BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Kenneth Vermeer///HELD topic..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 09 november 2014 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 november 2014 - 19:43 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Heb je vanmiddag een cursus Belgisch gevolgd of ben je gewoon een polyglot?
Ik ben verdomd gelukkig sinds die eikel niet meer in de goal staat !!! Duidelijk ???
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 09 november 2014 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 november 2014 - 16:35 schreef lijdensweg het volgende:
Geweldig! Toch weer de nul gehouden en een punt gered!
De rest van het elftal heeft 2 punten laten liggen ...
Precies, zo is het maar net..
Els
 Els - zondag 09 november 2014 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 november 2014 - 16:36 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik ben verdomd gelukkig sinds die eikel niet meer in de goal staat !!! Duidelijk ???
Nee, nou je het zegt, dat was mee eerlijk gezegd niet opogevallen. Ik vond je gewoon je oude vertrouwde zelf. Beetje nukkig, beetje ongemakkelijk, frequent ongepaste opmerkingen over de minder bedeelden in de samenleving. Ik zat weer regelmatig met kromme tenen, hoor.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 09 november 2014 - 17:35   quote  deeplink  
De reactie van Feyenoord-doelman Kenneth Vermeer na het gelijkspel in de uitwedstrijd bij Vitesse (0-0).
http://nos.nl/video/719623-vermeer-oranje-voelt-als-beloning.html
Bron: NOS
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 10 november 2014 - 14:09   quote  deeplink  
Adriaanse: 'Vermeer is de beste keeper van Nederland'

k0pojm.jpg

De spelers van het Nederlands elftal komen maandag bij elkaar voor de interlands tegen Mexico en Letland en Kenneth Vermeer mag zich ook weer melden. De sluitpost van Feyenoord werd door Guus Hiddink beloond voor zijn goede spel van de laatste weken en Co Adriaanse vindt zelfs dat Vermeer Jasper Cillessen moet aflossen als eerste doelman van Oranje.

Vermeer verloor bij Ajaks zijn basisplaats aan Cillessen en vertrok daarom naar Feyenoord. Daar doet hij het uitstekend. "Vermeer is de beste keeper van Nederland, ook beter dan Cillessen", stelde Adriaanse zondag bij Studio Voetbal. "Hij heeft aantoonbaar punten gepakt voor Feyenoord en geeft het team vertrouwen. Het is lullig voor Erwin Mulder (de vorige eerste keeper van Feyenoord, red.), maar Vermeer is beter."

Arno Vermeulen was ook wel te spreken over de prestaties van de Feyenoord-goalie. "Vermeer gaat steeds beter keepen", aldus Vermeulen. "Tegen Vitesse was hij fantastisch, een van zijn beste wedstrijden ooit." Vermeer hield zijn doel schoon in Arnhem (0-0) en heeft in de competitie pas vier tegendoelpunten gekregen.
Bron:Studio Voetbal
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 10 november 2014 - 14:10   quote  deeplink  
Dat zien we toch allemaal Cootje, zelf als ik op de Ajaks sectie van dit forum kijkt lees ik dat de meesten weer terug verlangen naar Vermeer..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 10 november 2014 - 18:50   quote  deeplink  
Vermeer meldt zich bij Oranje: 'Ik heb de juiste keuze gemaakt'

2l8vl8y.jpg

Louis von Gaal noemde hem in de aanloop naar het WK in Brazilië de beste doelman van Nederland, maar toch liet hij Kenneth Vermeer thuis. De keeper had bij Ajaks tenslotte voornamelijk op de bank gezeten. Dat was één van de beweegredenen om de gevoelige overstap naar Feyenoord te maken; een topclub waar hij wél aan spelen toe kon komen. Na ruim twee maanden Rotterdam roept men weer om Vermeer als eerste doelman van Oranje.

Ik was vlak voor het WK al blij dat ik in Hoenderloo trainingsstage mocht, aldus de Feyenoorder, die zich maandag weer meldde bij hotel Huis ter Duin in Noordwijk, tegenover Metro. In mijn achterhoofd wist ik dat het moeilijk zou worden om mee te gaan gaan naar Brazilië, ik had na de winterstop hooguit drie of vier wedstrijden gespeeld. Dan wordt het moeilijk. Maar ik heb wel als supporter naar het WK gekeken.

Het is een mooie bevestiging dat ik de juiste keuze heb gemaakt. Het was voor mij zaak om weer aan spelen toe te komen en ritme op te doen. En als je het dan goed doet, kom je altijd weer in beeld bij het Nederlands elftal. Ook hier bij Oranje wil ik het hoogst haalbare, je weet het maar nooit. Ik wil in ieder geval op de trainingen laten zien wat ik in huis heb.
Bron:Metro
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 14 november 2014 - 16:52   quote  deeplink  
Overmars baalt: "Vermeer is te goedkoop weggegaan"

xbbmhd.jpg

Kenneth Vermeer maakte afgelopen zomer de overstap van Ajaks naar Feyenoord. In Amsterdom balen ze nog altijd van de transfer. "Vermeer is te goedkoop weggegaan", liet Marc Overmars, technisch directeur vrijdag weten op de Algemene klaagmuur conferentie. Overmars zette het bedrag op papier in de wetenschap dat Vermeer voor een buitenlands avontuur zou gaan.

"Dat het Feyenoord werd, was een goede les", voegt Overmars daar nog aan toe. Vermeer maakte op de laatste dag van de transfermarkt de opmerkelijke overstap en tekende een vierjarig contract in de Kuip. Sinds zijn komst staat hij steevast in de basis onder Fred Rutten en blinkt hij wekelijks uit. Door zijn goede prestaties werd hij door Guus Hiddink al bij het Nederlands elftal gehaald.
Bron:FR12
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 14 november 2014 - 16:53   quote  deeplink  
Dat lachje van hem erbij d:-)
tomson
 tomson - vrijdag 14 november 2014 - 17:22   quote  deeplink  
Shit...lees ook eens een pagina of wat bij en wat zien ik ? lijdensweg is er ook hier weer in geslaagd er een Mulder topic van te maken. En ook de debielen kwamen weer voorbij ? Lijkt wel of ik allemaal knip-en plakwerk zit te lezen hahaha
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 14 november 2014 - 17:24   quote  deeplink  
Lorre lorre koppiekrauw..
tomson
 tomson - vrijdag 14 november 2014 - 17:25   quote  deeplink  
Dejavu :P
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 14 november 2014 - 17:25   quote  deeplink  
d:-)
ar
 ar - vrijdag 14 november 2014 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 november 2014 - 16:52 schreef RenatoBos het volgende:
Overmars baalt: "Vermeer is te goedkoop weggegaan"

[ afbeelding ]

Kenneth Vermeer maakte afgelopen zomer de overstap van Ajaks naar Feyenoord. In Amsterdom balen ze nog altijd van de transfer. "Vermeer is te goedkoop weggegaan", liet Marc Overmars, technisch directeur vrijdag weten op de Algemene klaagmuur conferentie. Overmars zette het bedrag op papier in de wetenschap dat Vermeer voor een buitenlands avontuur zou gaan.

"Dat het Feyenoord werd, was een goede les", voegt Overmars daar nog aan toe. Vermeer maakte op de laatste dag van de transfermarkt de opmerkelijke overstap en tekende een vierjarig contract in de Kuip. Sinds zijn komst staat hij steevast in de basis onder Fred Rutten en blinkt hij wekelijks uit. Door zijn goede prestaties werd hij door Guus Hiddink al bij het Nederlands elftal gehaald.
Bron:FR12
Hahahahahahahahahhaah!!!!
Barabas
 Barabas - vrijdag 14 november 2014 - 20:24   quote  deeplink  
Ik wens Marc de Bukhomo nog vele lessen als deze.
VVout
 VVout - vrijdag 14 november 2014 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 november 2014 - 20:24 schreef Barabas het volgende:
Ik wens Marc de Bukhomo nog vele lessen als deze.
Laat hem maar lekker een loopneus krijgen die jankmuil, ghèhè lekker voor ze.
windoweyes
 windoweyes - vrijdag 14 november 2014 - 21:36   quote  deeplink  
Joden die iets voor te weinig geld weg doen.
Dat hoor je niet vaak....
van geil
 van geil - vrijdag 14 november 2014 - 21:42   quote  deeplink  
Met Pelle de beste aankoop van de laatste 12 jaar.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 14 november 2014 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 november 2014 - 21:42 schreef van geil het volgende:
Met Pelle de beste aankoop van de laatste 12 jaar.
hmmm, das wel erg snel na een handvol wedstrijden! ;)

Zou trouwens op zeker Kuyt erbij zetten als we toch een lijstje aan het opstellen zijn..
van geil
 van geil - vrijdag 14 november 2014 - 22:50   quote  deeplink  
die mag op 2 :)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 23 november 2014 - 01:40   quote  deeplink  
Weer de 0..
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 23 november 2014 - 05:48   quote  deeplink  
Eerste keeper sinds Zoetebier in 2002 die 4 wedstrijden op rij de nul houdt.

Bron: irritante kut nieuwtjes bij FOX.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 23 november 2014 - 06:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 november 2014 - 05:48 schreef Bosifyable het volgende:
Eerste keeper sinds Zoetebier in 2002 die 4 wedstrijden op rij de nul houdt.

Bron: irritante kut nieuwtjes bij FOX.
Eindelijk eens positief betreft een Feyenoord keeper en dan is het nog niet goed?

Tja jij had liever Erwin Mulder in de goal gehad en een 14de plaats of zo?
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 23 november 2014 - 06:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 november 2014 - 16:52 schreef RenatoBos het volgende:
Overmars baalt: "Vermeer is te goedkoop weggegaan"

[ afbeelding ]

Kenneth Vermeer maakte afgelopen zomer de overstap van Ajaks naar Feyenoord. In Amsterdom balen ze nog altijd van de transfer. "Vermeer is te goedkoop weggegaan", liet Marc Overmars, technisch directeur vrijdag weten op de Algemene klaagmuur conferentie. Overmars zette het bedrag op papier in de wetenschap dat Vermeer voor een buitenlands avontuur zou gaan.

"Dat het Feyenoord werd, was een goede les", voegt Overmars daar nog aan toe. Vermeer maakte op de laatste dag van de transfermarkt de opmerkelijke overstap en tekende een vierjarig contract in de Kuip. Sinds zijn komst staat hij steevast in de basis onder Fred Rutten en blinkt hij wekelijks uit. Door zijn goede prestaties werd hij door Guus Hiddink al bij het Nederlands elftal gehaald.
Bron:FR12
te goedkoop? Elke euro richting 020 is er een teveel!
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 23 november 2014 - 08:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 november 2014 - 06:45 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Eindelijk eens positief betreft een Feyenoord keeper en dan is het nog niet goed?

Tja jij had liever Erwin Mulder in de goal gehad en een 14de plaats of zo?
Ik weet niet waar jij last van hebt, maar ik vind het toch knap dat je dat uit m'n bericht haalt. Kansloze.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 23 november 2014 - 08:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 november 2014 - 08:16 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Ik weet niet waar jij last van hebt, maar ik vind het toch knap dat je dat uit m'n bericht haalt. Kansloze.
Moet jij je eigen bericht eens terug gaan lezen ...
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 23 november 2014 - 08:25   quote  deeplink  
Af en toe ben je gewoon stront vervelend en snap je er niets van door een gebrek aan intelligentie, zo blijkt. Conclusies trekken waar het totaal niet nodig is. Maar goed, fijne zondag hè!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 november 2014 door Bosifyable --
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 23 november 2014 - 08:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 november 2014 - 08:25 schreef Bosifyable het volgende:
Af en toe ben je gewoon stront vervelend en snap je er niets van door een gebrek aan intelligentie, zo blijkt. Conclusies trekken waar het totaal niet nodig is. Maar goed, fijne zondag hè!
Dat jij zo'n bekrompen opmerking heb kan ik niks aan doen! Maar goed, ook jij een fijne zondag!
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 23 november 2014 - 08:31   quote  deeplink  
Je attitude wel, maar all hope is lost.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 23 november 2014 - 08:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 november 2014 - 08:31 schreef Bosifyable het volgende:
Je attitude wel, maar all hope is lost.
what ever you wants baby ...
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 23 november 2014 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 november 2014 - 08:32 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

what ever you wants baby ...
L = LOUIS!
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 23 november 2014 - 12:35   quote  deeplink  
:')
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 23 november 2014 - 13:00   quote  deeplink  
Ghehe..
van geil
 van geil - zondag 23 november 2014 - 14:49   quote  deeplink  
Elke bal achter de verdediging was hij als de kippen bij.
met directe snelle verplaatsing, begint nu zelfs ook te gooien.
zo veel zelfvertrouwen en rust.
Prima.
tomson
 tomson - zondag 23 november 2014 - 15:39   quote  deeplink  
zo hier zat er vanmorgen vroeg al lekker de vaart er in :)
OT : de protesten omtrent Vermeer zijn nu aan de gele zijde ook al aardig aan het verstommen.
Hoorde ik een paar weken geleden tijdens de warming up steeds nog uitfluiten, intussen zijn die paar
gasten er wel achter dat ze niemand meer mee krijgen en eigenlijk een beetje dom overkomen op deze manier. Hij heeft alle critici nou wel de mond gesnoerd met zijn prestaties, en de manier waarop hij de verdediging voor hem coacht, dat is echt wel een verademing. Het wachten is op het moment dat hij.een blunder maakt want dat gaat natuurlijk heus nog wel gebeuren en dan zullen er wel weer een paar klaarstaan om hem weer af te zeiken. Een godswonder dat een zón slecht scorend elftal toch zo veel punten kan hebben. Dat is toch grotendeels toe te schrijven aan Vermeer, die dankzij solide optredens echt punten pakt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 november 2014 door tomson --
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 23 november 2014 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 november 2014 - 15:39 schreef tomson het volgende:
zo hier zat er vanmorgen vroeg al lekker de vaart er in :)
OT : de protesten omtrent Vermeer zijn nu aan de gele zijde ook al aardig aan het verstommen.
Hoorde ik een paar weken geleden tijdens de warming up steeds nog uitfluiten, intussen zijn die paar
gasten er wel achter dat ze niemand meer mee krijgen en eigenlijk een beetje dom overkomen op deze manier. Hij heeft alle critici nou wel de mond gesnoerd met zijn prestaties, en de manier waarop hij de verdediging voor hem coacht, dat is echt wel een verademing. Het wachten is op het moment dat hij.een blunder maakt want dat gaat natuurlijk heus nog wel gebeuren en dan zullen er wel weer een paar klaarstaan om hem weer af te zeiken. Een godswonder dat een zón slecht scorend elftal toch zo veel punten kan hebben. Dat is toch grotendeels toe te schrijven aan Vermeer, die dankzij solide optredens echt punten pakt.
Dom overkomen , dat doen ze in de gele zijde al tientallen jaren ...
sevillana
 sevillana - zondag 23 november 2014 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 november 2014 - 16:28 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dom overkomen , dat doen ze in de gele zijde al tientallen jaren ...
oh? heb jij het daarvan dan?
tomson
 tomson - zondag 23 november 2014 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 november 2014 - 16:28 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dom overkomen , dat doen ze in de gele zijde al tientallen jaren ...
En bedankt he
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 23 november 2014 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 november 2014 - 16:42 schreef sevillana het volgende:

[..]

oh? heb jij het daarvan dan?
Hahaha!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 23 november 2014 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 november 2014 - 16:28 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dom overkomen , dat doen ze in de gele zijde al tientallen jaren ...
Krijg jij ff lekker de vingertyfus..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 24 november 2014 - 10:43   quote  deeplink  
Vermeer met imponerende cijfers richting topper tegen PSV

r0s7de.jpg

Feyenoord krijgt nauwelijks meer een doelpunt tegen sinds Kenneth Vermeer het doel van Feyenoord verdedigt. Ook tegen FC Dordrecht (2-0), dat de keeper niet testte, hield Vermeer zijn doel schoon. Dat was alweer de zesde clean sheet van dit seizoen voor de goalie.

Nog nooit hield een Feyenoord-keeper in zijn eerste negen eredivisiewedstrijden voor de Rotterdammers zijn doel zo vaak schoon als Vermeer. En dat terwijl de sluitpost in zijn allereerste wedstrijd in De Kuip nog een valse start kende. Hij kreeg twee goals om de oren in het verloren duel met Willem II (1-2).

Voor een écht record moet Vermeer overigens nog even aan de bak. Twintig clean sheets in één seizoen is het record dat op de namen van Heurelho Gomes (2004-2005), Ed de Goey (1991-1992) en Hans van Breukelen (1986-1987) staat.

Het zou het moeilijk scorende Feyenoord goed uitkomen als Vermeer in de topper van volgende week zondag tegen PSV, waar hij waarschijnlijk vaker in actie moet komen dan zaterdagavond, zijn imponerende cijfers nog meer kracht kan bijzetten.

Kenneth Vermeer dit seizoen
Minuten: 900
Tegengoals: 5
Clean sheets: 6
Reddingen: 25
Geel: 0
Bron:AD
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 28 november 2014 - 02:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 november 2014 - 01:40 schreef RenatoBos het volgende:
Weer de 0..
.
de kromme2
 de kromme2 - vrijdag 28 november 2014 - 17:21   quote  deeplink  
wat een verademing is die gozert vergeleken bij Mulder. IJzersterk zo achter Van Beek en Kongolo.
de kromme2
 de kromme2 - vrijdag 28 november 2014 - 17:21   quote  deeplink  
wat een verademing is die gozert vergeleken bij Mulder. IJzersterk zo achter Van Beek en Kongolo.
de kromme2
 de kromme2 - vrijdag 28 november 2014 - 17:21   quote  deeplink  
wat een verademing is die gozert vergeleken bij Mulder. IJzersterk zo achter Van Beek en Kongolo.
Barabas
 Barabas - vrijdag 28 november 2014 - 17:30   quote  deeplink  
Wat zeg je...
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 28 november 2014 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2014 - 17:21 schreef de kromme2 het volgende:
wat een verademing is die gozert vergeleken bij Mulder. IJzersterk zo achter Van Beek en Kongolo.
Mulder ... Wie is dat?
van geil
 van geil - vrijdag 28 november 2014 - 22:08   quote  deeplink  
kun je nagaan wat er staat als de twee andere zwakke schakels vervangen worden.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 28 november 2014 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2014 - 22:08 schreef van geil het volgende:
kun je nagaan wat er staat als de twee andere zwakke schakels vervangen worden.
Is luchtfietsen nu, er zijn geen betere vervangers nu.
van geil
 van geil - vrijdag 28 november 2014 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2014 - 22:14 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Is luchtfietsen nu, er zijn geen betere vervangers nu. vind ik

Is n mening

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Kenneth Vermeer///HELD topic..









0.0173280