BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Fred Rutten topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 11 mei 2014 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 mei 2014 - 22:52 schreef Wim2 het volgende:
Why did I click on that link!!!
Om te checken of je berichten had ontvangen op je facebook..(?)
Wim2
 Wim2 - maandag 12 mei 2014 - 08:29   quote  deeplink  
Fffred Rhhhutte
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 13 mei 2014 - 10:21   quote  deeplink  
Sabbatical Rutten ten einde: 'Hele agenda staat vol'

600x200-ruttenkuip.jpg

Vandaag begint Fred Rutten aan zijn nieuwe job bij Feyenoord. De trainer vond het vorig jaar verstandig om een sabbatical in te lassen, maar de oefenmeester is vandaag in Rotterdam aanwezig met een overvolle agenda.

'Ik ben het leven anders gaan ervaren, intenser', zei de trainer gisteren tegenover TC Tubantia over zijn rustperiode. Rutten kreeg echter diverse aanbiedingen van clubs. 'Het was lastig om die allemaal tijdens het seizoen af te slaan', vertelt hij.

Na één jaar rust pakt hij de draad dus weer op bij Feyenoord. 'Ik rijd vanavond nog door naar Rotterdam', ging de ongeduldige coach verder. 'Mijn hele agenda staat al vol. Dat is mijn eerste werkdag voor Feyenoord', besluit hij trots.
Bron: TC Tubantia
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 13 mei 2014 - 10:26   quote  deeplink  
Freds eerste werkdag dus. Nou succes man breng ons het kampioenschap..
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 13 mei 2014 - 10:46   quote  deeplink  
Vandaag begint Fred Rutten aan sjijn nieuwe sjob bij Feyenoord. De trainer vond het vorig jaar verssjtandig om een ssjabbatical in te lasssjen, maar de oefenmeester isj vandaag in Rotterdam aanwesjig met een overvolle agenda.

'Ik ben het leven anderssj gaan ervaren, intenssjer', sjei de trainer gissjteren tegenover TC Tubantia over sjijn russjtperiode. Rutten kreeg echter diverssje aanbiedingen van clubssj. 'Het wassj lassjtig om die allemaal tijdenssj het ssjeizoen af te ssjlaan', vertelt hij.

Na één jaar russjt pakt hij de draad dussj weer op bij Feyenoord. 'Ik rijd vanavond nog door naar Rotterdam', ging de ongeduldige coachsj verder. 'Mijn hele agenda ssjtaat al vol. Dat issj mijn eerssjte werkdag voor Feyenoord', bessjluit hij trotssj.
Bron: TCsje Tubantsjia
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 13 mei 2014 - 10:50   quote  deeplink  
Ghehe..
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 13 mei 2014 - 10:53   quote  deeplink  
Om te gieren.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 13 mei 2014 - 11:09   quote  deeplink  
Ik ben ook echt benieuwd naar de persconferenties..
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 13 mei 2014 - 11:31   quote  deeplink  
Ik heb nu al plaatsvervangende schaamte.
Ach misschien laat ie ze Gio doen.. Als leerproces :)
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 13 mei 2014 - 12:02   quote  deeplink  
Dat word wat hoor d:-)
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 13 mei 2014 - 12:05   quote  deeplink  
Zou Boëtius volgend jaar Foetsius gaan heten (?)
tomson
 tomson - dinsdag 13 mei 2014 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 mei 2014 - 10:53 schreef Stylzz het volgende:
Om te gieren.
Ech wel
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 13 mei 2014 - 13:44   quote  deeplink  
RUTTEN TEKENT BIJ FEYENOORD

495ce442f302ba88a58030379f2d1cdc_660_300_crop.jpg

Fred Rutten heeft dinsdagochtend officieel zijn contract bij Feyenoord getekend. De 51-jarige oefenmeester zette in een van de Business Units in De Kuip zijn handtekening onder een verbintenis voor één jaar, waarmee hij de opvolger wordt van Ronald Koeman als hoofdtrainer van Feyenoord. Aansluitend maakte Rutten kennis met zijn toekomstige collegas bij de club.

Namens Feyenoord spraken algemeen directeur Erik Gudde en technisch directeur Martin van Geel bij de ondertekening veel vertrouwen uit in de samenwerking met de nieuwe hoofdtrainer. Rutten zelf liet weten uit te kijken naar het nieuwe seizoen. Vanaf het moment dat ik mijn jawoord aan Feyenoord heb gegeven, voel ik me Feyenoorder. Nu ik heb getekend ben ik dat ook formeel, ik voel me een gelukkig mens.

Rutten volgde de afgelopen periode uiteraard met bijzondere belangstelling het slot van het seizoen van Feyenoord, dat uiteindelijk op de tweede plaats eindigde. Daar was ik natuurlijk heel blij mee, vertelde hij. Het betekent dat we aan het begin van het nieuwe seizoen direct een aantal belangrijke Europese wedstrijden voor de boeg hebben. Feyenoord heeft het afgelopen jaar bewezen dat het een goede selectie heeft. We moeten natuurlijk afwachten hoe die selectie er aan het begin van het nieuwe seizoen voor staat, maar zoals het er nu uitziet ga ik het nieuwe seizoen met veel vertrouwen tegemoet.

Het afgelopen jaar genoot Rutten van een sabbatical, nadat hij in de zomer van 2013 vertrok bij Vitesse. Ik heb dat jaar gebruikt om meer aandacht te besteden aan mijn sociale leven en heb ook wat afstand genomen van het voetbal. Ik merkte alleen in de winterstop al dat het voetbal weer meer ging leven bij mij. Feyenoord belde dus op het juiste moment. Als Feyenoord belt, zeg je geen nee. Het is een club met een grootse historie, een geweldig stadion en een fantastisch publiek en bovendien met een directie die zeer ambitieus is. Ik kijk er dus ontzettend naar uit om hier echt aan de slag te gaan.

De nieuwe hoofdtrainer was de afgelopen periode al druk bezig met het komende seizoen. Zo sprak hij verschillende keren met de verschillende leden van de staf, onder wie zijn assistent-trainers Jean-Paul van Gastel en Giovanni van Bronckhorst. Ik ben heel blij dat zij ook komend seizoen deel uitmaken van de technische staf, zei Rutten. Ze kennen de club, wat voor mij heel waardevol is. Andersom kunnen zij zich door de samenwerking met een nieuwe hoofdtrainer ook weer verder ontwikkelen.
Bron:Officiele Feyenoord Clubsite
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 13 mei 2014 - 13:44   quote  deeplink  
Benieuwd of Stylzz weer de tekst gaat aanpassen d:-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 mei 2014 door RenatoBos --
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 13 mei 2014 - 15:04   quote  deeplink  
Fred jongen van hartelijk gefeliciteerd
ik hoop dat je het net zo goed doet als je voorganger maar ik hoop toch
wel nu op een grote prijs, en hoop op een top spits er weer bij
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 13 mei 2014 - 16:16   quote  deeplink  
WARM WELKOM VOOR RUTTEN IN DE KUIP

b5fc3e6058d3114a02a1124701780bb0_660_300_crop.jpg

Fred Rutten heeft dinsdag kennisgemaakt met medewerkers van de organisatie van zowel de club als het stadion. Kort nadat Feyenoords hoofdtrainer van komend seizoen in een van de Business Units van De Kuip zijn contract had ondertekend, werd hij door algemeen directeur Eric Gudde rondgeleid over de werkvloer, voor een eerste kennismaking met diverse afdelingen. Ik vind het heel belangrijk om met eigen ogen alvast een kleine indruk te krijgen van de hele organisatie, sprak Rutten, wiens officiële eerste werkdag staat genoteerd op 25 juni, als de eerste training van het nieuwe seizoen plaatsvindt.

Gedurende de afgelopen periode heb ik veel contact gehad met Martin van Geel, terwijl ik ook al met de staf heb gesproken, vertelde de 51-jarige coach. Maar een voetbalclub is veel méér dan alleen het technische beleid. Ook achter de schermen wordt veel en belangrijk werk verricht. Daarom vind ik het prettig om vandaag alvast op deze wijze kennis te maken met de mensen binnen de organisatie, handen te schudden en elkaar vast even in de ogen te kijken.

Een van de eerste tussenstops was op de afdeling Service & Tickets, waar de medewerkers verrast opkeken op het moment dat de nieuwe hoofdtrainer zijn hoofd om de deur stak. Al snel werd Rutten door zijn nieuwe collegas voorzien van een korte uitleg over de werkzaamheden, zoals bijvoorbeeld de kaartverkoop. Zorg maar dat we het flink druk krijgen, klonk het van achter de burelen, een opmerking die door de coach met een glimlach werd beantwoord.

Even daarna volgde een warme ontmoeting met Gerard Meijer, Feyenoords ambassadeur voor het leven. De voormalig verzorger, die in De Kuip beschikt over een eigen kantoor, voorzag de coach van een korte omhelzing en een stevige handdruk, om hem vervolgens alle succes te wensen voor komend seizoen.
f7159dc8bc7aea5ab44c8065486c94ff_800_600.jpg
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
van geil
 van geil - dinsdag 13 mei 2014 - 20:33   quote  deeplink  
Rutten gaat voor Leerdam.
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 13 mei 2014 - 21:00   quote  deeplink  
NO_BULLSHIT.jpg
van geil
 van geil - dinsdag 13 mei 2014 - 21:01   quote  deeplink  
haha
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 14 mei 2014 - 19:44   quote  deeplink  
Johan Derksen: 'Fred Rutten is al een toptrainer'

600x400-je-1493364.jpg

Johan Derksen is zeer te spreken over de aanstelling van Fred Rutten bij Feyenoord. De oud-hoofdredacteur van Voetbal International brandt regelmatig spelers en trainers af in het gelijknamige voetbalpraatprogramma, maar Rutten hoeft voorlopig niet te vrezen voor een tirade van de tv-persoonlijkheid.

'Ik heb een zwak voor Fred Rutten', schrijft Derksen in zijn column in weekblad Voetbal International. 'Alle mensen die met hem samenwerkten, roemen zijn vakmanschap, zijn instelling, maar vooral zijn sociale gevoel. Rutten laat nooit mensen vallen en steekt veel tijd en energie in probleemgevallen', complimenteert hij de coach.

'Spelers roemen zijn tactisch inzicht, zijn trainingen en zijn duidelijkheid in de kleedkamer', gaat hij verder met zijn lofzang. 'Hij is een notoire bemoeial binnen de club, een control-freak die overal bij betrokken wil worden. Rutten waakt over het groepsproces, springt voor zijn spelers in de bres en beschikt over de mensenkennis op het juiste moment de goede beslissing te nemen.'

Derksen vindt het imago dat Rutten opgespeld krijgt door zijn mediaoptredens onterecht. 'Rutten is allesbehalve een softie. Hij is al een toptrainer, maar een aansprekende prijs moet die status nog even bekrachtigen. Dat is slechts een kwestie van tijd. Een goed mens is hij al, dat weet ik uit eigen ervaring. Ik hoop dat hij zich bij Feyenoord ook als toptrainer kan profileren.'
Bron:VI
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 14 mei 2014 - 19:44   quote  deeplink  
Klinkt goed Johan..
van geil
 van geil - woensdag 14 mei 2014 - 19:45   quote  deeplink  
nou, dan kunnen we rustig slapen.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 14 mei 2014 - 19:47   quote  deeplink  
Trusten geile..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 28 mei 2014 - 15:44   quote  deeplink  
'Feyenoord heeft een toptrainer, Rutten maakt ze kampioen'

600x400-ruttenkuip.jpg

Funso Ojo werd jarenlang gezien als een van de grootste talenten in de jeugdopleiding van PSV. De middenvelder slaagde echter niet in Eindhoven, maar inmiddels is hij tot het besef gekomen dat hij zelf de grootste blaam treft. Ojo, afgelopen seizoen een van de uitblinkers bij promovendus FC Dordrecht, kon niet goed omgaan met trainer Fred Rutten.

Hij zat zo dicht op mijn huid. Dat het me benauwde, laat Ojo optekenen in Voetbal International. Rutten liet Ojo regelmatig weten op welke manier hij dingen moest doen. Ja, ammehoela. Bekijk het lekker, dacht ik. Ik was er klaar mee. Met PSV. Met Rutten. Met alles.

Dat klinkt niet bijzonder positief, maar ondertussen is Ojo zeer te spreken over de oefenmeester. Hij geeft te kennen dat Feyenoord een toptrainer heeft gevonden en voorspelt dat de club uit Rotterdam kampioen gaat worden. Een hernieuwde samenwerking met Rutten ziet Ojo zeker zitten. Feyenoord, man, geweldig, aldus Ojo, die het eerst wil laten zien bij een kleinere club. Maar ik keer zeker weten terug in de top.
Bron:Voetbalzone
van geil
 van geil - dinsdag 24 juni 2014 - 20:55   quote  deeplink  
Rustig rond Fred
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 24 juni 2014 - 21:09   quote  deeplink  
Houen zo.
Sensi
 Sensi - woensdag 25 juni 2014 - 14:35   quote  deeplink  
Neuh gewoon te druk rond het wk..
broer van Ted
 broer van Ted - woensdag 25 juni 2014 - 15:42   quote  deeplink  
Enorm veel succes en gezondheid gewenst Fred, jij succes wij ook succes of een mooi seizoen . Kan niet wachten. Ben dat Follow Orange
al jaren zat .
van geil
 van geil - maandag 30 juni 2014 - 11:27   quote  deeplink  
Ik hoop dat je naar t WK kijkt en ziet dat tactiek en tactisch ingrijpen en wisselen t verschil maakt.
ipv die zogenaamde vastigheden en patronen die elke tegenstander na n paar wedstrijden ook wel weet.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 30 juni 2014 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juni 2014 - 11:27 schreef van geil het volgende:
Ik hoop dat je naar t WK kijkt en ziet dat tactiek en tactisch ingrijpen en wisselen t verschil maakt.
ipv die zogenaamde vastigheden en patronen die elke tegenstander na n paar wedstrijden ook wel weet.
tja, maar in de grote competities en CL zijn het juist wel die vastigheden die de doorslag geven.
van geil
 van geil - maandag 30 juni 2014 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juni 2014 - 18:58 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

tja, maar in de grote competities en CL zijn het juist wel die vastigheden die de doorslag geven.
vind ik dus niet.
en bij ons al helemaal niet.
enkel en alleen daarom zijn die kut neuzen 4 keer op rij kampioen geworden.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 30 juni 2014 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juni 2014 - 19:03 schreef van geil het volgende:

[..]

vind ik dus niet.
en bij ons al helemaal niet.
enkel en alleen daarom zijn die kut neuzen 4 keer op rij kampioen geworden.
Dan draait de discussie uit op het definiëren van 'vastigheden'.
van geil
 van geil - maandag 30 juni 2014 - 19:07   quote  deeplink  
dat doen we later wel n's.
te veel drank op gisteren ;)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 30 juni 2014 - 19:08   quote  deeplink  
hahaha, had er ook al niet veel zin in! ;)
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 16 juli 2014 - 17:41   quote  deeplink  
Rutten: 'Dit soort krachtenvelden hoort bij een topclub'

600x400-rutten3.jpg

Graziano Pellè, Daryl Janmaat en Bruno Martins Indi zijn al weg en de kans is groot dat ook Stefan de Vrij en/of Jordy Clasie Feyenoord gaan verlaten. De leegloop doet echter weinig met het gemoed van Fred Rutten. De nieuwe coach van de Rotterdammers weet dat hij zal moeten roeien met de riemen die hij heeft.

Rutten stelt in Voetbal International dat het geen zin heeft om zich druk te maken over vertrekkende spelers. "Dit soort krachtenvelden hoort bij een topclub, daar kijk ik niet meer van op. Voor mij is het heel simpel, en dat heb ik de spelers ook verteld: ik richt me op wat wél aanwezig is, en daarmee willen we ons zo goed mogelijk voorbereiden op wat er komen gaat."

De oefenmeester bereidt zijn spelers momenteel voor op de eerste play-offronde in de Champions League, die over twee weken van start gaat. Hij doet dat onder meer met Warner Hahn en Khalid Boulahrouz, tot nog toe de enige twee nieuwelingen in De Kuip. Eerstgenoemde werd al eerder vastgelegd, maar 35-voudig international Boulahrouz werd maandag pas gepresenteerd.
Bron:Voetbalzone
van geil
 van geil - woensdag 16 juli 2014 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 juli 2014 - 17:41 schreef RenatoBos het volgende:
Rutten: 'Dit soort krachtenvelden hoort bij een topclub'

[ afbeelding ]

Graziano Pellè, Daryl Janmaat en Bruno Martins Indi zijn al weg en de kans is groot dat ook Stefan de Vrij en/of Jordy Clasie Feyenoord gaan verlaten. De leegloop doet echter weinig met het gemoed van Fred Rutten. De nieuwe coach van de Rotterdammers weet dat hij zal moeten roeien met de riemen die hij heeft.

Rutten stelt in Voetbal International dat het geen zin heeft om zich druk te maken over vertrekkende spelers. "Dit soort krachtenvelden hoort bij een topclub, daar kijk ik niet meer van op. Voor mij is het heel simpel, en dat heb ik de spelers ook verteld: ik richt me op wat wél aanwezig is, en daarmee willen we ons zo goed mogelijk voorbereiden op wat er komen gaat."

De oefenmeester bereidt zijn spelers momenteel voor op de eerste play-offronde in de Champions League, die over twee weken van start gaat. Hij doet dat onder meer met Warner Hahn en Khalid Boulahrouz, tot nog toe de enige twee nieuwelingen in De Kuip. Eerstgenoemde werd al eerder vastgelegd, maar 35-voudig international Boulahrouz werd maandag pas gepresenteerd.
Bron:Voetbalzone
g1.jpg
dr love
 dr love - woensdag 16 juli 2014 - 19:31   quote  deeplink  
Ik las net dat feyenoord ook geïnteresseerd is in affelay dat heeft feyenoord nodig op het middenveld en clasie moet je snel verkopen 4 a 5 miljoen alleen je moet je afvragen of affelay sportieve kant of de financiële kant kiest want of hij speelt of niet hij krijgt toch wel vorstelijk betaald bij Barcelona dus khalid mag dan z.n maatje zijn maar niemand wil z.n vorstelijk salaris inleveren.
sevillana
 sevillana - woensdag 16 juli 2014 - 19:33   quote  deeplink  
wederom zo'n slimme post
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 16 juli 2014 - 19:35   quote  deeplink  
smiley-laughing024.gif
dr love
 dr love - woensdag 16 juli 2014 - 19:40   quote  deeplink  
Oh ja daarbij komt ook de keus van Barcelona aan orde die heeft ook aardig wat uitgegeven voor hem dus als het kan willen ze er ook aan verdienen, als hij slim en verstandig is kiest hij feyenoord om weer z.n niveau op te halen en weer in de kijker te spelen en anders wordt je langzaamaan weggecijferd in de voetbalwereld, kom je lekker in de echte wereld terecht dan zal hij pas voelen wat geld doet met mensen
van geil
 van geil - woensdag 16 juli 2014 - 19:47   quote  deeplink  
prima!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 16 juli 2014 - 22:40   quote  deeplink  
RUTTEN SPREEKT VAN NUTTIGE OEFENWEDSTRIJD

7f4eda565f4a2a38f04f40398347d565_702_300.jpg

Na afloop van de uitwedstrijd tegen FC Emmen (0-2) van woensdag was Fred Rutten de eerste om toe te geven dat er door Feyenoord geen hoogstaand voetbal op de mat was gelegd. Maar we hebben wél negentig minuten lang als een team gespeeld, reageerde de coach in de catacomben van de thuishaven van de eerste divisionist. In dat opzicht hebben de jongens naar behoren naar gepresteerd en daar ben ik tevreden over. Ik ben ervan overtuigd dat we in voetballend opzicht stappen gaan maken.

Na vier amateurverenigingen was Emmen Feyenoords eerste tegenstander uit het betaalde voetbal. Hoewel de uitslagen van vriendschappelijke wedstrijden niet van het grootste belang zijn, was Rutten content met het feit dat ook het vijfde oefenduel van zijn ploeg een overwinning had opgeleverd. Bovendien is de groep heel gebleven, sprak hij. Dit kunstgrasveld was voor ons niet ideaal, maar voetballers op dit niveau moeten onder alle omstandigheden kunnen spelen. Het veld was alleen niet bevorderlijk voor het tempo en het ritme van de wedstrijd.

Volgens Rutten was niet alleen de grasmat, maar ook een stukje slordigheid de oorzaak van het feit dat Feyenoord in Emmen in aanvallend opzicht niet veel kansen wist te creëren. Vooral in de eindfase van een aanval ontbrak het aan zuiverheid in de passing, met te vaak balverlies tot gevolg. Vervolgens kostte het veel moeite om de bal weer terug te veroveren. In de tweede helft had de tegenstander ook kunnen scoren, dat mogen we onszelf aanrekenen.

Met nog twee oefenwedstrijden tot aan de duels in de voorronde van de Champions League voor de boeg, sprak Rutten tot slot van een nuttige avond voor zijn ploeg. We hebben geen schade opgelopen en hebben in fysiek opzicht weer stappen gemaakt. Ik weet zeker dat we fysiek gezien straks klaar zijn voor de Europese duels.
Bron:Officiele Feyenoord Clubsite
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 17 juli 2014 - 09:22   quote  deeplink  
Fred Rutten na afloop van FC Emmen - Feyenoord
http://youtu.be/7xPk3smO-8c
van geil
 van geil - vrijdag 18 juli 2014 - 19:27   quote  deeplink  
Net met schaamte naar zijn commentaar zitten kijken.
als n calimero uitkramen dat we t onmogelijke kunnen verwezenlijken.
Dat is nou net wat we niet nodig hebben bij Feyenoord.
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 18 juli 2014 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 juli 2014 - 19:27 schreef van geil het volgende:
Net met schaamte naar zijn commentaar zitten kijken.
als n calimero uitkramen dat we t onmogelijke kunnen verwezenlijken.
Dat is nou net wat we niet nodig hebben bij Feyenoord.
Het is ook NOOIT goed bij jou ... ;-)
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 18 juli 2014 - 19:43   quote  deeplink  
Commentaar van Rutten is nou niet bepaald uitdagend.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 18 juli 2014 - 19:47   quote  deeplink  
Onze selectie is ook ruk.
van geil
 van geil - vrijdag 18 juli 2014 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 juli 2014 - 19:38 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Het is ook NOOIT goed bij jou ... ;-)
goed is goed(oranje)
ruk is ruk :)
hij had de uitstraling van jou grote vriend.
hoe heet hij ook al weer , die keeper.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 19 juli 2014 - 08:51   quote  deeplink  
Rutten wijst naar Songfestival en Oranje: 'Alles kan'

600x400-rutten1.JPG

Fred Rutten zag gisteren dat Feyenoord in de derde voorronde van de Champions League gekoppeld werd aan het Turkse Besiktas. 'Een leuke tegenstander', was zijn eerste reactie. Geschrokken was de coach niet van de tegenstander die snel daarna Demba Ba aantrok. 'Ik schrik niet snel.'

Met veel vertrouwen kijkt Rutten uit naar het tweeluik. 'Het Songfestival, dat zou toch helemaal niks worden? En het Nederlands elftal dan? Maar, je hebt het gezien. Waarom zouden wij dan niet tot iets moois in staat zijn in de Champions League?', pareert Rutten alvast eventueel pessimisme.

Woensdag keren de internationals terug en de trainer wil ze wellicht al direct aan het werk zien in de oefenwedstrijd tegen Real Sociedad. 'Ik babbel dan wat met ze, kijk ze goed in de ogen en misschien stel ik ze dan meteen wel op. Als je zon traject als met Oranje hebt meegemaakt, ben je ook na wat dagen vrij heus nog wel fit hoor.'
Bron:BN de Stem
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 20 juli 2014 - 19:08   quote  deeplink  
Fred Rutten na de jaarlijkse Open Dag van Feyenoord
http://youtu.be/96e_h3lKYuY

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5923
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Fred Rutten topic









0.0078279