BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Jong Ajax en de Jupiler League

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - maandag 10 februari 2014 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 februari 2014 - 23:03 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Gelijk maar door schuiven naar de spitspositie van Ajax1 Remco? Heb het niet gezien namelijk...
Nah ja, hij traint al met 1 en we hebben hem in Turkije ook gezien. Lekker technisch vaardige speler met een goede actie maar komt op het oog nog wat power tekort. Is ook niet gek natuurlijk, is pas 3 maanden echt fit na 2 zware knie blessures maar het gaat wel heel hard met Kishna. Om met de woorden van FdB te spreken: wat goed is komt snel. Dus als hij echt goed is komt dat debuut vanzelf.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 10 februari 2014 - 23:30   quote  deeplink  
dat is mooi, bedankt voor jouw update: Kishna
remco k
 remco k - dinsdag 11 februari 2014 - 06:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 februari 2014 - 23:03 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Gelijk maar door schuiven naar de spitspositie van Ajax1 Remco? Heb het niet gezien namelijk...
Zou kunnen hoor. Maar denk niet dat de Boer het zal doen, is toch ook weer een ander niveau, laat hem eerst hier maar eens een paar wedstrijden spelen.. Als ie zo blijft spelen kan de Boer trouwens gewoon niet om hem heen..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 11 februari 2014 - 07:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 februari 2014 - 21:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Leeftijd??
Als je het over Branco van den Boomen heeft. Geboren op 21 juli 1995, dus reeds 18 jaartjes oud. Sinds 2011 bij de jeugd van Ajax, overgekomen van de jeugd van RKC/Willem II
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 11 februari 2014 - 07:10   quote  deeplink  
De Sa maar weer eens meenemen tijdens een wedstrijd van het eerste?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 februari 2014 door Ajax Warrior --
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 11 februari 2014 - 08:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 februari 2014 - 07:10 schreef Ajax Warrior het volgende:
De Sa maar weer eens meenemen tijdens een wedstrijd van het eerste?
Hoeft van mij niet hoor.. Ligeon mag wel een keertje mee.
En Lobotka zie ik graag een keertje in het eerste.
Eide
 Eide - dinsdag 11 februari 2014 - 08:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 februari 2014 - 07:10 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Als je het over Branco van den Boomen heeft. Geboren op 21 juli 1995, dus reeds 18 jaartjes oud. Sinds 2011 bij de jeugd van Ajax, overgekomen van de jeugd van RKC/Willem II
Heeft altijd als middenvelder gespeeld omdat hij veel voetballend inzicht heeft maar kwam op het middenveld eigenlijk loopvermogen en wendbaarheid tekort, daarom tegenwoordig meer CV dan CVM. CV speelt hij eigenlijk pas dit seizoen, even kijken hoe hij dat oppakt.
remco k
 remco k - dinsdag 11 februari 2014 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 februari 2014 - 08:50 schreef Eide het volgende:

[..]

Heeft altijd als middenvelder gespeeld omdat hij veel voetballend inzicht heeft maar kwam op het middenveld eigenlijk loopvermogen en wendbaarheid tekort, daarom tegenwoordig meer CV dan CVM. CV speelt hij eigenlijk pas dit seizoen, even kijken hoe hij dat oppakt.
Speelde gister op het middenveld.
Eide
 Eide - dinsdag 11 februari 2014 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 februari 2014 - 14:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Speelde gister op het middenveld.
Ja, ik zeg al, speelt meer als CV dan als CVM maar kan me voorstellen dat ze hem op beide posities uitproberen want tot begin dit seizoen was hij altijd middenvelder, maar gemankeerd door een zwakke looptechniek.
remco k
 remco k - dinsdag 11 februari 2014 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 februari 2014 - 16:27 schreef Eide het volgende:

[..]

Ja, ik zeg al, speelt meer als CV dan als CVM maar kan me voorstellen dat ze hem op beide posities uitproberen want tot begin dit seizoen was hij altijd middenvelder, maar gemankeerd door een zwakke looptechniek.
Sorry, begreep je ff niet..

Hij viel me gister op. Weet alleen niet of het positief of negatief was, kan ook komen omdat ik hem niet ken..
Eide
 Eide - woensdag 12 februari 2014 - 20:36   quote  deeplink  
'Echte Ajax-spits' Kishna valt in de smaak bij Groenendijk

Alfons Groenendijk is gecharmeerd van Ricardo Kishna. De talentvolle aanvaller krijgt bij Jong Ajax de kans zich te bewijzen. Hij deed dit afgelopen maandag in de competitiewedstrijd tegen VVV-Venlo. Mede door een treffer van de Hagenaar won het beloftenelftal met 4-1 van de Limburgse opponent.

De trainer van Jong Ajax ziet in Kishna (19) een echte Ajax-spits: ''Zeker op basis van wat hij liet zien. Ik bedoel, Ricardo kan zelf iets creëren, heeft een individuele actie, snelheid en is doelgericht. Dat zijn kwaliteiten die horen bij een Ajaxspits. Zijn aannames zijn geweldig, buitengewoon, hij had de bal aan een touwtje'', aldus Groenendijk in een reactie aan Ajax Life.

Groenendijk wil zijn bijdrage in de stormachtige ontwikkeling van de aanvaller niet overschatten: ''Ik moet als trainer niet denken van: die Kishna maak ik wel even twintig of dertig procent beter. Dit is aanleg, dit is talent. Aangeboren.''

''Het zou onzin zijn om hem te leren hoe hij een bal moet aannemen of op doel moet schieten. Dat wil ik echt niet naar mezelf toetrekken. De aanwezige kwaliteiten heeft hij gewoon meegekregen. Hooguit tactisch kan ik iets toevoegen. Bijvoorbeeld wat hem te doen staat als de tegenstander in balbezit is. Dat zag ik in deze wedstrijd terug. Daar beloonde ik hem voor met een compliment. Als zo'n jong talent ook nog inzet toont, maakt dat het plaatje compleet'', zo besluit de Leidse oefenmeester.

Bron
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 14 februari 2014 - 23:06   quote  deeplink  
Tegen Dordrecht gelijk gespeeld zowaar.
remco k
 remco k - zaterdag 15 februari 2014 - 10:07   quote  deeplink  
Weer een goal van Kishna..
remco k
 remco k - zaterdag 15 februari 2014 - 10:18   quote  deeplink  
En een hele mooie trouwens..
nora
 nora - zaterdag 15 februari 2014 - 11:22   quote  deeplink  
Maar ook bij jong Ajax vele kansen niet benut, hopelijk gaat die Kishna wel veel scoren ik maak me echt zorgen om onze doelpunten productie, dat was toch altijd de kracht van Ajax scoren.
Eide
 Eide - zaterdag 15 februari 2014 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 februari 2014 - 11:22 schreef nora het volgende:
Maar ook bij jong Ajax vele kansen niet benut, hopelijk gaat die Kishna wel veel scoren ik maak me echt zorgen om onze doelpunten productie, dat was toch altijd de kracht van Ajax scoren.
Hij is natuurlijk eigenlijk geen echte spits maar nu Hoesen verhuurd heeft Jong Ajax weinig andere opties met voldoende kwaliteit. Ben benieuwd hoe Kishna zich daar ontwikkeld. Het gaat nu hard met hem, kijken of dat aanhoudt.
remco k
 remco k - zondag 23 februari 2014 - 18:42   quote  deeplink  
Het gaat redelijk met Jong Ajax.. Wederom gewonnen.. met 4-2

http://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuws/77231/live-16-30-uur-sparta-jong-ajax-0-0-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
remco k
 remco k - zondag 23 februari 2014 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 februari 2014 - 12:00 schreef Eide het volgende:

[..]

Hij is natuurlijk eigenlijk geen echte spits maar nu Hoesen verhuurd heeft Jong Ajax weinig andere opties met voldoende kwaliteit. Ben benieuwd hoe Kishna zich daar ontwikkeld. Het gaat nu hard met hem, kijken of dat aanhoudt.
Gaat zeker hard.. Een week later bij twee goals betrokken in het eerste..
Eide
 Eide - vrijdag 28 februari 2014 - 23:51   quote  deeplink  
Plots begint Jong Ajax toch te draaien.

Jong Ajax wint spektakelstuk

Jong Ajax heeft tijdens het AvondjeAjax een spectaculaire wedstrijd tegen FC Den Bosch met 3-2 gewonnen. Tobias Sana scoorde in het duel in de Jupiler League de openingstreffer. In de tweede helft verzorgden Dejan Meleg en Sheraldo Becker de Amsterdamse productie. Met drie rode kaarten kreeg het duel nog een apart randje.
Vooraf had trainer Fons Groenendijk aangegeven dat hij bij zijn team vooral beleving en passie wilde zien. Dat had hij zijn jonge ploeg ook in de kleedkamer kennelijk nog goed op het hart gedrukt, want met snel combinatiespel beloonde Jong Ajax zich al in de achtste minuut tegen het hooggeklasseerde FC Den Bosch. Tobias Sana, afwisselend spelend aan de linker- en rechterflank, zette een combinatie op met Dejan Meleg en schoot zelf keurig binnen, 1-0.

De thuisploeg behield het initiatief in de Amsterdam ArenA, waar het AvondjeAjax om zes uur was begonnen met de Ajax Vrouwen tegen FC Twente. Dat de Ajacieden gepassioneerd waren bleek wel uit een klein opstootje dat ontstond toen Sana hard onderuit werd geschopt en daarop reageerde. Ralf Seutjens ging verbaal tegen de Ajacied tekeer en kreeg net als de Zweedse aanvaller de gele kaart. Groenendijk riep na afloop dat moment in herinnering om aan te geven dat het met de teamgeest wel goed zat. ,,Het hele elftal stond er toen bij. Ze waren een eenheid. Bereid om voor elkaar te vechten."

Jong Ajax bleef het eigen spelletje spelen dat een groot contrast vormde met dat van de Brabantse formatie. Op de dag dat het carnaval in Oeteldonk begon, was er bij de gasten zelf weinig creativiteit te bespeuren. Met opportunistische ballen naar voren probeerde de ploeg van trainer en oud-Ajacied Ruud Kaiser de verdediging van Ajax te verrassen. Maar Mickey van der Hart kwam, op een kopbal van Seutjens net naast, eigenlijk nauwelijks in de moeilijkheden. Bij rust verzuimde Meleg Jong Ajax op 2-0 te zetten. In kansrijke positie schoot hij over.

Dat kwam de ploeg van Groenendijk aanvankelijk duur te staan, want snel in de tweede helft - toevallig net als FC Twente eerder deze avond tegen de Ajax Vrouwen - kwam FC Den Bosch terug in de wedstrijd. Erik Quekel, in de uitwedstrijd ook al drie keer succesvol tegen Jong Ajax, maakte de gelijkmaker. Maar Jong Ajax toonde veerkracht. Toen Sinan Keskin na een uur spelen Meleg naast hem zag, bediende hij hem op maat en Meleg had geen moeite de 2-1 te maken.

Het leek een stuk lastiger voor de thuisploeg te worden in de 66e minuut. Branco van den Boomen kreeg na een onbesuisde actie op de middenlijn de rode kaart voorgeschoteld. Groenendijk greep daarna in door El Hasnaoui naar de kant te halen en Derwin Martina binnen de lijnen te brengen. ,,We moesten wat bedenken toen we met een man minder kwamen te staan", zei hij na afloop. ,,Toen speelden we een soort 4-3-2."

Maar ook zijn spelers op het veld hadden de oplossing paraat. Keskin passte na een interceptie op het middenveld razendsnel op de spurtende Becker.Die haalde vervolgens het maximale uit de aanval en bracht Ajax op 3-1. Gespeeld was het allerminst, want in de 74e minuut schoot Furhgill Zeldenrust fraai de aansluitingstreffer achter Van der Hart, 3-2. Maar het kon nog gekker. Na twee overtredingen van Van den Broek en Boddaert stond FC Den Bosch in de 78e minuut opeens met nog slechts negen spelers in het veld. Nu was het een kwestie van rustig uitspelen voor Jong Ajax. Gezien het verleden nog geen eenvoudige opgave voor de jonge ploeg. Maar het enthousiaste publiek hielp ze een handje door nog luidruchtiger te keer te gaan. Mede daardoor trok Jong Ajax de voorsprong over de streep. ,,Ik denk dat het leuk was voor het publiek. Alles zat er weer op en aan", grijnsde Groenendijk. ,,Goals, rode kaarten, gele kaarten. Die rode kaarten waren in mijn ogen veel te zwaar. Maar wij zijn daar weerbaarder in geworden. Als dit duel voor de winterstop had plaatsgevonden dan hadden we die verloren", is de stellige mening van de trainer. ,,We hebben gevochten en daarbij hebben we ook spelers die goed in vorm steken en aardig kunnen voetballen."

Scoreverloop: 8. Sana 1-0, 47. Quekel 1-1, 60. Meleg 2-1, 69. Becker 3-1, 74. Zeldenrust 3-2.

Rode kaarten: Vd Boomen (Ajax), Vd Broek en Boddaert (Den Bosch)

Jong Ajax: Van der Hart, Ligeon, Tete, Van den Boomen, Kuipers; Bazoer (26. Keskin), El Hasnaoui (67. Martina), Lobotka, Becker, Meleg (84. De Bondt), Sana.


Ik begreep dat Keskin en Becker beide een prima wedstijd speelden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 februari 2014 door Eide --
remco k
 remco k - zaterdag 01 maart 2014 - 00:27   quote  deeplink  
Knap hoor. En Meleg scoort weer.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 01 maart 2014 - 15:30   quote  deeplink  
Jammer genoeg was de wedstrijd niet live op televisie, waarom is mij nog steeds een raadsel. Fox zend elk weekend maar 2 wedstrijden uit van de JL, waarom kunnen dat er niet meer zijn? Op vrijdagavond heb je maar 1 zender met eredivisievoetbal, waarom dan niet op 2 andere zenders wedstrijden van de JL?
remco k
 remco k - zaterdag 01 maart 2014 - 17:46   quote  deeplink  
Vind het ook jammer. Slaat inderdaad nergens op.
remco k
 remco k - maandag 03 maart 2014 - 21:15   quote  deeplink  
Van der Boomen is voor 1 wedstrijd geschorst, gezien zijn overtreding een prima sanctie..
nummer10
 nummer10 - maandag 03 maart 2014 - 21:23   quote  deeplink  
Meleg word volgens mij ook steeds beter... Wellicht volgend seizoen.
remco k
 remco k - maandag 03 maart 2014 - 21:46   quote  deeplink  
Veel assists en goals in de laatste wedstrijden..
remco k
 remco k - dinsdag 04 maart 2014 - 20:37   quote  deeplink  
Sporkslede al na 25 minuten weer uitgevallen met dezelfde blessure als ie had. Blijkbaar te vroeg begonnen..

Ajax op 1-0 na een penalty van Martina..

Ajax speelt een oefenpot tegen Quick Boys..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 04 maart 2014 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 maart 2014 - 20:37 schreef remco k het volgende:
Sporkslede al na 25 minuten weer uitgevallen met dezelfde blessure als ie had. Blijkbaar te vroeg begonnen..

Ajax op 1-0 na een penalty van Martina..

Ajax speelt een oefenpot tegen Quick Boys..
einduitslag:2-2
remco k
 remco k - donderdag 06 maart 2014 - 10:18   quote  deeplink  
Alfons Groenendijk vertrekt na dit seizoen als trainer van Jong Ajax. De coach wil niet praten over een verlenging van zijn contract, omdat hij op zoek gaat naar een nieuwe uitdaging.

Groenendijk debuteerde dit seizoen met Jong Ajax in de Jupiler League. "Ik heb het een tijdje terug al aangegeven bij de clubleiding, waarbij ik op begrip kon rekenen. Het was een zeer interessant jaar voor mij bij een prachtige club. Ik heb wederom veel ervaring opgedaan", zegt de trainer op de website van Ajax.

Directeur voetbalzaken Marc Overmars is blij met de inbreng die Groenendijk dit seizoen heeft gehad bij de beloften. "Jong Ajax is dit jaar gestart met de pilot in de Jupiler League. Wij zijn zeer tevreden over de rol die Alfons daarin heeft gespeeld, het team is stabiel en draait inmiddels prima mee in de competitie. Het belangrijkste doel voor ons is om de doorstroom van jonge spelers te continueren. Daarin zijn we dit jaar zeker geslaagd."

Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/238703/Groenendijk_trekt_de_deur_bij_Ajax_achter_zich_dicht?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl#ixzz2vAkyRBaU
Eide
 Eide - donderdag 06 maart 2014 - 10:20   quote  deeplink  
Fons Groenendijk vertrekt bij Ajax

Fons Groenendijk verlaat Ajax aan het einde van dit seizoen. De huidige trainer van Jong Ajax heeft aangegeven op zoek te willen naar een nieuwe uitdaging. Hierdoor zal er geen gesprek volgen voor een eventuele verlenging van zijn per 30 juni 2014 aflopende contract.
Groenendijk (49) startte in de zomer van 2013 als trainer van Jong Ajax, dat sinds dit seizoen uitkomt in de Jupiler League. Eerder was de Leidenaar binnen de club ook al actief als trainer, onder andere in 2006 als assistent bij het eerste elftal. Als speler maakte de voormalig middenvelder in de seizoenen 1991-1992 en 1992-1993 deel uit van het eerste van Ajax.

Fons Groenendijk: ,,Het is voor mij een weloverwogen beslissing geweest om aan het einde van dit seizoen te stoppen als trainer van Jong Ajax. Ik heb het een tijdje terug al aangegeven bij de clubleiding, waarbij ik op begrip kon rekenen. Het was een zeer interessant jaar voor mij bij een prachtige club. Ik heb wederom veel ervaring opgedaan. Bij het werken met een opleidingselftal komen er veel zaken kijken die je als hoofdtrainer niet tegenkomt. Ik heb het, samen met een uitstekende staf, zo goed mogelijk proberen in te vullen. Het was een seizoen met pieken en dalen maar volgens mij hebben we het inmiddels aardig op de rit gekregen. En we zijn er natuurlijk nog niet, we hebben nog wat wedstrijden te gaan. Mijn contract loopt deze zomer af en voor mij is dit een mooi moment om verder te kijken naar mijn carrière. Die vervolgstap wil ik dus komend seizoen maken.

Marc Overmars: ,,Jong Ajax is dit jaar gestart met de pilot in de Jupiler League. Wij zijn zeer tevreden over de rol die Alfons daarin heeft gespeeld, het team is stabiel en draait inmiddels prima mee in de competitie. Het belangrijkste doel voor ons is om de doorstroom van jonge spelers te continueren. Daarin zijn we dit jaar zeker geslaagd.

Ajax.nl
nora
 nora - donderdag 06 maart 2014 - 10:29   quote  deeplink  
Ha ha 2 zielen een gedachte met daar tussen in 2 minuten. Een goede zaak laat Perez jong Ajax overnemen is in mijn ogen een tactisch sterke trainer was ook altijd een slimme en goede voetballer ik weet alleen niet of hij het goed kan overbrengen bij die gasten.
Eide
 Eide - donderdag 06 maart 2014 - 10:44   quote  deeplink  
Lijkt me prima. Ik vond Groenendijk in woord en gebaar geen Ajax coach, kroop te vaak en te makkelijk in de slachtoffer rol. Jong Ajax moet straks de opstap worden voor de toekomstige trainer van Ajax 1 wat mij betreft, eventueel in combinatie met de A1.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 06 maart 2014 - 11:29   quote  deeplink  
Wat te denken van Patrick Kluivert of Marco van Basten, maar ook Jari Litmanen en Jaap Stam.
Allemaal personen die voor onze club prachtige dingen hebben gedaan en nu misschien ook wel opnieuw willen doen....
Eide
 Eide - donderdag 06 maart 2014 - 11:40   quote  deeplink  
Litmanen! Wat ik hier al schreef!. Ik denk wel dat je Jari eerst als assistent bij Jong Ajax zou moeten laten wennen. Kan hij daarnaast bij andere elftallen meekijken en als individuele trainer dingen doen. en z'n papieren halen.

Kluivert ligt meer voor de hand hoewel die eigenlijk een eerste elftal wil. Die heeft bij Twente en het NL elftal al wel veel ervaring opgedaan. Kenneth Perez zou ook een logische tussenstap kunnen zijn hoewel in Kenneth nog niet als trainer van Ajax 1 zie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 maart 2014 door Eide --
Eide
 Eide - donderdag 06 maart 2014 - 11:41   quote  deeplink  
Mijn eerste gedachte was trouwens Alex Pastoor, geboren Amsterdammer die aanvallend en verzorgt voetbal wil spelen. Zou een ideale tussenpaus bij Ajax zijn om een toekomstige Ajax 1 trainer achter te laten rijpen.
nora
 nora - donderdag 06 maart 2014 - 11:54   quote  deeplink  
Ik denk dat Pastoor liever gaat voor een eredivisie club als die tenminste voor hem willen gaan, anders zou hij voor jong Ajax een prima trainer zijn.
Eide
 Eide - donderdag 06 maart 2014 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 maart 2014 - 11:54 schreef nora het volgende:
Ik denk dat Pastoor liever gaat voor een eredivisie club als die tenminste voor hem willen gaan, anders zou hij voor jong Ajax een prima trainer zijn.
Hij is naar Tsjechië, heeft daar sinds kort een nieuwe club in Praag.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 maart 2014 door Eide --
remco k
 remco k - donderdag 06 maart 2014 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 maart 2014 - 10:20 schreef Eide het volgende:
Fons Groenendijk vertrekt bij Ajax

Fons Groenendijk verlaat Ajax aan het einde van dit seizoen. De huidige trainer van Jong Ajax heeft aangegeven op zoek te willen naar een nieuwe uitdaging. Hierdoor zal er geen gesprek volgen voor een eventuele verlenging van zijn per 30 juni 2014 aflopende contract.
Groenendijk (49) startte in de zomer van 2013 als trainer van Jong Ajax, dat sinds dit seizoen uitkomt in de Jupiler League. Eerder was de Leidenaar binnen de club ook al actief als trainer, onder andere in 2006 als assistent bij het eerste elftal. Als speler maakte de voormalig middenvelder in de seizoenen 1991-1992 en 1992-1993 deel uit van het eerste van Ajax.

Fons Groenendijk: ,,Het is voor mij een weloverwogen beslissing geweest om aan het einde van dit seizoen te stoppen als trainer van Jong Ajax. Ik heb het een tijdje terug al aangegeven bij de clubleiding, waarbij ik op begrip kon rekenen. Het was een zeer interessant jaar voor mij bij een prachtige club. Ik heb wederom veel ervaring opgedaan. Bij het werken met een opleidingselftal komen er veel zaken kijken die je als hoofdtrainer niet tegenkomt. Ik heb het, samen met een uitstekende staf, zo goed mogelijk proberen in te vullen. Het was een seizoen met pieken en dalen maar volgens mij hebben we het inmiddels aardig op de rit gekregen. En we zijn er natuurlijk nog niet, we hebben nog wat wedstrijden te gaan. Mijn contract loopt deze zomer af en voor mij is dit een mooi moment om verder te kijken naar mijn carrière. Die vervolgstap wil ik dus komend seizoen maken.

Marc Overmars: ,,Jong Ajax is dit jaar gestart met de pilot in de Jupiler League. Wij zijn zeer tevreden over de rol die Alfons daarin heeft gespeeld, het team is stabiel en draait inmiddels prima mee in de competitie. Het belangrijkste doel voor ons is om de doorstroom van jonge spelers te continueren. Daarin zijn we dit jaar zeker geslaagd.

Ajax.nl
Hey dief:-)
Eide
 Eide - donderdag 06 maart 2014 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 maart 2014 - 12:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Hey dief:-)
Dan begin je tegelijkertijd aan zo'n bericht :)
nora
 nora - donderdag 06 maart 2014 - 12:51   quote  deeplink  
alleen de een is wat sneller !! ik ben benieuwd wie de nw trainer gaat worden misschien schuiven ze Bosman door als hij bevoegd is tenminste .
remco k
 remco k - donderdag 06 maart 2014 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 maart 2014 - 12:32 schreef Eide het volgende:

[..]

Dan begin je tegelijkertijd aan zo'n bericht :)
Whahahahaha. Ja inderdaad.
remco k
 remco k - donderdag 06 maart 2014 - 13:57   quote  deeplink  
Ronald.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 06 maart 2014 - 16:29   quote  deeplink  
Mooi zo, Groenendijk rot op! En nu eindelijk een normale trainer voor deze groep zetten alsjeblieft!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 06 maart 2014 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 maart 2014 - 13:57 schreef remco k het volgende:
Ronald.
remco.
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 06 maart 2014 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 maart 2014 - 16:29 schreef Ajax Warrior het volgende:
Mooi zo, Groenendijk rot op! En nu eindelijk een normale trainer voor deze groep zetten alsjeblieft!
Zoals ik? :)
Ik heb drie jaar ervaring hahaha
remco k
 remco k - donderdag 06 maart 2014 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 maart 2014 - 17:04 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

remco.
Whahaha. Kafmees..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 06 maart 2014 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 maart 2014 - 19:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Whahaha. Kafmees..
Ik heb een geen verstand van het spelletje en een hekel aan schrijven van ellenlange discussies zoals hier op het forum soms wel gebeurt (zie de discussie in het cafe tussen Eide en Bollewijn;-))
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - donderdag 06 maart 2014 - 23:03   quote  deeplink  
Nee, ik had wel verwacht en gehoopt, dat Jong Ajax minimaal 6 plaatsen hoger zou staan. Nu bij de onderste regione is dat minder goed.
Eide
 Eide - donderdag 06 maart 2014 - 23:06   quote  deeplink  
Hoezo, wat maakt het uit? Het doel is spelers klaar stomen voor Ajax 1. Dit seizoen hebben Veltman, Klaassen, Denswil en nu dus ook Kishna de overstap van Jong Ajax naar Ajax 1 gemaakt. En dat is de enige taak van Jong Ajax.
swennos
 swennos - donderdag 06 maart 2014 - 23:51   quote  deeplink  
Aaron Winter
Eide
 Eide - vrijdag 07 maart 2014 - 00:39   quote  deeplink  
Uit verschillende hoeken komt ook de naam Orlando Trustfull opborrelen, deed het uitstekend met de B1, doet het uitstekend met de A1. Lijkt ook een natuurlijke keuze.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Jong Ajax en de Jupiler League









0.0165979