BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Sven van Beek Topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 19 september 2014 - 00:17   quote  deeplink  
5a07b034801dba60a51361504ace25c8_800_600.jpg
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 19 september 2014 - 06:41   quote  deeplink  
Ik weet het niet zo goed met van Beek. Samen met Mathijsen is t gewoon niet goed genoeg.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 19 september 2014 - 12:05   quote  deeplink  
mwa, vond die 2 wel redelijk. Niet voldoende, maar er wel tegen aan. Vond vooral onze backs erg zwak.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 19 september 2014 - 12:40   quote  deeplink  
Als er in de verdediging er een paar verzaken is het voor de overigen ook niet makkelijk voetballen natuurlijk..
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 19 september 2014 - 21:28   quote  deeplink  
Van Beek deed het aardig
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 19 september 2014 - 22:39   quote  deeplink  
Vind ik ook, beter dan die andere drie..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 25 september 2014 - 01:17   quote  deeplink  
Van Beek: 'Als je het Feyenoord-logo draagt, moet je winnen'

600x400-01703985.JPG

Voor de wedstrijd had Sven van Beek nog een grote glimlach op zijn gezicht. De verdediger van Feyenoord hoorde namelijk dat hij tot de voorselectie van het grote Oranje behoort. RTV Rijnmond trof na de wedstrijd tegen Go Ahead Eagles een teleurgestelde speler aan. 'Met die uitverkiezing ben ik niet bezig, al is het een mooi compliment.'

'We begonnen niet scherp en verloren elke tweede bal. Dan kom je weer op een irritante wijze op achterstand', analyseerde het talent tegenover RTV Rijnmond. 'Ik weet niet waar het aan lag, maar vandaag waren we niet scherp genoeg. Tegen Ajaks speelden we wel met vuur en pit. Dat we problemen hebben met doelpunten maken is duidelijk. Als verdediging moet je altijd hopen dat het weer goed komt, maar dat is vandaag weer niet gelukt.'

Het lijkt nu al een verloren seizoen. 'Ik denk dat we ons nu gewoon moeten richten op zaterdag en per wedstrijd moeten kijken hoe en wat. Het is duidelijk dat we nu de drie punten moeten gaan pakken.' Er lijkt iets structureel mis. 'Als je het Feyenoord-logo draagt moet je met drie punten naar huis, maar dat lukt nog niet', eindigde Van Beek.
Bron:Rijnmond
MMM
 MMM - donderdag 25 september 2014 - 08:27   quote  deeplink  
Blijft ook bij de voorselectie na gisteren..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 25 september 2014 - 13:14   quote  deeplink  
Sven van Beek over het verlies van Feyenoord in Deventer

(http://youtu.be/LRHAChu9pHg)
van geil
 van geil - donderdag 25 september 2014 - 20:10   quote  deeplink  
Goed bezig
VVout
 VVout - vrijdag 26 september 2014 - 10:08   quote  deeplink  
Geen woorden maar daden.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 26 september 2014 - 16:20   quote  deeplink  
Van Beek:'We moeten feller spelen dan woensdag'

sven-van-beek(feyenoord)(1).jpg

Feyenoord aast zaterdag tegen Go Ahead Eagles op herstel. Na de bekeruitschakeling in Deventer moeten de Rotterdammers proberen weer een een overwinning te boeken in de competitie. Dat beseft ook verdediger Sven van Beek. "Zaterdag moet onze revanche worden. We moeten die wedstrijd eruit slepen."

Afgelopen woensdag ging Feyenoord met 2-0 onderuit en de Rotterdammers speelden met name in de tweede helft zeer zwak. "Het moet feller dan woensdag. Go Ahead Eagles won bijna elke tweede bal. Als je die nu wint, kan je verder voetballen en krijg je kansen," denkt de jonge Van Beek.
Ondanks de belabberde seizoensstart heeft Van Beek vertrouwen in het komende duel in Deventer. "Het komt goed zaterdag. Het is belangrijk om drie punten te pakken. Voetballend spelen wij bij vlagen goed, maar niet een hele wedstrijd."
Bron:FR12
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 02 oktober 2014 - 02:36   quote  deeplink  
geef vanavond eens een paar mooie ballen op Manu.!
van geil
 van geil - zondag 05 oktober 2014 - 18:35   quote  deeplink  
Keurig gespeeld.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 07 oktober 2014 - 17:05   quote  deeplink  
Van Beek: 'Gemakzucht is de grootste kwaal die je kunt hebben'

850x400-01773565.JPG

Sven van Beek belooft dat er donderdag een totaal ander Jong Oranje staat vergeleken met het team dat vorige maand veel kritiek over zich heen kreeg. De jeugdploeg verloor toen van voetbaldwergen Georgië en Slowakijke (0-1) en liet de meest gunstige uitgangspositie voor de play-offs voor het EK glippen.

''We moesten maar één puntje halen uit twee wedstrijden; ik denk dat de gemakzucht erin sloop. Dat is de grootste kwaal die je kunt hebben'', zoekt de Feyenoorder, die toen geblesseerd aan de kant stond, naar een oorzaak in De Telegraaf.

Jong Oranje verloor zijn geplaatste status en heeft nu een lastige horde met Portugal als tegenstander. De enige ploeg die alle kwalificatieduels won. Van Beek vreest de Portugezen niet. ''Vaak is het met Nederlanders zo dat het beter gaat wanneer we echt móéten dan wanneer we het op ons af laten komen. Tegen grotere ploegen kunnen we meer ons eigen spel spelen en bij onszelf direct alle scherpte en kwaliteit oproepen.''

Van Beek zat bij de voorselectie van het grote Oranje, maar hij wist het definitieve keurkorps van bondscoach Guus Hiddink uiteindelijk niet te halen. ''Natuurlijk hoopte ik dat ik erbij zat, maar ik zie het niet als teleurstelling. Wel als waardering en een compliment dat ik al bij de eerste dertig zat. Ik hoop nu dat ik hier verbetering in de ploeg kan krijgen.''
Bron:Telegraf
van geil
 van geil - dinsdag 07 oktober 2014 - 17:13   quote  deeplink  
Die is in ieder geval al n paar ton meer waard.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 07 oktober 2014 - 17:29   quote  deeplink  
Jij zit weer op een verkoop te geilen..(?)
van geil
 van geil - dinsdag 07 oktober 2014 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 oktober 2014 - 17:29 schreef RenatoBos het volgende:
Jij zit weer op een verkoop te geilen..(?)
Over n jaar of drie vier ?
is wel weer n potentieel voor n serieuze transfer op termijn.
Els
 Els - dinsdag 07 oktober 2014 - 19:53   quote  deeplink  
Hij mag mijn telraam wel lenen.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 07 oktober 2014 - 20:21   quote  deeplink  
Ghehe..
van geil
 van geil - dinsdag 07 oktober 2014 - 20:22   quote  deeplink  
Centjes tellen :)
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 08 oktober 2014 - 16:25   quote  deeplink  
Van Beek niet bang voor fouten: 'Ik durf op mijn bek te gaan'

850x400-01773562.JPG

Sven van Beek doet er alles aan om de slordigheidjes uit zijn spel te halen. De verdediger maakte dit seizoen nog niet hele grote fouten, maar hij weet dat er een wedstrijd komt waar hij er gigantisch van langs zal krijgen. ''Als je een grote verdediger wilt worden, moet je op je bek durven gaan. Ik durf op mijn bek te gaan'', vertelt de jeugdinternational in Voetbal International.

Zijn trainer probeert dat moment iedere week uit te stellen. ''Fred Rutten zegt terecht dat een verdediger safe moet zijn. Heeft hij gelijk in, vind ik ook. In feite kunnen Terence Kongolo en ik ons geen fouten veroorloven en al helemaal geen domme. En toch weet ik nu al dat er een dag gaat komen dat ik vreselijk de fout in zal gaan, misschien nog wel op een domme manier ook.''

Daar is hij in ieder geval niet bang voor. ''Is het deze zondag niet, dan de volgende of volgend jaar, maar die fout gaat een keer komen. Die wetenschap zorgt juist voor scherpte, concentratie en dan nog is de kans dat het een keer gaat gebeuren. En als het moment dan daar is, ga ik gewoon verder. Nee, ik ben niet bang voor die dag. Fouten maken is menselijk. Elke goede verdediger heeft ze gemaakt.''

Van Beek weet dat één facet heel belangrijk is. ''Ik ben nog te vaak te betrappen op slordigheidjes, kleine dingetjes. Hoe dat kan? Concentratie, simpel. Spelen op het hoogste niveau is toch totaal anders dan in de jeugd. Zeker als A-junior sloeg onbewust soms de gemakzucht toe. Daar moet ik nog meer stappen in maken, niet alleen vertrouwen op kwaliteiten. Hoe meer ik speel, hoe beter het gaat.''
Bron:VI
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 08 oktober 2014 - 20:15   quote  deeplink  
''Als ik hem met een rotschop moet stoppen, dan krijgt-ie die''

850x400-01773565.JPG

'Klasse', riep Ronald Koeman ooit naar een ploeggenoot bij PSV, die even daarvoor een tegenstander de wedstrijd had uitgeschopt. De coach van Southampton was zelf een harde speler en in zijn periode als coach bij Feyenoord zag hij al snel iets in Sven van Beek, die ook gif in zijn spel heeft.

''Tegen mij begon hij ook altijd over meedogenloos zijn. Dat hoorde volgens hem bij verdedigers. Niet dat-ie nou heel veel met me sprak, maar hij zag wel iets hards in mijn spel wat hem blijkbaar beviel'', beaamt de jonge verdediger in Voetbal International. ''Zijn benadering was goed voor ons. Hij observeerde, liet ons vrij, maar greep hard in en was to the point als het nodig was. Ik heb heel veel van hem geleerd en zijn analyse van mij klopt wel.''

Van Beek schuwt die hardheid niet, alles voor het resultaat. ''Stel dat wij met 1-0 voor staan, een tegenstander breekt door richting ons doel en ik kan hem alleen stoppen met een rotschop, nou, dan krijgt-ie die schop. Misschien moet ik dan een wedstrijd of drie gaan zitten met een schorsing, aan het einde van de rit kunnen die drie punten om wat voor reden dan ook van cruciaal belang zijn.''
Bron:VI
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 26 oktober 2014 - 15:10   quote  deeplink  
VAN BEEK: WE ZIJN OP DE GOEDE WEG

ab2f272a961f10ce6749ad41942ef7e8_702_0.jpg

Sven van Beek maakte zondag tegen Cambuur zijn rentree bij Feyenoord, nadat hij de afgelopen twee wedstrijden miste vanwege een bovenbeenblessure. De verdediger kon na afloop tevreden terugkijken op zijn terugkeer in het elftal, want Feyenoord hield de nul en boekte de vierde competitieoverwinning op rij. We zijn op de goede weg, vertelde Van Beek na afloop.

Dat Van Beek daadwerkelijk in actie zou komen in Leeuwarden was een beslissing die pas kort voor de wedstrijd werd genomen. Ik heb de afgelopen periode natuurlijk niet veel getraind, maar het voelde goed en ik wilde graag voetballen, vertelde hij.

Van Beek leek de wedstrijd goed te hebben doorstaan, want na afloop had hij geen last. Toch was het in het veld even wennen, bekende hij. We verdedigden niet slecht, maar op sommige momenten waren we iets te makkelijk en gaven we onnodig kansen weg.

Ook over het veldspel van Feyenoord was Van Beek kritisch. We hebben vandaag niet zulk mooi voetbal laten zien, maar we hebben wel als team voor elkaar gevochten. Dat heeft uiteindelijk het gewenste resultaat opgeleverd. Zeker aan het begin van het seizoen is dat wel eens anders geweest, toen speelden we goed maar pakten we geen punten. We zijn nu op de goede weg en komen langzaam terug op de plek waar Feyenoord hoort te staan.
Bron: Officiële Feyenoord Clubsite
Joosti 1908
 Joosti 1908 - maandag 27 oktober 2014 - 00:26   quote  deeplink  
Gewoon weer een ruwe diamant die dadelijk zeker zo goed wordt als Ron.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 01 november 2014 - 10:59   quote  deeplink  
Rutten: 'Van Beek bij Oranje? Dat was een foutje'

2zz5h0i.jpg

Sven van Beek behoort niet tot het voorlopige keurkorps van bondscoach Guus Hiddink voor de interlands tegen Mexico en Letland. Dat vindt Feyenoord-trainer Fred Rutten ook verstandiger. Volgens de coach ging de technische staf van Oranje over een nacht ijs.

Dat was een foutje, geeft Rutten aan tegenover De Telegraf. Ik vond het persoonlijk wel heel erg vroeg. Dat was gewoon voorbarig. Er waren wat blessures van andere verdedigers, zoals Ron Vlaar. Sven kan dan een alternatief zijn. Maar dit ging wel heel hard. Hij heeft nog maar net een plaats in het eerste elftal van Feyenoord. Als je presteert bij een grote club, kom je al snel in aanmerking voor Oranje. Maar hij heeft pas 30 wedstrijden in de eredivisie gespeeld.

Dat betekent niet dat Van Beek het nationale elftal uit zijn hoofd moet zetten. Rutten vindt dat zijn verdediger op de lange termijn wel degelijk naar het niveau kan toegroeien van een volwaardig Oranje-international. Maar dan zal hij bij Feyenoord wel nog even moeten presteren.
Bron:FR12
Dirk1
 Dirk1 - zaterdag 01 november 2014 - 21:34   quote  deeplink  
hij is op de goede weg.
sportverteller
 sportverteller - zaterdag 01 november 2014 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 november 2014 - 21:34 schreef Dirk1 het volgende:
hij is op de goede weg.
Hij en Kongolo.
van geil
 van geil - zaterdag 01 november 2014 - 21:41   quote  deeplink  
Perfecte game.
sportverteller
 sportverteller - zaterdag 01 november 2014 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 november 2014 - 21:41 schreef van geil het volgende:
Perfecte game.
Inderdaad. Goed gecontroleerd, weinig weggegeven. Het was een moeilijke wedstrijd, maar de jongens hebben geconcentreerd gespeeld. Klasse.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 02 november 2014 - 00:10   quote  deeplink  
Lekker doelpuntje..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 02 november 2014 - 01:19   quote  deeplink  
VAN BEEK: DIT IS EEN TOPAVOND

b6u4va.jpg

Sven van Beek heeft dit seizoen patent op het maken van belangrijke doelpunten voor Feyenoord. Nadat de verdediger eerder al voor de openingstreffer zorgde in de Europese ontmoeting met Standard Luik, zette hij zijn ploeg zaterdagavond op voorsprong in de thuiswedstrijd tegen PEC Zwolle. En dat terwijl ik in mijn carrière nooit vaak heb gescoord, ook in de jeugd niet, lachte Van Beek na afloop van het duel, dat eindigde in een 2-0 overwinning voor de Rotterdammers.

Met zijn doelpunt in de 49ste minuut van de wedstrijd bracht Van Beek een ontlading teweeg op de tribunes van de uitverkochte Kuip, terwijl hij ook zelf even helemaal uit zijn dak ging op het veld. Toen ik na mijn vorige doelpunt een vliegtuig nadeed tijdens het juichen, moesten de jongens daar erg om lachen. Daarom dacht ik vanavond: ik doe het gewoon nog een keer, glimlachte de verdediger. Scoren in De Kuip geeft een heel mooi en speciaal gevoel. Op het moment dat die bal tegen het net vloog en ik het publiek tekeer hoorde gaan, kreeg ik kippenvel.

Dankzij de zege op PEC Zwolle verstevigde Feyenoord haar positie in de top drie van de Eredivisie, terwijl de ploeg bovendien voor de zesde keer dit seizoen zonder tegendoelpunt bleef. Daarom is dit een topavond, stelde de verdediger. We wisten dat dit voor ons een heel belangrijke wedstrijd was om bovenin mee te blijven doen en afstand te nemen van PEC Zwolle. Dat is gelukt en dat geeft een goed gevoel.

Dik tien minuten nadat Van Beek het duel had opengebroken nam Feyenoord verder afstand van de bekerwinnaar, dankzij een doelpunt van Jean-Paul Boëtius. De vleugelaanvaller was het eindstation van een uitstekende aanval en kon de bal van dichtbij binnen schieten na goed voorbereidend werk van Luke Wilkshire en Colin Kazim-Richards. Ik ben blij voor het team en blij voor mezelf, stelde Boëtius. Het is altijd lekker om een doelpuntje mee te pikken en bovendien was het een belangrijke, want door de 2-0 was de wedstrijd eigenlijk beslist. Daarna konden we makkelijker voetballen.

De aanvaller keek met een positief gevoel terug op de avond, waarop hij sinds lange tijd weer eens de negentig minuten vol maakte. Daar ben ik de trainer dankbaar voor. Het was de afgelopen periode niet altijd even makkelijk voor mij, maar ik blijf in mezelf geloven. Ik was extra gemotiveerd om mezelf te laten zien vanavond en dat is bij vlagen gelukt. Het belangrijkste is dat we hebben gewonnen. Deze sterke competitiereeks geeft veel vertrouwen.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 02 november 2014 - 01:23   quote  deeplink  
Van Beek over doelpunt: 'Dat is kippenvel'

2jga2ro.jpg

Feyenoord wist vanavond 2-0 te winnen van PEC Zwolle. De Rotterdammers kwamen in eigen huis op voorsprong door een doelpunt van Sven van Beek. De verdediger scoorde, het team incasseerde geen tegendoelpunt en won. 'Een top avond, zegt Van Beek tegenover Fox Sports.

'We wisten van te voren dat dit een belangrijke wedstrijd zou zijn om bovenin mee te blijven draaien. Het geeft een mooi gevoel om de 1-0 te maken, zegt de verdediger trots. 'De bal kwam terecht bij Terence (Kongolo, red.), hij nam de bal aan en wilde zelf schieten. Ik riep 'laat, laat en toen schoot ik.

Van Beek juichte, evenals na zijn doelpunt in de Europa League, als een vliegtuig. 'De vorige keer moest iedereen lachen omdat ik op deze manier juichte. Ik deed het daarom gewoon nog een keer om ze gek te maken, lacht hij.

'Scoren is de Kuip is voor mijn persoonlijk een mooi en speciaal moment. Als kleine jongen ben ik hier begonnen en scoorde nooit vaak. Als ik dan hier in het stadion mag scoren, dat geeft mij kippenvel, besluit hij.

Sven van Beek na afloop van Feyenoord-PEC Zwolle.
http://foxsports.nl/video/240782-van-beek-dit-geeft-mij-kippenvel.html
Bron:FOXSports
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 02 november 2014 - 12:55   quote  deeplink  
,Medespelers lachen om Sven: 'Hij wordt helemaal gek'

2rer0hg.jpg

Weer die enorme ontlading. Toen Sven van Beek zaterdagavond tegen PEC Zwolle de 1-0 voor zijn rekening nam, volgde een vreugde-explosie. Net als tegen Standard Luik in de Europa League, toen hij ook vlak na rust de score opende, rende hij over het veld alsof hij zojuist het winnende doelpunt in de finale van de Champions League had gemaakt. Armen wijd, even als een vliegtuig over het veld zweven en dan een sprong in de lucht, gebalde vuisten en een schreeuw.

Zijn medespelers kunnen er hartelijk om lachen. Sven wordt volgens mij helemaal gek als hij heeft gescoord, zegt Jordy Clasie. Hij heeft groot gelijk. Het was een belangrijk doelpunt. Daarna kregen we echt het gevoel en het vertrouwen dat we gingen winnen van PEC Zwolle.

De manier van juichen van Van Beek was al een tijdje onderwerp van gesprek in de spelersgroep. Clasie: De dag na het duel met Standard Luik keken we zijn doelpunt en manier van juichen terug en toen volgden er natuurlijk een hoop grapjes. We zitten elke dag op elkaars lip, dan moet dat soort dingen ook kunnen. Daar zijn we een team voor. En als Sven blijft scoren, mag hij van mij zo gek doen als hij wil, haha.
Bron:Metro
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 04 november 2014 - 01:40   quote  deeplink  
''Wat is er mooier dan voor Feyenoord spelen?''

2utnn12.jpg

Het spontane gejuich van Sven van Beek na zijn openingstreffer tegen PEC Zwolle doet de harten van veel voetballiefhebbers goed. In een tijd van ingestudeerde dansjes, hartjes en vingertjes spreidt de verdediger van Feyenoord gewoon zijn armen als een vliegtuig en schreeuwt vervolgens alle emoties uit.

Hij realiseert zich van top tot teen dat het prachtig is om voor Feyenoord te spelen. Dat straalt hij uit. Wat is er mooier dan voor Feyenoord spelen?, ging de passie van Van Beek ook niet onopgemerkt voorbij aan Hans Kraay Jr..

Ook Johan Derksen vond het prachtig. Dit moeten alle jonge spelers doen. Op Varkenoord zien ze de magische Kuip aan de overkant. Het enige wat ze moeten zeggen is: daar moet je naartoe, vertelde de oud-hoofdredacteur van Voetbal International in het gelijknamige voetbalpraatprogramma.
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 04 november 2014 - 20:44   quote  deeplink  
B1njVZsCIAElkgQ.jpg

Gerse foto!
van geil
 van geil - dinsdag 04 november 2014 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 november 2014 - 20:44 schreef Bosifyable het volgende:
[ afbeelding ]

Gerse foto!
mooie foto.
puur
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 04 november 2014 - 22:48   quote  deeplink  
f8673f6854eaf0c05c94c537e6f1b387.jpg
van geil
 van geil - dinsdag 04 november 2014 - 22:55   quote  deeplink  
ghe ghe.
Donderdag weer!
:)
Dirk1
 Dirk1 - woensdag 05 november 2014 - 08:00   quote  deeplink  
van mij mag van Beek net zo gek doen als hij zelf wil na een gescoord doelpunt,deze jongen is nog echt en niet voorgepromageerd.
nu kun je zien wat zelfvertrouwen kan doen met een elftal,hoop as do op 3-0.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 07 november 2014 - 13:04   quote  deeplink  
Van Beek ziet ontwikkeling: 'Sta steeds beter mijn mannetje'

10sdamx.jpg

In de Eredivisie rijgt de verdediging van Feyenoord de clean sheets aaneen, maar in de Europa League lukte het nog niet. Tot gisteren. De defensie hield tegen HNK Rijeka de nul in De Kuip, waardoor een 2-0 overwinning werd geboekt op de Kroatische opponent.

Het regent complimenten voor de hechte defensie, al noemde Fred Rutten de plaats van Sven van Beek in de voorselectie van Oranje eerder 'een foutje'. De jeugdinternational zelf is het daarmee eens. Ik vind zelf ook dat ik nog niet Oranjewaardig ben'', vertelt de jongeling aan Metro. ''Het was mooi dat mijn naam werd genoemd, maar verder ben ik er niet mee bezig. Complimenten sla ik op in mijn hoofd, ze geven mij extra vertrouwen.''

In het begin van het seizoen ging het achterin nog niet zo soepeltjes. Van Beek voelt dat hij nu verder is dan aan het begin van het seizoen. Ik speel beter dan in het begin. Toen waren we laconieker, maakten we sneller een foutje. Door goed naar beelden te kijken hebben we ons op trainingen alsmaar kunnen verbeteren. En persoonlijk voel ik dat ik steeds beter mijn mannetje sta.

De komst van doelman Kenneth Vermeer speelt ook een rol. Als we het tijdens de opbouw even niet meer weten, kunnen we altijd terecht bij een goed meevoetballende keeper. Dan zoeken we Kenneth op, zodat hij het via de andere kant kan proberen. Zo blijven we langer in balbezit. Erg prettig.
Bron:Metro
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 08 november 2014 - 12:30   quote  deeplink  
Gullit kritisch op Van Beek: 'Ik wil hem helpen beter te worden'

2hdwr9i.jpg

Sven van Beek is de afgelopen weken overvloed door complimenten. Ruud Gullit heeft vandaag echter opbouwende kritiek voor de verdediger van Feyenoord. In zijn column in De Telegraaf laat de oud-international weten dat hij vindt dat Van Beek meer ballen moet tonen. ''Ik zeg het niet om Van Beek af te branden, maar juist om hem te helpen beter te worden.''

''Hij speelde de bal vijf, zes keer breed op eigen helft'', begin Gullit zijn betoog. ''Dat gebeurde een paar keer, ook al voor rust (HNK Rijekathuis, red.). Het kon omdat Rijeka met één man druk zette, maar als er een ploeg komt die met twee man de verdedigers vastzetten, dan komen Van Beek en Kongolo in grote problemen'', voorspelt Gullit.

''Om Van Beek te helpen beter te worden, geef ik hem het advies dat niet meer te doen. Hij moet juist ballen tonen in de opbouw. Verantwoordelijkheid nemen. Na één of twee keer kreeg Van Beek de mogelijkheid om met de bal het middenveld in te lopen. Dat moet je dan gelijk doen, want je dwingt de tegenstander tot het maken van keuzes en van daaruit kan je de vrije man inspelen op het middenveld of in de aanval.''
Bron: FR12
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 09 november 2014 - 21:53   quote  deeplink  
Sven van Beek heeft zich, evenals Terence Kongolo, afgemeld voor Jong Oranje. Dit meldt de KNVB. De verdediger van Feyenoord kampt met klachten aan zijn bovenbeen. Door de blessure mist Van Beek de oefenwedstrijd tegen Jong Duitsland.
van geil
 van geil - zondag 09 november 2014 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 november 2014 - 21:53 schreef RenatoBos het volgende:
Sven van Beek heeft zich, evenals Terence Kongolo, afgemeld voor Jong Oranje. Dit meldt de KNVB. De verdediger van Feyenoord kampt met klachten aan zijn bovenbeen. Door de blessure mist Van Beek de oefenwedstrijd tegen Jong Duitsland.
Als deze twee echt n blessure krijgen dan is de nood aan de man.
de hele selectie is zo fragiel samengesteld dat blessures/schorsingen gewoon puntverlies betekenen.
dus laten we maar hopen dat iedereen n beetje op de been blijft.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 09 november 2014 - 22:03   quote  deeplink  
Gelukkig duurt het weer ff voor we moeten spelen, tijd pakken om hoed te herstellen..
VVout
 VVout - maandag 10 november 2014 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 november 2014 - 22:03 schreef RenatoBos het volgende:
Gelukkig duurt het weer ff voor we moeten spelen, tijd pakken om hoed te herstellen..
Voor Feyenoord wel, wij moeten weer lijden de komende tijd. Oranje-story is roling on, jippie.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 10 november 2014 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 november 2014 - 10:39 schreef VVout het volgende:

[..]

Voor Feyenoord wel, wij moeten weer lijden de komende tijd. Oranje-story is roling on, jippie.
Alles voor Feyenoord he VV, dan cijferen we iPods zelf maar weer weg..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 24 november 2014 - 14:24   quote  deeplink  
Sven van Beek geniet van Feyenoord-Legioen

(http://youtu.be/7mq4tjknL3Q)
MMM
 MMM - donderdag 27 november 2014 - 22:30   quote  deeplink  
Klasse!
van geil
 van geil - donderdag 27 november 2014 - 22:36   quote  deeplink  
Klasse inderdaad.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8733
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Sven van Beek Topic









0.0075721