BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Fred Rutten topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Fart
 Fart - zondag 24 augustus 2014 - 18:31   quote  deeplink  
Na de wedstrijd zei Clasie tijdens het interview dat hij zich nu nog met Feyenoord bezig is...
Vooral dat "nu nog" blijft rond spoken.
Stylzz
 Stylzz - zondag 24 augustus 2014 - 18:32   quote  deeplink  
Die is na dinsdag weg hoor.
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 24 augustus 2014 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 augustus 2014 - 18:29 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ja, dan gaan we rouleren en krijgt Clasie eerst zijn verdiende rust..

(goede redding he?)
Haha, goed bezig ;) En idd, Clasie maar een maandje op vakantie sturen.
Fart
 Fart - zondag 24 augustus 2014 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 augustus 2014 - 18:32 schreef Stylzz het volgende:
Die is na dinsdag weg hoor.
Dat denk ik dus ook
koekie
 koekie - zondag 24 augustus 2014 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 augustus 2014 - 18:30 schreef lijdensweg het volgende:
Tijd voor een nieuwe trainer! Ik kan werkelijk geen enkele speelwijze bedenken zoals men nu speel ...
Jawel ik wel. 1 2 2 1 1 2 1 1. Heb je hem genoteerd?
Stylzz
 Stylzz - zondag 24 augustus 2014 - 18:58   quote  deeplink  
T probleem zit vooral in t hoofd.
Mentaal probleem. De absolute wil om te winnen.
Wij hebben in mijn optiek te veel spelers die dat niet hebben.
Of in ieder geval niet uit zichzelf de knop om kunnen zetten.
Een aanjager zit er niet tussen. Toornstra is dat wel.
El ahmadi is dit ook niet, maar die is tactisch ontzettend sterk.

Ik hoop dat er meer balans kan komen, want anders wordt t een somber seizoen.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 24 augustus 2014 - 20:08   quote  deeplink  
RUTTEN: VERVAL WAS VEEL TE GROOT

7386496794633fa9cdb9c7cdbe5ae994_800_600.jpg

Tijdens de persconferentie na afloop van de wedstrijd tussen Feyenoord en FC Utrecht sloot trainer Fred Rutten zich aan bij zijn collega Robby Alflen, die stelde dat zijn ploeg in de eerste helft van het kastje naar de muur werd gespeeld en uiteindelijk een zeer gelukkige overwinning boekte in De Kuip. De eerste helft kwamen we een heel eind in de richting van hoe we willen spelen, vertelde Rutten. Na rust was het verval na de tegengoal bij ons veel te groot. We zijn blijkbaar nog niet in staat om ons goede spel negentig minuten vol te houden.

Als oorzaken benoemde Rutten niet alleen het wegvloeien van de energie, maar ook het verdwijnen van het overleg uit team. Daar maak ik me wel zorgen over, stelde de trainer. De ruimtes op het veld werden in de tweede helft te groot, terwijl we de doelpunten te makkelijk weggaven. Dan kan het gebeuren dat je ondanks een goede eerste helft uiteindelijk toch met lege handen staat.

Rutten keek tot slot tijdens de persconferentie vooruit naar de komende week, wat de laatste is van de zomerse transferperiode. Voor mijn gevoel gaan we op 1 september (als het transferwindow sluit, red.) pas echt beginnen, omdat we dan weten welke groep we hebben staan. Tot die tijd moeten we overleven.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 24 augustus 2014 - 20:08   quote  deeplink  
Rutten: 'De accu raakte leeg. Dit mag niet, maar gebeurt wel'

600x400-01744376.jpg

Fred Rutten zag zijn ploeg vanmiddag met 2-1 verliezen van FC Utrecht. Feyenoord begon de wedstrijd goed, maar na de eerste helft zakten de spelers in. 'We stonden er de tweede helft niet', zegt de trainer tegenover RTV Rijnmond.

'De tegengoal kwam uit het niets', zegt hij. 'Ik zag dat het vertrouwen in een goede afloop tijdens de wedstrijd ontbrak. De accu raakte leeg, omdat er veel energie gestoken hadden omdat wij het wilden afmaken. Dit mag niet gebeuren, maar het gebeurt wel. Volgens de trainer van de gelijkmaker niet de mokerslag. 'Nee, dat was het niet. We gingen normaal de tweede helft in. De mokerslag was de 1-2 en daar kwamen we niet over heen.'

Elvis Manu kreeg vandaag de voorkeur boven Jean Paul Boetius. Rutten kijkt goed terug op het spel van de aanvaller. 'In de eerste helft liep dat wel, ik ben daar zeer content over.' De trainer wil tegenover de regionale omroep niet ingaan over de ervaren spelers niet mogelijk meer hadden moeten brengen. 'Ik kijk in de spiegel', zegt Rutten. 'Ik ga eerst mijzelf dingen verwijten. Ik had dingen beter kunnen doen. We winnen samen en we verliezen ook samen, daarom ga ik niet in op individuen', aldus de trainer.

Fred Rutten: 'Het geloof ontbrak na de 1-2'


(http://youtu.be/LTEB95az_iE)
Bron:Rijnmond
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 24 augustus 2014 - 20:09   quote  deeplink  
Rutten: We kunnen het nog geen hele wedstrijd volhouden

http://www.dailymotion.com/video/x24gw4n_24-08-2014-we-kunnen-het-nog-geen-hele-wedstrijd-volhouden_sport
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 24 augustus 2014 - 20:09   quote  deeplink  
Rutten: De wedstrijden volgen in een hoog tempo

http://www.dailymotion.com/video/x24gvok_24-08-2014-de-wedstrijden-volgen-in-een-hoog-tempo_sport
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 24 augustus 2014 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 augustus 2014 - 18:58 schreef Stylzz het volgende:
T probleem zit vooral in t hoofd.
Mentaal probleem. De absolute wil om te winnen.
Wij hebben in mijn optiek te veel spelers die dat niet hebben.
Of in ieder geval niet uit zichzelf de knop om kunnen zetten.
Een aanjager zit er niet tussen. Toornstra is dat wel.
El ahmadi is dit ook niet, maar die is tactisch ontzettend sterk.

Ik hoop dat er meer balans kan komen, want anders wordt t een somber seizoen.
Aanjager, grote bekken, leiders.
Daar mankeert het nu nog meer aan.
2510fey
 2510fey - zondag 24 augustus 2014 - 20:40   quote  deeplink  
Toen ik hoorde dat Fred Rutten coach werd, was ik hier al bang voor en helaas komt het uit: Rutten is een twijfelaar. Hij wisselt constant zn basiself en geeft ze niet een paar wedstrijden het vertrouwen om op elkaar in gespeeld te raken. De meeste grote coaches hebben één ding gemeen: vastigheid en duidelijkheid bieden.

Het probleem zit niet in het hoofd van de spelers maar in zíjn hoofd. Dit was al zo bij psv en meer nog bij schalke.

Jonge spelers als boetius, manu , kongolo en bacidinges moeten gewoon een wedstrijd of 6,7 samen spelen en niet worden gewisseld na een slechte helft door een twijfelende coach.

Ik heb het jammer gevonden dat de feyenoord leiding het niet heeft aangedurfd mensen uit eigen kring aan te stellen. Maar ik vrees dat dit alsnog gebeurt binnen niet al te lange tijd.

Wellicht klinkt het opportunistisch, dat is het niet. Ik heb Rutten altijd een matige coach gevonden, vooral vanwege zijn constante gewissel en twijfels. De mythe dat hij goed met jeugd zou zijn onderschrijf ik ook niet, waar heeft hij dat aangetoond dan? Aardig zijn is niet hezelfde als goed zijn...helaas

2510fey
piet de paler
 piet de paler - zondag 24 augustus 2014 - 20:41   quote  deeplink  
Geef de man een kans,die 2 op de bank hadden moeten zeggen wij gaan het doen Martin
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 24 augustus 2014 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 augustus 2014 - 20:41 schreef piet de paler het volgende:
Geef de man een kans,die 2 op de bank hadden moeten zeggen wij gaan het doen Martin
Ik vind het maar een laffe trainer tot nu toe..
koekie
 koekie - zondag 24 augustus 2014 - 23:29   quote  deeplink  
Hij zegt nu.. Hoop op komst van El Ahmadi. Spits heeft geen prioriteit. Denk eens ff na slissebak.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - zondag 24 augustus 2014 - 23:51   quote  deeplink  
De mensen in de kuip zitten niet meer te wachten op Immers Mathijsen Nelom en Mulder. Je moet opnieuw beginnen en dat doe je met eigen jonge spelers zoal Woudenberg Karsdorp Manu Congolo en Hahn. Rutten doet alles fout en snapt er helemaal niks van.
de bluffer
 de bluffer - maandag 25 augustus 2014 - 00:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 augustus 2014 - 22:46 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ik vind het maar een laffe trainer tot nu toe..
A.S. zondag neemt die Tukker wel even 3 punten van zijn streek genoten
mee naar Rotterdam
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 augustus 2014 - 06:19   quote  deeplink  
Das te hopen..
Stylzz
 Stylzz - maandag 25 augustus 2014 - 06:54   quote  deeplink  
Overleven en punten sprokkelen.....
Na 1september begint t pas echt voor Fred.........
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 25 augustus 2014 - 07:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 06:54 schreef Stylzz het volgende:
Overleven en punten sprokkelen.....
Na 1september begint t pas echt voor Fred.........
Ik moet het nog zien met Fred ... Ik heb de grootste twijfels over deze trainer naar aanleiding van wat ik tot nu toe zie op de trainingen en wedstrijden !!!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 augustus 2014 - 07:11   quote  deeplink  
Sluit ik me bij aan..
Nick4F
 Nick4F - maandag 25 augustus 2014 - 09:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 augustus 2014 - 20:08 schreef RenatoBos het volgende:
RUTTEN: VERVAL WAS VEEL TE GROOT

[ afbeelding ]


Als oorzaken benoemde Rutten niet alleen het wegvloeien van de energie, maar ook het verdwijnen van het overleg uit team. Daar maak ik me wel zorgen over, stelde de trainer. De ruimtes op het veld werden in de tweede helft te groot, terwijl we de doelpunten te makkelijk weggaven.

Voor mijn gevoel gaan we op 1 september (als het transferwindow sluit, red.) pas echt beginnen, omdat we dan weten welke groep we hebben staan. Tot die tijd moeten we overleven.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
Op zich ben ik het wel met deze analyse eens. Alleen: hij is de coach. Het is eigenlijk een heel zielige vertoning wanneer de hele Kuip gaat scanderen om te "jagen". Voorin jagen heeft alleen zin wanneer de rest van de ploeg druk zet op het moment dat de tegenstander de bal vooruit speelt, - naar de middenlinie. Daar moet dan de druk op z'n hoogst zijn.
Het is gewoon knoeiwerk als de 3 aanvallers gaan jagen, en de rest van de ploeg speelt daar 25 meter en meer achter. We moeten overleven tot 1 september. Ook daar kan ik mee leven, maar waarom bouw je dan niet meer zekerheid in, door Vormer naast Clasie te zetten? We werden in de 2e helft gewoon overlopen op het middenveld. Dat heeft niets te maken met een gebrek aan snelheid en loopvermogen, - maar met 'niet goed staan'.
Je moet een tegenstander niet de kans geven om telkens op volle snelheid jouw middenveld in te lopen. Dat doe je door de ruimte's klein te houden. De ploeg is stuurloos, en dat kun je Rutte wel degelijk verwijten. Ik zou er voor kiezen - te beginnen a.s. donderdag - om Kongolo en Verbeek in het centrum te zetten, met de strikte opdracht om zo snel mogelijk de posities bij de middenlijn in te nemen. Verder Vormer naast Clasie, en Vilhena op 10. Of Clasie nu vertrekt of niet, El Ahmadi is altijd een aanwinst. Ik zou echt met hem samen met Clasie of Vormer beginnen. Eerst vertrouwen tanken en punten pakken. Dan mogen Tonny, Lex en Jens het voor mij uitvechten op 10. Of ik hoge verwachtingen heb van Fredje? Niet echt.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 augustus 2014 - 09:16   quote  deeplink  
Das nog eens duidelijke text Nick..
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 25 augustus 2014 - 09:28   quote  deeplink  
Ja, omdat het vetgedrukt is zeker?
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 25 augustus 2014 - 09:40   quote  deeplink  
Onhandig om een datum als maatstaf te nemen.
Zwaktebod.
Nick4F
 Nick4F - maandag 25 augustus 2014 - 09:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 09:28 schreef Bosifyable het volgende:
Ja, omdat het vetgedrukt is zeker?
Ha die Bosy; ik tikte gewoon mijn tekst in, drukte op toevoegen, en toen verscheen de tekst vetgedrukt. Was niet de bedoeling, maar jouw reaktie is me verder duidelijk.
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 25 augustus 2014 - 10:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 09:43 schreef Nick4F het volgende:

[..]

Ha die Bosy; ik tikte gewoon mijn tekst in, drukte op toevoegen, en toen verscheen de tekst vetgedrukt. Was niet de bedoeling, maar jouw reaktie is me verder duidelijk.
Ik vind het verder gewoon wijze woorden hoor Nick, daar niet van (: Het was meer bedoeld dat nu het vetgedrukt was, het nu wel duidelijk was voor Renato. Geen sneer naar jou toe.
Nick4F
 Nick4F - maandag 25 augustus 2014 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 10:18 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Ik vind het verder gewoon wijze woorden hoor Nick, daar niet van (: Het was meer bedoeld dat nu het vetgedrukt was, het nu wel duidelijk was voor Renato. Geen sneer naar jou toe.
Sorry Bosi. Kennelijk een voetbalperiode van de lange teentjes bij mij.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 augustus 2014 - 15:38   quote  deeplink  
13d019fca51ed092322767c38c1290cd.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 28 augustus 2014 - 22:45   quote  deeplink  
RUTTEN: KIPPENVEL VAN DEZE ONTLADING

ab1742f4450b4f15330f1c0c04aa628d_702_300.jpg

Hoewel Fred Rutten al enige tijd meeloopt in het voetbal, maakte hij zelden een ontlading mee zoals na het beslissende doelpunt van Elvis Manu in de blessuretijd van de wedstrijd tegen Zorya Luhansk (4-3). Het is niet te beschrijven wat er toen los kwam, vertelde de trainer kort na afloop van de wedstrijd. Van de ballenjongens tot aan de spelers en staf op de bank: bij iedereen was de ontlading enorm. Ik kreeg daar kippenvel van. Vooral het legioen heeft veel indruk gemaakt op mij vanavond.

Hoe groot de ontlading was, was voor een groot deel te verklaren doordat Feyenoord zich na 2008 nooit meer voor het hoofdtoernooi van de Europa League plaatste. De hele club hunkerde naar Europees voetbal, zei Rutten. Daarom ben ik dolgelukkig voor iedereen binnen Feyenoord en voor de mensen die de club een warm hart toedragen. Hier mogen we even van gaan genieten, maar dan moeten we ook weer snel vooruit kijken, want zondag wacht FC Twente al.

Dat het tot diep in blessuretijd moest duren voordat Feyenoord de wedstrijd besliste, daar zag het met name in de eerste helft niet naar uit. Toch had ik bij rust al het gevoel dat het wel eens een rare avond zou kunnen worden, ook al stonden we toen al met 2-0 voor, zei Rutten. Bij 3-0 is de wedstrijd normaal gesproken in de knip, alleen zag je na de 3-1 opeens een totaal ander Feyenoord. We bleven als team bij elkaar, alleen gingen spelers opeens persoonlijke fouten maken. Daaruit vielen ook de twee laatste tegengoals, het was alsof elk schot van Zorya erin vloog.

Als laatste redmiddel bracht Rutten in de slotfase met Anass Achahbar en Elvis Manu twee extra aanvallers in de ploeg. Zij zijn opportunisten, kunnen een wedstrijd doen kantelen, zei Rutten. De goal in blessuretijd was van grote klasse.

Rutten keek tot slot op de persconferentie terug op een opmerkelijk moment in de wedstrijd. De trainer was vijf minuten voor tijd namelijk voornemens om Terence Kongolo te wisselen, alleen stak de vierde man het verkeerde rugnummer in de lucht. De wissel kon vervolgens niet meer ongedaan worden gemaakt. Dat heb ik nog nooit meegemaakt, vertelde Rutten. Ik weet zeker dat we het goede rugnummer hadden doorgegeven.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
MMM
 MMM - donderdag 28 augustus 2014 - 23:03   quote  deeplink  
Pffff hou op man, wat een wisselbeleid. Ik had ALLLANG verse krachten ingebracht na de een half uur spelen. En dan nota bene Nelom erin zetten als linksback/linksbuiten? Ik zei meteen al, pleur Manu er gewoon in..

Bizar.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 28 augustus 2014 - 23:06   quote  deeplink  
Vond het ook typisch. Feyenoord had geen moment grip de 2de helft. Had Immers en/of Vilhena allang gewisseld. Had Vormer erin verwacht. Die brengt meestal wel die rust.
sportdwaas
 sportdwaas - donderdag 28 augustus 2014 - 23:17   quote  deeplink  
Die Fred toch. Na de wedstrijd zei dat ie dit niet elke wedstrijd aankan. De meesten in het legioen staan wekelijks voor hete vuren. En tja als je vasthoudt aan Mulder en erger nog aan die keeperstrainer Lodewijks kan het het niet zo zijn dat je rustig in de dug-out zit

Mijn god wat een wedstrijd.
Omekees
 Omekees - donderdag 28 augustus 2014 - 23:21   quote  deeplink  
Toch wel opmerkelijk hoe die in dat interview nota bene het hele team een compliment geeft hoe ze de knop na de 3-3 hebben omgezet. Nou Fredje, denk dat je alleen Manu een compliment mag geven en hm daarnaast heel dankbaar mag zijn.
beuk
 beuk - donderdag 28 augustus 2014 - 23:23   quote  deeplink  
Denk dat Koeman het hele team had afgebrand voor de camera
Omekees
 Omekees - donderdag 28 augustus 2014 - 23:24   quote  deeplink  
Nah, had hij niet gedaan
Peckerwood
 Peckerwood - vrijdag 29 augustus 2014 - 00:58   quote  deeplink  
Fred, je bent er nog lang niet, maar gefeliciteerd.....je bent met een gemankeerd, incompleet en moe elftal doorgedrongen tot de groepsfase van de EL. Dat is je voorgangers niet gelukt sinds 2008. Hoe? Who cares. Hoe goed je bent gaan we zien. Hoe sympathiek je bent weet ik nu al wel....welkom bij feyenoord.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 29 augustus 2014 - 06:43   quote  deeplink  
T belangrijkste is wat Fred nu intern doet ná de wedstrijd tegen Twente.
Liefhebbers
 Liefhebbers - vrijdag 29 augustus 2014 - 07:00   quote  deeplink  
Het begon pas 1 september voor hem haha. Maar goed daar zit wel wat in vind ik.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 29 augustus 2014 - 07:10   quote  deeplink  
Tja, hoe kan je zekerheden inslijpen als je niet weet wie er straks nog zijn.
Nick4F
 Nick4F - vrijdag 29 augustus 2014 - 07:16   quote  deeplink  
Tis dat Mulder nog slechter was, maar anders had fred rutte van mij de poedelprijs gekregen. Net als tegen Utrecht, glipte de hele wedstrijd ons na rust uit handen. Dan is het niet best als je een coach op de bank hebt, die absoluut geen idee heeft wat hij aan dat verval moet doen. Hij heeft wel m'n sympathie (is in 1 maand al 5 jaar ouder geworden), maar dat is wel heel schamel. Het komt in de eredivisie best wel goed met Feyenoord, ondanks fredje, want er zit genoeg kwaliteit in de selectie.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 29 augustus 2014 - 07:17   quote  deeplink  
Er zitten er meer dan 1 op de bank he. van Gastel, Gio, die hebben ook inbreng.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 29 augustus 2014 - 07:21   quote  deeplink  
Fred Rutten zag de enorme druk die zowel van buitenaf als door de selectie zelf was opgelegd om het hoofdtoernooi te bereiken als verklaring voor de terugval van de groep. "Er staat een enorme druk op deze club. Dat vraagt om ervaring om daarmee om te gaan," zo stelt hij in De Telegraaf. Hij heeft er alle vertrouwen in dat hij het gebrek aan voetballend vermogen er wel in zal slijpen. "Ik vind het een mooie uitdaging, om hier straks alles in de pas te laten lopen. De geluksfactor was deze keer aan onze kant. En ik heb genoten van de beleving van het legioen. Maar dit wil ik niet iedere week meemaken. Dat kan ik niet aan.

Ik kan hier wel in meegaan.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 29 augustus 2014 - 07:26   quote  deeplink  
mwa, dat zou de verklaring zijn dat Feyenoord nerveus zou beginnen ofzoiets. Niet waarom er een 3-0 voorsprong uit handen werd gegeven.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 29 augustus 2014 - 07:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2014 - 07:26 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
mwa, dat zou de verklaring zijn dat Feyenoord nerveus zou beginnen ofzoiets. Niet waarom er een 3-0 voorsprong uit handen werd gegeven.
Wel zodra t 3-1 wordt door zo'n fout van de keeper.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 29 augustus 2014 - 07:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2014 - 07:30 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Wel zodra t 3-1 wordt door zo'n fout van de keeper.
Day after night before...
7 wedstrijden en het is erbarmelijk.
Een trainer moet een groep overtuiging geven, met name de vaste waardes.
Ik zie alleen maar onvermogen.
En zelfs bij 3-0 was er geen vertrouwen.
Els
 Els - vrijdag 29 augustus 2014 - 07:44   quote  deeplink  
Er zit een enorme onzekerheid in dit team, al langer, trouwens. Alleen Manu heeft wat bravoure. Er is geen killersinstinct en ze lijken ook geen conditie te hebben.
Alleen wel heel veel geluk, daardoor staat de club nog niet in brand.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 29 augustus 2014 - 07:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2014 - 07:40 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Day after night before...
7 wedstrijden en het is erbarmelijk.
Een trainer moet een groep overtuiging geven, met name de vaste waardes.
Ik zie alleen maar onvermogen.
En zelfs bij 3-0 was er geen vertrouwen.
ik heb de eerste helft gisteren wel voetbal gezien. Ik zag wel spelers proberen snel te spelen en combinaties aan te gaan. Wel zag ik weer veel spelers zo laconiek en ongeïnteresseerd over t veld dolen, dat irriteert me echt mateloos.

Dus daar mag Fred na 01-09 hard aan werken, flikker ze dr maar uit.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - vrijdag 29 augustus 2014 - 07:49   quote  deeplink  
Rutten is een angsthaas 1ste klas. Hij zegt wel kom op wij zijn Feyenoord man. Maar hij heeft tijdens een wedstrijd niet de ballen om het team tachtisch te wijzigen. Feyenoord onwaardige trainer.
Nick4F
 Nick4F - vrijdag 29 augustus 2014 - 07:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2014 - 07:21 schreef Stylzz het volgende:
Ik kan hier wel in meegaan.
Dat is wel heel erg gemakkelijk. Ik wens dus niet mee te gaan met een machteloze coach: ik wil een coach die omgaat met de omstandigheden en met de kwaliteiten van zn selectie. Vanavond gebeurde dus exact hetzelfde als tegen Utrecht. Nou kan ik wel een verhaal ophangen hoe e.e.a. had kunnen worden rechtgezet - of tenminste een poging daartoe - maar punt is gewoon dat hij geen enkele lering heeft getrokken uit voorgaande wedstrijden. Niet eens de schaduw van een plan! En al zitten er vijf assistent- trainers naast hem op de bank: rutte is 100% verantwoordelijk voor wat er op en naast het veld gebeurt! Als er nog wat bijkomt, hebben we genoeg kwaliteit om in de eredivisie in de top mee te draaien, dus hij, fredje, zal dit seizoen wel overleven.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5999
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Fred Rutten topic









0.0123109