BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Fred Rutten topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Appie53
 Appie53 - zaterdag 16 augustus 2014 - 08:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2014 - 00:24 schreef RenatoBos het volgende:
De reactie van Fred Rutten na afloop van Feyenoord - sc Heerenveen.

http://nos.nl/video/687001-rutten-onrustig-en-ongecontroleerd.html
De man is eerlijk, weet ook dat het nog niet is wat het moet worden!
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 16 augustus 2014 - 08:19   quote  deeplink  
ManuManuel op de vleugels brengen is armoede
van geil
 van geil - zaterdag 16 augustus 2014 - 10:39   quote  deeplink  
Regel 1 tegen 11 man en zeker tegen 10 man.
pak dat middenveld!!!!!!!
dus n verdediger er uit en n middenvelder er bij.
de drie achtersten blijven dan staan!.op lijn.
twee keer mazzel tegen Ado en Heerenveen met10 man.
dat beloofd wat
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 16 augustus 2014 - 11:08   quote  deeplink  
Welk middenveld
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 16 augustus 2014 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2014 - 08:06 schreef Appie53 het volgende:

[..]

De man is eerlijk, weet ook dat het nog niet is wat het moet worden!
Klopt, en wij weten dat ook..
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 16 augustus 2014 - 11:16   quote  deeplink  
Maar Fred is de trainer, ik denk dat hij zijn versterkingen gaat krijgen , maar nogmaals opbouwen in een competitie? Ook moet meetellen dat feyenoord niet slagvaardig kon zijn om versterkingen te halen. Er was immers nog geen geld. Maar kan iemand mij vertellen waarom Boularous is binnengehaald dan hebben we 2 snelle mensen binnengehaald??
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 16 augustus 2014 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2014 - 11:16 schreef piet de paler het volgende:
Maar Fred is de trainer, ik denk dat hij zijn versterkingen gaat krijgen , maar nogmaals opbouwen in een competitie? Ook moet meetellen dat feyenoord niet slagvaardig kon zijn om versterkingen te halen. Er was immers nog geen geld. Maar kan iemand mij vertellen waarom Boularous is binnengehaald dan hebben we 2 snelle mensen binnengehaald??
Boula is gehaald voor de ervaring voor onze jonge defensie, niet direct gehaald om te spelen.
Deze voorbereiding is verre van optimaal te noemen en dat zie je nu nog terug in het spel, ze zoeken elkaar nog..
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 16 augustus 2014 - 11:21   quote  deeplink  
Wilshire liet dat zien met zijn balletjes binnendoor waar niemand op liep
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 16 augustus 2014 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2014 - 11:21 schreef piet de paler het volgende:
Wilshire liet dat zien met zijn balletjes binnendoor waar niemand op liep
Onder andere ja..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 16 augustus 2014 - 13:52   quote  deeplink  
Fred Rutten in Rijnmond

http://youtu.be/choBCRdeNgo
van geil
 van geil - zondag 17 augustus 2014 - 11:54   quote  deeplink  
fred_rutten.jpg
van geil
 van geil - zondag 17 augustus 2014 - 14:18   quote  deeplink  
Was Fredje aan t liegen?
Stylzz
 Stylzz - zondag 17 augustus 2014 - 14:21   quote  deeplink  
Heeft u voor mij een ton zuur?
van geil
 van geil - zondag 17 augustus 2014 - 14:22   quote  deeplink  
niet over fred gooien he
MMM
 MMM - zondag 17 augustus 2014 - 18:40   quote  deeplink  
Bedankt Fred, geweldig start zo! Lekker dat stuk verdriet uit den Haag op 10 houden hoor in plaats van een echte voetballer.

Dit word een lang seizoen zo.
van geil
 van geil - zondag 17 augustus 2014 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 18:40 schreef MMM het volgende:
Bedankt Fred, geweldig start zo! Lekker dat stuk verdriet uit den Haag op 10 houden hoor in plaats van een echte voetballer.

Dit word een lang seizoen zo.
Eens.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 17 augustus 2014 - 18:44   quote  deeplink  
Is dit Fred aan te rekenen..(?)
MMM
 MMM - zondag 17 augustus 2014 - 18:45   quote  deeplink  
Uiteraard, die maakt de opstelling en geeft aan waar er plek is voor Ziyech.
van geil
 van geil - zondag 17 augustus 2014 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 18:44 schreef RenatoBos het volgende:
Is dit Fred aan te rekenen..(?)
OOK!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 17 augustus 2014 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 18:45 schreef MMM het volgende:
Uiteraard, die maakt de opstelling en geeft aan waar er plek is voor Ziyech.
Zal die niet aangegeven hebben Ziyech het liefst op 10 te staan dan..
Kan me niet voorstellen dat ie tegen hem heeft gezegd dat ie voor de breedte gehaald word..

Ben benieuwd of daar iets over naar buiten gaat komen..
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 17 augustus 2014 - 18:57   quote  deeplink  
Martin van Geel had een akkoord met Heerenveen en het zou dus alleen om het sportieve aspect gaan. Daar komt Rutten om de hoek.

Ik denk niet dat het 100% aan Rutten ligt, maar dat is toch wel een bepalende factor voor de posities van spelers in het veld.
van geil
 van geil - zondag 17 augustus 2014 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 18:48 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Zal die niet aangegeven hebben Ziyech het liefst op 10 te staan dan..
Kan me niet voorstellen dat ie tegen hem heeft gezegd dat ie voor de breedte gehaald word..

Ben benieuwd of daar iets over naar buiten gaat komen..
zijn zaakwaarnemer was duidelijk.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 17 augustus 2014 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 18:57 schreef Bosifyable het volgende:
Martin van Geel had een akkoord met Heerenveen en het zou dus alleen om het sportieve aspect gaan. Daar komt Rutten om de hoek.

Ik denk niet dat het 100% aan Rutten ligt, maar dat is toch wel een bepalende factor voor de posities van spelers in het veld.
Okay eens..
Stylzz
 Stylzz - zondag 17 augustus 2014 - 19:11   quote  deeplink  
Maar als je m een plek op t middenveld 'garandeert' maar hij zelf moet vechten voor de beste plek, daar is m.i. niets mis mee, sterker nog, zo hoort t!
Peckerwood
 Peckerwood - zondag 17 augustus 2014 - 19:16   quote  deeplink  
Van Geel is verantwoordelijk voor de spelers die Rutten tot zijn beschikking heeft, Rutten is verantwoordelijk voor het resultaat wat daar vervolgens mee wordt geboekt. Dat van Geel altijd het netwerk of de charme van trainers gebruikt om spelers te strikken is prima, maar de selectie blijft zijn verantwoordelijkheid. Rutten kan in dit stadium niets worden verweten.
Wim2
 Wim2 - zondag 17 augustus 2014 - 19:20   quote  deeplink  
Sliske de rat heeft gefaald.

Hij heeft waarschijnlijk gezegd dat Immers op 10 bleef spelen en Ziyech op de positie van clasie moest gaan spelen.

Logisch dat die niet komt
stray
 stray - zondag 17 augustus 2014 - 19:21   quote  deeplink  
Gewoon een slappe zak dus!
Niet bereid te knokken voor zijn plekje
Tjabba
 Tjabba - zondag 17 augustus 2014 - 19:23   quote  deeplink  
Goed gesprek geweest kutten
Omle
 Omle - zondag 17 augustus 2014 - 20:17   quote  deeplink  
Haalt de kerst niet... Waardeloos slappe zak.
Lispelende id...... Sorry val in de herhaling.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 17 augustus 2014 - 20:28   quote  deeplink  
d:-)
JanM
 JanM - zondag 17 augustus 2014 - 21:56   quote  deeplink  
Ik denk dat Rutten gewoon gezegd heeft: "Als jij niet bereid bent om te vechten voor een basisplek moet je lekker naar die reserveduitsers gaan!" en daarin geef ik hem groot gelijk!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 17 augustus 2014 - 21:58   quote  deeplink  
Is toch ook zo, iedereen moet vechten voor zijn plekje. Hoop dat ie het er niet red en gauw op de. Bank beland daar..
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 17 augustus 2014 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 21:56 schreef JanM het volgende:
Ik denk dat Rutten gewoon gezegd heeft: "Als jij niet bereid bent om te vechten voor een basisplek moet je lekker naar die reserveduitsers gaan!" en daarin geef ik hem groot gelijk!
Is ook mogelijk.
Maar de teleurgestelden hier zijn weer veel te snel in de aanname dat de leiding alle blaam treft.
We weten nix. Ja, van 1 kant.
En dat is nog steeds nix.
JanM
 JanM - zondag 17 augustus 2014 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 21:58 schreef RenatoBos het volgende:
Is toch ook zo, iedereen moet vechten voor zijn plekje. Hoop dat ie het er niet red en gauw op de. Bank beland daar..
Ik hoop dat 'ie het faillissement van die club weer een stap dichterbij heeft gebracht ;-P
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 17 augustus 2014 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 22:01 schreef JanM het volgende:

[..]

Ik hoop dat 'ie het faillissement van die club weer een stap dichterbij heeft gebracht ;-P
Die club maakt zichzelf wel kapot, terug naar de Zweiter Bundesliga..
Nick4F
 Nick4F - maandag 18 augustus 2014 - 08:16   quote  deeplink  
Dat Zyech niet komt ervaar ik als een enorme koude douche, maar wat mij nog meer zorgen baart is dat Fredje mogelijk van mening is dat Lex een betere nr 10 is dan Zyech.
Stylzz
 Stylzz - maandag 18 augustus 2014 - 08:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 22:03 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Die club maakt zichzelf wel kapot, terug naar de Zweiter Bundesliga..
helaas werkt Heerenveen mee aan een gespreide betaling.
Stylzz
 Stylzz - maandag 18 augustus 2014 - 08:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 08:16 schreef Nick4F het volgende:
Dat Zyech niet komt ervaar ik als een enorme koude douche, maar wat mij nog meer zorgen baart is dat Fredje mogelijk van mening is dat Lex een betere nr 10 is dan Zyech.
Dat denk ik niet, maar bij een club als Feyenoord beloof je niet iemand een basisplek.
tenzij t een aankoop is van 10miljoen plus, maar dan is t logica.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 augustus 2014 door Stylzz --
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 18 augustus 2014 - 08:23   quote  deeplink  
Immers speelt totnogtoe slecht dit seizoen en is niet de begenadigde 10 die je op hoger niveau zet.
Maar wat gek toch dat ie er nog steeds staat?
Zijn Koeman en Rutten dan blind?
Geen beter alternatief, dan zet je je beste man neer.
Al moet lex wel heel snel weer gaan presteren.
Stylzz
 Stylzz - maandag 18 augustus 2014 - 08:25   quote  deeplink  
Fred zal langzaam wel veranderingen door gaan voeren, waarschijnlijk is Mulder straks aan de beurt.
LEt op he Fred heeft een jaarcontract, dus die heeft ook prestatiedrang, die hoeft er dus niet per se rekening mee te houden dat hij er volgend jaar nog is.
Stylzz
 Stylzz - maandag 18 augustus 2014 - 08:26   quote  deeplink  
18 Augustus 2014 om 07:50 - Johan Cruijff is van mening dat Fred Rutten goed is begonnen aan zijn klus als hoofdtrainer van Feyenoord. De oefenmeester zag met Stefan de Vrij, Bruno Martins Indi, Daryl Janmaat en Graziano Pellè vier sterkhouders vertrekken en hamerde er in de eerste wedstrijden van het seizoen op dat vooral het resultaat belangrijk was.

"Ik kan Fred Rutten daarom helemaal volgen. Als je elftal zo is veranderd dan heeft het neerzetten van de organisatie de hoogste prioriteit. Tot die tijd kan je niet va-banque gaan voetballen en verwachten dat het elftal in staat is om verschillende tactische varianten uit te voeren. Dat heeft tijd nodig", vertelt Cruijff in zijn wekelijkse column in De Telegraaf.

Cruijff is van mening dat Ajax ook dit seizoen een voorsprong heeft op de andere clubs in de Eredivisie. "Zeker op Feyenoord, dat gedwongen is om zon beetje de hele verdediging te vervangen", zo liet hij weten. Feyenoord begon de competitie met een benauwde 0-1 zege op ADO Den Haag, waarna er afgelopen vrijdag in de Kuip met 1-1 werd gelijkgespeeld tegen sc Heerenveen.

Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/269355/Cruijff_is_het_eens_met_strijdwijze_Rutten:_Het_heeft_tijd_nodig?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&utm_campaign=feyenoord#ixzz3AiqvT2Ut
Nick4F
 Nick4F - maandag 18 augustus 2014 - 08:35   quote  deeplink  
Naar mijn idee heeft Lex er het meeste last van dat er voorin geen bal kan worden vast gehouden. Aansluiten heeft dan weinig zin. Hij mist Pelle het allermeest. Daarom denk ik dat hij tekort gaat komen in een nieuw en ander Feyenoord. We zullen meer vanuit de controle op het middenveld moeten gaan spelen, omdat we daar de spelers voor hebben. Dan wordt er ook meer creativiteit van de nr 10 verwacht en dan komt Lex ook weer in de problemen. Zoals sommige forummers al aan gaven: er moet door geselecteerd worden, en dan is Lex de klos. Maar hij heeft naar mijn idee 2 jaar lang waar voor zijn geld geleverd!
Stylzz
 Stylzz - maandag 18 augustus 2014 - 08:40   quote  deeplink  
Volgens mij moet er juist meer snelheid met opbouwen van achteruit geleverd worden.
Als je sneller Vilhena en Clasie in balbezit brengt en zij de vleugels bedienen in de ruimte, kan Immers prima aansluiten, dat loopvermogen heeft hij, zelfde geldt voor de crospass van van Beek. Dan heeft Immers ook niet de spelverdelers rol. Als je langzaam gaat opbouwen en kort combinatie voetbal als een Barcelona wilt spelen, dan wel. Maar daar hebben wij de spelers niet voor nog.
Nick4F
 Nick4F - maandag 18 augustus 2014 - 09:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 08:40 schreef Stylzz het volgende:
Als je langzaam gaat opbouwen en kort combinatie voetbal als een Barcelona wilt spelen, dan wel. Maar daar hebben wij de spelers niet voor nog.
Nee, ik heb Barcelona helemaal niet in mij hoofd. Punt is alleen dat ik van mening ben dat er geen beter duo in de eredivisie is dan Clasie/Vormer. Beiden gezegend met heel veel voetbalintelligentie, maar bovenal beiden ook rasvoetballers. Dat houdt voor mij in dat deze jongens over het algemeen betere beslissingen nemen dan concurrenten, - en het ook kunnen uitvoeren. Ik ben bovendien van mening dat Jordi met Ruud naast zich, uit kan groeien tot een pure spelmaker. Maar dan wel eentje die ook verdedigend nooit zal verzaken. Dan ben je behoorlijk uniek! Tenslotte geef ik dan de voorkeur aan Vilhena boven Immers. Ik denk echt dat we dan heel weinig wedstrijden gaan verliezen. En daar kun je dan weer op doorbouwen.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 18 augustus 2014 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 08:17 schreef Stylzz het volgende:

[..]

helaas werkt Heerenveen mee aan een gespreide betaling.
Las het ook net ja, met die centen kan Heerenveen ook weinig doen op korte termijn dan. Goed gedaan Heerenveen..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 18 augustus 2014 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 08:25 schreef Stylzz het volgende:
Fred zal langzaam wel veranderingen door gaan voeren, waarschijnlijk is Mulder straks aan de beurt.
LEt op he Fred heeft een jaarcontract, dus die heeft ook prestatiedrang, die hoeft er dus niet per se rekening mee te houden dat hij er volgend jaar nog is.
Dat klinkt best beangstigend, als zo iemand straks weet dat bijvoorbeeld zijn contract niet verlengd word omdat de prestaties er niet zijn, gaat ie er met de pet naar gooien. Zal uiteindelijk zijn naam ook niet ten goede komen als ie dat zou doen.dat soort voorbeelden heb ik OO mijn werk ook gezien bij mensen die hun contract niet verlengd werd, die gingen er ook de kantjes van af lopen op het laatste moment. Feyenoord zal dan wel ingrijpen natuurlijk door JP en Gio naar voren te schuiven. Maar goed dat is vooruitdenken op iets wat helemaal niet aan de orde komt..
Stylzz
 Stylzz - maandag 18 augustus 2014 - 10:13   quote  deeplink  
Nee ik doelde daar ook niet direct op, maar hij hoeft dus ook geen vriendjes te maken.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 18 augustus 2014 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 08:35 schreef Nick4F het volgende:
Naar mijn idee heeft Lex er het meeste last van dat er voorin geen bal kan worden vast gehouden. Aansluiten heeft dan weinig zin. Hij mist Pelle het allermeest. Daarom denk ik dat hij tekort gaat komen in een nieuw en ander Feyenoord. We zullen meer vanuit de controle op het middenveld moeten gaan spelen, omdat we daar de spelers voor hebben. Dan wordt er ook meer creativiteit van de nr 10 verwacht en dan komt Lex ook weer in de problemen. Zoals sommige forummers al aan gaven: er moet door geselecteerd worden, en dan is Lex de klos. Maar hij heeft naar mijn idee 2 jaar lang waar voor zijn geld geleverd!
Kan ik me wel in vinden, lex is de afgelopen seizoenen zeker van waarde geweest voor Feyenoord met Pelle erbij, jumper gaf het elders ook al aan dat die afschuwelijk slechte middenvelder meer gescoord dan de andere middenvelders en buitenspelers bij elkaar. Hij wint niet voor niks de zilveren schoen (ook mede dankzij Pelle). Ben benieuwd of Kâzim Lex ook weer wat beter in zijn spel kan gaan brengen..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 18 augustus 2014 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 10:13 schreef Stylzz het volgende:
Nee ik doelde daar ook niet direct op, maar hij hoeft dus ook geen vriendjes te maken.
Hij hoeft ook zeker geen vriendjes te maken..
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 18 augustus 2014 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 10:13 schreef Stylzz het volgende:
Nee ik doelde daar ook niet direct op, maar hij hoeft dus ook geen vriendjes te maken.
Zal niet het probleem zijn, al is het wel zo prettig als Martin hem helpt om vriendjes met het Legioen te worden.
Komende 2 weken is daarin maatstaf.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5132
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Fred Rutten topic









0.0118830