BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Jens Toornstra///HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 augustus 2014 - 20:32   quote  deeplink  
Fred daarin tegen vind ik ook wel zo'n type L, een echte veldmeester zeg ma..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 augustus 2014 - 07:53   quote  deeplink  
'Komst Toornstra moet niet ten koste gaan van Vilhena'

a33a2c590a96b83a6260441afdd8219d_800_600.jpg

Jens Toornstra heeft zich gistermiddag voor vier seizoenen aan Feyenoord verbonden. Oud-spelers van de Rotterdamse club zijn eensgezind: een uitstekende aankoop. Zij vragen zich echter wel af welke plek op het middenveld voor Toornstra is bestemd. Moet Vilhena of Immers wijken? Of gaat Rutten soms met een extra middenvelder spelen?

Denny Landzaat: ,,Jens Toornstra is toe aan een nieuwe stap. Hij heeft vanaf dag 1 bij FC Utrecht het voortouw genomen en kan de top van de eredivisie aan. Maar ik ben benieuwd waar ze hem op gaan stellen. Lex Immers vult de positie achter de spits goed in en Tonny Vilhena heeft vorig seizoen aangetoond dat hij een vaste waarde is. Ik denk niet dat één van hen op de bank zal worden gezet."

Patrick Paauwe: ,,De concurrentie zal door de komst van Toornstra toenemen. In een lang seizoen zullen ze ook meerdere goede spelers nodig hebben. Maar zijn komst moet niet ten koste gaan van Tonny Vilhena of andere jeugdspelers. Misschien gaan ze af en toe met een extra middenvelder spelen. Het WK heeft wel aangetoond dat soms wat anders wordt gevraagd. Ronald Koeman was daar al mee bezig."
John de Wolf: ,, Dit is een logische stap in zijn carrière. Het doet me een beetje denken aan de transfer van Kevin Strootman naar PSV. Omdat Toornstra ook niet goedkoop zal zijn geweest, denk ik niet dat hij voor de bank is gehaald. Als nummer 10 komt hij het best tot zijn recht, maar Toornstra kan ook op andere posities uit de voeten. Fred Rutten kan uit veel varianten kiezen. Op het trainingsveld moet je die opties uit gaan proberen."
Bron:AD
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 augustus 2014 - 07:53   quote  deeplink  
Toornstra: 'Geen garanties gegeven

77f81a9660fb878c1e9315e310a45656_800_600.jpg

Jens Toornstra hoopt zondag tegen FC Twente zijn debuut voor zijn nieuwe werkgever Feyenoord te kunnen maken. De middenvelder wil nog niet aan een basisdebuut denken.

'Ik moet gewoon de concurrentiestrijd aangaan', vertelt de middenvelder tegenover het Algemeen Dagblad. 'Er zijn helemaal geen garanties gegeven en dat snap ik ook. Voor mij wordt het zaak om mij zo snel mogelijk aan te passen aan het niveau.'

De transfer van FC Utrecht naar Feyenoord is een stap omhoog. Al beseft Toornstra ook dat hij pas gaat profiteren als hij ook daadwerkelijk minuten gaat maken. ',Er wordt met meer aandacht naar de topclubs gekeken', weet hij, 'maar ik moet eerst zien dat ik hier aan spelen toekom.'
Bron:AD
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 26 augustus 2014 - 08:38   quote  deeplink  
Prima, we zijn ook geen kwikfit he.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 augustus 2014 - 08:41   quote  deeplink  
Tenminste iemand die het wel snapt. Ben blij dat Hakim niet voor Feyenoord heeft gekozen en Jens wel..
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 26 augustus 2014 - 12:08   quote  deeplink  
Jens Toornstra sprak al met Fred Rutten, ook over de positie waarop hij zich moet richten. "Ik ben een middenvelder. Er zijn drie posities en genoeg spelers. Ik moet eerst laten zien dat ik het waard ben om te spelen." De positie van verdedigende middenvelder is niet de favoriete plek van Toornstra, die bij ADO Den Haag samen met Lex Immers op het middenveld speelde. "Lex en ik vormden een goed duo bij ADO. We speelden een goed seizoen. Allebei speelden we redelijk aanvallend. Als de één ging, bleef de ander achter."

http://feyenoord.netwerk.to/nieuws/artikel/32735_Toornstra%3A%20%27goed%20koppel%20met%20Immers%2C%20geen%20verdedigende%20middenvelder%27.php#.U_xbqSgiRsU.twitter

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 augustus 2014 door Stylzz --
JanM
 JanM - dinsdag 26 augustus 2014 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 20:31 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

En je vriend heeft daar ook geen moeite mee..(?)
Sinds 'ie dat blauwtje bij Mulder heeft gelopen is onze l nooit meer de oude geworden hè ...
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 augustus 2014 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 - 13:14 schreef JanM het volgende:

[..]

Sinds 'ie dat blauwtje bij Mulder heeft gelopen is onze l nooit meer de oude geworden hè ...
Juiste constatering..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 augustus 2014 - 15:22   quote  deeplink  
Trotse Toornstra tekent in De Kuip

8a1707ce1fad99200332e29928e0270c_702_300.jpg

Met een trots en blij gevoel ondertekende Jens Toornstra maandag een contract in De Kuip, waarmee hij voor de komende vier jaar aan Feyenoord is verbonden.

Feyenoord TV was aanwezig bij de officiële gelegenheid en vroeg de van FC Utrecht overgekomen middenvelder aansluitend naar een eerste reactie. Ik ben super blij dat ik de kleuren van Feyenoord ga verdedigen, sprak Toornstra. Ik ben fit en als het aan mij ligt, kan ik aankomende zondag meteen spelen.

Bekijk hieronder in de videospeler een reportage van de contractondertekening, met daarin het interview met Toornstra en een reactie van technisch directeur Martin van Geel.

http://www.feyenoord.nl/nieuws/nieuwsoverzicht/video-trotse-toornstra-tekent-in-de-kuip
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 26 augustus 2014 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 20:24 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Pas na 31 Augustus opstellen, tot die tijd is het : het beste er van maken en de punten bij elkaar sprokkelen, volgens Fred Rutten ... Lekkere coach !!!
tomson
 tomson - dinsdag 26 augustus 2014 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 17:07 schreef Fart het volgende:

[..]

Geef mij ook van wat jij heb!
Moest hem echt 6 keer lezen om hem te snappen lol
Hmmmm 😎
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 29 augustus 2014 - 20:02   quote  deeplink  
Eerste training Jens Toornstra

(http://youtu.be/S9bpY3KY4-w)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 31 augustus 2014 - 17:47   quote  deeplink  
Succes Jens..!!!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 31 augustus 2014 - 19:54   quote  deeplink  
Toornstra: 'Enig lichtpunt is dat we de nul hebben gehouden'

600x400-a33a2c590a96b83a6260441afdd8219d_800_600.jpg

Jens Toornstra maakte vandaag zijn debuut voor Feyenoord in de wedstrijd tegen FC Twente. Na de rust verving de kersverse Feyenoorder Lex Immers. Feyenoord wist niet te scoren en speelde doelpuntloos gelijk. 'Dat is jammer, zegt Toornstra tegenover FOX Sports.

'We speelden een goede wedstrijd, maar wisten onze kansen niet te benutten. We hebben een aantal goede mogelijkheden gecreëerd, maar helaas. Het enig lichtpuntje is dat we de nul hebben gehouden, zegt de middenvelder.

Toornstra werd afgelopen maandag gepresenteerd als Feyenoorder, en heeft zich naar eigen zeggen goed aangepast in de groep. 'We hebben veel goede voetballers in onze groep zitten en het zijn allemaal leuke spelers. Ik ben goed opgevangen, zegt Toornstra. 'Ik heb heel blij dat ik hier mag spelen, besluit hij.

http://foxsports.nl/video/228450-toornstra-concurrentie-is-alleen-maar-goed.html

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 augustus 2014 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 31 augustus 2014 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 19:54 schreef RenatoBos het volgende:
Toornstra: 'Enig lichtpunt is dat we de nul hebben gehouden'

[ afbeelding ]

Jens Toornstra maakte vandaag zijn debuut voor Feyenoord in de wedstrijd tegen FC Twente. Na de rust verving de kersverse Feyenoorder Lex Immers. Feyenoord wist niet te scoren en speelde doelpuntloos gelijk. 'Dat is jammer, zegt Toornstra tegenover FOX Sports.

'We speelden een goede wedstrijd, maar wisten onze kansen niet te benutten. We hebben een aantal goede mogelijkheden gecreëerd, maar helaas. Het enig lichtpuntje is dat we de nul hebben gehouden, zegt de middenvelder.

Toornstra werd afgelopen maandag gepresenteerd als Feyenoorder, en heeft zich naar eigen zeggen goed aangepast in de groep. 'We hebben veel goede voetballers in onze groep zitten en het zijn allemaal leuke spelers. Ik ben goed opgevangen, zegt Toornstra. 'Ik heb heel blij dat ik hier mag spelen, besluit hij.

http://foxsports.nl/video/228450-toornstra-concurrentie-is-alleen-maar-goed.html
MMM
 MMM - zondag 31 augustus 2014 - 20:09   quote  deeplink  
Prima wedstrijd, veel en veel beter dan Immers.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 31 augustus 2014 - 20:11   quote  deeplink  
Jep, maakte een prima indruk.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 31 augustus 2014 - 20:13   quote  deeplink  
TOORNSTRA: HADDEN HIER MOETEN WINNEN

148f269de2730bacf0f4f10dbe5f5055_702_300.jpg

Jens Toornstra hield gemengde gevoelens over aan zijn debuut voor Feyenoord. De middenvelder was blij met zijn eerste minuten in het shirt van zijn nieuwe club, maar besefte dat Feyenoord gezien het spelbeeld met drie punten had moeten vertrekken uit Enschede. Op zich is 0-0 hier een goede uitslag, alleen had er meer ingezeten voor ons vandaag, sprak de middenvelder.

Toornstra kwam zondag tegen FC Twente na rust in het veld, als vervanger van Lex Immers. Het is niet makkelijk om als invaller je debuut te maken, maar ik heb mijn best gedaan en kan redelijk tevreden zijn over mijn eigen spel, zei hij. Het is positief dat we vandaag de nul hebben gehouden, maar hadden zelf een doelpunt moeten maken.

In de catacomben van de Grolsch Veste keek Toornstra tot slot terug op zijn eerste week als Feyenoorder. Ik ben hartstikke blij dat ik hier mag spelen. Ik weet dat er veel concurrentie is op het middenveld, dus ik moet op de trainingen laten zien dat ik wil spelen, daar word ik zelf uiteindelijk ook beter van.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 31 augustus 2014 - 21:14   quote  deeplink  
Goed ventje.
Gaan we veel lol aan beleven.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 31 augustus 2014 - 22:19   quote  deeplink  
reactie van Feyenoord-middenvelder Jens Toornstra na de wedstrijd FC Twente-Feyenoord (0-0).

(http://youtu.be/UxW9B7wCEhk)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 augustus 2014 door RenatoBos --
ar
 ar - zondag 31 augustus 2014 - 22:28   quote  deeplink  
Heeft voor mij nu al een zeer positieve indruk achter gelaten.Het samenspel verliep gelijk soepel,heerlijk om te zien.Goede voetballert!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 31 augustus 2014 - 23:31   quote  deeplink  
Jens Toornstra na afloop van zijn debuut voor Feyenoord

(http://youtu.be/zytqSRwmkXY)
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 06 september 2014 - 20:50   quote  deeplink  
Volgens mij hebben wij de juiste ;)

http://www.headlines.nl/5410102/Ziyech-ziet-in-drukte-rondom-transfer-de-oorzaak-van-blessure/

Hakim Ziyech kende een drukke zomer. Wekenlang heerste perikelen rondom zijn transfer naar Feyenoord of FC Twente. Uiteindelijk koos hij voor Enschede. Dat Ziyech afgelopen week tijdens het duel met Jong Oranje tegen Jong Georgië (0-1 nederlaag) geblesseerd raakte aan zijn hamstring, staat daar dan ook niet los van
ar
 ar - zaterdag 06 september 2014 - 21:45   quote  deeplink  
Inderdaad,achteraf ben ik er erg blij mee.
piet de paler
 piet de paler - zondag 07 september 2014 - 08:25   quote  deeplink  
jens steekt de kuip in de hens vuur en vlam
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 07 september 2014 - 12:10   quote  deeplink  
Beetje vreemd dat ie in dat duel geblesseerd raakte, hij deed niet eens mee..d:-)))
van geil
 van geil - zondag 07 september 2014 - 15:54   quote  deeplink  
karma
ar
 ar - woensdag 10 september 2014 - 20:39   quote  deeplink  
Jens gaat scoren zaterdag!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 11 september 2014 - 04:55   quote  deeplink  
Boete Toornstra dankzij Immers en Verhoek

toornstratekent-21.jpg

De voormalige ADO-spelers Lex Immers en Jens Toornstra zijn weer verenigd bij Feyenoord.

In Voetbal International komen de twee uitgebreid aan het woord, waarbij een groot deel over hun tijd bij de selectie van ADO Den Haag gaat.

,,Een groep vol idioten'', aldus Immers, die samen met Toornstra een serie anekdotes ophaalt.

Zo komt een verhaal ter sprake van trainers die in de video-analyseruimte in het Zuiderpark tafeltennisbatjes door de muur zagen heenkomen als een speler ernaast niet tegen zijn verlies kon bij het tafeltennisen.

Ook werd Toornsta een keer beetgenomen met zijn afgeragde Suzuki.

Toornstra: Zeker, ze hebben mij ook nog een keer flink te grazen genomen.

Immers: Zo, die vergeet ik nooit meer. De training was opeens verplaatst van Het Zuiderpark naar het stadion, dus we moesten met autos de oversteek maken. Met Wesley Verhoek en Timothy Derijck samen hadden we het op Jens gemunt. Wij hem in de gaten houden, want hij zou met Kevin Visser meerijden naar het stadion en zijn eigen auto laten staan. Toen hij met Kevin was vertrokken, kwamen we in actie. We hebben zijn autosleutels gepakt en zijn met zijn drieën in zijn auto gesprongen, in zijn Suzuki Swift. Bij de stoplichten bij Winkelcentrum De Boogaard in Rijswijk stonden flitspalen. Toen we daar aankwamen was het groen, dat was niet de bedoeling. Wesley reed en ging opeens stilstaan met de alarmlichten aan. Allemaal autos schelden en toeteren naar ons. Toen de stoplichten op oranje en daarna op rood sprongen, gaf Wesley volle bak gas. De flitspaal ging tekeer joh.

Toornstra: Ik zag die gasten even later met een grote glimlach in mijn autootje aan komen rijden bij het stadion en wist dat ik de klos was. 140 euro verkeersboete. Een duur grapje.
Bron:De ooievaartsclub
netsurfer
 netsurfer - donderdag 11 september 2014 - 10:32   quote  deeplink  
Hmm, kan er niet echt om lachen. En dan ook nog niet zo stoer zijn om die boete zelf te betalen. Nee, Jens kan Immers nu zonder gewetensbezwaren uit de basis spelen. ;)
Stylzz
 Stylzz - donderdag 11 september 2014 - 10:33   quote  deeplink  
Kut ooievaars
sportverteller
 sportverteller - donderdag 11 september 2014 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 september 2014 - 10:32 schreef netsurfer het volgende:
Hmm, kan er niet echt om lachen. En dan ook nog niet zo stoer zijn om die boete zelf te betalen. Nee, Jens kan Immers nu zonder gewetensbezwaren uit de basis spelen. ;)
Ik heb het idee dat niet Toornstra en Immers elkaars directe concurrenten zijn, maar Immers en Vilhena.
van geil
 van geil - donderdag 11 september 2014 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 september 2014 - 10:41 schreef sportverteller het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat niet Toornstra en Immers elkaars directe concurrenten zijn, maar Immers en Vilhena.
Volgens van Geel wel (lees vorige week VI interview v Geel)heeft m tenslotte zelf gescout .(Immers)
Hoop dat Rutten er n "betere" kijk op heeft.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 september 2014 door van geil --
JanM
 JanM - donderdag 11 september 2014 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 september 2014 - 10:41 schreef sportverteller het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat niet Toornstra en Immers elkaars directe concurrenten zijn, maar Immers en Vilhena.
Lijkt me niet: Immers is de #10 en linkspoot Vilhena linker middenvelder. Denk (en hoop) toch echt dat Toornstra Immers vervangt en Vilhena LM blijft, Clasie RM en El Ahmadi de meest defensieve middenvelder. En dan 3 verdedigers en 3 aanvallers of eventueel 4-4-2 tegen echt sterke tegenstanders.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 11 september 2014 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 september 2014 - 10:55 schreef JanM het volgende:

[..]

Lijkt me niet: Immers is de #10 en linkspoot Vilhena linker middenvelder. Denk (en hoop) toch echt dat Toornstra Immers vervangt en Vilhena LM blijft, Clasie RM en El Ahmadi de meest defensieve middenvelder. En dan 3 verdedigers en 3 aanvallers of eventueel 4-4-2 tegen echt sterke tegenstanders.
Dit hoop ik ook..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 18 september 2014 - 08:51   quote  deeplink  
Toornstra moest aanpoten: 'Maar heb mijn draai gevonden'

600x400-toornstratwe.JPG

Jens Toornstra kan vanavond rekenen op zijn eerste basisplaats bij Feyenoord. De middenvelder kan meteen aan de bak, want Europa League-winnaar Sevilla is vandaag in Spanje de tegenstander. Toornstra heeft een tweeledig gevoel.

'Je wil jezelf op dit podium meteen laten zien, zeker tegen zo'n sterke ploeg. Maar we weten ook: als we te enthousiast zijn, lopen we in het mes van Sevilla', zegt hij in het Algemeen Dagblad. 'Maar we zijn blij dat we ons kunnen laten zien in Europa. De club was er aan toe en de spelers ook.'

De aanwinst van FC Utrecht traint nu al een tijdje mee met zijn nieuwe club en het was even wennen voor hem. 'Tijdens mijn eerste week bij de club merkte ik dat ik echt moest aanpoten. De handelingssnelheid moest echt omhoog. Als ik even niet uitkeek, was ik de bal kwijt.'

Die eerste week is hij naar eigen zeggen goed doorgekomen en dus hoopt hij zijn waarde op het veld te kunnen tonen. 'Het is aan de technische staf om te oordelen of het zo is, maar mijn gevoel zegt dat ik mijn draai redelijk heb gevonden. Maar ik wil er naartoe dat ik hier onomstreden ben en dat is nog niet zo.'
Bron:AD
MMM
 MMM - donderdag 18 september 2014 - 08:51   quote  deeplink  
Come on Jens!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 18 september 2014 - 09:01   quote  deeplink  
Snapt t wél.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 18 september 2014 - 09:08   quote  deeplink  
Jensje gaat scoren..!
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - donderdag 18 september 2014 - 09:29   quote  deeplink  
Ik denk dat Jens veel te ver van de goal van de tegenstander komt te voetballen vanavond. Want Rutten heeft weer iets nieuws bedacht 442(ik hou mijn hart vast). Het zal aankomen op een bevlieging van Manu, vanuit een paar hoekschoppen of 1 enkele vrije trap. Hoogst haalbaar een bloedeloze 0-0.
King - 010
 King - 010 - donderdag 18 september 2014 - 09:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 september 2014 - 09:29 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:
Ik denk dat Jens veel te ver van de goal van de tegenstander komt te voetballen vanavond. Want Rutten heeft weer iets nieuws bedacht 442(ik hou mijn hart vast). Het zal aankomen op een bevlieging van Manu, vanuit een paar hoekschoppen of 1 enkele vrije trap. Hoogst haalbaar een bloedeloze 0-0.
Ik denk dat we blij mogen zijn met een 0-0.
Feyenoord is nog niet volledig rijp voor een Europees avontuur.
Door punten af te snoepen in een zware uitwedstrijd tegen Sevilla tank je vertrouwen.
Niet alleen voor zondag maar in de overige EL-wedstrijden kan je wellicht 4-3-3 spelen en winnen.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 18 september 2014 - 09:58   quote  deeplink  
Denk dat. Fredsje wel verstandig doet met een 4-4-2 tegen Sevilla..
Stylzz
 Stylzz - donderdag 18 september 2014 - 11:32   quote  deeplink  
Volle bak aanvallen emn 6-0.
Ja we spelen uit.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 18 september 2014 - 12:47   quote  deeplink  
Dus behoudende speelstijl is in dit geval geoorloofd..
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - donderdag 18 september 2014 - 15:32   quote  deeplink  
Het steeds weer veranderen van spelers en speelstijl heb ik een probleem mee. Laat Rutten eerst maar is wedstrijden winnen.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 18 september 2014 - 16:10   quote  deeplink  
Zorg er eerst maar voor dat je geen tegen doelpunten krijgt
Stylzz
 Stylzz - donderdag 18 september 2014 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 september 2014 - 15:32 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:
Het steeds weer veranderen van spelers en speelstijl heb ik een probleem mee. Laat Rutten eerst maar is wedstrijden winnen.
Lijkt me vandaag wel noodzaak je aan de tegenstander aan te passen me dunkt.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 18 september 2014 - 23:56   quote  deeplink  
Toornstra: "We kunnen veel goedmaken door van Ajaks te winnen"

0a00441d80a6a124e86b83679473dbac_800_600.jpg

Jens Toornstra was donderdagavond één van de minst slechte spelers aan de kant van Feyenoord. De middenvelder, die voor het eerst in de basis startte, kon echter niet voorkomen dat Sevilla FC op halve kracht met 2-0 te sterk was voor de Rotterdammers.

Toornstra was met een vrije trap op de paal nog dichtbij een doelpunt. "Dat was zonde", zei de ex-speler van FC Utrecht tegen De Telegraf. "De tegengoals hadden we kunnen voorkomen als we goed hadden gestaan in het veld. Het is zonde als zij twee keer uit een vrije trap kunnen scoren. Het ging iets te gemakkelijk voor Sevilla en aan onze kant viel de goal helaas net niet."

Feyenoord speelt zondag in eigen huis tegen aartsrivaal Ajaks. Een cruciale wedstrijd, aldus Toornstra. "We kunnen dan veel goedmaken door van Ajaks te winnen." Het vertrouwen bij de Rotterdammers is echter broos na de nederlagen tegen Willem II en Sevilla. "Het vertrouwen kan na twee keer verliezen zeker beter, maar we hebben vandaag goed uit de organisatie gevoetbald. Daar moeten we aan vasthouden."
Bron:Voetbalprimeur

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 september 2014 door RenatoBos --
netsurfer
 netsurfer - vrijdag 19 september 2014 - 09:48   quote  deeplink  
Toornstra beviel mij goed. Lekker fel, een goede techniek en altijd het vizier naar voren gericht. Is ook snel in zijn keuzes. Gaan we veel plezier aan beleven.
MauricioAros
 MauricioAros - vrijdag 19 september 2014 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 september 2014 - 23:56 schreef RenatoBos het volgende:
Toornstra: "We kunnen veel goedmaken door van Ajaks te winnen"
Mooi dat hij het ook met 'ks' uitsprak.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Jens Toornstra///HELD topic









0.0114650