BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Internationale clubs / topic: Het Chelsea topic

Plaats een nieuw antwoord  
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 18 augustus 2014 - 22:15   quote  deeplink  
Die goal van Schurrle man, man, man...
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 18 augustus 2014 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 21:43 schreef RenatoBos het volgende:
Pffffff YES 1-3 d:-)))))

Championsssssssss..
het is Burnley he;)
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 18 augustus 2014 - 22:20   quote  deeplink  
Die zevende tegen Brazilië d:-))
remco k
 remco k - maandag 18 augustus 2014 - 22:37   quote  deeplink  
Heb vandaag de oefenpot van Barca gekeken. Veel leuker dan Chelsea.
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 18 augustus 2014 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 22:37 schreef remco k het volgende:
Heb vandaag de oefenpot van Barca gekeken. Veel leuker dan Chelsea.
Hoe was Suarez?
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 19 augustus 2014 - 07:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 22:37 schreef remco k het volgende:
Heb vandaag de oefenpot van Barca gekeken. Veel leuker dan Chelsea.
Scheer je weg naar het Barca topic dan, chelseahatert..d:-)
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 19 augustus 2014 - 07:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 22:42 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Hoe was Suarez?
Hallo, off-topic..!!!!
remco k
 remco k - dinsdag 19 augustus 2014 - 09:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 22:42 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Hoe was Suarez?
kwartiertje gespeeld. NIet bijzonde.r.
remco k
 remco k - dinsdag 19 augustus 2014 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2014 - 07:13 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Scheer je weg naar het Barca topic dan, chelseahatert..d:-)
Whahaha.. Fabregas wel goed trouwens.. Maar hoe kan het ook anders, die komt bij Barca weg...:-)
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 19 augustus 2014 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2014 - 09:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Whahaha.. Fabregas wel goed trouwens.. Maar hoe kan het ook anders, die komt bij Barca weg...:-)
Kun je niet lezen d:-)

Die assist van hem was gruwelijk..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 19 augustus 2014 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 19:09 schreef RenatoBos het volgende:
Costa///Held..!!
268e4c76f63d4e63dac9ddd8b7c07877.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 19 augustus 2014 - 16:20   quote  deeplink  
Schurrle: Feeling good

http://youtu.be/88w0CyuRy1o
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 19 augustus 2014 - 16:20   quote  deeplink  
Ivanovic: Good reaction

http://youtu.be/lfOWYt2Zf34
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 19 augustus 2014 - 16:20   quote  deeplink  
Fabregas: Controlled the game well

http://youtu.be/hVdjJBjMuWA
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 19 augustus 2014 - 16:21   quote  deeplink  
Mourinho: A lot of good things

http://youtu.be/vhOZNZCF6c0
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 19 augustus 2014 - 16:26   quote  deeplink  
Burnley 1 - 3 Chelsea [Premier League] Samenvatting

http://www.dailymotion.com/video/x240dq5_burnley-1-3-chelsea-premier-league-highlights_sport
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 19 augustus 2014 - 16:40   quote  deeplink  
Chelsea-huurling voelt geen druk bij NAC

13781_1397246182_anp-26912693.jpg

Stipe Perica is terug bij NAC Breda. De spits, die wederom een jaar gehuurd wordt van Chelsea, heeft zin in het nieuwe seizoen.

"De supporters mogen wat van mij verwachten. Ik ben een jaar verder en heb mezelf ontwikkeld als voetballer. Of ik de druk aan kan? Ik voel geen druk. Ik ben er klaar voor. Het is normaal dat ze meer van mij verwachten."
"Ik ben een jaar ouder, een jaar verder", ging de negentienjarige verder. "Als je mij vergelijkt met vorig seizoen, dan ben ik beter geworden. Ik vind het prettig als mensen iets van me verwachten. In dit geval is dat ook logisch", vertelde de Kroatische huurling aan BN/De Stem.

Perica voelde zich vorig seizoen uitstekend in Breda. "Absoluut. Dit is mijn tweede huis. De stad, de mensen, het stadion, de supporters: ik voel me goed hier. Ik ken er iedereen en heb veel vrienden gemaakt. Ik heb twee goede coaches (Gudelj en Pusic, EH) van wie ik dagelijks veel kan leren."
Bron:Elfvoetbal
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 19 augustus 2014 - 16:49   quote  deeplink  
Mourinho: Ik geef hem wat hij nodig heeft, gebruik hem zoals het hoort

Fabregas_3179732.jpg?20140728165853

José Mourinho is ervan overtuigd dat hij het beste in Cesc Fàbregas naar boven gaat halen bij Chelsea. De 27-jarige middenvelder was zeven jaar lang een belangrijke spil op het middenveld van Arsenal. Hij toonde drang naar voren, vergat zijn verdedigende taken ook niet en schoot in zijn voorlaatste jaar flink uit zijn slof met vijftien doelpunten. Bij Barcelona werd hij echter op wisselende posities gebruikt en dat kostte hem uiteindelijk de kop.

Fàbregas maakte achtereenvolgens negen, elf en acht doelpunten voor de Catalanen in de competitie. Vorige week gaf hij duidelijk aan dat zijn verschillende posities hem tot een completere speler hebben gemaakt, maar dat hij het liefst op het middenveld speelt. Daar wil ik spelen en ik denk dat de trainer dat ook weet, sprak de Spanjaard in een interview. Mourinho weet dat inderdaad en zal het ook zo gaan doen, belooft de trainer.

Als je je eerste keus kunt halen, zul je met hen geen fouten maken, zegt de Portugees enigszins cryptisch. Ik weet natuurlijk wel welke speler op welke positie hoort en zeker bij Fàbregas, want we hebben zolang in dezelfde competities gewerkt. Hij ging ook naar Spanje, dus ik denk dat wij van de laatste tien jaar er zes, zeven in dezelfde competitie hebben gezeten. Ik weet precies wat hij kan brengen, zegt Mourinho zelfverzekerd.

Bij Barcelona was hij een valse negen, een tien en een buitenspeler. Maar ik weet wat hij nodig heeft en dat geef ik hem ook, ik weet wat zijn beste plek op het veld is en ik gebruik hem zoals het hoort. Hij geeft ons precies wat we nodig hebben: snel schakelen op het middenveld. Hij stuurt mensen dezelfde kant op en daar ben ik blij mee, aldus Mourinho. Hij liet Roman Abramovich zon 37 miljoen euro betalen voor de Spanjaard, die maandag meteen twee assists gaf bij de 3-1 winst op Burnley.
Bron:Voetbalzone
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 19 augustus 2014 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2014 - 09:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Whahaha.. Fabregas wel goed trouwens.. Maar hoe kan het ook anders, die komt bij Barca weg...:-)
*Arsenal
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 19 augustus 2014 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2014 - 16:13 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
jij volgt Troll football of facebook?
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 19 augustus 2014 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2014 - 18:17 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

jij volgt Troll football of facebook?
Nee maat, kwam hem tegen op Voetbalflitsen..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 19 augustus 2014 - 19:00   quote  deeplink  
Wel een leuke site overigens..d:-)
(Net ff gekeken)
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 19 augustus 2014 - 19:33   quote  deeplink  
'Courtois kan na gewonnen strijd bij Chelsea drie keer zo veel verdienen'

large_0c48c0ebb033231f926114208a02735dc4e9bfab.jpg

Thibault Courtois lijkt spoedig een verbeterd contract te ondertekenen bij Chelsea. De doelman had dat contract al eerder kunnen signeren, maar wilde toen wachten op de ontwikkelingen bij de club.

Eerst moest hij nog met Petr Cech uitvechten wie dit seizoen als eerste doelman zou gaan fungeren. Nu Courtois de strijd met de Tsjechische goalie heeft gewonnen, is een contractverlenging aanstaande. De Belg zou in Londen drie keer zo veel kunnen gaan verdienen. Het salaris van de sluitpost komt daarmee uit op 90.000 pond per week, omgerekend meer dan 110.000 euro. Dat meldt Goal dinsdag.

Cech leek Chelsea eerst niet te mogen verlaten, maar de Londenaren zijn nu toch bereid mee te werken aan een vertrek van de inmiddels tweede doelman. De doelverdediger mag pas vertrekken bij een bod van twaalf miljoen euro. Real Madrid, Paris Saint-Germain en AS Monaco zouden geïnteresseerd zijn.
Bron:Voetbalprimeur
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 19 augustus 2014 - 19:34   quote  deeplink  
Pfffffff is toch niet normaal wat hij per week verdient moeten wij 4 jaar voor werken..
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 19 augustus 2014 - 19:36   quote  deeplink  
Jaartje vind ik genoeg...
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 19 augustus 2014 - 19:44   quote  deeplink  
Tja baas boven baas he d:-)
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 19 augustus 2014 - 20:21   quote  deeplink  
en met zn salaris wordt Courtois nog uitgelachen door de grote jongens...

EDIT: (grote jongens qua salaris, Courtois is zelf met 1.99m natuurlijk geen kleintje:))

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 augustus 2014 door NatjosFC --
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 19 augustus 2014 - 20:26   quote  deeplink  
10610714_1139961096044105_8793222822994953978_n.jpg?oh=bbaf3ec7bd9f89a1628a864f5b210309&oe=54794600
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 19 augustus 2014 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2014 - 20:21 schreef NatjosFC het volgende:
en met zn salaris wordt Courtois nog uitgelachen door de grote jongens...

EDIT: (grote jongens qua salaris, Courtois is zelf met 1.99m natuurlijk geen kleintje:))
d:-)
Inderdaad, kun je nagaan..pfffff
remco k
 remco k - dinsdag 19 augustus 2014 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2014 - 18:16 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

*Arsenal
Dat was daarvoor, en daarvoor ook weer Barca..
remco k
 remco k - dinsdag 19 augustus 2014 - 20:59   quote  deeplink  
Wat die gasten in een week verdienen moet ik GVD een hele maand voor werken man.. Bah..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 19 augustus 2014 - 21:04   quote  deeplink  
Whahahahaaaa..
remco k
 remco k - dinsdag 19 augustus 2014 - 21:05   quote  deeplink  
Nou dat is niet om te lachen..
remco k
 remco k - dinsdag 19 augustus 2014 - 21:05   quote  deeplink  
Morgen maar eens met de directie om de tafel..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 19 augustus 2014 - 21:06   quote  deeplink  
En kans denk je..(?)
remco k
 remco k - dinsdag 19 augustus 2014 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2014 - 21:06 schreef RenatoBos het volgende:
En kans denk je..(?)
Ze zullen wel moeten..... Ik wil minimaal naar 3 ton per maand..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 19 augustus 2014 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2014 - 21:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Ze zullen wel moeten..... Ik wil minimaal naar 3 ton per maand..
Nog vacatures daar..(?)
remco k
 remco k - dinsdag 19 augustus 2014 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2014 - 21:12 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Nog vacatures daar..(?)
Geen probleem joh, zeg maar wat je wilt verdienen, balkende norm is het minimum voor de schoonmakers..
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 19 augustus 2014 - 21:22   quote  deeplink  
slecht onderhandeld Remco... voor slechts 3 ton komt deze jongen zijn bed niet uit.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 19 augustus 2014 - 21:22   quote  deeplink  
oe oe oe ..
remco k
 remco k - woensdag 20 augustus 2014 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2014 - 21:22 schreef NatjosFC het volgende:
slecht onderhandeld Remco... voor slechts 3 ton komt deze jongen zijn bed niet uit.
Ik gun een ander ook wat..,
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 augustus 2014 - 15:02   quote  deeplink  
Vriend..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 augustus 2014 - 15:03   quote  deeplink  
PSG meld zich spoedig bij Chelsea

446788_heroa.jpg

Paris Saint-Germain wil profiteren van de keepersconcurrentie bij Chelsea. De Franse kampioen zal zich binnenkort melden met een bod op Petr Cech.

Cech was jarenlang de onbetwiste nummer één onder de Londense lat, maar dolf het onderspit in de concurrentiestrijd met Thibaut Courtois. De Belgische doelman stond al langer onder contract bij Chelsea, maar werd verhuurd aan Atlético Madrid.

Inmiddels is José Mourinho ervan overtuigd dat Courtois zijn ervaren concurrent voorbijgestreefd is, en staat Cech op de transferlijst. Paris Saint-Germain wil graag van die situatie profiteren, maar zal te maken krijgen met de nodige concurrentie.

Ook Real Madrid en AS Monaco houden de situatie omtrent Cech namelijk nauwlettend in de gaten. Het eerste bod zal echter afkomstig zijn uit Parijs, zo weet Goal. PSG heeft bevestiging gekregen dat Cech zijn plek is kwijtgeraakt en zal spoedig tot actie overgaan.

Concurrentie
Bij PSG staat Salvatore Sirigu momenteel onder de lat. De Italiaanse sluitpost zal ondanks zijn status als international plaats moeten maken, indien de komst van Cech daadwerkelijk doorgang vindt.

Ook Maarten Stekelenburg moet vrezen voor zijn plek. De voormalige Oranje-international verliet Fulham deze zomer voor Monaco, dat de kans om Cech te halen niet wil laten liggen.
Bron:Goal.com
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 21 augustus 2014 - 15:34   quote  deeplink  
Jose Mourinho's Ice Bucket Challenge

http://youtu.be/bFLz76BoRb0
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 22 augustus 2014 - 14:44   quote  deeplink  
Chelsea wil doorstoten na goede ouverture

446281_heroa.jpg

Chelsea wil dit seizoen kampioen worden. De Londenaren kenden een goede start, want op bezoek bij het gepromoveerde Burnley werd met 1-3 gewonnen. Zaterdag wacht Leicester City.

The Blues deden deze zomer goede zaken op de transfermarkt en lijken daardoor één van de favorieten voor de titel. Diego Costa, Cesc Fàbregas en Filipe Luis togen in de afgelopen maanden naar Stamford Bridge met maar één doel voor ogen: kampioen worden onder leiding van grootmeester José Mourinho. De Portugese trainer moet er weer een succes van maken. Chelsea werd in 2010 voor het laatst kampioen.

Titelaspiraties

Routinier John Terry gelooft heilig in een goed resultaat. De 33-jarige centrale verdediger is blij met de 'grote' aankopen. Chelsea won de seizoensouverture afgelopen maandagavond met 1-3 op bezoek bij Burnley. Aankopen Diego Costa en Fàbregas lieten zich direct zien. Eerstgenoemde scoorde zijn eerste doelpunt, terwijl Fàbregas een briljante assist verzorgde. Terry blikte na afloop tevreden terug.

"We hebben een aantal zeer grote aankopen gedaan", sprak Terry op de clubsite van Chelsea. "Diego Costa deed het goed (tegen Burnley) en kwam op het scorebord te staan. Een goede start voor hem", aldus de ervaren mandekker, die grote verwachtingen heeft. "We hopen de Premier League te winnen", is hij ambitieus. "Maar het gaat wel erg zwaar worden. Afgelopen weekend hebben we een aantal ploegen met veel kwaliteiten aan het werk gezien. Het is daarom belangrijk dat we drie punten hebben behaald. Nu gaan we naar het volgende duel."

Aanvallende middenvelder Eden Hazard is een van de sterkhouders van The Blues. Ook de Belg is meer dan tevreden met de aanwinsten. Tegen Burnley ontdekte hij dat de tandem Diego Costa - Fàbregas al aardig begon te lopen. "Costa is een speler die altijd en overal kan scoren", aldus Hazard. "En Fàbregas, die al eerder in de Premier League speelde, deed het erg goed", sprak hij tevreden. "Diego scoort en dat is goed voor mij. Nu ka ik mij concentreren op het geven van assists."

Voortborduren

Tegenstander Leicester City is weer terug op het hoogste podium. De rentree werd opgeluisterd met een 2-2 gelijkspel tegen Everton, dat voorafgaand aan het duel toch werd gezien als de grote favoriet. Leicester-manager Nigel Pearson wil verder bouwen op dit resultaat, maar de manager weet ook dat Chelsea een sterke opponent is.

"We moeten voortborduren op deze prestatie", sprak hij via de clubkanalen. "Er is veel gesproken over de moeilijkheid van de eerste wedstrijden. Wanneer wij de wedstrijden beginnen met het geloof in eigen kunnen, dan kunnen we het goed gaan doen dit seizoen."
Bron:Goal.com
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 22 augustus 2014 - 17:12   quote  deeplink  
Mourinho: Of hij tevreden is? Dat denk ik niet, zo is hij niet

45296176498305000.jpg

Na tien jaar als eerste keeper bij Chelsea moet Petr Cech plots een stapje terug doen. De 32-jarige sluitpost is voorbijgestreefd door het jonge supertalent Thibaut Courtois, die nu de eerste doelman is in West-Londen. Manager José Mourinho, de man die de voorkeur heeft gegeven aan Courtois, is onder de indruk van de houding van Cech.

Hij is een topprofessional. Hij werkt keihard, net als altijd, hij denkt aan de groep en aan Chelsea, begint Mourinho in gesprek met Sky Sports. Of hij helemaal tevreden is? Dat geloof ik niet, zo is hij niet. Iemand die niet speelt, is niet tevreden. Het is een moeilijke periode voor hem en voor mij, omdat we nu nog maar een wedstrijd per week spelen.

In september krijgen we de Capital One Cup en de Champions League naast de Premier League. Dan spelen we drie wedstrijden per week en komt iedereen in actie. September is voor mij als manager een makkelijkere maand, want dan voelt iedereen zich beter.
Bron:Voetbalzone
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 22 augustus 2014 - 18:01   quote  deeplink  
Oscar: I want to win it all

http://youtu.be/v8h8BCesuf4
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 23 augustus 2014 - 07:36   quote  deeplink  
Mourinho: We are strong

http://youtu.be/RJYG7_TtePc
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 augustus 2014 - 14:21   quote  deeplink  
Samenvatting Chelsea Vs Leicester City 2-0

(http://youtu.be/maoxnN7zwHI)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 augustus 2014 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 augustus 2014 - 14:22   quote  deeplink  
Cahill: Job done

(http://youtu.be/mhUvgP4SiC8)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5976
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Internationale clubs / topic: Het Chelsea topic









0.0153758