BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Internationale clubs / topic: Het Chelsea topic

Plaats een nieuw antwoord  
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 29 juni 2014 - 15:02   quote  deeplink  
Chelsea Ready To Pay £30m To Beat Manchester United To Young Midfielder Signing

William-Carvalho-Sporting-Lisbon.png

Chelsea look set to meet the £30m asking price of Sporting Lisbon midfielder William Carvalho as they hope to sign the player ahead of Manchester United, according to the Daily Mirror.

The Portuguese youngster is widely regarded as one of the biggest prospects in Europe at the moment after some superb displays for his club in recent times, with United previously linked as his biggest admirers in this summers transfer window.

However, Chelsea manager Jose Mourinho is also known to keep an eye out on the best talent coming out of his native Portugal, and is seemingly ready to pay Sportings hefty demands to bring the 22-year-old to Stamford Bridge for next season.

Although the Blues already have a number of quality options in the middle of the park, particularly with the recent signing of Cesc Fabregas from Barcelona, Mourinho is keen to continue investing in that position as doubts remain over the future of players such as Ramires and John Obi Mikel, while veteran England midfielder Frank Lampard has also left the club.

Chelsea and United are also in competition for the signing of Bayern Munich midfielder Toni Kroos, though with Carvalho now likely to be heading to London, it could be that the German playmaker will be Old Trafford-bound this summer.
Bron:Daily Mirror
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 29 juni 2014 - 15:55   quote  deeplink  
Zou Carvalho kiezen over Pogba,
Met Matic heb je al een topper op cvm.
Zou zonde zijn van Pogba of Matic. Carvalho kun je nogeen keer op de bank zetten.
Moet je wel eerst van die Mikel af...
Peterhs
 Peterhs - zondag 29 juni 2014 - 22:18   quote  deeplink  
Dus wat ik zeg is gewoon logisch.
Sorry, maar het gaat werkelijk nergens meer over. Ze moeten al die sjeiks eruit pleuren.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 30 juni 2014 - 23:33   quote  deeplink  
Racist..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 01 juli 2014 - 00:09   quote  deeplink  
Courtois niet op spelerslijst Chelsea

media_xll_2339589.jpg

Er is onduidelijkheid ontstaan over de voetbaltoekomst van Thibaut Courtois, meldt De Standaard. De Belgische doelman, met de Rode Duivels actief op het WK, ontbreekt op de nieuwe spelerslijst van Chelsea. Hij staat op de website nog steeds tussen de spelers die zijn uitgeleend.

Manager José Mourinho zei dat de Belg na het WK naar Londen zou komen. Over Courtois was een paar maanden terug veel te doen. Chelsea had hem uitgeleend aan Atlético Madrid. In de halve finales van de Champions League speelden beide teams tegen elkaar en het gerucht ging dat Chelsea in het huurcontract had laten opnemen dat Courtois niet tegen de ploeg uit Londen in actie mocht komen.

Het is onduidelijk waarom Courtois op de nieuwe spelerslijst ontbreekt. Vreemd is dat Petr Cech nog steeds met nummer 1 op de lijst prijkt. De nieuwe aanwinst Cesc Fabregas staat er ook al op. Net als de Nederlanders Marco van Ginkel en Nathan Aké.

Patrick van Aanholt staat overigens nog steeds tussen de jeugdspelers op de website. Hij werd uitgeleend aan Vitesse. Andere spelers die uitgeleend waren, staan wel bij het eerste elftal. De Standaard denkt nu dat Courtois mogelijk toch nog een jaartje bij Atlético blijft.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 01 juli 2014 - 00:12   quote  deeplink  
Frank Lampard to join Melbourne City

frank-lampard.jpg

Frank Lampard has reportedly spend the start of next season with Melbourne City ahead of a proposed move to New York City FC in the United States.

The former Chelsea midfielder has been linked with a move to Manchester City's newly-formed Major League Soccer franchise, but they will not start competing until 2015.

According to the Daily Mirror, the England international will have a spell with the A-League side, who are 80% owned by the Premier League champions, and were previously known as Melbourne Heart.

The reports claims that the deal has been agreed and that an announcement is due soon.
Bron:SpOrtsmole
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 01 juli 2014 - 00:20   quote  deeplink  
John Terry uploads latest video from Chelsea pre-season training, does shirtless sprints on sand

http://youtu.be/73iqp3GAaAk
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 01 juli 2014 - 00:21   quote  deeplink  
Chelsea looking to beat Man Utd to Portuguese star

Ricardo-Carvalho-Chelsea_2412819.jpg

Manchester Uniteds ongoing talks with Portuguese international, William Carvalho, could be about to encounter another problem as Chelsea look set to hijack the deal, reports talkSPORT. The Red Devils had all but secured an agreement to sign the Sporting Lisbon midfielder in April, but he has yet to put pen to paper for the side.

When David Moyes was managing United, Carvalho became a primary transfer target and a deal was nearing completion. However, upon Moyes sacking, negotiations between the club and the player broke down, and they have only recently resurfaced again. Louis Van Gaal had to think about it, but he eventually gave the Old Trafford club the green light to continue their £37 million pursuit of the player.

Now, though, Jose Mourinho has decided that he wants his compatriot at Stamford Bridge, and Chelsea could be about to steal the player from United at the last minute. Carvalho played for Portugal during this summers World Cup, and he was one of a very distinct minority that impressed for the international side.

Should Mourinho bring him to the Blues, then he would most likely partner Cesc Fabregas and Nemanja Matic in the centre of midfield. At just 22 years old, Carvalho would represent real long-term investment in the squad, the like of which Mourinho is keen to make. The Portuguese manager had wanted to bring Paul Pogba to Chelsea, but that deal looks to have been scuppered by recent comments from Pogbas agent.
Bron:Atralfootball
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 01 juli 2014 - 01:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juni 2014 - 23:33 schreef RenatoBos het volgende:
Racist..
Nee, gezond voetbal...
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 01 juli 2014 - 01:46   quote  deeplink  
Dat ook..
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 01 juli 2014 - 23:03   quote  deeplink  
Costa naar Chelsea
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 02 juli 2014 - 00:52   quote  deeplink  
Hoppaaaaa..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 08 juli 2014 - 19:13   quote  deeplink  
'Feyenoord wil jonge Chelsea-speler op huurbasis overnemen'

charly-musonda-jr(belgie)(1).jpg

Feyenoord is momenteel druk bezig om zijn selectie op orde te krijgen voor volgend seizoen. De Rotterdammers zouden hun oog volgens Voetbal International nu hebben laten vallen op een jonge speler van Chelsea.

De club uit Rotterdam zou momenteel aan het onderzoeken zijn of het mogelijk is om Charly Musonda Junior naar Nederland te halen. De middenvelder lijkt niet te hoeven rekenen op speelminuten bij Chelsea, terwijl de voormalig jeugdspeler van RSC Anderlecht bij Feyenoord wel mag hopen op speelminuten.

Niet alleen Feyenoord wil de middenvelder graag op huurbasis overnemen. Anderlecht ziet de zeventienjarige speler graag ook tijdelijk terugkeren. Een terugkeer naar de Belgen ziet de creatieveling echter niet zitten, zo gaf hij al aan op Twitter.
Bron:Soccernews
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 08 juli 2014 - 20:55   quote  deeplink  
17? Zeker een vals paspoort dan, want die ziet eruit als hoogui een jaar of 13...
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 08 juli 2014 - 22:57   quote  deeplink  
Geen idee hoe een hoogui eruit ziet..(?)
Peterhs
 Peterhs - woensdag 09 juli 2014 - 07:45   quote  deeplink  
Zo dus
tomson
 tomson - vrijdag 11 juli 2014 - 17:21   quote  deeplink  
Spelers worden in de Afrikaanse landen hun paspoort over het algemeen jonger gemaakt, niet ouder..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 juli 2014 door tomson --
tomson
 tomson - vrijdag 11 juli 2014 - 17:22   quote  deeplink  
Hoogui... een keer bij m'n biefstukkie proberen.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 17 juli 2014 - 12:54   quote  deeplink  
Terry: Het voelde wel gek dat hij nu niet meer naast me zat, ik mis hem

lampard34193000.JPG

Frank Lampard kwam liefst dertien jaar uit voor Chelsea, maar zwaaide na vorig seizoen af. De 36-jarige middenvelder is nu transfervrij en kan zijn loopbaan elders voortzetten: de meeste van zijn generatiegenoten blijven achter op Stamford Bridge. Ashley Cole vertrok naar AS Roma, maar John Terry en Petr Cech gaan door bij the Blues. Terry zegt dat het wel even wennen is, zo zonder Lampard.

Voor het eerst sinds het jaar 2000 begint Terry de voorbereiding bij Chelsea zonder Lampard. De twee konden het zeer goed met elkaar vinden en zaten ook altijd naast elkaar in de kleedkamer. Het voelde wel gek dat dat nu niet zo was, zegt de ervaren verdediger donderdag in de Daily Mail. We zaten al naast elkaar sinds tja, eigenlijk sinds Frank erbij kwam. Ik kon het echt enorm goed vinden met Lamps en Ash, dat waren mijn twee beste vrienden hier.

Ik vind het dus best jammer dat misschien wel de beste Chelsea-speler ooit weg is, ik mis hem. Hij bracht een hoop extras in de kleedkamer, en ook als vriend, zegt Terry sip. Je weet dat je allemaal wat ouder wordt, maar je hoopt gewoon stiekem dat een moment als dit niet zal komen. Gelukkig is Cesc Fàbregas een goede aanwinst als vervanger. Hij is geweldig aan de bal, scoort bizar veel en heeft pit. Dat herinner ik me nog goed uit zijn Arsenal-jaren.
Bron:Voetbalzone
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 17 juli 2014 - 13:09   quote  deeplink  
Chelsea kaapt toptalent weg bij Barcelona

205_1276498067_barca.jpg

Nieuws uit de jeugdopleiding van FC Barcelona. De Catalaanse grootmacht is één van haar grootste talenten kwijtgeraakt aan Chelsea. Josi Quintero vertrekt naar Londen.

De 17-jarige aanvaller kondigde twee weken geleden al aan dat zijn overgang naar Stamford Bridge spoedig zou worden gerealiseerd. Quintero zag naar eigen zeggen weinig kans om door te breken in Camp Nou. De verwachting is dat Chelsea hem komend seizoen op huurbasis elders stalt.

Quintero stond te boek als het grootste talent van La Masia en werd naast Chelsea eveneens begeerd door Arsenal en Olympique Lyon. Onduidelijk is hoeveel The Blues aan FC Barcelona betalen.
Bron:Elfvoetbal
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 17 juli 2014 - 13:09   quote  deeplink  
Cole: "Niet meer nodig bij Chelsea"

408041_heroa.jpg

Ashley Cole is dinsdag gepresenteerd bij AS Roma. De linksback komt over van Chelsea waar hij geen basisplaats meer had. De routinier kijkt uit naar zijn Italiaanse avontuur.

Cole (33) komt transfervrij over van Chelsea en tekende een 2-jarig contract bij Roma, waar hij teamgenoot wordt van Kevin Strootman en Urby Emanuelson. De 108-voudig international ging niet met Engeland mee naar het WK in Brazilië. Vorig seizoen kwam Cole zeventien keer in actie in de Premier League.

Verandering
"Ik had altijd een goede relatie met Mourinho, maar tijden veranderen en ik was niet meer nodig in het project van Chelsea", zei Cole tegen Italiaanse media. "Mijn zaakwaarnemer vertelde over de interesse van Roma en dat ze mij graag wilde halen. Ik sprak vervolgens met de trainer (Rudi Garcia, red.) en heb mijn kans gegrepen."

"Ik ben hier naartoe gekomen om in de Champions League te spelen met Roma. Roma is een ambitieuze club en zie ik het als een uitdaging om in dit team een basisplaats te veroveren. Ik hoop dat we volgend seizoen goed kunnen presteren. We gaan voor de titel in de Serie A", aldus de verdediger.

Buitenland
Cole is na David Beckham (AC Milan) de eerste Engelsman die aan de slag gaat in Italië. "Ik denk dat Engelse spelers vaak te bang zijn om naar het buitenland te gaan en thuis blijven. Dit is voor mij een kans om uit Londen weg te gaan en een nieuwe taal en cultuur te leren kennen", verklaart Cole.

"Ik ben niet bang voor druk en nieuwe ervaringen. Ik voel met fit en heb tijdens de zomerstop ook veel voor mezelf getraind. Ik hoop topfit te zijn na de oefentrip naar de Verenigde Staten", besluit de vleugelverdediger, die tussen 2006 en 2014 voor Chelsea uitkwam. Daarvoor kwam hij uit voor Arsenal.
Bron:Goal.com
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 17 juli 2014 - 13:09   quote  deeplink  
Na Costa ook Luis van Atlético naar Chelsea

media_xll_2374296.jpg

Chelsea heeft na Diego Costa een tweede speler losgeweekt bij Atlético Madrid. De Londense voetbalclub meldde vandaag dat er een principe-akkoord ligt over de transfer van Filipe Luis. De 28-jarige Braziliaanse linksback moet er persoonlijk nog uitkomen met Chelsea.

Filipe Luis speelde in het seizoen 2004-2005 nog op huurbasis voor Ajaks, maar kwam voor de Amsterdommers niet in de eredivisie in actie. Sinds 2010 droeg hij het shirt van Atlético, dat hem overnam van Deportivo la Coruña. Afgelopen seizoen was hij een van de in het oog springende spelers van de Madrilenen, die in de laatste wedstrijd van het seizoen kampioen van Spanje werden.

Chelsea trok eerder spits Costa aan voor 40 miljoen euro. De Spaanse topscorer tekende een contract voor 5 jaar in Londen.
Bron:AD
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 17 juli 2014 - 13:10   quote  deeplink  
Ba voor 10 miljoen van Chelsea naar Besiktas

media_xll_2374383.jpg

Demba Ba vervolgt zijn loopbaan in Turkije. De Senegalese spits verruilt Chelsea voor Besiktas. Dat meldde de Turkse voetbalclub vandaag op de website. Ba krijgt bij Besiktas rugnummer 9.

Ba kwam in de winter van 2013 naar Chelsea, dat hem overnam van Newcastle United. De spits kon echter nooit een basisplek in Londen bemachtigen. Bovendien trok Chelsea deze zomer Diego Costa van Atlético Madrid aan, waardoor de kans op veel speelminuten nagenoeg was verkeken voor de 29-jarige aanvaller.
Bron:AD
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 17 juli 2014 - 17:51   quote  deeplink  
Chelsea gaat Arsenal voorbij in strijd om Khedira

436074_heroa.jpg

Sami Khedira leek even naar Arsenal te gaan, maar nu heeft Chelsea de beste papieren om de Duitse middenvelder over te nemen van Real Madrid.

Chelsea moet Real iets meer dan 25 miljoen euro betalen voor Khedira, die in Madrid nog een contract heeft voor één jaar. Arsenal is afgehaakt, omdat de club niet wil voldoen aan de salariseisen van de Duitser. Khedira vraagt ruim 250.000 euro per week, exclusief eventuele bonussen.

In dat geval zou hij bij Arsenal met afstand de best betaalde speler worden. Op dit moment zijn dat Mesut Özil en Alexis Sánchez, die allebei wekelijks zo'n 164.000 euro mogen ontvangen. Qua salaris past Khedira beter in de financiële huishouding van Chelsea.

Alternatief
Aanvankelijk wilde manager José Mourinho proberen om Paul Pogba en Nemanja Matic naar Chelsea te halen. De Engelsen zijn echter afgeschrikt door de hoge transfersom (76 miljoen euro) die Juventus voor de Fransman vraagt. Chelsea ziet daarom Khedira als alternatief voor Pogba.

Real Madrid is bereid om de 27-jarige middenvelder te laten gaan, omdat hij anders volgend jaar transfervrij is. De Koninklijke heeft met Khedira geen akkoord kunnen bereiken over een nieuw contract. Donderdag werd bekend dat Toni Kroos naar Madrid komt, waardoor de toekomst van zijn landgenoot onzeker lijkt.

Ondertussen is Arsène Wenger al bezig met een alternatief voor Khedira. Onder meer Morgan Schneiderlin (Southampton) staat bij de Arsenal-manager hoog op het verlanglijstje.
bron:Goal.com
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 19 juli 2014 - 09:41   quote  deeplink  
Chelsea rondt transfer Filipe Luis af

435984_heroa.jpg

Filipe Luis is vrijdag gepresenteerd als nieuwste aankoop van Chelsea. De 28-jarige Braziliaan komt over van Atlético Madrid.

Luis, die in Londen met rugnummer 5 gaat spelen, ondertekende op Stamford Bridge een contract voor drie seizoenen. Dat maakte Chelsea via de officiële website bekend. "Ik ben heel blij en ik kijk ernaar uit om van start te gaan en alles te geven voor deze club", aldus de nieuweling.

Afgelopen seizoen was Filipe Luis als linksback een belangrijke basisspeler voor Atlético Madrid, dat kampioen van Spanje werd. Vier jaar geleden nam Atlético de verdediger over van Deportivo La Coruña.

Diego Costa
Chelsea nam eerder ook al Diego Costa over van Atlético Madrid. Bovendien keert Thibaut Courtois terug in Londen, nadat hij drie jaar door The Blues aan de Spaanse kampioen werd verhuurd.

Diego Costa en Filipe Luis wonnen eerder samen ook de Europese Super Cup en de Copa del Rey. De Braziliaanse linksback was in het verleden op proef bij Ajaks, maar hij speelde in Amsterdom geen wedstrijden in het eerste elftal.
Bron:Foal.com
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 19 juli 2014 - 09:46   quote  deeplink  
Dolblije Mourinho is klaar: "Chelsea heeft in recordtijd fantastisch werk gedaan"

large_57a489eebbcf1dd1574e65484d257a5a1bad1ba3.jpg

Chelsea heeft vrijdag de komst van Filipe Luis afgerond. Als het aan José Mourinho ligt, is dat de laatste actie van de 'Blues' op de transfermarkt. Eerder werden Diego Costa en Cesc Fabregas al aangetrokken.

"We zijn klaar op de transfermarkt. Die sluit op 31 augustus, maar wij sluiten op 19 juli'', zegt Mourinho in gesprek met de BBC. De Portugees is tevreden met zijn aanwinsten. "Mijn club heeft fantastisch werk gedaan. Niet alleen vanwege de aankopen, maar vooral omdat we het in recordtijd gedaan hebben."

Chelsea gaf in totaal zo'n honderd miljoen euro uit. Daartegenover staat het vertrek van David Luiz naar Paris Saint-Germain, dat zo'n vijftig miljoen euro in het laatje brengt. De Braziliaan rondde zijn transfer al voor de start van het WK af en daardoor konden de Londenaren snel toeslaan. "We wisten welke spelers onze doelen waren en de club heeft hen snel benaderd. We hebben exact gekregen wat we wilden en wat we nodig hadden."
Bron:Voetbalprimeur
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 19 juli 2014 - 18:41   quote  deeplink  
'Lampard rondt transfer af en verruilt Chelsea voor Manchester City-filiaal'

large_945400c2586d510216a2499607aa9e558d52bc9b.jpg

Frank Lampard heeft de knoop doorgehakt. De middenvelder staat op het punt om Chelsea te verruilen voor New York City FC, een Amerikaans filiaal van Manchester City.

De BBC meldt zaterdag dat Lampard zijn overgang naar New York volgende week afrondt. Na zijn vertrek bij Chelsea zat dat bericht er al enige tijd aan te komen, maar deelname aan het WK, een korte vakantie en de keuze uit verschillende mogelijkheden zorgden voor vertraging.

De 36-jarige Lampard weet nog niet wat hij tot de start van het Amerikaanse voetbalseizoen in maart van 2015 gaat doen. John van 't Schip mag hopen dat de routinier het voorbeeld van David Villa volgt. De Spanjaard gaat eveneens bij New York City FC aan de slag, maar gaat eerst bij Melbourne City FC voetballen om fit te blijven. Van 't Schip is de hoofdtrainer van de Australische club, eveneens een franchise van Man City.
Bron:Voetbalprimeur
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 19 juli 2014 - 18:48   quote  deeplink  
'Winteraankoop Chelsea in shock: minister roept speler op voor leger'

salah31713000.JPG

Chelsea moet er rekening mee houden dat het winteraanwinst Mohamed Salah voorlopig kwijt is. Volgens KingFut bestaat de kans dat de Egyptenaar wordt gesommeerd om terug te keren naar zijn geboorteland om zijn militaire dienstplicht te vervullen. Dat zou de Minister van Hoger Onderwijs hebben laten weten aan de 22-jarige vleugelaanvaller.

Om naar het buitenland te kunnen reizen moest Salah ingeschreven staan een Egyptisch onderwijsinstituut, maar deze week kreeg de speler te horen dat hij plots zou zijn uitgeschreven. De reden hierachter is onbekend, maar er wordt dus gespeculeerd dat de speler op deze manier kan worden gedwongen om terug te keren naar zijn vaderland. Daar zou hij dan tijdelijke moeten dienen in het leger.

Volgens de Egyptische voetballegende en teammanager van de nationale ploeg, Ahmed Hassan, is de speler in shock. "Dat heeft hij mij via de telefoon laten weten. Hij zei me dat hij het land altijd zo goed mogelijk heeft willen vertegenwoordigen. Is dit dan de beste reactie van zijn land?", vraagt hij zich af. Lokale media melden dat de staf van de nationale ploeg binnenkort een ontmoeting heeft met de minister om gezamenlijk een oplossing te vinden.
Bron:Voetbalzone
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 19 juli 2014 - 19:08   quote  deeplink  
Filipe Luis: Exclusive First Interview
http://youtu.be/0WKiEUWeWtE
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 19 juli 2014 - 19:09   quote  deeplink  
Kurt Zouma: Exclusive First Interview
http://youtu.be/udmcjcuqn8M
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 20 juli 2014 - 12:22   quote  deeplink  
Mourinho geeft Lukaku tweede kans en zet voorlopig streep door transfer

48952792791234000.jpg

Romelu Lukaku werd in de afgelopen twee seizoenen verhuurd aan West Bromwich Albion en Everton en heeft aangegeven dat hij Chelsea nu definitief wil verlaten, omdat hij duidelijkheid wil hebben over zijn toekomst. José Mourinho is echter niet van plan om de Belg zomaar laten gaan en wil Lukaku aan het werk zien tijdens het trainingskamp. Dat schrijft The People.

Chelsea versterkte zich al met Diego Costa, maar heeft afscheid genomen van Samuel Eto'o en Demba Ba. Mourinho is bovendien niet tevreden over Fernando Torres en is daarom benieuwd hoe Lukaku zich vorig jaar heeft ontwikkeld. De coach overweegt om de aanvaller een tweede kans te geven, als stand-in voor Diego Costa in het nieuwe seizoen.

"Het is de bedoeling dat Romelu tijdens de tweede week van ons trainingskamp in Nederland aansluit", zegt Steve Holland, assistent van Mourinho. Of dat betekent dat een mogelijke transfer voorlopig van de baan is, antwoordt hij: "Dat is wel wat ik begrepen heb." De 21-jarige Lukaku maakte vorig seizoen vijftien competitiedoelpunten voor Everton en kwam voor West Brom tot zeventien competitietreffers.
Bron:Voetbalzone
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 20 juli 2014 - 12:22   quote  deeplink  
'Chelsea blijft Atlético leegroven; bod van 25 miljoen euro uitgebracht'

miranda98618000.png

José Mourinho heeft aangegeven dat Chelsea klaar is op de transfermarkt, maar daar geloven de sportkranten uit de verschillende Europese landen niets van. The Blues hebben immers nog geen nieuwe centrumverdediger aangetrokken, terwijl zij daar wel naar op zoek waren. Atlético Madrid moet vrezen dat het opnieuw een basisspeler zal gaan kwijtraken aan Chelsea.

Thibaut Courtois keert na drie jaar te zijn verhuurd terug naar Stamford Bridge, terwijl Filipe Luis en Diego Costa voor veel geld werden overgenomen. AS claimt dat Roman Abramovich nu ook de knip gaat trekken voor de komst van centrumverdediger Joao Miranda. Chelsea heeft volgens het dagblad 25 miljoen euro geboden, maar Atlético zou 5 miljoen meer willen hebben. Miranda heeft een gelimiteerde afkoopsom van dertig miljoen euro in zijn contract staan.

Volgens AS waren Filipe Luis en Diego Costa de beste vrienden van Miranda bij Atlético en wil de Braziliaan zijn landgenoten dan ook graag volgen naar Chelsea. Miranda heeft er drie seizoenen in het Vicente Calderón op zitten en is inmiddels 29 jaar oud, waardoor dit een van de laatste kansen op een toptransfer lijkt te zijn.
Bron:Voetbalzone
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 20 juli 2014 - 19:26   quote  deeplink  
Didier Drogba

Didier Drogba zou volgens Sky Sports bereid zijn een lucratief contract voor twee seizoenen bij Juventus naast zich neer te leggen om te tekenen bij Chelsea. Zijn contract bij Galatasaray is inmiddels afgelopen en de Ivoriaan kan derhalve transfervrij overstappen naar een andere club. De 36-jarige spits speelde 341 duels voor The Blues, waarin hij 157 doelpunten maakte. Een basisplaats op Stamford Bridge lijkt echter geen garantie, want Chelsea kocht onlangs al Diego Costa.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 20 juli 2014 - 19:29   quote  deeplink  
Chelsea blij met Van Ginkel: "Hij werkt hard en wordt met de dag sterker"

435865_heroa.jpg

Marco van Ginkel is op weg naar volledig herstel bij Chelsea. De middenvelder raakte vorig jaar zwaar geblesseerd aan zijn knie, miste het WK, maar krijgt in de voorbereiding veel speeltijd van José Mourinho.

Van Ginkel speelde zaterdag 69 minuten tegen Wimbledon, enkele dagen nadat hij een helft mocht meedoen in het oefenduel met Wycombe. Steve Holland is blij voor de Nederlander. "Marco heeft keihard gewerkt om sterker terug te komen na een afschuwelijke blessure", aldus de assistent op de clubsite.

"Hij heeft een lange revalidatie achter de rug en is er nog niet helemaal. Maar zijn arbeid is magnifiek",vervolgt Holland over Van Ginkel, die daar in de aanloop naar het WK voor werd beloond, toen hij mocht meetrainen met de voorselectie van Oranje.

"Marco speelt steeds meer en wordt met de dag sterker. Het is heel belangrijk dat hij nu veel minuten meepakt." Van Ginkel maakt deel uit van een 21-koppige selectie. Over een aantal dagen wordt de ploeg van Chelsea aangevuld met een groot aantal WK-deelnemers.
Bron:Voetbalprimeur
Peterhs
 Peterhs - zondag 20 juli 2014 - 20:43   quote  deeplink  
En toch had ik die druiloor liever bij ons gezien.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 20 juli 2014 - 23:17   quote  deeplink  
Drogba krijgt een dubbelfunctie als speler/trainer en gaat in de leer bij Mourinho..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 20 juli 2014 - 23:21   quote  deeplink  
Voormalig ADO-verdediger gaat Chelsea opnieuw verlaten: 'Ik ben blij'

large_1a5d5e3f90256fc4cf72a647e3e3869c946d285c.jpg

Kenneth Omeruo draagt ook komend seizoen niet het shirt van Chelsea. Zijn werkgever heeft de verdediger met een verleden bij ADO Den Haag opnieuw verhuurd aan Middlesbrough.

'De vakantie is voorbij. Het is bijna weer tijd om aan het werk te gaan. Ik ben blij dat ik komend seizoen weer voor Boro ga spelen', meldt Omeruo zondagavond zelf via Twitter.

De twintigjarige Omeruo gaat zodoende weer bij Middlesbrough aan de slag. Hij speelde het afgelopen halfjaar ook al voor de club uit het Championship, waar hij tot veertien optredens kwam. De ploeg van Aitor Karanka eindigde als twaalfde. Eerder kwam Omeruo anderhalf jaar uit voor ADO Den Haag.

De Nigeriaan, die afgelopen maand actief was op het WK in Brazilië, wacht nog op zijn eerste optreden in de hoofdmacht van Chelsea. De Londenaren namen het talent in 2012 over van Standard Luik.
Bron:Voetbalprimeur
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 23 juli 2014 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 juli 2014 - 18:48 schreef RenatoBos het volgende:
'Winteraankoop Chelsea in shock: minister roept speler op voor leger'

[ afbeelding ]

Chelsea moet er rekening mee houden dat het winteraanwinst Mohamed Salah voorlopig kwijt is. Volgens KingFut bestaat de kans dat de Egyptenaar wordt gesommeerd om terug te keren naar zijn geboorteland om zijn militaire dienstplicht te vervullen. Dat zou de Minister van Hoger Onderwijs hebben laten weten aan de 22-jarige vleugelaanvaller.

Om naar het buitenland te kunnen reizen moest Salah ingeschreven staan een Egyptisch onderwijsinstituut, maar deze week kreeg de speler te horen dat hij plots zou zijn uitgeschreven. De reden hierachter is onbekend, maar er wordt dus gespeculeerd dat de speler op deze manier kan worden gedwongen om terug te keren naar zijn vaderland. Daar zou hij dan tijdelijke moeten dienen in het leger.

Volgens de Egyptische voetballegende en teammanager van de nationale ploeg, Ahmed Hassan, is de speler in shock. "Dat heeft hij mij via de telefoon laten weten. Hij zei me dat hij het land altijd zo goed mogelijk heeft willen vertegenwoordigen. Is dit dan de beste reactie van zijn land?", vraagt hij zich af. Lokale media melden dat de staf van de nationale ploeg binnenkort een ontmoeting heeft met de minister om gezamenlijk een oplossing te vinden.
Bron:Voetbalzone
Update - Premier Egypte stelt vleugelspeler van Chelsea gerust
Mohamed Salah hoeft naar alle waarschijnlijkheid niet bang te zijn dat hij de komende maanden ontbreekt bij de Chelsea. De Egyptische vleugelspeler dreigde terug te moeten keren naar zijn vaderland om daar zijn militaire dienstplicht te vervullen. Volgens KingFut is de premier van Egypte, Ibrahim Mahlab, echter tussenbeide gekomen en heeft hij Salah verzekerd dat hiervan geen sprake is.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 23 juli 2014 - 19:38   quote  deeplink  
Aké vecht voor kans bij Chelsea: ''Werk hard op elke training''

29498.jpg

Nathan Aké doet er alles aan om Jose Mourinho te overtuigen van zijn kwaliteiten. De jonge centrale verdediger kreeg van de Portugese manager speeltijd in de oefenduels van The Blues met Wycombe Wanderers en AFC Wimbledon.

''In deze wedstrijden proberen we als jonge spelers het beste van onszelf te laten zien om indruk te maken op de manager'', vertelt Aké op de website van de Londense topclub. ''We hopen dat we een kans krijgen in het team komend seizoen. Ik werk hard op elke training en in de wedstrijden.''

De oud-Feyenoorder krijgt tijdens trainingen van Chelsea te maken met de gelouterde aanvallers Fernando Torres en Diego Costa. Een moeilijke opgave, weet hij: ''Het is lastig want ze zijn supersterk, twee topspitsen. Maar het is voor mij een goede kans om mijn eigen spel te verbeteren.''
Bron:Voetbalcentraal
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 23 juli 2014 - 19:42   quote  deeplink  
Roma-coach stelt City en Chelsea teleur: "Hij speelt hier komend seizoen"

large_269b2576adb471c03f146b7dcc0412d69ba81987.jpg

Chelsea en Manchester City hoeven in hun zoektocht naar een nieuwe verdediger niet te rekenen op Mehdi Benatia. De Marokkaanse verdediger is volgens AS Roma-trainer Rudi Garcia niet te koop.

Benatia is momenteel met Roma op trainingskamp in het Amerikaanse Boston. "Mehdi staat hier onder contract en zal komend seizoen voor Roma spelen", sprak Garcia duidelijke taal op een persconferentie. "Gelukkig heeft onze president gisteren met onze spelers gesproken. Morgen zal Benatia gewoon tegen Liverpool spelen."

De oefenmeester reageerde ook kort op het gerucht dat Roma Adem Llajic van de hand wil doen. De middenvelder zou door de komst van Juan Manuel Iturbe overbodig zijn. "Onze belangrijkste doel tijdens deze transferperiode is om de belangrijkste spelers te houden. Adem is er daar één van. Hij draagt veel verantwoordelijkheid op zijn schouders en daar houd ik van."

"We moeten er voor zorgen dat we Iturbe niet te veel druk opleggen", vervolgde Garcia. "Hij kan zichzelf hier nog verbeteren en zal belangrijk worden in de aanval. Maar het zal nog even duren voordat we hem in ons systeem op zijn best zien."
Bron:Voetbalprimeur
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 23 juli 2014 - 19:44   quote  deeplink  
Nieuwe Chelsea-ster: "Ik wil hier alles winnen wat er te winnen valt"

large_89f908fc4a837f2553c772bd403e1a2291961afe.jpg

Na het teleurstellende WK met Spanje richt Cesc Fábregas zich op zijn nieuwe avontuur bij Chelsea. De middenvelder hoopt komend seizoen zoveel mogelijk prijzen in de wacht te slepen met de Engelse topclub.

Chelsea nam Fábregas deze zomer over van FC Barcelona. "Het was erg belangrijk voor mij dat de deal vóór het WK in orde zou zijn. Ik wilde vrij zijn in mijn hoofd en weten waar ik komend seizoen zou spelen en waar ik heen zou gaan", vertelt de middenvelder op de clubwebsite van zijn nieuwe werkgever. "Ik denk dat ik op de juiste leeftijd ben voor deze stap en ik wilde iets anders. Ik heb naar alle opties gekeken en na een gesprek met de coach wist ik dat Chelsea de beste keuze zou zijn."

Ook zijn voormalige club Arsenal wilde Fábregas naar verluidt graag inlijven, maar de middenvelder koos uiteindelijk bewust voor de Londense aartsrivaal. "Ik wil hier alles winnen wat er te winnen valt, dat is mijn ambitie. De teams van José (Mourinho, red.) zijn altijd moeilijk te verslaan en moeilijk om tegen te spelen. Tactisch staan ze altijd goed georganiseerd en ze hebben discipline. Hij haalt het beste uit zijn spelers."
Bron:Voetbalprimeur
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 23 juli 2014 - 19:44   quote  deeplink  
Chelsea stalt kersverse aanwinst een seizoen bij Spaanse laagvlieger

large_b31919400c741bfc4900d48fdb40ced1176c79ea.jpg

Chelsea brengt Mario Pasalic komend seizoen onder bij Elche. De Kroatische middenvelder werd onlangs aangetrokken door de Londense club, maar mag ervaring opdoen in Spanje.

Pasalic werd deze zomer door Chelsea overgenomen van het Kroatische Hajduk Split, waar hij als creatieve middenvelder met elf doelpunten in 36 optredens een uitstekende indruk had achtergelaten. De Londense club maakt via de clubwebsite bekend dat het Pasalic echter tijdelijk van de hand doet en het talent aan Elche uitleent.

De international, die nog deel uitmaakte van de voorlopige WK-selectie van Kroatië, maar uiteindelijk niet meeging, zal bij Elche moeten aantonen dat hij klaar is voor het werk bij Chelsea. Wanneer Elche echter eenzelfde seizoen tegemoet gaat als vorig jaar, betekent dat voor Pasalic dat hij tegen degradatie moet knokken. Elche eindigde vorig seizoen op de zestiende plaats in de Primera Divísion.
Bron:Voetbalprimeur
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 23 juli 2014 - 19:45   quote  deeplink  
Mourinho ziet Chelsea als titelkandidaat: 'Anders zou ik direct vertrekken'

large_221c2de4befd4ee5d20d4fb996eac534f36d7de4.jpg

José Mourinho moest het voorgaande seizoen met Chelsea genoegen nemen met de derde plaats inde Engelse Premier League met een achterstand van vier punten op kampioen Manchester City. De Portugees is van mening dat zijn ploeg sterker is geworden en nadrukkelijk kandidaat is om dit seizoen de titel wel binnen te halen.

"Als ik niet zou denken dat wij een kans maken om de titel te pakken zou ik direct vertrekken, dan zou iemand anders de verantwoordelijkheid mogen nemen voor het team", aldus de manager van Chelsea tegenover Engelse journalisten.

Mourinho liet nog maar eens weten dat hij momenteel werkzaam is als manager in een van de sterkste competities van de wereld. "Mensen kunnen praten over andere competities, maar in de Premier League zijn er vijf of zes ploegen die kampioen kunnen worden. Voetbal is strijd en dat zie je iedere week in de Engelse competitie."

Chelsea moet niet alleen presteren op nationaal niveau, maar Mourinho eist ook prestaties in de Champions League. "Ik denk dat we dit seizoen weer sterker zijn dan voorheen, de jonge spelers hebben nu meer ervaring. We gaan de groepsfase van de Champions League in met slechts één doel en dat is ons kwalificeren voor de volgende ronde. Als je de laatste zestien bereikt weet je nooit wat er dan kan gebeuren."
Bron:Voetbalprimeur
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 23 juli 2014 - 19:55   quote  deeplink  
First look: New Blues in training

http://youtu.be/HTMVsOuAxR0
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 23 juli 2014 - 19:56   quote  deeplink  
Cesc Fabregas: Exclusive First Interview

http://youtu.be/0j108taZVC4
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 23 juli 2014 - 19:56   quote  deeplink  
Diego Costa: Exclusive First Interview

http://youtu.be/V930voi6Klw
Peterhs
 Peterhs - woensdag 23 juli 2014 - 20:10   quote  deeplink  
RenatoBos: Exclusive First Interview
https://www.youtube.com/watch?v=J659hiXiUbM
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 23 juli 2014 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 juli 2014 - 20:10 schreef Peterhs het volgende:
RenatoBos: Exclusive First Interview
https://www.youtube.com/watch?v=J659hiXiUbM
*Ben Arfa first interview
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 23 juli 2014 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 juli 2014 - 20:10 schreef Peterhs het volgende:
RenatoBos: Exclusive First Interview
https://www.youtube.com/watch?v=J659hiXiUbM
Ga vissen man..
Peterhs
 Peterhs - woensdag 23 juli 2014 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 juli 2014 - 22:33 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ga vissen man..
hehehe ;-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Internationale clubs / topic: Het Chelsea topic









0.0103228