BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Internationale clubs / topic: Het Chelsea topic

Plaats een nieuw antwoord  
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 23 juli 2014 - 23:44   quote  deeplink  
RZ Pellets 1-1 Chelsea: Filipe Luis debuts as a young Blues side is held in Austria

JS42559177.png

Filipe Luis made his Chelsea debut as The Blues were held to a score draw in Austria.

Jose Mourinho fielded a team mainly full of youngsters for the club's second pre-season fixture, in which Jeremie Boga scored late to secure the draw.

The young attacking midfielder made a bursting run through the middle of the Pellets defence and despite losing his balance, was able to slot the ball into the bottom left hand corner of the net.

Petr Cech put in a display that will not harm his chances of keeping his No.1 jersey at Stamford Bridge for the new season, but conceded the game's first goal on 55 minutes.

Silvio de Oliviera's shot hit Cech before cannoning off the under-side of the bar. Despite protests, the linesman ruled that the ball had crossed the line.

There were positives for Chelsea, however. Marco van Ginkel was a livewire in the centre of midfield, while debutant Luis looked solid in his 60 minutes on the pitch.

Chelsea team (subs in brackets): Cech; Ivanovic, Zouma, Terry, Luis (Ake); Van Ginkel (Romeu), Matic (Chalobah), Salah; Baker (Boga); Brown (Christensen), Bamford (Solanke).
Bron:Mirror.co
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 23 juli 2014 - 23:47   quote  deeplink  
Reaction: Mourinho on RZ Pellets

http://youtu.be/T8hlLQL8TQk
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 24 juli 2014 - 09:20   quote  deeplink  
Mourinho erkent: Een fantastische situatie, maar één zal niet blij zijn

47921936776810000.jpg

Thibaut Courtois behoorde drie opeenvolgende seizoenen tot de selectie van Atlético Madrid, maar Chelsea is niet van plan om de doelman nog een voetbaljaargang uit te lenen. De keeper uit België moet samen met Petr Cech strijden om speeltijd bij de equipe van José Mourinho, die maar wat blij is met de fantastische situatie. Cech liet woensdag zien dat hij nog lang niet versleten is.

Cech maakte woensdag in een vriendschappelijke wedstrijd met RZ Pellets (1-1) zijn rentree na een fikse schouderblessure en liet een positieve indruk op Mourinho achter. Courtois is momenteel bezig om wedstrijdfit te worden, na zijn deelname aan het WK in Brazilië en de bijbehorende vakantie. Het is aan Mourinho om te bepalen wie in de Premier League-campagne onder de lat staat.

Een fantastische situatie, voor mij. Ik heb Cech en Courtois. Dat is de beste jonge doelman ter wereld en een ervaren keeper die tot de top drie of top vijf van de wereld behoort. Dat is perfect voor Chelsea en perfect voor mij. Dat is het. Een van hen zal keepen en dat is goed nieuws voor Chelsea. Het zijn twee goede keepers. Maar één zal niet blij zijn. De supporters van Chelsea zullen wel blij zijn. Cech, 32 jaar, lijkt voor het eerst in tien jaar echt serieuze concurrentie te hebben. De transfermarkt is de transfermarkt, maar ik ben tevreden met de situatie zoals hij nu is, benadrukte de Portugees.
Bron:Voetbalzone
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 24 juli 2014 - 18:47   quote  deeplink  
'Feyenoord na Ba tegenover nog een Chelsea-speler in CL'

large_2c21f31ccfb957a66cad865ea3d7a83edd6275d7.jpg

Feyenoords Champions League-tegenstander Besiktas is in gesprek met Chelsea-middenvelder Marko Marin. De Turkse topclub wil de 25-jarige Duitser graag nog voor het treffen met de Rotterdammers vastleggen.

"Er is niet veel tijd meer voor onze wedstrijd tegen Feyenoord", zegt president Fikret Orman tegen Turkse media. De twee clubs spelen woensdag 30 juli voor het eerst tegen elkaar. "Als er morgen een speler komt, dan is het onwaarschijnlijk dat hij speelt. Maar we gaan sowieso een speler aantrekken."

Voor de eerste van twee wedstrijden hoeft Feyenoord dus geen rekening te houden met een nieuwe speler, maar voor de return in Istanbul op 6 augusts mogelijk wel. Dat zou dus Marin, die vorig seizoen verhuurd werd aan Sevilla, kunnen zijn. "We zijn in gesprek met Marin. We kunnen hem transfereren of een naam waarmee we nog niet mee in verband gebracht zijn."

Besiktas deed onlangs al zaken met Chelsea door spits Demba Ba aan te trekken. Volgens de Senegalees ziet Marin de overstap ook wel zitten. "Hij belde me na mijn transfer naar Besiktas en zei dat ze ook in hem geïnteresseerd waren", vertelt Ba aan Yeni Şafak, een Turkse krant. "Hij zou graag samen met me willen spelen. Chelsea gaat hem waarschijnlijk weer verhuren, dus dit is zeker iets dat zou kunnen gebeuren."
Bron:Voetbalprimeur
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 25 juli 2014 - 08:00   quote  deeplink  
Mourinho krijgt alvast waarschuwing: Ik wil niet op de bank zitten

45054930091272000.jpg

José Mourinho is maar wat blij dat hij komend seizoen bij Chelsea over Petr Cech en Thibaut Courtois kan beschikken. Laatstgenoemde was de afgelopen drie seizoenen aan Atlético Madrid verhuurd, maar dient nu in Londen om speelminuten te strijden. Mourinho erkende afgelopen week dat één van de twee niet blij zal zijn met de fantastische situatie en Cech heeft geen zin om het slachtoffer te zijn.

Ik wil niet op de bank zitten, maakt Cech, 32 jaar, vrijdag in diverse Britse media duidelijk. Ik doe er alles aan om de nummer één te zijn. Ik wil het niet hebben over als en maar. Laten we eerst bekijken hoe het mij afgaat en wat er gaat gebeuren. Ik ga mijn best doen en zal er alles aan doen om er te staan zodra het seizoen van start gaat.

Mourinho zal uiteraard een keuze moeten maken zodra de eerste wedstrijd op de planning staat. En ook voor de tweede wedstrijd, de derde wedstrijd, etcetera. Ik ben niet anders dan andere spelers, ik wil spelen. Mourinho maakte afgelopen week duidelijk dat hij zowel Cech als Courtois wil behouden. Maar de transfermarkt is de transfermarkt, erkende de manager. Het valt niet uit te sluiten dat Cech, die nog steeds een van de beste keepers van de Premier League is, eventueel een transferverzoek zal indienen.
Bron:Voetbalzone
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 25 juli 2014 - 18:37   quote  deeplink  
Chelsea FC belegt volgende week een trainingskamp in Nederland. De Engelse topclub heeft Papendal gekozen als haar trainingslocatie. Na een verblijf in Oostenrijk bereidt de Premier League club zich op de velden van Vitesse voor op het nieuwe seizoen. Woensdag 30 juli staan Vitesse en Chelsea FC tegenover elkaar in GelreDome (aanvang 19.30 uur).

De trainingsweek kent op verzoek van Chelsea FC een besloten karakter. Dat betekent dat de trainingen van Chelsea FC niet toegankelijk zijn. Doordat de trainingsvelden voorzien zijn van extra afscherming, zijn de trainingen niet zichtbaar. De oefenwedstrijd die voor woensdag 30 juli op het programma staat (aanvang 19.30 uur) in GelreDome is uiteraard wel te bezoeken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 juli 2014 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 25 juli 2014 - 18:38   quote  deeplink  
Liverpool heeft zich weer bij Chelsea gemeld. The Reds zagen Ben Davies naar Tottenham Hotspur gaan en ook Alberto Moreno lijkt onhaalbaar, dus men doet weer een poging voor Ryan Bertrand. Chelsea vindt het in ieder geval maar niets om zaken te doen met een titelconcurrent en dus mag Bertrand alleen weg voor de absolute hoofdprijs. Met andere woorden: dik tien miljoen euro. (Daily Mail)
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 25 juli 2014 - 18:40   quote  deeplink  
Chelsea haalt verloren zoon Drogba officieel terug naar Stamford Bridge

large_f49720d94be08409c38ec0d98ca4ee8fe7846494.jpg

Didier Drogba keert officieel terug bij zijn oude liefde Chelsea. De Londense club haalt de inmiddels 36-jarige Ivoriaan transfervrij binnen en legt de spits voor één seizoen vast.

Drogba hoefde naar eigen zeggen niet lang na te denken toen Chelsea opnieuw bij hem aanklopte. "Het was een makkelijke beslissing", vertelt hij op de clubwebsite van The Blues. "Ik kon de mogelijkheid om opnieuw met José (Mourinho, red.) niet afslaan. Iedereen weet dat ik een bijzondere relatie met deze club heb. Het voelt hier altijd als thuis. Mijn verlangen om te winnen is altijd hetzelfde gebleven en ik kijk er naar uit om dit team te helpen. Ik ben enthousiast over het volgende hoofdstuk in mijn carrière."

Ook Mourinho toonde zich enthousiast. "Hij is hier gekomen, omdat hij een van de beste spitsen ter wereld is. Ik ken zijn persoonlijkheid erg goed en ik weet dat hij niet gekomen is vanwege zijn geschiedenis of om wat hij heeft gedaan voor deze club. Hij is hier gekomen met de intentie om nog meer geschiedenis te schrijven."

Drogba speelde eerder al acht jaar voor Chelsea, waar hij in 2012 vertrok. Met de Londenaren veroverde de spits drie Premier League-titels, vier FA Cups, twee League Cups en de Champions League. Eerder deze zomer versterkte Chelsea zich ook al met spits Diego Costa, die afkomstig is van het Spaanse Atlético Madrid.
Bron:,Voetbalprimeur

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 juli 2014 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 25 juli 2014 - 23:03   quote  deeplink  
BtZvPTgCUAE3JOq.jpg

BtZvwldIAAAyGLx.png
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 25 juli 2014 - 23:04   quote  deeplink  
Return of the King: Drogba signs

BtZvPTgCUAE3JOq.jpg

BtZvwldIAAAyGLx.png

http://youtu.be/09Icec6-N74

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 juli 2014 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 26 juli 2014 - 19:15   quote  deeplink  
Mourinho: eisen van Shaw doodsteek Chelsea

media_xll_2392086.jpg

Chelsea heeft geen pogingen gedaan om Luke Shaw aan te trekken omdat de salariseisen van de 19-jarige speler te hoog lagen. De tiener tekende onlangs een contract bij Manchester United, waar hij naar verluidt 120.000 pond (ruim 150.000 euro) per week gaat verdienen.

'Als wij Shaw voor dit salaris hadden vastgelegd, dan had dit de balans in de kleedkamer volledig verstoord', aldus coach José Mourinho in de Britse media. 'Dit was voor ons de doodsteek geweest.'

'Als we dit zouden betalen aan een 19-jarige jongen, een fantastische speler, hadden andere spelers bij ons aan de deur gestaan met de vraag waarom zij dit niet krijgen na 200 wedstrijden voor de club achter hun naam', vervolgde Mourinho. 'Ze zouden niet kunnen begrijpen waarom iemand van 19 meer verdient dan zij. Die verstoring van de balans staan wij niet toe. Ik bekritiseer andere clubs niet, maar voor mijn club was het heel negatief geweest.'
Bron:AD
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 26 juli 2014 - 23:50   quote  deeplink  
'Chelsea stuurt voormalig Vitessenaar ditmaal naar Spanje'

large_346e5ea8d4952410d77e98552ae9e077b9aee179.jpg

Gaël Kakuta staat voor de zesde keer op het punt om verhuurd te worden door Chelsea. Volgens L'Equipe wordt de aanvaller binnen enkele dagen gepresenteerd bij Rayo Vallecano, een middenmoter uit de Primera Division.

De inmiddels 23-jarige Kakuta gold in zijn tienerjaren als één van de grootste talenten ter wereld en werd al vroeg opgepikt door Chelsea. De Engelse topclub dacht een potentiële superster binnengehaald te hebben, maar kwam bedrogen uit. De jongeling ontwikkelde zich nauwelijks en wist ook op huurbasis bij andere clubs slechts sporadisch te overtuigen.

In de zomer van 2012 stapte Kakuta tijdelijk over naar Vitesse, waar hij onder Fred Rutten een uitstekend seizoen kende. De Arnhemmers huurden de Fransman daarop ook vorig seizoen, maar de nieuwe trainer Peter Bosz zag het absoluut niet zitten in de dribbelaar. Daarop besloot Chelsea Kakuta al in de winterstop terug te halen.
Bron:Voetbalprimeur
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 29 juli 2014 - 13:21   quote  deeplink  
Mourinho: We need Drogba

http://youtu.be/oR36ojPs60Q
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 29 juli 2014 - 13:21   quote  deeplink  
Captain Cahill: Massive honour

http://youtu.be/fMi8Q8u4rD0
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 29 juli 2014 - 13:22   quote  deeplink  
Reaction: Zouma on Olimpija

http://youtu.be/bdUN-Y0iqo0
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 29 juli 2014 - 13:22   quote  deeplink  
Cahill: Enjoyed our time

http://youtu.be/yU6SMwNCCqk
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 29 juli 2014 - 13:30   quote  deeplink  
Mourinho kijkt ogen uit: Als ze dat niet worden, ben ik de schuldige

48951479763323000.jpg

Het nationale elftal van Engeland presteert al jaren ondermaats op eindtoernooien, maar José Mourinho ziet de toekomst van the Three Lions positief in. Althans, de manager van Chelsea ziet bij zijn club voldoende tieners rondlopen die het potentieel hebben om in de toekomst tot A-international van Engeland uit te groeien. Mourinho zal daar naar eigen zeggen een belangrijke rol in spelen.

Middenvelder Isaiah Brown en aanvaller Dominic Solanke, winnaars van het EK Onder-17, mochten tijdens de voorbereiding op het nieuwe seizoen al met de A-selectie meedoen. Lewis Baker, een middenvelder, staat op het punt om naar de first squad te worden gepromoveerd en ook Jeremie Boga wordt als een groot talent gezien. Normaliter laat Chelsea zijn talenten op huurbasis gaan, maar Mourinho heeft de jonge voetballers liever dicht bij zich.

Het is heel simpel. In een paar jaar zullen Baker, Brown en Solanke de status van Engels international bereiken. Als ze dat niet worden, ben ik de schuldige. Ik herhaal, dan ben ik daar verantwoordelijk voor. Ze maken deel uit van een proces dat Chelsea zonder mij is begonnen, in de jaren voor mijn terugkeer bij de club. Maar nu heb ik voetballers die voor Chelsea zullen spelen. En als ze voor Chelsea zullen spelen, zullen ze ook voor Engeland spelen. Dat weet ik vrijwel zeker.

Chelsea wordt gezien als een kerkhof voor jong talent, vervolgde Mourinho zijn relaas. Maar op dit moment, in de A-selectie, heb ik Andreas Christiansen, Nathan Aké en waarschijnlijk Baker tot mijn beschikking. Ik wil namelijk nog een Engelse voetballer in mijn selectie hebben. Dus in de A-selectie zullen drie spelers zitten die uit de jeugdopleiding afkomstig zijn. Baker, Brown, Solanke en Boga zullen niet allemaal in mijn selectie zitten. Ik kan geen dertig voetballers hebben. Maar deze vier zullen heel het seizoen met ons werken.

Op zeventienjarige leeftijd is het mijns inziens niet goed om in de Championship te gaan voetballen, of elders", benadrukte de oefenmeester. "Ze moeten op die leeftijd met ons trainen en van ons leren. En ze zullen veel leren en ook voor Onder-21 uitkomen. En wie weet in de Capital One Cup, de FA Cup Ze zijn zeventien, niet twintig. Bij de Onder-21 hebben ze tegenstanders van twintig jaar. En het is fantastisch dat ze bij ons elke dag kunnen meetrainen. Dus die vier komen eraan en we hebben Christiansen, Aké en Kurt Zouma. Dat zijn zeven à acht spelers die over twee à drie jaar een sterk elftal kunnen vormen, homegrown players. Dat zal een complete ommekeer zijn.
Bron:Voetbalzone
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 29 juli 2014 - 13:32   quote  deeplink  
Mourinho: 'Ik heb hem gebeld, maar Modric wil niet naar Chelsea komen'

modricreal60995000.jpg

Chelsea trok deze transferperiode de knip voor de komst van Cesc Fàbregas, maar de vraag is of de van Barcelona overgekomen middenvelder wel de eerste keuze was. José Mourinho is een groot fan van Luka Modric en geeft toe dat hij heeft geprobeerd om de Kroaat naar Stamford Bridge te halen. Modric gaf echter aan dat hij niet van plan was om Real Madrid te verlaten.

Mourinho werkte in het Santiago Bernabéu samen met Modric, die twee jaar geleden overkwam van Tottenham Hotspur. De middenvelder veroverde direct een basisplaats in het sterrenteam van Real en is uitgegroeid tot een van de belangrijkste spelers. "Ik heb hem gebeld, maar Luka wil niet naar Chelsea komen", zegt Mourinho in gesprek met Sportske Novosti. "Ik ben een fan van Luka en van zijn kwaliteiten, maar hij wil Real Madrid niet verlaten."

De 28-jarige Modric speelde in twee jaar tijd al meer dan 100 officiële wedstrijden voor Real, waarmee hij drie prijzen pakte: de Spaanse Supercup, de Copa del Rey en de Champions League. De middenvelder heeft nog een contract voor drie seizoenen bij de Koninklijke.
Bron:Voetbalzone
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 29 juli 2014 - 16:32   quote  deeplink  
Didier Drogba: Exclusive First Interview

http://youtu.be/Zl2nKyncxhA
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 30 juli 2014 - 11:00   quote  deeplink  
Diego Costa's first Chelsea FC goal

http://youtu.be/YHYefBHFLBc
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 30 juli 2014 - 11:06   quote  deeplink  
'Chelsea meldt zich wéér bij Atlético en doet bod van 25 miljoen'

large_588684a88b208081cabde278a53b21d99d8a5db2.jpg

Chelsea lijkt er een sport van te willen maken zoveel mogelijk spelers van Atlético Madrid over te nemen. Na Diego Costa en Filipe Luis doen de Londenaren nu een poging verdediger Miranda aan te trekken.

Volgens de Madrileense krant Marca heeft Chelsea een bod van 25 miljoen euro neergelegd bij de verliezend finalist van de Champions League. De Braziliaanse verdediger vormde vorig seizoen het vaste verdedigingsduo met de Uruguayaan Diego Godin, die overigens ook al eens met Chelsea in verband is gebracht.

Miranda heeft in zijn contract een clausule staan waardoor hij voor dertig miljoen euro kan vertrekken. Chelsea wil echter proberen om de Braziliaan voor een aantal miljoenen minder te strikken. Atlético, dat dus al enkele vaste waarden verloor, is niet voornemens mee te werken aan het plan van Chelsea en houdt vast aan de som die in de clausule staat.

Miranda is ook met FC Barcelona en Manchester United in verband gebracht, maar deze clubs lijken in eerste instantie voor respectievelijk Daniel Agger en Mats Hummels te gaan. Wat het contact tussen Chelsea en Miranda ten goede komt is dat de speler dezelfde zaakwaarnemer als José Mourinho heeft. Voor Toby Alderweireld opent een vertrek van Miranda de deur naar meer speeltijd in Vicente Calderon.
Bron:Voetbalprimeur
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 30 juli 2014 - 11:07   quote  deeplink  
Drogba: 'Zelfs toen ik al weg was, was ik nog speler van Chelsea'

45281419429858000.jpg

Didier Drogba is terug op het oude nest. De man die tussen 2004 en 2012 actief was voor Chelsea speelde de voorbije seizoenen bij Shanghai Shenhua en Galatasaray, maar toen hij werd benaderd door José Mourinho wist de Ivoriaan wat hem te doen stond. Drogba keerde terug naar Stamford Bridge.

Het is geweldig om terug te zijn, laat Drogba weten via de officiële kanalen van de club. Het was geen moeilijke beslissing, ik kon geen nee zeggen tegen José en Chelsea. Ik heb veel fantastische herinneringen bij deze club, dus toen de mogelijkheid zich voordeed was het niet lastig. Mourinho zei dat ik, met mijn historie bij de club, op een dag moest terugkeren. Ik ben het met hem eens. Zelfs toen ik was vertrokken, was ik door de acht jaar die ik hier zat nog een speler van Chelsea. Dat is niet vervelend bedoeld richting de clubs waar ik de afgelopen twee jaar zat, maar zo is het nou eenmaal.

De 36-jarige Drogba gaat met Chelsea op prijzenjacht, zo geeft hij te kennen. Iedereen weet dat ik hier niet ben om te glimlachen en om de mensen die blij zijn met mijn terugkeer te bedanken. Ik wil winnen en ik wil mijn wil om te winnen delen met de rest.
Bron:Voetbalzone
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 juli 2014 - 12:58   quote  deeplink  
van Ginkel: a special night

http://youtu.be/MCSlpResfxw
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 juli 2014 - 12:58   quote  deeplink  
Cesc Fabregas' first Chelsea goal

http://youtu.be/tvHCProQP0k
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 juli 2014 - 12:58   quote  deeplink  
Azpilicueta: Working together

http://youtu.be/5PHNsAMEMCI
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 juli 2014 - 12:59   quote  deeplink  
Mourinho: Let's keep working

http://youtu.be/mOWNnNbv0jU
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 juli 2014 - 13:21   quote  deeplink  
Lukaku voor 32 miljoen voor 5 jaar naar Everton..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 juli 2014 - 13:22   quote  deeplink  
Ryan Bertrand wordt een jaar verhuurd van Chelsea aan Southampton..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 juli 2014 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 juli 2014 - 19:35   quote  deeplink  
Thibaut Courtois: Exclusive first interview

http://youtu.be/8BXqhPNegho
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 01 augustus 2014 - 00:38   quote  deeplink  
Chelsea verdiende afgelopen jaar 178 miljoen aan transfers

media_xll_2405874.jpg

De verkoop van Juan Mata, Kevin De Bruyne, David Luiz, Demba Ba en Romelu Lukaku heeft Chelsea afgelopen jaar 177,8 miljoen euro opgeleverd. Op de doorverkoop van het vijftal maakten The Blues 77,1 miljoen euro winst.
Woensdag verkocht Chelsea Rode Duivel Romelu Lukaku, die in 2011 voor 23 miljoen was overgekomen van Anderlecht voor ruim 35 miljoen euro aan Everton. De duurste aankoop uit de geschiedenis van de 'Toffees' leverde de Londense club dus om en bij de twaalf miljoen euro op.


Mata
Ook met de transfer van Juan Mata naar Manchester United deed Chelsea financieel een uitstekende zaak. In 2011 kochten The Blues de Spanjaard voor 29,6 miljoen van Valencia en drie jaar later werd hij voor 46,6 miljoen doorverkocht aan Manchester United.

De Bruyne
In 2012 haalde Chelsea met Kevin De Bruyne nog een Belg naar Stamford Bridge. De roodharige middenvelder kostte toen 8,5 miljoen euro en werd na twee seizoenen en evenveel basisplaatsen voor 22,7 miljoen doorverkocht aan Wolfsburg. Samen met David Luiz, die in 2011 voor 31,5 miljoen werd gekocht van Benfica en deze zomer voor 63 miljoen vertrok naar PSG, leverde hij Chelsea een aardig zakcentje op.

Demba Ba
Aan de verkoop van de Senegalees Demba Ba (ex-Moeskroen), die deze zomer voor 10 miljoen naar het Turkse Besiktas trok, verdiende Chelsea-voorzitter Roman Abramovic met 1,2 miljoen het minst.
Bron:AD
Peterhs
 Peterhs - vrijdag 01 augustus 2014 - 00:47   quote  deeplink  
Trek daar de salarissen en aankopen vanaf.
Leg het naast de schuld. Hmm bankroet, net als bijna alle grote clubs.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 01 augustus 2014 - 01:10   quote  deeplink  
En RBC krijgt zijn begroting niet rond en word failliet verklaard..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 augustus 2014 door RenatoBos --
Peterhs
 Peterhs - vrijdag 01 augustus 2014 - 07:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 augustus 2014 - 01:10 schreef RenatoBos het volgende:
En RBC krijgt zijn begroting niet rond en word failliet verklaard..
Ik wil maar even zeggen...
Dat ging wel om ietsje minder ;-)
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 01 augustus 2014 - 11:23   quote  deeplink  
uefamafia.jpg
Uwe Warstein
 Uwe Warstein - vrijdag 01 augustus 2014 - 15:53   quote  deeplink  
Gezellig topic.
Peterhs
 Peterhs - vrijdag 01 augustus 2014 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 augustus 2014 - 15:53 schreef Uwe Warstein het volgende:
Gezellig topic.
Zekers. Hier zijn in ieder geval nog minimaal 2 mensen die wat posten.
Nou ja eentje die af en toe flauw reageert en eentje die alleen voor zichzelf al die doelloze berichten post.
In jou topics die je beide onderdelen zelf in je eentje. Das helemaal gezellig.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 01 augustus 2014 - 19:18   quote  deeplink  
whistling.gif
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 01 augustus 2014 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 augustus 2014 - 18:51 schreef Peterhs het volgende:

[..]

In jou topics die je beide onderdelen zelf in je eentje. Das helemaal gezellig.
m1703.gif
Uwe Warstein
 Uwe Warstein - vrijdag 01 augustus 2014 - 19:21   quote  deeplink  
Ik ben juist heel blij dat niemand mijn mooie topics komt bevuilen.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 01 augustus 2014 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 augustus 2014 - 19:21 schreef Uwe Warstein het volgende:
Ik ben juist heel blij dat niemand mijn mooie topics komt bevuilen.
Kon ik dat maar zeggen..d:-)
Peterhs
 Peterhs - vrijdag 01 augustus 2014 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 augustus 2014 - 19:21 schreef Uwe Warstein het volgende:
Ik ben juist heel blij dat niemand mijn mooie topics komt bevuilen.
Die gekke snavel kan het hebben.
Waarom zou ik de nog viezere clubs die jij aanbid verder vervuilen? Alles wat ik daar neerzet verbeterd alleen het topic maar, dus dat is een beetje zonde.
Je smaak van bier is overigens ook niet veel beter.
Uwe Warstein
 Uwe Warstein - vrijdag 01 augustus 2014 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 augustus 2014 - 19:25 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Kon ik dat maar zeggen..d:-)
I see what you did there ...
Uwe Warstein
 Uwe Warstein - vrijdag 01 augustus 2014 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 augustus 2014 - 20:44 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Die gekke snavel kan het hebben.
Waarom zou ik de nog viezere clubs die jij aanbid verder vervuilen? Alles wat ik daar neerzet verbeterd alleen het topic maar, dus dat is een beetje zonde.
Je smaak van bier is overigens ook niet veel beter.
Ik proef een sterke afgunst in deze post ;)

Warsteiner is niks mis mee, maar ik heb liever Bitburger.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 01 augustus 2014 - 22:11   quote  deeplink  
Spreek samen een keer af zou ik zeggen, kunnen we het hier weer over Chelsea hebben, stelletje topicvervuilerts..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 01 augustus 2014 - 23:35   quote  deeplink  
Torres wordt na drieënhalf jaar door Duitsers verlost van Chelsea

4-Fakta-Menarik-Fernando-Torres.jpg

Fernando Torres kan in augustus wel eens een verrassende transfer tegemoet gaan. Diverse Engelse en Duitse tabloids melden vrijdag dat El Niño in de serieuze belangstelling staat van VfL Wolfsburg, dat naarstig op zoek is naar een extra spits. In de dertigjarige Spanjaard zou de Bundesligist een aantrekkelijke optie zien voor het seizoen 2014/15.

Torres stapte halverwege het seizoen 2010/11 voor vijftig miljoen Britse pond over van Liverpool naar Chelsea. De Londenaren dachten er met hem flink op vooruit te gaan, maar kwamen zwaar bedrogen uit: Torres zakte helemaal in en maakte sinds de transfer niet meer dan 20 doelpunten in 110 Premier League-wedstrijden voor Chelsea. Wel won men met hem aan boord de Champions League en Europa League.

Carlo Ancelotti was de trainer die Torres naar Stamford Bridge haalde, maar hij kreeg de Spanjaard niet aan de praat. Ook André Villas-Boas, Roberto Di Matteo en Rafael Benítez wisten niet het maximale uit de spits naar boven te halen en José Mourinho is er nog evenmin in geslaagd. Toch zou de trainer nog vast willen houden aan Torres voor het nieuwe seizoen. Een goed bod vanuit Wolfsburg kán Mourinho echter op andere gedachten brengen.

Die Wölfe hebben met Bas Dost en Ivica Olic momenteel maar twee echte puntspelers in de gelederen. Men was eerst bezig met Romelu Lukaku, maar haakte uiteindelijk af om de vraagprijs van Chelsea. Datzelfde gold voor Álvaro Morata, die bovendien de interesse van Juventus prefereerde boven Wolfsburg en uiteindelijk voor de Italiane koos. Er worden meer spitsen genoemd dan alleen Torres voor Wolfsburg, dat nog de hele maand augustus heeft om een knoop door te hakken.
Indirect kan Torres overigens Feyenoord blij maken, als hij echt naar Duitsland gaat. VfL Wolfsburg heeft al meermaals aangegeven dat het pas nadenkt over een afscheid van Bas Dost, wanneer het zelf een andere spits in huis heeft. Dost is de nummer één kandidaat om het vertrek van Graziano Pellè uit De Kuip op te vangen. Zelf ziet hij de overstap zitten en Fred Rutten zei vrijdag nog dat hij met de spits heeft gesproken.
Bron:Voetbalzone
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 01 augustus 2014 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 augustus 2014 - 19:21 schreef Uwe Warstein het volgende:
Ik ben juist heel blij dat niemand mijn mooie topics komt bevuilen.
WHAHAHAHAHAHAAAA
laughing_seagull_may26_03.jpg
Peterhs
 Peterhs - zaterdag 02 augustus 2014 - 00:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 augustus 2014 - 23:40 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

WHAHAHAHAHAHAAAA
[ afbeelding ]
ROFL!!!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 02 augustus 2014 - 17:29   quote  deeplink  
Chelsea-legende Lampard mogelijk als huurling naar ManCity

media_xll_2407815.jpg

Frank Lampard voetbalt wellicht het komend halfjaar toch in de Engelse Premier League. Manchester City staat volgens diverse Engelse media op het punt de middenvelder te huren van New York City FC. Bij die club tekende Lampard onlangs een tweejarig contract na een verblijf van 13 jaar bij Chelsea.

Omdat zijn nieuwe club pas vanaf maart 2015 competitieverplichtingen heeft ligt het voor de hand dat Lampard (36) tijdelijk elders wordt gestald. Manchester City is daarbij een logische optie. De club is samen met honkbalclub New York Yankees eigenaar van New York City FC. Vertegenwoordigers van ManCity hebben nog niet gereageerd op de speculaties.
Bron:AD
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 03 augustus 2014 - 13:37   quote  deeplink  
Zo breng je een natie in rep en roer dus..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 04 augustus 2014 - 17:45   quote  deeplink  
Elia schiet Werder op weg naar ruime zege op Chelsea

media_xl_2408991.jpg

Chelsea heeft de oefenwedstrijd bij Werder Bremen vandaag met 3-0 verloren. De Duitsers kwamen na een kwartier op voorsprong door een benutte strafschop van Eljero Elia. Ludovic Obraniak kopte kort daarna de 2-0 binnen. In de slotfase kreeg de thuisploeg wederom een penalty, die dit keer werd ingeschoten door Felix Kroos.

Marco van Ginkel speelde in de eerste helft mee bij The Blues. De Londense ploeg begint de Premier League maandag 18 augustus met een uitduel bij het gepromoveerde Burnley. Tot die tijd oefenen de Engelsen nog tegen het Hongaarse Ferencvaros en het Spaanse Real Sociedad.
Bron:Volkskrant

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Internationale clubs / topic: Het Chelsea topic









0.0101268