BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Seizoen 2024- 2025

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 31 juli 2019 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 juli 2019 - 19:36 schreef Positivo het volgende:

[..]

Begrijp ik ook zeg dingen vaak hard ook omdat ik bloedfanatiek ben jullie ook. Maar kan er dan absoluut niet tegen als het niet loopt.
Haha herkenbaar heb ik ook en mmmet ons velen..
ar
 ar - woensdag 31 juli 2019 - 19:40   quote  deeplink  
Nou, ik hou me vast voor aankomend seizoen dan.
van geil
 van geil - woensdag 31 juli 2019 - 19:42   quote  deeplink  
Japioooooooooooooooooooo
Positivo
 Positivo - woensdag 31 juli 2019 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 juli 2019 - 19:40 schreef ar het volgende:
Nou, ik hou me vast voor aankomend seizoen dan.
Haha ach zal me proberen in te houden hopelijk is mijn weekend niet te vaak verpest.
van geil
 van geil - woensdag 31 juli 2019 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 juli 2019 - 19:40 schreef ar het volgende:
Nou, ik hou me vast voor aankomend seizoen dan.
Wat is er veranderd ten opzichte van vorig seizoen dan ?
Positivo
 Positivo - woensdag 31 juli 2019 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 juli 2019 - 19:52 schreef van geil het volgende:

[..]

Wat is er veranderd ten opzichte van vorig seizoen dan ?
Helemaal niets gezien het centrum snap trainers überhaupt niet ik wil aanvallend spelen veel druk. Wat is je centrum van Beek Bothegin wat is je verwachting dan?
van geil
 van geil - woensdag 31 juli 2019 - 20:03   quote  deeplink  
Ik denk dat er dit seizoen juist meer opties zijn dan vorig jaar.
Maar dat gewoon duidelijk gaat worden dat deze selectie niet zo goed was als velen dachten.
ar
 ar - woensdag 31 juli 2019 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 juli 2019 - 19:52 schreef van geil het volgende:

[..]

Wat is er veranderd ten opzichte van vorig seizoen dan ?
Betreft Positivo
van geil
 van geil - woensdag 31 juli 2019 - 20:14   quote  deeplink  
Een rare eigenschap van trainers is; dat ze vaak de best mogelijke opties gebruiken.
Positivo
 Positivo - woensdag 31 juli 2019 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 juli 2019 - 20:14 schreef van geil het volgende:
Een rare eigenschap van trainers is; dat ze vaak de best mogelijke opties gebruiken.
St Juste zet je dan in het centrum en geen Bothegin
VVout
 VVout - woensdag 31 juli 2019 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 juli 2019 - 19:52 schreef van geil het volgende:

[..]

Wat is er veranderd ten opzichte van vorig seizoen dan ?
Kunnen Martin en Loekie niet meer de schuld geven.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 31 juli 2019 - 22:52   quote  deeplink  
En de vorige trainert.
En zal wellicht blijken dat het voetbal een stuk gevarieerder zal ogen en op den duur vruchten gaat afwerpen.
Positivo
 Positivo - donderdag 01 augustus 2019 - 02:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 juli 2019 - 22:52 schreef FR-Henk het volgende:
En de vorige trainert.
En zal wellicht blijken dat het voetbal een stuk gevarieerder zal ogen en op den duur vruchten gaat afwerpen.
Op basis van Stam zijn indrukwekkende erelijst natuurlijk. Op Kokcu en Berghuis na zie ik geen spelers die tegen de kleintjes openingen kunnen creëren.

Verleden jaar RVP en Berghuis nu Kokcu en Berghuis. Zet die vast en de problemen zijn hetzelfde. Sinistera en Narsingh hebben ook ruimte nodig en Jorgensen komt ook niet uit de verf tegen de kleintjes.

10 man achter de bal extra man op Kokcu en of Berghuis twee bij Jorgensen en counteren achter ons centrum op basis waarvan zie jij meer variateit of creativiteit?
VVout
 VVout - donderdag 01 augustus 2019 - 09:45   quote  deeplink  
Statisch denken en optellen is middelmaat. Ik zou graag eens een trainer de ploeg dynamisch zien laten spelen, lekker inzakken en met schoonschijnend de tegenstander het idee geven dat er wat te halen valt en het onverbiddelijk afmaken op dat moment. Niet het oneindige balbezit voorin en maar pompen, met het risico bij een verkeerde bal dat je achterin in één keer uit positie staat. Ga de komende wedstrijden gewoon eerst eens lekker zien hoe Stam dit in het echie aan gaat pakken met de groep. De oefenwedstrijden zijn voor het experiment en kennismaking, zegt me verder voorlopig weinig.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 01 augustus 2019 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 augustus 2019 - 02:29 schreef Positivo het volgende:

[..]

Op basis van Stam zijn indrukwekkende erelijst natuurlijk. Op Kokcu en Berghuis na zie ik geen spelers die tegen de kleintjes openingen kunnen creëren.

Verleden jaar RVP en Berghuis nu Kokcu en Berghuis. Zet die vast en de problemen zijn hetzelfde. Sinistera en Narsingh hebben ook ruimte nodig en Jorgensen komt ook niet uit de verf tegen de kleintjes.

10 man achter de bal extra man op Kokcu en of Berghuis twee bij Jorgensen en counteren achter ons centrum op basis waarvan zie jij meer variateit of creativiteit?
Het door Gio ingezette spelsysteem kende geen plan b. Bovendien vond ik dat spelers niet geheel op kwaliteit werden ingezet of überhaupt werden ingezet. Ik heb het dus over taktiek. Oftewel, gebruik de meerdere mogelijkheden binnen je selectie. Die zijn er. En durf kleine experimenten aan.
nr 10
 nr 10 - donderdag 01 augustus 2019 - 11:48   quote  deeplink  
Onder GvB was er geen systeem te ontdekken.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 01 augustus 2019 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 augustus 2019 - 11:48 schreef nr 10 het volgende:
Onder GvB was er geen systeem te ontdekken.
Mwah, ik wilde het vriendelijk houden.
Positivo
 Positivo - donderdag 01 augustus 2019 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 augustus 2019 - 11:48 schreef nr 10 het volgende:
Onder GvB was er geen systeem te ontdekken.
Volgens mij altijd 433 hij wisselde niet vaak maar goed kijken wat Jaap gaat doen.
nr 10
 nr 10 - donderdag 01 augustus 2019 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 augustus 2019 - 12:47 schreef Positivo het volgende:

[..]

Volgens mij altijd 433 hij wisselde niet vaak maar goed kijken wat Jaap gaat doen.
Dat is geen systeem, maar een opstelling. Spelers wisten echt niet wat ze moesten doen. Beetje Been revisited.
Positivo
 Positivo - donderdag 01 augustus 2019 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 augustus 2019 - 13:17 schreef nr 10 het volgende:

[..]

Dat is geen systeem, maar een opstelling. Spelers wisten echt niet wat ze moesten doen. Beetje Been revisited.
Tactiek bedoel je
moa
 moa - donderdag 01 augustus 2019 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 augustus 2019 - 02:29 schreef Positivo het volgende:

[..]

Op basis van Stam zijn indrukwekkende erelijst natuurlijk. Op Kokcu en Berghuis na zie ik geen spelers die tegen de kleintjes openingen kunnen creëren.

Verleden jaar RVP en Berghuis nu Kokcu en Berghuis. Zet die vast en de problemen zijn hetzelfde. Sinistera en Narsingh hebben ook ruimte nodig en Jorgensen komt ook niet uit de verf tegen de kleintjes.

10 man achter de bal extra man op Kokcu en of Berghuis twee bij Jorgensen en counteren achter ons centrum op basis waarvan zie jij meer variateit of creativiteit?
En dat noemt zich Positivo :p

Narsingh en Sinisterra zijn toch juist met hun snelheid spelers die iets kunnen creëeren? Achtetlijntje halen en voorgeven. Of gewoon even de verdediging uit elkaar laten lopen. Als Jorgensen wel fit is heb je een spits die wel raad weet met voorzetten, en die een bal kan vasthouden.

Als het nu ook nog lukt om die RB en snelle CV te halen zie ik het niet zo slecht in.
Positivo
 Positivo - donderdag 01 augustus 2019 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 augustus 2019 - 15:51 schreef moa het volgende:

[..]

En dat noemt zich Positivo :p

Narsingh en Sinisterra zijn toch juist met hun snelheid spelers die iets kunnen creëeren? Achtetlijntje halen en voorgeven. Of gewoon even de verdediging uit elkaar laten lopen. Als Jorgensen wel fit is heb je een spits die wel raad weet met voorzetten, en die een bal kan vasthouden.

Als het nu ook nog lukt om die RB en snelle CV te halen zie ik het niet zo slecht in.
ff uit elkaar spelen ff zus ff zo eerst zien, dan geloven. Achterin blijf je kwetsbaar als de pest Karsdorp heeft nog niet getekend
Positivo
 Positivo - donderdag 01 augustus 2019 - 17:22   quote  deeplink  
De liefde is wederzijds.‘De club is tevreden met me, vertelde de nieuwe technisch directeur Sjaak Troost me in aanloop naar dit seizoen. Ook de nieuwe trainer Jaap Stam wilde me graag behouden. Daarom wilde Feyenoord mijn contract (dat tot 2021 liep, red.) met een jaar verlengen. Normaal gesproken verleng je niet per se als je nog een contract van twee jaar hebt, maar het gevoel van beide kanten is goed. Als je dat op zo’n manier kunt uitspreken naar elkaar, is dat voor beide
Positivo
 Positivo - donderdag 01 augustus 2019 - 17:50   quote  deeplink  
Het nieuwe seizoen staat voor de deur en Valentijn Driessen is erg uitgesproken over Feyenoord. De journalist van De Telegraaf heeft geen vertrouwen in de Rotterdammers en haalt flink uit naar enkele spelers. Ook is Driessen niet positief over aanwinst Liam Kelly.
“Ik heb ze van de week zien ploeteren tegen Southampton en daar krijg je de tranen van in je ogen. Zeker ook omdat je ziet dat er niets anders bij komt, of aan, waarvan je denkt hey!: Die gaat de ploeg een impuls geven. Jørgensen moet je maar afwachten hoe lang hij afwezig is en Toornstra. Dat zijn dan toevallig weer de twee mensen die hebben kunnen bijtekenen, die vallen direct weer weg."
Renato Tapia is toch weer toegevoegd aan de selectie. "Het is wel een uitstekende speler voor dit Feyenoord, want er lopen een aantal spelers rond die echt niet het niveau zijn die je van Feyenoord verwacht. Ik heb die jongen Kelly gezien. Die zit op de bank bij de nummer zestien of zeventien van de Championship, niet eens het hoogste Engelse niveau. Denk je dan dat die Feyenoord beter gaat maken? Nee. Ieder duel ligt hij op de grond.''
"Nieuwkoop was er nu niet bij. Kenneth Vermeer laat alle ballen uit zijn handen vallen. Sven van Beek kan je nog geen bal over drie meter aanspelen. Botteghin mist alle snelheid,'' somt Driessen op in gesprek met De Telegraaf. De journalist ziet wel een lichtpuntje. ''Kökcü kan gewoon heel goed voetballen. Vente is een talent, maar had altijd al twee of drie jaar eerste divisie achter de rug moeten hebben, wat de speler van Ajax, PSV en AZ wel hebben. Zo vallen er meer jongens. Leroy Fer is een hele tijd geblesseerd geweest, wordt nu terug gehaald, maar is natuurlijk niet de spelbepaler.''
''Weet je wat nog het meest pijnlijk is? Ik kom regelmatig Feyenoord supporters tegen, die zich hier gewoon bij hebben neergelegd. De lat gaat niet omhoog, maar omlaag en daar wordt je als club nooit beter van. Die lat moet omhoog bij Feyenoord. Alleen geld maakt het niet. Op deze manier ga je geen derde worden.''

DAT LAATSTE STUKJE DANK U
ar
 ar - donderdag 01 augustus 2019 - 17:52   quote  deeplink  
Tja.
Ik krijg tranen van Valentijn.
Verder oninteressant
piet de paler
 piet de paler - donderdag 01 augustus 2019 - 17:56   quote  deeplink  
Ik schiet ook vol, en hoe meer hij roept destemeer hoop ik op het wonder in de kuip.
En met Karsdorp, en een spits erbij, komt het wel goed. Maar welke plaats s weet nog niemand,
Maar een ding wat er ook gebeurd blijf trots op onze ploeg, en stop met zielig doen
Frstu
 Frstu - donderdag 01 augustus 2019 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 augustus 2019 - 17:50 schreef Positivo het volgende:
''Weet je wat nog het meest pijnlijk is? Ik kom regelmatig Feyenoord supporters tegen, die zich hier gewoon bij hebben neergelegd. De lat gaat niet omhoog, maar omlaag en daar wordt je als club nooit beter van. Die lat moet omhoog bij Feyenoord. Alleen geld maakt het niet. Op deze manier ga je geen derde worden.''
Die man kopt alleen maar open deuren in. Daar wordt hij nog riant voor betaald door een krant die nog nooit enige nieuwswaarde heeft gehad. Enkel de roddelrubriek over Wes en Yo. Die is dertig pagina's lang. Over de kut van Yo.

De lat moet omhoog! De lat moet omhoog! De lat moet omhoog! Maar niet alleen met geld. Feyenoord moet goede spelers halen. Geen slechte. Nee, want dan doen we nu? Slechte spelers halen. Jezus. Dat doen we dus fout. Jezus. Herinner ons. We moeten goede spelers kopen!

Als het niet gaat rommelen doordat de supporters de lat te hoog leggen dan word je met twee vingers in je neus derde (mits Berghuis in de spits speelt).

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 augustus 2019 door Frstu --
Positivo
 Positivo - donderdag 01 augustus 2019 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 augustus 2019 - 17:56 schreef piet de paler het volgende:
Ik schiet ook vol, en hoe meer hij roept destemeer hoop ik op het wonder in de kuip.
En met Karsdorp, en een spits erbij, komt het wel goed. Maar welke plaats s weet nog niemand,
Maar een ding wat er ook gebeurd blijf trots op onze ploeg, en stop met zielig doen
Zielig ben ik nooit ben geen succes supporter Feyenoord is leyden maar we hoeven niet alles maar te slikken.
Geen spelers of keukenkampioen elftal wel 25 miljoen aan architecten
Geen TD zelfs de Haan wilde niet
Gerommel in de RVC

Dit zijn gewoon dingen die geen enkele supporter wil op het veld prima maar zo gaat het natuurlijk nooit wat worden. Daar kan geen TD of trainer tegen aan.
Positivo
 Positivo - donderdag 01 augustus 2019 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 augustus 2019 - 17:56 schreef piet de paler het volgende:
Ik schiet ook vol, en hoe meer hij roept destemeer hoop ik op het wonder in de kuip.
En met Karsdorp, en een spits erbij, komt het wel goed. Maar welke plaats s weet nog niemand,
Maar een ding wat er ook gebeurd blijf trots op onze ploeg, en stop met zielig doen
Zielig ben ik nooit ben geen succes supporter Feyenoord is leyden maar we hoeven niet alles maar te slikken.
Geen spelers of keukenkampioen elftal wel 25 miljoen aan architecten
Geen TD zelfs de Haan wilde niet
Gerommel in de RVC

Dit zijn gewoon dingen die geen enkele supporter wil op het veld prima maar zo gaat het natuurlijk nooit wat worden. Daar kan geen TD of trainer tegen aan.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 01 augustus 2019 - 20:28   quote  deeplink  
Intussen hebben weer zat van die zaadhoofden iets verdiend bij menig site of voetbalprogramma. Theo Jansen, ook zo’n hansworst.
Wat een gelul.
En we worden gewoon 3e.
Positivo
 Positivo - donderdag 01 augustus 2019 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 augustus 2019 - 20:28 schreef FR-Henk het volgende:
Intussen hebben weer zat van die zaadhoofden iets verdiend bij menig site of voetbalprogramma. Theo Jansen, ook zo’n hansworst.
Wat een gelul.
En we worden gewoon 3e.
Tweede vond het wel diep van Theo veel vuurwerk niet verwacht van hem.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 augustus 2019 door Positivo --
piet de paler
 piet de paler - donderdag 01 augustus 2019 - 20:52   quote  deeplink  
Man man. Als AZ en Utrecht onze belagrs zijn? Zie ik het steeds zonniger in wat is dat slecht!!!!'mmm ka ik dirf zelfs te zeggen slechter dan Ons ploegje
Stylzz
 Stylzz - donderdag 01 augustus 2019 - 20:53   quote  deeplink  
We zullen t na zondag en donderdag weten
kenny
 kenny - donderdag 01 augustus 2019 - 21:33   quote  deeplink  
denk ook wel dat we gewoon derde worden , ik begrijp dat er geen geld is maar er moet minimaal een echte goede LCV komen , wil jaap aanvallend voetbal spelen met v beek of v/d heijden is het vragen om moeilijkheden en gaat je een hoop punten kosten
ar
 ar - donderdag 01 augustus 2019 - 21:39   quote  deeplink  
Doelpunten zijn ook welkom
kenny
 kenny - donderdag 01 augustus 2019 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 augustus 2019 - 21:39 schreef ar het volgende:
Doelpunten zijn ook welkom
ja op zeker , ik zal al blij zijn met een LCV wetende dat er geen geld is , en spits is daarnaast ook wenselijk met vente kom je (nog) niet ver
VVout
 VVout - donderdag 01 augustus 2019 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 augustus 2019 - 21:53 schreef kenny het volgende:

[..]

ja op zeker , ik zal al blij zijn met een LCV wetende dat er geen geld is , en spits is daarnaast ook wenselijk met vente kom je (nog) niet ver
Als je hem nu niet opstelt gaat Ventje ook nooit een vent worden.
Positivo
 Positivo - donderdag 01 augustus 2019 - 23:29   quote  deeplink  
Kwakman had een goede analyse zet Bothegin links naast St Juste heeft Bot in het verleden ook gespeeld. Twee rechtspoten niet ideaal maar hij zei ook Bothegin kan inschuiven omdat St Juste 1 op 1 kan spelen. Voorin zag hij geen probleem beetje pech tegen de Grieken en Southampton zat gecreëerd. Dat Karsdorp moet komen is een ieder het over eens en het liefst nog een LCV voor een snelle opbouw.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 augustus 2019 door Positivo --
kenny
 kenny - vrijdag 02 augustus 2019 - 00:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 augustus 2019 - 22:22 schreef VVout het volgende:

[..]

Als je hem nu niet opstelt gaat Ventje ook nooit een vent worden.
daarom moet je vente ook verhuren , zo worden feyenoord en hijzelf er niet beter van , ff stappie terug om er weer hopelijk voor hem er weer 2 voorruit te kunnen zetten
kenny
 kenny - vrijdag 02 augustus 2019 - 00:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 augustus 2019 - 23:29 schreef Positivo het volgende:
Kwakman had een goede analyse zet Bothegin links naast St Juste heeft Bot in het verleden ook gespeeld. Twee rechtspoten niet ideaal maar hij zei ook Bothegin kan inschuiven omdat St Juste 1 op 1 kan spelen. Voorin zag hij geen probleem beetje pech tegen de Grieken en Southampton zat gecreëerd. Dat Karsdorp moet komen is een ieder het over eens en het liefst nog een LCV voor een snelle opbouw.
karsdorp is mede door zijn blessure leed mislukt , hij heeft de laatste 2 jaar bar weinig gespeeld mist dus ritme en de vraag hoe fit is hij eigenlijk ? een hapsie 2.0 zitten we niet op te wachten toch
VVout
 VVout - vrijdag 02 augustus 2019 - 00:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2019 - 00:13 schreef kenny het volgende:

[..]

daarom moet je vente ook verhuren , zo worden feyenoord en hijzelf er niet beter van , ff stappie terug om er weer hopelijk voor hem er weer 2 voorruit te kunnen zetten
Laat hem nou maar spelen, kan ie ze voor Feyenoord er in gaan schieten. Tegen Sparta als het er toe doet gaat ie los.

Of ik er vertrouwen in heb, ja daar valt of staat alles mee!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 augustus 2019 door VVout --
Positivo
 Positivo - vrijdag 02 augustus 2019 - 06:27   quote  deeplink  
De voorbereiding zit er op het forum op. Wij hebben ons allen druk gemaakt over opstellingen, investeerders , Jens Toornstra ;-) maar dit wordt natuurlijk het seizoen van;

Van Bodegom hij heeft verbaal de bijl opgepakt en moet nu resultaten leveren;

Het Stadion noodzakelijk als wij successen willen halen en in de toekomst en Amsterdam willen beconcureren

De investeerders deze moeten de gezellige ooms van de VVF vervangen en een kapitaalinjectie in Feyenoord stoppen.

Het formeren van een organisatiestructuur er moet een sterke AD komen een goede TD , de scouting moet op de schop en ook de kwaliteit van de trainers op Varkenoord.

Het seizoen van St Juste, Haps, Larsson, Burger, Kokcu, Berghuis en Bijlow Spelers die op korte termijn geld kunnen opbrengen of geschikt zijn voor een nieuw Feyenoord.

In de laatste categorie reken ik St Juste centraal, Berghuis een fitte Haps en Kokcu hopelijk sluiten Burger en Bijlow zich hierbij aan.

Doorselecteren Tapia, Vermeer, Bot, Heijden, Ayoub , Hansson,Vente, Verdonk, van Beek. Jorgensen en Larsson daar gaan we hopelijk met een zak geld afscheid van nemen.

De belangrijkste wedstrijd van het jaar is Zondag. Maakt niet uit hoe die MOET gewonnen worden liefst met een grote marge, anders zitten wij voorlopig op de Titanic. Gelukkig heeft PSV wat wind uit de zeilen genomen door zich te blameren in Europa.

Utrecht ook maar goed wie maakt zich daar druk om in Nederland.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 augustus 2019 door Positivo --
nr 10
 nr 10 - vrijdag 02 augustus 2019 - 08:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 augustus 2019 - 14:17 schreef Positivo het volgende:

[..]

Tactiek bedoel je
Nee, als ik dat had bedoeld had ik dat wel geschreven.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 02 augustus 2019 - 09:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 augustus 2019 - 17:50 schreef Positivo het volgende:
Het nieuwe seizoen staat voor de deur en Valentijn Driessen is erg uitgesproken over Feyenoord. De journalist van De Telegraaf heeft geen vertrouwen in de Rotterdammers en haalt flink uit naar enkele spelers. Ook is Driessen niet positief over aanwinst Liam Kelly.
“Ik heb ze van de week zien ploeteren tegen Southampton en daar krijg je de tranen van in je ogen. Zeker ook omdat je ziet dat er niets anders bij komt, of aan, waarvan je denkt hey!: Die gaat de ploeg een impuls geven. Jørgensen moet je maar afwachten hoe lang hij afwezig is en Toornstra. Dat zijn dan toevallig weer de twee mensen die hebben kunnen bijtekenen, die vallen direct weer weg."
Renato Tapia is toch weer toegevoegd aan de selectie. "Het is wel een uitstekende speler voor dit Feyenoord, want er lopen een aantal spelers rond die echt niet het niveau zijn die je van Feyenoord verwacht. Ik heb die jongen Kelly gezien. Die zit op de bank bij de nummer zestien of zeventien van de Championship, niet eens het hoogste Engelse niveau. Denk je dan dat die Feyenoord beter gaat maken? Nee. Ieder duel ligt hij op de grond.''
"Nieuwkoop was er nu niet bij. Kenneth Vermeer laat alle ballen uit zijn handen vallen. Sven van Beek kan je nog geen bal over drie meter aanspelen. Botteghin mist alle snelheid,'' somt Driessen op in gesprek met De Telegraaf. De journalist ziet wel een lichtpuntje. ''Kökcü kan gewoon heel goed voetballen. Vente is een talent, maar had altijd al twee of drie jaar eerste divisie achter de rug moeten hebben, wat de speler van Ajax, PSV en AZ wel hebben. Zo vallen er meer jongens. Leroy Fer is een hele tijd geblesseerd geweest, wordt nu terug gehaald, maar is natuurlijk niet de spelbepaler.''
''Weet je wat nog het meest pijnlijk is? Ik kom regelmatig Feyenoord supporters tegen, die zich hier gewoon bij hebben neergelegd. De lat gaat niet omhoog, maar omlaag en daar wordt je als club nooit beter van. Die lat moet omhoog bij Feyenoord. Alleen geld maakt het niet. Op deze manier ga je geen derde worden.''
En zo heeft lul Driessen ook weer de aandacht gekregen, en weer wat geld binnen gesleept.
VVout
 VVout - vrijdag 02 augustus 2019 - 09:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2019 - 09:26 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

En zo heeft lul Driessen ook weer de aandacht gekregen, en weer wat geld binnen gesleept.
En Feyenoorders die niet op zijn gelul ingaan hebben er zich bij neer gelegd volgens hem, is echt !"§$%&/()&&%%$"§%
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 02 augustus 2019 - 09:44   quote  deeplink  
Right you are. Pseudo interessante analyse van Lul Driessen. Hij bedenkt iets en leunt achterover.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 02 augustus 2019 - 10:13   quote  deeplink  
Uitprinten en aan de muur hangen in de kleedkamer

https://nos.nl/l/2295997
VVout
 VVout - vrijdag 02 augustus 2019 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2019 - 10:13 schreef Stylzz het volgende:
Uitprinten en aan de muur hangen in de kleedkamer

https://nos.nl/l/2295997
Zou motiverend moeten werken, haha.
netsurfer
 netsurfer - vrijdag 02 augustus 2019 - 10:21   quote  deeplink  
Hmm, denk niet dat er iemand wakker ligt van de teksten van een Arno Vermeulen.
Bol.Ron
 Bol.Ron - vrijdag 02 augustus 2019 - 11:32   quote  deeplink  
Als ze de verdediging in orde krijgen dan is er hoop, anders niet. Jeffrey Bruma huren? wordt bankzitter bij Wolfsburg, Van der Heijden direct dumpen en van Beek NOOOOOIT meer op links centraal, wat een drama..... Zet dan Tapia er maar neer. Botteghin kan nog wel mee mits een goede centrale verdediger ernaast. Karsdorp zal waarschijnlijk niet haalbaar zijn, maar zou wel een aanwinst zijn. Verdediging niet op orde, seizoen al naar de klote....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Seizoen 2024- 2025









0.0511720