BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Kenneth Vermeer///HELD topic..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - maandag 20 oktober 2014 - 18:01   quote  deeplink  
dat is fictief.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 20 oktober 2014 - 18:11   quote  deeplink  
Ghehe..
VVout
 VVout - maandag 20 oktober 2014 - 20:26   quote  deeplink  
Zeg toch, legt alles aan Kenneth, de LUL.
MMM
 MMM - zondag 26 oktober 2014 - 15:02   quote  deeplink  
Geweldige keeper, pakt hier de punten met een aantal prima reddingen!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 26 oktober 2014 - 15:29   quote  deeplink  
Heerlijk om weer eens zo'n doelman te hebben..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 26 oktober 2014 - 15:51   quote  deeplink  
Vermeer: 'We hebben laten zien dat we het aankunnen'

9uofvm.jpg

Feyenoord won vandaag met 0-1 van Cambuur Leeuwarden. De Rotterdammers wisten te winnen van de ploeg uit Friesland door een goal van Jens Toornstra. Kenneth Vermeer, keeper van de Rotterdammers, kijkt met een goed gevoel terug op de wedstrijd.

'Als je kijkt naar de wedstrijd van donderdag, was dat een zware wedstrijd, zegt de keeper in gesprek met RTV Rijnmond. 'Als je dan om half 1 moet beginnen, dan weet je dat het op mentaliteit aankomt. We hebben laten zien dat we het aankunnen.

'We speelden aardig, maar later in de eerste helft gaat het goede spel er een beetje uit en komt het op strijd aan. Als team hebben we alles gegeven en hebben we drie punten. Dat is het belangrijkste, aldus Vemeer, die zegt dat hij doet wat hij altijd heeft gedaan. 'Ik zet de verdediging neer en praat met de jongens. Dat zorgt er voor dat ik scherp blijf en de anderen ook.'

In de eerste wedstrijden in het shirt van Feyenoord kreeg Vermeer een aantal goals om zijn oren. 'In het begin van mijn periode bij de club vond ik niet dat we slecht speelden, alleen de resultaten vielen tegen. Na de wedstrijd tegen Go Ahead Eagels kregen we het goede gevoel weer, ook in de groep. We kijken nu omhoog en haken aan bij de top. besluit hij.
Bron:Rijnmond
van geil
 van geil - zondag 26 oktober 2014 - 19:26   quote  deeplink  
Zag net ook n wereldredding in de eerste helft voorbij komen.
TOP>
theezakje
 theezakje - zondag 26 oktober 2014 - 21:03   quote  deeplink  
Deze mijnheer pakt vandaag in mijn ogen de punten voor Feyenoord
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 26 oktober 2014 - 21:47   quote  deeplink  
Belangrijke Kenneth Vermeer blij met overwinning op Cambuur

(http://youtu.be/8qlUIZJLNr0)
Nick4F
 Nick4F - maandag 27 oktober 2014 - 07:06   quote  deeplink  
Hij is niet alleen een fantastische keeper, we hebben er ook een solide extra libero bij gekregen. Is een echte steunpilaar voor ons jonge centrum.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 27 oktober 2014 - 08:29   quote  deeplink  
Dat denk ik ook Nick. De verdediging straalt veel meer rust uit..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 27 oktober 2014 - 08:29   quote  deeplink  
Vermeer krijgt complimenten: 'Lekker zo'n keeper achterin'

qzp00l.jpg

Aanvoerder Jordy Clasie is zeer te spreken over de optredens van Kenneth Vermeer sinds zijn komst naar Feyenoord. De doelman wordt met de week belangrijker voor zijn club door op cruciale momenten even zo cruciale reddingen te verrichten. De spraakmakende transfer helpt Feyenoord vooruit, concludeert Clasie.

Zo behoedde Vermeer zijn ploeg gisteren na twintig minuten (schot Martijn Barto van dichtbij) met één van zijn kenmerkende reflexen voor een achterstand en hield hij voor de derde keer in de laatste vier competitieduels zijn doel schoon.
''In de laatste wedstrijden is hij heel belangrijk voor ons'', vertelt Clasie, zelf belangrijk met een assist tegen Cambuur, dan ook in De Telegraaf. ''Op heel belangrijke momenten in een wedstrijd houdt hij de ballen tegen. Het is lekker als je zon keeper achter je hebt staan'.''
Bron:Telegraf
MMM
 MMM - maandag 27 oktober 2014 - 09:52   quote  deeplink  
Duidelijk!
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 27 oktober 2014 - 10:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 oktober 2014 - 09:52 schreef MMM het volgende:
Duidelijk!
Dat wisten wij allang toch? Dat Erwin Mulder niet geschikt is ... en gelukkig heeft de technische staf dat uiteindelijk ook ingezien !
netsurfer
 netsurfer - maandag 27 oktober 2014 - 10:20   quote  deeplink  
Ik had grote twijfels toen hij kwam. Wist ook wel dat hij een betere keeper is dan Mulder, maar omdat het zo'n gevoelige transfer was, vroeg ik me af of hij wel zoveel beter was dat het dit waard was. Maar ik begin er nu toch in te geloven, hij scoort wekelijks zevens en begint punten te pakken.
Stylzz
 Stylzz - maandag 27 oktober 2014 - 10:22   quote  deeplink  
Feyenoord have so far faced 2.5 shots per Eredivisie game on target this season, less than any other team

Dat helpt ook, de ballen die op goal komen pakt Vermeer.
MMM
 MMM - maandag 27 oktober 2014 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 oktober 2014 - 10:16 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat wisten wij allang toch? Dat Erwin Mulder niet geschikt is ... en gelukkig heeft de technische staf dat uiteindelijk ook ingezien !
Eens. Wel een genot zo'n keeper hoor. Ook toen hij gisteren uitkwam en op z'n gemak even een balletje wegkopt.
Barabas
 Barabas - maandag 27 oktober 2014 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 oktober 2014 - 10:22 schreef Stylzz het volgende:
Feyenoord have so far faced 2.5 shots per Eredivisie game on target this season, less than any other team

Ja.... Dat is een mooie statistiek. Hoe zit het met schoten op doel van de tegenstander? Dat is vast niet veel hoger....
Stylzz
 Stylzz - maandag 27 oktober 2014 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 oktober 2014 - 12:56 schreef Barabas het volgende:

[..]

Ja.... Dat is een mooie statistiek. Hoe zit het met schoten op doel van de tegenstander? Dat is vast niet veel hoger....
Nou, Toornstra had er gisteren al twee nodig om er 1 te scoren.. Dus..
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 27 oktober 2014 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 oktober 2014 - 10:20 schreef netsurfer het volgende:
Ik had grote twijfels toen hij kwam. Wist ook wel dat hij een betere keeper is dan Mulder, maar omdat het zo'n gevoelige transfer was, vroeg ik me af of hij wel zoveel beter was dat het dit waard was. Maar ik begin er nu toch in te geloven, hij scoort wekelijks zevens en begint punten te pakken.
Dat is dus onzin, dat gezeik over een gevoelige transfer. Dat is in mijn ogen een debielen visie ... Sorry daarvoor. Elke speler die capabel is en Feyenoord beter maakt moet worden toe gejuicht.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 27 oktober 2014 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 oktober 2014 - 12:56 schreef Barabas het volgende:

[..]

Ja.... Dat is een mooie statistiek. Hoe zit het met schoten op doel van de tegenstander? Dat is vast niet veel hoger....
Als ik me niet vergis...Feyenoord heeft van alle clubs in de Eredivisie de meeste doelkansen gerealiseerd, althans tot vorige week.
Stylzz
 Stylzz - maandag 27 oktober 2014 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 oktober 2014 - 15:17 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Als ik me niet vergis...Feyenoord heeft van alle clubs in de Eredivisie de meeste doelkansen gerealiseerd, althans tot vorige week.
klopt, in principe had je gewoon boven aan moeten staan, maar dat is nu al jaren zo.
Barabas
 Barabas - maandag 27 oktober 2014 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 oktober 2014 - 15:17 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Als ik me niet vergis...Feyenoord heeft van alle clubs in de Eredivisie de meeste doelkansen gerealiseerd, althans tot vorige week.
Valt mee.... Feit is dat er te weinig in het net vliegen. We maken desalniettemin nog steeds kans op de titel. Een aanvaller die al deze kansen verzilverd maakt ons daarmee kampioen!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 27 oktober 2014 - 15:33   quote  deeplink  
KAMPIOENUH..
Barabas
 Barabas - maandag 27 oktober 2014 - 15:36   quote  deeplink  
Precies!!!
impreza
 impreza - maandag 27 oktober 2014 - 16:18   quote  deeplink  
We hebben de beste keeper van de eredivisie,en dat durf ik hard te roepen!!!
geenwoordenmaarsex
 geenwoordenmaarsex - maandag 27 oktober 2014 - 16:22   quote  deeplink  
Vermeer is wel een grote verbetering vergeleken met Mulder..
Mulder,Velthuizen,Zoet die grossieren niet in veel punten pakken voor je club..
Vermeer doet dat wel, hij heeft zijn zwakheden die zijn bekend,daarom hield hij
zijn basis plaats ook niet bij Ajax, Maar hij heeft meer positieve kwaliteiten
dan zwakheden. Dus heel belangrijk kan hij zijn voor een club, hij pakt punten.
Nick4F
 Nick4F - maandag 27 oktober 2014 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 oktober 2014 - 16:22 schreef geenwoordenmaarsex het volgende:
hij heeft zijn zwakheden die zijn bekend,daarom hield hij
zijn basis plaats ook niet bij Ajax,
Ik vind Cillesen een degelijke keeper, maar ik krijg mijn bedenkingen of hij wel echt top wordt. Vermeer maakt op de lijn op mij toch meer indruk, maar vooral aan zijn agressieve en solide manier van spelen in de 16 en daar buiten kunnen maar heel weinig keepers tippen. Ik zou Kenneth niet willen ruilen voor Cillesen.
Stylzz
 Stylzz - maandag 27 oktober 2014 - 19:22   quote  deeplink  
Die zwakheden zijn onzin. Vermeer is geslachtofferd omdat hij een paar matige wedstrijden speelde met een matige verdediging voor zich. Waarschijnlijk had de Boer altijd al de intentie om Cillisen op goal te zetten, maar zocht hij naar t juiste excuus.

Vermeer is denk ik de beste keeper van Nederland.
geenwoordenmaarsex
 geenwoordenmaarsex - maandag 27 oktober 2014 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 oktober 2014 - 19:16 schreef Nick4F het volgende:

[..]

Ik vind Cillesen een degelijke keeper, maar ik krijg mijn bedenkingen of hij wel echt top wordt. Vermeer maakt op de lijn op mij toch meer indruk, maar vooral aan zijn agressieve en solide manier van spelen in de 16 en daar buiten kunnen maar heel weinig keepers tippen. Ik zou Kenneth niet willen ruilen voor Cillesen.
Voor Cillessen pas zijn 2de volle seizoen bij Ajax, En in die korte tijd heeft
hij al veel laten zien, Op het WK belangrijk en ook bij de titel, een constante keeper
die rust uitstraalt. En hij word steeds beter, en als er een keer een bal doorgaat
die hij had kunnen pakken dan zijn het nooit grote blunders, iedere keeper moet bijleren
en hij word steeds beter en heeft ook meer de toekomst dan Vermeer..

Die 2 goals van Sevilla daarin zag je waar Vermeer nooit echt heel goed in kan worden.
Cillessen is meer completer dan Vermeer, hoge ballen zullen altijd een probleem voor
hem zijn, en als hij zijn dag niet heeft dan kan hij vaak verder wegzakken qua niveau
dan bijvb een Cillessen die altijd een contant niveau kan blijven aanhouden..

Vermeer qua meevoetballen daarin zijn er niet veel betere dan hem dat klopt.
En hij heeft ook veel punten gepakt bij Ajax, daarom vind ik hem een goede keeper,
En weet ik dat Feyenoord er heel erg op vooruit is gegaan..

Vind het soms wel een beetje grappig, maar ik begrijp die emoties verder wel,
Dat merendeel van de Feyenoorders Vermeer altijd een lachertje vonden en nu hij bij
Feyenoord speelt is hij de beste van NL:-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 oktober 2014 door geenwoordenmaarsex --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 27 oktober 2014 - 19:23   quote  deeplink  
Alleen de gedachte al om Vermeer te ruilen voor die kwast..😣

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 oktober 2014 door RenatoBos --
Nick4F
 Nick4F - maandag 27 oktober 2014 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 oktober 2014 - 19:23 schreef geenwoordenmaarsex het volgende:

[..]

Vind het soms wel een beetje grappig, maar ik begrijp die emoties verder wel,
Dat merendeel van de Feyenoorders Vermeer altijd een lachertje vonden en nu hij bij
Feyenoord speelt is hij de beste van NL:-)
Ik kan me alleen nog herinneren hoe vaak ik hem wel achter het behang had willen plakken. Die gast heeft menig onderling duel in het voordeel van ajaks beslist!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 27 oktober 2014 - 19:54   quote  deeplink  
Feyenoord volgens Krabbendam

(http://youtu.be/sXpzb_4mWcQ)
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 27 oktober 2014 - 20:27   quote  deeplink  
Wat een zeikerd is die Krabbendam.
van geil
 van geil - maandag 27 oktober 2014 - 20:32   quote  deeplink  
zal best,
maar alles wat hij hier zegt klopt als n zwerende vinger.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 27 oktober 2014 - 20:38   quote  deeplink  
Eens..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 28 oktober 2014 - 10:34   quote  deeplink  
Vermeer voorkomt gevaar al vroeg: 'Dat is pure klasse'

mrz143.jpg

De twijfels over de komst van Kenneth Vermeer naar Feyenoord lijken langzaam weg te ebben. Met zijn razendsnelle spelhervattingen en dito reflexen heeft hij zijn Rotterdamse broodheer al menig keer in de wedstrijd gehouden.

Dat de doelman van aartsrivaal Ajaks komt vinden steeds meer supporters dan ook niet zo erg. ''Ik heb altijd gezegd dat randverschijnselen niet mogen meetellen'', zegt Ed de Goey, voormalig topkeeper van onder meer Sparta, Feyenoord, Chelsea en Oranje, in het Algemeen Dagblad. ''Maar je hoort niemand meer over het feit dat hij van Ajaks afkomstig is. Dat heeft hij met zijn prima prestaties snel weggenomen.''

Teamgenoten loven Vermeer om het feit dat hij het gevaar al heeft voorkomen voor het er daadwerkelijk is. ''Dat was ook bij Ajaks zijn grote kwaliteit'', stelt De Goey. ''Hij ziet vaak al wat er gaat gebeuren en anticipeert daar meteen op. Dat is pure klasse.'' Oranje lonkt weer. ''Het feit dat hij werd opgeroepen toen Krul geblesseerd moest afhaken, geeft aan dat hij er alweer dicht tegenaan zit.''

In de hoofdstad zijn ze minder blij met de goede prestaties van Vermeer. ''Bij Ajaks wisten ze ongetwijfeld wat ze deden toen ze Vermeer in augustus lieten gaan. Bij Feyenoord voegt hij wel iets toe. Het elftal probeert onder Rutten van achteruit op te bouwen waar vorig seizoen vaak de lange bal op Graziano Pellè werd gehanteerd. Vermeer is daar uitermate geschikt voor. Dat voetbaltechnische vermogen was de afgelopen jaren gewoon minder verzorgd onder de lat bij Feyenoord.''
Bron:AD
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 28 oktober 2014 - 10:34   quote  deeplink  
Rutten: 'Hij heeft een voorsprong ten opzichte van Mulder'

5phi6e.jpg

Kenneth Vermeer maakt indruk in De Kuip. Aanvoerder Jordy Clasie onderstreepte na de wedstrijd tegen Cambuur Leeuwarden al de kwaliteiten van zijn doelman, maar ook collega-middenvelder Karim El Ahmadi is lovend. ''Hij heeft ons al een paar wedstrijden gered'', zegt de middenvelder in het Algemeen Dagblad. ''Het mag duidelijk zijn dat de spelersgroep blij is met hem.''

''Kenneth is een bezige bij in het doel, dat is duidelijk,'' zegt trainer Fred Rutten, die benadrukt dat hij ook de professionele houding van de gepasseerde Erwin Mulder (25) waardeert, op zijn beurt. ''De voorsprong die Kenneth heeft ten opzichte van Erwin zit hem in het meevoetballen en vooral het ver van zijn eigen doel af keepen. Hij heeft zich snel aangepast. Maar dat geldt ook voor de verdedigers die nu af en toe een bal krijgen aangespeeld waar ze in het verleden nooit in balbezit zouden komen.''
Bron:AD

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 oktober 2014 door RenatoBos --
Nick4F
 Nick4F - dinsdag 28 oktober 2014 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 oktober 2014 - 19:23 schreef geenwoordenmaarsex het volgende:

[..]

iedere keeper moet bijleren
en hij word steeds beter en heeft ook meer de toekomst dan Vermeer..

Die 2 goals van Sevilla daarin zag je waar Vermeer nooit echt heel goed in kan worden.
Hahahahahaha! Meer toekomst? Die plank uit de Betuwe is ook al 25 hoor! Maar wat erger voor jullie is: ik zie geen ontwikkelingen meer bij Schillese. Ik zie bij Kenneth daarentegen bij iedere wedstrijd groei, - en niet zo'n heel klein beetje ook. Het kan niet anders of Kenneth heeft een enorme boost gehad van deze transfer. Hij is als een vis in het water met al die jonge, grote talenten voor zich. Ed de Goey zei wijze woorden: Vermeer is niet alleen een topkeeper, maar hij is ook top in het voorkomen van gevaar. Daar komt jouw keepertje niet eens in de buurt. Tegen Barca maakte jouw cillesje een heel onzekere indruk op mij. Hij stond gewoon te bibberen op de beentjes. Je snapt natuurlijk wel dat ik alleen zo lekker reageer omdat Schillese van jouw kluppie is.

Cillesen brengt kwa puur talent niet hetzelfde mee als Kenneth.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 04 november 2014 - 15:43   quote  deeplink  
''Vermeer is een Feyenoorder, ze mogen zijn naam scanderen''

2e67vhe.jpg

Feyenoord incasseerde pas zeven doelpunten in elf competitiewedstrijden en heeft daarmee de beste defensie van de Eredivisie. Kenneth Vermeer is een solide factor in de verdedigende organisatie. Zijn verleden bij Ajaks lijkt geen rol meer te spelen.

''We weten allemaal wel dat het een transfer is geweest met een randje'', zei Hans Kraay jr. maandagavond in Voetbal International. ''Hij straalt zoveel rust uit. Ik merkte tijdens de wedstrijd dat een paar duizend man zijn naam wilde scanderen, maar ze kregen de rest niet mee. Die dachten: nee, dat ga ik niet doen, want dan krijg ik straks een 'poffert' op mijn neus van mijn buurman.''
Volgens Johan Derksen mogen sentimenten geen rol spelen en verdient de Amsterdomse doelman alle steun van Het Legioen: ''Kenneth Vermeer is nu een Feyenoorder, ze mogen best zijn naam scanderen. Het is ook een betere keeper dan Erwin Mulder. Maar had je dat geld wat je aan Vermeer uitgaf, in een spits gestoken, was je kampioen geworden'', deelde de analist nog even een sneer uit aan technisch manager Martin van Geel.
Barabas
 Barabas - dinsdag 04 november 2014 - 15:48   quote  deeplink  
Wat is die snor toch een enorme druif...
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 04 november 2014 - 15:49   quote  deeplink  
Dus een spits van 8 ton..? Mkay, interessant.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 04 november 2014 - 19:09   quote  deeplink  
T ligt overigens niet alleen aan Vermeer, hij krijgt ook gewoon maar weinig schoten te verwerken, in 7 competitieduels, maar 4 tegengoals en maar 9 reddingen:

B1lrvT1IQAIe1KZ.png
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 04 november 2014 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 november 2014 - 19:09 schreef Stylzz het volgende:
T ligt overigens niet alleen aan Vermeer, hij krijgt ook gewoon maar weinig schoten te verwerken, in 7 competitieduels, maar 4 tegengoals en maar 9 reddingen:

[ afbeelding ]
Het ligt volledig aan Vermeer! Zoals ik al eens eerder heb aangegeven begint het vertrouwen van het elftal met de uitstraling van een keeper ... Daardoor durft men NU met ruimte achter de verdediging vooruit te verdedigen! Dat is wat men bij Erwin Mulder niet snel zullen zien.
van geil
 van geil - dinsdag 04 november 2014 - 20:24   quote  deeplink  
Mee eens,
verder veel minder balverlies.
Elke bal van Vermeer is raak, van Mulder 90 procent balverlies.
en pakt buiten de reddingen heel veel ballen voor dat de situatie gevaarlijk kan worden, voorkomt dus heel veel doelpogingen.
Barabas
 Barabas - dinsdag 04 november 2014 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 november 2014 - 20:09 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Het ligt volledig aan Vermeer! Zoals ik al eens eerder heb aangegeven begint het vertrouwen van het elftal met de uitstraling van een keeper ... Daardoor durft men NU met ruimte achter de verdediging vooruit te verdedigen! Dat is wat men bij Erwin Mulder niet snel zullen zien.
Bij Mulder kon dat niet omdat hij een lijnkeeper is en dus die kwaliteiten ontbeert.

Precies om die reden speelde Mathijssen altijd; hij is dan op zijn best.

Tactische keuze dus.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 november 2014 door Barabas --
Els
 Els - woensdag 05 november 2014 - 08:05   quote  deeplink  
Wat een onzin dat we zijn naam niet durven te scanderen, er zal nog geen liedje bedacht zijn, dat lijkt me logischer.
salemi
 salemi - woensdag 05 november 2014 - 08:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 november 2014 - 15:43 schreef RenatoBos het volgende:
''Vermeer is een Feyenoorder, ze mogen zijn naam scanderen''

[ afbeelding ]

Feyenoord incasseerde pas zeven doelpunten in elf competitiewedstrijden en heeft daarmee de beste defensie van de Eredivisie. Kenneth Vermeer is een solide factor in de verdedigende organisatie. Zijn verleden bij Ajaks lijkt geen rol meer te spelen.

''We weten allemaal wel dat het een transfer is geweest met een randje'', zei Hans Kraay jr. maandagavond in Voetbal International. ''Hij straalt zoveel rust uit. Ik merkte tijdens de wedstrijd dat een paar duizend man zijn naam wilde scanderen, maar ze kregen de rest niet mee. Die dachten: nee, dat ga ik niet doen, want dan krijg ik straks een 'poffert' op mijn neus van mijn buurman.''
Volgens Johan Derksen mogen sentimenten geen rol spelen en verdient de Amsterdomse doelman alle steun van Het Legioen: ''Kenneth Vermeer is nu een Feyenoorder, ze mogen best zijn naam scanderen. Het is ook een betere keeper dan Erwin Mulder. Maar had je dat geld wat je aan Vermeer uitgaf, in een spits gestoken, was je kampioen geworden'', deelde de analist nog even een sneer uit aan technisch manager Martin van Geel.
Er is ik weet niet hoe lang bij dat programma van Derksen en van der Gijp gezeurd dat Feyenoord met Erwin Mulder geen goede keeper had voor de top. Daar hebben ze gelijk in gekregen! Nu met Kenneth Vermeer staan we er veel beter voor. Maar nu begint het gezeur weer dat Feyenoord het geld voor Vermeer beter aan een spits had kunnen besteden.
Ik zou willen dat hij er meteen even zou bijvertellen waar we een goede spits voor Feyenoord kunnen vinden voor 1 miljoen. We hebben namelijk nu een spits uit die categorie (Kazim). Nu weet ik weer waarom ik nooit meer naar dat programma kijk. Wat een dombo's!
legrande
 legrande - woensdag 05 november 2014 - 09:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 oktober 2014 - 15:29 schreef Barabas het volgende:

[..]

Valt mee.... Feit is dat er te weinig in het net vliegen. We maken desalniettemin nog steeds kans op de titel. Een aanvaller die al deze kansen verzilverd maakt ons daarmee kampioen!
Ja Barabas komen we weer op Guidetti die die geweldige van Geel in jou ogen te makkelijk heeft laten lopen. Hadden we die maar gehuurd.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 05 november 2014 - 09:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2014 - 08:05 schreef Els het volgende:
Wat een onzin dat we zijn naam niet durven te scanderen, er zal nog geen liedje bedacht zijn, dat lijkt me logischer.
Tja, wat wil je met die debielen die alles verpesten voor de goeie welwillende denkende supporters ...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5131
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Kenneth Vermeer///HELD topic..









0.0184860