BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Sven van Beek Topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 28 november 2014 - 01:49   quote  deeplink  
Word een sterkhouder..
Nick4F
 Nick4F - vrijdag 28 november 2014 - 09:09   quote  deeplink  
Echt indrukwekkend. Samen met Terence een ijzersterk centrum. En dan Kenneth er nog achter, - het kan niet op!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 06 december 2014 - 13:09   quote  deeplink  
"Hij redt het wel, want hij heeft mentaliteit"

qrkk10.jpg

De verkoop van Stefan de Vrij en Bruno Martins Indi leverde Feyenoord veel geld op, maar er werd gevreesd voor de toekomst. Dat blijkt nergens voor nodig: de Rotterdammers beschikken over de meest gesloten afweer van de Eredivisie en presteren zelfs naar internationale maatstaven buitengewoon. Jeugdcoach Cor Adriaanse is niet verrast.

De jeugdtrainer van Feyenoord is vol lof over Sven van Beek, die zich onder Fred Rutten geruisloos in de basis heeft gespeeld en bijna wekelijks stappen maakt. "Hij speelde bij ons niet in de B1, want hij had Terence Kongolo, Karim Rekik en Nathan Aké voor zich", legt Adriaanse uit in gesprek met de NOS. "Hij redt het uiteindelijk wel om hij een geweldige mentaliteit heeft, en dat heeft hij zelf gedaan."

Volgens de talentenkneder is dat een van de belangrijkste eigenschappen waar een jonge voetballer over moet beschikken. "Als je niet hard traint, dan zit ik je achter de broek aan. Zeker als je talent hebt. Iedere training moet je beter willen worden", vindt hij. "Als je naar Feyenoord 1 gaat, moet je winnen. Als je speelt wil je winnen, ook tijdens een trainingspartij. Zo niet? Dan doe je er niet alles aan."
Bron:Voetbalzone
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 06 december 2014 - 22:24   quote  deeplink  
Van Beek: ''Het doet even zeer als je ze onnodig weggeeft''

59ycs4.jpg

Felle discussies op het veld en na afloop in de kleedkamer van Feyenoord. De Rotterdamse topclub had de stadsderby tegen Excelsior welisweer eenvoudig gewonnen met 2-5, maar de achterste linie was niet tevreden met die uitslag. ''Wij willen zo weinig mogelijk tegendoelpunten krijgen'', was Sven van Beek duidelijk.

''Het doet zeer als je ze dan onnodig weggeeft'', erkende de verdediger zijn teleurstelling tegenover RTV Rijnmond. Positief was hij uiteraard ook. ''We zijn met een goede reeks bezig en laten goed voetbal zien. In de tweede helft moesten we nog even aan de bak door dat domme tegendoelpunt.''

''Donderdag moeten we weer aan de bak'', keek Van Beek al snel weer vooruit. ''Dat is een ander soort niveau. Die wedstrijd moet je helemaal los zien van deze. Net als zijn teamgenoten wil de jeugdinternational de eerste plek in de poule vasthouden. ''Dus we zullen in de sterkste opstelling beginnen, denk ik.''
Bron:Rijnmond
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 07 december 2014 - 10:21   quote  deeplink  
Sven van Beek na afloop van Excelsior - Feyenoord

(http://youtu.be/4fEDjYHUv9k)
piet de paler
 piet de paler - zondag 07 december 2014 - 10:30   quote  deeplink  
Wordt een grotere verdediger , completer sneller dan Vlaar. Komt ook heel snel in het nieuwe( als die snor wg is) bij het NL 11 tal. Tja en dan veel geld voor vangen.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 08 december 2014 - 16:52   quote  deeplink  
Van Beek: ''Het is heerlijk om zo te voetballen''

15ezqwy.jpg

De nieuwe speelwijze die trainer Fred Rutten in de ploeg heeft gebracht valt goed bij de spelers. Zij combineren er in het veld vrolijk op los, terwijl de tegenstander niet weet hoe ze zich moeten positioneren om Feyenoord af te stoppen. ''Maar het echte geheim is dat wij niet bang zijn om fouten te maken'', zegt Sven van Beek.

''Daar begint het allemaal mee'', vindt de verdediger in het Algemeen Dagblad. ''Het is heerlijk om zo te voetballen. Als wij aan de opbouw beginnen, is er altijd wel een middenvelder die los is van zijn tegenstander. Afgelopen seizoen probeerden we toch vaak zo snel mogelijk Graziano Pellè in ons spel te betrekken. Sloegen we eigenlijk meteen twee stations over, nu wisselen we dat veel meer af.

Feyenoord verstuurde zaterdagavond liefst 800 passes in de gewonnen wedstrijd tegen Excelsior. Daarvan kwamen 87,6% bij de goede kleur terecht. Van Beek en Terence Kongolo waren goed voor 153 passes. 62 keer ging de bal van Van Beek naar Kongolo en 56 keer omgekeerd.
Bron:AD
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 09 december 2014 - 11:25   quote  deeplink  
Van Beek: "Dan mag je geen ongelukkige fouten maken"

2cqfls9.jpg

Sven van Beek baalt nog steeds lichtelijk na van de twee tegendoelpunten tegen Excelsior, waarvan hij er één zelf achter doelman Kenneth Vermeer schoot. Van Beek wil per se voorkomen dat hij met de winterstop in zicht de teugels laat vieren. ''Geen ongelukkige fouten maken in komende drie belangrijke competitieduels'', deelt de verdediger zijn doel.

''Er waren mensen die zeiden: die 2-5 zege was toch duidelijk? Maar 0-5 was nog duidelijker geweest'', vertelt Van Beek in het Algemeen Dagblad. ''Dat is geen gespeelde boosheid, zo voelt het echt. Niet alleen bij mij, vraag het ook aan Kenneth Vermeer of Terence Kongolo. Die twee goals van Excelsior waren gewoon forse tegenvallers. We moeten scherp blijven tot de winterstop. Het is vervelend dat zulke fouten een mooie reeks met nauwelijks tegengoals beëindigen.''
Van Beek ziet echter ook dat Feyenoord met de wedstrijd beter gaat spelen. ''We worden steeds effectiever, dat geeft veel vertrouwen. Wie bij ons de baas is binnen de lijnen? Die hebben we niet, we zijn allemaal gelijk. Maar in ons positiespel vervullen Jordy Clasie en Karim El Ahmadi een belangrijke rol. We zijn aan een sterke reeks bezig, maar iedereen beseft dat we volle bak moeten geven in de laatste weken van het jaar. En Standard Luik is van een heel ander niveau dan Excelsior.''
Bron:AD
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 14 december 2014 - 23:32   quote  deeplink  
Bij die tweede goal loop ook ik te slapen

2v2gw80.jpg

Feyenoord speelde AZ in de kaart, kwam nog goed weg met een gelijkspel (2-2) en zal snel moeten leren van de fouten. Woensdag wacht PSV.

We wisten dat AZ gevaarlijk was via de omschakeling, aldus Feyenoorder Sven van Beek. En toch ging het fout. Persoonlijke fouten, verzuchtte de centrumverdediger tegen Metronieuws. Bij die tweede goal loop ook ik te slapen. Ik maakte een fout en daarna deden nog vijf mensen iets fout. Ja, dan gaat de bal erin.

Misschien stonden we vandaag inderdaad iets te hoog, maar wij worden zelf ook gevaarlijk op deze manier, zei Van Beek over de speelwijze van zijn ploeg. AZ bood met name Feyenoord-verdediger Miquel Nelon alle ruimte en profiteerde optimaal van de gaten die de matig spelende linksback liet vallen.

Ploegen met een stuk minder kwaliteit dan Feyenoord, zoals AZ, kunnen gokken op de blinde aanvalslust van de Rotterdammers. Dat moeten ze lekker zelf weten, zei Sven van Beek.
Bron: metronieuws.nl
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 07 januari 2015 - 00:19   quote  deeplink  
Van Beek hoopt op wonder: ''Ik verwacht het onverwachte''

2wef1xx.jpg

Feyenoord streek maandagavond neer in Dubai voor een trainingskamp. Trainer Fred Rutten werkte een dag later met zijn groep van 26 spelers onder een stralend blauwe hemel een korte, ontspannen eerste training af. In totaal heeft Rutten er tien gepland. Die moeten de basis vormen voor een succesvolle tweede seizoenshelft, waarin de leiderspositie van PSV alsnog in gevaar moet worden gebracht. Terence Kongolo en Sven van Beek (allebei 20 jaar) spelen daarin een belangrijke rol.

In de jeugd van Feyenoord waren er de meeste twijfels over Van Beek. ''Dat merkte ik wel. Ik kreeg minder aandacht dan anderen. Ik had weinig vertrouwen in mezelf. Ik ben altijd iemand geweest die aan anderen dacht. Op een gegeven moment ben ik vooral aan mezelf gaan denken'', kijkt Van Beek in Dubai terug op de omslag in zijn loopbaan.

Ook Kongolo moest geduld hebben. De jonge verdediger, die ook als back uit de voeten kan, maakte echter vorig jaar onder Koeman zo snel progressie dat hij uiteindelijk met de WK-selectie van Louis van Gaal meeging naar het WK. Voor zijn doorbraak had hij nog in het kantoor van Koeman gezeten met de opmerking dat hij graag verhuurd te worden.

"Ik wilde spelen. Koeman zei echter dat hij het geen goed idee vond dat ik weg zou gaan. Ik zou een kans krijgen en moest die grijpen. Dat heb ik uiteindelijk gedaan. Maar het duurde wel lang", kijkt Kongolo in Dubai terug op zijn opmars.

De verdedigers zien nog steeds kampioenskansen voor Feyenoord, ondanks de achterstand van twaalf punten op koploper PSV. "Ik verwacht het onverwachte. Je weet het maar nooit", kijkt Van Beek hoopvol vooruit naar de tweede seizoenshelft.

Kongolo en Van Beek zien toekomst in Rotterdam
http://nos.nl/video/2012006-kongolo-en-van-beek-zien-toekomst-in-rotterdam.html
Bron:NOS
MMM
 MMM - maandag 19 januari 2015 - 09:35   quote  deeplink  
Gevaarlijke passes (in negatieve zin), liep soms maar net goed af.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 30 januari 2015 - 14:04   quote  deeplink  
Van Beek herhaalt: ''Geen intentie om te vertrekken''

fyflf7.jpg

Sven van Beek kan samen met collega Terence Kongolo een nieuw langdurig contract bij Feyenoord tekenen. Het duo wordt wekelijks bekeken door scouts van diverse Europese topclubs, maar Van Beek herhaalt tegenover Feyenoord TV dat hij niet van plan is om de club te verlaten.
Net als vele andere Feyenoord-spelers wordt de verdediger gelinkt aan het Southampton van Ronald Koeman. ''Ik weet het niet, ik sta nu gewoon onder contract bij Feyenoord.'' En in De Kuip zal hij voorlopig blijven. ''Het is niet mijn intentie om weg te gaan. Ik ben nog jong en ik wil gewoon lekker spelen.''

Feyenoord heeft het kampioenschap uit haar hoofd gezet en lijkt zich voorlopig te moeten focussen op het behouden van de derde plek. ''Als we Europees verder komen kan ik nog wel tevreden zijn na dit seizoen. Daarnaast moeten we gewoon zoveel mogelijk punten halen in de competitie.''
http://www.dailymotion.com/video/x2fxusp_29-01-2015-feyenoord-tv_sport
MMM
 MMM - zaterdag 31 januari 2015 - 10:47   quote  deeplink  
Verlengen!
ar
 ar - zaterdag 31 januari 2015 - 10:58   quote  deeplink  
Zeker.
van geil
 van geil - dinsdag 03 februari 2015 - 22:24   quote  deeplink  
Deze jongen maakt veel indruk op mij.
Op het veld uiteraard.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 05 februari 2015 - 19:24   quote  deeplink  
Van Beek nog niet klaar bij Feyenoord: "Ik wacht rustig af"

25rh208.jpg

Anderhalf jaar geleden werd de toen achttienjarige Van Beek voor de leeuwen gegooid. Tegen Ajaks mocht hij laten zien wat hij kon. Van Beek ontwikkelt sindsdien stormachtig. "Het gaat inderdaad hard met mij. Ik had niet verwacht dat het allemaal zo snel ging", zegt Van Beek. "Ik speel veel wedstrijden en kom de wedstrijden goed door. Daardoor groeit ook mijn zelfvertrouwen. Vertrouwen is belangrijk voor een speler. Je moet altijd in jezelf blijven geloven."

Van Beek heeft een contract tot medio 2016 in Rotterdam. De media schrijven Van Beek al naar de Premier League of de Serie A, maar daar is geen sprake van. "Ik wacht rustig af. Ik ben op de goede weg, maar ik ben nog zeker niet klaar bij Feyenoord. Ik ben hier opgegroeid en kan hier nog veel leren. Feyenoord zit in mij, het is één van de grootste clubs op deze wereld. Het is een droom om voor deze club uit te mogen komen." laat Van Beek weten in gesprek met TjerkstraMedia.

Van Beek kent zijn sterke en minder sterke punten. Hij blijft dan ook altijd kritisch op zijn eigen presteren. Volgens hem zit er zeker nog veel rek in hem. "De snelheid van handelen zou een punt van aandacht kunnen zijn", geeft Van Beek aan. "Daar wijzen de trainers mij op. Verder zijn er altijd punten die verbeterd kunnen worden. Door veel wedstrijden te spelen en goed te trainen, ontwikkel je jezelf."

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 februari 2015 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 05 februari 2015 - 19:26   quote  deeplink  
Blijf nog maar een paar jaartjes gozert..
lecock
 lecock - donderdag 05 februari 2015 - 19:33   quote  deeplink  
Nog tien met deze mentaliteit en je word op je sloffen kampioen
ViezeFurr
 ViezeFurr - donderdag 05 februari 2015 - 19:35   quote  deeplink  
De stille motor van Feyenoord. Misschien niet de beste voetballer, wel een topverdediger met de juiste mentaliteit en de beide beentjes op de grond. Gaat sowieso de subtop van Europa wel halen.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 13 februari 2015 - 16:34   quote  deeplink  
FEYENOORD BINDT VAN BEEK TOT 2018

23rr9xx.jpg

Sven van Beek blijft langer aan Feyenoord verbonden. De club en de twintigjarige verdediger hebben overeenstemming bereikt over een nieuw, verbeterd contract tot medio 2018. De huidige verbintenis van de jeugdinternational liep tot 1 juli 2016, met een optie voor nog een jaar. Van Beek, die de voorbije periode al meermaals aangaf graag langer bij de club te willen blijven, zal op korte termijn zijn handtekening zetten onder het nieuwe contract.

Stormachtige ontwikkeling
Martin van Geel toonde zich in een eerste reactie bijzonder content met het akkoord met Van Beek, die dit seizoen grote indruk maakt in De Kuip en een vaste waarde is in de defensie van Feyenoord. Sven maakt dit seizoen een stormachtige ontwikkeling door en laat wekelijks zien waarom hij dit seizoen vanaf de eerste wedstrijd een basisplaats heeft.

Het is geweldig om een jongen uit de eigen jeugdopleiding van de club op deze manier te zien doorgroeien, vervolgt Feyenoords technisch directeur. Dit nieuwe contract is een meer dan terechte beloning voor de stappen die hij maakt en wij zijn heel blij dat we hem langer aan de club kunnen binden. Wij zien in Sven veel potentie om de komende jaren bij Feyenoord nog verder door te groeien.

Vaste basisplaats
Voor Van Beek zelf was de keuze om zijn verblijf in De Kuip te kunnen verlengen geen lastige. Omdat ik het hier super naar mijn zin heb, reageert de verdediger. Bovendien is dit pas mijn eerste volledige seizoen als basisspeler en ben ik van mening dat ik bij Feyenoord nog veel verder kan groeien. Zeker onder deze trainer, die me erg helpt bij mijn ontwikkeling. Hij is veel met me bezig en let op details, waardoor ik alleen maar beter word. Ik hoef hier niet zo snel weg.

Hoewel Van Beek zich na het vertrek van Stefan de Vrij richtte op het veroveren van een basisplaats, had hij niet verwacht dat doel zo snel te bereiken. Het verbaast me wel een beetje dat alles zo goed verloopt dit seizoen. Ten opzichte van vorige jaren ben ik vooral rustiger geworden in mijn spel. Ik weet zelf heel goed wat ik wel en niet kan, dat is een van de oorzaken van mijn constante prestaties.

Feyenoorder sinds de D-jeugd
Met Van Beek bindt Feyenoord een groot talent, dat al sinds de D-jeugd deel uitmaakt van de club. Zijn ontwikkeling op Varkenoord werd in januari 2013 beloond met een eerste profcontract in De Kuip, terwijl diezelfde maand zijn debuut in het eerste elftal volgde (PSV-uit voor de KNVB-beker). Dit seizoen maakt de centrale verdediger voor het tweede achtereenvolgende jaar vast deel uit van Feyenoord 1, waar hij onder Fred Rutten onomstreden is in het hart van de defensie. Bovendien maakte Van Beek dit seizoen zowel in de competitie als de Europa League zijn eerste doelpunt voor Feyenoord
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 februari 2015 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 13 februari 2015 - 16:40   quote  deeplink  
😃
R()b
 R()b - vrijdag 13 februari 2015 - 16:57   quote  deeplink  
Lekker nieuws op een zogenaamde ongeluksdag.
Goed bezig!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 13 februari 2015 - 18:22   quote  deeplink  
Die Sven toch
Barabas
 Barabas - vrijdag 13 februari 2015 - 18:24   quote  deeplink  
Wie had er ook weer zo'n slecht gevoel omdat het zo stil was bij MvG?

Eerder al Clasie en Kongolo verlengd... nu Sven... Goed bezig die Martin!
sportverteller
 sportverteller - vrijdag 13 februari 2015 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 februari 2015 - 18:24 schreef Barabas het volgende:
Wie had er ook weer zo'n slecht gevoel omdat het zo stil was bij MvG?

Eerder al Clasie en Kongolo verlengd... nu Sven... Goed bezig die Martin!
Eens.
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 13 februari 2015 - 18:42   quote  deeplink  
Toppie Sven!! Klasse ...
MMM
 MMM - zaterdag 14 februari 2015 - 11:03   quote  deeplink  
Geweldig nieuws!
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 14 februari 2015 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 februari 2015 - 11:03 schreef MMM het volgende:
Geweldig nieuws!
Nu maar hopen dat ie scherp blijft na zijn nieuw contract !! In het verleden vaak gezien dat het verkeerd uit pakte ...
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 14 februari 2015 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 februari 2015 - 18:24 schreef Barabas het volgende:
Wie had er ook weer zo'n slecht gevoel omdat het zo stil was bij MvG?

Eerder al Clasie en Kongolo verlengd... nu Sven... Goed bezig die Martin!
Zal wel weer geluk zijn. ;)
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - zaterdag 14 februari 2015 - 12:08   quote  deeplink  
Top
Vincent1970
 Vincent1970 - zaterdag 14 februari 2015 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 februari 2015 - 11:47 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Zal wel weer geluk zijn. ;)
Neh joh. Hij is in de gladde praatjes van van Geel getrapt. ;-)
Barabas
 Barabas - zaterdag 14 februari 2015 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 februari 2015 - 11:45 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Nu maar hopen dat ie scherp blijft na zijn nieuw contract !! In het verleden vaak gezien dat het verkeerd uit pakte ...
Jij bent echt een onverbeterlijke optimist hè....
Barabas
 Barabas - zaterdag 14 februari 2015 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 februari 2015 - 16:55 schreef Vincent1970 het volgende:

[..]

Neh joh. Hij is in de gladde praatjes van van Geel getrapt. ;-)
Nu de rest nog!
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 14 februari 2015 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 februari 2015 - 17:02 schreef Barabas het volgende:

[..]

Jij bent echt een onverbeterlijke optimist hè....
Hoe kan je nu optimistisch zijn met dat huidige spelersmateriaal ???
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 15 februari 2015 - 11:53   quote  deeplink  
Knieblessure, zul,en we dan donderdag met Joris gaan starten..
Stylzz
 Stylzz - zondag 15 februari 2015 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2015 - 11:53 schreef RenatoBos het volgende:
Knieblessure, zul,en we dan donderdag met Joris gaan starten..
of weer 3-6-1 spelen.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 15 februari 2015 - 12:51   quote  deeplink  
Awel alles is mogelijk tegenwoordig..
MMM
 MMM - zondag 15 februari 2015 - 22:26   quote  deeplink  
Hoop dat hij fit is donderdag.
van geil
 van geil - zondag 15 februari 2015 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2015 - 11:56 schreef Stylzz het volgende:

[..]

of weer 3-6-1 spelen.
4-6
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 17 februari 2015 - 00:24   quote  deeplink  
Sven van Beek zet definitief streep door AS Roma

29wmjvq.jpg

Sven van Beek is er donderdag in de Europese kraker tussen Feyenoord en AS Roma definitief niet bij. De 20-jarige verdediger is niet tijdig hersteld van de knieblessure die hij afgelopen zaterdag in Almelo opliep tegen Heracles, zo meldt het Algemeen Dagblad. De medische staf constateerde na afloop een ontstoken kniepees.

Een meevaller voor trainer Fred Rutten is de terugkeer van Khalid Boulahrouz. De verdediger ontbrak in Almelo wegens ziekte, maar traint morgen weer voluit mee. Boulahrouz is een serieuze optie om Van Beek in Rome te vervangen. Dat geldt ook voor Joris Mathijsen, maar de routinier is linksbenig en Rutten is geen voorstander van twee linksbenige verdedigers in het centrum van de defensie.

Luke Wilkshire is ook op weg om het treffen met AS Roma nog te halen. De rechtsback is hersteld van zijn hamstringblessure. Als hij de training van morgen goed doorkomt, zit hij woensdag in het vliegtuig naar Rome. Dat geldt niet voor aanvaller Elvis Manu, die nog altijd herstellende is van een liesoperatie.
Bron:AD
R()b
 R()b - dinsdag 17 februari 2015 - 00:31   quote  deeplink  
kutzooi, schijtclub Heracles met hun synthetisch bende.
MMM
 MMM - dinsdag 17 februari 2015 - 08:36   quote  deeplink  
Balen
VVout
 VVout - dinsdag 17 februari 2015 - 14:58   quote  deeplink  
Jammer, tegen z'n fuck club v. Beek geblesseerd te zien uitvallen. Hadden beter met zijn alle thuis kunnen blijven!
MMM
 MMM - zondag 22 februari 2015 - 19:09   quote  deeplink  
Donderdag fit, alsjeblieft?
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 25 februari 2015 - 17:48   quote  deeplink  
Sven van Beek fit voor treffen met AS Roma

23krbcj.jpg

Feyenoord leeft toe naar de kraker tegen AS Roma. De Rotterdammers kunnen donderdag definitief weer beschikken over verdediger Sven van Beek, maakte trainer Fred Rutten woensdag bekend.

Van Beek was afgelopen zondag tegen Excelsior niet inzetbaar vanwege een blessure, maar voor het duel met de Romeinen keert hij terug. "Hij is weer fit", aldus Rutten via de officiële kanalen van Feyenoord.
"Het resultaat in Rome was goed, maar we hebben geluk gehad. Daarom biedt de 1-1 van vorige week geen garantie voor morgen", waarschuwt Rutten voor al te veel optimisme. "We beseffen dat het zwaar wordt, maar we hebben het gevoel dat er iets te halen valt voor ons. Daar gaan we vol voor."

Lex Immers en Luke Wilkshire moeten de kraker tegen de Italiaanse topclub aan zich voorbij laten gaan. Het tweetal zit donderdagavond een schorsing uit. Feyenoord - AS Roma wordt morgenavond om 21.05 uur gespeeld in De Kuip.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 25 februari 2015 - 17:49   quote  deeplink  
Sven zat zondag tegen Excelsior toch al bij de reserves, kan me herinneren hem mee te hebben zien doen bij de reserves vooraf aan de wedstrijd, zet Fred dan een niet fitte spelerop de reservebank..(?)
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 11 maart 2015 - 13:18   quote  deeplink  
Sven opgenomen in de voorselectie van Oranje..
Barabas
 Barabas - woensdag 11 maart 2015 - 13:36   quote  deeplink  
Beloning voor zijn hoge niveau! Ik ben echt onder de indruk van zijn talent en ontwikkeling.
de bluffer
 de bluffer - woensdag 11 maart 2015 - 14:38   quote  deeplink  
Nog één of twee jaar bij Feyenoord blijven en dan gewoon alleen verkocht worden
aan een Engelse TOP club
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - woensdag 11 maart 2015 - 15:03   quote  deeplink  
Terecht. En nu de andere drie nog. Is een kwestie van tijd. Voor het EK hopelijk. Feyenoord heeft de toekomst.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Sven van Beek Topic









0.0114481