BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Seizoen 2024- 2025

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - zondag 28 juli 2019 - 09:30   quote  deeplink  
14,30
Positivo
 Positivo - zondag 28 juli 2019 - 09:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2019 - 08:54 schreef MMM het volgende:
Zin in vanmiddag. Vooral benieuwd naar de opstelling
Zelfde opstelling zo gaan we ook de competitie in. Het is wachten op Jorgensen en Narsingh zonder investeerders gaat er niets meer bij komen .
Stylzz
 Stylzz - zondag 28 juli 2019 - 10:20   quote  deeplink  
14:30
piet de paler
 piet de paler - zondag 28 juli 2019 - 10:28   quote  deeplink  
Ik geloof niet dat die investeerders dit seizoen al iets gaan doen, kan het nergens lezen
Positivo
 Positivo - zondag 28 juli 2019 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2019 - 10:28 schreef piet de paler het volgende:
Ik geloof niet dat die investeerders dit seizoen al iets gaan doen, kan het nergens lezen
Geloof er ook niet in je moet het met deze selectie doen en hopen dat iedereen fit blijft of snel terug keert. Er zijn nu teveel verwachtingen gewekt.
ar
 ar - zondag 28 juli 2019 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2019 - 10:28 schreef piet de paler het volgende:
Ik geloof niet dat die investeerders dit seizoen al iets gaan doen, kan het nergens lezen
Troost zei al zoiets op de open dag.
Volgend seizoen is de planning.
igor korneev
 igor korneev - zondag 28 juli 2019 - 11:32   quote  deeplink  
Gelukkig maar. Hoe gaaf is dat, met gebakken lucht ietsjes meer wedstrijden winnen.
Hou t maar lekker zo.

Waren we eindelijk op weg naar volledige zelfstandigheid, de meebemoeiende vvf aan het afbetalen. Krijgen we dit gelazer weer omdat men ongeduldig word.
Wat een gesol met de club, dit is dus exact wat ik dus zo mocht aan gudde en geel
MMM
 MMM - zondag 28 juli 2019 - 13:31   quote  deeplink  
Weer van Beek en Vente, pffffffffffff
Stylzz
 Stylzz - zondag 28 juli 2019 - 14:32   quote  deeplink  
Dacht dat Clasie weg was? Volgens mij hoorde ik m net?
Stylzz
 Stylzz - zondag 28 juli 2019 - 16:27   quote  deeplink  
T wordt een leuk seizoen.
ar
 ar - zondag 28 juli 2019 - 16:30   quote  deeplink  
Azijn wordt volgende week aangeleverd.
ar
 ar - zondag 28 juli 2019 - 16:32   quote  deeplink  
Heel rap de verdediging vervangen.
En een afmaker halen indien mogelijk.
Doe maar even voorschieten :)
We all ❤ America
Leuv
 Leuv - zondag 28 juli 2019 - 17:27   quote  deeplink  
Ze kunnen er werkelijk helemaal niets van. Degradatievoetbal hebben we naar zitten kijken. Je kunt er 200M€ inpompen maar als we niet structureel veranderen zal er niets verbeteren.
piet de paler
 piet de paler - zondag 28 juli 2019 - 17:35   quote  deeplink  
Niet waar, aanvallend goede combinaties, jeugd kan zeer goed meekomen met Southampton.missen een spits en een goede cverdediger
Leuv in goede en slechte tijden fan zijn.. En je weet het nooit

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 juli 2019 door piet de paler --
Leuv
 Leuv - zondag 28 juli 2019 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2019 - 17:35 schreef piet de paler het volgende:
Niet waar, aanvallend goede combinaties, jeugd kan zeer goed meekomen met Southampton.missen een spits en een goede cverdediger
Leuv in goede en slechte tijden fan zijn.. En je weet het nooit
Ik zal het wel verkeerd zien. Ren je rot Haps, tikkie terug Verbeek, Sinistera op LB, Fer die er werkelijk geen klote van kan. En dan vallen er alleen lilliputters in. Dit is echt degradatievoetbal let maar op mijn woorden.
piet de paler
 piet de paler - zondag 28 juli 2019 - 17:56   quote  deeplink  
Zoek maar een andere ploeg op, fan ben je voor het leven. Ik zie jeugdige goede spelers , ik ga pas oordelen over een paar wedstrijden, en staan we dn
Dan laag so what het is mijn club
MMM
 MMM - zondag 28 juli 2019 - 18:06   quote  deeplink  
Waarom moeten mensen altijd een andere club kiezen als een mening niet positief is. Zo bijzonder vind ik dat altijd.

Typisch Feyenoord
piet de paler
 piet de paler - zondag 28 juli 2019 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2019 - 18:06 schreef MMM het volgende:
Waarom moeten mensen altijd een andere club kiezen als een mening niet positief is. Zo bijzonder vind ik dat altijd.

Typisch Feyenoord
Als je niet accepteert dat er geen geld is , en alleen maar loopt te roepen degradatie voetbal, en alles is kut.
En je gaat niet naar het stadion. Zelfs als er nog geen een wedstrijd in de competitie gespeeld is tja ben je dan supporter?
Bij het kampioensjaar zag ik ook supporters die ik nog nooit eerder gezien heb. Ik denk dat het een heel moeilijk seizoen gaat worden.
Maar als je in de negatieve spiraal gaat munken, en geen opbouwende kritiek hebt tja help je dan de club, en ben je dan. Iet bang dat iedereen gaat mee huilen?
Feyenoord doet gewoon even niet mee voor de landstitel, maar er zijn heel veel teams die daar niet aan mee doen, maar die fans blijven achter hun club staan.
het komt heusis wel weer goed, en ik denk nog steeds dat het zo slecht nog niet is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 juli 2019 door piet de paler --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 28 juli 2019 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2019 - 18:24 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Als je niet accepteert dat er geen geld is , en alleen maar loopt te roepen degradatie voetbal, en alles is kut.
En je gaat niet naar het stadion. Zelfs als er nog geen een wedstrijd in de competitie gespeeld is tja ben je dan supporter?
Bij het kampioensjaar zag ik ook supporters die ik nog nooit eerder gezien heb. Ik denk dat het een heel moeilijk seizoen gaat worden.
Maar als je in de negatieve spiraal gaat munken, en geen opbouwende kritiek hebt tja help je dan de club, en ben je dan. Iet bang dat iedereen gaat mee huilen?
Feyenoord doet gewoon even niet mee voor de landstitel, maar er zijn heel veel teams die daar niet aan mee doen, maar die fans blijven achter hun club staan.
het komt huis wel weer goed, en ik denk nog steeds dat het so slecht nog niet is.
Eens!
MightyAce
 MightyAce - zondag 28 juli 2019 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2019 - 18:24 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Als je niet accepteert dat er geen geld is , en alleen maar loopt te roepen degradatie voetbal, en alles is kut.
En je gaat niet naar het stadion. Zelfs als er nog geen een wedstrijd in de competitie gespeeld is tja ben je dan supporter?
Bij het kampioensjaar zag ik ook supporters die ik nog nooit eerder gezien heb. Ik denk dat het een heel moeilijk seizoen gaat worden.
Maar als je in de negatieve spiraal gaat munken, en geen opbouwende kritiek hebt tja help je dan de club, en ben je dan. Iet bang dat iedereen gaat mee huilen?
Feyenoord doet gewoon even niet mee voor de landstitel, maar er zijn heel veel teams die daar niet aan mee doen, maar die fans blijven achter hun club staan.
het komt huis wel weer goed, en ik denk nog steeds dat het so slecht nog niet is.
+2
van geil
 van geil - zondag 28 juli 2019 - 19:19   quote  deeplink  
Voorbereiding van lik mijn vestje.
Stylzz
 Stylzz - zondag 28 juli 2019 - 19:22   quote  deeplink  
Slechte generale....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 28 juli 2019 - 19:28   quote  deeplink  
Alles komt goed.
MMM
 MMM - zondag 28 juli 2019 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2019 - 18:24 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Als je niet accepteert dat er geen geld is , en alleen maar loopt te roepen degradatie voetbal, en alles is kut.
En je gaat niet naar het stadion. Zelfs als er nog geen een wedstrijd in de competitie gespeeld is tja ben je dan supporter?
Bij het kampioensjaar zag ik ook supporters die ik nog nooit eerder gezien heb. Ik denk dat het een heel moeilijk seizoen gaat worden.
Maar als je in de negatieve spiraal gaat munken, en geen opbouwende kritiek hebt tja help je dan de club, en ben je dan. Iet bang dat iedereen gaat mee huilen?
Feyenoord doet gewoon even niet mee voor de landstitel, maar er zijn heel veel teams die daar niet aan mee doen, maar die fans blijven achter hun club staan.
het komt heusis wel weer goed, en ik denk nog steeds dat het zo slecht nog niet is.
Ik ga wel naar het stadion maar voor veel mensen is het financieel niet op te brengen. Dan kunnen ze alsnog fanatieke supporters zijn.

Ik heb begrip voor de situatie dat er nu geen geld is, kan Sjaak etc ook niks aan doen maar het maar kansen blijven geven aan verschrikkelijk slechte spelers als van Beek, van der Heijden is mij een raadsel.

Verschil is dat die andere clubs niet 2 jaar geleden kamoioen werden. Wij wel en toen zijn we weer verder gegaan zoals altijd, investeren in verkeerde spelers. Terug bij af.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 juli 2019 door MMM --
van geil
 van geil - zondag 28 juli 2019 - 19:43   quote  deeplink  
We kunnen beter.
Dezelfde foutjes..
Gaan we aan werken , over praten.
Het geneuzel begint alweer.
Stylzz
 Stylzz - zondag 28 juli 2019 - 19:44   quote  deeplink  
De spelers zitten vast met een gouden ketting
Dalarishuis is vol. Dus wordt of transfervrij laten gaan. Of de rit uitzitten met de dikbetaald spelers.
MMM
 MMM - zondag 28 juli 2019 - 19:44   quote  deeplink  
Door van Geel. Contractverlenging voor van Beek was onverklaarbaar.
Stylzz
 Stylzz - zondag 28 juli 2019 - 19:45   quote  deeplink  
Yep, maar daar heb je t nu mee te doen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 28 juli 2019 - 19:49   quote  deeplink  
Schijnt dat Barendrecht een gratis verhuurperiode van Verbeek heeft afgewezen.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 29 juli 2019 - 03:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2019 - 18:24 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Als je niet accepteert dat er geen geld is , en alleen maar loopt te roepen degradatie voetbal, en alles is kut.
En je gaat niet naar het stadion. Zelfs als er nog geen een wedstrijd in de competitie gespeeld is tja ben je dan supporter?
Bij het kampioensjaar zag ik ook supporters die ik nog nooit eerder gezien heb. Ik denk dat het een heel moeilijk seizoen gaat worden.
Maar als je in de negatieve spiraal gaat munken, en geen opbouwende kritiek hebt tja help je dan de club, en ben je dan. Iet bang dat iedereen gaat mee huilen?
Feyenoord doet gewoon even niet mee voor de landstitel, maar er zijn heel veel teams die daar niet aan mee doen, maar die fans blijven achter hun club staan.
het komt heusis wel weer goed, en ik denk nog steeds dat het zo slecht nog niet is.
Aight..
Leuv
 Leuv - maandag 29 juli 2019 - 08:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2019 - 17:56 schreef piet de paler het volgende:
Zoek maar een andere ploeg op, fan ben je voor het leven. Ik zie jeugdige goede spelers , ik ga pas oordelen over een paar wedstrijden, en staan we dn
Dan laag so what het is mijn club
Ik zie ze niet. Ze zullen best goed zijn in een pannakooi maar gevoel voor ruimte op het veld, discipline voor de positie waar ze spelen, bewegen zonder bal en andere simpele facetten zie ik niet. Ik zie ook al jaren niemand beter worden. Dit is mijn club, geboren en getogen op steenworpafstand maar kritisch zal ik altijd blijven. Er gaat zoveel mis bij de club en daar reageer ik op. Kun je er niet tegen dan lees je het toch niet.

Kökçü overigens ziet het wel maar die heeft zijn opleiding grotendeels ergens anders genoten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 juli 2019 door Leuv --
Alexi
 Alexi - maandag 29 juli 2019 - 09:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2019 - 19:42 schreef MMM het volgende:

[..]

Ik ga wel naar het stadion maar voor veel mensen is het financieel niet op te brengen. Dan kunnen ze alsnog fanatieke supporters zijn.

Ik heb begrip voor de situatie dat er nu geen geld is, kan Sjaak etc ook niks aan doen maar het maar kansen blijven geven aan verschrikkelijk slechte spelers als van Beek, van der Heijden is mij een raadsel.

Verschil is dat die andere clubs niet 2 jaar geleden kamoioen werden. Wij wel en toen zijn we weer verder gegaan zoals altijd, investeren in verkeerde spelers. Terug bij af.
Eens.
piet de paler
 piet de paler - maandag 29 juli 2019 - 09:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juli 2019 - 08:33 schreef Leuv het volgende:

[..]

Ik zie ze niet. Ze zullen best goed zijn in een pannakooi maar gevoel voor ruimte op het veld, discipline voor de positie waar ze spelen, bewegen zonder bal en andere simpele facetten zie ik niet. Ik zie ook al jaren niemand beter worden. Dit is mijn club, geboren en getogen op steenworpafstand maar kritisch zal ik altijd blijven. Er gaat zoveel mis bij de club en daar reageer ik op. Kun je er niet tegen dan lees je het toch niet.

Kökçü overigens ziet het wel maar die heeft zijn opleiding grotendeels ergens anders genoten.
en jij dan niet meer mailen lost ook veel op met je huilie huilie verhaal.
Is net zo erg als je ploeg in de steek laten.Denk je dat er wat veranderd als je negatief gaat lullen. Lees de mailnog eens door.
En doe niet zo boos we zijn samen feyenoord fan, trouwens ik ben geboren in tuindorp Vreewijk. dus dat met die steenworp ?
van geil
 van geil - maandag 29 juli 2019 - 17:07   quote  deeplink  
De sfeer zit er al lekker in.
van geil
 van geil - maandag 29 juli 2019 - 17:17   quote  deeplink  
Aad de Mos ziet Feyenoord niet in de top 3 eindigen
https://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=431191&abbr=voetbalprimeur&ref=hn_feyenoord

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 juli 2019 door van geil --
Positivo
 Positivo - maandag 29 juli 2019 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juli 2019 - 08:33 schreef Leuv het volgende:

[..]

Ik zie ze niet. Ze zullen best goed zijn in een pannakooi maar gevoel voor ruimte op het veld, discipline voor de positie waar ze spelen, bewegen zonder bal en andere simpele facetten zie ik niet. Ik zie ook al jaren niemand beter worden. Dit is mijn club, geboren en getogen op steenworpafstand maar kritisch zal ik altijd blijven. Er gaat zoveel mis bij de club en daar reageer ik op. Kun je er niet tegen dan lees je het toch niet.

Kökçü overigens ziet het wel maar die heeft zijn opleiding grotendeels ergens anders genoten.
Ja net nu 020 een uitzonderlijke lichting had. Er zijn zat talenten door gekomen en die staan altijd weer op. Kokcu ergens anders? Tja Vermaelen Verthongen Frenky de Jong en Dollberg ook. In de huidige selectie zitten Kokcu en Burger twee per jaar is vaak het streven. Bannis ea zijn nog jong en kunnen stappen maken.
Positivo
 Positivo - maandag 29 juli 2019 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juli 2019 - 17:17 schreef van geil het volgende:
Aad de Mos ziet Feyenoord niet in de top 3 eindigen
https://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=431191&abbr=voetbalprimeur&ref=hn_feyenoord
Aad op zijn Dolce Banana slippers en maar juichen bij Sparta langs de lijn wat een clown is dat.
MightyAce
 MightyAce - maandag 29 juli 2019 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juli 2019 - 17:17 schreef van geil het volgende:
Aad de Mos ziet Feyenoord niet in de top 3 eindigen
https://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=431191&abbr=voetbalprimeur&ref=hn_feyenoord
Niemand, echt Niemand, het waarde aan wat daar voor spuitpoep uitkomt.
van geil
 van geil - maandag 29 juli 2019 - 17:42   quote  deeplink  
Hahahahaha
van geil
 van geil - maandag 29 juli 2019 - 17:42   quote  deeplink  
Wielrennen dan Ace ?
MightyAce
 MightyAce - maandag 29 juli 2019 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juli 2019 - 17:42 schreef van geil het volgende:
Wielrennen dan Ace ?
De Aad de Mos onder de topsport. Zit je niet op te wachten, maar je wordt er alsnog op getrakteerd.
van geil
 van geil - maandag 29 juli 2019 - 17:44   quote  deeplink  
:)
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 29 juli 2019 - 17:45   quote  deeplink  
Aad de mos, serieus..?
Positivo
 Positivo - maandag 29 juli 2019 - 18:03   quote  deeplink  
Messi heeft een goede dribbel. Jezus als die gek commentaar geeft gooi ik hem af .
Positivo
 Positivo - maandag 29 juli 2019 - 19:00   quote  deeplink  
Vermeer, Haps, Jan-Arie, Bothegin, St Juste, Fer, Kokcu, Burger, Berghuis, Vente, Sinistera

Vermeer, Haps, Fer, St Juste, Geertruida, Burger, Kokcu, Kelly, Berghuis, Larsson Sinistera kan ook een optie zijn gezien de oefenwedstrijden al zal Jaap dat nooit doen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 juli 2019 door Positivo --
igor korneev
 igor korneev - maandag 29 juli 2019 - 19:42   quote  deeplink  
Deze bladzijde veel goede leer van Piet de paler.
Ik ben het nog nooit zo met je eens geweest.

@mmm valt weer terug op wonderen na 1x kampioenschap in de 18jaar.

Op de maan kosten goede spelers maar 5 miljoen
Sws zitten er nu goede aankopen bij voor het geld of heb ik vertrouwen.
Sinestera ben ik ook benieuwd naar
igor korneev
 igor korneev - maandag 29 juli 2019 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juli 2019 - 17:45 schreef RenatoBos het volgende:
Aad de mos, serieus..?
Ik zou m'n kont er niet eens aan afvegen bah
Positivo
 Positivo - maandag 29 juli 2019 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juli 2019 - 19:43 schreef igor korneev het volgende:

[..]

Ik zou m'n kont er niet eens aan afvegen bah
AAD NR 1 had ie als kenteken Aad Cliche
MMM
 MMM - maandag 29 juli 2019 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juli 2019 - 19:42 schreef igor korneev het volgende:
Deze bladzijde veel goede leer van Piet de paler.
Ik ben het nog nooit zo met je eens geweest.

@mmm valt weer terug op wonderen na 1x kampioenschap in de 18jaar.

Op de maan kosten goede spelers maar 5 miljoen
Sws zitten er nu goede aankopen bij voor het geld of heb ik vertrouwen.
Sinestera ben ik ook benieuwd naar
Dus omdat we in het verleden zo waardeloos gepresteerd hebben mogen we het totale wanbeleid van van Geel niet benoemen.

Kap nou eens met 10 jaar terug kijken. Na de titel is er KEIHARD gefaald door jouw vriend. Dat is de huidige situatie, alles van tig jaar geleden of wat dan ook is niet relevant.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 juli 2019 door MMM --
Positivo
 Positivo - maandag 29 juli 2019 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juli 2019 - 20:09 schreef MMM het volgende:

[..]

Dus omdat we in het verleden zo waardeloos gepresteerd hebben mogen we het totale wanbeleid van van Geel niet benoemen.

Kap nou eens met 10 jaar terug kijken. Na de titel is er KEIHARD gefaald door jouw vriend. Dat is de huidige situatie, alles van tig jaar geleden of wat dan ook is niet relevant.
Jorgensen, Berghuis, Narsingh, Larsson, Fer, Burger, Bijlow, Haps, St Juste, Kokcu, Toornstra, Burger, Malacia, Bannis, Sinistera, Geertruida heb wel tig mindere selecties meegemaakt zonder jeugd

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5115
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Seizoen 2024- 2025









0.0680181