BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Jens Toornstra///HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 19 augustus 2014 - 11:09   quote  deeplink  
Waar Jens Toornstra mogelijk de overstap naar Feyenoord maakt, wil FC Utrecht ook een speler van Feyenoord aan haar selectie toevoegen. Volgens het Algemeen Dagblad heeft de club uit de Domstad Michael de Leeuw van FC Groningen al op de korrel als opvolger voor de middenvelder, terwijl de aanval van Utrecht moet worden versterkt met Ruben Schaken. Dat meldt Tjerkstra Media.

Utrecht zou gecharmeerd zijn van de 32-jarige aanvaller, die bij Feyenoord nog maar weinig uitzicht heeft op speelminuten. Eerder haalden de Rotterdammers Bilal Basacikoglu al op bij sc Heerenveen en ook de kersverse Feyenoorder Colin Kazim-Richards kan als rechtsbuiten uit de voeten. Het contract van Schaken loopt nog door tot medio 2015 bij Feyenoord.

Schaken aast zelf niet op een vertrek, ondanks dat die verhalen wel de media inkwamen na het aantrekken van Basacikoglu. "Ach, dat soort verhalen waren er ook al in mijn eerste jaar bij Feyenoord", legde hij eerder uit aan Metro. "Over dat ik beter kon vertrekken enzovoorts. Ik moet altijd vechten tegen 'haters', zoals ik ze noem. Dat hoort er allemaal bij, ik moet zorgen dat ik rustig blijf en net als tegen Heerenveen goed inval."

"Weet je, van mijn part haalt de club nog vijf spelers. Ik heb er wel meer voorbij zien komen en toch kwam ik veel aan spelen toe." Schaken maakte er geen geheim van dat hij graag nog een buitenlands avontuur aangaat, maar dan moet wel 'alles kloppen', zo liet hij eerder al weten. Of hij trek heeft in een avontuur bij FC Utrecht is niet bekend.

(via Feyenoordpings)
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 19 augustus 2014 - 11:09   quote  deeplink  
Doen!
JanM
 JanM - dinsdag 19 augustus 2014 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2014 - 11:09 schreef Bosifyable het volgende:
Doen!
Denk niet dat Ruben daar trek in heeft ...
Clyde Best
 Clyde Best - dinsdag 19 augustus 2014 - 11:17   quote  deeplink  
Ligt natuurlijk wel aan het geld wat er dan nog bij moet. En ik zie liever Verhoek gaan dan Schaken.
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 19 augustus 2014 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2014 - 11:12 schreef JanM het volgende:

[..]

Denk niet dat Ruben daar trek in heeft ...
Geen idee, bankzitten of spelen. En dichter bij huis voor hem. Maar ik snap het wel als hij het niet zou doen.
V town madness
 V town madness - dinsdag 19 augustus 2014 - 11:20   quote  deeplink  
Club achter de duinen meldt via de utrecht cbluwatcher van VI dat Utrecht 4 miljoen wil hebben. Lijkt me een redelijke prijs.
MMM
 MMM - dinsdag 19 augustus 2014 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2014 - 11:09 schreef Bosifyable het volgende:
Doen!
Mja, dan heb je achter Bilal die Verhoek als rechtsbuiten. Kazim kan ook rechtsbuiten geloof ik, maar dat vind ik ook afwachten. En inderdaad, zou Schaken dit doen?
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 19 augustus 2014 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2014 - 07:41 schreef V town madness het volgende:

[..]

Welke bron Renato, voor ik hier een zoveelste onnodige gat in de lucht spring.
Meer weet ik ook niet Johan..sorry..
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 19 augustus 2014 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2014 - 11:34 schreef MMM het volgende:

[..]

Mja, dan heb je achter Bilal die Verhoek als rechtsbuiten. Kazim kan ook rechtsbuiten geloof ik, maar dat vind ik ook afwachten. En inderdaad, zou Schaken dit doen?
Bilal, Verhoek, Manu en Richards. De keuze is reuze ;)
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 19 augustus 2014 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2014 - 11:34 schreef MMM het volgende:

[..]

Mja, dan heb je achter Bilal die Verhoek als rechtsbuiten. Kazim kan ook rechtsbuiten geloof ik, maar dat vind ik ook afwachten. En inderdaad, zou Schaken dit doen?
We hebben Manu ook nog..
Kāzim speelde bij het Turkse nationale elftal verdienstelijk op de rechtsbuiten positie..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 19 augustus 2014 - 16:32   quote  deeplink  
ADO Den Haag kan dus 25 procent van de transfersom van Jens Toornstra tegemoet zien die het bedong bij de overgang van de middenvelder naar de Domstad anderhalf jaar geleden.
Bron: achter de duinen

Das best een flink percentage en een mazzeltje voor ADO..
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 19 augustus 2014 - 19:35   quote  deeplink  
Verhoek aanbieden!
Echt een geweldige rechtsbuiten. Echt een zwaargewicht.

Hoop dat Utrecht een keer slim handelt, met Verhoek komen ze in de subtop.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 19 augustus 2014 - 19:42   quote  deeplink  
Ghehe..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 augustus 2014 - 14:46   quote  deeplink  
'Feyenoord en FC Utrecht komen er wel uit'

600x400-01703359.JPG

De kans is groot dat Jens Toornstra de nieuwe versterking voor het middenveld van Feyenoord wordt. Het Algemeen Dagblad schrijft woensdag dat de kans groot is dat de Rotterdammers en FC Utrecht er wel uit komen.

Toornstra staat bij Feyenoord bovenaan het lijstje, maar mede door de naderende Europa League-wedstrijd tegen Zorja Loegansk lijkt een transfer de komende dagen nog niet tot stand te komen. De verwachting is evenwel dat beide clubs tot een akkoord gaan komen. De vraag is echter of dat al lukt voor komende zondag, als Feyenoord in De Kuip het FC Utrecht van Toornstra ontvangt.

Technisch directeur Martin van Geel sprak zich dinsdag al lovend over de 25-jarige Toornstra uit. "Jens is een jongen die uitstekend bij Feyenoord past. Het is een geweldige speler, met een goed karakter. En hij kan bij ons nog progressie boeken, die leeftijd heeft hij nog." FC Utrecht heeft intussen een poging gewaagd voor Michael de Leeuw, die in beeld was als vervanger van Toornstra. FC Groningen heeft Utrecht echter nul op het rekest gegeven.
Bron:Voetbalprimeur
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 21 augustus 2014 - 10:54   quote  deeplink  
Transfer Toornstra lijkt geen lastig verhaal te worden

600x400-01703359.JPG

Hakim Ziyech koos voor een overstap naar FC Twente, maar het begint er steeds meer op te lijken dat het middenveld van Feyenoord toch nog versterkt zal gaan worden. De Rotterdammers zijn druk bezig met de komst van Jens Toornstra en na de eerste verkenningen lijkt dit geen lastige transfer te gaan worden. Martin van Geel schuift spoedig bij FC Utrecht aan tafel.

Van Geel is momenteel met de selectie van Feyenoord in Kiev, waar de ploeg van Fred Rutten donderdag tegen Zorya Luhansk speelt. Donderdagavond vliegen de Rotterdammers direct na de wedstrijd terug naar Nederland en Van Geel zal dan snel met Utrecht gaan praten, in een poging de transfer van Toornstra naar De Kuip te realiseren.

De vraagprijs van de middenvelder zou rond de vier miljoen euro liggen. "Als Feyenoord de prijs wil betalen die wij willen ontvangen, werken we mee aan een transfer", zegt Wilco van Schaik, algemeen directeur van FC Utrecht, tegen De Telegraaf. "Een absolute noodzaak voor onze financiële huishouding is een transfer van Jens echter niet."

De 25-jarige Toornstra speelt sinds februari 2013 voor Utrecht, dat de middenvelder destijds overnam van ADO Den Haag. De tweevoudig international sliep als kind onder een Feyenoord-dekbed en heeft aangegeven dat hij de overstap graag wil maken. Feyenoord lijkt zich met de naderende komst van Toornstra voor te bereiden op een vertrek van Jordy Clasie, die naar FC Porto kan.
Bron:Voetbalzone
piet de paler
 piet de paler - donderdag 21 augustus 2014 - 10:57   quote  deeplink  
Even dit als je echt geloofd in een speler, en dat hij 4 miljoen moet kosten moet je het gewoon doen, of is dit simplistisch gedacht?
Nibke
 Nibke - donderdag 21 augustus 2014 - 10:58   quote  deeplink  
Vrijdag keuring!
piet de paler
 piet de paler - donderdag 21 augustus 2014 - 11:26   quote  deeplink  
Bron d.duim
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 21 augustus 2014 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 augustus 2014 - 10:58 schreef Nibke het volgende:
Vrijdag keuring!
Dat maak jij er nu van, toch?
feyenoordfanuitarnhe
 feyenoordfanuitarnhe - donderdag 21 augustus 2014 - 11:54   quote  deeplink  
toornstra komt wel maar clasie vertrekt Porto al met een been in CL na de 0-1 in Frankrijk dus die komen met een nieuw bod voor clasie dan gewoon Lex als stofzuiger op de plaats van clasie en toornstra op de plaats van Lex Immers dus dan blijft er nog ongeveer 7 milj. over voor een spits of een lb
feyenoordfanuitarnhe
 feyenoordfanuitarnhe - donderdag 21 augustus 2014 - 11:58   quote  deeplink  
en ik heb volop geloof in Tevreden en de nieuwe spits die ze gehuurd hebben die houden elkaar scherp en komen volgens mij wel samen rond de 26 doelpunten
feyenoordfanuitarnhe
 feyenoordfanuitarnhe - donderdag 21 augustus 2014 - 12:04   quote  deeplink  
de eerste 2 zijn er al
Stylzz
 Stylzz - donderdag 21 augustus 2014 - 13:17   quote  deeplink  
Jens Toornstra ontbrak vanmorgen op de training van FC Utrecht vanwege een rugblessure. De middenvelder snapt dat dit leidt tot speculaties. 'Heb echt last van mijn rug.' vertelt Jens aan Frank Stout van RTV Rijnmond. 'Ik wil graag naar Feyenoord. Verhalen over een Feyenoord-dekbed zijn onzin. Ik ging wel als jonge jongen naar De Kuip. Mijn eerste wedstrijd was Feyenoord - Ajax.'

De middenvelder heeft nog niet gesproken met de clubleiding van de Rotterdammers, eerst moeten de clubs eruit komen. FC Utrecht vraagt een bedrag van vier miljoen euro voor Toornstra. Martin van Geel is momenteel met de selectie van Feyenoord in Kiev. Bij terugkomst gaan de clubs rond de tafel. Jens heeft aangegeven niet bang te zijn voor concurrentie op het middenveld.

http://www.headlines.nl/a/4327668/
Omekees
 Omekees - donderdag 21 augustus 2014 - 13:23   quote  deeplink  
Tja als beste Martin gewoon thuis was gebleven en niet was meegegaan naar Kiev (wat heeft ie daar überhaupt te zoeken), was het vrijdag rond en stond ie zondag in de basis.

Lekker afwachten en eerst vakantie vieren in een kutland. Nee ACTIE!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 21 augustus 2014 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 augustus 2014 - 13:23 schreef Omekees het volgende:
Tja als beste Martin gewoon thuis was gebleven en niet was meegegaan naar Kiev (wat heeft ie daar überhaupt te zoeken), was het vrijdag rond en stond ie zondag in de basis.

Lekker afwachten en eerst vakantie vieren in een kutland. Nee ACTIE!
Joh, ze reizen vanavond meteen terug, kan t morgen ook klaar zijn.
broer van Ted
 broer van Ted - donderdag 21 augustus 2014 - 13:42   quote  deeplink  
Ome kees heeft wel een punt.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 21 augustus 2014 - 13:48   quote  deeplink  
Vind ik niet, van Geel hoort daar nu te zijn.
broer van Ted
 broer van Ted - donderdag 21 augustus 2014 - 13:49   quote  deeplink  
Een goede Manager delegeert ! Maar goed eerlijk gezegd weet ik de reden niet dat v.Geel air miles aan het sparen is ! Er is hier werk genoeg . Boete van de UEFA o.a.
pavel
 pavel - donderdag 21 augustus 2014 - 13:53   quote  deeplink  
Toornstra zou een zeer goede aankoop zijn
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 21 augustus 2014 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 augustus 2014 - 13:49 schreef broer van Ted het volgende:
Een goede Manager delegeert ! Maar goed eerlijk gezegd weet ik de reden niet dat v.Geel air miles aan het sparen is ! Er is hier werk genoeg . Boete van de UEFA o.a.
En wat voor werk heb je daar precies aan als technisch directeur? Ik weet het namelijk niet, maar klaarblijkelijk weet jij daar meer van.
Clyde Best
 Clyde Best - donderdag 21 augustus 2014 - 14:17   quote  deeplink  
Heb een vermoeden dat dit al rond is, en dat Toornstra daarom al niet meer meetraint bij Utrecht. Utrecht laat hem de tactische trainingen vlak voor de wedstrijd tegen Feyenoord niet meer mee doen. Denk dat het nieuws morgen naar buiten gebracht zal worden.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 21 augustus 2014 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 augustus 2014 - 14:17 schreef Clyde Best het volgende:
Heb een vermoeden dat dit al rond is, en dat Toornstra daarom al niet meer meetraint bij Utrecht. Utrecht laat hem de tactische trainingen vlak voor de wedstrijd tegen Feyenoord niet meer mee doen. Denk dat het nieuws morgen naar buiten gebracht zal worden.
Hij schijn geblesseerd te zijn
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 21 augustus 2014 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 augustus 2014 - 13:17 schreef Stylzz het volgende:
Jens Toornstra ontbrak vanmorgen op de training van FC Utrecht vanwege een rugblessure. De middenvelder snapt dat dit leidt tot speculaties. 'Heb echt last van mijn rug.' vertelt Jens aan Frank Stout van RTV Rijnmond. 'Ik wil graag naar Feyenoord. Verhalen over een Feyenoord-dekbed zijn onzin. Ik ging wel als jonge jongen naar De Kuip. Mijn eerste wedstrijd was Feyenoord - Ajax.'

De middenvelder heeft nog niet gesproken met de clubleiding van de Rotterdammers, eerst moeten de clubs eruit komen. FC Utrecht vraagt een bedrag van vier miljoen euro voor Toornstra. Martin van Geel is momenteel met de selectie van Feyenoord in Kiev. Bij terugkomst gaan de clubs rond de tafel. Jens heeft aangegeven niet bang te zijn voor concurrentie op het middenveld.

http://www.headlines.nl/a/4327668/
Rugblessure he, daar moet dan nog wel een miljoentje van af te snoepen zijn..d:-)
Nick4F
 Nick4F - donderdag 21 augustus 2014 - 17:00   quote  deeplink  
Zijn we lekker mee. Moet ie nog beginnen en heeft ie nu al last van z'n rug.
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 21 augustus 2014 - 17:22   quote  deeplink  
Heeft er zelf iig al veel zin in. Tekent liever vandaag dan morgen zijn contract.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 21 augustus 2014 - 17:36   quote  deeplink  
Kijk en zo iemand moet je er dus dan gewoon graag bij willen hebben.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 21 augustus 2014 - 18:38   quote  deeplink  
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=222602&utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Die wil maar een beetje he...Jens Toornstra ontkende eerder deze donderdag het verhaal dat hij vroeger onder een Feyenoord-dekbed sliep, maar ging als kleine jongen wel eens naar een wedstrijd in De Kuip kijken. Mogelijk speelt hij straks zijn thuiswedstrijden in dit stadion: Feyenoord wil de middenvelder van FC Utrecht maar wat graag halen en Toornstra zelf ziet een transfer absoluut zitten.

/

De tweevoudig international hoopt dat de clubs snel tot een akkoord zullen komen. "Liever heb je dat het binnen een uur rond is, maar iedereen weet dat dat niet kan", zegt Toornstra in een reactie aan RTV Utrecht. Martin van Geel zit momenteel in Oekraïne, waar Feyenoord donderdag tegen Zorya Luhansk speelt. Bij thuiskomst zal hij direct met FC Utrecht in gesprek gaan.

De Domstedelingen vragen naar verluidt vier miljoen euro voor de 25-jarige Toornstra en Feyenoord is bereid om dat bedrag op tafel te leggen. De Telegraaf verwacht dan ook niet veel problemen en schreef in zijn krant van donderdagochtend al dat een transfer nabij is. Toornstra speelt sinds februari 2013 voor Utrecht, dat de middenvelder destijds overnam van ADO Den Haag.
adje
 adje - donderdag 21 augustus 2014 - 19:01   quote  deeplink  
Gaat door de poorten van de hel voor Feyenoord, halen.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 21 augustus 2014 - 22:19   quote  deeplink  
Jens Toornstra: 'Er speelt van alles, dat weet iedereen'

http://youtu.be/n5D2mkYX_04
MMM
 MMM - donderdag 21 augustus 2014 - 22:23   quote  deeplink  
'Feyenoord is wel mijn club waar ik vroeger voor was'.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 21 augustus 2014 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 augustus 2014 - 22:23 schreef MMM het volgende:
'Feyenoord is wel mijn club waar ik vroeger voor was'.
Dus halen..!!!!!!!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 21 augustus 2014 - 22:24   quote  deeplink  
Die laat in ieder geval zien graag voor Feyenoord te willen spelen.
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 21 augustus 2014 - 22:28   quote  deeplink  
Benieuwd of Feyenoord nog gaat onderhandelen wat betreft de vraagprijs. Als Utrecht vast blijft houden aan 4 miljoen, vind ik dat vrij prijzig voor een 25-jarige voetballer van zijn niveau. Maar goed, wie weet wordt hij bij ons alleen maar beter.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 21 augustus 2014 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 augustus 2014 - 22:28 schreef Bosifyable het volgende:
Benieuwd of Feyenoord nog gaat onderhandelen wat betreft de vraagprijs. Als Utrecht vast blijft houden aan 4 miljoen, vind ik dat vrij prijzig voor een 25-jarige voetballer van zijn niveau. Maar goed, wie weet wordt hij bij ons alleen maar beter.
Met zijn rugblessure mag er toch minimaal wel een miljoentje af..
Nicotti
 Nicotti - donderdag 21 augustus 2014 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 augustus 2014 - 22:31 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Met zijn rugblessure mag er toch minimaal wel een miljoentje af..
:)
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 21 augustus 2014 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 augustus 2014 - 22:23 schreef MMM het volgende:
'Feyenoord is wel mijn club waar ik vroeger voor was'.
Vroeger???
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 22 augustus 2014 - 06:40   quote  deeplink  
Wordt vandaag geregeld
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 22 augustus 2014 - 07:17   quote  deeplink  
Kijk das nieuws, weet je het zeker Stylzz..(?)
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 22 augustus 2014 - 07:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2014 - 07:17 schreef RenatoBos het volgende:
Kijk das nieuws, weet je het zeker Stylzz..(?)
Zo goed als, t hangt vooral af van Feyenoord. Komen zij met een bod wat dicht bij de vraagprijs zit, is t zo beklonken, Feyenoord praat parallel met Toornstra.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 22 augustus 2014 - 07:30   quote  deeplink  
Nou kom op Martin, bied eens 3 miljoen..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Jens Toornstra///HELD topic









0.0094010