BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Seizoen 2024- 2025

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
CobusIII
 CobusIII - donderdag 18 juli 2019 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 juli 2019 - 17:20 schreef piet de paler het volgende:
Hij kan het niet verleerd zijn
Ik zeg niet dat Jorgensen slecht is, integendeel. maar je kan niet beweren dat hij een speler is met veel diepgang in zijn spel. Zijn kracht ligt in de 16 en in de combinatie...
Positivo
 Positivo - donderdag 18 juli 2019 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 juli 2019 - 17:26 schreef CobusIII het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat Jorgensen slecht is, integendeel. maar je kan niet beweren dat hij een speler is met veel diepgang in zijn spel. Zijn kracht ligt in de 16 en in de combinatie...
Hij zoekt de combinatie bij de middellijn sprint door maakt loopacties om achter de verdediging of voor een verdediger te komen. Hoe noem je dat?
Frstu
 Frstu - donderdag 18 juli 2019 - 18:57   quote  deeplink  
________________Vermeer
St. Juste_Botteghin_Van der Heijden_Haps
______Kelly______________Toornstra
_________________Kökçü
Berghuis_________Vente______Hansson

Het is te hopen dat we een team loten dat nog slechter is dan AS Trenčín.
CobusIII
 CobusIII - donderdag 18 juli 2019 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 juli 2019 - 17:45 schreef Positivo het volgende:

[..]

Hij zoekt de combinatie bij de middellijn sprint door maakt loopacties om achter de verdediging of voor een verdediger te komen. Hoe noem je dat?
Onzin
Bowie
 Bowie - donderdag 18 juli 2019 - 20:39   quote  deeplink  
Ook ik ben gisteren naar geworden van de wedstrijd.
Maar we moeten ook weer niet doorslaan in negativisme.
Er ontbraken nog wel wat basis-spelers. Larsson, Haps, Fer en Narsingh.
Dan is het al een ander verhaal.
Bovendien verwacht ik nog steeds Janmaat/Janssen en Elia.
Dan wordt het nog een heel ander verhaal.

Gezien flink aantal oefenduels hebben we gisteren misschien wel het elftal gezien waarvan een groot deel de komende weken zal worden afgevoerd, of door verhuur of door verkoop.
Stam zei niet voor niets dat 'm veel duidelijk was geworden.
Het is mogelijk dat van gisteren alleen Vermeer op zijn toekomstige positie stond, en dat verder alleen St. Juste/Kökcu/Berghuis in het elftal zullen komen maar op andere positie.
Positivo
 Positivo - donderdag 18 juli 2019 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 juli 2019 - 20:39 schreef Bowie het volgende:
Ook ik ben gisteren naar geworden van de wedstrijd.
Maar we moeten ook weer niet doorslaan in negativisme.
Er ontbraken nog wel wat basis-spelers. Larsson, Haps, Fer en Narsingh.
Dan is het al een ander verhaal.
Bovendien verwacht ik nog steeds Janmaat/Janssen en Elia.
Dan wordt het nog een heel ander verhaal.

Gezien flink aantal oefenduels hebben we gisteren misschien wel het elftal gezien waarvan een groot deel de komende weken zal worden afgevoerd, of door verhuur of door verkoop.
Stam zei niet voor niets dat 'm veel duidelijk was geworden.
Het is mogelijk dat van gisteren alleen Vermeer op zijn toekomstige positie stond, en dat verder alleen St. Juste/Kökcu/Berghuis in het elftal zullen komen maar op andere positie.
Precies hoop eerlijk op wat jongere fitte aankopen.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 18 juli 2019 - 20:48   quote  deeplink  
Het enige wat je kunt zeggen is dat het niet voor niets een oefenwedstrijd is , en je diverse mankementen kon zien.
Nu moet je als trainer keihard saneren,, en andere spelers een kans geven. Ik zeg niet dat het beter wordt.
Maar tja even eerlijk stond er een trefzekere spits hadden we op 3-3 kunnen komen.
Ik wens Jaap alle wijsheid toe en hopelijk dat tot nu toe Narsingh het heilige vuur krijgt.en Larsson beter is geworden
MMM
 MMM - vrijdag 19 juli 2019 - 08:18   quote  deeplink  
Feyenoord staat er verschrikkelijk slecht voor en er kan weinig gezien het geld. Echt zorgelijk.
ar
 ar - vrijdag 19 juli 2019 - 12:21   quote  deeplink  
Op dit moment zorgelijk ja.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 19 juli 2019 - 12:23   quote  deeplink  
T is al een wonder dat Feyenoord al 111 jaar bestaat
ar
 ar - vrijdag 19 juli 2019 - 12:27   quote  deeplink  
Haha ja idd.
Ook mede door ons, wij idioten steunen ze ook elk jaar weer.
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 19 juli 2019 - 19:16   quote  deeplink  
St Juste
Haps
Verdonk
Malacia
Tapia
Narsingh
Kokcu
Larsson
V Beek
Vermeer
Liam
Berghuis
Fer
etc
Prima spelers, kan je een leuk elftal van bouwen. Ik heb er vertrouwen in. Nog een goede CV erbij en we gaan voor 2/3 plek.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 19 juli 2019 - 19:21   quote  deeplink  
Ik ga voor jouw instelling.
Er is best wat te bouwen.

Jankerds mogen doorjanken, is ook therapeutisch verantwoord.
Positivo
 Positivo - vrijdag 19 juli 2019 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 juli 2019 - 20:31 schreef CobusIII het volgende:

[..]

Onzin
Zo dan helemaal beargumenteerd daar hou ik van.
Positivo
 Positivo - vrijdag 19 juli 2019 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 juli 2019 - 19:21 schreef FR-Henk het volgende:
Ik ga voor jouw instelling.
Er is best wat te bouwen.

Jankerds mogen doorjanken, is ook therapeutisch verantwoord.
Jullie zijn knetter die neuzen hebben buiten een stadion 250 miljoen goede jeugd opleiding en aardige scouting. PSV tja en wij staan aan de rand van de afgrond en jullie willen zo door. Met Toornstra als aanvoerder geen spelers geen Eenhoorn. Dan ben je gewoon een neus ik zeg het klaar uit pak maar pinda’s zo zie ik het.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 19 juli 2019 - 20:13   quote  deeplink  
Dat noem je dan een positivo
van geil
 van geil - vrijdag 19 juli 2019 - 20:16   quote  deeplink  
Benieuwd naar de negatievo
ar
 ar - vrijdag 19 juli 2019 - 20:19   quote  deeplink  
Die zegt dat we kampioen worden.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 19 juli 2019 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 juli 2019 - 19:37 schreef Positivo het volgende:

[..]

Jullie zijn knetter die neuzen hebben buiten een stadion 250 miljoen goede jeugd opleiding en aardige scouting. PSV tja en wij staan aan de rand van de afgrond en jullie willen zo door. Met Toornstra als aanvoerder geen spelers geen Eenhoorn. Dan ben je gewoon een neus ik zeg het klaar uit pak maar pinda’s zo zie ik het.
Speel je ook in grotere theaters?
van geil
 van geil - vrijdag 19 juli 2019 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 juli 2019 - 20:19 schreef ar het volgende:
Die zegt dat we kampioen worden.
Op een haar na winnen we de CL.
Bowie
 Bowie - vrijdag 19 juli 2019 - 20:56   quote  deeplink  
Iets begrijp ik niet.
Allereerst onze financiele positie zoals die nu iedere dag door de media wortd neergezet. Dus nul in kas en qua salaris plafond bereikt, hoogtepunt in dat kader tot nu het verhaal in AD vandaag dat de blessure van Jorgensen een vertrek van Berghuis bijna noodzakelijk maakt qua salaris.

Ik lees dat soort berichtgeving, niet alleen Ad maar ook VI, met warrige gedachten.
Er moet sowieso 5 a 6 mln zijn door Vilhena en tot nu geen transferkosten, en vertrek van Persie, Clasie en Vilhena moet volgens mij meer ruimte geven dan tot nu door Narsingh, Marsman en Kelly is ingevuld.

Lulkoek dus, nog los van de standaard 5 a7 mln winst die er de laatste jaren op de jaarcijfers wordt bereikt.

Maar bovenal het vertrek van de Jong. Duidelijk is geworden dat de grote jongens uit de industrie die Feyenoorder zijn willen investeren in de club en de nwe Kuip.
Alle artikelen geven aan dat zij willen doorschakelen, en vol gas en niet volgens de voorzichtige de Jong koers.

Dan zijn jullie het toch met me eens dat die mln die er nu al klaarliggen nog met ettelijke miljoenen kan worden aangevuld, door diezelfde grote jongens. En bv dat volgens de media heilige salarisplafond van jaarlijks 17.5 mln subiet verhoogd gaat worden naar ik noem maar wat 20-25 mln.

De genoemde bedragen zijn fors, maar voor diezelfde grote jongens peanuts.

Mocht nou de komende dagen duidelijk worden dat én Berghuis vertrekt én er alleen nog wat ""Kelly's"" komen.

En we, ik noem maar wat de groepsfase niet halen, en uit de eerste 5 competitiewedstrijden een puntje of 7 halen.

Ja, dan kan wat mij betreft de woede-explosie zó zijn, dat bestorming veld jaren -80 en bestorming Maasgebouw recenter, ver worden overtroffen.

Maar nogmaals, voorlopig ga ik nog steeds uit de positief transfernieuws de komende dagen, en dan weten jullie denk ik wel het bekende rijtje Fer. Janmaat, Janssen en Elia.

Ben benieuwd naar opstelling morgen, niet voor niets achter de schermen, ik denk dat Stam nadrukkelijker zijn stempel op de opstelling gaat zetten. Er zijn er de laatste 2 wedstrijden diverse gewogen en veel te licht bevonden. Ook spelers die al jaren vaste waarden waren.
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 19 juli 2019 - 21:04   quote  deeplink  
Volgens mij hebben de VvF 32M geïnvesteerd over een periode van 4/5 jaar? Dat is pakweg 6M per jaar. Daar ga je toch geen potten mee breken. Ik vind het niet in verhouding staan met hoeveel ze denken in de melk te brokkelen hebben bij Feijenoord.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 19 juli 2019 - 21:08   quote  deeplink  
Dat is simpel. Ze hebben 49% aandelen
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 19 juli 2019 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 juli 2019 - 21:08 schreef Stylzz het volgende:
Dat is simpel. Ze hebben 49% aandelen
Voor weinig..
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 19 juli 2019 - 21:21   quote  deeplink  
Voor het voortbestaan toen

Dat was toen niet weinig
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 19 juli 2019 - 21:22   quote  deeplink  
Ik snap het, maar het voelt niet goed...
van geil
 van geil - vrijdag 19 juli 2019 - 21:34   quote  deeplink  
Voor de mensen die naar de open dag gaan, fijne dag toegewenst.
ar
 ar - vrijdag 19 juli 2019 - 21:38   quote  deeplink  
Bedankt
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 19 juli 2019 - 21:40   quote  deeplink  
Eens.
Bowie
 Bowie - vrijdag 19 juli 2019 - 21:57   quote  deeplink  
Gaat niet om de Vrienden als geheel, dat zijn er volgens enige honderden, maar om een select groepje hieruit.

In de RvC zitten van Bodegom en van Drie, die beiden zeer vermogend zijn.

Aan hun kant hebben zich, tóch ook weer Pim Blokland, maar ook Boudwijn Poelmann, oa Vriendeloterij, en Hans Vervat en nog een mannetje of 4.

Als die zich financieel garant stellen is er echt wel wat mogelijk, en nogmaals dat zullen ze doen anders hadden ze de Jong niet weggestuurd.

Het kan snel gaan, zojuist las ik voor het eerst een bericht waarin de link Janssen en Feyenoord wordt gelegd.

Flinke geldschieters achter de schermen en Rob Jansen aan het stuur, dát moet nog tot wat moois en onverwachts gaan leiden.
Wellicht morgen al, ivm Open Dag, en inderdaad veel plezier voor degenen die gaan.

Het is en blijft toch een bijna religieus ritueel, alleen al die heli die de Kuip in komt knallen.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 19 juli 2019 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 juli 2019 - 21:57 schreef Bowie het volgende:
Gaat niet om de Vrienden als geheel, dat zijn er volgens enige honderden, maar om een select groepje hieruit.

In de RvC zitten van Bodegom en van Drie, die beiden zeer vermogend zijn.

Aan hun kant hebben zich, tóch ook weer Pim Blokland, maar ook Boudwijn Poelmann, oa Vriendeloterij, en Hans Vervat en nog een mannetje of 4.

Als die zich financieel garant stellen is er echt wel wat mogelijk, en nogmaals dat zullen ze doen anders hadden ze de Jong niet weggestuurd.

Het kan snel gaan, zojuist las ik voor het eerst een bericht waarin de link Janssen en Feyenoord wordt gelegd.

Flinke geldschieters achter de schermen en Rob Jansen aan het stuur, dát moet nog tot wat moois en onverwachts gaan leiden.
Wellicht morgen al, ivm Open Dag, en inderdaad veel plezier voor degenen die gaan.

Het is en blijft toch een bijna religieus ritueel, alleen al die heli die de Kuip in komt knallen.
Ik vind jouw berichten een aanwinst op dit Forum.
De berichten van Positivo hebben helaas geen porum.
VVout
 VVout - vrijdag 19 juli 2019 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 juli 2019 - 21:57 schreef Bowie het volgende:
Gaat niet om de Vrienden als geheel, dat zijn er volgens enige honderden, maar om een select groepje hieruit.

In de RvC zitten van Bodegom en van Drie, die beiden zeer vermogend zijn.

Aan hun kant hebben zich, tóch ook weer Pim Blokland, maar ook Boudwijn Poelmann, oa Vriendeloterij, en Hans Vervat en nog een mannetje of 4.

Als die zich financieel garant stellen is er echt wel wat mogelijk, en nogmaals dat zullen ze doen anders hadden ze de Jong niet weggestuurd.

Het kan snel gaan, zojuist las ik voor het eerst een bericht waarin de link Janssen en Feyenoord wordt gelegd.

Flinke geldschieters achter de schermen en Rob Jansen aan het stuur, dát moet nog tot wat moois en onverwachts gaan leiden.
Wellicht morgen al, ivm Open Dag, en inderdaad veel plezier voor degenen die gaan.

Het is en blijft toch een bijna religieus ritueel, alleen al die heli die de Kuip in komt knallen.
Wordt natuurlijk hoog tijd dat ze opstaan, zo kon het niet verder.
kenny
 kenny - vrijdag 19 juli 2019 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 juli 2019 - 21:57 schreef Bowie het volgende:
Gaat niet om de Vrienden als geheel, dat zijn er volgens enige honderden, maar om een select groepje hieruit.

In de RvC zitten van Bodegom en van Drie, die beiden zeer vermogend zijn.

Aan hun kant hebben zich, tóch ook weer Pim Blokland, maar ook Boudwijn Poelmann, oa Vriendeloterij, en Hans Vervat en nog een mannetje of 4.

Als die zich financieel garant stellen is er echt wel wat mogelijk, en nogmaals dat zullen ze doen anders hadden ze de Jong niet weggestuurd.

Het kan snel gaan, zojuist las ik voor het eerst een bericht waarin de link Janssen en Feyenoord wordt gelegd.

Flinke geldschieters achter de schermen en Rob Jansen aan het stuur, dát moet nog tot wat moois en onverwachts gaan leiden.
Wellicht morgen al, ivm Open Dag, en inderdaad veel plezier voor degenen die gaan.

Het is en blijft toch een bijna religieus ritueel, alleen al die heli die de Kuip in komt knallen.
mee eens hoor , laten we het hopen deze selectie heeft echt wat meer kwaliteit nodig in elke linie , een fitte janssen zou top zijn maar ik las ergens dat hij al drie jaar sukkelt met blessures al zou dat waar zijn ook weer een twijfel gevalletje
kenny
 kenny - vrijdag 19 juli 2019 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 juli 2019 - 22:06 schreef VVout het volgende:

[..]

Wordt natuurlijk hoog tijd dat ze opstaan, zo kon het niet verder.
denk ook dat ze nu gaan opstaan na ontslag van de jong , ik heb ook een gevoel dat een aantal van dit cluppie vermogende achter de schermen druk met eenhoorn rond de tafel hebben gezeten , zo'n eenhoorn stapt niet zomaar over er moeten wel mogelijkheden zijn om de club weer uit het slop te trekken
Bowie
 Bowie - vrijdag 19 juli 2019 - 22:18   quote  deeplink  
dank je wel Henk!! en helemaal met je laatste post eens Kenny
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 19 juli 2019 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 juli 2019 - 22:18 schreef Bowie het volgende:
dank je wel Henk!! en helemaal met je laatste post eens Kenny
Hoop ook dat je gelijk krijgt, maar dan wel met voldoende ademruimte voor de club. Dus zonder exclusief zeggenschap bv.
kenny
 kenny - vrijdag 19 juli 2019 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 juli 2019 - 22:20 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Hoop ook dat je gelijk krijgt, maar dan wel met voldoende ademruimte voor de club. Dus zonder exclusief zeggenschap bv.
ook mee eens , ik denk wel als je een persoon als eenhoorn aanstelt dat die zeker de ademruimte eist
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 19 juli 2019 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 juli 2019 - 21:57 schreef Bowie het volgende:
Gaat niet om de Vrienden als geheel, dat zijn er volgens enige honderden, maar om een select groepje hieruit.

In de RvC zitten van Bodegom en van Drie, die beiden zeer vermogend zijn.

Aan hun kant hebben zich, tóch ook weer Pim Blokland, maar ook Boudwijn Poelmann, oa Vriendeloterij, en Hans Vervat en nog een mannetje of 4.

Als die zich financieel garant stellen is er echt wel wat mogelijk, en nogmaals dat zullen ze doen anders hadden ze de Jong niet weggestuurd.

Het kan snel gaan, zojuist las ik voor het eerst een bericht waarin de link Janssen en Feyenoord wordt gelegd.

Flinke geldschieters achter de schermen en Rob Jansen aan het stuur, dát moet nog tot wat moois en onverwachts gaan leiden.
Wellicht morgen al, ivm Open Dag, en inderdaad veel plezier voor degenen die gaan.

Het is en blijft toch een bijna religieus ritueel, alleen al die heli die de Kuip in komt knallen.
Ik hoop het echt, maar de vraag rijst waarom niet eerder? Omdat Jan tegen was? Was het niet mogelijk om dit samen met de directier vorm te geven? Of spelen er andere zaken op de achtergrond?
tomson
 tomson - zaterdag 20 juli 2019 - 13:03   quote  deeplink  
Hoe zit het met die wedstrijd tegen Karlsruhe ? Ergens een stream ?
van geil
 van geil - zaterdag 20 juli 2019 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juli 2019 - 13:03 schreef tomson het volgende:
Hoe zit het met die wedstrijd tegen Karlsruhe ? Ergens een stream ?
https://voetbalflitsen.nl/feyenoord/vxmf1z/livestream-feyenoord-karlsruher-sc-aftrap-1200-uur
van geil
 van geil - zaterdag 20 juli 2019 - 13:11   quote  deeplink  
:)
tomson
 tomson - zaterdag 20 juli 2019 - 13:24   quote  deeplink  
Pfff.. ik dacht pas 1 uur. En info was echt schaars.
Edit : spelen ze vandaag niet dan ? Lekker vaag weer. Minder naar mn vriendin luisteren hahaha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 juli 2019 door tomson --
VVout
 VVout - zaterdag 20 juli 2019 - 13:25   quote  deeplink  
;)
tomson
 tomson - zaterdag 20 juli 2019 - 13:26   quote  deeplink  
Hehehe.. mogguh
tomson
 tomson - zaterdag 20 juli 2019 - 13:27   quote  deeplink  
https://www.rijnmond.nl/nieuws/183975/Feyenoord-oefent-ook-tegen-Karlsruher-SC
tomson
 tomson - zaterdag 20 juli 2019 - 13:27   quote  deeplink  
Hoe zit t nou verdomme
VVout
 VVout - zaterdag 20 juli 2019 - 13:31   quote  deeplink  
Was toch een besloten pot die niet werd uitgezonden?
tomson
 tomson - zaterdag 20 juli 2019 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juli 2019 - 13:31 schreef VVout het volgende:
Was toch een besloten pot die niet werd uitgezonden?
Ah.. daar kan ik wat mee want dat kon ik niet vinden.
tomson
 tomson - zaterdag 20 juli 2019 - 13:46   quote  deeplink  
1-0 Feyenoord. Haps in de 4e minuut
van geil
 van geil - zaterdag 20 juli 2019 - 14:53   quote  deeplink  
https://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=49491&abbr=fr12

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5970
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Seizoen 2024- 2025









0.0442919