BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Seizoen 2024- 2025

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
ar
 ar - woensdag 24 juli 2019 - 22:46   quote  deeplink  
Verkopen aan dord
Positivo
 Positivo - donderdag 25 juli 2019 - 08:16   quote  deeplink  
Vermeer,St Juste, van Beek aankoop Haps, Fer, Kokcu, Toornstra/Burger, Narsingh (aankoop )fitte Jorgensen en Berghuis.

Vente, Tapia, Heijden, Ayoub, Nieuwkoop weg.
Rechtsback halen
Verhuur Bannis, Azarkan, Geertruida
CobusIII
 CobusIII - donderdag 25 juli 2019 - 08:17   quote  deeplink  
Er zijn mogelijkheden om een echt goed elftal op de been te brengen, maar dan moet Fer tekenen en Troost niet zo dom doen...Mijn elftal met de middelen die we (zowat) hebben:
Vermeer
Juste-Botje-van Beek-Haps
Fer- Tapia
Kokcu
Berghuis/Narsingh-Jorgensen-Larsson

Een goede snelle CV aantrekken..bovenstaande als basis elf. Dan heb je enorme power op het middenveld, creatieve spelers en scorend vermogen. Enige minpunt is het centrale duo dat niet kan spelen zoals Stam wil.
Positivo
 Positivo - donderdag 25 juli 2019 - 08:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juli 2019 - 08:17 schreef CobusIII het volgende:
Er zijn mogelijkheden om een echt goed elftal op de been te brengen, maar dan moet Fer tekenen en Troost niet zo dom doen...Mijn elftal met de middelen die we (zowat) hebben:
Vermeer
Juste-Botje-van Beek-Haps
Fer- Tapia
Kokcu
Berghuis/Narsingh-Jorgensen-Larsson

Een goede snelle CV aantrekken..bovenstaande als basis elf. Dan heb je enorme power op het middenveld, creatieve spelers en scorend vermogen. Enige minpunt is het centrale duo dat niet kan spelen zoals Stam wil.
Leuke van voetbal iedereen
Positivo
 Positivo - donderdag 25 juli 2019 - 08:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juli 2019 - 08:26 schreef Positivo het volgende:

[..]

Leuke van voetbal iedereen heeft op twee posities na zijn of haar mening
MMM
 MMM - donderdag 25 juli 2019 - 08:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juli 2019 - 22:41 schreef kenny het volgende:
na deze wedstrijd duidelijk , ayoub en nieuwkoop overbodig
Nieuwkoop is niet overbodig zolang je geen nieuwe back heb. St. Juste heeft WEER aangetoond geen back te zijn.
Leuv
 Leuv - donderdag 25 juli 2019 - 09:16   quote  deeplink  
Het was weer niet om aan te gluren. Dit elftal heeft maar 1 speler die het spelletje een beetje begrijpt. Je kan er wel 200M€ in pompen maar dan nog wordt het niets. De club is over de hele linie naar de klote. Er zal een ander klimaat moeten konen willen we ooit iets gaan bereiken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 juli 2019 door Leuv --
MightyAce
 MightyAce - donderdag 25 juli 2019 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juli 2019 - 09:16 schreef Leuv het volgende:
Het was weer niet om aan te gluren. Dit elftal heeft maar 1 speler die het spelletje een beetje begrijpt. Je kan er wel 200M€ in pompen maar dan nog wordt het niets. De club is over de hele linie naar de klote. Er zal een ander klimaat moeten konen willen we ooit iets gaan bereiken.
Zo erg was het echt niet. Maar dan moet je het positieve wel willen zien.
Leuv
 Leuv - donderdag 25 juli 2019 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juli 2019 - 09:32 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Zo erg was het echt niet. Maar dan moet je het positieve wel willen zien.
Zo erg was het dus wel. Kijk eens goed hoe ze elkaar aanspelen en welk idee er achter een aanval zit. Het voetbal is al jaren van een bedenkelijk niveau en dan zou veel geld de oplossing zijn ?
kenny
 kenny - donderdag 25 juli 2019 - 13:04   quote  deeplink  
zo erg was het echt niet hoor , ik heb mij prima vermaakt gisteren en zie de contouren met wat voor plan ze willen voetballen , zo'n type spel heeft tijd nodig om erin te slijpen en het zal een stuk schelen als er een andere spits en CV mee gaan doen , klopt wel dat het 4 jaar ideeloos was onder gio
de bluffer
 de bluffer - donderdag 25 juli 2019 - 13:04   quote  deeplink  
Gewoon voor TOP 5 gaan

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 juli 2019 door de bluffer --
moa
 moa - donderdag 25 juli 2019 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juli 2019 - 13:04 schreef de bluffer het volgende:
Gewoon voor TOP 5 gaan
Je moet met afstand minimaal 3e worden, AZ heeft een paar leuke talenten, voor de rest loopt er bij AZ Utrecht Heerenveen Vitesse etc.. toch vrijwel niks rond wat ons sterker zou maken?
MightyAce
 MightyAce - donderdag 25 juli 2019 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juli 2019 - 13:04 schreef kenny het volgende:
zo erg was het echt niet hoor , ik heb mij prima vermaakt gisteren en zie de contouren met wat voor plan ze willen voetballen , zo'n type spel heeft tijd nodig om erin te slijpen en het zal een stuk schelen als er een andere spits en CV mee gaan doen , klopt wel dat het 4 jaar ideeloos was onder gio
Eens
MightyAce
 MightyAce - donderdag 25 juli 2019 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juli 2019 - 12:35 schreef Leuv het volgende:

[..]

Zo erg was het dus wel. Kijk eens goed hoe ze elkaar aanspelen en welk idee er achter een aanval zit. Het voetbal is al jaren van een bedenkelijk niveau en dan zou veel geld de oplossing zijn ?
Raar, zag toch echt variatie in posities en routes naar voren in de eerste helft. Heb je er een degelijke spits staan was er zeker 3 keer gescoord eerste helft.

Geef Stam de kans om zijn ideeën in te slijpen, de vastgeroeste automatismen van Gio moeten er nog uit.
kenny
 kenny - donderdag 25 juli 2019 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juli 2019 - 15:10 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Raar, zag toch echt variatie in posities en routes naar voren in de eerste helft. Heb je er een degelijke spits staan was er zeker 3 keer gescoord eerste helft.

Geef Stam de kans om zijn ideeën in te slijpen, de vastgeroeste automatismen van Gio moeten er nog uit.
mee eens , natuurlijk gaat er ook nog dingen mis maar is niet jaap zijn schuld dat hij een afgeroomde selectie krijgt , het is cruciaal dat er een goede CV komt en liefst een spits , het is zoals mightyace ook zegt een beetje spits had van de kansen die vente kreeg er toch 1 a 2 ingeknalt ,
kenny
 kenny - donderdag 25 juli 2019 - 15:31   quote  deeplink  
ik ben toch positief , je ziet het met de week beter worden , met 2 of 3 goede versterkingen zet je ook weer reuzestappen vooruit
Positivo
 Positivo - donderdag 25 juli 2019 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juli 2019 - 12:35 schreef Leuv het volgende:

[..]

Zo erg was het dus wel. Kijk eens goed hoe ze elkaar aanspelen en welk idee er achter een aanval zit. Het voetbal is al jaren van een bedenkelijk niveau en dan zou veel geld de oplossing zijn ?
Overdrijven is ook een vak
piet de paler
 piet de paler - donderdag 25 juli 2019 - 18:05   quote  deeplink  
Laat maar komen , slechter spel dan vereleden seizoen kan het bijna niet,
Positivo
 Positivo - donderdag 25 juli 2019 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juli 2019 - 18:05 schreef piet de paler het volgende:
Laat maar komen , slechter spel dan vereleden seizoen kan het bijna niet,
Nee renner Vilhena is weg en Clasie , daarvoor Kokcu en Fer stukken beter alleen Jens vindt het matig.
Bowie
 Bowie - donderdag 25 juli 2019 - 19:13   quote  deeplink  
Helemaal mee met MightyAce, met Jorgensen was 't al een heel ander verhaal geworden. Daarover gesproken, deze week zou duidelijk worden over hoelang nog, nog niks naar buiten gebracht...goed nieuws??

Verder ben ik klaar met St. Juste als rechtsback. Geertruida bevalt me wel, St. Juste naar 't centrum met van Beek het liefst, speelde gisteren goed en Botteghin heeft 't gewoon niet voor een hoger niveau, vond 't daarom wel veeg teken dat ie aanvoerder was, streepje voor bij Jaap gezien gezamenlijk verleden?

Maar nogmaals, verder ziet 't er al goed uit. Haps fit en vol passie, mag ik wel, middenveld is ok met genoeg mogelijke variatie, Kökcu gaat een hele grote worden, heeft alles, passie en techniek en inzicht, is Vilhena maal 3. Burger, al groot in postuur, is over een jaar of 2 ook een hele grote, turbo Fer is terug, dat zagen we direct, en met Berghuis op 't middenveld zodra Narsingh speelklaar is, zit wel snor.

Voorin lijkt Larsson er nu echt te komen, Stam-effect? Narsingh oogde nu al als een versterking, Sinisstera komt er aan.

Hoeft eigenlijk niks meer bij, alleen wat positiewisselingen dus achterin, alles wat nu nog komt is bonus.
Om 't anders te zeggen, gisteren oogde als zekere nr 3 en Europees naar de poulefase, alles wat nu nog gaat komen brengt ons naar serieus voor 1 of 2 gaan en Europees overwinteren als doelstelling.

Begint kleur te krijgen.
Bowie
 Bowie - donderdag 25 juli 2019 - 19:15   quote  deeplink  
en over mogelijke aankopen nog, gisteren in beeld een mooi plaatje dat gesprek tussen Troost en Kuyt.
De bazen op dit moment naar buiten toe, van Bodegom dekt ze achter de schermen -financieel- af.
Positivo
 Positivo - donderdag 25 juli 2019 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juli 2019 - 19:13 schreef Bowie het volgende:
Helemaal mee met MightyAce, met Jorgensen was 't al een heel ander verhaal geworden. Daarover gesproken, deze week zou duidelijk worden over hoelang nog, nog niks naar buiten gebracht...goed nieuws??

Verder ben ik klaar met St. Juste als rechtsback. Geertruida bevalt me wel, St. Juste naar 't centrum met van Beek het liefst, speelde gisteren goed en Botteghin heeft 't gewoon niet voor een hoger niveau, vond 't daarom wel veeg teken dat ie aanvoerder was, streepje voor bij Jaap gezien gezamenlijk verleden?

Maar nogmaals, verder ziet 't er al goed uit. Haps fit en vol passie, mag ik wel, middenveld is ok met genoeg mogelijke variatie, Kökcu gaat een hele grote worden, heeft alles, passie en techniek en inzicht, is Vilhena maal 3. Burger, al groot in postuur, is over een jaar of 2 ook een hele grote, turbo Fer is terug, dat zagen we direct, en met Berghuis op 't middenveld zodra Narsingh speelklaar is, zit wel snor.

Voorin lijkt Larsson er nu echt te komen, Stam-effect? Narsingh oogde nu al als een versterking, Sinisstera komt er aan.

Hoeft eigenlijk niks meer bij, alleen wat positiewisselingen dus achterin, alles wat nu nog komt is bonus.
Om 't anders te zeggen, gisteren oogde als zekere nr 3 en Europees naar de poulefase, alles wat nu nog gaat komen brengt ons naar serieus voor 1 of 2 gaan en Europees overwinteren als doelstelling.

Begint kleur te krijgen.
Eens zijn opties maar wel een spits zolang Jorgensen in de lappenmand zit.
CobusIII
 CobusIII - donderdag 25 juli 2019 - 21:08   quote  deeplink  
Hoe zit het nu met de amerikaanse investeerders/
van geil
 van geil - donderdag 25 juli 2019 - 21:14   quote  deeplink  
Dat is even wat anders dan n auto verkopen Cobus.
van geil
 van geil - donderdag 25 juli 2019 - 21:14   quote  deeplink  
Dat is even wat anders dan n auto verkopen Cobus.
CobusIII
 CobusIII - donderdag 25 juli 2019 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juli 2019 - 21:14 schreef van geil het volgende:
Dat is even wat anders dan n auto verkopen Cobus.
Wil jij mijn auto kopen?
van geil
 van geil - donderdag 25 juli 2019 - 21:27   quote  deeplink  
Nope :)
CobusIII
 CobusIII - donderdag 25 juli 2019 - 21:28   quote  deeplink  
Jammer...
Leuv
 Leuv - donderdag 25 juli 2019 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juli 2019 - 19:13 schreef Bowie het volgende:
Helemaal mee met MightyAce, met Jorgensen was 't al een heel ander verhaal geworden. Daarover gesproken, deze week zou duidelijk worden over hoelang nog, nog niks naar buiten gebracht...goed nieuws??

Verder ben ik klaar met St. Juste als rechtsback. Geertruida bevalt me wel, St. Juste naar 't centrum met van Beek het liefst, speelde gisteren goed en Botteghin heeft 't gewoon niet voor een hoger niveau, vond 't daarom wel veeg teken dat ie aanvoerder was, streepje voor bij Jaap gezien gezamenlijk verleden?

Maar nogmaals, verder ziet 't er al goed uit. Haps fit en vol passie, mag ik wel, middenveld is ok met genoeg mogelijke variatie, Kökcu gaat een hele grote worden, heeft alles, passie en techniek en inzicht, is Vilhena maal 3. Burger, al groot in postuur, is over een jaar of 2 ook een hele grote, turbo Fer is terug, dat zagen we direct, en met Berghuis op 't middenveld zodra Narsingh speelklaar is, zit wel snor.

Voorin lijkt Larsson er nu echt te komen, Stam-effect? Narsingh oogde nu al als een versterking, Sinisstera komt er aan.

Hoeft eigenlijk niks meer bij, alleen wat positiewisselingen dus achterin, alles wat nu nog komt is bonus.
Om 't anders te zeggen, gisteren oogde als zekere nr 3 en Europees naar de poulefase, alles wat nu nog gaat komen brengt ons naar serieus voor 1 of 2 gaan en Europees overwinteren als doelstelling.

Begint kleur te krijgen.
Ook al zo snel tevreden. Nou mooi !! Ik vind het werkelijk van een belachelijk triest niveau dat het me zeer aan de ogen doet. Alleen Kökcu heeft enige niveau de rest is dramatisch. Een jaar van Beek is nauwelijks nog vol te houden.
Positivo
 Positivo - donderdag 25 juli 2019 - 21:37   quote  deeplink  
Amerikaanse investeerders prima. Maar het seizoen wordt niets als wij geen goede spits achter Jorgensen hebben. Voor de rest met Fer, Kokcu en Narsingh zit het wel goed. Dan maar vijf miljoen in de min lekker belangrijk.
Positivo
 Positivo - vrijdag 26 juli 2019 - 06:27   quote  deeplink  
Even een paar opmerkingen op basis van een wedstrijd tegen Angiers zal Larsson bij mij niet spelen hij kan nog steeds geen man passeren komt naar binnen en daar ziten wij niet op te wachten Jorgensen moet voorzetten krijgen dat is een van de redenen, dat Berghuis bij mij ook niet op 10 zou spelen.

De andere reden is Kokcu die zal niet een heel seizoen schitteren maar is wel echt een technisch goede speler met oog voor de komende man en kan zeker met Gala Fener tientallen miljoenen opleveren.

Er zijn hier nogal veel fans van Botje vindt hem sympathiek maar door zijn snelheid brengt ie anderen en zichzelf in problemen. Dat Jaap hem aanvoerder maakt begrijp ik geen zak van. Dat ie naar voren gaat evenmin want het duurt een kwartier eer ie terug is.

Zonder geld uit Amerika zou ik op dit moment als volgt spelen;

Vermeer (fitte Bijlow 1e) , Geertruida, St Juste , Van Beek , Haps, Fer, Kokcu, Toornstra, Berghuis, Paul Gladon( fitte Jorgensen) en Larsson (fitte Narsingh).

Ja Paul Gladon voor een prikkie op te halen bij Grun zelfde type Jorgensen. Lang en kopsterk en wedstrijd fit ook niet geheel onbelangrijk.

Burger zit voor mij Toornstra op de hielen de balaanname van Jens is echt dramatisch snap ook niet zijn contract als twaalfde man? in de kleine ruimte heb je niets aan hem. Burger is groot sterk en ziet het wel met Fer erbij heb je veel power.

Komen er wel investeerders wordt het een heel ander verhaal, dan hoop ik dat onze eeuwige zwakke scouting op de schop gaat en verwacht ik betere spelers als er nu zijn met name Van Beek en Bothhegin.
Haha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 juli 2019 door Positivo --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 26 juli 2019 - 07:26   quote  deeplink  
Ik vind Verbeek een beetje oud en Gladon kan er niks van
Positivo
 Positivo - vrijdag 26 juli 2019 - 07:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juli 2019 - 07:26 schreef Stylzz het volgende:
Ik vind Verbeek een beetje oud en Gladon kan er niks van
Gelukkig heb je Vente , Gladon komt er niet uit met Grun 5 goals in 14. Zie het Vente niet doen die zit daar op de bank.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 juli 2019 door Positivo --
Positivo
 Positivo - vrijdag 26 juli 2019 - 07:42   quote  deeplink  
Z

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 juli 2019 door Positivo --
MMM
 MMM - vrijdag 26 juli 2019 - 07:57   quote  deeplink  
Gladon pffffffff
Positivo
 Positivo - vrijdag 26 juli 2019 - 08:12   quote  deeplink  
Z

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 juli 2019 door Positivo --
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 26 juli 2019 - 08:48   quote  deeplink  
Jorgensen komt terug, is gewoon een goede spits
Positivo
 Positivo - vrijdag 26 juli 2019 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juli 2019 - 08:48 schreef piet de paler het volgende:
Jorgensen komt terug, is gewoon een goede spits
Klopt alleen als vervanger.
windoweyes
 windoweyes - vrijdag 26 juli 2019 - 13:25   quote  deeplink  
Zolang we geen nieuwe spits hebben en Jorgensen geblesseerd is, zou ik gewoon 4:4:2 gaan spelen, aangezien Vente niets toevoegt.

Dan krijg je:

- Larsson - - Narsingh -
Fer - Toornstra- Berghuis - Kokzu
- verdediging -

met Berghuis op 10.

Wat ook interessant is:

- Narsing (/Larsson) - Berghuis
Fer - Ayoub - Toornstra - Kokcu
- verdediging -

Bij een counter zou Fer dan ook makkelijker als extra verdediger kunnen invallen, omdat hij sneller is dan onze centrale verdedigers.
VVout
 VVout - vrijdag 26 juli 2019 - 13:28   quote  deeplink  
Voor het gemak aleen maar verdediging opgeschreven?
windoweyes
 windoweyes - vrijdag 26 juli 2019 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juli 2019 - 13:28 schreef VVout het volgende:
Voor het gemak aleen maar verdediging opgeschreven?
Ja, voor het gemak inderdaad, aangezien het in dit geval even om een man meer op het middenveld en een man minder in de aanval ging.

Verdediging zou ik zelf kiezen voor:

Haps - Van Beek - Botteghin - St Juste

Een beetje het geijkte, maar het is niet anders.
VVout
 VVout - vrijdag 26 juli 2019 - 13:45   quote  deeplink  
Ik zou me suf piekeren maar Geertruida samen met St. Juste graag centraal zien en dan rechts invullen met het beste uit de overgebleven belabberde beschikbare opties.
van geil
 van geil - vrijdag 26 juli 2019 - 13:50   quote  deeplink  
Minimaal 2de
Frstu
 Frstu - vrijdag 26 juli 2019 - 18:28   quote  deeplink  
Ik vind Botteghin niet zo beroerd. Hij is inderdaad langzaam, maar hij is wel sterk en kan goed koppen. Er moet dan echter wel een snelle verdediger naast.
van geil
 van geil - vrijdag 26 juli 2019 - 19:10   quote  deeplink  
Wint vrijwel alle duels.
Kan prima mits de balans er is.
kenny
 kenny - vrijdag 26 juli 2019 - 19:56   quote  deeplink  
mee eens met een snelle CV naast hem heb je een aardig centrum staan
Leuv
 Leuv - vrijdag 26 juli 2019 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juli 2019 - 13:25 schreef windoweyes het volgende:
Zolang we geen nieuwe spits hebben en Jorgensen geblesseerd is, zou ik gewoon 4:4:2 gaan spelen, aangezien Vente niets toevoegt.

Dan krijg je:

- Larsson - - Narsingh -
Fer - Toornstra- Berghuis - Kokzu
- verdediging -

met Berghuis op 10.

Wat ook interessant is:

- Narsing (/Larsson) - Berghuis
Fer - Ayoub - Toornstra - Kokcu
- verdediging -

Bij een counter zou Fer dan ook makkelijker als extra verdediger kunnen invallen, omdat hij sneller is dan onze centrale verdedigers.
Tsja ....
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 27 juli 2019 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juli 2019 - 13:25 schreef windoweyes het volgende:
Zolang we geen nieuwe spits hebben en Jorgensen geblesseerd is, zou ik gewoon 4:4:2 gaan spelen, aangezien Vente niets toevoegt.

Dan krijg je:

- Larsson - - Narsingh -
Fer - Toornstra- Berghuis - Kokzu
- verdediging -

met Berghuis op 10.

Wat ook interessant is:

- Narsing (/Larsson) - Berghuis
Fer - Ayoub - Toornstra - Kokcu
- verdediging -

Bij een counter zou Fer dan ook makkelijker als extra verdediger kunnen invallen, omdat hij sneller is dan onze centrale verdedigers.
Een interessante optie..
MMM
 MMM - zondag 28 juli 2019 - 08:54   quote  deeplink  
Zin in vanmiddag. Vooral benieuwd naar de opstelling
CobusIII
 CobusIII - zondag 28 juli 2019 - 09:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2019 - 08:54 schreef MMM het volgende:
Zin in vanmiddag. Vooral benieuwd naar de opstelling
Hoe laat?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8733
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Seizoen 2024- 2025









0.0470099