BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Seizoen 2024- 2025

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
ar
 ar - zondag 11 augustus 2019 - 17:16   quote  deeplink  
We zijn 2 potjes onderweg, ja we zijn 4 punten kwijt.
Ik verwacht deze maand nog wel wat. Tis nu wat het is, wat gemankeerd maar ik ga nu nog niet oordelen
igor korneev
 igor korneev - zondag 11 augustus 2019 - 17:19   quote  deeplink  
vorig jaar kon er niet veel gepermitteerd worden qua punten verlies
MMM
 MMM - zondag 11 augustus 2019 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2019 - 17:14 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Denk dat we op zich Toornstra wel hadden kunnen gebruiken vandaag. Zeker als het waar was dat er een paar niet fit waren.
Qua loopvermogen wel
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 11 augustus 2019 - 17:48   quote  deeplink  
We moeten eigenlijk tot 1 september door zien te komen. Dan sluit de transfermarkt (en heb je als het goed is de selectie rond) en speel je de laatste wedstrijd voorafgaand aan een interland periode. Dat zijn 3 eredivisiewedstrijden. Plus wat Europees. Dan heb je tijd om iedereen echt 100% fit te krijgen. Hopelijk is dan ook Jorgensen weer terug.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 11 augustus 2019 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2019 - 17:45 schreef MMM het volgende:

[..]

Qua loopvermogen wel
En voor de goal ook. Voetballend denk ik niet dat het veel had uitgemaakt.
ar
 ar - zondag 11 augustus 2019 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2019 - 17:48 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
We moeten eigenlijk tot 1 september door zien te komen. Dan sluit de transfermarkt (en heb je als het goed is de selectie rond) en speel je de laatste wedstrijd voorafgaand aan een interland periode. Dat zijn 3 eredivisiewedstrijden. Plus wat Europees. Dan heb je tijd om iedereen echt 100% fit te krijgen. Hopelijk is dan ook Jorgensen weer terug.
Eens.
Maar niemand weet hoe lang het nog duurt met Nico?
Kan een week zijn, of vier maand?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 11 augustus 2019 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2019 - 17:54 schreef ar het volgende:

[..]

Eens.
Maar niemand weet hoe lang het nog duurt met Nico?
Kan een week zijn, of vier maand?
Volgens mij weet niemand hoe het er nu precies voorstaat. Jaap heeft een paar keer gezegd dat ze het van dag tot dag bekijken dus wat dat betreft lijkt een rentree niet 100 jaar weg. Maar goed, ik geloof het als ik het zie. Het zou me niets verbazen als het nog maanden duurt. Maar oorspronkelijk werd ruim een maand genoemd dacht ik? Dus dan zou ie ergens rondom die interlandperiode terug moeten zijn.
MMM
 MMM - zondag 11 augustus 2019 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2019 - 17:48 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
We moeten eigenlijk tot 1 september door zien te komen. Dan sluit de transfermarkt (en heb je als het goed is de selectie rond) en speel je de laatste wedstrijd voorafgaand aan een interland periode. Dat zijn 3 eredivisiewedstrijden. Plus wat Europees. Dan heb je tijd om iedereen echt 100% fit te krijgen. Hopelijk is dan ook Jorgensen weer terug.
Zit wat in maar dit begin stemt me echt teleurgesteld.

Op naar donderdag. Zou daar ook uitkijken met fitheid van sommige spelers.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 11 augustus 2019 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2019 - 18:01 schreef MMM het volgende:

[..]

Zit wat in maar dit begin stemt me echt teleurgesteld.

Op naar donderdag. Zou daar ook uitkijken met fitheid van sommige spelers.
Prettig is anders inderdaad. Je kan zomaar je seizoen weggooien. Maar dat gebeurt wel vaker, ook omdat die transferperiode en de seizoensstart nog altijd niet synchroon lopen. Goede nieuws is wel dat we 2 thuiswedstrijden hebben. En donderdag een redelijk marge hebben. Dan kan je een aantal spelers rust geven als ze het nodig hebben. Al zal bijvoorbeeld Karsdorp sowieso niet spelen natuurlijk (neem aan dat Geertruida begint). En Johnston ook niet. Maar wellicht Malacia. Of Kelly/Ayoub. Misschien dat Narsingh eens kan starten. Of evt zondag.
Positivo
 Positivo - zondag 11 augustus 2019 - 20:24   quote  deeplink  
Utrecht verliezen en het is voorbij gaan we Kelly inpassen.
MMM
 MMM - zondag 11 augustus 2019 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2019 - 18:06 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Prettig is anders inderdaad. Je kan zomaar je seizoen weggooien. Maar dat gebeurt wel vaker, ook omdat die transferperiode en de seizoensstart nog altijd niet synchroon lopen. Goede nieuws is wel dat we 2 thuiswedstrijden hebben. En donderdag een redelijk marge hebben. Dan kan je een aantal spelers rust geven als ze het nodig hebben. Al zal bijvoorbeeld Karsdorp sowieso niet spelen natuurlijk (neem aan dat Geertruida begint). En Johnston ook niet. Maar wellicht Malacia. Of Kelly/Ayoub. Misschien dat Narsingh eens kan starten. Of evt zondag.
Eens.
MMM
 MMM - zondag 11 augustus 2019 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2019 - 20:24 schreef Positivo het volgende:
Utrecht verliezen en het is voorbij gaan we Kelly inpassen.
Zo is het wel. Die moet gewonnen worden, klaae.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 11 augustus 2019 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2019 - 20:24 schreef Positivo het volgende:
Utrecht verliezen en het is voorbij gaan we Kelly inpassen.
Je bent Kelly-fan?
Positivo
 Positivo - maandag 12 augustus 2019 - 06:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2019 - 23:16 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Je bent Kelly-fan?
Cynisme er moet zo snel mogelijk een spits bij en een linker centrale verdediger en als Stam dwars blijft liggen een nieuwe trainer.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 12 augustus 2019 - 09:59   quote  deeplink  
Cynisme droop er af, ja, maar verder met je eens. Stam wil die versterkingen ook.
Positivo
 Positivo - maandag 12 augustus 2019 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 augustus 2019 - 09:59 schreef FR-Henk het volgende:
Cynisme droop er af, ja, maar verder met je eens. Stam wil die versterkingen ook.
Johnson niet
kenny
 kenny - maandag 12 augustus 2019 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 augustus 2019 - 06:48 schreef Positivo het volgende:

[..]

Cynisme er moet zo snel mogelijk een spits bij en een linker centrale verdediger en als Stam dwars blijft liggen een nieuwe trainer.
je lult ook elke keer als een kip zonder kop , wanneer heeft stam dwars gelegen ??
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 12 augustus 2019 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 augustus 2019 - 14:12 schreef Positivo het volgende:

[..]

Johnson niet
En wie is dat dan?
CobusIII
 CobusIII - maandag 12 augustus 2019 - 16:05   quote  deeplink  
paar weken geleden waren er nog een hoop heel blij....
- v Geel weg
- Stam trainer
- Investeerders stonden aan de deur te rammelen
- Fer, Narsingh, Liam en Johnston gehaald voor een appel en een ei.
- Berghuis behouden
- St Juste verkocht voor veel geld
- Karsdorp terug
- Sinistera balt lekker
- Jeugd maakt minuten

En nu is iedereen weer aan de antidepressiva...
Als je denkt dat je dit jaar kampioen kan worden is dat gewoon niet realistisch...gewoon 3e plek..Wat ik hoop en verwacht, is dat Stam er de komende wedstrijden voetbal in krijgt. Alleen de cv-tjes vernieuwen..
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 12 augustus 2019 - 16:13   quote  deeplink  
Vorige week nog...Zelfs al de gedachte dat we 'mee zouden kunnen doen'.
Ieder z'n plezier/verdriet.
Stylzz
 Stylzz - maandag 12 augustus 2019 - 16:34   quote  deeplink  
Alleen Tapia is ruk en moet t centrale duo eruit.
Fer fit terug is al prima.
Frstu
 Frstu - maandag 12 augustus 2019 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 augustus 2019 - 16:05 schreef CobusIII het volgende:
Als je denkt dat je dit jaar kampioen kan worden is dat gewoon niet realistisch...gewoon 3e plek..Wat ik hoop en verwacht, is dat Stam er de komende wedstrijden voetbal in krijgt. Alleen de cv-tjes vernieuwen..
Inderdaad. Wat je hier zegt snijdt hout. Verwachtingen moeten naar beneden. Investeren in jeugdspelers (speelminuten) en het kopen van beloftevolle spelers (geen Van Wolfswinkel van dertig, want dat is pure kapitaalvernietiging om op de korte termijn in het gunstigste geval wat successen te behalen, bedenk dat bijvoorbeeld Van Wolfswinkel geen speler is die ons naar het niveau van ajax en psv tilt).

Accepteer de derde plaats en probeer mooi voetbal te spelen en de supporters te vermaken.

Ik vind het trouwens een merkwaardige uitspraak van Stam. Aan de ene kant liep Stam - vind ik - met een irreëel verwachtingspatroon rond als hij dacht dat we dit seizoen kampioen gingen worden. Aan de andere kant is het merkwaardig dat als hij dit dan toch geloofde, dat hij dan na twee wedstrijden al de handdoek in de ring gooit.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 augustus 2019 door Frstu --
van geil
 van geil - maandag 12 augustus 2019 - 17:57   quote  deeplink  
Stam moet niet zo zeiken .
Deze selectie is nu al diverser en beter als die van vorig seizoen .
En de pijntjes en niet fit zijn zijn ook van kleinere orde dan afgelopen seizoen .
Gewoon zelf een beetje realistisch gaan spelen en iets aan je achterhoede doen.
Ajax gaat zeker 10 punten minder pakken dan vorig seizoen,PSV ook.
Derde proberen te worden WTF een begroting die bijna 3 keer zo groot is dan de concurrenten onder ons.
Minimaal derde is de boodschap.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 augustus 2019 door van geil --
Milo
 Milo - maandag 12 augustus 2019 - 18:02   quote  deeplink  
Geertruida linkscentraal en knallen!
van geil
 van geil - maandag 12 augustus 2019 - 18:03   quote  deeplink  
Precies, en die Hendriks heeft ook 0 kans gehad.
En flikker die Larsson er eens uit.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 augustus 2019 door van geil --
van geil
 van geil - maandag 12 augustus 2019 - 18:42   quote  deeplink  
Komt bij dat alle teams nog aan het bouwen en kneden zijn .
Positivo
 Positivo - maandag 12 augustus 2019 - 18:44   quote  deeplink  
Heb na een fikse baaldag en alle persberichten eens alles laten bezinken dan kom je tot de simpele conclusie dat het seizoen in de voorbereiding is verloren. Eerst MVG weg oké dat kan Troost neemt het over. Haalt spelers waarvan je weet dat ze tijd nodig hebben en haalt ze laat. Je wordt met blessures geconfronteerd die je niet erbij kan hebben Nieuwkoop, Toornstra en Jorgensen. Niet de beste wel indien fit nuttig. Dan gebeuren er ongelukkige dingen Arie kan niet weg Tapia wil niet vertrekken waardoor er in de selectie onrust ontstaat. Jaap moet een elftal neerzetten en valt terug op Bothegin en een teleurgestelde Arie die ook nog eens dramatisch presteren. Veel keus heeft hij niet Geertruida, Van Beek , Bot , St Juste en Arie voor het centrum vier rechtspoten. St Juste wordt verkocht en Johnson en Karsdorp komen er op het laatste moment bij. Nieuwkoop valt weer eens geblesseerd uit Larsson blijkt er geen zin in te hebben en Vente niet geschikt maar er is niets anders. Deze situatie zal nog maanden duren tenzij er nu twee spelers worden gehaald die er gelijk staan de twee Argentijnen of een andere igg een spits en LCV. Hopelijk komt er witte rook. Ben wel van mening dat je gewoon zes punten had moeten hebben Sparta open kansen de paal. Gister verdedigende wissels dat snapte ik echt niet. Wij hebben een goed elftal alleen de komende weken zullen moeizaam worden. Alle kritiek en kampen binnen Feyenoord zijn overdreven al had het centrale probleem en de spits positie eerder prioriteit moeten hebben. Goed wij moeten nu werken naar een basis waarbij spelers ook niet alles kunnen spelen. Voorlopig moet je starten zoals gisteren alleen Fer voor Tapia, zet Burger dieper met Kokcu het middenveld was nu echt matig zonder diepgang. Vermeer, Haps, Arie indien geen aankoop, Bothegin, Karsdorp, Fer, Burger, Kokcu,Larsson, Berghuis en Sini moeten het voorlopig doen. Als deze week wel een spits komt dan verdwijnt Larsson mag ik hopen uit de basis en gaat Berghuis naar de flank. Het is wachten op Toornstra een fitte Fer en Narsingh. Van Tapia, Vente en Arie moet je zo snel mogelijk af. De rust moet terugkeren en snel jammer dat je minimaal twee punten onnodig verspeeld. Punten bepalen de stemming rond de club en trainer. De aankoop Kelly ook niet fit begrijp ik echt niet had dat in een LCV gestopt hij speelde met van Beek maar dat is natuurlijk geen LCV .

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 augustus 2019 door Positivo --
Stylzz
 Stylzz - maandag 12 augustus 2019 - 18:46   quote  deeplink  
TL;DR
ar
 ar - maandag 12 augustus 2019 - 18:56   quote  deeplink  
Te lang
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 12 augustus 2019 - 19:07   quote  deeplink  
Sinclair Bischop @sinclairbischop

De wedstrijd Feyenoord-AZ van zondag 25 augustus wordt zo goed als zeker verplaatst naar woensdag 25 september. Als Feyenoord of AZ zich plaatst voor de play offs van de voorronde van de Europa League gunt de KNVB ivm het belang van het Nederlands voetbal de clubs meer rust.
Leuv
 Leuv - maandag 12 augustus 2019 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 augustus 2019 - 18:44 schreef Positivo het volgende:
Heb na een fikse baaldag en alle persberichten eens alles laten bezinken dan kom je tot de simpele conclusie dat het seizoen in de voorbereiding is verloren. Eerst MVG weg oké dat kan Troost neemt het over. Haalt spelers waarvan je weet dat ze tijd nodig hebben en haalt ze laat. Je wordt met blessures geconfronteerd die je niet erbij kan hebben Nieuwkoop, Toornstra en Jorgensen. Niet de beste wel indien fit nuttig. Dan gebeuren er ongelukkige dingen Arie kan niet weg Tapia wil niet vertrekken waardoor er in de selectie onrust ontstaat. Jaap moet een elftal neerzetten en valt terug op Bothegin en een teleurgestelde Arie die ook nog eens dramatisch presteren. Veel keus heeft hij niet Geertruida, Van Beek , Bot , St Juste en Arie voor het centrum vier rechtspoten. St Juste wordt verkocht en Johnson en Karsdorp komen er op het laatste moment bij. Nieuwkoop valt weer eens geblesseerd uit Larsson blijkt er geen zin in te hebben en Vente niet geschikt maar er is niets anders. Deze situatie zal nog maanden duren tenzij er nu twee spelers worden gehaald die er gelijk staan de twee Argentijnen of een andere igg een spits en LCV. Hopelijk komt er witte rook. Ben wel van mening dat je gewoon zes punten had moeten hebben Sparta open kansen de paal. Gister verdedigende wissels dat snapte ik echt niet. Wij hebben een goed elftal alleen de komende weken zullen moeizaam worden. Alle kritiek en kampen binnen Feyenoord zijn overdreven al had het centrale probleem en de spits positie eerder prioriteit moeten hebben. Goed wij moeten nu werken naar een basis waarbij spelers ook niet alles kunnen spelen. Voorlopig moet je starten zoals gisteren alleen Fer voor Tapia, zet Burger dieper met Kokcu het middenveld was nu echt matig zonder diepgang. Vermeer, Haps, Arie indien geen aankoop, Bothegin, Karsdorp, Fer, Burger, Kokcu,Larsson, Berghuis en Sini moeten het voorlopig doen. Als deze week wel een spits komt dan verdwijnt Larsson mag ik hopen uit de basis en gaat Berghuis naar de flank. Het is wachten op Toornstra een fitte Fer en Narsingh. Van Tapia, Vente en Arie moet je zo snel mogelijk af. De rust moet terugkeren en snel jammer dat je minimaal twee punten onnodig verspeeld. Punten bepalen de stemming rond de club en trainer. De aankoop Kelly ook niet fit begrijp ik echt niet had dat in een LCV gestopt hij speelde met van Beek maar dat is natuurlijk geen LCV .
Sprookjesbos geweest zeker ? Het is heel simpel, ze kunnen er werkelijk geen klote van, op Berghuis en Kokcu na. Wat gehaald is kan er al helemaal niets van en er zit ook helemaal geen gedachte en beleid achter. Narsingh terwijl je Berghuis en Sinisterra hebt ? Fer terwijl je Tapia hebt ? Doorgaan met van Beek ? Kapitaalvernietiging in het kwadraat. En dan helemaal het directieniveau waar we het nu mee moeten doen ? Iedere kleuteropvang heeft een directie met meer niveau dan wij.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 augustus 2019 door Leuv --
van geil
 van geil - maandag 12 augustus 2019 - 19:41   quote  deeplink  
Stamhoofd krijg ik ervan
van geil
 van geil - maandag 12 augustus 2019 - 19:41   quote  deeplink  
Stamhoofd krijg ik ervan
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 12 augustus 2019 - 19:43   quote  deeplink  
Het lijkt hier stg. Korrelatie wel.
Positivo
 Positivo - maandag 12 augustus 2019 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 augustus 2019 - 19:40 schreef Leuv het volgende:

[..]

Sprookjesbos geweest zeker ? Het is heel simpel, ze kunnen er werkelijk geen klote van, op Berghuis en Kokcu na. Wat gehaald is kan er al helemaal niets van en er zit ook helemaal geen gedachte en beleid achter. Narsingh terwijl je Berghuis en Sinisterra hebt ? Fer terwijl je Tapia hebt ? Doorgaan met van Beek ? Kapitaalvernietiging in het kwadraat. En dan helemaal het directieniveau waar we het nu mee moeten doen ? Iedere kleuteropvang heeft een directie met meer niveau dan wij.
Sinistera is leuk maar ook niet meer Narsingh begrijp ik wel. Je hebt een mix nodig Narsingh is een paar klasse beter dan Sinistera. Tapia speelt gewoon heel zwak snap de hossana niet Fer is een versterking anders Burger. Schreef al van Beek ea snap ik geen klote van en ze kunnen er geen klote van schrijf ik iets anders? Directie is er niet en maakt beginners fouten kortom we zijn de lul.

Als Jorgensen en Toornstra fit waren had het al een heel ander verhaal geweest.
Positivo
 Positivo - maandag 12 augustus 2019 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 augustus 2019 - 19:43 schreef FR-Henk het volgende:
Het lijkt hier stg. Korrelatie wel.
Correlatie en ja ik heb er zwaar de pleuris in understatement. Ben geen relativerende supporter zwaaiend met een vlag en pet op.
Leuv
 Leuv - maandag 12 augustus 2019 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 augustus 2019 - 20:16 schreef Positivo het volgende:

[..]

Sinistera is leuk maar ook niet meer Narsingh begrijp ik wel. Je hebt een mix nodig Narsingh is een paar klasse beter dan Sinistera. Tapia speelt gewoon heel zwak snap de hossana niet Fer is een versterking anders Burger. Schreef al van Beek ea snap ik geen klote van en ze kunnen er geen klote van schrijf ik iets anders? Directie is er niet en maakt beginners fouten kortom we zijn de lul.

Als Jorgensen en Toornstra fit waren had het al een heel ander verhaal geweest.
Nieuwe spelling :-)
Positivo
 Positivo - dinsdag 13 augustus 2019 - 06:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 augustus 2019 - 22:10 schreef Leuv het volgende:

[..]

Nieuwe spelling :-)
haha
Positivo
 Positivo - dinsdag 13 augustus 2019 - 06:43   quote  deeplink  
Vermeer, Haps, Arie, Bothegin, Geertruida, Kokcu, Fer, Burger, Azarkan, Berghuis, Sinistera
Moet kunnen tegen Tiblisi toch?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 augustus 2019 door Positivo --
MMM
 MMM - dinsdag 13 augustus 2019 - 08:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 augustus 2019 - 19:07 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Sinclair Bischop @sinclairbischop

De wedstrijd Feyenoord-AZ van zondag 25 augustus wordt zo goed als zeker verplaatst naar woensdag 25 september. Als Feyenoord of AZ zich plaatst voor de play offs van de voorronde van de Europa League gunt de KNVB ivm het belang van het Nederlands voetbal de clubs meer rust.
Lachwekkend. Zo vroeg in het seizoen al wedstrijden verplaatsen voor Europees.

Trutjes
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 13 augustus 2019 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2019 - 08:30 schreef MMM het volgende:

[..]

Lachwekkend. Zo vroeg in het seizoen al wedstrijden verplaatsen voor Europees.

Trutjes
Tis apart inderdaad. Ook omdat we voorafgaand aan de eerste wedstrijd tegen Tblisi gewoon op zondag speelden. Maar het betekent wel dat we waarschijnlijk een wedstrijd minder spelen in de komende weken, wat in principe gunstig kan zijn gezien de fitheid van veel van onze spelers.
netsurfer
 netsurfer - dinsdag 13 augustus 2019 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 augustus 2019 - 18:44 schreef Positivo het volgende:
Heb na een fikse baaldag en alle persberichten eens alles laten bezinken dan kom je tot de simpele conclusie dat het seizoen in de voorbereiding is verloren. Eerst MVG weg oké dat kan Troost neemt het over. Haalt spelers waarvan je weet dat ze tijd nodig hebben en haalt ze laat. Je wordt met blessures geconfronteerd die je niet erbij kan hebben Nieuwkoop, Toornstra en Jorgensen. Niet de beste wel indien fit nuttig. Dan gebeuren er ongelukkige dingen Arie kan niet weg Tapia wil niet vertrekken waardoor er in de selectie onrust ontstaat. Jaap moet een elftal neerzetten en valt terug op Bothegin en een teleurgestelde Arie die ook nog eens dramatisch presteren. Veel keus heeft hij niet Geertruida, Van Beek , Bot , St Juste en Arie voor het centrum vier rechtspoten. St Juste wordt verkocht en Johnson en Karsdorp komen er op het laatste moment bij. Nieuwkoop valt weer eens geblesseerd uit Larsson blijkt er geen zin in te hebben en Vente niet geschikt maar er is niets anders. Deze situatie zal nog maanden duren tenzij er nu twee spelers worden gehaald die er gelijk staan de twee Argentijnen of een andere igg een spits en LCV. Hopelijk komt er witte rook. Ben wel van mening dat je gewoon zes punten had moeten hebben Sparta open kansen de paal. Gister verdedigende wissels dat snapte ik echt niet. Wij hebben een goed elftal alleen de komende weken zullen moeizaam worden. Alle kritiek en kampen binnen Feyenoord zijn overdreven al had het centrale probleem en de spits positie eerder prioriteit moeten hebben. Goed wij moeten nu werken naar een basis waarbij spelers ook niet alles kunnen spelen. Voorlopig moet je starten zoals gisteren alleen Fer voor Tapia, zet Burger dieper met Kokcu het middenveld was nu echt matig zonder diepgang. Vermeer, Haps, Arie indien geen aankoop, Bothegin, Karsdorp, Fer, Burger, Kokcu,Larsson, Berghuis en Sini moeten het voorlopig doen. Als deze week wel een spits komt dan verdwijnt Larsson mag ik hopen uit de basis en gaat Berghuis naar de flank. Het is wachten op Toornstra een fitte Fer en Narsingh. Van Tapia, Vente en Arie moet je zo snel mogelijk af. De rust moet terugkeren en snel jammer dat je minimaal twee punten onnodig verspeeld. Punten bepalen de stemming rond de club en trainer. De aankoop Kelly ook niet fit begrijp ik echt niet had dat in een LCV gestopt hij speelde met van Beek maar dat is natuurlijk geen LCV .
Niet gelezen. (ben gekke Henkie niet)
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 13 augustus 2019 - 13:45   quote  deeplink  
Henkie?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 13 augustus 2019 - 13:48   quote  deeplink  
Fer en Ayoub zijn er niet bij tegen Tblisi. Fer krijgt rust voor het weekend (denk ik) en Ayoub is er vanwege de geboorte van zijn kind niet bij.

1. Kenneth Vermeer
5. Ridgeciano Haps
6. Jan-Arie van der Heijden
7. Luciano Narsingh
8. Liam Kelly
10. Steven Berghuis
11. Sam Larsson
15. Tyrell Malacia
17. Luis Sinisterra
20. Renato Tapia
21. Nick Marsman
22. Justin Bijlow
23. Orkun Kökcü
24. Naoufal Bannis
25. Marouan Azarkan
29. Calvin Verdonk
33. Eric Botteghin
35. Wouter Burger
37. Achraf El Bouchataoui
38. Lutsharel Geertruida
41. Crysencio Summerville
44. Denzel Hall
Positivo
 Positivo - dinsdag 13 augustus 2019 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2019 - 13:44 schreef netsurfer het volgende:

[..]

Niet gelezen. (ben gekke Henkie niet)
Dat ben je wel maar goed vrij land he
netsurfer
 netsurfer - dinsdag 13 augustus 2019 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2019 - 14:05 schreef Positivo het volgende:

[..]

Dat ben je wel maar goed vrij land he
Nietes! Dank je. :)
MMM
 MMM - dinsdag 13 augustus 2019 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2019 - 13:37 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Tis apart inderdaad. Ook omdat we voorafgaand aan de eerste wedstrijd tegen Tblisi gewoon op zondag speelden. Maar het betekent wel dat we waarschijnlijk een wedstrijd minder spelen in de komende weken, wat in principe gunstig kan zijn gezien de fitheid van veel van onze spelers.
Zit ook wat in T
van geil
 van geil - woensdag 14 augustus 2019 - 18:22   quote  deeplink  
Ongeslagen
ar
 ar - donderdag 15 augustus 2019 - 21:03   quote  deeplink  
SPITS
van geil
 van geil - donderdag 15 augustus 2019 - 21:04   quote  deeplink  
FRITS

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5946
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Seizoen 2024- 2025









0.0536308