BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Fred Rutten topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - zondag 20 juli 2014 - 19:21   quote  deeplink  
Succes Fred.
Als we de dubbel pakken, zul je mij niet horen!
Stylzz
 Stylzz - zondag 20 juli 2014 - 19:44   quote  deeplink  
Prima trainer, ze moeten m alleen verbieden te praten
van geil
 van geil - zondag 20 juli 2014 - 19:47   quote  deeplink  
haha, spreekverbod.
lijkt me overigens prive echt n aardige man.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 20 juli 2014 - 22:20   quote  deeplink  
d:-))))
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 20 juli 2014 - 22:22   quote  deeplink  
Rutten: 'Niet overhaast te werk gaan, dat is de strategie'

600x400-ruttenopendag.jpg

Feyenoord is het seizoen zondag officieus begonnen met de jaarlijkse Open Dag. Daarin blikten de nieuwe trainer Fred Rutten en aanwinst Khalid Boulahrouz vooruit op het aankomende seizoen.

Naast een handvol talenten waren Boulahrouz en Rutten, met doelman Warner Hahn, de enige échte aanwinsten die met de helikopter in De Kuip landden en zo aan het publiek gepresenteerd werden. Het wachten is op vers bloed voor Feyenoord, dat Bruno Martins Indi, Daryl Janmaat en Graziano Pellè al zag vertrekken.

Die transfers leverden Feyenoord zo'n twintig miljoen euro op, maar Rutten mag slechts een deel van dat bedrag herinvesteren. 'Daar zullen we dus heel creatief in moeten zijn', vertelt de trainer, die evenwel geen haast heeft met het aantrekken van nieuwe spelers, tegen de NOS. 'De strategie van de club is om niet overhaast te werk te gaan, omdat je daarvan op de langere termijn spijt zou kunnen krijgen.'

De naam die de laatste weken het vaakst valt is die van spits Bas Dost. De voormalig aanvalsleider van SC Heerenveen en Heracles Almelo zou gehuurd moeten worden van VfL Wolfsburg om zo Pellè te doen vergeten. Rutten geeft toe dat Dost zijn belangrijkste doelwit is. 'Ik hoop dat dat liever vandaag dan morgen rondkomt, maar dat lijkt me logisch.'

Met de komst van verdediger Boulahrouz speelde Feyenoord alvast in op het overstap van Janmaat naar Newcastle United en een naderend vertrek van Stefan de Vrij. Boulahrouz heeft grootse plannen. 'Ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik geen kampioen wil worden. Feyenoord is een topclub die altijd moet meedoen om de prijzen. Het is nog afwachten hoe de selectie er precies uit komt te zien, maar ik vind dat we voor het hoogst haalbare moeten gaan.'
Bron:VI
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 23 juli 2014 - 22:40   quote  deeplink  
Rutten over WK-tweetal: 'Je ziet dat het internationals zijn'

600x400-ruttentr.JPG

Fred Rutten beleefde een aparte oefenwedstrijd met Feyenoord. Vooraf werd er één minuut stil gestaan bij het overlijden van alle Feyenoorders én de slachtoffers van de vliegtuigramp in Oekraïne. Dat deed wat met de coach. Dat maakt echt indruk. Het was muisstil', zei Rutten tegenover Fox Sports.

Het oefenduel tegen Real Sociedad was niet sprankelend, maar de trainer ziet aanknopingspunten. Volgende week zijn we weer verder. We hebben vandaag niet veel kansen weggegeven en ik weet zeker dat we fysiek klaar zijn voor Besiktas.'

Rutten kon vandaag weer beschikken over Jordy Clasie en Terence Kongolo. Je ziet wel dat er internationals het veld inkomen', vertelt hij over hun invalbeurt. Rutten had geen moeite om ze vanavond al op te stellen. 'Als je ziet hoeveel plezier Jordy en Terence eraan ontlenen, dan geniet ik daarvan. Het zijn liefhebbers.'

Khalid Boulahrouz maakte zijn eerste minuten voor Feyenoord.Boulahrouz wordt ook met de week fitter. Maar we moeten oppassen dat hij er niet overheen gaat, hij moet fit blijven voor een lange tijd', zei Rutten, die komende week nog geen nieuwe spits heeft. Achter de schermen is de club bezig. Maar dat geven we niet bloot, want dan komen er allerlei speculaties bij', hield hij zich stil over ontwikkelingen rond Dost.
Bron: FoxSports
van geil
 van geil - woensdag 23 juli 2014 - 22:42   quote  deeplink  
met 2 spitsen Fred staat t al veel beter.
Immers er af
Clasie Sleegers er bij.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 24 juli 2014 - 01:37   quote  deeplink  
Fred Rutten over het gelijkspel van Feyenoord tegen Real Sociedad
http://youtu.be/eCU3gL2k9sM
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 24 juli 2014 - 14:31   quote  deeplink  
RUTTEN: DIT VAK IS VERSLAVEND

e00e51d4407aececbfd355a79193f2b1_702_300.jpg

Fred Rutten hoefde er vorig seizoen tijdens zijn sabbatical geen moment over na te denken toen Feyenoord belde met de vraag of hij de nieuwe hoofdtrainer wilde worden. Inmiddels is de ervaren coach ruim een maand aan het werk in De Kuip en is het vizier gericht op de aanstaande wedstrijden in de voorronde van de Champions League wedstrijden tegen Besiktas. In het nieuwe Feyenoord Magazine blikt Rutten vooruit op die duels en kijkt hij terug op het afgelopen jaar.

U koos er afgelopen seizoen bewust voor om een sabbatical te nemen. Was u klaar met de voetballerij?

Nee. De voetballerij is een wereld op zichzelf en wat mij betreft ook een heel mooie wereld. Vanaf mijn 29ste ben ik echter alleen maar onderweg geweest in het voetbal, met heel weinig vrije tijd of tijd voor het sociale leven. Als je dan eindelijk weer eens op een verjaardag komt waar bijna niemand geïnteresseerd is in voetbal, dan weet je niet wat je meemaakt. Dat was mooi om te ervaren.

Wat hoopte u dat een sabbatical u zou opleveren?

Ik wilde het maatschappelijke gebeuren en het sociale leven weer eens bewust meemaken. Ik heb altijd gezegd: als ik het me kan veroorloven, dan wil ik op mijn vijftigste een jaar vrijaf nemen. Toen ik vijftig was kwam Vitesse, maar daarna heb ik echt de knoop doorgehakt en die tijd genomen. In de jaren voor mijn sabbatical zat ik alleen maar in een tunnel. Je maakt dan heel veel mee, maar staat daar nooit echt bij stil omdat de focus altijd weer op de volgende wedstrijd ligt. Als je dan even uit die tunnel bent, kijk je vervolgens anders tegen het geheel aan. Zon jaar verruimt in algemene zin je geest. Ik leefde plotseling in een totaal ander leven dan ik gewend was. Belangrijkste insteek was om meer tijd aan mijn gezin te kunnen besteden. De eerste drie maanden heb ik het voetbal ook totaal niet gemist. Toen keek ik bijna geen wedstrijd. Daarna ging ik al steeds vaker vooraf opzoeken welke wedstrijden er werden gespeeld, dat was al een verandering. Weer een maand verder zat ik alweer met de laptop en de televisie aan twee wedstrijden tegelijk te kijken. Toen begreep ik wel dat ik het vak niet kon missen.

Welke nieuwe inzichten heeft u in dat jaar opgedaan?

In mijn eerste jaren als trainer was ik heel erg geneigd te denken dat alles was geprojecteerd op mij alleen. Tijdens het afgelopen jaar ben ik steeds meer gaan inzien dat zoiets ook bij andere trainers gebeurt, het is niets persoonlijks. Dat je onder een vergrootglas ligt, is inherent aan het trainersvak. Ik kon alle aandacht - positief of negatief - al goed relativeren, maar nu nog beter. Dat heb ik bijvoorbeeld ook in de afgelopen voorbereiding gemerkt. In het verleden kon ik me heel druk maken over geruchten over spelers die zouden vertrekken. Nu ben ik daar nog wel alert op, maar niet meer zo gestrest over als vroeger. Dat komt ook doordat ik veel vertrouwen heb ik het beleid van deze club.

Waarom zei u ja toen Feyenoord belde?

Ik wil alles meemaken in het voetbal. Ik ben in het verleden hoofd opleiding geweest, technisch manager, assistent-trainer en hoofdtrainer. Nu zit ik bij een van de grootste clubs van Nederland, dat wil ik ook meemaken. Het is een grote uitdaging om de mensen die de club een warm hart toedragen het succes te geven waar ze op zitten te wachten.

Is voetbal voor u nog steeds even belangrijk als vroeger?

Ja, dit vak is echt verslavend. De eerste dag dat ik weer op het veld stond bij Feyenoord, besefte ik pas echt: dit heb ik enorm gemist. Toen ik weer in de kleedkamer stond met die gasten, wist ik: dit is het.

Lees het volledige interview met Fred Rutten in het eerste Feyenoord Magazine van dit seizoen, waarin ook onder meer Elvis Manu en Warner Hahn aan het woord komen. Verder wordt er uitgebreid vooruitgeblikt op de voorronde van de Champions League. Het nieuwe Feyenoord Magazine valt deze maand op de mat bij alle leden van Het Legioen en is los in de winkel verkrijgbaar voor € 3,99. Ook elf keer per jaar Feyenoord Magazine ontvangen? Sluit je dan aan bij Het Legioen via www.feyenoord.nl/hetlegioen.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 juli 2014 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 27 juli 2014 - 16:02   quote  deeplink  
Rutten kiest systeem op basis van 'realisme en resultaat'

600x400-rutten3.jpg

Fred Rutten sluit niet uit dat hij Feyenoord komend seizoen een aantal wedstrijd in het 5-3-2 systeem laat spelen. Die formatie, afgelopen seizoen bij Feyenoord door Ronald Koeman geïntroduceerd, zal incidenteel tegen sterkere tegenstanders gebruikt kunnen worden, legt Rutten uit.

"De club en ik spelen natuurlijk bij voorkeur aantrekkelijk en aanvallend voetbal. Ook het publiek ziet dat uiteraard het liefst, maar allemaal willen we boven alles resultaat", verklaart Rutten in de nieuwe editie van Voetbal International. Het Nederlands elftal haalde op het WK goede resultaten met een 5-3-2 systeem.

"Als we straks, bijvoorbeeld in Europees verband, een op papier sterkere tegenstander aftroeven met wat in de volksmond een meer verdedigende speelstijl heet, is iedereen hier dik tevreden", vervolgt Rutten. "Het gaat om realisme en resultaat."
Bron:Soccernews
van geil
 van geil - zondag 27 juli 2014 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 juli 2014 - 22:42 schreef van geil het volgende:
met 2 spitsen Fred staat t al veel beter.
Immers er af
Clasie Sleegers er bij.
.
Stylzz
 Stylzz - zondag 27 juli 2014 - 18:41   quote  deeplink  
Vind jij.
van geil
 van geil - zondag 27 juli 2014 - 18:45   quote  deeplink  
anders schrijf ik t niet :)
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 27 juli 2014 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 juli 2014 - 18:24 schreef van geil het volgende:

[..]

.
Doel van je herhaling?
van geil
 van geil - zondag 27 juli 2014 - 18:53   quote  deeplink  
dat dat me ideaal lijkt als we met twee spitsen spelen.
lijkt nu actueel te worden.
dus dan zou ik daar voor gaan.
van geil
 van geil - zondag 27 juli 2014 - 19:23   quote  deeplink  
tegen n mindere tegenstander
clasie Anass Sleegers Vilhena.
och er zijn zo veel opties.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 30 juli 2014 - 10:30   quote  deeplink  
Rutten tekent op voorhand niet voor groepsfase EL

600x400-rutten1.JPG

Fred Rutten heeft vertrouwen in het elftal dat vandaag aan de aftrap zal verschijnen in de wedstrijd tegen Besiktas. De coach zou dan ook vooraf niet tekenen voor groepsfase Europa League.

'Ik vind wel degelijk dat je ook van dit team iets mag verwachten', aldus de trainer in het Algemeen Dagblad. 'Dit is een grote club, daar mag je altijd iets verwachten. Als je een grote jongen wilt zijn, horen dit soort krachtenvelden er gewoon bij. Daar heb je maar mee om te gaan.'

Rutten gaat vol voor Champions League-voetbal. 'Nee, ik teken op voorhand absoluut niet voor een plek in de Europa League', zegt hij stellig. 'We gaan voor het hoogste, óók met dit team. We hebben nog steeds veel kwaliteit, het zal een wedstrijd worden die op details wordt beslist.'
Bron:AD
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 juli 2014 - 01:57   quote  deeplink  
RUTTEN: ER IS ALTIJD HOOP

8cb1e45300fb77c0bf4f18ec4a219ec9_702_300.jpg

Na de 1-2 nederlaag die Feyenoord woensdagavond in De Kuip leed tegen Besiktas is het duidelijk dat de ploeg volgende week in Istanboel en zware opgave wacht om de play-off ronde van de Champions League te bereiken. Dat concludeerde trainer Fred Rutten na afloop van de wedstrijd in De Kuip. Maar, voegde hij daaraan toe, er is altijd hoop.

Rutten zag Feyenoord sterk aan de wedstrijd tegen Besiktas beginnen, maar constateerde ook dat zijn ploeg na de 0-1 de kluts kwijt raakte. Voor het tegendoelpunt was het team in evenwicht en speelden we heel behoorlijk voetbal, zei hij. Er was alleen een groot verschil in vertrouwen voor en na dat doelpunt. Het verval aan onze kant was te groot.

Pleister op de wond was dat Mitchell Te Vrede diep in blessuretijd een strafschop benutte, waardoor het verschil in doelpunten werd verkleind tot één. Daarmee hadden wij in elk geval het doelpunt dat we zochten. Toch is het niet zo dat onze kansen voor de return opeens heel groot zijn. Het is gewoon heel vervelend om Europees een thuisnederlaag te lijden.
bron:Officiële Feyenoord Clubsite
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 juli 2014 - 01:58   quote  deeplink  
Fred Rutten na afloop van Feyenoord - Besiktas

http://youtu.be/v9G5JDP4FUQ
dr love
 dr love - donderdag 31 juli 2014 - 02:25   quote  deeplink  
Wat een vuile tyfus hond is die rutten zeg Hoe kan je nou schaken als vverdediger gebruiken en w.verhoek in de basis zo kan ik wel doorgaan oké we hebben nog geen echte spits maar we hebben wel de spelers ervoor om besiktas te verslaan sorry maar deze verlies is te danken aan Fredje de pisnicht.en clasie de tuinkabouter die totaal waardeloos is had toch een grote muil hij zou toch wat laten zien nou ik heb totaal niks van hem gezien en geloof mij nu maar het het is niks het wordt ook niks dan is fer een betere middenvelder dus van geel hij heeft ook een grote muil snel op de transactie zetten en helaas grote pech dat we jaar met die rutten zitten maar van mij moet hij optieven waardeloos coach.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 juli 2014 - 02:29   quote  deeplink  
Terug naar de jeugd ermee die kut tuinkabouter..!!!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 01 augustus 2014 - 18:31   quote  deeplink  
'Poot stijf houden bij verkoop spelers was onmogelijk'

600x400-rutten3.jpg

Fred Rutten vindt het "onoverkomelijk" dat er veel spelers bij Feyenoord in korte tijden zijn vertrokken. De poot stijf houden bij sommige transfers met oog op de Champions League-duels met Besiktas, was niet mogelijk. Dat zegt de nieuwe trainer van Feyenoord in de voetbaltalkshow FC Rijnmond op TV Rijnmond.

Fred Rutten was vrijdag te gast in onze studio aan de Lloydstraat bij de herstart van de voetbaltalkshow. De Feyenoord-trainer blikte met presentator Etienne Verhoeff en Jan Dirk Stouten vooruit op het komende seizoen van de Rotterdamse club. Rutten heeft niet de meest gemakkelijke start, met veel vertrokken spelers en een zeperd in de eerste wedstrijd in de dubbele confrontatie met Besiktas in de voorronde van de Champions League.

Feyenoord verloor die eerste wedstrijd vrij kansloos met 1-2. "Op het moment dat ik tekende stond er een topteam waar ik veel potentie in zag, voor de eredivisie én de Champions League. Ik had wel verwacht dat er één of twee spelers zouden vertrekken voor de kwalificatiewedstrijden en dat er later nog meer zouden vertrekken. Dat het zo hard zou gaan heeft mij verrast, maar het was onoverkomelijk."

"Dit is geen slecht team, maar wij zijn wel een aantal topspelers kwijtgeraakt," vertelt Rutten. "Dan hebben we het over volwaardige internationals die een WK in de benen hebben. Als je de plussen en minnen tegen elkaar weg streept scheelt dat wel behoorlijk."

Schaken als rechtsback, Verhoek in de basis
Rutten is pas net begonnen. De trainer valt dan ook nog weinig te verwijten. Wel wordt hem gevraagd om de keuzes voor Ruben Schaken als rechtsback en de basisplaats van Wesley Verhoek toe te lichten. Want ook uit reacties op onze website blijkt, dat veel mensen die keuze niet begrijpen.

"Ruben heeft de hele voorbereiding als rechtervleugelverdediger gespeeld. Hij was de beste keuze. Ik speel niet graag met twee linkspoten in het centrum, dan kom je niet uit bij balbezit. En ik hoopte dat Schaken bij balbezit aanvallend iets extra's kon brengen. Verdedigend heeft hij zijn werk gedaan." Over Wesley Verhoek zegt hij: "We zijn pas vier weken in de voorbereiding. Na die vier weken heb ik gekozen voor wat ik de beste selectie vindt die ik tot mijn beschikking heb."

Inzinking in laatste competitiemaanden
Eerder dit jaar vertelde Raymond Verheijen in Radio Rijnmond Sport dat hij Rutten een prima trainer vindt, maar dat hij vanwege zijn methodes van veel en hard trainen altijd een inzinking heeft in de laatste drie maanden van de competitie. De statistieken geven Verheijen gelijk, Rutten pakt structureel minder punten in het slot van een seizoen.

"Als je die statistieken pakt, valt er geen speld tussen te krijgen," zegt Rutten in reactie. "Maar in de periode bij PSV, zijn er twee keer in de winterstop cruciale spelers vertrokken. Dan gaan er andere mechanismes spelers, dan verandert de pikorde. Spelers zijn ontevreden dat er anderen weg gaan, de focus is weg. Dan heb je kans dat dit soort statistieken mee gaan werken."
Bron:Rijnmond
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 02 augustus 2014 - 15:14   quote  deeplink  
01 Augustus 2014 om 22:02 - Fred Rutten wist dat hij te maken zou krijgen bij een leegloop bij Feyenoord, toen hij net de nieuwe trainer was. Hij baalt van het vertrek van namen als Daryl Janmaat, Stefan de Vrij, Bruno Martins Indi en Graziano Pellè. Maar volgens de coach was het onmogelijk die transfers tegen te houden.
"Op het moment dat ik tekende zag ik een team met veel potentie, voor de Eredivisie en voor de Champions League. Ik had wel verwacht dat er voor de kwalificatie twee spelers zouden vertrekken en daarna nog wel meer. Dat het zo hard ging, heeft mij verrast. Maar het was onoverkomelijk. Je kunt op dat moment niet je poot stijf houden", vertelt Rutten aan RTV Rijnmond.
Volgens de voormalig oefenmeester van PSV en FC Twente is Feyenoord verzwakt door de transfers. "Dit is geen slecht team, maar we zijn wel een aantal topspelers kwijtgeraakt. Dan hebben we het over volwaardige internationals die een WK in de benen hebben. Als je alle plussen en minnen tegen elkaar weg streept dan scheelt het wel ja", aldus Rutten.

Bron:http://www.soccernews.nl/

Kan het niet helpen, maar Rutten bedient zich wel van enorme algemeenheden. Wordt nu al minder boeiend.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 02 augustus 2014 - 15:23   quote  deeplink  
Schaken en Jordy toch ook..
van geil
 van geil - zaterdag 02 augustus 2014 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 augustus 2014 - 15:14 schreef FR-Henk het volgende:
01 Augustus 2014 om 22:02 - Fred Rutten wist dat hij te maken zou krijgen bij een leegloop bij Feyenoord, toen hij net de nieuwe trainer was. Hij baalt van het vertrek van namen als Daryl Janmaat, Stefan de Vrij, Bruno Martins Indi en Graziano Pellè. Maar volgens de coach was het onmogelijk die transfers tegen te houden.
"Op het moment dat ik tekende zag ik een team met veel potentie, voor de Eredivisie en voor de Champions League. Ik had wel verwacht dat er voor de kwalificatie twee spelers zouden vertrekken en daarna nog wel meer. Dat het zo hard ging, heeft mij verrast. Maar het was onoverkomelijk. Je kunt op dat moment niet je poot stijf houden", vertelt Rutten aan RTV Rijnmond.
Volgens de voormalig oefenmeester van PSV en FC Twente is Feyenoord verzwakt door de transfers. "Dit is geen slecht team, maar we zijn wel een aantal topspelers kwijtgeraakt. Dan hebben we het over volwaardige internationals die een WK in de benen hebben. Als je alle plussen en minnen tegen elkaar weg streept dan scheelt het wel ja", aldus Rutten.

Bron:http://www.soccernews.nl/

Kan het niet helpen, maar Rutten bedient zich wel van enorme algemeenheden. Wordt nu al minder boeiend.
en n sneer (tje) naar de td
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 02 augustus 2014 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 augustus 2014 - 20:31 schreef van geil het volgende:

[..]

en n sneer (tje) naar de td
mwa, je kan het ook naïef van Rutten noemen. Dat er een zootje vrij vlotten gingen vertrekken zat er wel een beetje aan te komen. Dus echt verrast zou ie niet moeten zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 augustus 2014 door T-FeYeN00rD --
van geil
 van geil - zaterdag 02 augustus 2014 - 20:53   quote  deeplink  
staat er niet T.
van geil
 van geil - zaterdag 02 augustus 2014 - 20:54   quote  deeplink  
er staat voor de kwalificatie twee ..de rest daarna

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 augustus 2014 door van geil --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 02 augustus 2014 - 21:01   quote  deeplink  
Zag het, had het al aangepast. Dacht in eerste instantie dat het om een ouder nieuwsbericht ging. Daar had ie het wel over 1 of 2.
sportdwaas
 sportdwaas - zaterdag 02 augustus 2014 - 23:21   quote  deeplink  
Rutten moet gewoon niet zoveel lullen over wat was of misschien komt. Toch minder fris uit de sabbatical gekomen dan ik dacht. Rutten is zelf nog niet wedstrijdfit

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 augustus 2014 door sportdwaas --
van geil
 van geil - zaterdag 02 augustus 2014 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 augustus 2014 - 23:21 schreef sportdwaas het volgende:
Rutten moet gewoon niet zoveel lullen over wat was of misschien komt. Toch minder fris uit de sabbatical gekomen dan ik dacht. Rutten is zelf nog niet wedstrijdfit
Als hij zo doorgaat , dan verwacht ik 10 x live.
sluipertje,het slimme slakje
sleept een sleetje door het slijk
nu sliert dat slimme sluipertje
op zijn slofjes van de slappe dijk.
waar sluwe Sjakie slinks de slome slager sloeg
sneller dan de slome slager sluwe Slakie slaan kan

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 augustus 2014 door van geil --
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 02 augustus 2014 - 23:43   quote  deeplink  
Kost je minimaal 1 box tissues..
van geil
 van geil - zaterdag 02 augustus 2014 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 augustus 2014 - 23:43 schreef RenatoBos het volgende:
Kost je minimaal 1 box tissues..
mijn seizoen in een keer goed:)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 03 augustus 2014 - 00:03   quote  deeplink  
d:-))
tomson
 tomson - zondag 03 augustus 2014 - 05:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 02:25 schreef dr love het volgende:
vuile tyfus hond////Fredje de pisnicht/////clasie de tuinkabouter ////// waardeloos //// grote muil ////een grote muil///// optieven //////waardeloos.
Haal adem man.
van geil
 van geil - zondag 03 augustus 2014 - 10:06   quote  deeplink  
Ik was niet blij met Rutten.
en na die wanprestatie van hem nog minder blij.
Stylzz
 Stylzz - maandag 04 augustus 2014 - 07:39   quote  deeplink  
quote:

Fred Rutten eist scherpte van zijn selectie. Dit weekeinde was het dan ook voornamelijk de schreeuwende stem van de oefenmeester die te horen was op de velden van Varkenoord. Er is nog een sprankje hoop op een stunt tegen Besiktas in het tweede duel en dat moeten de spelers beseffen.

De trainer zag Mitchell te Vrede onder andere een uitstekende voorzet slap in de handen van doelman Erwin Mulder schieten 'Verdomme, Mitchell', brulde Rutten van zestig meter verderop. 'Je bent een spits, die moet je maken! Lage intensiteit trainen, maar wel kwaliteit leveren. Scherp zijn, goals willen maken.'
Nick4F
 Nick4F - maandag 04 augustus 2014 - 09:34   quote  deeplink  
Beetje bij beetje brokkelt mijn vertrouwen in Fredje af. Eerst dat half bakken gedoe met Schaken. Nota bene Verhoek in de basis, terwijl iedereen allang heeft gezien dat die echt tekort komt voor ons niveau. Gezien zijn gemakkelijke, maar verder zinloze afbrekende geschreeuw tegen Tevreden op de training, is hij kennelijk ontevreden over Mitchel. Dat had hij voor Besiktas al moeten weten! Ik heb altijd vertrouwen gehad in Vormer, - maar ook Fredje ziet daar kennelijk geen heil in. Ik had heel graag Immers als valse spits gezien, en Vilhena de vrijheid gegeven om op Lex te anticiperen. Met Vormer en Clasie had je dan veel meer evenwicht op het middenveld gehad. Hij zeurt me ook teveel. Van de 4 vertrekkende spelers waren er 3 verdedigers, - maar juist verdedigend hadden we nauwelijks problemen. Als 4-3-3 niet kan, dan verwacht ik van een goede coach dat hij met een beter concept komt. Een gemiste kans om meteen zijn tactisch inzicht en vernuft te manifesteren. Fredje kwam niet verder dan Schaken als best voor handen zijnd alternatief voor de rechtsachterplaats. Ik hoop dat hij mij in de loop van het seizoen net zo aangenaam gaat verrassen als Koeman dat deed. Wanneer vG de juiste spits heeft binnen gehaald dan zal het zeker niet aan het materiaal liggen!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 04 augustus 2014 - 10:07   quote  deeplink  
Benieuwd wat JPG en Gio op dit moment ondergaan...
broer van Ted
 broer van Ted - maandag 04 augustus 2014 - 10:30   quote  deeplink  
Go&see for yourself op de trainingen. En wanneer de spelers de Kuip weer verlaten ,
Dat gepraat over transfers en het geld .
Ik geloof niet dat een Lazio wakker ligt van 1,5 miljoen€ verlies op de zwarte panter bij een verwijdering uit de selectie . Er is maar 1 zwarte panter en dat was een fantastische doelMAN . Competitie duurt lang . Na de winterstop word het pas serieus . Heb je blessures ,schorsingen ,blijft het rustig onder de supporters ,te beginnen vanaf nu . Wij willen vanavond richting Istanboel . Wij gaan met d beste bedoelingen
broer van Ted
 broer van Ted - maandag 04 augustus 2014 - 10:41   quote  deeplink  
Hahaha ken je nagaan hoe ik het volg het moet NAPOLI wezen , nou die slapen nooit die Italianen . Uitwedstrijd naar Napels wel lekker pizza eten daar gestookt op eiken hout helaas soms van grafkisten die echt niet verspild worden in de crematoria oven , ben je mal ,
Slim bezig toch? niet dan
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 04 augustus 2014 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 augustus 2014 - 10:07 schreef FR-Henk het volgende:
Benieuwd wat JPG en Gio op dit moment ondergaan...
Inderdaad Henk. We moeten Fred wel de kans geven iets op te bouwen. Tegen Besiktas heeft ie verkeerde beslissingen gemaakt, das -1 voor FRutten. Kijken wat ie nu gaat doen, komt ie weer met Verhoek of schaken op RB..(?) we mogen dan toch wel aannemen dat beide assistenten gaan ingrijpen ze zijn er Feyenoorder genoeg voor..
Omle
 Omle - woensdag 06 augustus 2014 - 19:19   quote  deeplink  
Krijgt die lispelende idioot hier zelfs een eigen topic?
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 06 augustus 2014 - 19:27   quote  deeplink  
Je hebt nu nog kans weg te blijven. Gezien de berichten die ik tot nu toe heb gelezen, geen slecht idee.
Omle
 Omle - woensdag 06 augustus 2014 - 19:27   quote  deeplink  
Jouw forum?
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 06 augustus 2014 - 19:29   quote  deeplink  
Zit niks van mij bij. Ik stel slechts iets voor.
Omle
 Omle - woensdag 06 augustus 2014 - 19:30   quote  deeplink  
OK, dan ga ik op je voorstel niet in.
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 06 augustus 2014 - 19:34   quote  deeplink  
Ain't that a bitch.
Omle
 Omle - woensdag 06 augustus 2014 - 19:35   quote  deeplink  
Hehehehe
Omle
 Omle - woensdag 06 augustus 2014 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 19:29 schreef Bosifyable het volgende:
Zit niks van mij bij. Ik stel slechts iets voor.
Was al even bang dat jouw bijdrage representatief was voor dit forum.... Maar waarom meteen zo vijandig? Of ben je nog een kind misschien?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5132
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Fred Rutten topic









0.0082190