong, Van Deelen, Steenvoorden en Manu de volgende lichting talenten uit de eigen jeugd die door zouden kunnen breken. Samen met Kongolo, Ramsteijn, Singh en Achahbar, heb je dan 8 goede talenten, waarvan er 4 zeker in de toekomst een basisplaats af gaan kunnen dwingen.

Los daarvan zal Vilhena als hij huidige lijn doorzet minimaal op gelijk niveau van Djuricic kunnen komen tegen het einde van dit seizoen.
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 02 december 2012 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 december 2012 - 11:48 schreef craven het volgende:

[..]

meer natuurlijk...
Lijkt mij ook. Vooral omdat de 6,5 miljoen genoemd door Wim al een vriendenprijsje is, ondanks zijn contract tot 2014.
BertusBadeend
 BertusBadeend - zondag 02 december 2012 - 12:02   quote  deeplink  
haha, gisteren wat statistiek erop losgelaten en wordt ineens overgenomen door 1 website: frfanatics. Wedden dat die mee zit te lezen hier voor nieuwswaarde ;)
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 02 december 2012 - 12:04   quote  deeplink  
Linkje..? ;)
BertusBadeend
 BertusBadeend - zondag 02 december 2012 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 december 2012 - 12:04 schreef Bosifyable het volgende:
Linkje..? ;)
http://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=28470&abbr=frfanatic

Letterlijk als enige website noemt ie dit feitje wat ik gisteren heb zitten uitzoeken haha
van geil
 van geil - zondag 02 december 2012 - 12:05   quote  deeplink  
alles in t werk stellen om deze grootheid te behouden....
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 02 december 2012 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 december 2012 - 11:13 schreef Wim2 het volgende:

[..]

Als we nou BMI of de Vrij voor een lekker bedrag verkopen kunnen we Pellè gewoon houden + misschien een middenvelder als Djuric halen..

------------Mulder-----------
Janmaat--Kongolo--Mathijssen--Nelom
-----Vilhena--Djuric--Clasie
----Schaken--Pellè--Boetius
AUB geen Nelom , dan zie ik liever Ard van Peppen naar de kuip komen. Je weet wel die linksback van RKC
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 02 december 2012 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 december 2012 - 12:06 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

AUB geen Nelom , dan zie ik liever Ard van Peppen naar de kuip komen. Je weet wel die linksback van RKC
Van Peppen is idd een goede voetballer. Valt al langer op.
BertusBadeend
 BertusBadeend - zondag 02 december 2012 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 december 2012 - 12:07 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Van Peppen is idd een goede voetballer. Valt al langer op.
Die hebben we in 2006 gratis de deur uit laten lopen naar De Graafschap...

Contract loop trouwens 2013 af dus in principe kan ie komende zomer gratis komen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 december 2012 door BertusBadeend --
MMM
 MMM - zondag 02 december 2012 - 22:28   quote  deeplink  
Van Peppen.. Simpele linksback die er vrij weinig van kan.
van geil
 van geil - zondag 02 december 2012 - 22:49   quote  deeplink  
Goud waard.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Graziano Pellè //Held!!!topic









0.0135009