BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Jens Toornstra///HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - donderdag 02 oktober 2014 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 september 2014 - 17:30 schreef van geil het volgende:
Volgende vrije trap gaat er in.
anders kom ik er even op terug in dit Topic.
Ook voor jou gaat de lat omhoog.
.
Barabas
 Barabas - donderdag 02 oktober 2014 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 september 2014 - 17:30 schreef van geil het volgende:
Volgende vrije trap gaat er in.
anders kom ik er even op terug in dit Topic.
Ook voor jou gaat de lat omhoog.
Is wel enigszins terecht...
Stylzz
 Stylzz - donderdag 02 oktober 2014 - 16:39   quote  deeplink  
Corners ook.
MMM
 MMM - donderdag 02 oktober 2014 - 23:10   quote  deeplink  
Aanwinst.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 02 oktober 2014 - 23:38   quote  deeplink  
Aanwinst ja, maar twijfel na vanavond nog of deze positie het beste uit Jens zelf haalt.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 03 oktober 2014 - 07:02   quote  deeplink  
Hele elftal was zwak hoor, zeker na de 1-0
sportverteller
 sportverteller - vrijdag 03 oktober 2014 - 07:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 oktober 2014 - 07:02 schreef Stylzz het volgende:
Hele elftal was zwak hoor, zeker na de 1-0
Ja.
van geil
 van geil - vrijdag 03 oktober 2014 - 11:29   quote  deeplink  
heb veel zwakke wedstrijden gezien dit seizoen.
maar deze was beduidend beter. over het geheel gezien.
JanM
 JanM - vrijdag 03 oktober 2014 - 11:34   quote  deeplink  
Als we nu ook al de minder goeie wedstrijden gaan winnen ...
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 03 oktober 2014 - 11:40   quote  deeplink  
Optie Kazim naar rechts en Jens in de spits?????
MMM
 MMM - vrijdag 03 oktober 2014 - 12:41   quote  deeplink  
Nee.
VVout
 VVout - vrijdag 03 oktober 2014 - 12:46   quote  deeplink  
Laat boetius het maar eens proberen als we er van gekheid niet uit komen gewoon eens iets geks proberen.
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 03 oktober 2014 - 13:14   quote  deeplink  
Weer een zeer goeie aankoop
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 03 oktober 2014 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 september 2014 - 11:10 schreef MMM het volgende:
Hoort gewoon op 10, elke andere positie waar Rutten hem neerzet is lachwekkend.
Volgend seizoen als Immers verkocht wordt
tomson
 tomson - vrijdag 03 oktober 2014 - 14:03   quote  deeplink  
Boëtius is toch van orgine meer thuis op rechts ? Als hij weer in vorm raakt kun je hem toch eens rechtsbuiten zetten ? Immers bankie..
MauricioAros
 MauricioAros - vrijdag 03 oktober 2014 - 15:05   quote  deeplink  
Ik ben geen fan van Leo Driessen. Maar gisteren zei hij (weet ik haast wel zeker) onbewust: Het is verleidelijk om die bal dan toch nog even een Jens te geven. Maar Toornstra hield zich in.

Toch wel lollig.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 03 oktober 2014 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 oktober 2014 - 11:29 schreef van geil het volgende:
heb veel zwakke wedstrijden gezien dit seizoen.
maar deze was beduidend beter. over het geheel gezien.
Beter dan de zwakke wedstrijden ja, maar zeker niet bij de beste wedstrijden van Feyenoord. Tegen Twente en Ajax speelde Feyenoord beter ondanks dat er toen verloren werd en gisteren gewonnen.
van geil
 van geil - zondag 05 oktober 2014 - 18:32   quote  deeplink  
Redelijk gebald, maar net als voor Clasie in iets mindere mate.
de bal moet vaker op goal.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 05 oktober 2014 - 21:46   quote  deeplink  
Zie dat er nog wel inkomen geile..
van geil
 van geil - donderdag 16 oktober 2014 - 23:48   quote  deeplink  
in het wel doordachte aankoopbeleid is de speler in kwestie zelf wel zwaar verrast door zijn positie als hangende rechtsbuiten.
KOEKOEK.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 17 oktober 2014 - 00:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 oktober 2014 - 23:48 schreef van geil het volgende:
in het wel doordachte aankoopbeleid is de speler in kwestie zelf wel zwaar verrast door zijn positie als hangende rechtsbuiten.
KOEKOEK.
Toornstra: 'Ik ben een tien, maar ik ga niets eisen'

2lwvslz.jpg

Door de terugkeer van Lex Immers in de basis is de positie als rechtsbuiten nu weggelegd voor middenvelder Jens Toornstra. De miljoenenaankoop van FC Utrecht was verbaasd toen hij voor het eerst hoorde dat de trainer hem daar wilde posteren. ''Dit had ik van tevoren niet gedacht, nee.''

''Want er zijn genoeg buitenspeler met redelijk wat kwaliteit bij Feyenoord. Ik ben ook geen klassieke rechtsbuiten van mezelf die op snelheid langs zijn mag gaat'', zegt hij lachend tegenover Feyenoord TV. ''Ik moet het een beetje op mijn manier invullen en krijg daar veel vrijheid en vertrouwen in.''

Toornstra zal niet naar Fred Rutten toestappen om hem van gedachte te veranderen. ''Op dit moment speel ik waar de trainer me nodig heeft en ga ik niets eisen. Ik weet van mezelf dat ik een 10 ben, maar op deze positie kan ik ook mijn ei kwijt. Je hebt vrijheid wat betreft loopacties en dat gaat nu gewoon goed. Ik ben tevreden.''
Bron:FR12
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 17 oktober 2014 - 09:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 oktober 2014 - 23:48 schreef van geil het volgende:
in het wel doordachte aankoopbeleid is de speler in kwestie zelf wel zwaar verrast door zijn positie als hangende rechtsbuiten.
KOEKOEK.
Wat is je punt? Dat ie in principe een 10 is en daarvoor ook is gehaald betekend niet dat hij niet ook op andere posities prima uit de voeten kan?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 oktober 2014 door T-FeYeN00rD --
van geil
 van geil - vrijdag 17 oktober 2014 - 09:52   quote  deeplink  
Ik citeer Rutten:
Dit is het plaatje zoals ik dat eigenlijk van het begin af aan in gedachten had.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 17 oktober 2014 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2014 - 09:52 schreef van geil het volgende:
Ik citeer Rutten:
Dit is het plaatje zoals ik dat eigenlijk van het begin af aan in gedachten had.
Kan dat citaat even niet vinden? Zie wel dat Rutten voordat Toornstra officieel naar Feyenoord kwam al aangaf dat Toornstra op alle posities op het middenveld uit de voeten kan en dat ie niet 1 specifieke positie voor hem voor ogen heeft..

http://www.foxsports.nl/video/226530-rutten-toornstra-kan-op-alle-posities-op-het-middenveld-spelen.html
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 18 oktober 2014 - 11:10   quote  deeplink  
"Het is een droom om hier te spelen"

c4358f5a9a63304f00d67b9a9254e6c7_702_0.jpg

Al bij zijn komst naar Feyenoord verschenen er verhalen dat Jens Toornstra al vanaf zijn jeugd supporter is van de club. Dat klopt ook, zo vertelt Toornstra in gesprek met Feyenoord TV, al voegt hij eraan toe dat van een Feyenoord-pyjama nooit sprake was, zoals door verschillende media werd gemeld. Ik heb het thuis nog even nagevraagd en zelfs nog gezocht, maar ik heb geen pyjama kunnen vinden, lacht Toornstra. Wel is het altijd een droom van mij geweest om voor Feyenoord te spelen.

Die droom had Toornstra niet alleen omdat Feyenoord een topclub is in Nederland, maar ook vanwege het legioen dat altijd als één man achter de ploeg staat. Ik vind het lekker om voor fanatiek publiek te spelen. Dat kan extra krachten losmaken en uiteindelijk zeker een aantal punten schelen over een heel seizoen.

Video: Klik op onderstaande link voor deel 1
http://www.foxsports.nl/player/fey/noautoplay/236946/500
Video: Klik op onderstaande link voor deel 2
http://www.foxsports.nl/player/fey/noautoplay/236948/500
MMM
 MMM - zaterdag 18 oktober 2014 - 11:15   quote  deeplink  
Moet ook gewoon op 10 spelen.

Vanavond staan sommigen weer op de bank omdat Immers er misschien 1 maakt, maar weet je hoe dat komt? Heracles Almelo. Je moet een team gaan bouwen dat ook goed speelt tegen de toppers en in de Europa League. Elk duel dat Immers erin staat is belachelijk en te triest voor woorden.
van geil
 van geil - maandag 20 oktober 2014 - 16:09   quote  deeplink  
m1mxashanujl_wd640.jpg
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 20 oktober 2014 - 17:04   quote  deeplink  
Ongans lelijke kutfoto.
van geil
 van geil - maandag 20 oktober 2014 - 17:58   quote  deeplink  
Met allemaal Feyenoorders in Oranje.
ik zie er 4
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 20 oktober 2014 - 18:14   quote  deeplink  
Ik zie er zelfs 1 in het blauw..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 23 oktober 2014 - 15:46   quote  deeplink  
TOORNSTRA: WE KUNNEN EEN GOEDE SLAG SLAAN

2e6b6f1b4082d030cb8d537035e48175_702_0.jpg

Feyenoord leeft toe naar de derde speelronde in de groepsfase van de Europa League, waarin de ploeg het donderdag opneemt tegen HNK Rijeka. Hoewel Jens Toonstra zich bewust is van vooral de aanvallende sterktes van de Kroatische tegenstander, ziet de middenvelder volop kansen voor een mooie avond voor de Rotterdammers. We kunnen een goede slag slaan door hier te winnen, stelde Toornstra na de afsluitende training in Stadion Kantrida.

Toornstra en zijn ploeggenoten maakten woensdagavond kennis met de bijzondere ambiance van de thuishaven van Rijeka. Het stadion grenst namelijk aan een enorme rotswand, terwijl de tribunes een adembenemend zicht bieden over de Adriatische Zee. Ik vind zon ligging wel iets hebben, glimlachte de middenvelder, die tevens complimenten over had voor de meegereisde Feyenoord-aanhang, die zich tijdens de training massaal liet horen. Prachtig dat er zoveel supporters hier naartoe zijn gekomen om ons te steunen. Dat geeft veel extra energie.

Alle energie is donderdag welkom voor Feyenoord, dat in Kroatië een pittige klus staat te wachten. Rijeka is erg sterk in eigen huis, weet ook Toornstra. Vooral in aanvallend opzicht hebben ze veel kwaliteit, wat is terug te zien aan de hoge uitslagen die ze neerzetten. Aan de andere kant krijgen ze ook regelmatig een doelpunt tegen. Daar liggen dus misschien mogelijkheden voor ons.

Toornstra denkt dat Feyenoord als team verder is ten opzichte van de vorige uitwedstrijd in de Europa League, ruim een maand geleden tegen Sevilla. Toen was de groep pas een paar weken compleet. Nu zijn we beter op elkaar ingespeeld en weten we bijvoorbeeld in de meeste wedstrijden veel kansen te creëren. Een goed teken, maar garantie biedt het niet. We zullen ook tegen Rijeka weer tot het uiterste moeten gaan voor een goed resultaat. We weten in elk geval dat we met een overwinning een heel goede slag kunnen slaan in onze groep.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 23 oktober 2014 - 22:09   quote  deeplink  
Toornstra denkt in resultaat: 'We moesten het op 1-1 houden'

850x400-01784684.JPG

Jens Toornstra was aan het eind van de rit de enige trefzekere Feyenoord. De middenvelder die wordt gebruikt als rechtsbuiten tekende voor de gelijkmaker in de tweede helft. Voor de theepauze kon de uitploeg zichzelf echter al in veilige haven schieten. Dat realiseert Toornstra zich ook.

Heel zuur. In de eerste helft is er helemaal niks aan de hand. We krijgen de kansen op de voorsprong, maar dan geven we het heel makkelijk weg, zei de aankoop na afloop tegenover Radio Rijnmond. De omstandigheden waren niet top. We hadden er meer uit kunnen halen.

Het doelpunt van Toornstra kwam voort uit een prachtige vrije trap. Dankjewel. Ik heb er alleen vrij weinig aan. Ik train vaan op vrije trappen. Dan probeer ik het wel vaker op deze manier, aldus de voetballer, die denkt dat zijn ploeg het daarna op slot moest gooien. Misschien moesten we het wel op 1-1 houden, maar we krijgen alweer snel een tegendoelpunt tegen.
Bron:Radio Rijnmond
MMM
 MMM - donderdag 23 oktober 2014 - 22:24   quote  deeplink  
Mooie goal, was ook het enige positieve aan Toornstra vanavond.
sevillana
 sevillana - donderdag 23 oktober 2014 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 oktober 2014 - 22:24 schreef MMM het volgende:
Mooie goal, was ook het enige positieve aan Toornstra vanavond.
eens
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 24 oktober 2014 - 03:03   quote  deeplink  
Jens Toornstra na afloop van HNK Rijeka - Feyenoord

(http://youtu.be/H5560TgahKo)
ar
 ar - zondag 26 oktober 2014 - 14:25   quote  deeplink  
Denkt verder als de rest voorin heb ik het idee.
puike pot gespeeld!
ar
 ar - zondag 26 oktober 2014 - 14:26   quote  deeplink  
Beetje Dejavue met Cruz.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 26 oktober 2014 - 14:27   quote  deeplink  
Zeker een goede pot gespeeld..
MMM
 MMM - zondag 26 oktober 2014 - 15:03   quote  deeplink  
Prima! Goede goal en speelde ook goed!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 26 oktober 2014 - 15:07   quote  deeplink  
TOORNSTRA: NIET TOP GESPEELD, MAAR OP KARAKTER GEWONNEN
http://foxsports.nl/video/239212-toornstra-niet-top-gespeeld-maar-op-karakter-gewonnen.html

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 oktober 2014 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 26 oktober 2014 - 16:15   quote  deeplink  
Jens Toornstra Goal - Cambuur vs Feyenoord 0-1

(http://youtu.be/NeYFEv6qIXc)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 26 oktober 2014 - 16:33   quote  deeplink  
Loopacties Toornstra gevaarlijk: 'Nooit op getraind'

4sgx1f.jpg

Jens Toornstra is eigenlijk een aanvallende middenvelder, maar als rechtsbuiten krijgt de aankoop ook genoeg vrijheid om vrolijk naar binnen te snijden. Zijn loopacties zorgen voor veel dreiging en vandaag bezorgde hij Feyenoord zo de overwinning.

''Ik heb nooit echt op loopacties getraind, het gaat een beetje vanzelf'', vertelt Toornstra aan Metro. ''Als ik wegloop bij mijn directe tegenstander, moet ik door iemand anders worden overgenomen. Dat kan bij de verdedigers nog wel eens voor communicatiefouten zorgen waardoor ik meer tijd krijg om de bal aan te nemen en af te maken.''

De pass van Jordy Clasie verdient echter ook veel lof. ''Die was ook briljant natuurlijk, dat maakt het voor mij eenvoudiger. Toen ik zag dat hij de bal klaarlegde, wist ik dat hij van mij wist dat ik zou gaan. Jordy heeft dat overzicht nu eenmaal. We hoeven het er van tevoren niet over te hebben of oogcontact te hebben tijdens de wedstrijd, het gebeurt gewoon. Sommige spelers voelen dat gewoon van elkaar.
Bron: Metro
van geil
 van geil - zondag 26 oktober 2014 - 19:28   quote  deeplink  
goede loopactie met op de achtergrond n balende Kazim. ?
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 26 oktober 2014 - 22:27   quote  deeplink  
Of dankt god voor dat doelpunt, hij is nogal gelovig he..
Vincent1970
 Vincent1970 - zondag 26 oktober 2014 - 22:30   quote  deeplink  
Ze kunnen wel een hinkelbaan aanleggen.
MMM
 MMM - zondag 26 oktober 2014 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 oktober 2014 - 19:28 schreef van geil het volgende:
goede loopactie met op de achtergrond n balende Kazim. ?
Zag er raar uit inderdaad.
Joosti 1908
 Joosti 1908 - maandag 27 oktober 2014 - 00:31   quote  deeplink  
Je ziet gewoon dat hij echt nog stappen kan/gaat maken.
Maakt vanaf het begin al een positieve indruk.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 27 oktober 2014 - 16:54   quote  deeplink  
"Toornstra is met afstand de beste speler van Feyenoord"

2qjfxmt.jpg

Jens Toornstra is in korte tijd uitgegroeid tot een spelbepalende speler bij Feyenoord. De voor 3,5 miljoen euro van FC Utrecht gekomen middenvelder heeft ook veel indruk gemaakt op Pierre van Hooijdonk.

"Jens Toornstra is de laatste wedstrijden met afstand de beste speler. Hij loopt sinds zijn komst bij Feyenoord ook rond alsof hij er al vier jaar speelt. Zonder nervositeit of vrees. Hij doet gewoon zijn ding", vertelde Van Hooijdonk, die zelf jarenlang furore maakte in het shirt van Feyenoord, zondag in het televisieprogramma NOS Studio Voetbal.

Feyenoord staat na vier overwinningen op rij op een knappe vierde plaats en dat heeft AD-columnist Sjoerd Mossou verrast. "Ze hebben een middenveld dat bijna geen goal maakt en een spits die moeilijk scoort, maar ze voetballen wel goed. Dus het is best bijzonder."
Bron:Soccernews
geenwoordenmaarsex
 geenwoordenmaarsex - maandag 27 oktober 2014 - 16:57   quote  deeplink  
Hele goede aankoop voor Feyenoord, En een goed duo met Clasie..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 27 oktober 2014 - 17:30   quote  deeplink  
Het hele middenveld zit goed in elkaar, denk zelfs het beste middenveld van Nederland..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Jens Toornstra///HELD topic









0.0220279