BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Sven van Beek Topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 13 april 2015 - 10:50   quote  deeplink  
Sven van Beek wil bij Feyenoord blijven: ''Dat is wel de bedoeling ja''

14lhmy8.jpg

Sven van Beek heeft zich dit seizoen ontwikkeld tot vaste waarde bij Feyenoord. Onder Ronald Koeman gold de 20-jarige mandekker al als back-up achter Daryl Janmaat, maar dit seizoen mag hij zich wekelijks laten zien in het centrum van de verdediging. En dat doet hij niet onverdienstelijk: Van Beek zat al enkele keren in de voorselectie van het Nederlands elftal.

In zijn ontwikkeling heeft Van Beek naar eigen zeggen veel te danken aan de bij Feyenoord vertrekkende Khalid Boulahrouz. "Ik heb veel van Bouhlarouz geleerd", zegt hij tegen Metro. "Vooral om meedogenloos te zijn in de duels. Dan ben ik van mezelf al, maar op sommige momenten moet je nóg feller zijn. Daar heeft hij me goed bij geholpen. Ik vind het jammer dat hij weggaat."

Zondag bij het gelijkspel tegen Willem II (2-2), was Van Beek de beste man aan de kant van Feyenoord. Over zijn eigen toekomst is de centrale verdediger ook duidelijk. Als het aan hem ligt, speelt hij ook volgend seizoen in het rood/witte-shirt in de Kuip. "Dat is wel de bedoeling ja. Ik heb echt stappen gezet dit seizoen en wil die stijgende lijn volgend jaar doortrekken." Zijn contract bij Feyenoord loopt nog door tot de zomer van 2018, met optie voor nog een jaar.
G-child
 G-child - vrijdag 01 mei 2015 - 00:57   quote  deeplink  
Wat een ontwikkeling heeft van Beek doorgemaakt dit seizoen, heerlijke werklust van een hele goede voetballer. Moet zeker nog wat leren maar dat gaat een grote worden.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 01 mei 2015 - 07:40   quote  deeplink  
Wat mij betreft de beste/constantste speler dit seizoen..
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 01 mei 2015 - 07:47   quote  deeplink  
Onbetwist.
tomson
 tomson - vrijdag 01 mei 2015 - 08:55   quote  deeplink  
Nelom constant slecht
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 01 mei 2015 - 09:00   quote  deeplink  
Off-topic..!!
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 01 mei 2015 - 20:01   quote  deeplink  
Lichtmasten ook erg stabiel dit seizoen.
VVout
 VVout - vrijdag 01 mei 2015 - 20:14   quote  deeplink  
Af en toe gaat het licht uit, maar voor de rest.
van geil
 van geil - vrijdag 01 mei 2015 - 21:18   quote  deeplink  
Persoonlijk vind ik dat van Beek en Vermeer t beste gepresteerd hebben dit seizoen.
prima.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 01 mei 2015 - 21:23   quote  deeplink  
Vermeer heeft zeker punten voor ons gepakt, behoort ook bij de betere inderdaad
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 01 mei 2015 - 22:59   quote  deeplink  
Heeft z'n missers gemaakt, maar voldoende. Niet meer.
R()b
 R()b - vrijdag 01 mei 2015 - 23:01   quote  deeplink  
Wordt een topper :)
ar
 ar - vrijdag 01 mei 2015 - 23:12   quote  deeplink  
Absoluut.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 02 mei 2015 - 07:03   quote  deeplink  
Net de Vrij in zijn eerste seizoen. Zelfde foutjes. Alleen veel rustiger en zelfverzekerder.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 02 mei 2015 - 07:54   quote  deeplink  
Precies no- nonSvens..
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 02 mei 2015 - 08:07   quote  deeplink  
Van Beek wordt veel beter dan de Vrij , bij Stefan kreeg ik altijd hartkloppingen als ie de voetballende oplossing zocht. Sven is misschien wel het grootste talent in de huidige selectie qua potentie.
R()b
 R()b - zaterdag 02 mei 2015 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 mei 2015 - 08:07 schreef MightyAce het volgende:
Van Beek wordt veel beter dan de Vrij , bij Stefan kreeg ik altijd hartkloppingen als ie de voetballende oplossing zocht. Sven is misschien wel het grootste talent in de huidige selectie qua potentie.
Ja dat gevoel kan ik wel een beetje delen ja.
Van Beek ramt die bal het stadion uit, lukt dat niet... dan is er altijd de speler zelf nog ^^
twitch
 twitch - zondag 03 mei 2015 - 01:47   quote  deeplink  
+1
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 mei 2015 - 19:18   quote  deeplink  
Sven van Beek noemt ontslag Rutten onterecht

117u3hc.jpg
"Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig..(?)"

Als het aan Sven van Beek had gelegen stond Fred Rutten nog voor de groep bij Feyenoord. De talentvolle verdediger, die in de voorselectie van Oranje zit, vindt het ontslag niet terecht. ''Nee'', zegt hij resoluut tegenover Fox Sports.

''Omdat ik vind dat hij met de ploeg goed bezig is geweest en dat wij het als team ook een beetje hebben laten liggen. We stonden nota bene zeven punten voor'', legt Van Beek uit. ''We hebben Rutten laten vallen door punten te laten liggen die we gewoon moesten pakken.''

Luke Wilkshire schaart zich achter zijn collega. ''Het ontslag kunnen we onszelf aanrekenen, want de prestaties waren gewoon niet goed genoeg.'' Vertrouwen is er echter ook in zijn opvolger, Giovanni van Bronckhorst. ''Hij loopt al lang mee in de voetballerij en heeft veel meegemaakt. Ik denk dat dit goed bij hem past. Ik ben ervan overtuigd dat hij een succesvolle trainer kan worden'', besluit de Australiër.

DE SPELERS HEBBEN RUTTEN LATEN VALLEN"

Sven van Beek en Luke Wilkshire aan het woord over het vertrek van Rutten en de aanstelling van Giovanni van Bronckhorst als hoofdtrainer van Feyenoord.

http://foxsports.nl/video/280500-de-spelers-hebben-rutten-laten-vallen.html

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 mei 2015 door RenatoBos --
MMM
 MMM - woensdag 20 mei 2015 - 20:59   quote  deeplink  
Slap gelul. Niet terugkijken.
ar
 ar - woensdag 20 mei 2015 - 21:15   quote  deeplink  
Scheelt weer..bedankt.
van geil
 van geil - woensdag 20 mei 2015 - 22:01   quote  deeplink  
Prima speler.
goed seizoen, effe wat minder maar dat ligt niet alleen aan hem.
n 8 van mij.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 21 mei 2015 - 15:35   quote  deeplink  
Van Beek: ''Liever Europees bij Feyenoord dan stage Oranje


http://youtu.be/T9P-4VHY8UI

Sven van Beek staat voor de taak om met Feyenoord alsnog Europees voetbal te halen via de play-offs, nadat de derde plek in de reguliere competitie in de laatste speelronden verspeeld werd: "We moeten ons oprichten nu. Dit is een nieuwe start."

Het seizoen van Feyenoord eindigde desastreus. De resultaten bleven uit, de derde plaats in de competitie, die rechtstreeks recht geeft op Europees voetbal, ging naar AZ en hoofdtrainer Fred Rutten kreeg ontslag. Van Beek zag het allemaal met lede ogen aan: "Ik denk dat het hartstikke jammer is dat het zo moet eindigen. We hebben genoeg kansen gehad om het af te maken. Dat hebben we niet gedaan. Zonder intentie op goed voetbal of wat dan ook. Ik ben Rutten dankbaar, ik ben hartstikke blij met hoe hij mij geholpen heeft bij deze club en hoe hij met mij bezig is geweest."

Op de laatste speeldag hadden de Rotterdammers voldoende aan een overwinning tegen PEC Zwolle om plaats drie te behouden, maar een inspiratieloos Feyenoord werd met 3-0 weggespeeld: "Na de 1-0 lieten we ons koppie hangen. De ruimtes werden veel te groot. We moesten alles dichtlopen, maar op een gegeven moment werd het te veel."

Er gaan stemmen op dat Feyenoord ten prooi viel aan gemakzucht, omdat Europees voetbal vrijwel zeker leek. Van Beek kan niet ontkennen dat het team mogelijk dacht dat ze er al waren: "Dat kan wel ja. We stonden zeven punten voor en iedereen dacht misschien: "We zijn er al en kunnen vakantie vieren." Maar dat is het geval nog niet."

Tijd om er lang over na te denken wil Van Beek niet nemen: "We moeten verder nu. We moeten ons oprichten en in Heerenveen een goed resultaat halen. Dit is een nieuwe start. Wat er allemaal gebeurd is, dat moeten we snel vergeten. Dat is altijd moeilijk, maar in het voetbal kun je niet te lang stilstaan."

Doordat Van Beek nog in de play-offs uit moet komen met Feyenoord, mist hij wellicht een trainingsstage van het Nederlands elftal. Spijtig natuurlijk, maar Van Beek weet wel waar zijn prioriteiten liggen: "Ik heb liever dat we met Feyenoord gewoon Europees voetbal halen. Als ik daardoor die stage met Oranje moet missen, dan is het zo."
Bron:Rijnmond
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 21 mei 2015 - 15:35   quote  deeplink  
Mooie woorden..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 25 mei 2015 - 18:06   quote  deeplink  
Martijn Krabbendam ‏@Mkrabby · 8m8 minutes ago

Sven van Beek meldt zich af voor Oranje. Hij kampt met een enkelblessure #Feyenoord
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 mei 2015 - 18:46   quote  deeplink  
Hmmmm minder..
van geil
 van geil - maandag 25 mei 2015 - 18:50   quote  deeplink  
het is fysiek maar goed dat t seizoen later begint
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 08 juli 2015 - 07:39   quote  deeplink  
Sven van Beek over zijn blessure

http://youtu.be/hYYDP-M7g3E
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 20 juli 2015 - 08:44   quote  deeplink  
Vermoedelijk twee tot drie maanden uitgeschakeld meld het AD, kunnen we voor die positie ook nog op zoek..
ar
 ar - maandag 20 juli 2015 - 10:17   quote  deeplink  
Zwaar klote dit..onze beste verdediger.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 20 juli 2015 - 11:33   quote  deeplink  
Zeker balen, krijgen we straks weer een valse start..
VVout
 VVout - maandag 20 juli 2015 - 11:52   quote  deeplink  
Das zwaar klote, nu nog zien of je wat bruikbaars binnen kan halen want de huidige bezetting is manco.
tomson
 tomson - dinsdag 21 juli 2015 - 00:59   quote  deeplink  
Pfff lekkere dompert.
Vincent1970
 Vincent1970 - woensdag 22 juli 2015 - 11:08   quote  deeplink  
Schijnt mee te vallen?
ericje
 ericje - woensdag 22 juli 2015 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juli 2015 - 11:08 schreef Vincent1970 het volgende:
Schijnt mee te vallen?
Als hij daadwerkelijk volgende week weer aansluit dan is dat heel goed nieuws! Maar ze zullen wel voorzichtig met hem moeten zijn.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 22 juli 2015 - 11:27   quote  deeplink  
Precies, schijt aan de voorbereiding, richt je maar gewoon op Utrecht, maar dit nieuws verheugd me zekers..
VVout
 VVout - woensdag 22 juli 2015 - 14:55   quote  deeplink  
Verrassend nieuws, een grote meevaller als die er weer staat.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 28 juli 2015 - 18:48   quote  deeplink  
Sven van Beek nam deel aan de partijspelen. De verdediger is op de weg terug na een lichte knie- en enkelblessure. Hij ontbrak daardoor in de afgelopen oefenwedstrijden tegen VVV-Venlo en Southampton FC.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 juli 2015 door RenatoBos --
Barabas
 Barabas - dinsdag 28 juli 2015 - 19:17   quote  deeplink  
Mooi zo. Wel helemaal laten herstellen zodat hij fysiek klaar is voor een heel seizoen!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 28 juli 2015 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juli 2015 - 19:17 schreef Barabas het volgende:
Mooi zo. Wel helemaal laten herstellen zodat hij fysiek klaar is voor een heel seizoen!
Dat schijnt een klein probleem te wezen. Hij was té gretig. Van Beek was bijna niet te temmen in zijn wil om snel terug te keren. Hij moest in bescherming worden genomen door de medische staf en was daar alles behalve blij mee. Toen hij er tijdens diverse oefenvormen volledig in ging, kreeg hij al snel de opdracht om het rustiger aan te doen.
Barabas
 Barabas - dinsdag 28 juli 2015 - 19:42   quote  deeplink  
Afremmen die gast dus.... Als hij helemaal fit begint dan hebben we er het meest aan. Zitten met zijn allen niet te wachten op de ene blessure na de andere.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 09 augustus 2015 - 02:26   quote  deeplink  
Goed gespeeld..👍
van geil
 van geil - zondag 16 augustus 2015 - 17:02   quote  deeplink  
Laten staan als cv.
Anders breek je zo'n jongen.
Goede partij wederom.
MMM
 MMM - zondag 16 augustus 2015 - 18:21   quote  deeplink  
Eens.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 27 augustus 2015 - 01:20   quote  deeplink  
Sven van Beek | Defending Skills & Goals | Feyenoord Rotterdam

(http://youtu.be/l8dcnZTvJWU)
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 28 augustus 2015 - 00:10   quote  deeplink  
Van Beek: ''Ik hoop dat ik centraal mag blijven staan''

n50kd0.jpg

Giovanni van Bronckhorst trainde vandaag met een defensie bestaande uit Terence Kongolo, Jan-Arie van der Heijden, Eric Botteghin en Sven van Beek. Door de liesblessure van Rick Karsdorp, die vandaag wel op het trainingsveld verscheen, gaat Van Beek zondag tegen PSV mogelijk als rechtsback spelen.

''Maar ik hoop dat ik gewoon centraal mag blijven staan'', geeft de jonge verdediger eerlijk toe tegenover Feyenoord TV. ''Ik heb gewoon een voorkeur en met mijn kwaliteiten kan ik beter uit de voeten als centrale verdediger. Daar sta ik dus liever. Maar, zoals ik ook al heb gezegd tegen de trainer, speel ik gewoon rechtsback als ik daar nodig ben'', aldus Van Beek, die wél als rechtsback debuteerde in Feyenoord één.

De Rotterdammers gaven de afgelopen twee wedstrijden niets weg. Van Beek moest wel eventjes wennen aan zijn nieuwe kameraad in het centrum: Jan-Arie van der Heijden. ''Tuurlijk. Ik heb altijd centraal gestaan met Terence en Jan-Arie is een iets andere voetballer. Maar het gaat goed'', zegt de jeugdinternational, die concurrentie heeft van Eric Botteghin. ''Hij is hartstikke goed. Dit seizoen is de concurrentie erger dan de voorgaande jaren. Maar dat houdt de groep scherp.''

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 augustus 2015 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 28 augustus 2015 - 00:10   quote  deeplink  
Sven houd van een speler als Lex Immers..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 augustus 2015 door RenatoBos --
MMM
 MMM - vrijdag 28 augustus 2015 - 09:07   quote  deeplink  
Ik ook Sven.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 augustus 2015 door MMM --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 28 augustus 2015 - 09:46   quote  deeplink  
Ik heb het altijd al geweten, ben blij dat ie het nu eindelijk eerlijk zegt maat..
MMM
 MMM - vrijdag 28 augustus 2015 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2015 - 09:46 schreef RenatoBos het volgende:
Ik heb het altijd al geweten, ben blij dat ie het nu eindelijk eerlijk zegt maat..
Hahahaha lul!!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5112
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Sven van Beek Topic









0.0129289