BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Seizoen 2024- 2025

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - maandag 29 juli 2019 - 20:19   quote  deeplink  
Narsingh en Fer horen niet thuis is dat rijtje.
Positivo
 Positivo - maandag 29 juli 2019 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juli 2019 - 20:19 schreef van geil het volgende:
Narsingh en Fer horen niet thuis is dat rijtje.
Typisch van Geel aankopen
igor korneev
 igor korneev - maandag 29 juli 2019 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juli 2019 - 20:09 schreef MMM het volgende:

[..]

Dus omdat we in het verleden zo waardeloos gepresteerd hebben mogen we het totale wanbeleid van van Geel niet benoemen.

Kap nou eens met 10 jaar terug kijken. Na de titel is er KEIHARD gefaald door jouw vriend. Dat is de huidige situatie, alles van tig jaar geleden of wat dan ook is niet relevant.
Nope.
Hooguit niet spectaculair de lijn van de jaren ervoor aangehouden qua groei.
Kampioenschap kijk ik niet eens naar
Mooi voor de prijzenkast.
2 jaren van stagnatie na 10 jaar goed werk is geen keihard falen. Maar stilstand.
Dat is jammer maar niet schandelijk.

Het verleden waar jij opdoelt is dan nog voor van geel.
En je kracht termen totale wanbeleid is en blijft lachwekkend. Of nee, treurig eigenlijk,schadelijk voor heel Feyenoord.

Ik zou je met rust laten als je schreef het jammer te vinden dat de stijgende lijn na het kampioenschap niet is doorgezet. Maar dat heb je verziekt in de jaren voor het kampioenschap.
O wat haatte je van geel toen al en was alles belachelijk wat hij deed.

Na het kampioenschap ga je gewoon vrolijk verder en vergeet je jezelf te verontschuldigen dat je in het kampioensjaar ernaast zat.
Zo noemde je Kuyt een opa,die niet zo moest preken.
Tot we boven jouw eigen verbazing kampioen werden. Toen verzon je dat t allemaal dankzij Kuyt en advocaat kwam.

Petje af voor van geel.
Een grote vergane club met veel aanhang, behoeden voor falliesement, structureel de top 3 terug vinden, winst maken, varkenoord weer in de kijker zetten, goed verkopen. Kampioen worden en geen jaar een euro teveel uitgegeven.

Alles perfect? Nee.
Onder aan de streep geld, of aanzicht verloren? Nee zeker niet, alleen maar gegroeid.
Feyenoord is gegroeid onder van geel op natuurlijke wijze Punt....
MMM
 MMM - maandag 29 juli 2019 - 20:53   quote  deeplink  
Ik ga er niet eens meer op in.

2 dingen, ik heb Kuyt nooit een opa genoemd. Woord preken nooit gebruikt.

Je bent pas in 2016 aangemeld, hoe weet je dat ik daarvoor al negatief was over van Geel?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 juli 2019 door MMM --
igor korneev
 igor korneev - maandag 29 juli 2019 - 21:16   quote  deeplink  
Dat geloof ik. Geen nuance.
Wie weet ga ik nog eens terug kijken in de topics, naar mijn beleving deed jij daar aan mee.
Ik kwam sinds een jaar ervoor als gast op headliner.
Ik heb mij speciaal aangemeld voor o.a. jou als weerwoord, omdat ik doodmoe werd van de negativiteit jaar in en uit over Feyenoord en de gang van zaken.
In een era waar ik juist eindelijk zonder zweet aan m'n naad m'n club kon volgen.
MMM
 MMM - dinsdag 30 juli 2019 - 07:03   quote  deeplink  
De waarheid hoeft geen nuance te kennen.

Zoek maar na.

Je kan er moe van worden maar het is nu eenmaal zoals het is. Feyenoord staat er door van Geel weer dramatisch voor. Terug toen Ronald Koeman begon.

Zonder zweet in je naad? 7x op rij verloren, kampioen top, stuk of 7 keer niet gewonnen, 2 seizoenen achtrr elkaar meer dan 20 punten achter op de nummer 1. Nou nou. De bekers hebben een hoop goed gemaakt, in de competitie is er vaak gefaald

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 juli 2019 door MMM --
MMM
 MMM - dinsdag 30 juli 2019 - 07:05   quote  deeplink  
van Beek is eigenlijk weer het beste, meest recente voorbeeld. Niemand snapt het maar van Geel verlengd zijn contract.

Je moet niet alleen naar transfersommen kijken. Kijk ook eens hoeveel salaris hij over de balk gesmeten heeft.
Positivo
 Positivo - dinsdag 30 juli 2019 - 07:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 juli 2019 - 07:05 schreef MMM het volgende:
van Beek is eigenlijk weer het beste, meest recente voorbeeld. Niemand snapt het maar van Geel verlengd zijn contract.

Je moet niet alleen naar transfersommen kijken. Kijk ook eens hoeveel salaris hij over de balk gesmeten heeft.
Degelijke reserve
MMM
 MMM - dinsdag 30 juli 2019 - 07:46   quote  deeplink  
Staat er niet als je hem nodig hebt, wat moet je er dan mee als dure reserve

Tijd voor Geertruida.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 30 juli 2019 - 07:48   quote  deeplink  
Arie, Beek en Botte kunnen alle drie prima, met een goede snelle cv ernaast.

Of twee lb's die t vuile werk willen opknappen en kunnen zoals Kongolo en Karsdorp toen.
moa
 moa - dinsdag 30 juli 2019 - 08:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 juli 2019 - 07:48 schreef Stylzz het volgende:
Arie, Beek en Botte kunnen alle drie prima, met een goede snelle cv ernaast.

Of twee lb's die t vuile werk willen opknappen en kunnen zoals Kongolo en Karsdorp toen.
Kom op zeg, wees eens realistisch. Van der Heijden en Botteghin allebei net niet het niveau dat je moet nastreven. Zitten al jaren bij de club en is nooit belangstelling voor, dan weet je al genoeg.

Bovendien ook beide zo oud dat het geen cent meer op kan leveren. Op hun plaats hadden al lang 2 jonge cv's moeten staan tot max. een jaar of 25, dan pas ga je rendement maken op de spelers die je opstelt. Zolang je oudjes blijft opstellen zoals de laatste jaren met al die ba Geel middelmaat voetballers, hou je maar 2 of 3 posities in je elftal over waar je waarde ontwikkeld.

Een mooi voorbeeld is nu Burger en Kokcu, zet die er een jaar lang in en je hebt waarschijnlijk een miljoen of 20 aan waarde gecreëerd. Malacia is ook 6-7 miljoen waard als je hem opstelt. Vente door ontwikkelen, gaat zo'n jong 20 doelpunten maken dan is die ook een kapitaal waard op zijn leeftijd.

Ga je nu met Toornstra, Fer en Tapia in de basis spelen dan haal je opnieuw 0 rendement op je investeringen.
Positivo
 Positivo - dinsdag 30 juli 2019 - 08:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 juli 2019 - 08:10 schreef moa het volgende:

[..]

Kom op zeg, wees eens realistisch. Van der Heijden en Botteghin allebei net niet het niveau dat je moet nastreven. Zitten al jaren bij de club en is nooit belangstelling voor, dan weet je al genoeg.

Bovendien ook beide zo oud dat het geen cent meer op kan leveren. Op hun plaats hadden al lang 2 jonge cv's moeten staan tot max. een jaar of 25, dan pas ga je rendement maken op de spelers die je opstelt. Zolang je oudjes blijft opstellen zoals de laatste jaren met al die ba Geel middelmaat voetballers, hou je maar 2 of 3 posities in je elftal over waar je waarde ontwikkeld.

Een mooi voorbeeld is nu Burger en Kokcu, zet die er een jaar lang in en je hebt waarschijnlijk een miljoen of 20 aan waarde gecreëerd. Malacia is ook 6-7 miljoen waard als je hem opstelt. Vente door ontwikkelen, gaat zo'n jong 20 doelpunten maken dan is die ook een kapitaal waard op zijn leeftijd.

Ga je nu met Toornstra, Fer en Tapia in de basis spelen dan haal je opnieuw 0 rendement op je investeringen.
Eens alleen Fer maakt jonge spelers beter.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 30 juli 2019 - 08:18   quote  deeplink  
Klopt ook. Alleen je hebt geen andere verdedigers
Elke jeugd die je nu neer zet ga je slachtofferen
Geertruida naast Botte is t enige dat kan.
Positivo
 Positivo - dinsdag 30 juli 2019 - 08:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 juli 2019 - 08:18 schreef Stylzz het volgende:
Klopt ook. Alleen je hebt geen andere verdedigers
Elke jeugd die je nu neer zet ga je slachtofferen
Geertruida naast Botte is t enige dat kan.
Rechtsback ach iemand moet er staan laat hem daar minuten opdoen. Fer en St Juste centraal.
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 30 juli 2019 - 09:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 juli 2019 - 08:10 schreef moa het volgende:

[..]

Kom op zeg, wees eens realistisch. Van der Heijden en Botteghin allebei net niet het niveau dat je moet nastreven. Zitten al jaren bij de club en is nooit belangstelling voor, dan weet je al genoeg.

Bovendien ook beide zo oud dat het geen cent meer op kan leveren. Op hun plaats hadden al lang 2 jonge cv's moeten staan tot max. een jaar of 25, dan pas ga je rendement maken op de spelers die je opstelt. Zolang je oudjes blijft opstellen zoals de laatste jaren met al die ba Geel middelmaat voetballers, hou je maar 2 of 3 posities in je elftal over waar je waarde ontwikkeld.

Een mooi voorbeeld is nu Burger en Kokcu, zet die er een jaar lang in en je hebt waarschijnlijk een miljoen of 20 aan waarde gecreëerd. Malacia is ook 6-7 miljoen waard als je hem opstelt. Vente door ontwikkelen, gaat zo'n jong 20 doelpunten maken dan is die ook een kapitaal waard op zijn leeftijd.

Ga je nu met Toornstra, Fer en Tapia in de basis spelen dan haal je opnieuw 0 rendement op je investeringen.
Vente 20 goals? Over hoeveel seizoenen?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 30 juli 2019 - 09:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 juli 2019 - 08:26 schreef Positivo het volgende:

[..]

Rechtsback ach iemand moet er staan laat hem daar minuten opdoen. Fer en St Juste centraal.
Ik zou dan echt Botte en Juste daar zetten, Geertruida op rechts.
Of gewoon Geertruida en Juste, ze Nieuwkoop dan maar rechts.
Gisteren speelde Verdonk overigens lcv, naast Geertruida.
Leuv
 Leuv - dinsdag 30 juli 2019 - 09:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 juli 2019 - 08:12 schreef Positivo het volgende:

[..]

Eens alleen Fer maakt jonge spelers beter.
OFerbodig
yoghurt17
 yoghurt17 - dinsdag 30 juli 2019 - 09:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 juli 2019 - 09:14 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ik zou dan echt Botte en Juste daar zetten, Geertruida op rechts.
Of gewoon Geertruida en Juste, ze Nieuwkoop dan maar rechts.
Gisteren speelde Verdonk overigens lcv, naast Geertruida.
Jammer dat verdonk zo klein is, zou een prima lcv kunnen zijn. St. Juste naast Botje lijkt mij nu het beste. Dan Geertuida rb zetten en haps lb. Tapia zou eventueel ook nog als cv kunnen spelen, maar sis natuurlijk wel een rechtspoot. En misschien moeten we gewoon Ramon Hendriks opstellen. ?Heeft de potentie allen is nog jong, maar dat was de Ligt ook.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 30 juli 2019 - 09:37   quote  deeplink  
Ja maar t lijkt dat onze trainers dat nooit durven.
Leuv
 Leuv - dinsdag 30 juli 2019 - 09:45   quote  deeplink  
Dammers was in potentie beter dan Van Beek, dat zag iedere blinde. En wie sturen ze weg ?
We moeten echt doorselecteren, desnoods contract ontbinden en je verlies nemen maar doorgaan met Van Beek kan echt niet meer.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 juli 2019 door Leuv --
netsurfer
 netsurfer - dinsdag 30 juli 2019 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 juli 2019 - 09:01 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Vente 20 goals? Over hoeveel seizoenen?
4 seizoenen. Maar alleen als hij vanaf nu alle penalties mag nemen.

Ik lees heel vaak de naam Geertruida in opstellingkjes. Is dat wishful thinking of hebben jullie echt iets bij hem kunnen waarnemen waaruit dit vertrouwen blijkt?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 30 juli 2019 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 juli 2019 - 09:55 schreef netsurfer het volgende:

[..]

4 seizoenen. Maar alleen als hij vanaf nu alle penalties mag nemen.

Ik lees heel vaak de naam Geertruida in opstellingkjes. Is dat wishful thinking of hebben jullie echt iets bij hem kunnen waarnemen waaruit dit vertrouwen blijkt?
Want slechter kan niet.
netsurfer
 netsurfer - dinsdag 30 juli 2019 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 juli 2019 - 09:55 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Want slechter kan niet.
Daar ben ik het dan wel weer mee eens.
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 30 juli 2019 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 juli 2019 - 09:55 schreef netsurfer het volgende:

[..]

4 seizoenen. Maar alleen als hij vanaf nu alle penalties mag nemen.

Ik lees heel vaak de naam Geertruida in opstellingkjes. Is dat wishful thinking of hebben jullie echt iets bij hem kunnen waarnemen waaruit dit vertrouwen blijkt?
Geertruida viel op met defensieve blunders in Oostenrijk... Maar is ook nog een jeugdspeler.
van geil
 van geil - dinsdag 30 juli 2019 - 18:50   quote  deeplink  
Lachwekkende selectie aldus Rinus,
https://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=22965&abbr=feyenoordpings
Positivo
 Positivo - dinsdag 30 juli 2019 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Mooie man maar toch zegt niemand dat Stam het gewoon compleet verkeerd heeft gedaan of ziet. Kelly had nooit mogen komen pure middelmaat middenvelders zat. Contract verlenging Toornstra echt absurd. Heeft nu niemand Kokcu en Burger genoemd? Of denkt Jaap ik ga op zeker met middelmaat Toornstra? Dan het centrum hij traint daarop hij speelt wedstrijden dan ziet ie toch dat Arie of van Beek als verdediger volkomen kut is. Dat Bothegin een lachertje is wat doet ie aanvoerder kom op zeg. Haal gewoon een linkerverdediger. Zet St Juste in het centrum en van mij part Hall als rechtsback. Voorin doet ie nog niet veel verkeerd maar ik ben absoluut niet onder de indruk van Jaap. Ga niet janken over blessures als dit jouw visie is kolere zeg.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 juli 2019 door Positivo --
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 31 juli 2019 - 13:12   quote  deeplink  
Die laatste zin leg mij die eens uit..
Positivo
 Positivo - woensdag 31 juli 2019 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 juli 2019 - 13:12 schreef RenatoBos het volgende:
Die laatste zin leg mij die eens uit..
Dit is Stam zijn visie van Beek centraal naast Bothegin.

In Kelly zag hij een grote versterking nou ik niet.

Contractverlenging van Toornstra een middelmatige voetballer niet geschikt voor Feyenoord 1 is ook zijn visie.

Bothegin aanvoerder maken is ook zijn visie.

Totaal geen doorstroom van jeugd Burger heeft hij toch ook aan het werk gezien en Kokcu?

Indien er geen blessures waren had hij met Toornstra, Fer en Berghuis op het middenveld gespeeld.

Dat bedoel ik met de laatste zin.
netsurfer
 netsurfer - woensdag 31 juli 2019 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 juli 2019 - 13:22 schreef Positivo het volgende:

[..]

Dit is Stam zijn visie van Beek centraal naast Bothegin.

In Kelly zag hij een grote versterking nou ik niet.

Contractverlenging van Toornstra een middelmatige voetballer niet geschikt voor Feyenoord 1 is ook zijn visie.

Bothegin aanvoerder maken is ook zijn visie.

Totaal geen doorstroom van jeugd Burger heeft hij toch ook aan het werk gezien en Kokcu?

Indien er geen blessures waren had hij met Toornstra, Fer en Berghuis op het middenveld gespeeld.

Dat bedoel ik met de laatste zin.
Zo dan , dat is dan best een hoop voor 1 zin. Knap samengevat.
Leonidas1
 Leonidas1 - woensdag 31 juli 2019 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 juli 2019 - 13:22 schreef Positivo het volgende:

[..]

Dit is Stam zijn visie van Beek centraal naast Bothegin.

In Kelly zag hij een grote versterking nou ik niet.

Contractverlenging van Toornstra een middelmatige voetballer niet geschikt voor Feyenoord 1 is ook zijn visie.

Bothegin aanvoerder maken is ook zijn visie.

Totaal geen doorstroom van jeugd Burger heeft hij toch ook aan het werk gezien en Kokcu?

Indien er geen blessures waren had hij met Toornstra, Fer en Berghuis op het middenveld gespeeld.

Dat bedoel ik met de laatste zin.
De eerste serieuze wedstrijd moet nog beginnen en dan al zoveel commentaar. Ik wacht maar eens rustig af hoe het zich gaat ontwikkelen.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 31 juli 2019 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 juli 2019 - 13:22 schreef Positivo het volgende:

[..]

Dit is Stam zijn visie van Beek centraal naast Bothegin.

In Kelly zag hij een grote versterking nou ik niet.

Contractverlenging van Toornstra een middelmatige voetballer niet geschikt voor Feyenoord 1 is ook zijn visie.

Bothegin aanvoerder maken is ook zijn visie.

Totaal geen doorstroom van jeugd Burger heeft hij toch ook aan het werk gezien en Kokcu?

Indien er geen blessures waren had hij met Toornstra, Fer en Berghuis op het middenveld gespeeld.

Dat bedoel ik met de laatste zin.
Oka duidelijk ja dan had ik het toch goed dat ik dacht dat je totale onzin uitkraamt..want het is niet zijn visie. Hij doet het met wat hem word voorgeschoteld en ja dan speel je dus met die spelers. Toornstra zijn contract verlengd daarvan zeg je dat Stam dat heeft gedaan, geloof er niks van, even terzijde dat ik het een prima beslissing vind daar Toornstra ik Toornstra een ideale speler vind voor Feyenoord. Die man heeft alles in zich waar Feyenoord zo ongeveer voor staat. Kelly heeft ene paar kwartier mee moeten voetballen en word al neergesabeld door je, knap jij moet scout worden. Botteghin is altijd reserve aanvoerder geweest dus dat vond ik al logisch. Heb toch ook al zat eigen jeugd aan de bak gezien in de voorbereiding. En aannames kan ik niks mee duidende op je laatste aanname..
Positivo
 Positivo - woensdag 31 juli 2019 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 juli 2019 - 16:21 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Oka duidelijk ja dan had ik het toch goed dat ik dacht dat je totale onzin uitkraamt..want het is niet zijn visie. Hij doet het met wat hem word voorgeschoteld en ja dan speel je dus met die spelers. Toornstra zijn contract verlengd daarvan zeg je dat Stam dat heeft gedaan, geloof er niks van, even terzijde dat ik het een prima beslissing vind daar Toornstra ik Toornstra een ideale speler vind voor Feyenoord. Die man heeft alles in zich waar Feyenoord zo ongeveer voor staat. Kelly heeft ene paar kwartier mee moeten voetballen en word al neergesabeld door je, knap jij moet scout worden. Botteghin is altijd reserve aanvoerder geweest dus dat vond ik al logisch. Heb toch ook al zat eigen jeugd aan de bak gezien in de voorbereiding. En aannames kan ik niks mee duidende op je laatste aanname..
Toornstra staat voor alles wat ik in Feyenoord verafschuw een speler met de loop van een dronken eend een balaanname van Vincent Bijlow , die 15 wedstrijden kut speelt hard werkt en dan een publiekslieveling is.

Even ter informatie Stam wilde Toornstra, Jorgensen houden samen met Vermeer en Bothegin zou dat zijn as zijn.

Tapia, Ayoub, Toornstra, Burger, Kokcu waar was de noodzaak voor een Kelly die is en was er niet zeker naar Fer.

Botthegin en Jan Scharie had je net zoals Willem al zei afscheid van moeten nemen inpakken en wegwezen.

Vat het voortaan graag in één zin samen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 juli 2019 door Positivo --
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 31 juli 2019 - 17:33   quote  deeplink  
Pas dan je naam even aan..
netsurfer
 netsurfer - woensdag 31 juli 2019 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 juli 2019 - 17:33 schreef RenatoBos het volgende:
Pas dan je naam even aan..
LOL :)
MightyAce
 MightyAce - woensdag 31 juli 2019 - 17:47   quote  deeplink  
Lijdensweg is beschikbaar...
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 31 juli 2019 - 17:48   quote  deeplink  
Echt he..
Positivo
 Positivo - woensdag 31 juli 2019 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 juli 2019 - 17:47 schreef MightyAce het volgende:
Lijdensweg is beschikbaar...
Ik vermaak mij wel zeg gewoon waar het op staat Immers werd verketterd hij bewierookt. Kijk als hij kon spelen als Bosvelt. Die werkte hard en was nog eens een goede speler. Toornstra leuk voor Utrecht
ar
 ar - woensdag 31 juli 2019 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 juli 2019 - 16:34 schreef Positivo het volgende:

[..]

Toornstra staat voor alles wat ik in Feyenoord verafschuw een speler met de loop van een dronken eend een balaanname van Vincent Bijlow , die 15 wedstrijden kut speelt hard werkt en dan een publiekslieveling is.

Even ter informatie Stam wilde Toornstra, Jorgensen houden samen met Vermeer en Bothegin zou dat zijn as zijn.

Tapia, Ayoub, Toornstra, Burger, Kokcu waar was de noodzaak voor een Kelly die is en was er niet zeker naar Fer.

Botthegin en Jan Scharie had je net zoals Willem al zei afscheid van moeten nemen inpakken en wegwezen.

Vat het voortaan graag in één zin samen.
Je kunt je twijfels hebben over Jens.
Maar verafschuwen gaat veel te ver.. dan zie je het niet.
Op en top sportman /Feyenoorder.
Positivo
 Positivo - woensdag 31 juli 2019 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 juli 2019 - 18:13 schreef ar het volgende:

[..]

Je kunt je twijfels hebben over Jens.
Maar verafschuwen gaat veel te ver.. dan zie je het niet.
Op en top sportman /Feyenoorder.
Ik zal het beter uitleggen ik ken trouwens zowel Jens als Lex. Toen Feyenoord hem haalde was het prima veel gescoord hard werkend kwaliteit voor het geld nu is hij dertig of negen en twintig en krijgt hij een opgewaardeerd contract voor drie jaar. Waarom in godsnaam beter wordt hij niet en andere clubs zullen aanhikken tegen het salaris en of vraagprijs.
MightyAce
 MightyAce - woensdag 31 juli 2019 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 juli 2019 - 18:52 schreef Positivo het volgende:

[..]

Ik zal het beter uitleggen ik ken trouwens zowel Jens als Lex. Toen Feyenoord hem haalde was het prima veel gescoord hard werkend kwaliteit voor het geld nu is hij dertig of negen en twintig en krijgt hij een opgewaardeerd contract voor drie jaar. Waarom in godsnaam beter wordt hij niet en andere clubs zullen aanhikken tegen het salaris en of vraagprijs.
Niet iedere speler staat onder contract om doorverkocht te worden.
Positivo
 Positivo - woensdag 31 juli 2019 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 juli 2019 - 19:10 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Niet iedere speler staat onder contract om doorverkocht te worden.
Zoveel geld in een speler die waarschijnlijk volgend seizoen bankzitter is vind ik bizar.
kenny
 kenny - woensdag 31 juli 2019 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 juli 2019 - 19:13 schreef Positivo het volgende:

[..]

Mooie man maar toch zegt niemand dat Stam het gewoon compleet verkeerd heeft gedaan of ziet. Kelly had nooit mogen komen pure middelmaat middenvelders zat. Contract verlenging Toornstra echt absurd. Heeft nu niemand Kokcu en Burger genoemd? Of denkt Jaap ik ga op zeker met middelmaat Toornstra? Dan het centrum hij traint daarop hij speelt wedstrijden dan ziet ie toch dat Arie of van Beek als verdediger volkomen kut is. Dat Bothegin een lachertje is wat doet ie aanvoerder kom op zeg. Haal gewoon een linkerverdediger. Zet St Juste in het centrum en van mij part Hall als rechtsback. Voorin doet ie nog niet veel verkeerd maar ik ben absoluut niet onder de indruk van Jaap. Ga niet janken over blessures als dit jouw visie is kolere zeg.
beetje onzin wat je hier zegt , we moeten blij zijn met jaap , eindelijk een trainer die traint om beter te worden , eindelijk zie ik met vlagen redelijk goed voetbal , het is niet zijn schuld dat feyenoord 0,0 te investeren heeft in kwaliteits spelers dus moet je roeien met de riemen die je hebt , ook geeft hij de jeugd alle ruimte en kansen , kokzu was wisselspeler onder gio en nu basis ook burger bannis en andere jongens hebben speeltijd gehad
verder zie ik nu een frisse groep die voorruit wil en meer spelvreugde heeft ook is er een duidelijk idee van hoe jaap wil gaan spelen ook zie ik spelers opbloeien , neem zo'n sinesterra afgelopen zondag die deed dingen wat ik het hele afgelopen jaar niet heb zien doen
moet wel eerlijk zeggen dat mij ook Kelly niet is meegevallen maar laten we hem niet gelijk afschrijven die jongen heeft ook tijd nodig om aan de nederlandse cultuur van voetballen te wennen en wedstrijdfit te worden
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 31 juli 2019 - 19:21   quote  deeplink  
Dus ga je je helden maar afzeiken positivo omdat ze in je ogen niet meer mee kunnen..



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 juli 2019 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 31 juli 2019 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 juli 2019 - 19:15 schreef Positivo het volgende:

[..]

Zoveel geld in een speler die waarschijnlijk volgend seizoen bankzitter is vind ik bizar.
Hoeveel geld..?
Positivo
 Positivo - woensdag 31 juli 2019 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 juli 2019 - 19:21 schreef RenatoBos het volgende:
Dus ga je je helden maar afzeiken omdat ze in je ogen niet meer mee kunnen..

[ filmpje ]
Jens is voor mij geen held. Willem, Pi-Air, Kindvall, Janssen, Moulijn, Cruz, Kuyt, de Wolf, Ed de Goey dat zijn helden zelfs RVP is geen held. Toornstra is een van de vele spelers in Feyenoord dienst net als Emerton.
Positivo
 Positivo - woensdag 31 juli 2019 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 juli 2019 - 19:25 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Hoeveel geld..?
Zoveel dat we nu geen salaris budget meer hebben samen met het vastleggen van Jorgensen en Fer.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 31 juli 2019 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 juli 2019 - 19:27 schreef Positivo het volgende:

[..]

Jens is voor mij geen held. Willem, Pi-Air, Kindvall, Janssen, Moulijn, Cruz, Kuyt, de Wolf, Ed de Goey dat zijn helden zelfs RVP is geen held. Toornstra is een van de vele spelers in Feyenoord dienst net als Emerton.
Elke speler die in onze tricot speelt is voor mij een held, die jij noemt noem ik iconen ook RvP das mijn mening.
Reageer misschien wat teveel op je maar wat jij allemaal zegt kan ik echt pissig om worden, heb nik stegen je hoor begrijp me niet verkeerd maar om iedereen zowat op voorhand af te schrijven zelfs jaap slaat toch nergens op..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 31 juli 2019 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 juli 2019 - 19:28 schreef Positivo het volgende:

[..]

Zoveel dat we nu geen salaris budget meer hebben samen met het vastleggen van Jorgensen en Fer.
Serieus..d:-)))) denk dat we al überhaupt amper budget hadden ook daarvoor..
Positivo
 Positivo - woensdag 31 juli 2019 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 juli 2019 - 19:32 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Elke speler die in onze tricot speelt is voor mij een held, die jij noemt noem ik iconen ook RvP das mijn mening.
Reageer misschien wat teveel op je maar wat jij allemaal zegt kan ik echt pissig om worden, heb nik stegen je hoor begrijp me niet verkeerd maar om iedereen zowat op voorhand af te schrijven zelfs jaap slaat toch nergens op..
Begrijp ik ook zeg dingen vaak hard ook omdat ik bloedfanatiek ben jullie ook. Maar kan er dan absoluut niet tegen als het niet loopt.
Frstu
 Frstu - woensdag 31 juli 2019 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 juli 2019 - 09:55 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Want slechter kan niet.
Ik denk dat Geertruida wel een aardige verdediger is. En hij kan voetballen. In de jeugd werd hij vaak op het middenveld ingezet. Maar centraal achterin is wel een lastige plek om hem neer te zetten. Dan staat hij altijd naast een ervaren verdediger (Botteghin, Van der Heijden of Van Beek) die de kluts kwijt is.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5928
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Seizoen 2024- 2025









0.0513920