BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Seizoen 2024- 2025

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Positivo
 Positivo - vrijdag 02 augustus 2019 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2019 - 10:21 schreef netsurfer het volgende:
Hmm, denk niet dat er iemand wakker ligt van de teksten van een Arno Vermeulen.
Spreek voor jezelf ik hecht veel waarde aan de mening van Arno glasharde scherpe analyses.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 augustus 2019 door Positivo --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 02 augustus 2019 - 11:50   quote  deeplink  
Ik wil een drol op zijn hoofd leggen
VVout
 VVout - vrijdag 02 augustus 2019 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2019 - 11:50 schreef RenatoBos het volgende:
Ik wil een drol op zijn hoofd leggen
250px-There_They_Go-Go-Go%21_%28screencap%29.jpg
Positivo
 Positivo - vrijdag 02 augustus 2019 - 18:35   quote  deeplink  
Weer op iemand zijn kop schijten rot meeuw Haha neem al die kenners niet serieus cynisme he. De Kromme, Bossie , Perez en vd Gijp ondanks zijn grollen en ook Kraay hebben meestal zinnige dingen of zeggen waar het op staat.
Bowie
 Bowie - zaterdag 03 augustus 2019 - 10:36   quote  deeplink  
Als je zo de prognoses van alle ""deskundigen"" ziet dan is de 3e plek het hoogst haalbare.
Merendeel laat onze club zelfs 4e of nog lager eindigen.

Hier kan ook de kracht van komende seizoen liggen.
Verwachtingen, zowel van supporters als derden, zijn nog nooit zó laag geweest.

Dit gegeven, samen met een hopelijk vliegende start (= plaatsen voor EC poule en zeg 13 uit de eerste 5) kan ook de basis van een topseizoen worden.

Nogmaals, de eerste wedstrijden worden bepalend.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 03 augustus 2019 - 15:32   quote  deeplink  
Ronald de Boer, analist van FOX Sports, is het niet eens met de bakken kritiek op Feyenoord. "Ik vind Feyenoord echt niet zo slecht zoals mensen roepen", zegt hij op de betaalzender. "Nicolai Jørgensen, dat is een prima spits als hij fit is. Het is hopen dat Steven Berghuis blijft want hij is belangrijk. Het zijn allemaal prima spelers."

Ook is De Boer te spreken over Leroy Fer. "Ik vind het een goede zet van Feyenoord om hem te contracteren. Wat ik heb gezien van hem is hij fysiek goed maar ook aan te bal. Het is iemand met ervaring, geen wispelturige speler. Hij heeft gewoon een goed niveau, ik denk dat hij alleen maar beter wordt. Ik heb wel het idee dat hij nog iets te zwaar is."
ar
 ar - zaterdag 03 augustus 2019 - 17:59   quote  deeplink  
Ronald is altijd wel positief over Feyenoord.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 03 augustus 2019 - 18:13   quote  deeplink  
Ligt aan de naam
ar
 ar - zaterdag 03 augustus 2019 - 18:44   quote  deeplink  
Haha!
van geil
 van geil - zaterdag 03 augustus 2019 - 18:44   quote  deeplink  
Ronald de B had alleen een bloedhekel aan Vilhena.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 03 augustus 2019 - 19:29   quote  deeplink  
Ook dat ligt aan de naam
van geil
 van geil - zaterdag 03 augustus 2019 - 19:42   quote  deeplink  
:)
ar
 ar - zaterdag 03 augustus 2019 - 19:52   quote  deeplink  
Ik zou het veranderen naar positivo..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 augustus 2019 door ar --
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 03 augustus 2019 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2019 - 19:29 schreef Stylzz het volgende:
Ook dat ligt aan de naam
d:-))
CobusIII
 CobusIII - zondag 04 augustus 2019 - 08:53   quote  deeplink  
Vanmiddag kunnen we kampioen worden, we hebben het nu in eigen hand......
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 04 augustus 2019 - 09:04   quote  deeplink  
Sjeezus, de achterstand op Willem 2 is nu al onoverbrugbaar.
piet de paler
 piet de paler - zondag 04 augustus 2019 - 09:31   quote  deeplink  
020, pisvee, fietstassen, man man wat slecht. Mocht Feyenoord in staat zijn om vandaag een redelijke overwinning te behalen. Dan ga ik luisteren naar die zgn analisten vooral die Everse.
Gebaseerd op niets, maar wat ik nu gezien heb is het niveau wel heel laag.
Bowie
 Bowie - zondag 04 augustus 2019 - 09:43   quote  deeplink  
Denk dat Ajax en PSV niet zozeer slecht waren, maar onze eredivisie is van een hoger niveau dan we vaak denken, je hoort dit ook van spelers die hier speelden en nu in het buitenland.

En in die competitie zijn Vitesse en Twente uit gewoon pittige wedstrijden, dat zagen we ook gisteren.

Gelul uit Amsterdam dat ze wel eens ff 50 jaar gaan regeren, kan nu al in de kast. Schöne en van Beek weg, dat gaat ze opbreken.

PSV heb ik nou een aantal wedstrijden gezien en ik denk dat we redelijk op gelijk niveau zitten met dat elftal.

Dus vanmiddag een goeie wedstrijd en uitslag neerzetten, en de toon naar Feyenoord in de media zal vanavond al een heel andere zijn.
MMM
 MMM - zondag 04 augustus 2019 - 17:09   quote  deeplink  
Als Jaap zo hoog wilt blijven spelen MOET er gegarandeerd iets bij achterin. 3e plaats anders definitief kwijt.

Als er geen geld blijkt te zijn is het klaar
ar
 ar - zondag 04 augustus 2019 - 17:22   quote  deeplink  
RB, spits, en LCV aub.
Stylzz
 Stylzz - zondag 04 augustus 2019 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2019 - 17:09 schreef MMM het volgende:
Als Jaap zo hoog wilt blijven spelen MOET er gegarandeerd iets bij achterin. 3e plaats anders definitief kwijt.

Als er geen geld blijkt te zijn is het klaar
Probleem was, we speelden niet hoog
Cv’s zijn bijna niet van eigen zestien weggeweest
kenny
 kenny - zondag 04 augustus 2019 - 18:02   quote  deeplink  
ik begrijp best dat we nu op de blaren moeten zitten door het wanbeleid van v geel , er is veel te lang doorgegaan met spelers als v beek en v/d heijden die had je na het kampioenschap al moeten doorselecteren ipv contractverlenging te geven , dan had je misschien nu een betere LCV staan
spits positie met vente ook je ziet dat deze jongen al zijn zelfvertrouwen kwijt is en stilstaat in zijn ontwikkeling , zo'n jongen had een stuk verder kunnen zijn als hij vorig seizoen verhuurd was geweest
kenny
 kenny - zondag 04 augustus 2019 - 18:06   quote  deeplink  
troost en kuyt doen wel heel interessant maar vergeten jaap een evenwichtige selectie te geven , ik begrijp dat er geen geld is maar huur dan kwaliteit , al wordt je weer uit de EL geknikkert in de voorronde kost het veel meer
CobusIII
 CobusIII - maandag 05 augustus 2019 - 11:18   quote  deeplink  
Ik zie wederom geen enkele lijn in het aantrekken van spelers. Wat voor systeem en speltype gaan we spelen? Welke spelers horen daar bij. Is dat ook het systeem wat O19, A1 en B1 gespeeld wordt? Worden jonge spelers in dat systeem opgeleid? Ik hoor dat Stam druk naar voren wil zetten? Waarom dan nog Botje en Arie? (de eerste ook nog aanvoerder maken). Als je druk naar voren wil zetten, heb je spelers nodig die goed in de kleine ruimte kunnen spelen. Waarom dan Narsingh halen? Dat soort dingen begrijp ik niet en daar vind ik Feijenoord echt in te kort schieten.
Leuv
 Leuv - maandag 05 augustus 2019 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 augustus 2019 - 11:18 schreef CobusIII het volgende:
Ik zie wederom geen enkele lijn in het aantrekken van spelers. Wat voor systeem en speltype gaan we spelen? Welke spelers horen daar bij. Is dat ook het systeem wat O19, A1 en B1 gespeeld wordt? Worden jonge spelers in dat systeem opgeleid? Ik hoor dat Stam druk naar voren wil zetten? Waarom dan nog Botje en Arie? (de eerste ook nog aanvoerder maken). Als je druk naar voren wil zetten, heb je spelers nodig die goed in de kleine ruimte kunnen spelen. Waarom dan Narsingh halen? Dat soort dingen begrijp ik niet en daar vind ik Feijenoord echt in te kort schieten.
Onbegrijpelijk idd om Narsingh en Fer te halen. Ons salarisbudget vergeven aan 2 OFerbodige spelers.
ar
 ar - dinsdag 06 augustus 2019 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2019 - 17:22 schreef ar het volgende:
RB, spits, en LCV aub.
Correctie plus RCV....

Mijn hemel, wat een bende eigenlijk bij ons.
van geil
 van geil - dinsdag 06 augustus 2019 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2019 - 17:27 schreef ar het volgende:

[..]

Correctie plus RCV....

Mijn hemel, wat een bende eigenlijk bij ons.
Ben je er ook achter?
ar
 ar - dinsdag 06 augustus 2019 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2019 - 17:37 schreef van geil het volgende:

[..]

Ben je er ook achter?
Nee.
Alleen meld ik dat niet 100x per week.
yoghurt17
 yoghurt17 - dinsdag 06 augustus 2019 - 17:43   quote  deeplink  
St. Juste weg, vd heijden weg en Hansson. Is ruimte in Salarishuis. Fer, Narsingh, Kelly en Berghuis hebben waarschijnlijk heeft extra salaris met zich mee gebracht. Maar daarnaast als je de eerder genoemde 3 verkoopt, vertrokken van Persie, Clasie, Vilhena, Martina, Delle en el Hankouri. Lijkt mij dat er qua salaris genoem over moet zijn voor 3 a 4 versterkingen. Tete huren met optie tot koop, Hoedt huren met optie tot koop. Een jeugdige snelle cv ernaast die uit argentinie. En een spits met ervaring als Wolfswinkel erbij
Positivo
 Positivo - dinsdag 06 augustus 2019 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2019 - 17:43 schreef yoghurt17 het volgende:
St. Juste weg, vd heijden weg en Hansson. Is ruimte in Salarishuis. Fer, Narsingh, Kelly en Berghuis hebben waarschijnlijk heeft extra salaris met zich mee gebracht. Maar daarnaast als je de eerder genoemde 3 verkoopt, vertrokken van Persie, Clasie, Vilhena, Martina, Delle en el Hankouri. Lijkt mij dat er qua salaris genoem over moet zijn voor 3 a 4 versterkingen. Tete huren met optie tot koop, Hoedt huren met optie tot koop. Een jeugdige snelle cv ernaast die uit argentinie. En een spits met ervaring als Wolfswinkel erbij
Kelly Haha mijn God
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 06 augustus 2019 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2019 - 17:41 schreef ar het volgende:

[..]

Nee.
Alleen meld ik dat niet 100x per week.
Hahahaha!
Zo waar dit.
Positivo
 Positivo - dinsdag 06 augustus 2019 - 19:27   quote  deeplink  
Aad afkoopsom heeft ook weer praatjes enge neel
CobusIII
 CobusIII - dinsdag 06 augustus 2019 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2019 - 17:43 schreef yoghurt17 het volgende:
St. Juste weg, vd heijden weg en Hansson. Is ruimte in Salarishuis. Fer, Narsingh, Kelly en Berghuis hebben waarschijnlijk heeft extra salaris met zich mee gebracht. Maar daarnaast als je de eerder genoemde 3 verkoopt, vertrokken van Persie, Clasie, Vilhena, Martina, Delle en el Hankouri. Lijkt mij dat er qua salaris genoem over moet zijn voor 3 a 4 versterkingen. Tete huren met optie tot koop, Hoedt huren met optie tot koop. Een jeugdige snelle cv ernaast die uit argentinie. En een spits met ervaring als Wolfswinkel erbij
Dat is naar Berghuis gegaan...
Stylzz
 Stylzz - woensdag 07 augustus 2019 - 19:31   quote  deeplink  
EBYk4XeXkAAuq48.jpg
ar
 ar - woensdag 07 augustus 2019 - 19:32   quote  deeplink  
Triangle life of a Feyenoord supporter.
Frstu
 Frstu - woensdag 07 augustus 2019 - 19:35   quote  deeplink  
Kernachtig samengevat. Alhoewel ik me momenteel meer in een andere driehoek bevind: ironie, sarcasme en vervolgens weer cynisme en dan weer terug naar ironie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 augustus 2019 door Frstu --
van geil
 van geil - woensdag 07 augustus 2019 - 19:42   quote  deeplink  
De lat gaat omhoog voor uncle Stam
Positivo
 Positivo - vrijdag 09 augustus 2019 - 06:54   quote  deeplink  
Laten we ons geen zand in de ogen strooien de tegenstander van gisteren was echt slecht ondanks alle lof in de media over ons aller Feyenoord.

Vond dat het te lang 1-0 bleef met een echte spits had je al veel eerder achter over kunnen zitten. Nu kwam het goed door een domme rode kaart en een schitterende eigen goal. In de rest van het seizoen gaat het je echt opbreken.

Twee controleurs om het dramatische centrum te helpen is ook verre van ideaal, dan heb je nog de youngsters en Sambal Sam.

Sambal Sam ging gisteren er 1 keer mooi langs voor de rest wil hij graag combineren maar daar hebben wij er al zoveel van. Hij had ook moeten scoren na 5 minuten het is gewoon geen gelukkig huwelijk bij Feyenoord.

Met Narsingh en Sinistera heb je spelers die een man opzoeken en voorbijgaan mijn voorkeur.

De jonkies zullen niet een heel seizoen top zijn Sinistera weer een rasspeler om naar te kijken maar zal echt een terugval krijgen normaal op die leeftijd.
Kokcu geweldige speler maar zal ook een keer een mindere periode hebben.

Jan-Arie en Bothegin zijn nog steeds aan vervanging toe een job die Jaap moet managen.

Heereveen echt belangrijk dat moeten drie punten worden als Stam zijnde zou ik niet veel veranderen Karsdorp erop de rest dezelfde als tegen Tiblisi.

Ik hoop dat van Wolfswinkel komt en Le dat zijn spelers die ons verder gaan brengen en de spelers die nu in de lappenmand zitten.

Voor Johnson komt Heereveen te vroeg maar die moet zo snel mogelijk ingepast worden zal ten kostte gaan van Jan-Arie maar die kan als le komt weg.

Als Ricky komt zal Of Sinistera of Larsson het veld moeten ruimen of beide want Nrsingh komt er ook aan.

Ben benieuwd wat hij met Toornstra doet om Kokcu kan je niet heen dan zal Tapia eraf moeten of Jens op de bank het laatste lijkt mij onwaarschijnlijk.

Kortom Jaap kan aan de bak en wij smullen met zoon brede selectie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 augustus 2019 door Positivo --
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 09 augustus 2019 - 17:34   quote  deeplink  
Ik denk dat Toornstra niet veel minuten meer gaat maken...tenzij er iemand geblesseerd raakt voor langere tijd. Ik denk dat hij zelfs niet meer de nummer 12 is/wordt. Dat wordt Burger.
Positivo
 Positivo - vrijdag 09 augustus 2019 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2019 - 17:34 schreef CobusIII het volgende:
Ik denk dat Toornstra niet veel minuten meer gaat maken...tenzij er iemand geblesseerd raakt voor langere tijd. Ik denk dat hij zelfs niet meer de nummer 12 is/wordt. Dat wordt Burger.
Zonde van het geld.
Leuv
 Leuv - vrijdag 09 augustus 2019 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2019 - 17:34 schreef CobusIII het volgende:
Ik denk dat Toornstra niet veel minuten meer gaat maken...tenzij er iemand geblesseerd raakt voor langere tijd. Ik denk dat hij zelfs niet meer de nummer 12 is/wordt. Dat wordt Burger.
Hij speelt op een andere positie dan Burger en is beter Tapia. Hij zal zijn minuten echt nog maken.
van geil
 van geil - zaterdag 10 augustus 2019 - 14:54   quote  deeplink  
Ajax heeft echt veel kwaliteit ingeleverd.
PSV rommelt aan alle kanten.
Feyenoord is enorm versterkt en verruimt in mogelijkheden , en ik zie er nog meer bij komen .
Kortom , als alles een beetje in elkaar past , en we de komende 6 weken een beetje goed doorkomen tot alles staat , dan zie ik gewoon kans op de titel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 augustus 2019 door van geil --
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 10 augustus 2019 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2019 - 14:54 schreef van geil het volgende:
Ajax heeft echt veel kwaliteit ingeleverd.
PSV rommelt aan alle kanten.
Feyenoord is enorm versterkt en verruimt in mogelijkheden , en ik zie er nog meer bij komen .
Kortom , als alles een beetje in elkaar past , en we de komende 6 weken een beetje goed doorkomen tot alles staat , dan zie ik gewoon kans op de titel.
Wie weet? Er bruist weer wat en met Stam aan het roer...
Positivo
 Positivo - zaterdag 10 augustus 2019 - 19:07   quote  deeplink  
Morgen zelfde opstelling en gelijk Johnson en Karsdorp smullen
ar
 ar - zondag 11 augustus 2019 - 17:03   quote  deeplink  
We staan 11e!
Heujjj
MMM
 MMM - zondag 11 augustus 2019 - 17:05   quote  deeplink  
Tussenjaar.

Ben er al weer klaar mee, wetende dat je gewoon weer een heel seizoen naar niks gaat zitten kijken.

Zo pijnlijk..
ar
 ar - zondag 11 augustus 2019 - 17:09   quote  deeplink  
Tussenjaar is te vroeg om te melden M.
Als er miss nog wat bijkomt, spelers komen terug van blessures.
Kan maarzo omdraaien
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 11 augustus 2019 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2019 - 17:09 schreef ar het volgende:
Tussenjaar is te vroeg om te melden M.
Als er miss nog wat bijkomt, spelers komen terug van blessures.
Kan maarzo omdraaien
Dat gaat omdraaien..
MMM
 MMM - zondag 11 augustus 2019 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2019 - 17:09 schreef ar het volgende:
Tussenjaar is te vroeg om te melden M.
Als er miss nog wat bijkomt, spelers komen terug van blessures.
Kan maarzo omdraaien
Toornstra mis ik niet. Jorgensen gaat tijden duren voordat hij op niveau is. En er moet nog heel veel puin geruimd worden.

Ik zie het somber in Ar
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 11 augustus 2019 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2019 - 17:10 schreef MMM het volgende:

[..]

Toornstra mis ik niet. Jorgensen gaat tijden duren voordat hij op niveau is. En er moet nog heel veel puin geruimd worden.

Ik zie het somber in Ar
Denk dat we op zich Toornstra wel hadden kunnen gebruiken vandaag. Zeker als het waar was dat er een paar niet fit waren.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5987
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Seizoen 2024- 2025









0.0490980