BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Jens Toornstra///HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 23 augustus 2014 - 00:16   quote  deeplink  
Lijdensweg fixeert op Mulder,
Love fixeert op Clasie,
van Geil op Immers.

Koop een opblaaspop!
sportdwaas
 sportdwaas - zaterdag 23 augustus 2014 - 00:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2014 - 00:13 schreef dr love het volgende:
Tja ik twijfel toch een beetje of toornstra niet een zelfde soort van niveau is als immers, en hoeveel middenvelders hebben we al er zullen er toch minimaal 2 verkocht moeten en dat is immers en clasie helaas maar ze hebben het gewoonweg niet. Die kieft moet echt es optieven met alleen boeitius neer te halen als hij een echte voetbal kenner is moet je ook neutraal en algemene beoordelingen geven want in deze selectie zitten er nog vele die niet thuis hoort in de hoofdselectie van feyenoord en dat is

Clasie, verhoek, Mathijssen, immers, goossens, boeitius, schaken ?, kongolo ?, boularhouz,
schenk jezelf nog eens in
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 23 augustus 2014 - 00:18   quote  deeplink  
Erger kan niet meer, dus....Doe maar.
Nicotti
 Nicotti - zaterdag 23 augustus 2014 - 00:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2014 - 00:13 schreef dr love het volgende:
Tja ik twijfel toch een beetje of toornstra niet een zelfde soort van niveau is als immers, en hoeveel middenvelders hebben we al er zullen er toch minimaal 2 verkocht moeten en dat is immers en clasie helaas maar ze hebben het gewoonweg niet. Die kieft moet echt es optieven met alleen boeitius neer te halen als hij een echte voetbal kenner is moet je ook neutraal en algemene beoordelingen geven want in deze selectie zitten er nog vele die niet thuis hoort in de hoofdselectie van feyenoord en dat is

Clasie, verhoek, Mathijssen, immers, goossens, boeitius, schaken ?, kongolo ?, boularhouz,
Hahaha, Clasie en Kongolo met Nederland 3e van de wereld geworden!
Boetius is momenteel uit voor, maar deze jongen zat ook gewoon in de voor selectie van het WK.
Je kletst maar wat, misschien moet je eens kijken of badminton iets voor je is!
Proost!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 augustus 2014 door Nicotti --
dr love
 dr love - zaterdag 23 augustus 2014 - 00:24   quote  deeplink  
En nu moeten we nou wel blij zijn met elachmadi sinds hij vertrokken is naar pl England
Heb ik hem niet meer gevolgd, maar als hij dat niveau ook niet aankan dan is dat geen goed teken voor feyenoord misschien alleen voor eredivisie maar Europese niveau kun je vergeten. Nou feyenoord heb he nog meer zulke spelers op je kut lijntje staan. Wordt er niet goed van en gooi die scouts eruit zwaar waardeloos en drukt alleen op de financiële.
Nicotti
 Nicotti - zaterdag 23 augustus 2014 - 00:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2014 - 00:24 schreef dr love het volgende:
En nu moeten we nou wel blij zijn met elachmadi sinds hij vertrokken is naar pl England
Heb ik hem niet meer gevolgd, maar als hij dat niveau ook niet aankan dan is dat geen goed teken voor feyenoord misschien alleen voor eredivisie maar Europese niveau kun je vergeten. Nou feyenoord heb he nog meer zulke spelers op je kut lijntje staan. Wordt er niet goed van en gooi die scouts eruit zwaar waardeloos en drukt alleen op de financiële.
"Heb ik hem niet meer gevolgd"
Geef dan gewoon geen oordeel
dr love
 dr love - zaterdag 23 augustus 2014 - 00:47   quote  deeplink  
Henki wij denken vooruit en wij zijn niet negatief maar wij zijn kritisch t.o.v jou visie Door een roze bril idioot. Als jij al blij bent met deze zeer beperkte spelers nou dan ben zeker blij als feyenoord blijft hangen op de 5 a 4 plaats en een beetje geluk als feyenoord een spits als pelle binnenhaalt en dat je 2 a 3 plaats haalt.
sportdwaas
 sportdwaas - zaterdag 23 augustus 2014 - 00:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2014 - 00:47 schreef dr love het volgende:
Henki wij denken vooruit en wij zijn niet negatief maar wij zijn kritisch t.o.v jou visie Door een roze bril idioot. Als jij al blij bent met deze zeer beperkte spelers nou dan ben zeker blij als feyenoord blijft hangen op de 5 a 4 plaats en een beetje geluk als feyenoord een spits als pelle binnenhaalt en dat je 2 a 3 plaats haalt.
gollum
dr love
 dr love - zaterdag 23 augustus 2014 - 01:03   quote  deeplink  
Waar is die v.geel nou mee bezig de beste spelers heeft hij goedkoop verkocht en de speler die het zeker niet waard is wil je ruim 10 miljoen vangen je mag in je handen knijpen dat porto komt met een fantastisch bod van 8 miljoen voordat ze terug krabbelen.en wij weer vast zitten met die zeer beperkte tuinkabouter.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 23 augustus 2014 - 01:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2014 - 01:03 schreef dr love het volgende:
Waar is die v.geel nou mee bezig de beste spelers heeft hij goedkoop verkocht en de speler die het zeker niet waard is wil je ruim 10 miljoen vangen je mag in je handen knijpen dat porto komt met een fantastisch bod van 8 miljoen voordat ze terug krabbelen.en wij weer vast zitten met die zeer beperkte tuinkabouter.
Ze zijn bang dat jij mee gaat naar het porto forum, dat drukt de prijs.
Nicotti
 Nicotti - zaterdag 23 augustus 2014 - 01:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2014 - 01:03 schreef dr love het volgende:
Waar is die v.geel nou mee bezig de beste spelers heeft hij goedkoop verkocht en de speler die het zeker niet waard is wil je ruim 10 miljoen vangen je mag in je handen knijpen dat porto komt met een fantastisch bod van 8 miljoen voordat ze terug krabbelen.en wij weer vast zitten met die zeer beperkte tuinkabouter.
http://forum.headliner.nl/topic-27543/
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 23 augustus 2014 - 01:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2014 - 00:47 schreef dr love het volgende:
Henki wij denken vooruit en wij zijn niet negatief maar wij zijn kritisch t.o.v jou visie Door een roze bril idioot. Als jij al blij bent met deze zeer beperkte spelers nou dan ben zeker blij als feyenoord blijft hangen op de 5 a 4 plaats en een beetje geluk als feyenoord een spits als pelle binnenhaalt en dat je 2 a 3 plaats haalt.
Eens, ik heb een roze bril en ben idioot.

En ik vind dat we met Lulring (transfervrij!), Marnix Kolder (koopie!), Luigi Bruins (begenadigd talent) en Frank Demouge (kopsterke spits) erbij voor de 1e of 2e plaats kunnen strijden.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 23 augustus 2014 - 03:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2014 - 00:16 schreef FR-Henk het volgende:
Lijdensweg fixeert op Mulder,
Love fixeert op Clasie,
van Geil op Immers.

Koop een opblaaspop!
FR-Henk fixeert op Lijdensweg, Love en van Geil.

Koop een orgie van opblaaspoppen !!!
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 23 augustus 2014 - 03:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2014 - 00:08 schreef MMM het volgende:
Welkom Jens! Lijkt me een prima versterking.

Nu Immers eruit.
Geloof je het zelf? Net zoals Lullo Erwin Mulder , blijft ie er helaas in staan ...
jacky chan
 jacky chan - zaterdag 23 augustus 2014 - 07:07   quote  deeplink  
Van Geil bezig met El Ahmadi zurruck zu halen! Goede zaak. Toornstra passed beter dan Immers en El Ahmadi heeft meer loopvermogen en techniek dan Vormer. Mijn opstelling dan maar:
Goal:hanh/mulder
Verdediging: Wilkeshire, van beek, kongolo, nelom (mathijssen vertrekken)
Midden: Toornstra, El Ahmadi, Vilhena of Immers (Vormer vertrekken)
Voor: Schaken, Te Vrede, Kazim (boetius weer op de bank en af en toe inwisselen, jonkie scherp houden)
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 23 augustus 2014 - 07:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2014 - 00:13 schreef dr love het volgende:
Tja ik twijfel toch een beetje of toornstra niet een zelfde soort van niveau is als immers, en hoeveel middenvelders hebben we al er zullen er toch minimaal 2 verkocht moeten en dat is immers en clasie helaas maar ze hebben het gewoonweg niet. Die kieft moet echt es optieven met alleen boeitius neer te halen als hij een echte voetbal kenner is moet je ook neutraal en algemene beoordelingen geven want in deze selectie zitten er nog vele die niet thuis hoort in de hoofdselectie van feyenoord en dat is

Clasie, verhoek, Mathijssen, immers, goossens, boeitius, schaken ?, kongolo ?, boularhouz,
En jij zegt wat van Kieft, je hebt gelijk maar kijk eerst eens zelf in de spiegel, jij trapt zowat iedereen in de stront..
koekie
 koekie - zaterdag 23 augustus 2014 - 08:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2014 - 03:20 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

FR-Henk fixeert op Lijdensweg, Love en van Geil.

Koop een orgie van opblaaspoppen !!!
Hahaha....Heerlijk weer die reacties ...Chill tis Zaterdag en we hebben Jens binnen.
dr love
 dr love - zaterdag 23 augustus 2014 - 09:06   quote  deeplink  
Ik las net dat guidetti niet de spits van feyenoord wordt i.v.m medische reden, dat begrijp ik nog wel maar je haalt wel boularhouz die ook weer te vaak geblesseerd is, we hadden hem hard nodig tegen besiktas kan ie weer niet. Dus dat begrijp ik niet of kost boula ons niks en speelt hij vrijwillig bij ons.
dr love
 dr love - zaterdag 23 augustus 2014 - 09:22   quote  deeplink  
Renato ben jij blind dan of ben jij ook zo een type die alles Door een roze bril ziet

Je ziet toch zelf ook op alle linie heeft feyenoord niet de spelers die het aankunnen in de top en dan heb je een waardeloze trainer/coach die een wedstrijd niet kan lezen en ingrijpt wanneer de wedstrijd is beëindigd dan slap je mening geven we hadden moeten winnen of het was niet best maar return pakken we het beter aan wat een slap gezijk.
dr love
 dr love - zaterdag 23 augustus 2014 - 09:25   quote  deeplink  
Wat ik wil is GEEN woorden maar DADEN.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 23 augustus 2014 - 09:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2014 - 09:06 schreef dr love het volgende:
Ik las net dat guidetti niet de spits van feyenoord wordt i.v.m medische reden, dat begrijp ik nog wel maar je haalt wel boularhouz die ook weer te vaak geblesseerd is, we hadden hem hard nodig tegen besiktas kan ie weer niet. Dus dat begrijp ik niet of kost boula ons niks en speelt hij vrijwillig bij ons.
Boula speelt inderdaad voor een appel en een ei. Prestatie contract.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 23 augustus 2014 - 10:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2014 - 09:06 schreef dr love het volgende:
Ik las net dat guidetti niet de spits van feyenoord wordt i.v.m medische reden, dat begrijp ik nog wel maar je haalt wel boularhouz die ook weer te vaak geblesseerd is, we hadden hem hard nodig tegen besiktas kan ie weer niet. Dus dat begrijp ik niet of kost boula ons niks en speelt hij vrijwillig bij ons.
Boula heeft geen cent gekost en meer gehaald vanwege zijn ervaring dan om te spelen..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 23 augustus 2014 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2014 - 09:22 schreef dr love het volgende:
Renato ben jij blind dan of ben jij ook zo een type die alles Door een roze bril ziet

Je ziet toch zelf ook op alle linie heeft feyenoord niet de spelers die het aankunnen in de top en dan heb je een waardeloze trainer/coach die een wedstrijd niet kan lezen en ingrijpt wanneer de wedstrijd is beëindigd dan slap je mening geven we hadden moeten winnen of het was niet best maar return pakken we het beter aan wat een slap gezijk.
Misschien kijk ik wel door een Feyenoord bril ja, tuurlijk zie ik ook wel dat het nog allemaal niet optimaal is, maar het is de situatie waarin we momenteel zitten en ik kan daar niks aan veranderen. Zie er ook al te graag nog een scorende spits bij komen en een goede linksback. Mocht dat gebeuren en het team raakt op elkaar ingespeeld en bepaalde spelers gaan hun vorm hervinden zie ik het best met vertrouwen tegemoet, en Fred heb jij al vanaaf het begin geen kans gegeven toch. Die heb je alleen nog maar aflopen zeiken. Fred weet waar hij ingestapt is en zal het beste er van moeten maken en ik heb alle geloof dat hij daar zijn stinkende best voor doet..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 23 augustus 2014 - 10:47   quote  deeplink  
Toornstra speelde 58 officiële duels voor FC Utrecht, waarin hij 23 keer scoorde.

Mooi gemiddelde toch
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 23 augustus 2014 - 10:50   quote  deeplink  
FC Utrecht bevestigt akkoord met Feyenoord

Jens Toornstra verhuist op korte termijn van FC Utrecht naar Feyenoord. De club uit de Domstad meldt zaterdagochtend via de officiële kanalen dat het een akkoord gesloten heeft met Feyenoord over de onmiddellijke overgang van de 25-jarige middenvelder naar Rotterdam-Zuid. Het akkoord werd vrijdagavond bereikt en nu ligt er voor Toornstra een contract voor vier seizoenen klaar in De Kuip.
Bron:FR12
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 23 augustus 2014 - 10:50   quote  deeplink  
Das 1 nu Feyenoord nog..
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 23 augustus 2014 - 10:54   quote  deeplink  
DUS NOG NIET DEFINTIEF!!! FEIT!

Welkom bij de club (alvast)!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 23 augustus 2014 - 11:01   quote  deeplink  
Daarom zeg ik nu Feyenoord nog..
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 23 augustus 2014 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2014 - 03:20 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

FR-Henk fixeert op Lijdensweg, Love en van Geil.

Koop een orgie van opblaaspoppen !!!
Hahahahaha!
Is een leuke.
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 23 augustus 2014 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2014 - 11:01 schreef RenatoBos het volgende:
Daarom zeg ik nu Feyenoord nog..
Je realiseert je hopelijk wel dat dit geen sneer aan jouw adres was hè? ;)
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 23 augustus 2014 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2014 - 11:54 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Je realiseert je hopelijk wel dat dit geen sneer aan jouw adres was hè? ;)
Pffffff gelukkig dat je het even vermeld..d:-)
jacky chan
 jacky chan - zaterdag 23 augustus 2014 - 13:36   quote  deeplink  
Nu die 8 miljoen van Porto pakken, Clasie verkopen. Hij ook weer blij. En dan Karim weer terug op t oude honk, hebben we toch een middenveld of wat? Dat Feyenoord Guidetti opeens niet wilt hebben om medische redenen lijkt mij een psychologische zet om hem of Mancity in prijs te doen zakken, let maar op! guidetti komt!!
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 23 augustus 2014 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2014 - 09:06 schreef dr love het volgende:
Ik las net dat guidetti niet de spits van feyenoord wordt i.v.m medische reden, dat begrijp ik nog wel maar je haalt wel boularhouz die ook weer te vaak geblesseerd is, we hadden hem hard nodig tegen besiktas kan ie weer niet. Dus dat begrijp ik niet of kost boula ons niks en speelt hij vrijwillig bij ons.
Zijn 2 totaal verschillende medische redenen ...
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 23 augustus 2014 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2014 - 13:36 schreef jacky chan het volgende:
Nu die 8 miljoen van Porto pakken, Clasie verkopen. Hij ook weer blij. En dan Karim weer terug op t oude honk, hebben we toch een middenveld of wat? Dat Feyenoord Guidetti opeens niet wilt hebben om medische redenen lijkt mij een psychologische zet om hem of Mancity in prijs te doen zakken, let maar op! guidetti komt!!
Zou ik medisch onverantwoord vinden :-)
jacky chan
 jacky chan - zaterdag 23 augustus 2014 - 13:42   quote  deeplink  
Wel psychologisch verantwoord....gekte in de kuip :)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 24 augustus 2014 - 19:48   quote  deeplink  
600x400-BvzYA82CMAAHTeS.jpg
Stylzz
 Stylzz - zondag 24 augustus 2014 - 19:51   quote  deeplink  
Had vast een leuke dag.
piet de paler
 piet de paler - zondag 24 augustus 2014 - 19:57   quote  deeplink  
Zou Jens wedstrijd fit zijn .
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 24 augustus 2014 - 20:01   quote  deeplink  
Nee, nadat hij vorige week een goede wedstrijd speelde en eigenlijk de afgelopen jaren geen enkele noemenswaardige blessure heeft gehad, is het huidige pijntje in zijn rug juist (!) een reden geweest voor van Geel om hem te kopen. Voldeed anders niet aan de criteria.

Met andere woorden, hij zal waarschijnlijk heel snel in de basis staan.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 augustus 2014 - 14:12   quote  deeplink  
Toornstra doorstaat medische keuring en krijgt rugnummer
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 25 augustus 2014 - 14:18   quote  deeplink  
Koeien en schapen hebben dat ook wel eens.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 augustus 2014 - 14:19   quote  deeplink  
Ghehe..
MMM
 MMM - maandag 25 augustus 2014 - 15:24   quote  deeplink  
Welkom Jens!
Barabas
 Barabas - maandag 25 augustus 2014 - 15:25   quote  deeplink  
Het is rond! Welkom Jens Toornstra.
Stylzz
 Stylzz - maandag 25 augustus 2014 - 15:29   quote  deeplink  
Mooi rugnummer
hotjumper
 hotjumper - maandag 25 augustus 2014 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 15:25 schreef Barabas het volgende:
Het is rond! Welkom Jens Toornstra.
wat ook al overgewicht?
Stylzz
 Stylzz - maandag 25 augustus 2014 - 15:37   quote  deeplink  
Zijn rug is opeens weer helemaal heel...
ViezeFurr
 ViezeFurr - maandag 25 augustus 2014 - 15:38   quote  deeplink  
Welkom Jens! Even shirtje wisselen met Lex.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 augustus 2014 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 15:37 schreef Stylzz het volgende:
Zijn rug is opeens weer helemaal heel...
Apart he..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 augustus 2014 - 17:00   quote  deeplink  
FEYENOORD VERSTERKT ZICH MET JENS TOORNSTRA

43ab3e3b3f10de0f36542caa60cbcbf1_800_600.jpg

Jens Toornstra heeft maandag een contract voor vier jaar getekend bij Feyenoord. De 25-jarige middenvelder wordt door Feyenoord per direct overgenomen van FC Utrecht, waarvoor hij de afgelopen twee seizoenen speelde. Eerder kwam Toornstra uit voor ADO Den Haag. Toornstra gaat bij Feyenoord spelen met rugnummer 28.

Met de komst van tweevoudig international Toornstra, die maandagochtend met succes zijn medische keuring doorliep, krijgt trainer Fred Rutten meer mogelijkheden op het middenveld. We zijn heel blij met de komst van Jens Toornstra, vertelt technisch directeur Martin van Geel. Hij is een allround middenvelder, die op verschillende posities uit de voeten kan en beschikt over veel scorend vermogen. Bovendien kan hij dankzij zijn traptechniek van toegevoegde waarde zijn in dode spelsituaties. Hij is een speler die past bij Feyenoord, zowel qua mentaliteit als qua voetballend vermogen. We hebben er veel vertrouwen in dat Toornstra zich bij ons nog verder kan ontwikkelen.

77f81a9660fb878c1e9315e310a45656_800_600.jpg

Ik ben heel trots om voor zon grote en mooie club te mogen spelen, zegt Toornstra. De overgang naar Feyenoord komt op een goed moment voor mij, ik was toe aan een stap hogerop. Feyenoord is bovendien vanaf jongs af aan mijn club. Ik heb heel veel zin om hier aan de slag te gaan.

Toornstra kwam dit seizoen in twee competitiewedstrijden in actie voor FC Utrecht, waarin hij één doelpunt maakte. Het afgelopen seizoen was de in Alphen aan den Rijn geboren speler twaalf keer trefzeker in 34 competitiewedstrijden.

Tot dusver heeft Toornstra in totaal 158 wedstrijden in de Eredivisie achter zijn naam, waarin hij 34 doelpunten maakte. In juni 2013 maakte Toornstra zijn debuut in het Nederlands elftal, in een oefeninterland tegen Indonesië. In dezelfde maand kwam hij tevens in actie in de oefenwedstrijd tegen China.

b5f3b7d994fc536504481e84d5241932_800_600.jpg
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Jens Toornstra///HELD topic









0.0108838