BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Internationale clubs / topic: Het Chelsea topic

Plaats een nieuw antwoord  
remco k
 remco k - woensdag 28 mei 2014 - 17:54   quote  deeplink  
Wil Kroos eigenlijk wel weg bij Bayern dan?? Volgens mij een van de grootste clubs ter wereld, doen al jaren mee om alle prijzen en spelen het leukste voetbal om zelf aan mee te doen.. Is daar volgens mij basisspeler..

Maar waarom wordt hij met alle clubs in verband gebracht??
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 28 mei 2014 - 18:01   quote  deeplink  
Omdat ie goed is misschien d:-)
remco k
 remco k - woensdag 28 mei 2014 - 18:18   quote  deeplink  
Hij is zeker heel goed..

Maar dat zijn meer spelers.. Waarom wordt hij met best veel clubs in verband gebracht dan??

Zou er iets bekend zijn over het feit dat ie weg zou willen ofzo?
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 28 mei 2014 - 19:09   quote  deeplink  
Een goede speler waarvan zijn contract bijna afloopt is interessant natuurlijk, drukt de prijs..
jonass
 jonass - woensdag 28 mei 2014 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 mei 2014 - 19:09 schreef RenatoBos het volgende:
Een goede speler waarvan zijn contract bijna afloopt is interessant natuurlijk, drukt de prijs..
Ik verwacht met de wk2014 voor de deur weinig transfers zowel binnen als buitenland ,na de wk zullen de prijzen van een aantal spelers flink omhoog gaan.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 28 mei 2014 - 19:36   quote  deeplink  
Of misschien juist dalen, maar ik verwacht iig wel de meeste transfers na het WK..
jonass
 jonass - woensdag 28 mei 2014 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 mei 2014 - 19:36 schreef RenatoBos het volgende:
Of misschien juist dalen, maar ik verwacht iig wel de meeste transfers na het WK..
Daarom zei ik ook van een aantal spelers opa ;-)))
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 28 mei 2014 - 20:09   quote  deeplink  
Opa..

3d-mad.gif
jonass
 jonass - woensdag 28 mei 2014 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 mei 2014 - 20:09 schreef RenatoBos het volgende:
Opa..

[ afbeelding ]
Ik zou als ik jou was wat aan die hazelip laten doen ,en je bloeddruk ook je bent helemaal rood.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 28 mei 2014 - 20:23   quote  deeplink  
Rot ventje..
jonass
 jonass - woensdag 28 mei 2014 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 mei 2014 - 20:23 schreef RenatoBos het volgende:
Rot ventje..
3509xjd.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 28 mei 2014 - 22:24   quote  deeplink  
Chelsea beloont talent Omeruo

412812_heroa.jpg

Kenneth Omeruo krijgt ook de komende seizoenen de kans om zich te bewijzen in de hoofdmacht van Chelsea.

Het dienstverband tussen de 20-jarige verdediger en de Engelse grootmacht verliep tot dusver niet bepaald soepel. Hij speelde immers al drie seizoenen buitenshuis en maakt vermoedelijk ook komend seizoen geen aanspraak op een basisplek.

Desalniettemin spreekt Chelsea het vertrouwen in de jongeling uit door hem tot medio 2018 vast te leggen. De Londenaren konden hem vorig seizoen in eigen land aan het werk zien. Hij speelde op huurbasis veertien competitieduels voor Middlesbrough.

Omeruo is een oude bekende van ADO Den Haag. Bij de residentieclub speelde hij twee seizoenen als huurling. Hij zette er zijn eerste stappen als profvoetballer. Na 36 competitieduels voor de Zuid-Hollanders keerde hij terug naar Londen.

Als speler van ADO verzekerde hij zich al van zijn debuut bij de Ghanese nationale ploeg. Inmiddels is hij een vaste waardes bij de Ghanezen. De kans is dan ook groot dat hij volgende maand schittert op het WK voetbal in Brazilië.
Bron:Goal.com
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 28 mei 2014 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 mei 2014 - 18:18 schreef remco k het volgende:
Hij is zeker heel goed..

Maar dat zijn meer spelers.. Waarom wordt hij met best veel clubs in verband gebracht dan??

Zou er iets bekend zijn over het feit dat ie weg zou willen ofzo?
hij wil weg omdat hij meer salaris wil. hij vindt dat hij wordt onderbetaald. volgens mij wou hij naar de 10 miljoen ofzo, maar Bayern wou niet verder dan 8.
remco k
 remco k - donderdag 29 mei 2014 - 09:50   quote  deeplink  
Oke, dat wit ik niet.. Vroeg me al af waarom die daar zou willen vertrekken..

NOg steeds erg raar dan trouwens, spelen bij een van de beste clubs, ik denk dat ie de meest indrukwekkende en beste trainer van dit moment heeft..
remco k
 remco k - donderdag 29 mei 2014 - 09:51   quote  deeplink  
Maar goed, hij zou denk ik het best bij van Gaal en dus United passen als ie vertrekt..

Of bij Ajax.. Maar ik heb ergens het vermoeden dat wij ook niet aan die 10 miljoen per jaar komen...:-)
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 29 mei 2014 - 13:17   quote  deeplink  
vond hem juist wel bij Chelsea passen als opvolger van Lampard, maar denk niet dat Chelsea 10 miljoen zou willen geven. dan wordt hij daar ruim de best betaalde speler.
remco k
 remco k - donderdag 29 mei 2014 - 13:39   quote  deeplink  
Hij is daar ook met afstand de beste speler als ie zou vertrekken...

Zo zuiver en goed in de passing, zou het echt zonde vinden dat ie bij een antivoetbalcoach terecht zou komen..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 30 mei 2014 - 19:49   quote  deeplink  
Etoo wil dwaas Mourinho dwarszitten en solliciteert bij buurman

4772982559195000.jpg

Samuel Etoo staat nog maar iets meer dan een maand bij Chelsea onder contract. De Londense club liet vorige week al weten dat de 33-jarige aanvaller komend seizoen niet meer voor the Blues zal uitkomen. Hoewel tal van clubs naar de gunsten van de ervaren Kameroener dingen, blijft hij naar verluidt het liefst in Londen. Etoo wil namelijk maar voor één club spelen: stadsgenoot Arsenal.

Britse media pakken donderdag uit met het verhaal dat Etoo het ongelijk van José Mourinho wil bewijzen. Gedurende het voorbije seizoen maakte de Portugese manager de opmerking dat hij dacht dat Etoo eigenlijk ouder was dan in zijn paspoort stond. Dat was een opmerking die hij in de privésfeer maakte, maar tegelijkertijd door een televisiecamera werd vastgelegd. De uitlatingen van Mourinho waren koren op de molen voor de tabloids in Engeland. Naderhand noemde Etoo zijn manager een marionet en een dwaas en verzekerde hij dat hij op topniveau wil blijven spelen.

Het management van Etoo heeft naar verluidt aan Arsenal laten weten dat de aanvaller beschikbaar is en welwillend staat tegenover een contract in het Emirates Stadium. Etoo wil het ongelijk van Mourinho bewijzen en dat doet hij het liefst in het tenue van buurman Arsenal, dat voor komend seizoen op zoek is naar een nieuwe spits. Aanbiedingen uit de Major League Soccer en het Midden-Oosten laat hij voorlopig links liggen. Het is onbekend wat Arsène Wenger van de eventuele toevoeging van Etoo zou vinden. Álvaro Morata en Loïc Rémy vragen minder salaris, maar ontberen ervaring.
Bron:Voetbalzone
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 30 mei 2014 - 19:49   quote  deeplink  
'Di Maria vertrekt naar Arsenal of Chelsea'

6713_1401292445_anp-26925469.jpg

Arsenal of Chelsea? Welke van de twee Londense clubs wordt de nieuwe werkgever van Angel di Maria?

De 26-jarige vleugelaanvaller was vorige week nog de uitblinker van de finale van de Champions League. Met Real Madrid versloeg hij na verlenging Atlético Madrid met 4-1. Desondanks kan de Argentijnse international niet altijd rekenen op een basisplaats, omdat trainer Carlo Ancelotti op de aanvallende vleugels de voorkeur geeft aan Cristiano Ronaldo (op links) en Gareth Bale (op rechts).

Volgens Marca ligt de toekomst van Di Maria dan ook in de Engelse Premier League. De voormalige speler van Benfica ligt nog tot medio 2016 vast bij Real Madrid. In een interview geeft Di Maria aan dat hij voor het WK duidelijkheid wil hebben van 'De Koninklijke' over zijn toekomst.
Bron:Elfvoetbal
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 30 mei 2014 - 19:50   quote  deeplink  
'Chelsea wil Atlético-trio voor 61,5 miljoen'

309_1398892070_costa-diego-atletico-madrid.jpg

Chelsea wil drie spelers, die momenteel onder contract staan bij Atlético Madrid, naar Londen halen. Het gaat om linksback Filipe Luis, middenvelder Tiago Cardoso Mendez en spits Diego Costa (foto).

De laatstgenoemde wordt al een tijdje in verband gebracht met een transfer van Altlético Madrid naar Chelsea. De clubs hebben de transfer echter nog steeds niet bevestigd. Dat bood ruimte voor speculaties, zoals vandaag op de achterpagina van the Times.

Die krant meldt dat Chelsea 50 miljoen pond (61,5 miljoen euro) over zou hebben voor Costa en de Braziliaanse linksback. Tot slot zouden the Blues Tiago transfervrij willen overnemen van de kampioen uit Spanje. De Portugese middenvelder speelde in het seizoen 2004/05 al bij de club uit Londen.
Bron:Elfvoetbal
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 30 mei 2014 - 19:55   quote  deeplink  
Chelsea flop Fernando Torres REFUSES to quit Stamford Bridge

fernando_torres_chelsea_spain-381460.jpg

CHELSEA striker Fernando Torres insists he's got no plans to quit Stamford Bridge.

Spanish striker Torres has flopped in west London since his blockbuster £50m move from Liverpool in 2011.

The 30-year-old has struggled for game time during Jose Mourinho's reign, with the Portuguese often preferring Cameroon striker Samuel Eto'o in a lone role up top.

Mourinho has spoken repeatedly about his desire to bring in a top class forward, with Atletico Madrid's Diego Costa primed to join in a £32m deal.

Yet despite his boss writing him off, Torres insists he wants to stay and fight for his place at the Bridge.

"It is clear that he intends to hire another striker, but I will continue to work to change his opinion," Torres told French magazine So Foot.

"Not much to say, it's impossible to do another reading: he is not completely satisfied with our performances."

Torres was a hero on Merseyside before completing his shock switch to Chelsea in January 2011.

He netted 81 goals in 126 starts for the Anfield side, but has struggled with the Blues, claiming just 46 goals in 172 appearances.

It is clear that he intends to hire another striker, but I will continue to work to change his opinion
Fernando Torres


And Torres, who is set to feature for Spain in the World Cup this summer, is at a loss to explain his lack of form for Mourinho's side.

"Today I'm a different player, but I will not lie: I miss being player I once was, who had a guaranteed place in the starting team," he added. "At one point I found myself watching the videos of my goals, I wanted to understand what had changed.

"it was bizarre, it seemed that soon got tired, or until it was heavier. It had gas.

"When you're on the bench you have to fight against many things, sometimes against yourself."
Bron:DailyStar
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 30 mei 2014 - 20:02   quote  deeplink  
Frank Lampard admits retirement is possible if Chelsea don't offer new contract

Frank-Lampard.jpg

The 35-year-old could still remain at Stamford Bridge next season but has no regrets should his illustrious playing career end this summer.

Frank Lampard admits retirement from the game is a possibility should he leave Chelsea.

The 35-year-old has, as yet, not been offered a new deal at Stamford Bridge meaning he is set to play at the World Cup as a free agent.

There is still a chance that the Blues make him an offer to stay at the club where he is record goalscorer, but should his playing days end this summer he admits he will have no regrets.

"I dont know if Ill be at Chelsea next season," he told Red magazine. "Id like to carry on for two or three more years, but it would be good to end on a high.

"So, if that means it all ends tomorrow, I wouldnt have any regrets. You know your shelf life, so I started to mentally prepare when I hit 30.

"Ive been doing this for a long time, so theres a part of me thats looking forward to the future."

Frank-Lampard.jpg

Despite being an experienced campaigner with over 500 Premier League appearances under his belt Lampard still finds it difficult to deal with the odd off day.

And with his days as a professional player now numbered he is intrigued by what the future will hold off the pitch.

"Christine (Bleakley) would tell you that no matter how long in the tooth I am in football years, if I have a bad game, Im miserable for a couple of days," he added.

"I want to be the best I can, and Im upset with myself when Im not. I am intrigued to see who I am when I stop experiencing those extreme highs and lows.

"I feel ready to handle it, because Ive got other things, like the books."

The full interview appears in the July 2014 issue of Red, on sale 30th May.

Also available in digital edition on Apple Newsstand. For further exclusive content, go to Red.
Bron:TheMirror

http://youtu.be/QT38-2vaf9I
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 30 mei 2014 - 20:02   quote  deeplink  
Zou ie zijn laatste wedstrijd gespeeld hebben voor Chelsea?
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 30 mei 2014 - 21:34   quote  deeplink  
Atleti supporters long for Lukaku

1401477142_extras_noticia_foton_7_0.jpg

Romelu Lukaku is the striker that MARCA.com users would like to see at Atlético next season. The Belgian got the nod ahead of Jackson Martínez and Álvaro Negredo in our poll, which attracted nearly 25,000 responses.

The Chelsea marksman, who spent this past campaign on loan at Everton, was voted for by just under 35% of users. Martínez (24.9%) and Negredo (19.6%) are next up on the fans' wishlist, with Carlos Bacca (12.2%) and Roberto Soldado (8.3%) bringing up the rear.
Bron:Marca.com
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 30 mei 2014 - 21:39   quote  deeplink  
Abramovich set for £300m court battle with fugitive billionaire

roman.jpg

The Chelsea Football Club owner, Roman Abramovich, and billionaire Oleg Deripaska look set to be dragged into a £300m London High Court battle between a fugitive Russian businessman and his lawyer.

Sergei Polonsky, a Russian property magnate, alleges that deception by his Mayfair lawyer resulted in the loss of his fortune while he was holed up (wrongly, he claims) in a Cambodian prison.

He claims the lawyer told him that Mr Abramovich was buying his businesses, but that this was untrue and he alleges the lawyer knew that the would-be purchaser was not Mr Abramovich but a business rival of Mr Polonsky.

In a tale like a John Grisham novel, the alleged deceit took place while Mr Polonsky was incarcerated a year ago in a Cambodian prison camp under suspicion of assaulting and illegally detaining the crew of his yacht. He has still not been cleared of those charges, although he hopes to be soon.

He is also separately wanted in Russia for an alleged $160m fraud.

During his imprisonment, he claims, he had limited access to phones and email, and so had entrusted his lawyer, Alexander Dobrovinsky, to sell his property empire. The business owned developments in London, the US, France, Moscow and elsewhere.

The lawsuit alleges that Mr Dobrovinsky, who has acted as a legal adviser to numerous Russian oligarchs, claimed he was selling the business to an offshore company owned by Mr Abramovich. But, soon after the deal was completed, he says, Mr Deripaska, a metals billionaire who had also expressed an interest in buying the properties, told him the Chelsea tycoon had nothing to do with it. The buyer was actually Mr Polonskys fellow shareholder, Roman Trotsenko.

Mr Polonsky says in the lawsuit that he specifically told his lawyer he did not want the business sold to Mr Trotsenko because he did not trust him. But, the claim alleges, the lawyer repeatedly misled him, even after Mr Polonsky challenged him.

Mr Polonsky claims he has received only a few million dollars of the hundreds of millions he says he is owed, and alleges that the lawyer was acting for Mr Trotsenko all along.

Among his claims in the suit is that he was left so out of pocket that he could not afford to buy a speedboat he had ordered, costing him his $1m deposit.

His claims against Mr Dobrovinsky and his fellow lawyer, Natalia Levinzon, include deceit, being in breach of a retainer, being in breach of fiduciary duty, concealment and bad advice.

The two lawyers did not respond to numerous requests for comment but it is understood they intend to contest the proceedings.

A spokesman for Mr Abramovich said he was aware of the lawsuit but that the Chelsea owner knew nothing of the Polonsky deals and was not involved in any way.

Mr Polonsky famously was on the receiving end of a punch from Alexander Lebedev, whose son Evgeny owns The Independent, during a Russian television broadcast.
Bron:Independent.co.uk
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 01 juni 2014 - 19:06   quote  deeplink  
Ook voor deze topicstarter diep respect.

Niet fan van 1 schijtclub, maar van wel 2 schijtclubs! Gelukkig wint de ene af en toe wel een prijsje! ;-)
tomson
 tomson - maandag 02 juni 2014 - 01:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 mei 2014 - 16:58 schreef Uwe Warstein het volgende:
Gaan ze nu eindelijk een keer leuk voetbal spelen. Zo nee, dan zie ik ze graag verliezen.
Hahaha ! Met Mourinho op de bank ? (-_-)
tomson
 tomson - maandag 02 juni 2014 - 01:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 mei 2014 - 20:02 schreef RenatoBos het volgende:
Zou ie zijn laatste wedstrijd gespeeld hebben voor Chelsea?
Hij kan al jaren met pensioen als hij wil dus.. die heeft 3 levens nodig voor om al dat held uit te geven :p
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 04 juni 2014 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 juni 2014 - 19:06 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ook voor deze topicstarter diep respect.

Niet fan van 1 schijtclub, maar van wel 2 schijtclubs! Gelukkig wint de ene af en toe wel een prijsje! ;-)
Renato is oke....gebaseerd op zijn persoonlijkheid, zeker niet op zijn club keuzes, ik snap het ook niet....Feijenoord buffelt en stroopt de mouwen op (althans zo stonden ze bekent, houden ze tegenwoordig een half uur vol) en dat Chelsea koopt en koopt maar, maar voetballen ho maar, hoe tegenstrijdig kan het zijn ;-)
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 04 juni 2014 - 15:31   quote  deeplink  
Thanx maat, ik zeg ook niet dat ik een voorstander bent van het voetbal wat ze nu spelen. Ik was al fan van Chelsea voor het grootte geld daar was. Heb alleen geen zin omdat aan dat koorknaapje uit te leggen..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 04 juni 2014 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 juni 2014 - 15:31 schreef RenatoBos het volgende:
Thanx maat, ik zeg ook niet dat ik een voorstander bent van het voetbal wat ze nu spelen. Ik was al fan van Chelsea voor het grootte geld daar was. Heb alleen geen zin omdat aan dat koorknaapje uit te leggen..
Joh ik vind het best hoor, maakt mij niet uit voor welke club je bent, ik kijk nooit buitenlands voetbal
remco k
 remco k - woensdag 04 juni 2014 - 21:31   quote  deeplink  
Zou je eens moeten doen, zie je tenminste nog eens wat kwaliteit..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 05 juni 2014 - 02:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 juni 2014 - 12:22 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Renato is oke....gebaseerd op zijn persoonlijkheid, zeker niet op zijn club keuzes, ik snap het ook niet....Feijenoord buffelt en stroopt de mouwen op (althans zo stonden ze bekent, houden ze tegenwoordig een half uur vol) en dat Chelsea koopt en koopt maar, maar voetballen ho maar, hoe tegenstrijdig kan het zijn ;-)
Dan nog blijven het 2 schijtclubs! ;-)
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 11 juni 2014 - 23:28   quote  deeplink  
Ook voor jouw hebben ze passend gips gozert..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 21 juni 2014 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 juni 2014 - 23:28 schreef RenatoBos het volgende:
Ook voor jouw hebben ze passend gips gozert..
Schrik, durf gelijk niets meer te posten!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 22 juni 2014 - 23:22   quote  deeplink  
Dan heb je de boodschap begrepen d:-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 23 juni 2014 - 09:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 juni 2014 - 23:22 schreef RenatoBos het volgende:
Dan heb je de boodschap begrepen d:-)
Het veranderd alleen mijn mening niet. 2 smerige schijtclubs.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 23 juni 2014 - 18:54   quote  deeplink  
Das jouw mening dus ach het zal wel..
Peterhs
 Peterhs - maandag 23 juni 2014 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 juni 2014 - 09:43 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Het veranderd alleen mijn mening niet. 2 smerige schijtclubs.
Valt mee.
Chelsea is van die 2 nog de minste schijtclub ;-)
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 23 juni 2014 - 21:44   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 juni 2014 door NatjosFC --
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 25 juni 2014 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 juni 2014 - 21:36 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Valt mee.
Chelsea is van die 2 nog de minste schijtclub ;-)
Goh, wat ben jij een stoere jongen zeg..
Peterhs
 Peterhs - donderdag 26 juni 2014 - 08:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 juni 2014 - 18:29 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Goh, wat ben jij een stoere jongen zeg..
Bedankt! Dat compliment had ik even nodig :-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 27 juni 2014 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 juni 2014 - 21:36 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Valt mee.
Chelsea is van die 2 nog de minste schijtclub ;-)
Dat komt dan aan op honderdsten van procenten achter de komma! ;-)
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 27 juni 2014 - 18:31   quote  deeplink  
Jankerts..d:-)
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 28 juni 2014 - 23:06   quote  deeplink  
'Chelsea wil van Frans supertalent op twee na duurste speler ooit maken'

large_99e2c050814e2671ed696e5d9651a357433608c1.jpg

Hij mag dan niet helemaal zeker zijn van een basisplek bij Frankrijk, Chelsea ziet een potentiële goudmijn in Paul Pogba. Volgens Engelse media wil de club een astronomisch bod op tafel leggen.

Chelsea is bereid 75 miljoen euro neer te tellen voor Pogba, meldt de Daily Star. De Fransman staat sinds 2012 onder contract bij Juventus en evolueerde daar tot een topspeler. Chelsea ziet in Pogba de ideale vervanger voor Frank Lampard, wiens contract deze zomer afloopt.

Met het astronomische transferbedrag wordt Pogba de op twee na duurste voetballer aller tijden. Alleen Gareth Bale (100 miljoen) en Cristiano Ronaldo (94 miljoen) kostten meer. Beide keren was Real Madrid verantwoordelijk voor dat record.

Voor de penningmeester Juventus is de concrete interesse van Chelsea in ieder geval goed nieuws. Pogba kwam twee jaar geleden gratis en voor niets over van Manchester United. Zaterdag werd overigens bekend dat de Italiaanse kampioen ook moet vrezen voor een vertrek van Arturo Vidal.
Bron:Voetbalprimeur
Peterhs
 Peterhs - zondag 29 juni 2014 - 11:24   quote  deeplink  
Belachelijke bedragen voor iemand die nog zo weinig heeft laten zien.
Sowieso moeten die idiote bedragen lekker ophouden.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 29 juni 2014 - 12:36   quote  deeplink  
Ze zien hem als een potentieel goudmijntje, dus als ze denken er op termijn dik aan te kunnen verdienen geef ik ze geen ongelijk..
remco k
 remco k - zondag 29 juni 2014 - 14:49   quote  deeplink  
Hoe kun je dik verdienen aan een speler die 75 miljoen kost, en zeker 10 miljoen salaris op zal strijken??

Na 3 jaar heeft ie dan ruim 100 miljoen gekost.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 29 juni 2014 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juni 2014 - 14:49 schreef remco k het volgende:
Hoe kun je dik verdienen aan een speler die 75 miljoen kost, en zeker 10 miljoen salaris op zal strijken??

Na 3 jaar heeft ie dan ruim 100 miljoen gekost.
Als ie binnen twee jaar 150 miljoen opbrengt..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 29 juni 2014 - 14:58   quote  deeplink  
Niet dat ik daar in geloof by the way..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5923
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Internationale clubs / topic: Het Chelsea topic









0.0090270