BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Jong Ajax en de Jupiler League

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
iAmsterdam
 iAmsterdam - dinsdag 06 augustus 2013 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2013 - 20:41 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Robben ook gegroeid maar kuijt, sneijder vd vaart zijn toch aardig aan
het terugvallen helaas maar gelukkig staan van ginkel maher alweer klaar
Maar van Robben hadden we het meer verwacht dan bij V Persie.

Maher moet ik eerst maar is zien.. kijk naar Affelay daar werd het ook van gezegd
Nou die is echt geen wereldtop hoor.. V Ginkel heeft het in zich... alleen slechte keuze
Om naar Chelsea te gaan..
soccer
 soccer - dinsdag 06 augustus 2013 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 augustus 2013 - 12:11 schreef Robinho het volgende:

[..]

Slap gelul, Warrior heeft gelijk man. Uitje Oss 200 pleuro, maakt niks uit je bent toch niet verplicht om te komen? Voetbal moet voor iedereen toegankelijk blijven
Nee hoor een kaartje kost gewoon 14 euro net als vorig jaar. Dat er een verplichting op een combi is kan fc oss ook niets aan doen. Dus als je je club wilt zien betaal je gewoon de prijs en anders blijf je weg. Heeft niets met ajax hater te maken.
remco k
 remco k - dinsdag 06 augustus 2013 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2013 - 20:50 schreef iAmsterdam het volgende:

[..]

Maar van Robben hadden we het meer verwacht dan bij V Persie.

Maher moet ik eerst maar is zien.. kijk naar Affelay daar werd het ook van gezegd
Nou die is echt geen wereldtop hoor.. V Ginkel heeft het in zich... alleen slechte keuze
Om naar Chelsea te gaan..
Absoluut niet. Praat voor jezelf.
soccer
 soccer - dinsdag 06 augustus 2013 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2013 - 20:53 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

eens, beetje rare reactie van die man.
je mag daar toch gewoon wat van zeggen lijkt me...
Inderdaad een hele rare reactie plaats je nu. Iedereen mag gewoon iets zeggen. Alleen alle clubs rekenen meer als er een sterkere tegenstander komt. Ajax tegen feyenoord of psv heeft een prijs dan tegen rkc of nec.
iAmsterdam
 iAmsterdam - dinsdag 06 augustus 2013 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2013 - 21:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Absoluut niet. Praat voor jezelf.
Ik praat gewoon over voetbal man. Met iemand die inhoudelijker is dan wat jij doet
Jij roept maar wat maar zegt eigelijk helemaal niks, je maakt jezelf alleen maar belachelijk
En het begint op te vallen wat jou bedoeling is je blijft maar doorgaan..
Wat ben jij zielig
remco k
 remco k - dinsdag 06 augustus 2013 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2013 - 22:20 schreef iAmsterdam het volgende:

[..]

Ik praat gewoon over voetbal man. Met iemand die inhoudelijker is dan wat jij doet
Jij roept maar wat maar zegt eigelijk helemaal niks, je maakt jezelf alleen maar belachelijk
En het begint op te vallen wat jou bedoeling is je blijft maar doorgaan..
Wat ben jij zielig
Op een forum het woord we gebruiken is praten voor anderen. Ik ben het niet met je stelling eens dus zeg ik er wat van. Zeer inhoudelijk dus.
Robinho
 Robinho - dinsdag 06 augustus 2013 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2013 - 21:19 schreef soccer het volgende:

[..]

Nee hoor een kaartje kost gewoon 14 euro net als vorig jaar. Dat er een verplichting op een combi is kan fc oss ook niets aan doen. Dus als je je club wilt zien betaal je gewoon de prijs en anders blijf je weg. Heeft niets met ajax hater te maken.
wat een inhoud hebben je posts. Je leest de andere reacties niet goed of begrijpt ze niet. Daarnaast; dat jij accepteert dat bepaalde evenementen onbetaalbaar worden is jouw zaak.Hier zijn een aantal mensen die zich daar niet als makke lammetjes bij neerleggen. "Gewoon weg blijven" is dan geen optie.
remco k
 remco k - dinsdag 06 augustus 2013 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2013 - 22:24 schreef Robinho het volgende:

[..]

wat een inhoud hebben je posts. Je leest de andere reacties niet goed of begrijpt ze niet. Daarnaast; dat jij accepteert dat bepaalde evenementen onbetaalbaar worden is jouw zaak.Hier zijn een aantal mensen die zich daar niet als makke lammetjes bij neerleggen. "Gewoon weg blijven" is dan geen optie.
Maar de vraag blijft dan staan. Wie is hiervoor verantwoordelijk. Het voetbalkaartje is dus wel te betalen. Maar de verplichte combo niet.
remco k
 remco k - dinsdag 06 augustus 2013 - 22:48   quote  deeplink  
Gewoon luisteren naar Nenam.
iAmsterdam
 iAmsterdam - dinsdag 06 augustus 2013 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2013 - 22:43 schreef remco k het volgende:

[..]

En ondertussen ben je aardig druk met me. En dan mij een stakker noemen.

Het enige dat ik doe is op vrijwel alle berichten reageren. En ik reageer op jou alleen maar meer omdat het zo verschrikkelijk makkelijk een reactie uitlokt.

Je bent net zo'n marrionette poppetje. Je doet namelijk iedere keer weer exact wat ik wil m
Dat is makkelijk zeg haha
Jij begint steeds en als ik een reactie erop geef ben ik er druk mee haha
Dus als ik jou moet geloven moet jij steeds iets raars zeggen en ik mag er niet op reageren
Anders ben ik met jou bezig??
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 06 augustus 2013 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2013 - 22:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Ons kan ook nog. Zou ie misschien nog meer accounts hebben?.
Zet er geen geld op..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 augustus 2013 door infamous psv --
Robinho
 Robinho - dinsdag 06 augustus 2013 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2013 - 22:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Maar de vraag blijft dan staan. Wie is hiervoor verantwoordelijk. Het voetbalkaartje is dus wel te betalen. Maar de verplichte combo niet.
14 euro is flink wat voor een plekkie op de hei. Daarnaast is de burgemeester van Oss verantwoordelijk natuurlijk. Volgens mij heeft niemand hier alleen naar de club Oss gewezen. Wel duidelijk is dat dit abnormale bedragen zijn. En daarnaast ook nog een verplichte klotecombi. Jammer voor de mensen die graag meegaan.
iAmsterdam
 iAmsterdam - dinsdag 06 augustus 2013 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2013 - 22:45 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Een beetje kinderachtige post.....met je stalkster.
Je moet hem juist keihard terug pakken......maar vrees dat jij dat niet gaat redden.
Verbaast me ook niks
Hij heeft niks in te brengen Nemam dat zie je ook wel..

En je probeert nu olie op het vuur te gooien;-)
Om me uit de tent te lokken haha

Moet tie eerst als een man overkomen en niet als een bitch
Voor ik er echt een uitdaging in zie...
remco k
 remco k - dinsdag 06 augustus 2013 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2013 - 22:53 schreef Robinho het volgende:

[..]

14 euro is flink wat voor een plekkie op de hei. Daarnaast is de burgemeester van Oss verantwoordelijk natuurlijk. Volgens mij heeft niemand hier alleen naar de club Oss gewezen. Wel duidelijk is dat dit abnormale bedragen zijn. En daarnaast ook nog een verplichte klotecombi. Jammer voor de mensen die graag meegaan.
14 echt te veel ja?. Die clubs moeten toch ook verdienen.
remco k
 remco k - dinsdag 06 augustus 2013 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2013 - 23:03 schreef Robinho het volgende:

[..]

Nee, de geadresseerde klopt!
Oké
remco k
 remco k - dinsdag 06 augustus 2013 - 23:04   quote  deeplink  
Is die 14 euro trouwens het goedkoopste kaartje?
iAmsterdam
 iAmsterdam - dinsdag 06 augustus 2013 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2013 - 22:59 schreef Robinho het volgende:

[..]

wat vind jij iAmsterdam; 14 euro teveel of een goeie prijs
Vind ik wel een redelijke prijs
Robinho
 Robinho - dinsdag 06 augustus 2013 - 23:08   quote  deeplink  
ik vind het aan de dure kant, maar goed. Als jullie (incl. soccer) het een goeie prijs vinden geloof ik dat. Dan blijft het totaalpakket van 30,67 euro wel veel te duur. En dit inclusief de combi, dubbele reiskosten en dubbele reistijd voor velen. Voor je het weet ben je twee dagen onderweg naar Oss. Schandalig. Die kloteburgemeesters hebben gewoon geen zin een paar agenten in te zetten en daar zijn supporters de dupe van
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 07 augustus 2013 - 06:57   quote  deeplink  
Zonde, zonde, zonde.

Maar Robinho, ik ben eens verder gaan kijken en inderdaad is die 14 euro die Oss vraagt ongeveer de prijs die bij elke Jupiler League club wordt gevraagd. Echter komen de kosten door die achterlijke combiregelingen die burgemeesters van die betreffende plaatsen afkondigen. Ajax moet dus extra voorzorgsmaatregelen nemen en alternatieve opstapplaatsen zijn er, behoudens 1 parkeerterrein onderweg, totaal niet. Is voor sommigen ook echt nonsens om vanuit Oss of omliggende dorpen eerst naar Amsterdam te moeten reizen en dan weer met een buscombi terug om een wedstrijd te bekijken. In dit geval zorg je als burgemeester dus voor grotere problemen. We moeten namelijk niet vergeten dat wedstrijden in de Jupiler League meestal niet zijn uitverkocht, zoals dat bij wedstrijden in de Eredivisie tegen topclubs wel het geval is. Hierdoor zal men dus makkelijker aan kaarten voor thuisvakken kunnen komen, wat wildgroei in deze vakken gaat betekenen en wat sneller supportersrellen tot gevolg kan hebben. Dus uiteindelijk kaatst dat balletje harder terug.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 augustus 2013 door Ajax Warrior --
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 07 augustus 2013 - 11:16   quote  deeplink  
Dit mooie topic een klein beetje opgeschoond...
remco k
 remco k - woensdag 07 augustus 2013 - 17:47   quote  deeplink  
Een beetje, maar nog niet helemaal?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 07 augustus 2013 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 augustus 2013 - 17:47 schreef remco k het volgende:
Een beetje, maar nog niet helemaal?
Hahahaha hij heeft het ALWEER opgeschoont
Eide
 Eide - woensdag 07 augustus 2013 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 augustus 2013 - 18:10 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Hahahaha hij heeft het ALWEER opgeschoont
En nou weer over voetbal praten jongentjes en meisjes. De laatste woord is ook maar een vorm van ijdelheid ;)

Jong Ajax dan:

Andersen, wat een held. Ik zou bijna hopen dat er iemand weggekocht wordt zodat die jongen kan aanlsuiten bij Ajax 1 :D
remco k
 remco k - woensdag 07 augustus 2013 - 18:40   quote  deeplink  
Fenomenale techniek.. Een bal over 60 meter aannemen met het gezicht al naar de tegenstander is echt niet voor veel spelers weggelegd..
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 07 augustus 2013 - 18:59   quote  deeplink  
wat ik me overigens afvraag. mag een Hoesen of een Andersen nou straks wel bij Ajax 1 op de bank zitten en vervolgens op bv. Maandag bij Jong Ajax spelen?
RoodWit81
 RoodWit81 - woensdag 07 augustus 2013 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 augustus 2013 - 18:59 schreef NatjosFC het volgende:
wat ik me overigens afvraag. mag een Hoesen of een Andersen nou straks wel bij Ajax 1 op de bank zitten en vervolgens op bv. Maandag bij Jong Ajax spelen?
Zolang je niet invalt mag het schijnbaar. Ik geloof wel dat elke speler max 15x met jong ajax mee mag doen.
Eide
 Eide - woensdag 07 augustus 2013 - 19:18   quote  deeplink  
Uitgangspunten toetreding beloften

- Geen gezamenlijke beloftenteams met Eerste Divisieclubs;
- Geen directe promotie/degradatie of deelname aan play-offs voor promotie;
- Degradatie 1e elftal uit Eredivisie betekent degradatie naar beloftencompetitie;
- Geen deelname aan KNVB beker;
- 16 contractspelers tot 23 jaar;
- Technische staf: fulltime hoofdcoach en assistent-coach (licentie-eisen Eerste Divisie);
- Accommodatie-eisen Eerste Divisie van toepassing;
- Dispensatie op wedstrijddag: drie spelers + 1 keeper ouder dan 23 jaar;
- Na 15 bindende wedstrijden 1e team: niet meer in beloften (dispensatie reserve keeper);
- Speler mag niet binnen dezelfde periode voor 2 teams spelen in zowel de Eerste als Eredivisie;
- Sancties indien mogelijk toerekenen aan betreffende elftal;

Hier niet vermeld maar wel van toepassing:

- Per speelronden slechts voor 1 elftal speelgerechtigd;
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 07 augustus 2013 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 augustus 2013 - 19:18 schreef Eide het volgende:
Uitgangspunten toetreding beloften

- Geen gezamenlijke beloftenteams met Eerste Divisieclubs;
- Geen directe promotie/degradatie of deelname aan play-offs voor promotie;
- Degradatie 1e elftal uit Eredivisie betekent degradatie naar beloftencompetitie;
- Geen deelname aan KNVB beker;
- 16 contractspelers tot 23 jaar;
- Technische staf: fulltime hoofdcoach en assistent-coach (licentie-eisen Eerste Divisie);
- Accommodatie-eisen Eerste Divisie van toepassing;
- Dispensatie op wedstrijddag: drie spelers + 1 keeper ouder dan 23 jaar;
- Na 15 bindende wedstrijden 1e team: niet meer in beloften (dispensatie reserve keeper);
- Speler mag niet binnen dezelfde periode voor 2 teams spelen in zowel de Eerste als Eredivisie;
- Sancties indien mogelijk toerekenen aan betreffende elftal;

Hier niet vermeld maar wel van toepassing:

- Per speelronden slechts voor 1 elftal speelgerechtigd;
oke, op die fiets.
maar als Hoesen dus nog een paar keer invalt mag hij niet meer voor Jong Ajax uitkomen. als hij 15 wedstrijden heeft gespeeld zeg maar?
Eide
 Eide - woensdag 07 augustus 2013 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 augustus 2013 - 19:38 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

oke, op die fiets.
maar als Hoesen dus nog een paar keer invalt mag hij niet meer voor Jong Ajax uitkomen. als hij 15 wedstrijden heeft gespeeld zeg maar?
15x spelen/invallen bij Ajax 1 betekent dat hij niet meer voor Jong Ajax mag uitkomen EN als hij in een speelronde bij Ajax 1 heeft gespeelt/heeft ingevallen mag hij ook niet voor Jong Ajax uitkomen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 07 augustus 2013 - 20:45   quote  deeplink  
Omdat Jong Ajax aankomende vrijdag al in actie komt zal Cillissen niet het doel verdedigen, maar Mickey van der Hart. Voor Hoesen zal ook waarschijnlijk een oplossing worden gezocht, daar hij zondag op de bank zal moeten plaatsnemen bij het eerste. Vermoedelijk zal Sam Hendriks of Marvin Höner dus wel in de basis starten.
Peterhs
 Peterhs - woensdag 07 augustus 2013 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 augustus 2013 - 19:18 schreef Eide het volgende:
Uitgangspunten toetreding beloften

- Geen gezamenlijke beloftenteams met Eerste Divisieclubs;
- Geen directe promotie/degradatie of deelname aan play-offs voor promotie;
- Degradatie 1e elftal uit Eredivisie betekent degradatie naar beloftencompetitie;
- Geen deelname aan KNVB beker;
- 16 contractspelers tot 23 jaar;
- Technische staf: fulltime hoofdcoach en assistent-coach (licentie-eisen Eerste Divisie);
- Accommodatie-eisen Eerste Divisie van toepassing;
- Dispensatie op wedstrijddag: drie spelers + 1 keeper ouder dan 23 jaar;
- Na 15 bindende wedstrijden 1e team: niet meer in beloften (dispensatie reserve keeper);
- Speler mag niet binnen dezelfde periode voor 2 teams spelen in zowel de Eerste als Eredivisie;
- Sancties indien mogelijk toerekenen aan betreffende elftal;

Hier niet vermeld maar wel van toepassing:

- Per speelronden slechts voor 1 elftal speelgerechtigd;
Je aanvulling slaat toch eigenlijk op deze of hoe moet ik het anders lezen?

- Speler mag niet binnen dezelfde periode voor 2 teams spelen in zowel de Eerste als Eredivisie;
remco k
 remco k - woensdag 07 augustus 2013 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 augustus 2013 - 18:59 schreef NatjosFC het volgende:
wat ik me overigens afvraag. mag een Hoesen of een Andersen nou straks wel bij Ajax 1 op de bank zitten en vervolgens op bv. Maandag bij Jong Ajax spelen?
Was bij Hoessen toch al het geval
remco k
 remco k - woensdag 07 augustus 2013 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 augustus 2013 - 20:58 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Je aanvulling slaat toch eigenlijk op deze of hoe moet ik het anders lezen?

- Speler mag niet binnen dezelfde periode voor 2 teams spelen in zowel de Eerste als Eredivisie;
Zo las ik het ook inderdaad
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 07 augustus 2013 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 augustus 2013 - 21:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Was bij Hoessen toch al het geval
Inderdaad de Boer spaarde hem voor jong Ajax de wedstrijd tegen
roda was toch al beslist..
soccer
 soccer - woensdag 07 augustus 2013 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2013 - 23:04 schreef remco k het volgende:
Is die 14 euro trouwens het goedkoopste kaartje?
nee maar dan zit je op de korte zijde bij de fanatieke aanhang.
VladPavlov
 VladPavlov - donderdag 08 augustus 2013 - 08:11   quote  deeplink  
Wedstrijd is morgen alweer! Eide, kun jij misschien weer een topic aanmaken of doe je dat alleen maar voor de Eredivisie wedstrijden? FC Oss - Jong Ajax.
Eide
 Eide - donderdag 08 augustus 2013 - 08:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 augustus 2013 - 08:11 schreef VladPavlov het volgende:
Wedstrijd is morgen alweer! Eide, kun jij misschien weer een topic aanmaken of doe je dat alleen maar voor de Eredivisie wedstrijden? FC Oss - Jong Ajax.
Ik pak in principe alleen de Eredivisie wedstrijden, hoewel iedereen vrij is een topic te maken hoor :) Ali is geloof ik helemaal weg hier helaas :(
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 08 augustus 2013 - 08:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 augustus 2013 - 08:11 schreef VladPavlov het volgende:
Wedstrijd is morgen alweer! Eide, kun jij misschien weer een topic aanmaken of doe je dat alleen maar voor de Eredivisie wedstrijden? FC Oss - Jong Ajax.
Wat mij betreft kunnen de wedstrijden van Jong Ajax gewoon in dit topic besproken worden. Maar dat is mijn mening. Wat vinden jullie daarvan?

Ik probeer de openingspost ook up-to-date te houden met de uitslagen in de programma's en dergelijke.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 08 augustus 2013 - 08:57   quote  deeplink  
FC Oss-Jong Ajax is risicowedstrijd

De eerste thuiswedstrijd van FC Oss in het nieuwe seizoen, vrijdagavond tegen Jong Ajax, is meteen een risicowedstrijd. Burgemeester Wobine Buijs heeft dit besloten.

Amsterdamse supporters hebben al aangegeven niet blij te zijn met dit besluit. Zij vinden een verplichte buscombi naar het Frans Heesen Stadion overdreven. Het bezoeken van FC Oss-Jong Ajax kost een Amsterdamse supporter zo'n dertig euro. Er is meer politie aanwezig dan normaal. De stadionkassa's blijven vrijdagavond gesloten. FC Oss-supporters kunnen tot donderdagavond 19.00 uur een kaartje kopen in het Frans Heesen Stadion.

Burgemeester Buijs heeft dit seizoen voor FC Oss vier risicowedstrijden aangewezen: tegen de beloftenteams van Ajax, PSV en FC Twente en FC Den Bosch.

BRON

Weinig animo van Ajax-supporters voor Oss-uit

Ajax heeft nog maar weinig kaarten verkocht voor de uitwedstrijd van vrijdagavond van Jong Ajax tegen FC Oss in het Frans Heesen Stadion. Dat meldt een persvoorlichter van de Amsterdamse voetbalclub desgevraagd.

Burgemeester Wobine Buijs heeft het duel aangemerkt als risicowedstrijd. Daarom blijven de kassa's van het stadion op de wedstrijddag gesloten, is er meer politie-inzet en moeten Ajax-supporters met een buscombi naar Oss. "De burgemeester kan rustig gaan slapen. De animo voor de wedstrijd is gering. Er zullen geen grote groepen fans naar Oss reizen", aldus de persvoorlichter.

Ajax-fans lieten eerder weten dat ze het onterecht vinden dat wedstrijden van Jong Ajax als risicoduel worden bestempeld.

BRON
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 08 augustus 2013 - 08:59   quote  deeplink  
De Boer: 'Jupiler League belangrijk'

Frank de Boer zag afgelopen maandag hoe Jong Ajax de eerste wedstrijd in de Jupiler League winnend afsloot tegen Telstar (2-0). De oefenmeester van Ajax 1 legt uit waarom de eerste divisie van belang voor spelers die ook vaak in het eerste hebben gespeeld.

'Als ze alleen maar op de bank zitten en sporadisch een paar minuten maken zijn ze er eigenlijk niet klaar voor', aldus De Boer tegenover AjaxTV. 'Dan moeten ze eigenlijk weer een kleine voorbereiding hebben om negentig minuten te kunnen spelen. En op het hoogste niveau hebben we daar geen tijd voor.'

Daarnaast ziet De Boer de uitstraling van de Jupiler League tegenover de beloftencompetitie als een voordeel. 'Je hebt het gevoel dat je ergens om speelt. Bij de jonge beloftencompetitie had je toch minder het gevoel dat er iets op het spel staat en dat is hier wel het geval.'

BRON
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 08 augustus 2013 - 09:01   quote  deeplink  
FOX Sports kiest vrijdag niet voor wedstrijd Jong Ajax

FC Oss - Jong Ajax zal vrijdagavond niet live te zien zijn bij FOX Sports Eredivisie. De beloften waren tijdens hun competitiedebuut nog wel te krijgen via de betaalzender, maar dit keer zal het slechts blijven bij een samenvatting.

De voorkeur van FOX gaat uit naar VVV Venlo - Willem ll, een topper tussen twee ploegen, die vorig seizoen nog in de Eredivisie actief waren. Normaal gesproken zullen livebeelden van de wedstrijd van Jong Ajax te zien zijn bij Ajax Exclusive.

BRON
iAmsterdam
 iAmsterdam - donderdag 08 augustus 2013 - 09:42   quote  deeplink  
Wat een onzin de uitwedstrijd bih Oss een risicowedstrijd...
VladPavlov
 VladPavlov - donderdag 08 augustus 2013 - 11:58   quote  deeplink  
''Om het verhaal compleet te maken: Oss - Jong Ajax is ook niet te volgen via Fox. VVV-Venlo - Willem II krijgt de voorkeur.''1

Wat is dit nou?! Heeft Fox maar 1 zender van eredivisie live overgenomen? Dat is wel een slechte zaak dan, op zijn minst 4 foxchannels! Gelijkwaardig aan eredivisie kanalen. Zeker nu er ook zoveel belangstelling is voor de JL wedstrijden.

1 = http://www.ajaxlife.nl/updates/geen-ajacieden-in-het-uitvak-bij-oss?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
remco k
 remco k - donderdag 08 augustus 2013 - 19:07   quote  deeplink  
Was afgelopen jaar volgens mij ook al zo, er is niks veranderd aan die wedstrijden.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 08 augustus 2013 - 20:47   quote  deeplink  
Uitvak leeg tijdens Oss - Jong Ajax

Dan is het nu tijd voor een treurig bericht. Het uitvak blijft leeg tijdens FC Oss - Jong Ajax. De Ajaxsupporters krijgen allerlei restricties opgelegd, waardoor bijna niemand staat te springen een kaartje te kopen.

De gemeente Oss schrikt van het idee dat er Ajacieden op bezoek komen en legde daarom een verplichte buscombi op. Dit betekent dat geen sprake is van vrij vervoer, maar Ajax bussen moet huren en extra en langer stewards moet inzetten. Puur omdat er sprake is van een 'risicowedstrijd'.

Hierdoor liep de prijs van een kaartje op tot boven de 30 euro. Dat nodigt natuurlijk niet echt uit om leuk Jong Ajax te kijken in Oss, zeker niet als je bijvoorbeeld in Brabant woont en bent verplicht naar een verzamelpunt te komen, daar in de bus te stappen en na de wedstrijd niet direct naar huis kunt. Een normaal kaartje voor een thuisvak kost tussen de 11 en 16 euro.

Er waren uiteindelijk vier Ajacieden die een kaartje kochten en dat is te weinig om de bus te laten rijden. Dit was overigens netjes vooraf aangekondigd door Ajax. Te weinig animo betekent geen busreis. De vier Ajacieden die in het bezit zijn van een kaartje wordt een oplossing aangeboden om alsnog van de partij te zijn tijdens Oss - Jong Ajax.

Dat er weinig kaarten worden verkocht aan Ajacieden is trouwens ook nadelig voor FC Oss zelf. Als Oss een stoel in het uitvak verkoopt, zijn de inkomsten voor de club. Inkomsten die Oss nu misloopt omdat er slechts vier kaarten werden verkocht.

Oss kan er zelf trouwens niets aan doen dat er allerlei toeslagen worden berekend voor het busvervoer en de stewards. Daar ziet de club niets van terug. Bovendien blijven de stadionkassa's dicht op de wedstrijddag. Ook hiervan is de reden dat sprake is van een risicowedstrijd. En dat allemaal dankzij de gemeente.

Om het verhaal compleet te maken: Oss - Jong Ajax is ook niet te volgen via Fox. VVV-Venlo - Willem II krijgt de voorkeur.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 08 augustus 2013 - 20:52   quote  deeplink  
Maurits Schmitz tekent nieuw contract

Ajax en Maurits Schmitz hebben overeenstemming bereikt over de verlenging van zijn contract dat liep tot en met 30 juni 2013. De nieuwe verbintenis gaat met terugwerkende kracht in per 1 juli 2013 en loopt tot en met 30 juni 2014.

De doelman werd op 31 maart 1993 geboren in Nieuwegein en speelt sinds 2002 in de jeugdopleiding van Ajax. Momenteel maakt hij deel uit van de selectie van Jong Ajax. ,,Dit seizoen wil ik me zo goed mogelijk ontwikkelen. Ik weet dat Mickey van der Hart en Jasper Cillessen vaak in Jong Ajax zullen spelen, maar toch hoop ik zo veel mogelijk wedstrijden te spelen in de Jupiler League. Ik hoop dat ik me kan bewijzen en dat Ajax na dit seizoen opnieuw met me door wil."

BRON

Ook contractverlenging voor Norbert Alblas

Ajax heeft Norbert Alblas gecontracteerd. De doelman werd op 12 december 1994 geboren in Amstelveen. Hij tekent een contract dat met terugwerkende kracht ingaat op 1 juli 2013 en loopt tot en met 30 juni 2014. In het contract is een optie voor nog een seizoen opgenomen.

Alblas speelt sinds 2011 in de jeugdopleiding van Ajax en maakt momenteel deel uit van de selectie van Jong Ajax. ,,Dit is waar je het altijd voor hebt gedaan, aldus Alblas, die vandaag nog met Ajax 1 meetrainde. ,,Het wordt mijn derde seizoen bij Ajax. Via de A2 en de A1 begin ik nu aan mijn eerste jaar bij Jong Ajax. Ik weet dat het dit seizoen moeilijk wordt om voor Jong Ajax wedstrijden te gaan spelen in de Jupiler League. Daarom ligt mijn uitdaging vooral op het trainingsveld. Daar wil ik me zo ontwikkelen, dat ik volgend seizoen klaar ben om wel met Jong Ajax in de Jupiler League uit te komen.

BRON
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 08 augustus 2013 - 20:54   quote  deeplink  
Ook wedstrijd MVV - Jong Ajax verplichte buscombi

Is voor u de lol van de Jupiler League er al af? Het scheelt waarschijnlijk niet veel meer. Een leuk tripje Maastricht zit er ook al niet in. Ook MVV - Jong Ajax staat in het teken van allerlei beperkingen en een verplichte buscombi.

Het startpunt van de buscombi is ook nog eens de Amsterdam Arena, lezen we. Maastricht en Amsterdam liggen 214 kilometer bij elkaar vandaan, maar wie als Ajacied een wedstrijd van de beloften bij MVV wil bezoeken, moet al bij de Arena in een bus stappen.

Het gekke is dat De Geusselt plaats biedt aan 10.000 supporters en het uitvak ruimte heeft voor een kleine 600 supporters, maar ook daar zet de lokale driehoek van Mestreech een streep door. Er zijn vrijdag 16 augustus 100 Ajacieden welkom. Niet meer, niet minder.

Net als met FC Oss-uit lopen de kosten voor dit geintje weer flink uit de klauwen. Een kaartje kost dit keer minder dan 30 euro, maar daar houdt het goede nieuws wel op. Er zijn ongetwijfeld maar weinig supporters die 27,48 euro willen betalen voor een busretourtje van ruim 400 kilometer, op een vrijdagavond, voor een wedstrijd van Jong Ajax, in het weekeinde van de klassieker.

Overigens is het via de website van MVV mogelijk zonder een clubcard kaartjes te kopen voor MVV - Jong Ajax. Dat hebben we net zelf geprobeerd en dat lijkt te werken. Alleen de betaling hebben we niet afgerond. Kaartjes kosten ongeveer een tientje. Er wordt op de avond van de wedstrijd wel een ID-controle aangekondigd.

Bij de MVV-supporters is trouwens sprake van gemengde gevoelens. De club uit Maastricht speelt komend weekeinde tegen Jong FC Twente en ontvangt daarna Jong Ajax. De fans zijn niet blij met beloftenteams in de eredivisie en er zijn oproepen gedaan deze wedstrijden te boycotten. Hier wordt wisselend op gereageerd, wat weer leidt tot onderlinge discussie.

BRON
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 08 augustus 2013 - 21:02   quote  deeplink  
FC Oss kiest voor compacte speelstijl tegen Jong Ajax

Anton Janssen ziet het niet zitten om Jong Ajax veel ruimte te geven in het duel dat vrijdagavond gespeeld wordt. De trainer van FC Oss is van mening dat zijn ploeg het verdedigend compact moet houden, zodat de Amsterdammers niet te veel ruimte krijgen.

"Je zag dat Ajax tegen SC Telstar (2-0 winst) heel goed gebruik maakte van de geboden ruimtes", tekende het Brabants Dagblad op uit de mond van de oefenmeester. "We moeten het dus verdedigend compact houden. Als je dat niet doet loop je van het kastje naar de muur, kom je overal te laat en kun je nooit je stempel op de wedstrijd drukken."

Janssen wil daarnaast ook graag zien dat zijn eigen ploeg aan voetballen toe zal komen. "We spelen thuis, dus we willen ook aan de bal wat laten zien. Maar daarvoor moet je wel zorgen dat je de controle hebt", zo beëindigde de trainer zijn verhaal.

BRON
nora
 nora - vrijdag 09 augustus 2013 - 08:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 augustus 2013 - 18:40 schreef remco k het volgende:
Fenomenale techniek.. Een bal over 60 meter aannemen met het gezicht al naar de tegenstander is echt niet voor veel spelers weggelegd..
Op dit moment in mijn ogen het grootste talent en hoort ook bij de A selectie als minimaal twaalfde man met veel speel minuten en geen jupiler voetbal.
Eide
 Eide - vrijdag 09 augustus 2013 - 11:09   quote  deeplink  
Andersen krijgt zijn kansen nog wel dit seizoen hoor. Zeker als Meleg uitgerust en wel is na zijn jeugd EK. Dan zit jong Ajax weer wat ruimer in de mogelijkheden. Ik zie Andersen nadrukkelijk als de stand-in achter Fischer.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5146
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Jong Ajax en de Jupiler League









0.0076029