BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Kenneth Vermeer///HELD topic..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 19 december 2014 - 12:03   quote  deeplink  
"Ik werd afgeschilderd alsof ik er niets meer van kon"

ort1j6.jpg

De kritiek na zijn overstap naar Feyenoord is allang en breed verstomd. Kenneth Vermeer presteert uitstekend onder de lat in De Kuip. Al kwam hij van aartsrivaal Ajaks. "Ik werd afgeschilderd alsof ik er niets meer van kon; het ging nergens meer over."

Dat vertelt de sluitpost in de nieuwe editie van ELF Voetbal Magazine, die deze week is verschenen. Vermeer komt uitgebreid aan bod over de afgelopen anderhalf jaar. Beginnende met een moeilijke periode bij Ajaks. "Ik denk dat iedere keeper of speler weleens een moeilijke fase in zijn carrière doormaakt."

"Ik beleefde die in het begin van het afgelopen seizoen. Het gebeurt en daar heb je maar mee te dealen. Ik speelde een paar ongelukkige wedstrijden, dat klopt, maar de kritiek naar mij was ongemeen fel en buiten alle proporties. Ik werd afgeschilderd alsof ik er niks meer van kon, het ging nergens meer over. Dat deed pijn, maar ik ging er niet aan onderdoor of zo. Ik ben positief ingesteld. Ik geloof en daar heb ik veel steun aan."

Zaakwaarnemer Winnie Haatrecht komt daarna met Feyenoord op de proppen. AZ had hij afgewimpeld, net zoals een club uit Kroatië. "De opties spraken me niet zo aan. Als je naar het buitenland gaat, dan wil je naar een aansprekende club." Toen kwam die uit het binnenland.

"Feyenoord is een aansprekende club, met een prachtige historie en een grote supportersschare. En ze hadden zich zojuist geplaatst voor de poulefase van de Europa League. Dat vond ik een pluspunt. Ik speel graag om de drie, vier dagen een wedstrijd. Héérlijk vind ik dat. Veel beter dan de hele week trainen en één potje spelen."
Bron:ELFvoetbal
MMM
 MMM - zondag 21 december 2014 - 16:26   quote  deeplink  
HELD!
van geil
 van geil - zondag 21 december 2014 - 16:27   quote  deeplink  
wederom puntenpakker
Barabas
 Barabas - zondag 21 december 2014 - 16:28   quote  deeplink  
Red ons.... Weer!
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 21 december 2014 - 16:51   quote  deeplink  
Gaat richting standbeeld.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 21 december 2014 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2014 - 16:27 schreef van geil het volgende:
wederom puntenpakker
2-3 momenten beslissend. Die kopbal natuurlijk, maar vooral ook hoe hij zonder terughoudendheid de bal in de drukte aanvalt. Vooral daarin zie je het gigantische verschil met een type als Mulder.
van geil
 van geil - zondag 21 december 2014 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2014 - 17:09 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

2-3 momenten beslissend. Die kopbal natuurlijk, maar vooral ook hoe hij zonder terughoudendheid de bal in de drukte aanvalt. Vooral daarin zie je het gigantische verschil met een type als Mulder.
je hebt er kijk op :)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 21 december 2014 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2014 - 18:50 schreef van geil het volgende:

[..]

je hebt er kijk op :)
;)
moa
 moa - zondag 21 december 2014 - 19:45   quote  deeplink  
Was weer erg sterk, maakt zich onmisbaar.
MMM
 MMM - zondag 21 december 2014 - 22:26   quote  deeplink  
Aangezien figuren als Schaken etc. het ook hebben, geheel onterecht maargoed.

Vermeer///HELD topic lijkt me?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 december 2014 door MMM --
Els
 Els - zondag 21 december 2014 - 23:48   quote  deeplink  
Beste keeper van Nederland. Advocaat vindt het ook.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 22 december 2014 - 00:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2014 - 22:26 schreef MMM het volgende:
Aangezien figuren als Schaken etc. het ook hebben, geheel onterecht maargoed.

Vermeer///HELD topic lijkt me?
Attent..check..
MMM
 MMM - maandag 22 december 2014 - 08:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 december 2014 - 00:14 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Attent..check..
Thanks Renato!
de bluffer
 de bluffer - maandag 22 december 2014 - 10:13   quote  deeplink  
Hij heeft ons weer gered gisteren
de BESTE keeper op dit moment van NEDERLAND
KENNETH KLASSE man
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 22 december 2014 - 15:24   quote  deeplink  
Vermeer kroont zich tot speler van de week met wereldredding

1tpwk7.jpg

In de laatste speelronde voor de winterstop heeft Kenneth Vermeer zich gekroond tot speler van de week. Dat vinden de rapporteurs van De Telegraf althans. Zij gaven de doelman van Feyenoord een 8,5 voor zijn uitstekende optreden tegen NAC Breda (0-1).

Met een fabuleuze redding op een kopbal van NAC-spits Stipe Perica hield hij zijn ploeg op de been in de slotfase van het hectische duel. Daarmee stelde hij de winst veilig voor Feyenoord, dat de derde plek bezet op de eredivisieranglijst. Het was alweer de tiende keer dit seizoen dat Vermeer het veld verliet zonder tegendoelpunten.

In het elftal van de week heeft de ochtendkrant ook Jordy Clasie en Terence Kongolo opgenomen. Het Algemeen Dagblad vond geen enkele Feyenoorder er deze week bovenuit steken al staan in het algemeen klassement Clasie (3), El Ahmadi (5), Vermeer (6), Van Beek (7), Kongolo (9) en Toornstra (11) wel hoog genoteerd.
Bron:FR12
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 22 december 2014 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 december 2014 - 10:13 schreef de bluffer het volgende:
Hij heeft ons weer gered gisteren
de BESTE keeper op dit moment van NEDERLAND
KENNETH KLASSE man
Die Vermeer haters hoor je ook niet meer ... of moet ik zeggen: Die Mulder liefhebbers?
van geil
 van geil - maandag 22 december 2014 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 december 2014 - 21:52 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Die Vermeer haters hoor je ook niet meer ... of moet ik zeggen: Die Mulder liefhebbers?
Dat ik dat zelfs uit jou mond mag horen,
doet me deugd.
:)
sevillana
 sevillana - maandag 22 december 2014 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 december 2014 - 21:52 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Die Vermeer haters hoor je ook niet meer ... of moet ik zeggen: Die Mulder liefhebbers?
stop nou toch eens met dat gezeur over Mulder, Vermeer heeft ook gisteren weer laten zien dat hij belangrijk is voor Feyenoord, uiteindelijk heeft hij de wedstrijd voor Feyenoord gewonnen. klaar..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 22 december 2014 - 22:29   quote  deeplink  
Dat Vermeer zo goed presteert is allemaal Mulder zijn schuld..
sevillana
 sevillana - maandag 22 december 2014 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 december 2014 - 22:29 schreef RenatoBos het volgende:
Dat Vermeer zo goed presteert is allemaal Mulder zijn schuld..
SO TRUE.. ;)
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 22 december 2014 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 december 2014 - 21:52 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Die Vermeer haters hoor je ook niet meer ... of moet ik zeggen: Die Mulder liefhebbers?
Gaat het nou over hun of over jouzelf...
JanM
 JanM - dinsdag 23 december 2014 - 13:12   quote  deeplink  
Onze paardenlul zit weer om aandacht verlegen ...
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 24 december 2014 - 11:20   quote  deeplink  
VERMEER: BIJ FEYENOORD BEN IK EEN ANDER MENS GEWORDEN

2dqr32e.jpg

Kenneth Vermeer was het afgelopen jaar verantwoordelijk voor waarschijnlijk de meest besproken transfer van Nederland. Inmiddels groeit in Rotterdam alsmaar de waardering voor de deze zomer van Ajaks overgekomen doelman, die bij Feyenoord leiding geeft aan een van de minst gepasseerde defensies van de Eredivisie én het plezier in het spelletje terug heeft gevonden. Ik ben een ander mens geworden, vertelt Vermeer in de nieuwste editie van Feyenoord Magazine, die deze week op de mat valt bij alle leden van Het Legioen.

Exact 24 uur na je laatste wedstrijd met Ajaks tekende je een contract voor vier jaar in het hol van de leeuw. Voelde jij je die dag een vreemde in De Kuip?
(Na een lange stilte:) Niet zozeer een vreemde, al leek het wel of alles wat ik deed extra in de gaten werd gehouden. Al die cameras, de fotografen, de pers het was een gekkenhuis. Ik kan me voorstellen dat het ook voor medewerkers van Feyenoord in eerste instantie misschien vreemd was om iemand van Ajaks te verwelkomen. Daar heb ik gelukkig niets van gemerkt. Door iedereen binnen de club ben ik ontzettend goed opgevangen. Daardoor heb ik me vanaf de eerste dag welkom gevoeld.

Hoe was het om na al die jaren ineens naar Rotterdam te rijden, in plaats van naar Amsterdom?
Raar en spannend. Ik reed elke dag op de automatische piloot van Almere naar Amsterdom, dus dat was even wennen. Ik moet bekennen dat ik in de eerste weken navigatie nodig had. Vóór mijn transfer naar Feyenoord kwam ik heel af en toe voor familie of vrienden in Rotterdam, maar niet dagelijks en naar De Kuip ging ik natuurlijk nooit. Nu heb ik hier zelfs een appartement, midden in het centrum. Ik slaap er vier avonden per week. Rotterdam is niet alleen op papier mijn tweede thuis, zo vóélt het inmiddels ook.

Kan jij in Rotterdam zonder problemen over straat?
Zeker. Ook toen ik nog bij Ajaks speelde hebben zich geen vervelende situaties voor gedaan als ik in Rotterdam was. Ik heb nooit gedacht: ik hoor hier niet. Nu word ik op straat steeds vaker herkend en aangesproken, vrijwel altijd op een positieve manier. De een geeft me een schouderklopje, de ander zegt dat ik goed bezig ben.

Heeft jou dat verrast?
Eerlijk gezegd wist ik niet goed wat ik kon verwachten. De overstap lag gevoelig, want ik kwam wél van de aartsrivaal. Ajaks is hier niet geliefd, dat is duidelijk. Tijdens Klassiekers in De Kuip stond ik als keeper dichtbij de supporters en kreeg ik van alles naar mijn hoofd. Alleen: dat was niet omdat ze mij persoonlijk haatten, maar omdat ik een Maandverband-shirt droeg. Dat is een belangrijk verschil. Bovendien heb ik me als speler van Ajaks nooit negatief uitgelaten over Feyenoord.

Intussen lijkt het alsof je al jaren bij Feyenoord keept.
Alles valt of staat met prestaties. In het begin zat alles tegen. We speelden helemaal niet slecht, alleen scoorden we niet en we kregen we de goals heel lullig tegen. Beste voorbeeld is de wedstrijd tegen Ajaks. Ik begrijp nog steeds niet hoe we die hebben verloren. Zó frustrerend. Weinig teams zijn in staat om Ajaks negentig minuten lang hun wil op te leggen, ik kan het weten. Wij deden het en alles klopte, behalve de uitslag. Daarna zijn we punten gaan pakken en daarmee groeide het vertrouwen. Dat we bijna geen tegendoelpunten incasseren, is een belangrijk houvast voor het team.

De feestdagen lenen zich bij uitstek voor een terugblik. Wat voor jaar heb jij achter de rug?
Een jaar dat ik niet snel zal vergeten. Dankzij mijn transfer van Ajaks naar Feyenoord ben ik een ander mens geworden, vooral omdat ik weer plezier en een doel heb. Ik voel me hier inmiddels volledig geaccepteerd en op mijn plek. Elke week word ik toegejuicht in een volle Kuip, daar had ik nooit van durven dromen.

Lees het volledige interview met Kenneth Vermeer deze maand in Feyenoord Magazine. Nog geen lid van Het Legioen? Sluit je dan nu aan via www.feyenoord.nl/hetlegioen.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
kakkie21
 kakkie21 - woensdag 24 december 2014 - 11:32   quote  deeplink  
Beste keeper van Nederland!! Gaan we nog geld aan verdienen.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 24 december 2014 - 13:06   quote  deeplink  
Kenneth is een kakkerlak
Barabas
 Barabas - woensdag 24 december 2014 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 december 2014 - 11:32 schreef kakkie21 het volgende:
Beste keeper van Nederland!! Gaan we nog geld aan verdienen.
Hopelijk duurt dat nog ff.... 1 seizoen en weer weg zou jammer zijn.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 24 december 2014 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 december 2014 - 13:06 schreef Stylzz het volgende:
Kenneth is een kakkerlak
media_xll_2456485.jpg
van geil
 van geil - dinsdag 06 januari 2015 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 16:42 schreef Eide het volgende:
Frank de Boer zegt net dat het zo goed als rond is. Ik ben er in ieder geval ziek van. En dat op een dag dat ik toch al ziek ben van voetbal.
hij blijft grappig.
MMM
 MMM - dinsdag 06 januari 2015 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 16:45 schreef MMM het volgende:
Vermeer is beter dan Mulder, maar wel een neus.
Dit dacht ik toen :)

Zeer blij met Vermeer.
MMM
 MMM - maandag 19 januari 2015 - 09:34   quote  deeplink  
Goal was een foutje gisteren maar zat er toch ook weer een paar keer goed bij.
MauricioAros
 MauricioAros - maandag 19 januari 2015 - 10:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 januari 2015 - 09:34 schreef MMM het volgende:
Goal was een foutje gisteren maar zat er toch ook weer een paar keer goed bij.
Matchfixing
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 19 januari 2015 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 januari 2015 - 09:34 schreef MMM het volgende:
Goal was een foutje gisteren maar zat er toch ook weer een paar keer goed bij.
mja toch vond ik hem wat onzeker bij de hoge ballen. Iemand zei het gisteren al (Stylzz dacht ik?) dat FC Twente hem (al dan niet bewust) op zijn zwakke punt probeerde te pakken. Door de lucht dus.

Een van zijn mindere wedstrijden. Al was het nog steeds voldoende trouwens.
Stylzz
 Stylzz - maandag 19 januari 2015 - 21:03   quote  deeplink  
Klopt, is ook bekend. In de drukte wordt hij kwetsbaar.
Maar is aan onze verdedigers hem vrij te houden.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 20 januari 2015 - 21:14   quote  deeplink  
Wat een domme kut met dat doelpunt, als hij zondag de nul niet houdt zullen we onder ogen moeten zien dat we een trojaans paard hebben binnen gehaald met vermeer
ar
 ar - dinsdag 20 januari 2015 - 21:21   quote  deeplink  
Vermeer neemt de penalty's hoorde ik.
MMM
 MMM - woensdag 21 januari 2015 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 januari 2015 - 21:14 schreef hotjumper het volgende:
Wat een domme kut met dat doelpunt, als hij zondag de nul niet houdt zullen we onder ogen moeten zien dat we een trojaans paard hebben binnen gehaald met vermeer
Haha
Barabas
 Barabas - woensdag 21 januari 2015 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 januari 2015 - 21:14 schreef hotjumper het volgende:
Wat een domme kut met dat doelpunt, als hij zondag de nul niet houdt zullen we onder ogen moeten zien dat we een trojaans paard hebben binnen gehaald met vermeer
Grappenmaker
Smeerburg
 Smeerburg - woensdag 21 januari 2015 - 11:01   quote  deeplink  
Zeker haha, krijgt ze zondag weer om de oren.
MMM
 MMM - woensdag 21 januari 2015 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 januari 2015 - 11:01 schreef Smeerburg het volgende:
Zeker haha, krijgt ze zondag weer om de oren.
Oke Hans, dankje.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 21 januari 2015 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 januari 2015 - 11:01 schreef Smeerburg het volgende:
Zeker haha, krijgt ze zondag weer om de oren.
En jij op je neus..
Barabas
 Barabas - woensdag 21 januari 2015 - 16:35   quote  deeplink  
Het Lek van Groesbeek mag ze wat mij betreft 3x uit het net vissen.
Romeo1977
 Romeo1977 - woensdag 21 januari 2015 - 16:38   quote  deeplink  
Trojaans paard hahaha wat een rare gozer ben jij hotjumper..lekker positief over je keeper die niks anders doet dan punten pakken voor je cluppie..of zit je verkeerd hierzo??
Romeo1977
 Romeo1977 - woensdag 21 januari 2015 - 16:40   quote  deeplink  
We hadden in NL geen betere keeper kunnen krijgen. Een Lb en spits alleen nog ..dat hebben we alleen nog nodig
Barabas
 Barabas - woensdag 21 januari 2015 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 januari 2015 - 16:40 schreef Romeo1977 het volgende:
We hadden in NL geen betere keeper kunnen krijgen. Een Lb en spits alleen nog ..dat hebben we alleen nog nodig
Nou... Linksback, Rechtsback, 2 (?) spitsen, rechter aanvaller, misschien zelfs een keeper.
van geil
 van geil - woensdag 21 januari 2015 - 17:28   quote  deeplink  
n normale 10 zou ook normaal zijn
tomson
 tomson - woensdag 21 januari 2015 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 januari 2015 - 16:38 schreef Romeo1977 het volgende:
Trojaans paard hahaha wat een rare gozer ben jij hotjumper..lekker positief over je keeper die niks anders doet dan punten pakken voor je cluppie..of zit je verkeerd hierzo??
2uqit6e.jpg
flipje tiel
 flipje tiel - woensdag 21 januari 2015 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 januari 2015 - 16:38 schreef Romeo1977 het volgende:
Trojaans paard hahaha wat een rare gozer ben jij hotjumper..lekker positief over je keeper die niks anders doet dan punten pakken voor je cluppie..of zit je verkeerd hierzo??
zal wel de verkeerde pilletjes gepakt hebben
Barabas
 Barabas - donderdag 22 januari 2015 - 00:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 januari 2015 - 17:28 schreef van geil het volgende:
n normale 10 zou ook normaal zijn
Volgend seizoen Schuurman voor de Leeuwen gooien?
van geil
 van geil - donderdag 22 januari 2015 - 13:02   quote  deeplink  
Zal n speciale wedstrijd zijn voor hem.
de bluffer
 de bluffer - donderdag 22 januari 2015 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 januari 2015 - 00:08 schreef Barabas het volgende:

[..]

Volgend seizoen Schuurman voor de Leeuwen gooien?
nooit doen dan eten ze hem op
en dan hebben wij niks meer te juichen in de KUIP

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Kenneth Vermeer///HELD topic..









0.0183310