BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Kenneth Vermeer///HELD topic..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 19 oktober 2014 - 11:09   quote  deeplink  
Prima aankoop tot nog toe.
Milo
 Milo - zondag 19 oktober 2014 - 11:51   quote  deeplink  
Je hebt gewoon een extra aanspeel punt achterin met een goede trap!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 oktober 2014 - 12:13   quote  deeplink  
Inderdaad, hij voetbalt gewoon lekker mee..
van geil
 van geil - zondag 19 oktober 2014 - 17:12   quote  deeplink  
pakte twee bijna onmogelijke ballen.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 19 oktober 2014 - 21:36   quote  deeplink  
Waar zijn nu al die Erwin Mulder fans ???
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 19 oktober 2014 - 22:06   quote  deeplink  
Die Erwin Mulder fans stonden achter hem omdat hij de beste van de drie keepers bij Feyenoord was. En als je opgelet had, werd er door (vrijwel) iedereen gezegd dat als er een beter alternatief zou komen, Mulder plaats zou moeten maken voor dat betere alternatief. Dat is gebeurd, en nu wil je toch nog ff je gram halen. Verwacht je dan weer niet.

Maar goed, weer een post teveel aan je besteed.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 19 oktober 2014 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 oktober 2014 - 21:36 schreef lijdensweg het volgende:
Waar zijn nu al die Erwin Mulder fans ???
Hoezo?
Moet je weer masturberen?
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 20 oktober 2014 - 06:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 oktober 2014 - 22:06 schreef Bosifyable het volgende:
Die Erwin Mulder fans stonden achter hem omdat hij de beste van de drie keepers bij Feyenoord was. En als je opgelet had, werd er door (vrijwel) iedereen gezegd dat als er een beter alternatief zou komen, Mulder plaats zou moeten maken voor dat betere alternatief. Dat is gebeurd, en nu wil je toch nog ff je gram halen. Verwacht je dan weer niet.

Maar goed, weer een post teveel aan je besteed.
Haha, de betere van de drie ... Ja zo ken ik er nog wel meer !!!
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 20 oktober 2014 - 08:25   quote  deeplink  
Ja, hahaha, wat leuk..! Je kan ook gewoon niet reageren als je er niets op terug te zeggen hebt :)
salemi
 salemi - maandag 20 oktober 2014 - 08:47   quote  deeplink  
Kenneth Vermeer is doodeenvoudig een betere keeper dan Mulder. Dat wil niet zeggen dat Mulder een slechte keeper was. Integendeel, maar het is een redelijke keeper, niet meer dan dat. Een keeper die bij Feyenoord speelt, moet gewoon in aanmerking komen voor het nationale elftal. Pieters Graafland, Joop Hiele, Ed de Goeij, Jurek Dudek (jarenlang Pools international), Zoetebier (2 x geselecteerd), Lodewijks (voorselectie WK 2006) en nu Vermeer, allemaal internationals.
Als Feyenoord structureel in de top wil blijven spelen zal het dit soort maatregelen moeten blijven nemen. Hoe vervelend het ook moet zijn voor een speler als Mulder. Hij moet gewoon fit blijven en er staan als Fred een beroep op hem moet doen. En vooral zeer gemotiveerd het seizoen afmaken. Daarna kan hij een mooie transfer verdienen naar een leuke club als Utrecht of Groningen. Boven alles moet hij dolblij zijn dat hij een aantal jaren voor deze geweldige club heeft mogen spelen, tegen een heel mooi salaris.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 20 oktober 2014 - 09:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 oktober 2014 - 21:36 schreef lijdensweg het volgende:
Waar zijn nu al die Erwin Mulder fans ???
Flikker toch op. Mulder heeft hier niks mee te doen. Als je vóór Mulder bent of in elk geval voor zijn ontwikkeling, kun je ook best gecharmeerd zijn van Vermeer, dus ga alsjeblieft een half jaar naar Barcelona en neem je computer niet mee.... Dat gejammer van jou altijd over wie er nu weer weg moet... Jij denkt maar aan één ding en dat zijn de eerste elf en als je wat minder bent, moet je weg.. Nare mentaliteit. Maar goed dat jij verder niet zo veel te vertellen hebt.... eng gewoon.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 20 oktober 2014 - 09:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 oktober 2014 - 08:25 schreef Bosifyable het volgende:
Ja, hahaha, wat leuk..! Je kan ook gewoon niet reageren als je er niets op terug te zeggen hebt :)
Kruip jij Lijdensweg even in zijn reet vlak voor hij naar Barcelona vertrekt?
Tjabba
 Tjabba - maandag 20 oktober 2014 - 09:29   quote  deeplink  
Heel simpel gesteld , Mulder heeft ons 2 kampioenschappen gekost.
flipje tiel
 flipje tiel - maandag 20 oktober 2014 - 09:31   quote  deeplink  
Laten we blij zijn met een keeper als vermeer,Mulder dat kon echt niet meer kijk maar eens hoe de achterhoede beter is gaan spelen.
En Hahn denk ik gaat het ook niet worden,of het moet zo zijn dat die in een dipje zit.
Maar meneer Hahn is ook al tot het vissersgilde toegetreden wat keept die slecht op dit moment.
Maar dit maakt natuurlijk ook weer een kans vrij voor een jeugdkeeper
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 20 oktober 2014 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 oktober 2014 - 09:19 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Kruip jij Lijdensweg even in zijn reet vlak voor hij naar Barcelona vertrekt?
Leg eens uit Arie. En voor je reageert, lees mijn laatste twee reacties dan ff terug. Dank je!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 20 oktober 2014 - 09:47   quote  deeplink  
Ja, goed idee. Laten we iedereen die een keer wat minder speelt voor het vuurpeloton zetten! Laten we Hahn nou eens beoordelen als hij al een tijdje actief is, niet na een paar mindere wedstrijdjes, toch?

Over Vermeer/Mulder: Vermeer is zeker verbetering, koopje ook nog eens, dus zijn we allemaal toch wel blij mee, ondanks het sentiment dat hij.... zeg maar een moeilijke jeugd heeft gehad..., maar over Mulder gaat het erom dat hij nog steeds een kans zou moeten krijgen zich te ontwikkelen. Hij is nog steeds erg jong. Jonge keepers maken nou eenmaal fouten. Het kloterige aan hem is dat hij zo'n slechte uitstraling heeft. Hij imponeert nou niet bepaald. Maar ik blijf erbij dat hij te vroeg afgeserveerd wordt, waar de meesten vinden dat hij weg mag, blijf ik benieuwd wat hij uit zijn carrière halen zal. Ik denk dat hij best wel eens heel goed zou kunnen worden, maar dan moet hij wel spelen. Tot nu toe heeft hij inderdaad niet bepaald goede indruk achter gelaten, maar hij is wel degelijk talent... Ik denk dat hij nog moet leren dat een spits bijvoorbeeld bang voor hem kan zijn. Dat hij uitkomt op een hoge bal met de knieëen en de vuisten naar voren en als iemand zijn hoofd richting de bal doet, is hij dood... (bij wijzen van natuurlijk). Dát moet een spits voelen. Bij Mulder zie je dat niet, maar ik denk dat dat een kwartje is wat nog moet vallen. Misschien valt het kwartje nooit, maar misschien ook wel. Ik mis bij Mulder dat hij de baas is. Dat heeft Vermeer wel en daarom ben ik ook zeer blij met Vermeer, maar dat wil niet zeggen dat ik het niet in Mulder zie zitten... Velen denken op het moment en verwijten Mulder zelfs het missen van het kampioenschap... nou, dat vind ik veel te ver gaan...

Ik kijk dus op langere termijn en zie het wel zitten in Mulder, mits hij die stappen maakt..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 20 oktober 2014 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 oktober 2014 - 09:41 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Leg eens uit Arie. En voor je reageert, lees mijn laatste twee reacties dan ff terug. Dank je!
Oh, sorry. Ik zag jouw reactie en dacht dat je het met Lijdensweg eens was en die kerel ben ik zo zat met zijn negatieve gelul. Altijd zuigen, altijd aan poten zagen. Let maar eens op.... Hij heeft het erg vaak over spelers die het niet hebben volgens hem en die het dus ook nooit zullen krijgen... Hij zal ongetwijfeld wel eens gelijk hebben, maar ook vaak niet... Kijk maar bij het topic over Nelom... Dat is zijn volgende slachtoffer...

Maar mijn nederige excuses naar jou toe... Ik was te voorbarig!
Tjabba
 Tjabba - maandag 20 oktober 2014 - 09:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 oktober 2014 - 09:47 schreef Arie.Klooster het volgende:
Ja, goed idee. Laten we iedereen die een keer wat minder speelt voor het vuurpeloton zetten! Laten we Hahn nou eens beoordelen als hij al een tijdje actief is, niet na een paar mindere wedstrijdjes, toch?

Over Vermeer/Mulder: Vermeer is zeker verbetering, koopje ook nog eens, dus zijn we allemaal toch wel blij mee, ondanks het sentiment dat hij.... zeg maar een moeilijke jeugd heeft gehad..., maar over Mulder gaat het erom dat hij nog steeds een kans zou moeten krijgen zich te ontwikkelen. Hij is nog steeds erg jong. Jonge keepers maken nou eenmaal fouten. Het kloterige aan hem is dat hij zo'n slechte uitstraling heeft. Hij imponeert nou niet bepaald. Maar ik blijf erbij dat hij te vroeg afgeserveerd wordt, waar de meesten vinden dat hij weg mag, blijf ik benieuwd wat hij uit zijn carrière halen zal. Ik denk dat hij best wel eens heel goed zou kunnen worden, maar dan moet hij wel spelen. Tot nu toe heeft hij inderdaad niet bepaald goede indruk achter gelaten, maar hij is wel degelijk talent... Ik denk dat hij nog moet leren dat een spits bijvoorbeeld bang voor hem kan zijn. Dat hij uitkomt op een hoge bal met de knieëen en de vuisten naar voren en als iemand zijn hoofd richting de bal doet, is hij dood... (bij wijzen van natuurlijk). Dát moet een spits voelen. Bij Mulder zie je dat niet, maar ik denk dat dat een kwartje is wat nog moet vallen. Misschien valt het kwartje nooit, maar misschien ook wel. Ik mis bij Mulder dat hij de baas is. Dat heeft Vermeer wel en daarom ben ik ook zeer blij met Vermeer, maar dat wil niet zeggen dat ik het niet in Mulder zie zitten... Velen denken op het moment en verwijten Mulder zelfs het missen van het kampioenschap... nou, dat vind ik veel te ver gaan...

Ik kijk dus op langere termijn en zie het wel zitten in Mulder, mits hij die stappen maakt..
Mulder heeft al 3 seizoenen een kans gehad , en niet gegrepen.
Meer kansen geven lijkt mij overbodig , hij heeft geen enkel seizoen ook maar enige vooruitgang geboekt.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 20 oktober 2014 - 10:08   quote  deeplink  
En dát is nou niet waar. Hij is wel degelijk beter geworden...
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 20 oktober 2014 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 oktober 2014 - 09:50 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Oh, sorry. Ik zag jouw reactie en dacht dat je het met Lijdensweg eens was en die kerel ben ik zo zat met zijn negatieve gelul. Altijd zuigen, altijd aan poten zagen. Let maar eens op.... Hij heeft het erg vaak over spelers die het niet hebben volgens hem en die het dus ook nooit zullen krijgen... Hij zal ongetwijfeld wel eens gelijk hebben, maar ook vaak niet... Kijk maar bij het topic over Nelom... Dat is zijn volgende slachtoffer...

Maar mijn nederige excuses naar jou toe... Ik was te voorbarig!
Daarom ook mijn sarcastische reactie naar hem toe, onderhand leer je zo'n verveel wel kennen.

No worries Arie!
Tjabba
 Tjabba - maandag 20 oktober 2014 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 oktober 2014 - 10:08 schreef Arie.Klooster het volgende:
En dát is nou niet waar. Hij is wel degelijk beter geworden...
Sorry hoor , maar ik heb het niet gezien.
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 20 oktober 2014 - 10:12   quote  deeplink  
In die drie jaar is hij wel beter geworden natuurlijk, maar Feyenoord is sneller gegroeid en op een sportief hoger niveau gekomen dan Mulder. Hij voldoet niet aan de huidige eisen, en dan ga je verder kijken.
Barabas
 Barabas - maandag 20 oktober 2014 - 10:15   quote  deeplink  
En hij is een echte lijnkeeper, daar waar Rutten een systeem hanteert waar meevoetballen een vereiste is.
MMM
 MMM - maandag 20 oktober 2014 - 10:28   quote  deeplink  
Ja maar Arie is niet objectief, die is zeer teleurgesteld dat Mulder geen eerste keeper meer is.

quote:
Op maandag 20 oktober 2014 - 10:08 schreef Arie.Klooster het volgende:
En dát is nou niet waar. Hij is wel degelijk beter geworden...
Zo'n reactie zegt alles.. Hoeveel beter is Mulder geworden? Hij blijft steeds dezelfde fouten maken. Mulder is niveau NAC.

Erg blij met Kenneth! Hup Vermeer!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 oktober 2014 door MMM --
Barabas
 Barabas - maandag 20 oktober 2014 - 10:34   quote  deeplink  
Toch wel beter dan die rooie van NAC.... Dat is een echte prutser!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 20 oktober 2014 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 oktober 2014 - 10:28 schreef MMM het volgende:
Ja maar Arie is niet objectief, die is zeer teleurgesteld dat Mulder geen eerste keeper meer is.

[..]

Zo'n reactie zegt alles.. Hoeveel beter is Mulder geworden? Hij blijft steeds dezelfde fouten maken. Mulder is niveau NAC.

Erg blij met Kenneth! Hup Vermeer!
Dat is niet waar MMM. Ik ben wel degelijk objectief, althans ik probeer het te zijn. Mulder moet beter zijn als Feyenoord hogerop wil, maar ik vind het wel flauw hem bijvoorbeeld aan te rekenen dat we geen kampioen geworden zijn. Als we verloren, had hij het gedaan terwijl dat de aanvallers bijvoorbeeld tig kansen om zeep hielpen en hij een bal naast probeerde te kijken, die er dan in rolde... Hij had het altijd gedaan. Ik denk hij vanaf dat hij debuteerde eigenlijk nooit een eerlijke kans heeft gekregen bij het gross. Zijn eerste seizoen was nou niet geweldig, dus begrijp ik de kritiek ook wel, maar hij was nog zo jong en onervaren. Inmiddels is hij niet meer zo matig als toen, oké het moet beter, maar om hem nou de zwarte piet toe te schuiven, vind ik weer veel te zwaar. Hij is nog lang niet aan zijn top, tenminste dat denk ik. Je hoeft het niet met me eens te zijn, maar hij is gewoon het zwarte schaap. Alles komt door hem, terwijl andere basisspelers vaak verantwoordelijk zijn voor wanprestaties... De zondeboktheorie is vaak op hem van toepassing en dát vind ik onterecht. Maar dat het beter kan, ontken ik niet en dat Vermeer een verbetering is, ontken ik ook niet. Integendeel, ik ben superblij met Vermeer, want dat ís gewoon een goede keeper, Mulder moet het nog maar zien te worden.

Ik scheer Mulder nog steeds onder de categorie talenten die nog aan de top moeten komen, waar velen hem al afgeserveerd hebben, wat ik onterecht vind als het gaat om spelers die het nog wel degelijk lerende zijn....

Volgens mij ben ik hooguit objectief als het om Feyenoord gaat, binnen Feyenoord wil ik het beste, maar probeer ik wel degelijk objectief een mening te vormen... (inzake Lijdensweg ben ik allang niet meer objectief, dat heeft hij voorlopig in elk geval verbruid...)
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 20 oktober 2014 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 oktober 2014 - 10:34 schreef Barabas het volgende:
Toch wel beter dan die rooie van NAC.... Dat is een echte prutser!
Is normaal een goede keeper, maar voor dit seizoen heb je gelijk...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 20 oktober 2014 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 oktober 2014 - 10:15 schreef Barabas het volgende:
En hij is een echte lijnkeeper, daar waar Rutten een systeem hanteert waar meevoetballen een vereiste is.
Hou ik ook meer van, van meevoetballende keepers... en van keepers die de baas zijn (en dat uitstralen) met name als het gaat om hoge ballen...
Tjabba
 Tjabba - maandag 20 oktober 2014 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 oktober 2014 - 10:46 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Dat is niet waar MMM. Ik ben wel degelijk objectief, althans ik probeer het te zijn. Mulder moet beter zijn als Feyenoord hogerop wil, maar ik vind het wel flauw hem bijvoorbeeld aan te rekenen dat we geen kampioen geworden zijn. Als we verloren, had hij het gedaan terwijl dat de aanvallers bijvoorbeeld tig kansen om zeep hielpen en hij een bal naast probeerde te kijken, die er dan in rolde... Hij had het altijd gedaan. Ik denk hij vanaf dat hij debuteerde eigenlijk nooit een eerlijke kans heeft gekregen bij het gross. Zijn eerste seizoen was nou niet geweldig, dus begrijp ik de kritiek ook wel, maar hij was nog zo jong en onervaren. Inmiddels is hij niet meer zo matig als toen, oké het moet beter, maar om hem nou de zwarte piet toe te schuiven, vind ik weer veel te zwaar. Hij is nog lang niet aan zijn top, tenminste dat denk ik. Je hoeft het niet met me eens te zijn, maar hij is gewoon het zwarte schaap. Alles komt door hem, terwijl andere basisspelers vaak verantwoordelijk zijn voor wanprestaties... De zondeboktheorie is vaak op hem van toepassing en dát vind ik onterecht. Maar dat het beter kan, ontken ik niet en dat Vermeer een verbetering is, ontken ik ook niet. Integendeel, ik ben superblij met Vermeer, want dat ís gewoon een goede keeper, Mulder moet het nog maar zien te worden.

Ik scheer Mulder nog steeds onder de categorie talenten die nog aan de top moeten komen, waar velen hem al afgeserveerd hebben, wat ik onterecht vind als het gaat om spelers die het nog wel degelijk lerende zijn....

Volgens mij ben ik hooguit objectief als het om Feyenoord gaat, binnen Feyenoord wil ik het beste, maar probeer ik wel degelijk objectief een mening te vormen... (inzake Lijdensweg ben ik allang niet meer objectief, dat heeft hij voorlopig in elk geval verbruid...)
Je geeft het hier zelf al aan dat hij ballen probeerde naast te kijken.
Als hij 3 keer had gedoken had ie misschien wel 9 punten voor ons opgeleverd , en dus 2 kampioenschappen.
Dus is helemaal geen slap excuus om hem dat aan te rekenen.
Ben het wel met je eens dat onze voorhoede er wel wat meer had mogen inschieten.
Maar dat neemt niet weg dat mulder niet beter is geworden in 3 seizoenen.
Wat een verademing is die Vermeer.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 20 oktober 2014 - 11:21   quote  deeplink  
Drie keer naast kijken, dan ga jij ervan uit dat het gewoon houdbare ballen waren die hij nu niet gepakt heeft? Jij noemt het dan blunders wat hem dus aan te rekenen is? En dát kost ons het kampioenschap? Gedeeltelijk waar, maar dat geldt voor de gehele selectie, alleen hij krijgt een groter deel voor zijn rekening dan de rest en dát vind ik niet eerlijk.
Maar goed, gevalletje Mulder is een kwestie van verschillende meningen, prima, behalve als het van zo'n opdringer als Lijdenweg komt. Ik kan er niets aan doen, maar ik vind hem daarin bijzonder irritant.
MMM
 MMM - maandag 20 oktober 2014 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 oktober 2014 - 10:46 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Dat is niet waar MMM. Ik ben wel degelijk objectief, althans ik probeer het te zijn. Mulder moet beter zijn als Feyenoord hogerop wil, maar ik vind het wel flauw hem bijvoorbeeld aan te rekenen dat we geen kampioen geworden zijn. Als we verloren, had hij het gedaan terwijl dat de aanvallers bijvoorbeeld tig kansen om zeep hielpen en hij een bal naast probeerde te kijken, die er dan in rolde... Hij had het altijd gedaan. Ik denk hij vanaf dat hij debuteerde eigenlijk nooit een eerlijke kans heeft gekregen bij het gross. Zijn eerste seizoen was nou niet geweldig, dus begrijp ik de kritiek ook wel, maar hij was nog zo jong en onervaren. Inmiddels is hij niet meer zo matig als toen, oké het moet beter, maar om hem nou de zwarte piet toe te schuiven, vind ik weer veel te zwaar. Hij is nog lang niet aan zijn top, tenminste dat denk ik. Je hoeft het niet met me eens te zijn, maar hij is gewoon het zwarte schaap. Alles komt door hem, terwijl andere basisspelers vaak verantwoordelijk zijn voor wanprestaties... De zondeboktheorie is vaak op hem van toepassing en dát vind ik onterecht. Maar dat het beter kan, ontken ik niet en dat Vermeer een verbetering is, ontken ik ook niet. Integendeel, ik ben superblij met Vermeer, want dat ís gewoon een goede keeper, Mulder moet het nog maar zien te worden.

Ik scheer Mulder nog steeds onder de categorie talenten die nog aan de top moeten komen, waar velen hem al afgeserveerd hebben, wat ik onterecht vind als het gaat om spelers die het nog wel degelijk lerende zijn....

Volgens mij ben ik hooguit objectief als het om Feyenoord gaat, binnen Feyenoord wil ik het beste, maar probeer ik wel degelijk objectief een mening te vormen... (inzake Lijdensweg ben ik allang niet meer objectief, dat heeft hij voorlopig in elk geval verbruid...)
Mulder heeft wel aandeel gehad in het niet kampioen worden, tuurlijk zijn er meerdere factoren geweest en valt dat niet te ontkennen. Maar zonder een keeper die geen punten pakt, is kampioen worden extra lastig. Hoe lekker is het als je in een slechte klote wedstrijd een geniepige 0-1 overwinning behaald, mede dankzij je keeper die niet te passeren valt? Dat is de afgelopen jaren gewoon niet gebeurd.

Ballen nakijken was frustrerend, zwak in de lucht, geen tempo met spel hervatten (zeiken op ballenjongens dat de bal snel moest komen, maar er zelf 2 minuten over doen), teveel twijfel bij uitkomen.

Mulder is niet goed genoeg voor het niveau dat Feyenoord na wil/moet streven, als je echt kampioen wil worden. Vermeer verkoop je over een paar jaar met flinke winst als hij zo door blijft gaan. Alleen zijn spelhervattingen zijn al een genot!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 oktober 2014 door MMM --
Barabas
 Barabas - maandag 20 oktober 2014 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 oktober 2014 - 14:31 schreef MMM het volgende:

[..]

Mulder heeft wel aandeel gehad in het niet kampioen worden, tuurlijk zijn er meerdere factoren geweest en valt dat niet te ontkennen. Maar zonder een keeper die geen punten pakt, is kampioen worden extra lastig. Hoe lekker is het als je in een slechte klote wedstrijd een geniepige 0-1 overwinning behaald, mede dankzij je keeper die niet te passeren valt? Dat is de afgelopen jaren gewoon niet gebeurd.

Ballen nakijken was frustrerend, zwak in de lucht, geen tempo met spel hervatten (zeiken op ballenjongens dat de bal snel moest komen, maar er zelf 2 minuten over doen), teveel twijfel bij uitkomen.

Mulder is niet goed genoeg voor het niveau dat Feyenoord na wil/moet streven, als je echt kampioen wil worden. Vermeer verkoop je over een paar jaar met flinke winst als hij zo door blijft gaan. Alleen zijn spelhervattingen zijn al een genot!
Mijns inziens is de coach die verantwoordelijk is. Koeman heeft nagelaten de titel te halen. Pas nadat hij bekend had gemaakt weg te gaan liet hij de schroom van zich af vallen en begonnen we als kampioenen te spelen. Heb er nog steeds een nare smaak van in mijn mond....
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 20 oktober 2014 - 14:59   quote  deeplink  
Wie weet wat er gebeurd zou zijn als we het die eerste drie wedstrijden beter hadden gedaan........ Dat was een collectief falen, toch?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 20 oktober 2014 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 oktober 2014 - 14:31 schreef MMM het volgende:

[..]

Mulder heeft wel aandeel gehad in het niet kampioen worden, tuurlijk zijn er meerdere factoren geweest en valt dat niet te ontkennen. Maar zonder een keeper die geen punten pakt, is kampioen worden extra lastig. Hoe lekker is het als je in een slechte klote wedstrijd een geniepige 0-1 overwinning behaald, mede dankzij je keeper die niet te passeren valt? Dat is de afgelopen jaren gewoon niet gebeurd.

Ballen nakijken was frustrerend, zwak in de lucht, geen tempo met spel hervatten (zeiken op ballenjongens dat de bal snel moest komen, maar er zelf 2 minuten over doen), teveel twijfel bij uitkomen.

Mulder is niet goed genoeg voor het niveau dat Feyenoord na wil/moet streven, als je echt kampioen wil worden. Vermeer verkoop je over een paar jaar met flinke winst als hij zo door blijft gaan. Alleen zijn spelhervattingen zijn al een genot!
Ik zeg ook niet dat Mulder er geen aandeel in had. Ik zeg alleen wel dat hij niet alleen verantwoordelijk is, maar zo wordt het wel gebracht. Ook heb ik nooit gezegd dat Mulder had moeten keepen, nu we Vermeer hebben. Ik vind Vermeer ook beter, maar als ik me positief opstel over Mulder krijg ik de vergelijking met Vermeer te horen. Daar heb ik het dus niet over. Het gaat er slechts om dat hij altijd als zondebok wordt gezien, terwijl hij nog altijd lerende is en ja, hij heeft zijn mankementen, maar om nou te zeggen dat hij er niets van kan....? Voor de rest heb je helemaal gelijk... Zoals De Goey zijn doel wist schoon te houden en dus punten pakte heb ik Mulder slechts één keer zien doen, bij Vitesse vorig jaar... Dat is inderdaad te weinig.
van geil
 van geil - maandag 20 oktober 2014 - 16:10   quote  deeplink  
m1mxashanujl_wd640.jpg
Barabas
 Barabas - maandag 20 oktober 2014 - 16:20   quote  deeplink  
Willems, Pieters én Anita zijn stuk voor stuk betere linksbacks Geile....

Maar is een leuke voor zijn plakboek; het zal er m.i. ook wel bij blijven.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 20 oktober 2014 - 16:27   quote  deeplink  
Anita..(?)
(Spuug spuug..)
Barabas
 Barabas - maandag 20 oktober 2014 - 16:30   quote  deeplink  
Ja, sorry.... Kan er ook niks aan doen...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 20 oktober 2014 - 16:35   quote  deeplink  
Indien Nelom zich zo positief blijft ontwikkelen, is hij beter! Beter dan alle drie die je noemt Barry... [of moet ik zeggen Bassie? ;)]
Barabas
 Barabas - maandag 20 oktober 2014 - 16:40   quote  deeplink  
Ik help het je hopen, maar het is opvallend dat hij het in de eindpass vaak laat liggen. Ook wordt er gesproken in termen van "geef hem 2 jaar" maar hij is al 24 en loopt ook al even bij ons rond. Echte toppers en internationals spelen dan al in het buitenland. Hij heeft de schijn dus behoorlijk tegen Arie....

Dus als ik hem een net-niet-speler noem dan is dat op feiten gebaseerd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 oktober 2014 door Barabas --
VVout
 VVout - maandag 20 oktober 2014 - 16:45   quote  deeplink  
Ja mooi, en is dat allemaal Kenneth zijn schuld?
Barabas
 Barabas - maandag 20 oktober 2014 - 16:46   quote  deeplink  
Enne... Die Willems van Pisvee wint het met 2 ogen dicht van Nelom. Zelfs als hij achteruit loopt. Afgelopen weekend wenste ik alweer dat hij van Sperti naar ons was gekomen. Gemiste kans. Moet je eens zien waar wij het mee moeten doen :-{
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 20 oktober 2014 - 16:47   quote  deeplink  
Gadver, los van zijn 'kwaliteiten', is het een regelrechte kwal die gozer. Arrogantie ten top.

Nee, laat maar bij PSV.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 oktober 2014 door Bosifyable --
Barabas
 Barabas - maandag 20 oktober 2014 - 16:49   quote  deeplink  
Oke, maar hij is wel goed. 2 klassen beter.
VVout
 VVout - maandag 20 oktober 2014 - 16:55   quote  deeplink  
En 4 jaar jonger, die heeft nog veel tijd zich verder te ontwikkelen die Willems. Het is en blijft alleen een kut lamp die we niet hier gaan zien dus laten we er over ophouden.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 20 oktober 2014 - 16:59   quote  deeplink  
Graag..d:-)
Nick4F
 Nick4F - maandag 20 oktober 2014 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 oktober 2014 - 16:40 schreef Barabas het volgende:
Ik help het je hopen, maar het is opvallend dat hij het in de eindpass vaak laat liggen. Ook wordt er gesproken in termen van "geef hem 2 jaar" maar hij is al 24 en loopt ook al even bij ons rond. Echte toppers en internationals spelen dan al in het buitenland. Hij heeft de schijn dus behoorlijk tegen Arie....

Dus als ik hem een net-niet-speler noem dan is dat op feiten gebaseerd.
Jij vindt dus 1 back in de eredivisie beter dan Miquel. Dat vind ik helemaal niet zo slecht. Bovendien zijn de feiten dat Miquel nog geen 50 wedstrijden in het eerste van Feyenoord heeft gestaan. Mag die jongen dan nog iets meer tijd krijgen?
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 20 oktober 2014 - 17:52   quote  deeplink  
Die Vermeer is slect he. En z'n eindpass is kut.
van geil
 van geil - maandag 20 oktober 2014 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 oktober 2014 - 16:10 schreef van geil het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij is dit t Vermeer topic.
en ik zie Vermeer.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 20 oktober 2014 - 17:58   quote  deeplink  
En die Bosmeeuw stuurt me zojuist 12 scheldpb's!
Rampen Christen!
Iedereen ziet toch dat Vermeer een kuteindpass heeft?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Kenneth Vermeer///HELD topic..









0.0142118