BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Jong Ajax en de Jupiler League

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 09 augustus 2013 - 20:50   quote  deeplink  
Jong Ajax speelt op dit moment in Oss de 2e wedstrijd van de competitie. Een enorme politiemacht houdt de "vele" Ajax-supporters in de gaten.

De ruststand is 0-0.

Opstelling Jong Ajax: Van der Hart; Tete, Gravenberch, Denswil, Boilesen; Sporkslede, De Kamps, Bazoer; De Sa, Honer, Sana.

Wissels Jong Ajax: Schmitz, Nieuwpoort, Kuipers, Lobotka, Lazic, Hendriks, Meleg.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 09 augustus 2013 - 20:51   quote  deeplink  
Overigens hebben Gravenberch en Tete in de eerste helft een gele kaart gekregen.
iAmsterdam
 iAmsterdam - vrijdag 09 augustus 2013 - 21:08   quote  deeplink  
1-0..

Spelers als Sana moeten zich echt wel beter laten zien tegen clubs als Oss..
Hij kan beter vertrekken.. gewikt en gewogen en naar mijn mening te licht bevonden..
remco k
 remco k - vrijdag 09 augustus 2013 - 22:31   quote  deeplink  
Volgens de Boer blijkbaar niet. Prima voorbereiding gespeeld en uiteraard niet zonder reden mogen invallen.
iAmsterdam
 iAmsterdam - vrijdag 09 augustus 2013 - 22:43   quote  deeplink  
In de voorbereiding miste hij wel weer veel kansen, ik zie igg geen toekomst voor hem bij Ajax
Hopelijk bewijst hij dat ik het verkeerd heb gezien, Ik zie eerder dat De Sa dit jaar hem voorbij streeft
En dan is er voor hem volgend jaar of zelfs in de winterstop weinig perspectief
soccer
 soccer - zaterdag 10 augustus 2013 - 00:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2013 - 22:31 schreef remco k het volgende:
Volgens de Boer blijkbaar niet. Prima voorbereiding gespeeld en uiteraard niet zonder reden mogen invallen.
Ik ben natuurlijk maar een leek en kom net uit de kroeg. Ik heb de wedstrijd gezien en vond Ajax drie keer niks. Misschien dat Bazoer nog wat wordt maar dan moet hij zijn duitse manieren afleren. Loopt alleen maar te zeiken in het veld. Degene die Sana gekocht heeft, heeft het blijkbaar met zijn ogen dicht gedaan. Als fc Oss met 5-1 of 5-2 gewonnen had was het nog niet eens onverdiend geweest.
iAmsterdam
 iAmsterdam - zaterdag 10 augustus 2013 - 01:01   quote  deeplink  
Sana was een gokje, hij koste niet veel zat in een flow en zat in het Zweedse elftal..
In het begin draaide hij goed bij Ajax, maar ik denk dat hij toch wat tekort komt voor Ajax
De Sa heeft veel meer potentie daarom kreeg Moses ook geen contract..

En Bazoer moet nog veel leren, maar heb alle vertrouwen in hem.. een geweldig talent!

Verlies tegen Oss is een leerproces.. maar van spelers als Sana verwacht je dan iets extra's
Zoals Andersen dat wel deed tegen Telstar
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 10 augustus 2013 - 05:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2013 - 00:28 schreef soccer het volgende:

[..]

Ik ben natuurlijk maar een leek en kom net uit de kroeg. Ik heb de wedstrijd gezien en vond Ajax drie keer niks. Misschien dat Bazoer nog wat wordt maar dan moet hij zijn duitse manieren afleren. Loopt alleen maar te zeiken in het veld. Degene die Sana gekocht heeft, heeft het blijkbaar met zijn ogen dicht gedaan. Als fc Oss met 5-1 of 5-2 gewonnen had was het nog niet eens onverdiend geweest.
Was jij in het stadion? Want op elke andere manier zou ik niet weten hoe jij die wedstrijd kan hebben gezien, want het werd werkelijk nergens uitgezonden. En dat is zeker weten klote.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 10 augustus 2013 - 05:40   quote  deeplink  
Jong Ajax kansloos onderuit in beveiligd Oss

Jong Ajax heeft de goede start in de Jupiler League geen vervolg kunnen geven. Maandag won het team van Alfons Groenendijk de competitie-opener tegen Telstar nog met 2-0, vrijdagavond bleek FC Oss met dezelfde cijfers te sterk.

Wesley Deenen zette de thuisploeg kort na rust op voorsprong. Danny van den Meiracker verdubbelde de score in blessuretijd. Zo boekte FC Oss een overwinning waar weinig op af te dingen viel. ,,Vandaag hebben een hard lesje Jupiler League gehad", vatte Groenendijk de wedstrijd samen. "Oss heeft ons afgetroefd op strijdlust, inzet, beleving, kracht. Volgens mij hebben we alle persoonlijke duels verloren. Je kunt niet winnen als je niet de bereidheid hebt om er honderd procent voor te gaan. Ik heb er de hele week voor gewaarschuwd, want ik weet hoe het er aan toe kan gaan in de Jupiler League. Het is pijnlijk dat het dan toch zo misgaat. Dit was een harde, maar misschien wel wijze les.

Groenendijk voelde de afgelopen week - na de 2-0 zege op Telstar in de ArenA - dat de verwachtingen rond Jong Ajax toenamen. ,,Ik hoorde mensen al fluisteren over een kampioenschap. Maar dat is helemaal niet reëel als je naar vanavond kijkt. Iedereen wil van Ajax winnen, dat weten we, en daar moeten we ons beter tegen wapenen. Anders wordt iedere uitwedstrijd een probleem."

FC Oss - Jong Ajax 2-0 (0-0)
Scoreverloop: 49. Deenen 1-0, 90. Van den Meiracker 2-0.
Scheidsrechter: Gerritsen. Gele kaarten: Gravenberch, Tete, Boilesen, De Kamps (Jong Ajax), Van de Sande, Janssen (FC Oss)

Jong Ajax: Van der Hart; Tete (45. Nieuwpoort), Gravenberch (45. Lobotka), Denswil, Boilesen; Sporkslede, Bazoer, De Kamps; De Sa, Höner (70. Hendriks), Sana.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 augustus 2013 door Ajax Warrior --
chukkie76
 chukkie76 - zaterdag 10 augustus 2013 - 08:32   quote  deeplink  
Bij deze wedstrijd, hebben we goed kunnen zien hoe het zal gaan werken. Aantal spelers niet beschikbaar, omdat die mee naar Alkmaar gaan. Dat heeft meteen gevolg voor het niveau van Jong Ajax. Begrijpelijk, het doel is immers ook opleiden....
VladPavlov
 VladPavlov - zaterdag 10 augustus 2013 - 12:01   quote  deeplink  
''Bij FC Oss was de tevredenheid groot. Wesley Deenen maakte de 1-0. "Geweldig om te scoren. En dan ook nog eens tegen Ajax. Mijn weekeinde kan niet meer stuk.''

Haha die denkt dat ie tegen Ajax 1 heeft gescoord ofzo?
iAmsterdam
 iAmsterdam - zaterdag 10 augustus 2013 - 12:08   quote  deeplink  
Nee vlad tegen Jong Ajax.. en dat is voor een Oss speler een eer..
Eide
 Eide - zaterdag 10 augustus 2013 - 13:18   quote  deeplink  
Dan zie je meer hoe groot het verlies van Klaassen, Andersen en Hoesen is voor Jong Ajax en hoe belangrijk die gasten al zijn.
soccer
 soccer - zaterdag 10 augustus 2013 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2013 - 05:40 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Was jij in het stadion? Want op elke andere manier zou ik niet weten hoe jij die wedstrijd kan hebben gezien, want het werd werkelijk nergens uitgezonden. En dat is zeker weten klote.
Ik ben ongeveer bij 80 % van de thuiswedstrijden van TOP Oss(nu fc Oss geheten). Dus ja ik was in het stadion.
soccer
 soccer - zaterdag 10 augustus 2013 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2013 - 12:08 schreef iAmsterdam het volgende:
Nee vlad tegen Jong Ajax.. en dat is voor een Oss speler een eer..
Inderdaad voor een fc Oss speler is dat een eer. Zeker op de manier waarop het gebeurde. Als je dan ook nog in oogschouw neemt dat de Ajax spelers waarschijnlijk gemiddeld allemaal meer verdienen ,meer trainen en meer en betere facaliteiten hebben is het gewoon heel slecht wat ze hebben laten zien.
nora
 nora - zaterdag 10 augustus 2013 - 18:19   quote  deeplink  
Vraag die Meleg zie ik er elke week bij zitten maar speelt niet waarom is dat bekend ?
Eide
 Eide - zaterdag 10 augustus 2013 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2013 - 18:19 schreef nora het volgende:
Vraag die Meleg zie ik er elke week bij zitten maar speelt niet waarom is dat bekend ?
Die is net terug van het EK -19.
iAmsterdam
 iAmsterdam - zaterdag 10 augustus 2013 - 18:36   quote  deeplink  
En is terug gekomen met de titel!
remco k
 remco k - zaterdag 10 augustus 2013 - 20:49   quote  deeplink  
En heeft er alleen als invaller gespeeld.
iAmsterdam
 iAmsterdam - zaterdag 10 augustus 2013 - 21:08   quote  deeplink  
En miste een strafschop in de penalty reeks;-)
Maar een mooie ervaring voor hem die titel
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 16 augustus 2013 - 19:52   quote  deeplink  
Voor alle geïnteresseerden die het willen weten: De wedstrijd MVV - Jong Ajax is live op Fox 1 en zal om 20.00 uur aanvangen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 16 augustus 2013 - 20:29   quote  deeplink  
Jong Ajax stukken beter dan mvv. Het wachten is eigenlijk op de 0-1, maar tot nog toe is de afronding er nog niet naar.
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 16 augustus 2013 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2013 - 20:29 schreef Ajax Warrior het volgende:
Jong Ajax stukken beter dan mvv. Het wachten is eigenlijk op de 0-1, maar tot nog toe is de afronding er nog niet naar.
Opstelling?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 16 augustus 2013 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2013 - 20:32 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Opstelling?
Opstelling Ajax: Van der Hart, Tete, Sporkslede, Denswil, Nieuwpoort, Bazoer, Meleg, De Kamps, Honer, Klaassen, De Sa.
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 16 augustus 2013 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2013 - 20:35 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Opstelling Ajax: Van der Hart, Tete, Sporkslede, Denswil, Nieuwpoort, Bazoer, Meleg, De Kamps, Honer, Klaassen, De Sa.
Klaasen in de spits?

Dacht dat Sam Hendriks zn talent was...
Peterhs
 Peterhs - vrijdag 16 augustus 2013 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2013 - 20:37 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Klaasen in de spits?

Dacht dat Sam Hendriks zn talent was...
Ik denk Honer in de spits en niet Klaasen
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 16 augustus 2013 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2013 - 20:37 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Klaasen in de spits?

Dacht dat Sam Hendriks zn talent was...
Höner speelt in de spits en Klaassen erachter.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 16 augustus 2013 - 20:50   quote  deeplink  
Rust in maastricht. Jong Ajax beter, maar vooral Klaassen heeft het vizier niet op scherp staan. Jammer, want het had zeker al 0-1 moeten staan. MVV heeft zelf nog niet echt een kans afgedwongen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 16 augustus 2013 - 21:20   quote  deeplink  
Wissel aan de kant van Jong Ajax. Meleg is achtergebleven in de kleedkamer en Lazic is zijn vervanger.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 16 augustus 2013 - 21:32   quote  deeplink  
Ongelooflijk, 1-0 voor mvv. Tete met de verkeerde pass op het middenveld. Uitbraak van mvv, vervolgens strafschop veroorzaakt door diezelfde Tete. Gele kaart voor hem en een doelpunt voor mvv. Zo zonde, je bent beter en dan sta je nog op achterstand.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 augustus 2013 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 16 augustus 2013 - 21:33   quote  deeplink  
Höner eruit, Vermeij erin.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 16 augustus 2013 - 21:45   quote  deeplink  
Die Vermeij valt me een beetje tegen in de spits. Oogt een beetje statisch en houterig.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 16 augustus 2013 - 21:54   quote  deeplink  
hahahahaha wat een kansloze supporters in maastricht. Gaan ze helemaal niets in Amsterdam zingen. Whahahahahaha ze hebben zelfs tijd moeten rekken tegen deze jonge ploeg om de winst binnen te halen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 16 augustus 2013 - 21:56   quote  deeplink  
Wel een lekker spelertje die Lobotka. Heeft een geweldige snelheid en is lekker wendbaar.

Zonde dat Tete deze fout maakte, maar heb in deze wedstrijd ook lichtpunten gezien. Zo zag ik een Klaassen die hard werkte, een goed verdedigend koppel van Denswil en Sporkslede en ook Bazoer was goed bezig. De Sa was ook gevaarlijk aan die zijkant en zal enkel nog moeten werken aan zijn voorzetten.
Peterhs
 Peterhs - vrijdag 16 augustus 2013 - 22:01   quote  deeplink  
Zei toch dat Sporkie een goeie zou worden. Kan ook op CVM dus komt mooi uit.
iAmsterdam
 iAmsterdam - vrijdag 16 augustus 2013 - 22:21   quote  deeplink  
He dat we net van MVV moeten verliezen irri supporters hebben ze..
Jammer maar allemaal leerprocessen voor die talenten gaan de weg het seizoen zullen ze de overwinningen
Aan elkaar reigen let maar op...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 16 augustus 2013 - 22:29   quote  deeplink  
Jong Ajax doet zichzelf pijn in plaats van MVV

Na vorige week met 2-0 te hebben verloren bij FC Oss, ging Jong Ajax vrijdagavond met 1-0 ten onder bij MVV in Maastricht. Een penalty in de zeventigste minuut bracht de beslissing.

Jong Ajax begon uitstekend aan de uitwedstrijd bij MVV in Maastricht. Al in de achtste minuut kreeg Davy Klaassen een goede kans na een prima aanval over links via Lesley de Sa en Joeri de Kamps. De blonde middenvelder ontbeerde het geluk. Een minuut later stichtte hij opnieuw gevaar. Ook nu bleef het echter zonder succes. Na twintig minuten zorgde doelman Mickey van der Hart er persoonlijk voor dat de rappe omschakeling van MVV geen tegentreffer opleverde. Hij haalde de voorzet eruit. Korte daarna stond Klaassen voor de derde keer oog in oog met MVV-doelman Castro nadat een perfecte pass van Richedley Bazoer hem had bereikt. Maar ook nu lukte het hem niet de bal tegen de touwen te krijgen. Met een kans uit een kopbal van Fabian Sporkslede en een schot van Dejan Meleg was de kansenverhouding in de eerste helft duidelijk in Amsterdams voordeel. De enige bal die wel tegen de touwen kwam, werd geschoten door Mark Veldmate van MVV. Hij stond in de veertigste minuut echter buitenspel, waardoor de rust werd ingegaan met een 0-0-stand en daar mocht Ajax zich het meeste over beklagen.

Maar zoals de ongeschreven voetbalwet voorschrijft, krijgt de ploeg die de kansen niet maakt het deksel op de neus. Zo ook vrijdagavond in Maastricht. In de zeventigste minuut maakte Kenny Tete een overtreding het strafschopgebied. De toegekende penalty werd door Bryan Smeets onberispelijk langs Van der Hart geschoten, 1-0. Het was geen stand die Jong Ajax verdiende. In de slotfase probeerden de Amsterdammers van trainer Fons Groenendijk de gelijkmaker nog op het bord te krijgen. Invaller Vincent Vermeij was dicht bij en ook Klaassen kopte op doel, maar de bal wilde er niet in. Zo bleef Jong Ajax ook in het tweede uitduel van het seizoen met lege handen staan.

Trainer Fons Groenendijk vond de nederlaag niet terecht: ,,Eigenlijk had de wedstrijd in de rust al beslist moeten zijn in ons voordeel. We hadden misschien al op 0-2, 0-3 moeten staan. Dat is niet gebeurd en dan weet je dat je de tegenstander in de wedstrijd houdt. In de tweede helft deden zij er een schepje bovenop. Dan zijn er twee slordige momenten van Bazoer en Tete. De eerste werd een kans voor MVV, de andere een strafschop. Daarna waren we niet bij machte om die stand om te buigen. Dit is de leerschool waar we om gevraagd hebben. We hebben onszelf enorm te kort gedaan, want deze uitslag is onverdiend."

MVV - Jong Ajax 1-0 (0-0)

Scoreverloop: 70. Smeets (p) 1-0

MVV: Castro, Verdellen, Rutjes, Van Hyfte, Veldmate, Ospitalieri (89. Winkens), Smeets, Knops, Labylle, Stankov, Braken

Jong Ajax: Van der Hart; Tete, Sporkslede, Denswil, Nieuwpoort; Bazoer (66. Lobotka), De Kamps, Klaassen; Meleg (46. Lazic), Höner (73. Vermeij), De Sa.

BRON
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 26 augustus 2013 - 23:08   quote  deeplink  
Opnieuw geen zege voor Jong Ajax

Nadat de hoofdmacht van Ajax afgelopen weekeinde bleef steken op een gelijkspel, was het beloftenteam maandagavond hetzelfde lot beschoren. In eigen huis kwam Jong Ajax niet verder dan een 1-1 gelijkspel tegen FC Emmen.
Foto
Foto: Orange Pictures
Na de nederlagen tegen FC Oss (2-0) en MVV (1-0) was Ajax er veel aan gelegen om een goed resultaat in de wacht te slepen tegen Emmen. De Amsterdammers, met Mike van der Hoorn en Jasper Cillessen in de basis, kregen vroeg in het duel een goede kans om op voorsprong te komen, maar Davy Klaassen had zijn vizier niet op scherp staan. Hij raakte de paal.
In de tweede helft kregen de bezoekers een kans om de openingstreffer te produceren. Alexander Bannink reageerde uitstekend op een voorzet van Quenten Martinus en deed wat Klaassen eerder niet lukte: 0-1. Drie minuten later trok Lesley de Sa de stand, met een schot in de lange hoek, weer gelijk. Ajax was via opnieuw Klaassen nog eenmaal dicht bij de zege, maar moest uiteindelijk genoegen nemen met een punt.
------------------------------------------------------------------------------------
Zijn onze talenten wel zo goed ??????
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 26 augustus 2013 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 augustus 2013 - 23:08 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Opnieuw geen zege voor Jong Ajax

Nadat de hoofdmacht van Ajax afgelopen weekeinde bleef steken op een gelijkspel, was het beloftenteam maandagavond hetzelfde lot beschoren. In eigen huis kwam Jong Ajax niet verder dan een 1-1 gelijkspel tegen FC Emmen.
Foto
Foto: Orange Pictures
Na de nederlagen tegen FC Oss (2-0) en MVV (1-0) was Ajax er veel aan gelegen om een goed resultaat in de wacht te slepen tegen Emmen. De Amsterdammers, met Mike van der Hoorn en Jasper Cillessen in de basis, kregen vroeg in het duel een goede kans om op voorsprong te komen, maar Davy Klaassen had zijn vizier niet op scherp staan. Hij raakte de paal.
In de tweede helft kregen de bezoekers een kans om de openingstreffer te produceren. Alexander Bannink reageerde uitstekend op een voorzet van Quenten Martinus en deed wat Klaassen eerder niet lukte: 0-1. Drie minuten later trok Lesley de Sa de stand, met een schot in de lange hoek, weer gelijk. Ajax was via opnieuw Klaassen nog eenmaal dicht bij de zege, maar moest uiteindelijk genoegen nemen met een punt.
------------------------------------------------------------------------------------
Zijn onze talenten wel zo goed ??????
Andersen, Serero, Veltman en Hoesen waren er niet bij hé...
maar heb toch sterk mijn twijfels bij Klaassen, vorige week miste hij ook al zoveel kansen...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 26 augustus 2013 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 augustus 2013 - 23:17 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Andersen, Serero, Veltman en Hoesen waren er niet bij hé...
maar heb toch sterk mijn twijfels bij Klaassen, vorige week miste hij ook al zoveel kansen...
heb ook zo mijn twijfels over Klaassen.....bovenstaande zijn bankzitters bij het 1e toch??
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 27 augustus 2013 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 augustus 2013 - 23:31 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

heb ook zo mijn twijfels over Klaassen.....bovenstaande zijn bankzitters bij het 1e toch??
Jup, maar erg belangrijk voor Jong Ajax...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 27 augustus 2013 - 19:43   quote  deeplink  
Ligeon was blijkbaar bedroevend slecht werd elke keer overlopen door de buitenspeler van Emmen....Oei!!!
remco k
 remco k - donderdag 29 augustus 2013 - 11:16   quote  deeplink  
Goh. En als er iemand zegt dat die jongen verdedigend niet zo goed is wordt ie voor gek verklaard.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 30 augustus 2013 - 21:48   quote  deeplink  
Ajax speelt op dit moment in eigen huis tegen Jong Twente en staat met 2-1 voor. De laatste minuten zijn aangebroken. Jong Ajax speelt sinds de 51ste minuut met 10 man na een rode kaart voor De Kamps.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 30 augustus 2013 - 22:07   quote  deeplink  
Tien man Jong Ajax winnen weer eens

Jong Ajax heeft een stijgende lijn te pakken. Na twee verliespartijen speelde de ploeg van trainer Alfons Groenendijk maandag gelijk tegen FC Emmen (1-1) en won het vrijdagavond van Jong FC Twente (2-1).

Jong FC Twente trok zich in de eerste helft terug en speelde defensief, maar kwam er ook aanvallend een paar keer gevaarlijk uit. Het was echter Jong Ajax dat in de 40ste minuut op voorsprong kwam, toen spits Vincent Vermeij via een lage schuiver binnenwerkte.

Kort na de rust kreeg Joeri de Kamps als aanvoerder van Jong Ajax zijn tweede gele kaart. Met tien man leek de thuisploeg voor een held karwei te staan, maar Boban Lazic zette zijn team in de 66ste minuut juist op 2-0. In de hectische slotfase maakte Cas Peters nog de 2-1 en werd Nicky Kuiper nog van het veld gestuurd. De drie punten bleven echter in Amsterdam.

Opstelling Jong Ajax: Vd Hart; Martina, Gravenberch, Sporkslede, Kuipers; Bazoer, El Hasnaoui, De Kamps; De Sa, Vermeij, Lazic.

Opstelling Jong FC Twente: Bednarek; Bouma, Bijen, Röseler, Kuiper; Mannes, Yahaya, Leugers; Born, Zschusschen en Peters.

Doelpunten:
40' Vermeij (1-0)
66' Lazic (2-0)
86' Peters (2-1)

BRON
remco k
 remco k - vrijdag 30 augustus 2013 - 22:38   quote  deeplink  
Waarom maak je er zelf een titel van?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 30 augustus 2013 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 augustus 2013 - 22:38 schreef remco k het volgende:
Waarom maak je er zelf een titel van?
Omdat ik dat leuk vind, heb je daar problemen mee dan?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 30 augustus 2013 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2013 - 11:16 schreef remco k het volgende:
Goh. En als er iemand zegt dat die jongen verdedigend niet zo goed is wordt ie voor gek verklaard.
Heb ik jou voor gek verklaard, heb ik gezegd dat die jongen verdedigend ijzersterk is??
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 30 augustus 2013 - 23:12   quote  deeplink  
die Lazic is ook wel een goed spelertje dacht ik zo...
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 30 augustus 2013 - 23:28   quote  deeplink  
stand:
1 FC Dordrecht 5 4 1 0 13 11 4
2 Willem II 5 3 1 1 10 9 5
3 VVV-Venlo 5 3 1 1 10 8 4
4 SC Telstar 5 3 1 1 10 9 6
5 FC Eindhoven 5 3 1 1 10 8 7
6 De Graafschap 5 2 2 1 8 7 5
7 Sparta Rotterdam 5 2 2 1 8 6 6
8 Jong Twente 5 2 1 2 7 7 5
9 Jong Ajax 5 2 1 2 7 5 5
10 FC Volendam 5 2 1 2 7 8 9
11 FC Emmen 5 1 3 1 6 6 6
12 MVV Maastricht 5 2 0 3 6 6 8
13 FC Oss 5 2 0 3 6 3 9
14 FC Den Bosch 5 0 5 0 5 4 4
15 Helmond Sport 5 1 2 2 5 9 10
16 Jong PSV 5 1 2 2 5 7 8
17 Almere City FC 5 1 1 3 4 7 8
18 Fortuna Sittard 5 1 1 3 4 5 7
19 Excelsior 5 0 3 2 3 5 7
20 Achilles '29 5 0 1 4 1 8 15

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Jong Ajax en de Jupiler League









0.0146360